The Longhorn

Meer informatie over restaurant The Longhorn

7,2
JMAM V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eenvoudige gerechten, vooral gericht op kwantiteit ipv op kwaliteit. Vooral de groenten is niet best. Na verloop van de avond veel last van de slechte afzuiging, veel rook binnen. Kan op een eenvoudige manier, door bij de gerechten groenten en friet/gebakken aardappelen uit te serveren, ziet het bordje eten er al heel anders uit. Is vooral geschikt voor grotere gezelschappen / vrijgezelle feestjes.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Met z'n 3en lekker gegeten bij "the Longhorn", een "Western" restaurant. Je moet een bepaald soort humor bezitten om de tenenkrommende benamingen op het menu te waarderen maar wanneer een "smoky Joe" opgediend wordt is het echt smullen en voor een redelijke prijs dus zeker een 9 waard. Het 6je voor service slaat zeker niet op de vriendelijkheid van het personeel en de prima vlotte bediening maar op de uitgesproken smerige kleding van verschillende personeelsleden, onvoorstelbaar! Het 6je voor decor is erg persoonlijk, ik ben niet zo voor een vloer vol pinda doppen maar gelukkig hoef je ze niet op te eten.
The Longhorn is een aanrader voor een goed stuk vlees tegen een redelijke prijs
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Al jaren komen wij bij dit restaurant als wij in de buurt zijn.
Goede kwaliteit voor een redelijke prijs (is wel duurder geworden in de jaren, kwaliteit gelijk)

Lekker de pindadoppen op de grond :) yummie.
Kinderstoel aanwezig voor de kleine, erg fijn.

De spareribs zijn goed gemarineerd, ik de Devil en mijn man de gewone. Vlees zou malser kunnen zijn, hou er van als het makkelijk van het bot komt, en dat is helaas niet het geval.
Verder vind ik het jammer dat je voor alle "extra"s"extra moet betalen zoals frietjes.
Salades die je erbij krijgt zien er niet bijzonder lekker uit en laat ik dus altijd links liggen.

Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Eveline_ .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Wij zijn hier al meerdere malen geweest. Tot nu toe alleen nog maar de devil ribs en de taco plate geproefd omdat deze zo ontzettend lekker zijn. De marinade van de devil ribs - beetje pittig - is echt super en de sausjes bij het taco/bonen/mais/aardappelschil gerecht zij ook top.

Afgelopen keer hebben wij voor het eerst een voorgerecht besteld (1 portie knofloop uienringen met 2p), maar dit viel helaas zwaar tegen. De portie van 10 ringen was prima, maar niks culinairs en het zag er ook niet echt lekker uit ofzo. Een warm blaadje sla was als garnering gebruikt. Het smaakte prima, maar niet voor herhaling vatbaar.

Op het terras worden geen pinda's geservereerd ivm ongedierte, logisch lijkt me. Binnen mag je de pelpinda's op de grond gooien: een typisch steakhouse 'decor', waar het vooral om het eten draait en niet om het interrieur.

Wij komen zeker terug, maar geen voorgerecht meer, zodat we extra kunnen genieten van de devil ribs of taco plate!
Ierlandpleinnl .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Typisch in Western Style ingericht, compleet met oude jukebox, benzinepomp en andere attributen. Een houten vloer waarop pindaschillen liggen. Later wordt ons uitgelegd dat dit niet alleen voor de sfeer is maar dat de olie uit de schillen goed is voor de vloer. We waren met een enorm grote groep, dus lange tafels waar je aan kon schuiven en een aangepast menu. Toch een redelijke keuze uit diverse voorgerechten, hoofdgerechten en als nagerecht keuze uit crème brûlée of dame blanche. Natuurlijk een behoorlijke uitdaging voor de keuken. De pinda's om zelf te pellen stonden al op tafel. Als voorgerecht onder andere een ceasar of tonijn salade. De gevarieerde salade bovenop bleek bij beide salades precies hetzelfde te zijn. Een behoorlijke hoeveelheid tonijn bleek bij mij hieronder verborgen. Jammer genoeg had ik het potje met dressing al bovenop gegoten want de tonijn uit blik bleek toch wat droog te zijn en niet zoveel smaak te hebben.
Achteraf had ik voor het hoofdgerecht misschien geen vis moeten kiezen. De schnitzels waren van een flink formaat maar eigenlijk weinig verrassend. Het andere vlees was blijkbaar ook niet slecht. Maar er waren inderdaad verschillende leuke soorten vis in behoorlijke porties. De wijnsaus was echter een klein plasje op het bord en niet over de overigens mooi gegrilde vis. Een uitgesproken smaak was niet zo goed te onderscheiden. Erbij natuurlijk apart weer friet en een gemengde salade. De crème brûlée was zoals je zou mogen verwachten.
Kortom, voor wie honger heeft en geen speciale verwachtingen een plaats waar je zeker aan je trekken komt. Leuk ingericht voor wie van deze stijl houdt. Vriendelijk personeel en een hardwerkende keukenbrigade.
Eriku70 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Supermalse Tournedos en mijn tafelgenoot heerlijk pittige spare ribs. Precies hoe het hoort te zijn, en dat alles in een erg ongedwongen sfeer. Oplettende bediening, want ze kwamen steeds vragen of we nog iets nodig hadden. Zo hoort het!!
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
het eten is hier echt lekker! ik ben zelf amerikaans en heel veeel gerechten lijken echt op wat ik in amerika krijg bij familie, het is bijna echt Amerikaans. de aardappelsalade, alle vlees, maiskolf, gepofte aardappels zijn echt GOED!! de taco was ok, maar niet echt taco of mexicaans, dat was jammer. de toetjes zijn hollands en ze smaaken wel goed, ik mis de pie (niet allen apple maar ook pecan, blueberry, pumpkin, lemon...). ze hebben wel amerikaans bier, maar hebben geen rootbeer, mountain dew of vers ice tea, een gemiste kans vind ik.
het is wel een gezellig en kind vriendelijk resturant! een echte aanrader!