The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Nes 49 1012 KD Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

LET OP

Bij Restaurant The Lobby kunt u zowel voor ontbijt als voor lunch en diner reserveren. Let dus, om teleurstelling te voorkomen, bij het kiezen van het tijdstip goed op het juiste dagdeel.

Meer informatie over restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

- Ontbijt 07:00 - 12:00

Eric M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
goede sfeer, attente bediening, fijne locatie, mooi ingericht.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Leuke sfeer!
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Zo'n fijne tent om hapje te eten. Altijd lekker, goede service en ademt ontspannen sfeer. De Nes is een ontspannen plek, waar jenook lekker buiten kan zitten in alle rust, terwijl je midden in de stad bent. Aanrader dus, en komen wederom weer terug!
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Gezellige lunch in de open lucht (voor het eerst dit jaar). Goede, niet opdringerige, vriendelijke bediening.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
erg goede tent: top bediening en heerlijk gegeten.
Redelijk druk, maar daardoor wel gezellig. Was zakelijk en gasten waren onder de indruk.
Absolute aanrader.
Anouk O.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
The Lobby heeft een bepaalde ambiance gecreëerd waar kwaliteit en je welkom voelen centraal staan. Of je nu een hotelgast of een passant bent, iedereen is even vriendelijk, denkt mee. De prijs/kwaliteit is echt uitmuntend. De wijnen heerlijk, de presentatie stijlvol. Altijd weer een feest om hier te komen.
George T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten met een uitstekende service ! Met name de zeer aardige bediening en een glas bubbels als welkom maken dit restaurant zo uniek. Dat kom je te weinig tegen in Amsterdam. We gaan zeker terug komen !
G. M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijke lunch gehad. Mooie lunchkaart, mooie wijnen en vriendelij, en attent personeel. Komen hier zeker vaker terug! Ontvangst duurde ietwat lang voordat we geholpen werden maar het was dan ook vrijwel vol.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk eten, leuk ambiance, prima bediening
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was echt top. Alles kan en mag en ze staan direct voor je klaar, geen discussies alleen maar oplossingen als er iets is.
Kortom wij hebben een bijzonder leuke avond gehad.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Goed eten, prettige sfeer en zeer aardige mannen in de bediening.
Was er voor de tweede keer en er zal zeker een derde komen.
Charlina N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
De kaart is bijzonder, de gerechten zeer creatief maar vooral heerlijk! Bediening heel vriendelijke en correct! We hebben een gezellige avond gehad met onze buitenlands gasten en ook werd er heel goed rekening gehouden met hun speciale dieetwensen.
Ian V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Ik heb nu recent twee keer bij The Lobby gegeten. Het eten is goed, de sfeer heel prettig en de bediening is fantastisch. Discreet en attent, nooit te aanwezig en met een goede timing. The Lobby is een aanrader voor zowel zakelijke als privé eetafspraken. Ik kom graag terug!
Eline S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Zeer vriendelijk en beleefd personeel!
Ze zijn allemaal goed op de hoogte van de kaart en de bijpassende wijnen!
Heerlijk gegeten!
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Goed eten, tegen een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie, warme inrichting. Je zit alleen vrij dicht op de buren. Het toetje met de mango sorbet is zeker aan te raden. Minpuntje; we hadden gereserveerd maar moesten vrij lang op onze tafel wachten en kregen pas vlak voor we aan tafel gingen een drankje aangeboden. Toen we eenmaal aan tafel zaten, was service prima. Zeker een aanrader!
Karien V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wat een heerlijke plek is The Lobby toch... Een van de Amsterdamse favorieten sinds de eerste keer dat we hier waren. Afgelopen week verrast met een verjaardagsdiner. Als altijd voelde het welkom als thuiskomen en werden we deze keer zelfs verblijd met bubbels als aperitief. De kaart was weer prachtig. De voorgerechten ware schilderijtjes (kwartel en makreel). Hoewel de bediening heel alert was, vergaten ze toch de rest van de avond te vragen of we nog iets anders dan water wilden drinken. De hoofdgerechten (eendenbout en lam) waren wat simpeler dan we gewend zijn, maar evengoed prachtig van smaak. Alleen niet zo spannend. Het toetje maakte alles goed (passievrucht met witte chocola), we hadden graag ons bord afgelikt. Groot compliment aan het bedienend personeel: wat zijn jullie leuk en enthousiast! Het was weer een feestje! We komen zeker snel terug.
Fien V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Kaart mag vaker gewisseld Kom er graag en regelmatig en mis wat variatie De muziek in hinderlijk Vooral als je
tafel in een hoek gesitueerd is
Xerxes X.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wederom heerlijk gegeten met onze gasten uit het buitenland. De gastvrijheid is zoals altijd uitmuntend. De medewerkers weten wat ze doen. Klassse! Groet, Cyrus
Jettie T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Hele fijne en relaxte avond gehad. De bediening was top! Heerlijk gegeten en een welkom gevoel door de persoonlijke benadering. Ik kom zeker nog eens terug!
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk eten en de beste service van Amsterdam! Hele leuke spontane en gepassioneerde werknemers, dat maakte de ervaring compleet.