The Mandarin

Krugerlaan 13 2651 GA Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant The Mandarin

Els D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Voor de zoveelste keer gisteren gegeten bij The Mandarin. En nog nooit van commentaar voorzien, terwijl dit zo'n fijn restaurant is. De ontvangst is altijd even hartelijk, en de bediening, al kom je met tien man is altijd uit de kunst. Goed gedekte tafels, schoon, heerlijk eten, een goede rode huiswijn, en dat alles voor een heel betaalbaar bedrag. Zij gaan nu drie weekjes op een welverdiende vakantie, maar ik weet nu al dat ze gemist worden, vooral door hun vaste klanten, zoals wij!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Ik haal hier regelmatig eten en af en toe eet ik in het restaurant. Het eten is altijd goed. Veel smaak en grote porties. Vriendelijk personeel en snelle service. De aankleding is wat gedateerd maar dat heeft juist wel iets. Gewoon goed eten voor een mooie prijs.
Henkie13 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Haal hier regelmatig eten af... De kwaliteit is altijd goed, maar vraag toch altijd om de saus apart. De gerechten zijn smakelijker zonder die dikke gebonden sauzen. De vuurkip is zeker een aanrader. De service van de gastvrouw is leuk ietwat verlegen. De zaak is gedateerd en ziet er uit als een standaard chinees restaurant, wel is het altijd zeer schoon en netjes... dat verdient een groot compliment.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Het eten was super lekker en fijn van smaak.Wij waren met ons zessen en alles zag er erg mooi uit op de schalen.Vriendelijk geholpen en onberispelijke gedekte tafels met mooi damast kleden en servetten.Interieur gedateerd.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Prima adres voor afhaal en of een hapje te eten. Zeer gastvrij en de gerechten zijn heerlijk met verse producten. Het restaurant is toe aan een nieuwe inrichting. De prijzen zijn hier zeer betaalbaar. We halen regelmatig een afhaal maaltijd.
MartineHD .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Meerdere keren heerlijk eten afgehaald. Deze keer gado gado en koe low yuk. Erg lekker. Voor 2 personen 1 bak bami en deze twee gerechten, daar kun je twee keer van eten voor niet veel geld. Eten was heel snel klaar.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Vanavond her met de familie wezen eten.
Eten was echt erg lekker.
Wij hadden oossehaas van de hete plaat
en ossenhaas met chinsese paddestoelen.
Inrichting niet spectaculair en gedateerd..
zag er in de jaren '70 ook al zo uit denk ik..
maar dat maakt eigenlijk niks uit, bovendien
heeft het wel wat.
Marenschoormans .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Over het decor kan je kort zijn: een echte Chinees zoals je die allen in Nederland hebt. Maar dan wat kleiner.
Het eten is heerlijk: de beste van Berkel en omstreken. Probeer de Vuurkip, In beslag gefrituurd met pepers, flinterdunne rauwe ui en knoflook. echt lekker en pittig.
The Manadarin is mijn vaste afhaaladres, maar op zondag is het druk. Maar het wachten waard met een biertje.
Atronos .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Goed eten tegen prima prijs. Aankleding is hetgeen je kan verwachten bij een kleine zaak. Bediening is vriendelijk en vlot.