The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

Fizeaustraat 2 1097 SC Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Meer informatie over restaurant The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

bus, tram, metro, trein
  • : Gratis Parkeergarage voor gasten, parkeerplaatsen & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant is dagelijks geopend van 07:00 - 22:00
Bar is dagelijks geopend van 07:00 - 01:00, en op donderdag t/m zaterdag van 07:00 - 02:00

Uitmuntend
9,1
9,1
Wandadub D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk 3-gangen menu. Voorgerecht van tonijn, aziatisch met veel verschilende structuren die goed bij elkaar passen. Hoofgerecht bavette precies goed, meer rare dan medium. Creme brulee zoals die hoort te zijn. Wijn in alle prijsranges. Kortom, fijne avond.
Dora L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Een fijne sfeer, aardige mensen in de bediening. Zeer attent, we wilden eigenlijk een ander tafeltje dat zonder problemen voor ons werd geregeld. Het eten vonden we verrassend lekker. Hier komen we vast en zeker wel vaker. Een grote pluim voor the Lobby!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, keuken verdient een groot compliment! Ontzettend leuke en kundige bediening! Prachtige inrichting ook. Kortom; aanrader!
EricE .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij zijn nu 5 keer geweest en elke keer zijn we erg enthousiast. Het eten is heerlijk en elke keer verrassend. De bediening is kundig en laagdrempelig. Het welkom is warm. Enige nadeel: van te voren reserveren want het is elke avond druk. Ps met dit mooie weer kun je ook heerlijk op het terras eten.
Juliette H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Bediening erg goed. Wijnen eveneens. Voorgerechten (Speltsalade en Feta met Watermeloen salade) waren uitstekend. Noodles met eendeborst was teleurstellend. Bediening maakte heel veel goed. Niettemin: restaurant waar we nog eens terug komen.
Joachim F.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
The Lobby is een heel goed voorbeeld van een goed, modern restaurant: informele stijl maar fantastisch eten en uitstekende bediening. De inrichting is sfeervol en alles behalve stijf, de bediening is persoonlijk en de informatief, de gerechten zijn bijzonder, niet te groot en zeer smakelijk. Ik kom hier heel graag!
Josje V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Behalve geweldige bediening, het heerlijke eten is het feit dat je halve glazen wijn, perfect uitkozen bij je gerecht, kunt bestellen en enorm pluspunt!!
Tarynn O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Vooraf kunnen borrelen op terras, binnen gegeten vooraf zeer smakelijke kalfstong met kersen, daarna bavette met runderwang, friandises toe. Bediening erg vriendelijk en snel inrichting vintage we komen hier zeker terug.
Mouritz V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Hebben voor een 3 gangen menu gekozen,was heerlijk en komen zeker terug.Bediening was vlot en zeer deskundig.Drankje vooraf op het terras genomen .minpunt waren de stoelen daar,zagen er leuk uit maar zaten slecht.
Maikel V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
wat een aanwinst voor de buurt, top plek, heel goed eten, hele goed bediening. plek om vaak terug naar te gaan!
Laurent B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Perfecte avond, onvoorstelbaar dat elk personeelslid zo attent en gast gericht is. Top!
Casper H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk buiten gegeten. Lunch was OK, maar beter gewend bij the lobby. Bediening slecht op elkaar ingespeeld. Erg langzaam uitgeserveerd waardoor dessert erbij inschoot.
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Eten was lekker maar niet uitmuntend op de eendelever met kalfstong na die echt subliem lekker was.

Setting en ambiance zijn erg goed. Bediening is prima. Gerechten wellicht iets te gekunsteld.
De witvis en mosselen met groene currysaus heb ik de curry niet in kunnen ontdekken en dat miste toch stiekem wel aan t gerecht.
Voor de prijs is de kwaliteit mmer dan prima.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden met gerechten met uitgesproken smaak! Goed glas wijn erbij en dan de mooie inrichting. Genoten!
atanja .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Prima restaurant, heerlijk eten echt een feest om hier te zijn. De bediening is prettig en de ambience heel orgineel. Hier ga ik zeker nog eens naar toe.
Macky V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Mooie locatie, lekker rustig, een geweldige wijnkaart, lekkere gerechten, relaxed, prima bediening met aandacht en persoonlijk, uitstekende p/k verhouding. Aanrader!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gewoon een zeer fijne aanvulling in die omgeving van Amsterdam. Parkeren geen punt, de inrichting en service zijn aan de ene kant fijn casual om je er direct thuis te voelen, en aan de andere kant correct en efficient. Heel fijn. Het eten was gewoon echt goed, no nonsense, goed bereid, mooi opgediend. Ik ben hier nu zowel zakelijk als privé geweest en ik vind het gewoon een zeer fijne plek.
Oetelmans R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Na verzoeken mijn gangen niet kleiner te maken, en mij dit te hebben toegezegd merkte ik op de bewuste avond op dat alle porties (4 personen) de eerste twee gangen even groot waren.
Wanneer bij de derde gang, het hoofdgerecht, mijn portie zelfs nog kleiner was dan de portie van één van mijn metgezellen, kon ik het niet laten om te reageren. "Het bleek niet bekend te zijn bij de keuken (?)". Dit werd echter zonder problemen opgelost.
Het zou prettig zijn als er bij een vleesmaaltijd, wij hadden alle vier de "Bavette-gang", een vleesmes bijgevoegd was. Er was met het niet al te scherpe boterhammenmes moeilijk door het heerlijke vlees en de hapgare groenten te komen. Ook dit werd direct opgelost.
Eén van mijn gasten had tijdens de maaltijd een Coca Cola besteld. Deze bestelling was vergeten.
De Cola werd na het attenderen daarvan ook direct uitgevoerd.
Al bij al zin wij toch zeer tevreden, want het etentje was ter attentie van mijn moeders' 93e verjaardag en zij was erg in haar nopjes.
Robert
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Zoals altijd zeer verfijnde gerechten in een gezellige sfeer , goede bediening en mooie zaak ! Zeker een aanrader !
Sophie N.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Naar aanleiding van de goede recensies ene bezoek gebracht aan dit restaurant. Dat bleek een goede keuze te zijn! Het restaurant is sfeervol en luxe ingericht en ondanks dat het deuk was, was de akoestiek prima. Een mooie open keuken waar de brigade rustig en adequaat kookte. De gerechten waren heerlijk. Vergeet vooral niet de kalfstong met de eendenlever te bestellen, deze is subliem! De bediening was vriendelijk en servicegericht. Hier komen wij zeker terug!