The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Nes 49 1012 KD Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

LET OP

Bij Restaurant The Lobby kunt u zowel voor ontbijt als voor lunch en diner reserveren. Let dus, om teleurstelling te voorkomen, bij het kiezen van het tijdstip goed op het juiste dagdeel.

Meer informatie over restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

- Ontbijt 07:00 - 12:00

Uitmuntend
9,2
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Emeline G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Vriendelijk personeel. Eten koolhydraat arm en hebben allergieën, maar was geen enkel probleem. Lekker gegegeten en gezellige zaal
Robert C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Ben samen met een vriend gegaan. We hebben allebei voor het keuzemenu gekozen. Ik vond mijn voorgerecht (de aubergine) nogal zuur, wat ik niet verwacht had. Het was op zich lekker, maar had voor mij veel minder zuur kunnen zijn. Maar voor de rest was alles geweldig. Onze serveerster was vriendelijk en attent. De crème brûlée was heerlijk--een perfecte suikerkorst, lekker romige custard met een beetje cardamom smaak. Echt een aanrader!
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Leuk restaurant in het centrum van Ansterdam. Bijzondere gerechtjes, topkwaliteit e mooie wijn!!
Daarnaast is de bediening relaxed, attent en leuk met elkaar!
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Leuke attentie: prosecco van de zaak ivm jarige moeder.
Prachtige locatie en ambiance.
Heerlijk gegeten.
Bijzonder vriendelijk personeel.
Joanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Bijzonder attention service, en prachtig opgemaakte heerlijk gerechten. Een fijne avond is gegarandeerd als je hier bent.
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
The lobby is echt een heerlijke plek, super sfeervol ingericht, lekker no-nonsense eten en super relaxte bediening, een aanrader!
Manon C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk ongedwongen eten in een hippe atmosfeer. Bediening erg vriendelijk en gastvrij.
Lok L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Schitterende setting, heel mooie inrichting geeft een mooie sfeer, goed eten en perfecte bediening. Het personeel is heel vriendelijk, schenkt veel persoonlijke aandacht aan de klanten wat tegenwoordig in amsterdam moeilijk te vinden is.
A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de gerechten waren bijzonder en van goede kwaliteit. Gesmuld van de runderwang en de “wortelcake”. We komen vast weer terug!
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Wat blijft dit toch een fijne plek waar alles klopt! Groot compliment voor de bediening, ze snappen hier precies hoe het werkt. Echt knap hoe ze dit al jaren zo constant weten te houden. Ik kom gauw weer terug!
Louise H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Prettige ambiance en akoestiek. Attente en discrete bediening. Heerlijk eten met liefde gemaakt.
Ik kom hier graag voor lunch en diner
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goede service en goede prijs-kwaliteitverhouding! Mooie locatie en toffe inrichting. Gerechten hadden mooie balans en kwamen goed tot zijn recht met de aanbevolen wijn.
Shiva R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Mooie inrichting, gezellige sfeer, heel goede service en onwijs lekker eten. Echt een aanrader! We hadden beide de 3 gangen keuze, en elk gang was een super lekker.
Carol V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
De bediening is altijd super vriendelijk en zeer attent. Alleen daarom is dit al een top tent. Dan natuurlijk het heerlijke eten. De pulpo was zalig en het lamsvlees was top. Worteltjes taart zoals ik het nog nooit eerder gezien heb met een overheerlijke sorbet van wortel, gember....
Prijstechnisch ook erg vriendelijk: 4 personen incl wijn en koffie nog geen 200.-.
Fenneke E.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Dit restaurant is 1 van mijn favorieten in Amsterdam! Zeker als wij gasten hebben, boek ik het graag omdat wij nog nooit teleurgesteld zijn weg gegaan. Het was weer top. Hartelijk dank!
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de gerechten zagen er prachtig uit en de bediening was zeer vriendelijk, kortom een heerlijke avond, alles was perfect!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Lekker eten, goede sfeer, bediening die er zin in heeft.
Yvette W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijke en gezellige locatie. Hebben heerlijk genoten . De bediening is professioneel en vriendelijk. Toiletten ook netjes
YoPolar R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
weer top gegeten
bediening altijd attent en goed.
Ramon S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Gerechten waren goed, beetje vervelend dat allergenen informatie niet word vermeld. Gelukkig kon er wel onmiddellijk een nieuw gerecht bereid worden. Service mag wel meer met een lach.