The Lux

Raadhuisplein 19-20 3891 ER Zeewolde Nederland Kaart

Over restaurant The Lux

Theatersfeer in Zeewolde

Kom binnen bij The Lux en waan je in een warm en gezellig ingericht restaurant. Met een groot terras aan het water is het hier ook zomers heerlijk. Een goede plek aan de haven om lekker te borrelen of te genieten van diverse vlees en/of visgerechten.

Meer informatie over restaurant The Lux

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Tina113 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
We hebben hier een fantastische lunch gehad! Heerlijk in de zon op de loungebanken. Vriendelijke bediening en het beste broodje geitenkaas dat ik ooit heb gegeten.
Als we weer in de buurt zijn, komen we hier zeker terug!
Herman_Yvonne .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Als lunch brood met beenham besteld. Volgens de kaart zou deze warm worden geserveerd, zoals het hoort met beenham. Dat werd bezorgd was een koud liefdeloos en zeer karig belegd broodje met slecht garnituur. De prijs van 7,50 niet waard. De bediening is jong en warrig. Het decor scoort slecht door een uitermate smerig herentoilet. Daar helpen geen 5 luchtverfrissers tegen. BAH!
Dick-vantevoren .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten! Helemaal Top!
Vooraf de gamba's en de carpaccio. Prima! Goed van smaak en mooie presentatie.
Als hoofdgerecht koos mijn partner de Zalm. Goed gegaard, niet droog, een heerlijk gerecht voor de vis liefhebber.
Voor mij de biefstuk. Zoals gevraagd keurig medium rare gebakken, met een lekkere portsaus.
De koffie amaretto met slagroom was een prima afsluiter.
Compliment voor de jongedame die de gehele bediening deed en die alles goed in de gaten had en oog had voor de gasten.
Prima kwaliteit/prijsverhouding. We komen zeker nog eens terug.
Jojannekemax .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vanavond The Lux
Wonderlijk genoten aan het water van een heerlijke zalm! keurige bediening, gezellig gevuld terras, helemaal prima. Mooie zaak geworden, binnenkort ook maar binnen een hapje eten met de family
ga zo door
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Zaterdagavond hier gegeten. De serveerster kwam een tweede keer vragen wat we wilden drinken. Vergeten, dit gebeurde ook bij het tafeltje achter ons. Omdat er een groep van 20 personen net was gearriveerd kwam een andere serveerster met papieren A-4tjes met een kleine kaart langs (zonder prijzen) met de mededeling bestel gauw anders duurt het zo lang. Wij snel besteld. Na een half uur kwam een serveerster met het bestek en vertelde dat het eten zo kwam, een half uur later kwam dus pas het eten. Achter ons hadden ze later besteld en daar kwam het voorgerecht eerder, niet een juiste bestelling helaas voor deze gasten.
De kipsate (17.50 euro) was vet, de black angus beefburger (18.50) was niet gaar van binnen. Bij de kipsate zat er nog een garnituur (salade) bij. Bij de beefburger alleen wat komkommer, augurk, tomaat en een vet plakje spek met kaas op. Geen saus, dus droog, wel een klein bakje aparte saus (veel te weinig). Achter ons ging van alles fout dus wij dachten geen nagerecht want het was erg ongeorganiseerd. Ik naar binnen om te betalen, deed het pinapparaat het niet of de ene serveerster wist niet hoe totdat er een andere bijkwam waar het wel bij lukte. Ik heb de klacht gemeld maar of het bij de kok terecht kwam??? Geen verontschuldiging of wat!
Ook het terras mag wel eens aangeveegd worden, veel rotzooi onder de tafels.
Geen fijne ervaring en 41,50 euro lichter dus wij komen hier niet meer terug. Jammer want er is niet zo veel in Zeewolde. Volgende keer de Italiaan proberen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wat er is gebeurd weet ik niet, maar alles was deze keer uitermate goed verzorgd. Prachtige lauwwarme goed gevulde vissalade. Zeer smakelijk. En de Black Angus Biefburger is gewoon een traktatie. Deze werd aangevuld met lekkere zelfgemaakte frieten. Uitstekende huiswijn. En de dames van de bediening attent en professioneel. En als je dan de nota ziet, wordt je helemaal blij.
J-de-jong .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Vorige week voortreffelijk bij The Lux gegeten! Het voorgerecht was een proeverijtje wat bijna te mooi was om op te eten. Het hoofdgerecht een medium rib-eye wat ook heerlijk was. Bediening was vlot, snel en amicaal. Ik kom zeker snel terug!
Dick-vantevoren .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Telkens een feestje!
In tegenstelling tot het bericht hier onder zijn wij altijd erg tevreden. Afgelopen donderdag hebben wij ook bij The Lux gegeten. Eerder zijn wij hier geweest middels de Albert Heijn actie.
Wij blijven het een sfeervolle ambiance vinden met goed eten. Er waren inderdaad maar 4 tafels, wat voor zo`n locatie erg jammer is, maar na een uur of 8 liep het vol met mensen voor een borrel.
De tafel achter ons hebben wij een vraag horen stellen over de gamba`s, welke wij ook als voorgerecht hadden genomen. Opmerkelijk is dat het gerecht bij ons prima smaakte, en de geen guacamole bij zal maar zoals vernoemde advocadopuree en die smaakte prima!
Mijnziens valt over smaak niet te twisten, wij zijn van mening dat je naar verhouding heerlijk kunt eten voor wat je betaald. Gelukkig zijn er meer prima restaurants in Zeewolde als iets niet voldoet aan de verwachting maar..
Wij komen zeker weer terug!
Sannyred .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Zaak was leeg 1 andere tafel. voorgerecht gamba's met iberico ham; gamba`s niet gaar en weinig;
daaronder uit een potje guacamole;hele discussie aan tafel hierover ( ben zelf kok) ; met de bediening, hun beweerde dat deze zelf was gemaakt door de kok ;recept nu komt die: avocado citroensap zou peper en meel. Een paar maanden daarvoor er ook gegeten en toen lag het zelfde prutje op mijn broodje ook gevraagd aan de bediening of deze uit een potje kwam en die bevestigde van wel.
afin bediening traag eten slecht.
Lidyverweij1 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Het eten was heerlijk.
Gamba's vooraf ( het was een lekker voorgerecht alleen vond ik het aantal gamba's wat weinig)
De kip saté was lekker mals en het nagerecht (kooperen kees) zag er leuk uit en de smaak was ook heerlijk!
Mhambosch .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Heerlijke gegeten, heerlijke rust tussen de gangen en super bediening.
Het combinatie voorgerecht was van hoog nivo en de vis nog beter. Bedankt.
Puntje van kritiek, de stoelen zijn wat hoog......
Yvonne309 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Het eten was super, vooral de lamsrack. Ook de honing yoghurt parfait is een aanrader. Er was voldoende tijd tussen de gangen, niet te kort en niet te lang. Kortom eten bij de Lux is goed en prijscomform.
Ingridvanzijp .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Heerlijk gegeten,de sfeer is goed,het personeel super vriendelijk,de vis van mijn 80 jarige moeder werd goed voor haar gefileerd,omdat ze dat zelf niet meer kan,kortom wij hadden een fijne avond en heerlijk gegeten,complimenten
Corinehansen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten. Het is een heel gezellige sfeervolle ambiance. Vriendelijke bediening. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Gerardput .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Prima gegeten , prettige bediening in een leuke ambiance. We konden kiezen uit de normale kaart en niet als vorige keer uit een speciale AH menu kaart . Dit houd wel in dat je iets duurder uitbent, maar is het zeker waard.
F.spoel1932 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Het vlees was mals en de slibtong was heel lekker. Wat het dekor betreft, het doet aan als een oude herberg en wij vonden het oergezellig. Ook de bediening was goed , erg vriendelijk en behulpzaam.
Schmitz67 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Gisteren samen met mijn vrouw heerlijk gegeten!
Vooraf de gamba's en het geitenkaas taartje.Prima! Goed van smaak en mooie presentatie.
Als hoofdgerecht koos mijn vrouw de snoekbaars. Goed gegaard, niet droog, een heerlijk gerecht voor de vis liefhebber.
Voor mij de tournedos. Zoals gevraagd keurig medium rare gebakken, met een lekkere portsaus.
De koffie Baileys cool en amaretto cool waren een prima afsluiter.
Prima kwaliteit/prijsverhouding. We komen zeker nog eens terug.
Fkr .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
3 gangen keuze menu. Heerlijk voorafje, uitstekend hoofdgerecht en lekker toetje.
Prima gegeten dus en leuke bediening, komen zeker nog een keer terug.
Robert_patricia .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Gezellig restaurant met leuke menukaart aan een havenkom.
Vriendelijke bediening, heerlijk buiten gegeten komen er zeker terug.
Jojannekemax .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Wederom gegeten bij The Lux. Borrel gedaan in de lounge en daarna in het zonnetje een hoofdgerecht gegeten. Verse mosselen vielen zeer goed in de smaak en met een passende Portillo wijn was onze avond compleet. Goede bediening en een gevuld terras maakt de sfeer weer top.