The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Nes 49 1012 KD Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Over restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

LET OP

Bij Restaurant The Lobby kunt u zowel voor ontbijt als voor lunch en diner reserveren. Let dus, om teleurstelling te voorkomen, bij het kiezen van het tijdstip goed op het juiste dagdeel.

Meer informatie over restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

- Ontbijt 07:00 - 12:00

Voordelig
Alexandre O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lovely place!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede service. De menukaart zelf is aan vernieuwing toe, de gerechten er op zijn wel erg goed. Al met al een leuke avond gehad.
Claire T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
The Lobby is TOP!! Op 28 November heb ik hier gelunched voor mijn verjaardag. Doordat de koning van Belgie in de stad was, was alles afgezet. Een heel aardige man van The Lobby heeft me toen opgehaald met twee champagneglazen in z'n hand. Ik voelde me heel jarig!! Het eten is heerlijk en de bediening ZO aardig. Ik ben er al vaak geweest, en ik zal er nog vaker naartoe gaan!!
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke locatie, gezellige inrichting en hele aardige personeelsleden.
Harmen P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het eten bij The Lobby was heerlijk en de ontvangst super! Door de avond heen hebben we wel wat veel verschillende gezichten aan onze tafel gezien; hier hadden ze echt kunnen scoren door ons te laten helpen door één en dezelfde medewerker. Je zit er in een fijne ambiance, met rumoerig geluid, maar de akoestiek is goed waardoor je elkaar goed kunt verstaan en het een prettige sfeer oplevert. Het eten was nogmaals voortreffelijk, alleen de tiramisu had beter op smaak gebracht mogen worden, die was een beetje aan saaie/platte kant.
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Warm, sfeervol restaurant met zeer prettige bediening aan tafel, aan de bar moest ik 3 keer aan iemand vragen of ik iets kon drinken terwijl er verder niemand stond en na 10 minuten kreeg ik het, maar dat was het enige minpuntje, Verder heerlijk gegeten.
Andries B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Matige bedienen, prima keuken, prijs kwaliteit OK
Catalijne B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
heerlijk gegeten , ontzettend vriendelijke bediening ! De tartaar van zeebaars was heerlijk met avokadomousse en de salade met linzen en burrata heel verassend . De gekarameliseerde ananas had van ons wat meer gekarameliseerd mogen worden en de creme brulee ee iets harder korstje . Maar buiten deze kleine details, erg genoten.
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Steeds weer ben ik supertevreden over The Lobby. Perfect eten, fijne setting, vriendelijk personeel dat me herkend van de vorige keren.
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Gerechten goed van smaak (geslaagde combinaties van oa coquilles met bloedworst) . Bediening vriendelijk, wel kwamen sommige dranken te laat. Prijs-kwaliteitverhouding redelijk.
Kristof S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zeer lekkere en originele keuken. Prachtig kader. Bediening was deze keer niet helemaal top. Geen brood en uitjes gekregen en aperitiefglazen zijn hele avond blijven staan. Maar dat lag aan onze ober. De andere obers zijn echt top, Een aanrader, we komen zeker terug.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellig restaurant, warm ingericht. Goede attente bediening. Standaard kraanwater op tafel, helemaal prima! Keuze van de gerechten is een beetje beperkt (hoofd 4x vis, 2x vlees, 1x vega). Zeker voor herhaling vatbaar!
Saskia F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Superlekkere Ceasarsalade, vol, rijk en romig met perfect eitje! Ook fijne oesters! Goede attente bediening, die ook nog mijn zoekgeraakte paraplu opspoorde! Dank
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We aten hier - en famille - op een regenachtige dag in juli. Voetbalavond en druk op straat. De Lobby is een pijpenla en daardoor nogal lawaaiig. Niettemin een zeer aangename avond doorgebracht. Mooi eten zonder veel pretenties, prettige adviezen en alle tafelgenoten vonden iets van hun gading. Leuke kaart met op het oog 'gewone' ingrediënten, beetje traditioneel bereid, maar met een zodanige draai dat het aangenaam verrast. Gelukkig ook fatsoenlijke porties: geen bergen eten, maar ook weer niet de haute cuisine liflaf. Wij willen nog wel eens komen.
Pedro S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima geluncht. Mooie inrichting met uiterst vriendelijke bediening. Lekker lunch gerecht met een heerlijk glas wijn. Voor een redelijke prijs. In ieder geval voor nog eens.
Helene S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met man en dochter heerlijk gegeten op een woensdagavond. Een verrukkelijke velouté met gerookte crème fraiche als voorgerecht. De couscous salade (hoofdgerecht) was een verrassende sensatie van smaken; heel erg lekker en subtiel! En ook de desserts zijn om van te watertanden; ik koos dragonijs met gecaramelliseerde ananas, heel geslaagd. En ook nog eens vriendelijk en erg kundig personeel; topavond gehad voor een prima prijs!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Top restaurant! Heerlijk eten, mooi opgemaakt op het bord. Gezellige ambiance. Personeel zeer attent en vriendelijk, Philip je bent de beste!!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant, informele sfeer, leuke bediening.
Niets meer aan toe te voegen maar moet 120 tekens schrijven.
Jurrie J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker eten, het restaurant is leuk ingericht en de bediening was erg vriendelijk. Voedselallergieen waren geen enkel probleem.
Mas B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker druk restaurant met een mondiale sfeer. Leuke kaart met lekkere gerechten. Sympathieke menu prijs. En heerlijke wijnen, ook per glas te bestellen. Een aanrader voor iedereen die lekker wil eten en onderdeel wil zijn van de trendy sfeer die Amsterdam heeft.