The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

Fizeaustraat 2 1097 SC Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Meer informatie over restaurant The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

bus, tram, metro, trein
  • : Gratis Parkeergarage voor gasten, parkeerplaatsen & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant is dagelijks geopend van 07:00 - 22:00
Bar is dagelijks geopend van 07:00 - 01:00, en op donderdag t/m zaterdag van 07:00 - 02:00

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

Hans B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker eten, rustig, vriendelijk, prijs redelijk. Parkeren geen probleem. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Menukeuze makkelijk en snel, alleen weinig keuze voor vegetariër.
Joost A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Had nooit gedacht dat een hotelrestaurant zo goed en gezellig kon zijn!
Eline A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Super lekker gegeten en hele goede service. Mijn vriend was jarig en we kregen daarom een lekker glaasje bubbels bij ontvangst!
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk restaurant, de flamkuchen met spek is een aanrader. Verse jus d’orange is beschikbaar en goede cappuccino . We eten hier inmiddels wekelijk. Altijd gezellig met maatje Mario.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten in dit mooie resaurant / hotel. Vriendelijke bediening en lekkere bijpassende wijnen. Zeker een aanrader.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer goede, vriendelijke, nette service, met kennis van de gerechten en dranken. Het eten is zeer smakelijk en wordt mooi opgediend. Mooie inrichting, fijne ambiance, levendig en je kunt nog goed met elkaar praten.
bmw K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben een 3 gangen menu genoten met 6 personen alles was zeer bijzonder van smaak
en apart op gemaakt zag er mooi uit
Frederique G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke en allerte bediening. Leuke hippe sfeer!
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten is ronduit goed. The Lobby is telkens weer ongekend goed bezocht. Je kunt er makkelijk parkeren. De gasten kunnen elkaar ondanks de drukte gewoon verstaan. Er is een aangename diversiteit aan type tafels en stoelen (rond/vierkant/rechthoekig - hoog/laag/(on)gestoffeerd/banken). Kortom een fijne ambiance en prima attent en bovenal kundig en aardig personeel. Chapaeu! Tot slot: prijs-kwalieit verhouding is goed in balans.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Of je nu Flammkuchen, Egg Benedict en kaas als dessert eet. Het is allemaal even smakelijk. Puike keukenbrigade en dito bedieningsteam met een speciale pluim voor 'drank'afdeling met een onverwacht en origineel assortiment. Voeg daarbij de retro ambiance en de prettige prijs/kwaliteitverhouding en een kind kan de was doen.
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Top gegeten, uitstekende bediening.
Akoestiek erg goed en zeer comfortabele stoelen!
Wij komen terug!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, en een zeer gezellige plek om te eten, MAAR 9 euro voor een klein glaasje huiswijn is wel erg duur!
lexmulder .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Prettige en professionele ontvangst en bediening. Wachttijden worden aangepast aan tempo van eten. Gerechren zijn niet groot, maar heel fijn van smaak. Verrassende combinaties.
Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij The Lobby. Alles was even verrukkelijk! De bediening is heel erg vriendelijk. We komen hier zeker nog een keer terug!
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel in een leuke ambiance. Echt een aanwinst in Oost. Goed bereikbaar, vlakbij Amstelstation en voldoende parkeergelegenheid.
Anna J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Voor de vijfde keer hier gegeten en deze keer geluncht. Was weer heerlijk en ook weer leuke en goede bediening!
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wat een verrassende kaart! Heerlijke wijn.
Heel bijzondere gelegenheid.
Ga ik zéker terugkomen, met veel plezier.
Parkeren een makkie, bereikbaarheid zeer goed.
Wies V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Fantastisch eten, op sterniveau! En de inrichting is zo mooi dat je alles wat je ziet wilt hebben. Bediening is aardig. We waren met z'n tweeen wel 140 euro kwijt maar prijs/kwaltiteit verhouding is goed.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het blijft een bijzondere lokatie. De inrichting is warm en gezellig met de ronde tafels. Dit keer was het wat koud, dat was jammer. De bediening is prima alhoewel er wel wat slordigheden waren die ik eerder niet heb bemerkt.
Het eten was mooi, goede combinaties en verrassend.
Dreufysio D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vanaf de start zijn wij regelmatig te gast geweest bij de lobby.Na de immer hartelijke ontvangst( Art)word je vervolgens de gehele avond verwend met goede bediening en smaakvolle gerechten cq wijnen.
Uitzonderlijk vind ik dat de lobby de hoge " aanvangskwaliteit" nog verder heeft weten uit te bouwen.
Grote klasse!