The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Nes 49 1012 KD Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

LET OP

Bij Restaurant The Lobby kunt u zowel voor ontbijt als voor lunch en diner reserveren. Let dus, om teleurstelling te voorkomen, bij het kiezen van het tijdstip goed op het juiste dagdeel.

Meer informatie over restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

- Ontbijt 07:00 - 12:00

Brecht B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Echt opvallend aardig en goed personeel. Verder mooie ruimte en heerlijke gerechten. Hebben de flamkuchen als voorgerecht genomen en elk een ander hoofdgerecht, welke allemaal heerlijk waren. De prijs is redelijk. Al met al beveel ik dit restaurant van harte aan.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Alles is goed behalve de inrichting. Tafels staan erg dicht op elkaar en als er een druk en zeer hard pratend gezelschap naast je neerstrijkt is dat erg storend. Nadat we met ze aan de praat raakten, bleken ze echter best aardig, zodat we uiteindelijk toch een plezierige avond hadden. De felicitatie met verjaardag in kleine chocoladeletters bij het dessert was erg attent.
Marlies M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Erg lekker gegeten. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam maar voor mij was het iets "te" waardoor het bijna gemaakt wordt. Prijzen van de glazen wijn lopen erg uiteen. 7,90 voor een Chardonnay vind ik erg duur, voor als je gewoon een wijntje besteld.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was heerlijk! De bediening was heel erg vriendelijk en attent! En de tent is heel erg mooi. Kortom echt een aanrader!
Zico B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Hier gegeten met twee vrienden op woensdag 4 januari.

Om met het decor te beginnen, deze is echt geweldig. Volledig mijn stijl met mooie tafels en een zakelijke uitstraling en een soort bijgelegen woonkamer met prachtige barglobe! Industrieel gemixt met huiselijk, werkelijk prachtig in mijn ogen.

De locatie op de Nes is ook interessant, midden in het centrum en toch relatief rustig. Het publiek is een mix van toeristen en lokale mensen.

Over de service kan ik kort zijn, erg gemoedelijk, keurig en met verstand van zaken.

Het eten bij The Lobby was goed. Ik had als vooraf de Velouté van pastinaak met gnocchi, waarbij de smaak erg goed was maar de gnocchi wat aan taaie kant.

Als hoofdgerecht had ik de Diamanthaas die erg goed van smaak was en interessant was gecombineerd met een stuk heerlijk stoofvlees. Al met al een heerlijk hoofdgerecht.

Als dessert gekozen voor de crème brûlée welke groot van stuk was maar verder niet heel bijzonder van smaak.

Al met al heerlijk gegeten bij The Lobby en wij komen hier zeker nog wel eens terug.
Rento B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een goede kaart. Gebalanceerde schotels. Prima wijn. Kaas plankje zeer ruim. Verlichting en ambiance prima. 70 euro pp.
Gabrielle D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Fantastische locatie, design en toch heel gezellig en sfeervol. Je kunt hier met elk type gezelschap komen: zowel zakelijk als prive. Heerlijk gegeten. Het personeel is super alleen bijna Amerikaans in hoe vaak ze langs komen en dat stoort wat (zo vaak). Als ze iets relaxter zijn dan kan de gast ook ontspannen ;)
Henk Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Zeker aan te raden als fijne plek op te diner met vrienden. Goed tafelen en gezellig ambiance! Bediening was attent en vriendelijk. Ik kom zeker vaker!
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Super gegeten. bediening zeer kundig en erg geïnteresseerd. Perfecte witte brigade. we waren er voor een verjaardag; ik had dat van te voren doorgegeven en opties voor wat extra attenties besproken. daar kwam een zeer fantasierijke aanvulling op de maaltijd uit voort. complimenten en voor meerdere herhalingen vatbaar
Britt N.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Goede plek om te lunchen of even koffie te drinken. Ondanks dat het midden in de stad zit voelt het niet zo aan. Prima plek om even tot rust te komen.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Restaurant is super ingericht, bediening erg vriendelijk en in voor een geintje. Toen er later op de avond nog een persoon bij kwam was dit geen probleem. Gerechten waren heerlijk op smaak en wijn smaakte eveneens goed. Ik kom zeker nog eens terug!
Sissy Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gewoon zo'n avond dat alles klopt. Creatieve, lekkere gerechten, goede porties, vriendelijke bediening, goede sfeer, lekkere wijn en prima prijs/kwaliteit verhouding!!
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Ik had gereserveerd samen met mijn dochter en haar vriend. Zij waren er een half uur eerder en dat was geen probleem. Hartelijke ontvangst, redelijk competente maar zondermeer enthousiaste bediening. Een kaasplankje (dinerkaart) tijdens de lunch kon ook. Fijn.
De kwaliteit van het eten is goed. De vistartaar lijkt een bescheiden portie te zijn, maar zowel Kiki als ik hadden na afloop een voldaan gevoel. Anthony had de hamburger en dat was serieus werken! Na afloop dat kaasplankje en dat had leuke afwisseling. Mijn glas (twee om eerlijk te zijn) Elzasser wijn was zondermeer goed. Leuke entourage, geweldige lokatie natuurlijk in het kloppend hart van Amsterdam. Een aanrader.
Fenna K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op 1e kerstdag bij The Lobby gedineerd. Een uitstekende keuze.
Bij binnenkomst kregen we direct een heerlijk aperitiefje. "Om de stemming te verhogen".
Op de kaart geen duur 5-of meer gangen kerstmenu maar een simpel 3-gangen menu in een fijne sfeer. Al was het niet de bedoeling, wij "mochten" toch als hoofdgerecht een flamküche kiezen. Heerlijk! Het voor- en nagerecht hebben we wel van het kerstmenu genomen en natuurlijk een heerlijke wijn erbij gekozen.
Na de koffie me een fijn gevoel naar huis gegaan.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk eten, fijne sfeer, gezellige bediening. En dat alles voor een correcte prijs. Ons lievelingsrestaurant in Amsterdam!
Tia S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Zeer vriendelijke bediening, uitstekende keuken, leuk restaurant. Helaas te luide muziek, die weliswaar op ons verzoek zachter werd gezet, maar die naarmate de avond vorderde toch steeds weer harder werd gezet.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Fantastische locatie en een gezellig restaurant. Leuke kaart en goed klaargemaakt. Heerlijke linzen met hazelnoten vooraf. Zeebaars met mosselen op een risotto met pijnboompitten. Lekker.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heel prettige omgeving, terwijl het vol met mensen zat, konden we prima praten en lekker eten. De bediening is goed op de hoogte van hun wijnen en het eten. Erg goed gegeten. Kortom een aanrader.
Alexandre O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016