The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Nes 49 1012 KD Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

LET OP

Bij Restaurant The Lobby kunt u zowel voor ontbijt als voor lunch en diner reserveren. Let dus, om teleurstelling te voorkomen, bij het kiezen van het tijdstip goed op het juiste dagdeel.

Meer informatie over restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

- Ontbijt 07:00 - 12:00

Jettie T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk eten en de beste service van Amsterdam! Hele leuke spontane en gepassioneerde werknemers, dat maakte de ervaring compleet.
Karlijn M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
The Lobby staat hoog op mijn lijstje van favoriete bars en restaurants in Amsterdam. De sfeer is er goed, het eten is altijd verrassend en de bediening is goed: professioneel maar wel met een persoonlijke touch. Ik neem mijn vrienden er dan ook altijd graag mee naartoe.
Van de week weer heerlijk gegeten; een gerecht met bloemkool vooraf (echt een aanrader!), koolvis als hoofd en kazen als dessert. Het was om door een ringetje te halen. Ook de wijnen die erbij aanbevolen werden waren heerlijk. Oftewel, ik kom snel weer :-)
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Ellen A.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Het interieur viel direct op, een mooie sfeer.
Fijne service dat het water vaak werd bij geschonken.
Wel wat langer moeten wachten bij het opnemen van de bestelling, maar ondanks dat erg tevreden, wij komen snel weer eens langs!
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Mijn runder-lende was goed van smaak maar wel taai. Mijn mededeling hierover aan de jongeman die de borden weghaalde leidde wel tot de reactie dat hij dit aan de kok zou doorgeven, maar een verdere reactie bleef uit. Een gratis kopje koffie had ik toch wel als gebaar verwacht. Verder vond ik het erg lawaaiig. Ik kon mijn gesprekspartner tegenover mij nauwelijks verstaan. Als ik weer eens in de Nes naar het toneel ga, zoek ik een andere tent uit om tevoren te eten.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
he;le fijne en gezelliuge ruimte, goede en zeer vriendelijke ontvangst en gerechten waarbij de kok zonder moeite rekening houdt met werkelijk elke allergie of overgevoeligheid die je maar bedenken kunt. Dat is wel eens anders in Amsterdam..
Annette A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, maar bovenal erg onder de indruk van de bediening. Op de bon stond de naam Hester: chapeau! Kom graag nog eens terug.
David B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Bij binnenkomst valt de prettige sfeer direct op, Was druk, maar bediening was attent en geïnteresseerd. Menu is uitdagend, met voor de prijs opvallen leuke gerechten. Een aanrader voor het centrum van Amsterdam
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Ik vond het voorgerecht met gemarineerde makreel erg lekker en fris. Als hoofdgerecht een heerlijk lendestuk. Je hebt keus uit verschillende wijnen per glas en het personeel denkt goed mee over de keus daarin. WIj hadden niet zo veel tijd en daar werd rekening meegehouden. Leuke plek om te eten.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Leuke gelegenheid. De aandacht van het bedienend personeel was iets te veel, binnen 5 minuten werd 3 keer gevraagd wat we wilden drinken, terwijl we de kaart nog moesten bekijken.
Karlijn M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Normaal ben ik erg enthousiast over The Lobby Nes, en ik kom er dan ook geregeld, maar dit keer was het wat teleurstellend. Er werd moeilijk gedaan over de reservering, er zou misschien nog iemand bij komen en dat moesten we toch wel 'nu' beslissen. Niet heel flexibel. Toen een van ons graag een voorgerecht als hoofdgerecht wilde, werd de prijs meer dan verdubbeld, waardoor er een rekening van 24 euro voor een klein stukje parelhoen werd voorgeschoteld. Kortom, dit keer viel het bezoek tegen.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben met 4 personen geluncht in dit restaurant. Een prima lokatie - gezellig druk, zeer goede kwaliteit van eten en drinken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wellicht door de drukte maar soms was het moeilijk om de aandacht van het personeel te krijgen en te houden.
ALLA V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Alles was goed.
Béatrice K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Bediening was bijzonder goed, geholpen door een heel vrolijk meisje. Merkte dat ze het leuk vond om ons te helpen. Service was echt opvallend goed, bedankt! Daarnaast eten ook heerlijk
Missgiant .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het eten was uitstekend, op enkele details na: vegetarische voorgerecht met bloemkool was iets te zoet. En in de hutspot die bij de eendenbout geserveerd werd, zat geen wortel. De skreifilet met prei was verrukkelijk! Toetjes (passievruchtbavarois met witte chocolade en paris brest sous gevuld met mokkacreme en boerenjongensijs) waren lekker. We dronken bij elk gerecht een passende wijn op advies van het personeel. Dat was niet elke bij elke gang een goed advies, maar dat is wellicht ook een kwestie van smaak. Service was verder uitstekend, met precies de juiste wachttijden tussen de gangen.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Mooi intiem sfeervol restaurant , hippe , aardige , professionele bediening , mooie kaart en goed eten en heerlijke wijnen. Al met al top
michelle V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
ben met een vriend gaan lunchen en was erg aangenaam , het eten was lekker en de bedienning was erg alert, het was erg druk (zondag middag) moesten even langer wachten en de prijs van de wijn per glas is ook een beetje an de hoge kant maar was de moite waard.