The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Nes 49 1012 KD Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

LET OP

Bij Restaurant The Lobby kunt u zowel voor ontbijt als voor lunch en diner reserveren. Let dus, om teleurstelling te voorkomen, bij het kiezen van het tijdstip goed op het juiste dagdeel.

Meer informatie over restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

- Ontbijt 07:00 - 12:00

Uitmuntend
9,1
9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Leen M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Uitstekend service, bij de reservering Wes er een miscommunicatie maar het is uit eindelijk heel goed opgelost .. het is zeker aan te raden
Eva C.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten en gedronken bij De Lobby in Hotel V aan de Nes. Bediening is goed en attent, gerechten voor dames en heren worden genoteerd zodat ze het juiste gerecht aan de juiste persoon serveren.
De tafels staan helaas erg dicht op elkaar waardoor je het gesprek van je buren letterlijk kunt volgen, en zij dat van ons dus ook. Erg vervelend als je zakelijke plannen en investeringen wilt bespreken. Het eten was zoals altijd erg goed, dus wij komen zeker weer terug.
Eric F.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Fantastische beleving! Werkelijk alles is gedaan om ons een onvergetelijke avond te bezorgen.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Vlot, leuk, informeel, hip en toch heel goed. Waanzinnig lekkere kabeljauw gegeten. Het is een verborgen juweeltje in de binnenstad!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Vlotte en zeer attente bediening; en ontbrekende madeleine aan het toetje werd dubbel en dwars aangevuld!
Mooie smaken van oesters en roodbaars, sterke aanrader qua sfeer en locatie.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk eten, goede wijnen per glas en leuke informele bediening. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Een echte aanrader als je een goed en authentiek adres in de binnenstad zoekt.
Annelijn R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Voor Amsterdamse begrippen erg goede service! Het eten was heerlijk maar de porties waren ietwat klein waardoor 3-gangen wel nodig is (niet vervelend want dan kan je ook meer proeven).
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten! Het restaurant is zeer smaakvol ingericht. De bezoekers is een mix van locals, zakelijk en toeristen. De bediening was zeer goed. Kortom, we hebben een top avond gehad en komen zeker terug!
Francky D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Top bediening met aanpassing in de wijnen, verrassende en lekkere gerechten. Vriendelijke en attente bediening. Een vast adres in Amsterdam.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zeer attent personeel. Een van de gasten was jarig en daar werd bij het dessert aandacht aan besteed.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hebben ons laten verrassen door de kookkunst van de chef. Het werd een heerlijke avond. Ieder gerechtje dat geserveerd werd zorgde voor een fantastische smaakbeleving. Dit in een gezellige sfeer en de vriendelijke bediening maakte de avond top.
Justin D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
fantastische service en heerlijk eten ????????!! We werden enorm goed verzorgd door Anne en een zeer attente ober waarvan we zijn naam even vergeten .. t eten was zoals de voorgaande keren heerlijk . Alleen het voorgerecht was niet helemaal onze smaak aangezien deze iets te vissig smaakte . Nadat ze vroegen of het ons smaakte zeiden we eerlijk dat t een prima gerecht was maar niet helemaal onze smaak. Totaal niet nodig maar ze boden ons een heerlijk alternatief aan om te delen! Dat hadden we nooit verwacht en vonden we zeer attent . Ook een glas bubbels van het huis ter ere van van mijn vriendin haar verjaardag . Hoofdgerecht was heerlijk net als de toetjes en de wijn ! Bedankt en ga zo door team Lobby
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prima bediening, zeer goed eten en wijnadvies - al met al een zeer goed verzorgde en smakelijke avond gehad. Een aanrader
Sandy H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Weer heerlijk geluncht bij The Lobby, mijn favoriet. In het weekend raad ik aan om te reserveren, aangezien het een populaire spot is. Niet zo gek, aangezien ik er iedere keer met een fijn & voldaan gevoel wegga. Dit komt door de vlotte bediening (attent maar niet opdringerig), de fles water op tafel, het heerlijke eten (probeer de pancakes!) en de fijne omgeving en akoestiek. Tot de volgende keer!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Was echt een fijn diner met top persoonlijke aandacht!!! M.n. het voorgerecht van ronder tartaar was een bezoek al waard.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Eten op niveau van hobbykok die zich laat inspireren door Elle Eten. Soep met buikspek - het spek is onvoldoende gegaard, ik moet om een mes vragen. Het vet is nog hard. De soep komt in een plat bord en is in twee minuten koud. Dan vis met parelgort. Rare garnituur van mierzoete en samentrekkend zure schuimen in toefjes op het bord. Niet in combinatie met het gerecht te eten. Dan creme brulee van koffie. Custard in onvoldoende gegaard en ziet er door de koffie drabbig uit. Wederom geserveerd in een platte schaal, het lijkt wel een trog. Niveau doet geen recht aan de ambitie.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Daan aan je tafel is altijd een feestje. Altijd even vrolijk, hij herkent zijn oude gasten en is super gastvrij. De overige bediening was ook prima
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Vooral de persoonlijke aandacht en zorg van het personeel was opvallend goed en hartelijk. Zeer opmerkzaam om jou een onvergetelijke avond te bezorgen.
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijke avond, top bediening, lekker eten. Kleine porties zou mijn enige opmerking zijn,
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijke avond gehad. Personeel is ontzettend vriendelijk en weet precies de juiste toon te raken tussen informeel en formeel. Eten was helemaal prima.