The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Nes 49 1012 KD Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

LET OP

Bij Restaurant The Lobby kunt u zowel voor ontbijt als voor lunch en diner reserveren. Let dus, om teleurstelling te voorkomen, bij het kiezen van het tijdstip goed op het juiste dagdeel.

Meer informatie over restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

- Ontbijt 07:00 - 12:00

michelle V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
ben met een vriend gaan lunchen en was erg aangenaam , het eten was lekker en de bedienning was erg alert, het was erg druk (zondag middag) moesten even langer wachten en de prijs van de wijn per glas is ook een beetje an de hoge kant maar was de moite waard.
Gabrielle D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima eten, geweldige omgeving. Wel wat druk op zaterdagavond maar in hartje Amsterdam: dat hoort erbij en we werden niet opgejaagd om de tafel opnieuw vrij te maken terwijl er om ons heen een nwe dinerronde startte. Bovenal: geweldig personeel. Had alles in de gaten, zeer vriendelijk, werden op onze wenken bediend en belangrijk: ze kwamen toch relaxt over/namen de tijd. Heel knap en voelde erg gastvrij.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Komen vaker hier! Erg aardige bediening en service. Goed eten!
YoPolar .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten en de bediening is super. Zijn er wanneer je ze nodig hebt en altijd vriendelijk. Het dessert van dropmacaron, zoethoutijs en peer met karamel is het zondigen meer dan waard.
Kortom heerlijk restaurant om te genieten en bij te kletsen met een vriendin.
Naomi T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Vanmiddag een lunch gehad bij the Lobby. Wat ik zo fijn vind is dat ik steeds dezelfde gezichten zie bij het personeel en dat de gerechten altijd consequent lekker zijn! De bediening is vrij stads, je moet bijna je vinger opsteken om geholpen te worden, maar de kwaliteit van het eten is perfect. Ze doen heel erg hun best om jou op je gemakt te stellen.
The Lobby heeft de beste Ceasar Salade die ik ooit heb gegeten. Het grote gepocheerde ei, de frisse anjovis, grote stukken romanosla, en de kip... de kip... Heerlijk!
Ik kom hier graag, het is wel duur maar het echt waard!
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Er werd meteen water en brood op tafel gezet en dit werd de hele avond aangevuld. De gerechten zijn smaakvol, maar wel een beetje klein. Omdat ik niet alle ingredienten mag hebben, werd er goed meegedacht door zowel de bediening als de keuken. De tijd tussen de gerechten was wel een beetje lang. Al met al lekker gegeten en zeker aan te bevelen. Wel vantevoren reserveren.
Ingolf S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Ik ben hier al vaker geweest. De sfeer is altijd prettig, behulpzaam personeel zonder overdreven aanwezig te zijn. Grootstedelijke ambiance, beetje weinig ruimte tussen de tafels en de bar. Omdat ik geen grote eter ben vind ik de porties prima en lekker.
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Het was voor ons zeer verrassend dat er zo'n verborgen juweeltje in het centrum zit...
Steph E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mijn avond bij The Lobby liep niet geheel als gepland: degene met wie ik had afgesproken, was dat vergeten... Maar, ik besloot te blijven en wat een rampzalig avond had kunnen worden, bleek een geweldige ervaring te zijn. De bediening was ontzettend vriendelijk en attent, zonder opdringerig te zijn. Het eten was overheerlijk, verrassende smaken, maar niet te ingewikkeld. De muziek en inrichting dragen bij aan een gemoedelijke sfeer. Al met al heb ik genoten en was het een avond om nooit te vergeten. Mijn dank en complimenten!
Ann1967 M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Sluit mij helemaal aan bij de ervaring van Maya D. Misschien wat makkelijk, maar anders verval ik in herhalingen. Hebben genoten van een heel aardige en inderdaad vlotte bediening en super lekker eten! Complimenten aan de keuken! Én ook wij komen zeker terug.
Maya D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bijzonder aardige en vlotte bediening. Ze begonnen al meteen met water in te schenken en brood op tafel te zetten. Extra boter was ook geen probleem, zoals ook een 2e fles water die automatisch verwisseld werd. De gerechten waren heel verrassend met diverse smaken die ik zelf nooit had kunnen bedenken. Goed van temperatuur, goed gebakken vis en mals rood vlees. Ook voor- en nagerechten waren erg smakelijk. Mooi opgediend en een moderne, gezellige omgeving. AANRADER!!! En wij komen terug.
sushi monster P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
absoluut mijn favoriete restaurant in amsterdam. super service, heeel vriendelijk personeel en geweldig eten. service gaat zo ver dat zelfs sausjes vooraf proeven en leesbrillen om de menukaart te lezen geen probleem zijn, zonder het laid back gevoel te verliezen..
Brecht B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Echt opvallend aardig en goed personeel. Verder mooie ruimte en heerlijke gerechten. Hebben de flamkuchen als voorgerecht genomen en elk een ander hoofdgerecht, welke allemaal heerlijk waren. De prijs is redelijk. Al met al beveel ik dit restaurant van harte aan.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Alles is goed behalve de inrichting. Tafels staan erg dicht op elkaar en als er een druk en zeer hard pratend gezelschap naast je neerstrijkt is dat erg storend. Nadat we met ze aan de praat raakten, bleken ze echter best aardig, zodat we uiteindelijk toch een plezierige avond hadden. De felicitatie met verjaardag in kleine chocoladeletters bij het dessert was erg attent.
Marlies M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Erg lekker gegeten. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam maar voor mij was het iets "te" waardoor het bijna gemaakt wordt. Prijzen van de glazen wijn lopen erg uiteen. 7,90 voor een Chardonnay vind ik erg duur, voor als je gewoon een wijntje besteld.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was heerlijk! De bediening was heel erg vriendelijk en attent! En de tent is heel erg mooi. Kortom echt een aanrader!
Zico B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Hier gegeten met twee vrienden op woensdag 4 januari.

Om met het decor te beginnen, deze is echt geweldig. Volledig mijn stijl met mooie tafels en een zakelijke uitstraling en een soort bijgelegen woonkamer met prachtige barglobe! Industrieel gemixt met huiselijk, werkelijk prachtig in mijn ogen.

De locatie op de Nes is ook interessant, midden in het centrum en toch relatief rustig. Het publiek is een mix van toeristen en lokale mensen.

Over de service kan ik kort zijn, erg gemoedelijk, keurig en met verstand van zaken.

Het eten bij The Lobby was goed. Ik had als vooraf de Velouté van pastinaak met gnocchi, waarbij de smaak erg goed was maar de gnocchi wat aan taaie kant.

Als hoofdgerecht had ik de Diamanthaas die erg goed van smaak was en interessant was gecombineerd met een stuk heerlijk stoofvlees. Al met al een heerlijk hoofdgerecht.

Als dessert gekozen voor de crème brûlée welke groot van stuk was maar verder niet heel bijzonder van smaak.

Al met al heerlijk gegeten bij The Lobby en wij komen hier zeker nog wel eens terug.
Rento B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een goede kaart. Gebalanceerde schotels. Prima wijn. Kaas plankje zeer ruim. Verlichting en ambiance prima. 70 euro pp.
Gabrielle D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Fantastische locatie, design en toch heel gezellig en sfeervol. Je kunt hier met elk type gezelschap komen: zowel zakelijk als prive. Heerlijk gegeten. Het personeel is super alleen bijna Amerikaans in hoe vaak ze langs komen en dat stoort wat (zo vaak). Als ze iets relaxter zijn dan kan de gast ook ontspannen ;)