Over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

LET OP

Bij Restaurant The Lobby kunt u zowel voor ontbijt als voor lunch en diner reserveren. Let dus, om teleurstelling te voorkomen, bij het kiezen van het tijdstip goed op het juiste dagdeel.

Meer informatie over restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

- Ontbijt 07:00 - 12:00

Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Rogier A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Top restaurant! Leuk personeel vooral en het eten is héérlijk.
Henk-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk en verfijnd pastinaak-varken-bloedworst hoofdgerecht, de bediening is erop gericht jou een prettige avond te bezorgen en is zeer attent zonder zelf al te nadrukkelijk aanwezig te zijn. Sfeervolle warme ruimte.
Claudia F.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Great ambiance
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Service uitstekend en personeel zeer vriendelijk en spontaan! Eten was ook echt heerlijk.
Super
sjorsrooijers .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Altijd uitstekende persoonlijke service, medewerkers zijn erg vriendelijk en snel. Bij binnenkomst word je naar de tafel begeleid en krijg je standaard een fles water. Het eten is heerlijk, afwisselend en verrassend. Daan, bedankt voor de goede ontvangst en service. Ik kom gauw weer terug!
marjandaan D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fijne sfeer, aardige bediening, niet te lawaaiig, eten is heerlijk, iets meer groente en iets minder vlees is nog een tip.
paul S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Goede sfeer, heel goede bediening; goed tempo, allert, vriendelijk. Eten is goed en orgineel, maar de wijn is naar verhouding vrij duur
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk gegeten, kundige en attente bediening, mooie wijnen. Dit alles op een toffe locatie. Inrichting mooi en verrassend.
Emilie O.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
De lunch was prima. Het personeel vriendelijk en professioneel.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk eten en de bediening is erg attent. Bij binnenkomst naar de tafel begeleid, standaard een fles water. Waar krijg je dat nog gratis?
The Lobby is echt kwaliteit.
Damon F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ik was getipt om hier te gaan eten en het was geweldig. Heerlijke, bijzondere gerechten en het personeel ontzettend vriendelijk
Mflyer .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk geluncht bij de lobby. Leuke sfeer, lekker eten. Uitgebreide lunchkaart met voor ieder wat wils. We komen zeker nog eens terug om de rest van het menu te proeven.
D V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Normaal gesproken gaan wij naar de The Lobby Fizeaustraat, maar wilden eens die aan de Nes proberen. Allereerst werd ik smiddags gebeld door een enorm vriendelijk en enthousiaste medewerker om de reservering the bevestigen. S avonds aangekomen wist de medewerker nog wie ik was en als welkom kregen wij een glaasje champagne van het huis! Ontzettend leuk! De bediening is (altijd) perfect!! Wij namen het menu en werkelijk alles was perfect van garing en smaak! Het blijft een absolute aanrader!! Fizeaustraat of Nesplein voor mij beiden een 10!!
ramon D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel goede zaak met fijne eten en drankjes. Voor liefhebbers van uiteten: hier vind je alles. Goede bediening, vriendelijke mensen en heerlijk eten met goede dranken.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Excellente bediening, heerlijk eten en goede sfeer ............................................................................................
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Echt alles klopt!! Top!!!
Jessika P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Prima plek voor lunch. Centraal in de stad. Gevarieerde kaart met lekkere gerechten zoals flammkuche en salades. Opvallend goede, on-Amsterdamse bediening.
sannedebie .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Beetje weinig eten voor wat je betaalt. Verder goede sfeer en professionele bediening. Fijne plek om rustig te ontbijten.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening.
Juulsw .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Fantastische lunchgelegenheid! Naast de heerlijke gerechten verdient de bediening een hele grote pluim! Altijd attent, je voelt je hier werkelijk te gast!