The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Nes 49 1012 KD Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

LET OP

Bij Restaurant The Lobby kunt u zowel voor ontbijt als voor lunch en diner reserveren. Let dus, om teleurstelling te voorkomen, bij het kiezen van het tijdstip goed op het juiste dagdeel.

Meer informatie over restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

- Ontbijt 07:00 - 12:00

Louis S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Al vaker geweest. Wederom een heel positieve ervaring! Ontvangst, inrichting, personeel, sfeer, menu...alles draagt bij aan een mooie avond.
Annemarie I.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De chef heeft wederom een heerlijk vegan menu voor me samengesteld, de wijn was fijn en de bediening ook. Dit is echt mijn favoriete plek voor date night in Amsterdam!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Super attent en vriendelijk personeel, persoonlijke aandacht, sfeer ontspannen en de kok is in vorm!
Kortom: aanrader voor perfect diner in hartje Amsterdam!
Fra196 P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Super attente bediening die voor je denkt, erg klantgericht en gastvrij! Eten erg lekker, en goede keuze met meerdere soorten gerechten Kortom, absolute aanrader!!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Net als in de andere Lobby ook weer heerlijk gegeten. Heerlijke gerechten met lekkere smaakjes. Goede wijn en ook goede wijnsuggesties. Bediening vlot en goed! We gaan zeker nog een keer. Lobby aan Nesplein iets kleiner maar ruim genoeg en zeker net zo gezellig.
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Altijd weer een goede keuze. Alles klopt en is prettig. Zo wordt altijd aangeboden om de wijnen waaruit je wilt kiezen te proeven. Leuk gemixt publiek.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
In tegenstelling tot eerdere bezoeken vandaag iets minder enthousiast. Eggs Royale op zich prima, maar er mag best wat garnituur bij. Instructies aan personeel mogen liever wat meer op de achtergrond plaatsvinden. En gasten op enig moment geen koffie en thee kunnen aanbieden omdat het koffie-apparaat een servicebeurt moest hebben vonden wij nogal opmerkelijk. Graag aandacht niveau bediening. Ondanks deze kritische noten blijft dit restaurant een van mijn favorieten!
Sil T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Mooi opgemaakte gerechten die erg lekker smaken. Attent personeel, foutje werd charmant opgelost.
Goeie sfeer, centrale locatie, inrichting is goede balans tussen strak en warm. Fijne wijn.
GJ B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Eerst een drankje en toen een keuze gemaakt voor het eten. De gastvrouw was super. Het eten was smaakvol en geserveerd met een duidelijk oog voor detail. Juiste temperatuur,prima. De wijn die onze gastvrouw ons had aanbevolen was uitstekend. Conclusie: erg goed eten in een prettige ambiance .
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Leuke ambiance, heerlijke en verrassende gerechten, prima bediening, altijd voor herhaling vatbaar.
annettekrekels .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Verrassende gerechten, heerlijke wijnen, vriendelijk en deskundig personeel!
Ben een paar keer geweest en kwaliteit blijft hetzelfde. Echt een verwen avondje om van na te genieten.
vanMoolenbroek .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijke plek om te gaan ontbijten, lunchen of dineren. We zijn hier kind aan huis. Mensen met vakkennis, relaxte sfeer maar wel met hoge kwaliteit gerechten en wijnen. Laat je vooral verrassen door hun sommelier of een van de gastheren/dames, ze hebben altijd iets speciaals in huis.
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Echt heerlijk gegeten! 3-gangen: coquilles, zeewolffilet en mille feuille, allemaal zeer smaakvol. Goede ambiance en service. Prettige, vriendelijke en attente bediening!
Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten prettige bediening leuke ambiance
Barend T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
The Lobby valt nooit tegen. Heb er nu - naar schatting - een keer of dertig gegeten, en het is altijd lekker en gezellig.
Pawel Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Geweldig eten, interessante menukaart en zeer vriendelijk en atent personeel.
Pretentieloos en klantgericht. Geweldige plek.
a.feber .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij komen regelmatig bij de Lobby en elke keer is het weer een heerlijke culinaire ervaring. En wij worden elke keer weer blij van de vriendelijkheid van de staff. Kortom, een aanrader en een blijver. We komen terug!
Madelijn .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten en prima bediening. Dit keer Eggs Benedict en Eggs Florentine op het terras, maar ik kom snel terug voor een diner.
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
goede sfeer, attente bediening, fijne locatie, mooi ingericht.
P P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ontzettend lekker gegeten laatst op een zaterdagavond. Zeer attente bediening, fijne sfeer, uitstekend eten: alles om een topavond te hebben!