The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Nes 49 1012 KD Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

LET OP

Bij Restaurant The Lobby kunt u zowel voor ontbijt als voor lunch en diner reserveren. Let dus, om teleurstelling te voorkomen, bij het kiezen van het tijdstip goed op het juiste dagdeel.

Meer informatie over restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

- Ontbijt 07:00 - 12:00

Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant The Lobby Nesplein Restaurant & Bar (Hotel V)

Arend J.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Verrassend goede gerechten en zeer attente bediening!!
De wijnen zijn netjes geprijsd en van zeer goed niveau.
Een restaurant om neer terug te gaan
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Goede ontvangst, je voelt je meteen welkom. Onder begeleiding naar mooie tafel geleid - restaurant was helemaal vol maar wij hadden een mooie plek. Goed advies bij diner en wijnkeuze. Eten was lekker, niet uitzonderlijk. Drank aan de dure kant. We hadden een beetje last van het volume van de kruising tussen house- en loungemuziek. Mij ontgaat überhaupt waarom er muziek moet zijn in een vol restaurant. Maar de attente bediening maakte weer een hele hoop goed! Enige minpuntje was dat de dienst van "onze" kundige en attente ober (uit Arnhem) er op een gegeven moment op leek te zitten en hij zonder "afscheid" was verdwenen. We hadden het afscheid graag gebruikt om hem te complimenteren....
a.feber .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De wachttijd was precies goed. Werd gevraagd door de staff of we wat extra tijd tussen de gerechten wilden of niet. Excellente service dus!
Christel J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk verjaardagsontbijt genoten in dit sfeervolle etablissement. Vriendelijk en oplettend personeel waardoor je je echt welkom voelt.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gezellig restaurant in het hart van Amsterdam met zeer vriendelijke bediening en zeer goed eten voor een redelijke prijs.
YoPolar R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Nieuwe kaart om te smullen
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker eten, prettige omgeving! Ik heb hier al een aantal keer gegeten. Blijft lekker. Zeker voor de Amsterdamse binnenstad heb je hier voldoende ruimte om een avond te vertoeven.
Vivian Ilahibaks I.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zeer genoten van de avond. Super goede en vriendelijke bediening. Zo goed heb ik het nog niet meegemaakt in Amsterdam. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om hier naar toe te gaan voor een geslaagde avond. Vergeet niet te reserveren. Niet mogelijk om in het weekend of andere drukke avonden zomaar langs te gaan.
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Kleine porties van zeer hoge kwaliteit. De koffie is ook veel beter dan gemiddeld. Zeker aan te raden! Deze recensie is op basis van ontbijt.
epw .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijke lunchgerechten.
Flammkuchen met garnalen een aanrader.
Bij de hotelbalie nog 2 grachtenhuis kaarshouders gekocht.
Wordt mijn vaste lunchadres als ik in Amsterdam ben.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Voel me hier altijd welkom. Goed eten en mooie wijn. Weekspecialiteiten helder en duidelijk toegelicht. Klasse Bas, en tot de volgende keer
GJ B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Zoals altijd vanaf binnenkomst tot vertrek was het prima vertoeven .
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Topsfeer, topeten, mooie wijnen, onwijs goede bediening. Kwamen hier voordat we naar een theatervoorstelling gingen en er werd rekening gehouden hiermee. Warm, goede akoestiek, genoten! Dank!!
corinnejochemsen J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Een supergezellig en sfeervol restaurant mer altijd hele leuke vriendelijke bediening. Mischa is mijn favoriet terwijl de rest ook top is. Eten heerlijk mooie wijnen, nou ja alles wat je wenst, kom hier altijd weer terug,
Corinne met dochter Isabel
fiene007 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heel lekker gegeten, Vriendelijk personeel en mooie inrichting. Ik zou zeker nog een terugkomen naar deze plek. Ben ook benieuwd naar de andere locatie.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het eten was heerlijk maar de porties zijn niet al te groot!
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We hadden beide een hoofdgerecht en een dessert buiten de kaart om. Beide superlekker. De sfeer en de bediening klopt gewoon; vriendelijk, attent en vlot. Wij komen hier graag!
Bernande P.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Zeer hartelijke ontvangst, goede sfeer, vriendelijke en behulpzame dame in de bediening. We namen alleen een hoofdgerecht, vis van de dag en vis van vaste kaart. Beiden waren heerlijk, maar portie was erg klein. Vervolgens nog een kaasplankje gedeeld, voor 15 EUR had ik wel iets grotere stukje verwacht. Smaak was goed. Wijnadvies was ook goed, kortom we hebben genoten, maar nemen volgende keer het menu, als we meer tijd hebben.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Super ontbijt genoten, porties werden naar onze wens gedeeld opgediend.
Vriendelijk personeel, snelle en soepele bediening!
Max N.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Erg lekker geluncht en fantastische cocktails. Was erg druk in restaurant en daardoor wel iets langer moeten wachten, maar was het waard.