The Meatclub Rotterdam

Zaterdag vanaf 12:00
Zondag Gesloten

Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015

We hebben voor de lunch ribeye en lamsrack gegeten. Was heerlijk. Goede wijn en een gastvrije bediening en lekker buiten in het zonnetje gezeten. Was top!
Kimmik .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Op zaterdag voor een verlate lunch hier gegeten op het terras. Zelf voor de steak tartare gegaan en mijn vriend koos de gehaktbal met een saus van kalfsniertjes. Beide gerechten waren lekker maar niet geweldig. Daarnaast zijn de gerechten aan de prijs voor wat je krijgt vooral het gerecht met de gehaktbal. De opmaak van het bord is nogal minimalistisch. Huisgemaakte frietjes zijn prima hetzelfde geld voor de wijn. Het is leuk ingericht en de bediening is vriendelijk en adequaat. daar moet wel bij gezegd worden dat wij de enige waren in de zaak.
Beste Kimmik, wat jammer dat u niet geheel tevreden was over de prijs/ kwaliteit verhouding. Dit proberen wij juist heel scherp te houden.
Graag wil ik aangeven dat de gehaktbal, geen gewone maar een truffelgehaktbal is. Deze maken wij vers en serveren we met huisgemaakte saus van kalfsniertjes. De steak tartaar, wordt à la de minute vers gedraaid.
Wij kiezen bewust voor een minimalistische opmaak, omdat wij graag willen dat men ons vlees proeft, zonder teveel garnituur, wat vaak niet bijdraagt aan de smaak. Bij een lunchgerecht is daar meestal ook geen behoefte aan.
Gezien uw algehele indruk van The Meatclub, hopen wij dat dit u niet zal weerhouden van een volgend bezoek.
Met vriendelijke groet,
Team Meatclub

Reactie van proever:

Ik heb jullie voldoende beoordeeld omdat de gerechten prima te eten zijn en de bediening vriendelijk is maar dat betekent niet dat ik met jullie huidige visie nog snel lang kom. Daarnaast lijkt het mij vanzelfsprekend dat de steak tartaar vers bereid wordt..
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Regelmatig zien we het behoorlijk druk in deze zaak, dus ook maar eens kijken. Zaterdag hier geluncht. Ik nam de proeverij van Pata Negra, Bresaola, Pate en Carpaccio met een heerlijk glas Merlot. Mijn echtgenoot ean steak tartaar met maisbrood met daarbij een heerlijk glas Chardonnay. Alles smaakte overheerlijk.
De bediening is bijzonder vriendelijk. We gekregen nog als weggevertje een pakje met daarin oa. Pastrami.
Het was jammer dat het weer niet echt lekker was en het daardoor wat minder druk was.
De prijzen zijn redelijk, voor een glas wijn € 4,50 en de gerechten die wij hadden genomen € 14 en € 15,-- .
Een aanrader!
Loes R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Wij waren hier met vaderdag het was een goed menu 3 gangen maar de pastrami vonden we het lekkerste goddelijk zelfs en het was gezellig dank je wel lieve Ivonne wij hebben genoten dikke kus.
Loes en Dick.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Inmiddels wat keren leuk gegeten, maar was telkens net niet af. Zoals een entrecote die voor mij te ver is gegaard was of een lamsrack dat juist saignant wordt voorgeschoteld in plaats van de gevraagde rosé. Overigens prettige voorgerechten en telkens een prima en forse portie vlees, tegen hele schappelijke prijzen. Ook de huiswijnen zijn leuk geprijsd.
Vlotte en vriendelijke service.
Alleen staan er hoge tafels met 'barkrukken', wat ik minder prettig vind.
Beste Proever 20978,
Dank voor uw recensie. Wat jammer dat u een slechte ervaring heeft met de bakwijze van uw vlees. De lamsrack geven wij net als veel restaurants automatisch saignant. Wellicht kunnen we beter vragen of de gast dit wel op prijs stelt. Dat uw entrecote te ver was gegaard is niet oké en als u dit ons had laten weten, hadden wij graag een nieuwe voor u op de grill gelegd. Ik hoop dat uw volgende ervaring beter is. Let wel, vanaf 10-03 hebben wij een nieuwe naam, nl The Meatclub! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, uw gastvrouw Ivonne van de Wiel
Maurits A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Leuk, knus restaurantje voor een heerlijke lunch met vrienden! Niet echt iets voor vegetariers, maar carnivoren kunnen er hun hart ophalen! Bediening was goed, maar was wel alleen en liet een en ander vallen, wat wel een beetje storend is. Qua eten echt heel goed! Goede portionering en perfecte garing.
Wij gaan hier nog een keer naar terug om andere gerechten te proberen!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Onlangs geluncht bij The Butcherclub Rotterdam, wat een aanwinst voor het Rotterdamsche.
De lunchroom annex slagerij in het Scheepvaartkwartier is een mooi concept. Ik heb vooraf genoten van een proeverij van bresaola,carpaccio,paté en pata negra, heerlijk.
Als hoofdgerecht entrecote met kaantjes, een zeer goede bereiding en cuisson.
Zeker een aanrader !
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Twee weken geleden heb ik hier gegeten en het was een aangename ervaring. De zaak ziet er strak en stijlvol uit. Je kunt boven en beneden eten. De hoofdmoot is inderdaad vlees maar je kunt ook vis eten. Zelf had ik een Salade Nicoise met een heerlijke tonijnsteak. Lekker mals. De bediening is alert en hulpvaardig. Een aanrader in Rotterdam!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Duidelijk verstand van vlees, voor niet vleeseters is er ook genoeg keuze, maar vlees is de hoofdmoot. Goede hamburger gegeten, zaak is compact en voor grootste gedeelte staan..

paar tafels buiten. Vlees is ook mee te nemen om zelf te bakken (je bent slager of je bent het niet)

een echte aanwinst!
Lars C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Een aanwinst voor het Scheepvaartkwartier. En een aanwinst voor Rotterdam. Bijzonder concept met fantastische vleesgerechten en mooie wijn. Keuken is geopend tot 17:00. Maar voor een drankje kun je in elk geval tot 19:00 uur terecht. Als try-out gelunched met smaakvolle Angus Burger en glas Merlot. Vlotte en goede bediening. Jammer dat het terras niet nog groter is want dit heeft alles voor een geslaagde after work borrel met collega carnivoren. Bezoeken waard!
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2014
Een geweldig nieuw concept in rotterdam (misschien zelfs in nederland). Een lunchroom cq slagerij. Een geweldige kaart met alleen maar heerlijke gerechten zodat je wel een keer terug moet komen om al dat lekkers te proeven. Wij hadden de ribeye welke perfect was klaargemaakt en al gesneden was en de black angusburger met chimmy-churry mayonaise. Ook de frites als bijgerecht zijn een aanrader (dit is niet zomaar patat). Tot 17.00 uur is de keuken open maar er is nog gelegenheid om te borrelen tot 19.00 uur. Ik was echt verrast door het geheel.