The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

Fizeaustraat 2 1097 SC Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Meer informatie over restaurant The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

bus, tram, metro, trein
  • : Gratis Parkeergarage voor gasten, parkeerplaatsen & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant is dagelijks geopend van 07:00 - 22:00
Bar is dagelijks geopend van 07:00 - 01:00, en op donderdag t/m zaterdag van 07:00 - 02:00

Uitmuntend
9,1
9,2
Nicky K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Leuk restaurant...ook met de bar aan de voorzijde kan je hier ook prima borrelen. De gerechten vond ik wat aan de kleine kant maar wel erg verzorgd. Gezellige ambiance en mooi ingericht.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
De kwaliteit van het eten ligt beslist op het niveau van Merkelbach en jacobsz. Dat kan helaas niet gezegd worden van de service en bediening. Studenten versus professionals misschien? Geen wijnkoeler, ondanks verzoek, lange wachttijden, hollend personeel, en de aangeboden bubbels van het huis stonden toch op de rekening. Jammer!
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gisteren geluncht, vandaag ontbeten, heb er vanaf eind oktober 6 x gedineerd. Gisteren: lekkere, maar wel erg kleine kip bastilla (Marokkaans iets zoetig pasteitje met kaneel o.a.), vanochtend: gepocheerde eieren met zalm en spinazie en ook nog portie heerlijke wentelteefjes! Hoef niet meer te lunchen ;-)! Zeer vriendelijke/prettige service, naar mijn smaak heel fijn interieur, kortom kan nu over alle maaltijden zeggen dat ik die allen een aanrader vind, diner voor mij toch het meest.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Voor het eerst geluncht ( wel al 6-7 keer in afgelopen half jaar gedineerd ): ook een bijzonder prettige ervaring. De ceviche ( in zuur gegaarde corvina=witte vissoort ) met gepofte (?) boekweit, sinaasappel, geroosterde mais en rode ui o.a., blijft mijn favoriete voorgerecht, de flammkuchen met spicy pork en bospaddestoelen en de steak tartare waren ook overheerlijk. We kregen de 1e drankjes ( 2 stuks ) van het huis ( 1 feestelijk bubbeltje, 1 thee voor de niet alcohol drinker ), zeer vriendelijke, attente bediening, prettige 5-/60-er jaren stijl/inrichting. Ook de lunch een aanrader m.i.!!!
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Prima restaurant op een onverwachte plek. Ontvangst was prima, leuke bar, hoop bedrijvigheid mede door het hotel. Originele menukaart en wijnkaart (o.a. 5 verschillende barolo's en brunello's is bijzonder in Amsterdam).
Al met al een prima ervaring. Niet culinair hoogstaand maar gewoon goed en gezellig!
Esti R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de voorgerechten waren een smaaksensatie!
Piet Heyn M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heel goed restaurant. Het smaakboeket van verschillende gerechten is misschien enigszins over de top.
De meest eenvoudige fles rode wijn (merlot) was uitstekend. Hier moet je een keer gegeten hebben.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
We gebruikten hier 22 jan 2017 met zn vieren de lunch.
Hadden een kleine aanmerking op kwaliteit vlees en men loste dit vol begrip op dmv een vervanging 4x dubbel rendang gerechtje.
Men berekende later 1 couvert niet en een glas rode wijn.
Daar we niet de eerste waren met klacht beloofde men nu van slager te veranderen!
Dit is grote klasse....en zo moet het zijn!
Nogmaals bedankt en zeker tot snel een volgende keer.
Trouwens meisje studente, die ons bediende: ...grote klasse!
Nicky K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Heerlijke lunch gehad. Prachtige ruimte, vriendelijk personeel dat voor een relaxte ongedwongen sfeer zorgt.
De wortelsoep met garnalen was voortreffelijk!
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
een fantastische avond gehad, heerlijk gegeten, de service top en de inrichting zo gezellig warm en gelukkig net anders dan de meeste nieuwe horeca. Chapeau !!!!
natasha_ok .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met mijn vriendin op haar verjaardag geweest. Leuke en vriendelijke ontvangst. Eten was ook erg smaakvol.
De bediening is zeer beleefd. Leuk plekje om gezellig te eten en te kunnen kletsen.
AdSnelderwaard .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ik vind de plek van he restaurant verrassend, een verrassing middenin een redelijk saaie woonbuurt. Binnen is het lekker ruim en het is geweldig dat, ook al is het helemaal vol, je geen last hebt van het geluid van de andere mensen.
Het eten is behoorlijk goed. Er zijn ook verrassende gerechten. Bij het lezen van de menukaart kwam ik allerlei ingrediënten tegen die me moesten worden uitgelegd. Dat deed het personeel ook keurig. Een van ons wilde liever geen bloedworst bij zijn stukje hert; hij kreeg toen iets vervangende, wat ook prima was.
Ook de wijnen smaakten ons prima.
Ik zal er graag terugkomen.
Anna G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prima locatie voor ongedwongen zakenlunch; makkelijk aan te rijden, ruime parking, goed eten in prima sfeer.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Leuke setting, prima service en nog betere kaart en bereiding.
Twee gangen lunch menu genomen en dit was goed op elkaar afgestemd. Tempo was prettig en een uitgebreide wijnkaart biedt voor ieder wat wils.
Zeker een aanrader!
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Redelijk recentelijk geopend maar wat een grandiose tent. Om zeker te zijn dat het niet toevallig een keer lekker was ben ik er inmiddels drie keer geweest en telkens tot grote tevredenheid. Niet alleen dinner maar ook voor een lunch een prima plek. Het menu wordt regematig aangepast, de zaak is prachtig ingericht het het personeel is superattend.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gisteren hier gedineerd met 4 personen. Zelden zó attent ontvangen. Zodra we aan tafel zaten werd er water ingeschonken. Erg prettig en best normaal maar ook helaas nog steeds zeldzaam. Alles liep als een trein, wat grove hompen brood met 2 soorten boter. Wel smakelijk. Veel verschillende mensen aan tafel maar allemaal even aardig. We hebben coquilles en kalfstartaar als voorafjes. Alemaal even heerlijk van smaak, maar 2 miniscule coquilles vonden wij wel erg weinig. Bovendien staat 3 ook mooier op het bord. De tartaar met krab was wel een prima portie. Als hoofdgerecht hadden wij 3x damhert en een keer skrei. De smaak van beide gerechten was perfect. Minpuntje is dat er echt wel wat meer groente bij de gerechten mag. We hebben heerlijk gegeten maar zonder de 2 mandjes brood, hadden de mannen aan tafel absoluut te weinig gehad. De prijs van de glazen wijn is ook aan de hoge kant. Geef mensen de keus om een glas wijn van €5,- te kunnen kiezen. Daar kun je best wat lekkers voor schenken!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
het diner was spannend, kleurrijk en lekker. Goede wijnkeuze!
wapenaar A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima gegeten en een uitstekende prima service. Zeer gastvrij en los. Iedereen zegt je netjes welkom en gedag. vriendelijke bediening.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Alles klopte tijdens deze lunch: van het menu en de bediening tot de wijn en het interieur. Ik kom zeker nog eens terug, ook om de avondkaart te proberen!