The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

Fizeaustraat 2 1097 SC Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Meer informatie over restaurant The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

bus, tram, metro, trein
  • : Gratis Parkeergarage voor gasten, parkeerplaatsen & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant is dagelijks geopend van 07:00 - 22:00
Bar is dagelijks geopend van 07:00 - 01:00, en op donderdag t/m zaterdag van 07:00 - 02:00

Uitmuntend
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Fleur O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Zaterdag mijn verjaardag gevierd en we hebben een heerlijke avond gehad! Mooie wijnen, lekker eten en uitstekende service. We komen zeker terug!
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat een prachtige plek voor een lunch. Uitstekende bediening ook, indrukwekkende wijnkaart en prima gerechten. Bijzonder sfeervol en wat fijn dat er een parkeergarage is onder het gebouw voor de gasten die komen lunchen!
Sarahmol .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
4 gangen menu gegeten en in tijden niet zo lekker gegeten! Personeel vriendelijk en erg oplettend, warm en gezellig interieur
bj-timmermans .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
De lokatie is prettig in de luwte van de stad op een steenworp van het Amstelstation,
Ik was nieuwsgierig naar deze grote broer van de Lobby op het Nesplein waar ik graag kom.
De inrichting is van nu, brutal seventies, met beton hout , mooie houten schrootjes en macramé en Rotan.
Het is leuk voorbij echter iets trendy en vintage.
Het restaurant is strakker en dat is prettiger, ruim ,lekker in gedeeld.De kaart is overzichtelijk met spannende rechten. De ceviche was werkelijk fantastisch en het hert met bloed worst zeker goed. Keuze uit mooie wijnen waarvan het prijslevel wat aan de hoge kant i. ook per glas.Natuurlijk de nu zo populaire Duitse en Oostenrijkse wijnen.
Bediening is aardig adequaat en gezellig wat mij erg aanspreekt . Een plek voor vrienden maar zeker ook een zaken diner. Top restaurant.
Kelly N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gister voor de 2e keer bij the Lobby Fizeaustraat gegeten. Bij het restaurant aan de Nes kom ik ook regelmatig. Het eten was zoals ook de andere keren heerlijk, vooral de coquilles en cheviche. . De kalfstartaar viel qua smaak tegen en was enigszins flauw. Wat echter in tegenstelling tot eerdere ervaringen erg tegenviel was de service. Onze serveerder liet lang op zich wachten, nam verkeerde bestellingen op waardoor de gangen niet tegelijk uitgeserveerd werden en twee gerechten waren niet opgenomen. Best jammer, vooral als je erachter know mt dat de rekening ook nog eens voor €35,- aan drank van een andere tafel bevat. Hopelijk volgende keer beter maar teleurstellend was het wel.
Beste Kelly,

Dank je wel voor je feedback en fijn om te horen dat je vaker bij ons, of bij ons zusje in de Nes gaat eten.
We schrikken echter wel van je opmerkingen over de service. We gaan er juist heel prat op dat we onze gasten altijd goed verzorgen. Heel vervelend om te horen dat het deze betreffende avond zo is tegengevallen. We nemen het dan ook zeer serieus en gaan er direct mee aan de slag. Mocht je er tijd voor willen vrijmaken, dan zouden wij graag nog even privé contact met je hebben om je verhaal te horen en te kijken of we iets kunnen doen om je gevoel over de avond om te draaien naar iets positiefs.
Als je hier interesse in hebt, kan je ons benaderen op volgend mailadres: hester@hotelv.nl / ard@hotelv.nl
We horen graag van je.

Vriendelijke groet,
Hester Witte
jowiho .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
prijs-kwaliteit verhouding kan beter, huiswijn en andere dranken zijn te duur. Sfeer is goed. Bediening attent. Ligging restaurant gunstig
Emile P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Wij hebben zeer genoten van een viergangen maaltijd. Heerlijke gerechten, aangename ambiance en vlotte, vriendelijke bediening. Wat fijn dat het water gratis was, meteen op tafel kwam en voortdurende werd aangevuld. Het wijnarrangement was prima, maar relatief prijzig. Overigens was op verzoek een 'Bob-arrangement 'mogelijk.
Kortom, een echte aanrader!

Nooruitamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Zeer goede lunch in een prettige ambiance. De gerechten waren heerlijk en goed verzorgd. Service was goed, geen geleuter over flessen water maar gewoon steeds een vol karaf met prima leidingwater. Komen zeker nog eens terug.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Als altijd weer superbediening met dito eten : - ). Genoten van de ceviche en de bijzondere samenstelling van de rendang-runderlende. En ..... het past grotendeels in een low carb eetprogramma !
José B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Leuk restaurant heerlijk eten. Hele goede bediening.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Sinds eind oktober hier vaak geweest, de laatste keren voor ontbijt of lunch. Nu weer eens voor het diner: de ceviche blijft ons favoriete voorgerecht, maar ook de steak tartare is o.i. niet te versmaden. Het tussengerecht met buikspek vonden wij wat te vet, wel lekkere smaken. Heerlijk damhert, kalfssucade met eendenlever, naar onze smaak iets mindere rendang van rundvlees. Uitstekende wijnen. Vriendelijke service, bij binnenkomst kregen we een glaasje prosecco en een virgin cocktail aangeboden. De sfeer en inetrieur spreken ons bijzonder aan. Blijft 1 van onze favoriete restaurants in Amsterdam!
Ingeborg Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijke lunch op zondagmiddag. Eggs Benedict en een groene salade. water wordt regelmatig kosteloos bijgevuld. Dessert kwamen we niet aan toe. wel een goede cappuccino als afsluiter.
Juul R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Wat hebben wij een top service gehad! We hebben geen moment de bediening hoeven aan te halen, te lang hoeven wachten op ons eten of drank - Een keurig en warm ontvangst van begin tot eind. De chef komt de gerechten brengen en uitleggen wat het altijd extra persoonlijk maakt. De accoustiek is helemaal goed, garage onder het gebouw voor 5EUR ook goeie service. We misten enkel een bewaakte garderobe. Absoluut voor herhaling vatbaar en een aanwinst voor de buurt!
Alexanders72 V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met als hoogtepunt de buiten de kaar 24 uur gegaarde kalfsnek. Kom zeker terug!
Sebastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Een heerlijke locatie en mooi restaurant waar wij graag (terug) mogen komen. Niet alleen een aanwinst voor Amsterdam Oost, maar ook een goede combinatie tussen 'haute cuisine' en casual, trendy sfeer. Dasje/jasje past, maar ook een meer casual look en het voelt huiselijk aan. De gerechten zijn mooi gepresenteerd, smaakvol en van goede kwaliteit. Persoonlijk vond ik de Kokos Panna Cotta en explosie van (te) veel verschillende smaken, waardoor de relatief kleine Panna Cotta zelf wat op de achtergrond geraakte. Ook de ceviche als voorgerecht zou nog net wat malser/zachter kunnen. De vis voelde onder het mes nog erg stevig aan. Kleine (persoonlijke) voorkeuren, maar al met al wederom een zeer geslaagde avond.
Kristel S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Mooi nieuw hotel, gunstig gelegen vlakbij het Amstelstation. Hele vriendelijke bediening, hotel ademt een huiselijke sfeer uit. Eten is top!
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Zaterdag voor het eerst gegeten bij the Lobby.
Gekozen voor een 5 gangen menu met bijpassend wijnarragement.
Alle gekozen gerechten en wijnen waren top.
Voor mij de juiste hoeveelheden per gang.
De SKREI met RISO NERO - BBQ PREI - GEPEKELDE CITROEN - KOKKELS was erg lekker.
Als laatste gang lekkere kazen.
Bediening is zeer attent.
Wij komem zeker terug.