The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Nes 49 1012 KD Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

LET OP

Bij Restaurant The Lobby kunt u zowel voor ontbijt als voor lunch en diner reserveren. Let dus, om teleurstelling te voorkomen, bij het kiezen van het tijdstip goed op het juiste dagdeel.

Meer informatie over restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

- Ontbijt 07:00 - 12:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Alina G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Amazing service.
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Lekker eten, leuke lokatie en vriendekijke bediening. Aanrader voor wie in een gezellige sfeer een lekker hapje wil eten. Keuken is prima, maar hier en daar wat braafjes.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
tineke K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Mooie plek en zeer vriendelijke bediening. Als je alleen een hoofdgerecht neemt is het aan de karige kant. Geen garnituur erbij en toch een prijs vanaf 20 euro. Je wordt bijna genoodzaakt het drie gangen menu te nemen dat weer redelijk gunstig geprijsd is.
Ze hebben in het restaurant een no laptop policy na 18.00. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen maar dat je wanneer je een foto wilt laten zien op je ipad je gesommeerd wordt om je ipad op te bergen vind ik wel wat ver gaan.
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Goede ontvangst, snelle service qua drank, eten precies goed! Heerlijke luchgerechten, ook vega. Mooie sfeer, alleen de toiletten kunnen frisser.
BukkumBoer D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een prachtige zaak met leuke, hippe inrichting. Genoeg (lunch)gerechten om uit te kiezen. Zeker de moeite waard om een keer te bezoeken. Ook wij zullen terug komen.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende service. Aanrader!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellige plek, bijzonder lekkere voorgerechten en hoofdgerecht met vis ook prima
Lekkere wijn op de kaart.
Kortom; value for money met een plus
Charlotte A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben hier heel erg goed gegeten. De bediening was erg vriendelijk en we hebben een leuke avond gehad. Het enige wat we jammer vonden is dat toen we aan glas wijn wilde bestellen, welke ze alleen in fles hadden, de dame van het restaurant zei dat we het ook wel in glas konden krijgen, dus wij waren erg blij. Totdat de rekening kwam. Waar de prijs gemiddeld 6,50 euro per glas bedroeg, kostte dit glas 9,80 euro per stuk, dus we schrokken ons een ongeluk toen de rekening kwam. Onze fout dat we niet hebben gevraagd wat de kosten waren van het glas wijn. Maar had de dame ook kunnen aangeven.
Ondanks dat een onwijs goede avond gehad.
Lekkeradam .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zaterdagavond gegeten met z'n viertjes. We hadden een leuk tafeltje aan het raam en werden hartelijk ontvangen. We namen allemaal een driegangenmenu menu en iedere gang was bijzonder en even lekker. Heerlijk gegeten, fijne en aardige bediening en gezellige sfeer.
Corine L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goed wijnadvies bij iedere gang en de bediening was zo profi, vriendelijk en relaxed tegelijk!
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
The Lobby is een ruim opgezet restaurant, naast Hotel V, aan het Nespleintje. Fijne, levendige sfeer, mooi en leuk gestyled interieur, alle tafels bezet. De kaart is spannend en verrassend. Na coquilles en zacht gegaard buikspek hadden we als hoofdgerecht schol en runderlende; alles voortreffelijk bereid. De wijnkaart is zeer uitgebreid; wij hielden het bij een uitstekende Chardonnay en een Ribera del Duero. Bediening is attent, snel en professioneel. Absolute aanrader (lang van tevoren reserveren). Annemiek
EstherZ V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Prima gegeten bij The Lobby. Lekkere gerechten in de -voor ons- juiste hoeveelheid. Bediening was vriendelijke en attent.
H-L C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Verrukkelijk gegeten met supervriendelijke bediening. De buikspek en coquilles smolten op de tong en de schelvis was verser dan vers. De champagne en tomatensap (alleen als je van pittig houdt) waren ook heerlijk! Hele goede prijs kwaliteitverhouding.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Zeer professionele uitspanning, met uitstekende bediening, een uitstekende kok op een leuke plek in de stad. En dat alles in een relatief kleine keuken.
De tafel van Michael N.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Lekker eten, goede wijnen en perfekte service.
Luciano Z.
Fijne ambiance, vriendelijk personeel, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Sofie D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Hele goede bediening, fijne avond gehad!
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Erg lekker gebruncht en met hele vriendelijke bediening (al duurde het soms even voordat ze ons in de gaten hadden). Verder superambiance. Erg naar ons zin gehad, gaan zeker een keer terug!
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
The Lobby blijft een topplek om te eten. Met lieve bediening die er al lang werkzaam is en kennis van zaken heeft ! Entourage is prettig, eten zeker ook.
Louis S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Al vaker geweest. Wederom een heel positieve ervaring! Ontvangst, inrichting, personeel, sfeer, menu...alles draagt bij aan een mooie avond.