The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Nes 49 1012 KD Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275
Dit is waarschijnlijk de gezelligste hotellounge van Amsterdam. The Lobby is het restaurant van Hotel V op de Nes. Aangezien het hotel zelf geen lobby heeft doet het restaurant tevens dienst als ontvangst- en relaxruimte voor de hotelgasten. En wat voor een! Het donkere hout en stoere leer zorgen voor een ruige touch terwijl het zachte licht en het okergele gordijn de ruimte warmte en sfeer geeft. Mijn favoriete plek is bij de zwevende open haard. Je kunt je daar installeren op de zachte bank of fauteuil terwijl je je opwarmt bij het knisperende vuur. Je kunt bij The Lobby de hele dag door wat lekkers eten en drinken of lekker hangen aan de lange bar met een cocktail. Naast een snelle hap kun je hier ook uitgebreid tafelen. Chef Bas en zijn team toveren de meest fotogenieke gerechten op tafel en combineren herkenbare ingrediënten met bijzondere (Oosterse) smaken. Wat dacht je van eendenborst met gele curry of een tomaat-brocolli-polenta met miso-hollandaise saus?

Geschreven door: Susam Pang van bySam.nl
Fotografie door: Susam Pang van bySam.nl

INSIDER tip

Tip van bySam: bestel de buikspek met langoustine. Wedden dat je je bord wilt aflikken?

Foto's van gerechten

Over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

LET OP

Bij Restaurant The Lobby kunt u zowel voor ontbijt als voor lunch en diner reserveren. Let dus, om teleurstelling te voorkomen, bij het kiezen van het tijdstip goed op het juiste dagdeel.

Meer informatie over restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

- Ontbijt 07:00 - 12:00

Uitmuntend
9,1
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Jan F.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
Het was lekker en gezellig gisteren bij The Lobby Nes,. Perfecte bediening, lekker gegeten en gedronken. Tot de volgende keer ;-)
K. R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Heerlijk gegeten!
Gezellig restaurant wat qua akoestiek een verademing is t.o.v. andere restaurants.
Wat we echt een dikke plus vonden is dat we onbeperkt en zonder te vragen kraanwater in een fles kregen.
K. R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Onbeperkt kraanwater in een fles zonder te vragen: een dik pluspunt.
De kaart is niet uitgebreid, maar wel erg lekker.
Het restaurant is ook een verademing qua geluid t.o.v. andere.
Ze hebben zeker gescoord qua bediening en een blik in de keuken zegt meer dan genoeg.
Floortje J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Voorgerecht en hoofdgerecht waren erg lekker, bijzondere combinaties. Het nagerecht was daarentegen niet zo bijzonder erg simpel. De bediening was vriendelijk maar wel wat gehaast maar luisterde goed toen we aangaven het iets rustiger aan te willen doen. De sfeer was gezellig, tafeltjes staan wel erg dicht naast elkaar dus je kan met de buren meeluisteren. Het ontvangst wat minder welkom, jassen mochten we zelf ophangen en het brood stond al op tafel voordat mijn tafelpartner zat.
ide .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2019
Hartelijke ontvangst, mooie en prettige ambiance en vlotte bediening. Gerechten waren erg goed; ik had de steak tartare die goed op smaak was en als hoofdgerecht de roodbaars met saffraan risotto. Erg lekker en voor herhaling vatbaar!
Charles C.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Zoals bij alle vorige keren ging oprechte hartelijkheid hand in hand met fantastische smaak creaties. Dat zorgt er samen met de mooie ambiance voor dat wij steeds terugkeren naar dit geweldige restaurant!
Noor G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Heerlijk gegeten in erg fijn decor.
Joannes B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Prima plek om even zakelijk te lunchen; hamburger was goed. De frietjes enigszins te bruin gebakken.
Danny L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Zeer goed restaurant, kleine kaart maar alles was perfect klaargemaakt. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Prijs-kwaliteit zeer goed. Zeker een aanrader in Amsterdam. Had als hoofdgerecht de entrecote genomen .
Deze was super lekker.
Silvana H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Altijd tevreden na bezoek aan The Lobby: verrassende gerechten, prima sfeer, relatief korte wachttijd en goede prijs-kwaliteitverhouding.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
Blijft de beste bediening van Amsterdam! Altijd goede service eten en inrichting, wij komen zeker terug ook voor zakelijke diners
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
Heerlijk eten, goed geportioneerd in een prachtige setting. Het interieur creëert gezelligheid, de gerechten passen perfect in deze ambiance. Het personeel is erg vriendelijk en oplettend. Heerlijke cocktails, absolute aanrader in Amsterdam Centrum.
Diederick V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Weer heel goed!!!! We komen er vaak en blijven er ook komen. Geweldige service! De manager wist zelfs na een aantal maanden van afwezigheid nog wie wij waren. Het eten was weer fantastich.
Petrouschka W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
We hebben lekker gegeten en genoten van de vriendelijke en gastvrije bediening. Ik ben fan van The Lobby in de Fizeaustraat maar dit is ook een erg fijne plek. Het enige puntje van feedback zou zijn dat het jammer is dat er maar 1 niet Franse rode wijn per glas verkocht wordt. De Italiaanse rode wijn was overigens heerlijk.
Victoria H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Service was fantastic
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Gerechten waren zonder meer voortreffelijk, net als de bediening.
Verbeterpunt 1: een bewaakte garderobe. Jas over de stoel is- hoewel gewoon in NL- zo armoedig en ook enigszins in contrast met de luxe inrichting.
Punt 2: toch wel vrij rumoerig hoewel vergeleken met andere gelegenheden nog aanvaardbaar.
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Kom er vaak en altijd goed! Heerlijk eten, goeie sfeer en altijd gezellig vol., maakt niet uit welke dag van de week je er bent!
Elske S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
We zijn heerlijk in de watten gelegd. Wat een geweldige bediening! De bediening creeert een persoonlijke sfeer, maar zeer professioneel en er echt op gericht jou een fijne avond te geven. Nou dat is zeker gelukt.
We gaan jullie zeker aanbevelen aan vrienden.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Prima eten, goede bediening en voldoende aanbod van vegetarische gerechten.
Binet B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Vrij moderne inrichting, een groot restaurant. Aardige bediening. Heerlijke wijnen. En het eten was top