The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

Fizeaustraat 2 1097 SC Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Meer informatie over restaurant The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

bus, tram, metro, trein
  • : Gratis Parkeergarage voor gasten, parkeerplaatsen & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant is dagelijks geopend van 07:00 - 22:00
Bar is dagelijks geopend van 07:00 - 01:00, en op donderdag t/m zaterdag van 07:00 - 02:00

Uitmuntend
9,1
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

Ninian S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Goede ontvangst en aardige bediening, eten viel tegen, niet warm en sommige gerechten óntzettend zout
Was vorige x dat ik hier at ook al het geval.....wedrom gemeld, kwam men niet op terug....jammer
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Goede ontvangst en uitleg over gerechten in menu. Attente maar niet opdringerige bediening. Zou alleen een iets ruimere keus in hoofdgerechten aanbevelenswaardig vinden.
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
fantastische wijnen & service!
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Een aanrader. Bediening iets minder proffessioneel dan je zou verwachten, maar desalnietemin een heerlijke avond gehad.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Gewoon altijd heel goed, top eten in een mooie en informele setting. Bediening ook lekker los, maar zeer attent en kundig. ????
Wendel G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk eten goede bediening fijne akoestiek!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Wat ik op prijs stel is, naast het heerlijke eten, de deskundige bediening die verstand heeft van wijn en van de gerechten en je echt goed adviseert. Ongekend.
Rina B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
IETS MINDER BAS IN DE MUZIEK ZOU FIJN ZIJN
Oliver H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
zoals altijd (al 20 keer hier geweest) top service en zeer goede kwaliteit, alles top, ook de kleinere lunch kaart omvat voldoende keuze
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben hier met 3 personen een fijne avond gehad. Eerst deden we een drankje aan de bar. Fijne bediening. Bier mocht zelfs eerst geproefd worden en ook bij de cocktail kwam een goede uitleg. Het vier gangen menu stelde niet teleur. Hoogtepunt was wat mij betreft het gerecht met inktvis, gamba en jalapeno peper. Heerlijk. Ook het voorgerecht ceviche was heel lekker, evenals het dessert. Het hoofdgerecht (procureur) was ook prima, maar daar kwamen de verschillende smaken op het bord wat mij betreft niet als beste uit de verf. Heel goed wijnarragement maakte deze avond compleet.
Freek K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Gewoon top. Zo wil je graag met je gezelschap verrast worden met eten, gastvrijheid en omgeving.
Jacco P.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Wat is dit toch een fijn restaurant! Prachtige borden met hoogstaand eten voor een mooie prijs. Echt een plek waar je je welkom en verwend voelt.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Leuk en gezellig ingericht, prima eten, vriendelijk personeel. Is een aanrader!
Makkelijk parkeren.
Nienke W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Leuke ontvangst aan de bar. Meteen water, zonder dat we iets hadden besteld. Heerlijke wijn, die we eerst mochten proeven. Bijzonder eten. heel goede en aardige mensen in de bediening, zowel in het restaurant als aan de bar. Ze hadden er echt plezier in. Vrij zeldzaam allemaal.
Elise A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Maar als je je glas wijn pas bij het tweede gerecht wilt, krijg je het niet lang na het eerste. De tweede gang komt dan pas twintig minuten later.
De muziek valt op zich wel mee, maar door de enorm sterke bassen voor mij toch soms irritant.
Eten is vindingrijk, met xorh bereid. We komen terug.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Een favoriet restaurant, waar we afgelopen anderhalf jaar meer dan 15x (20?) hebben gegeten. De ceviche, makreel, gevulde inktvis & kip: heerlijke voor- en tussen gerechten. Procureur ook top, wellicht het duurste hoofd gerecht: tournedos met eendenlever o.i. het minst bijzonder (prima, maar niet speciaal). De witte chocolade bom met venkel ijs & de eendenlever met blauwe kaas toe: erg lekker! Het werd een soort running gag over de meerprijs van bijv. het venkel ijs: we kregen uiteindelijk nog 5 bolletjes ijs extra ;-)! Heel leuke, spontane, kundige service, fijn interieur, kortom: aanrader!
Jetteke D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Eten en wijn waren heerlijk. Passende wijnen bij het eten. De service begon goed, we werden daarna bediend door een dame die er niet al te veel zin in leek te hebben. Jammer! Deed af aan de entourage van het restaurant! Zou het restaurant overigens zeker aanraden.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Bediening traag, terwijl we een van de eersten waren. Bij het inschenken van water te nonchalant waardoor er veel naast ging. Borden werden met een klap neergezet. Ook kwam er pal achter ons een groep zitten die dachten dat ze op het Leidseplein zaten, keihard naar serveersters roepen om bier etc. Onbehoorlijk en storend voor andere (zakelijke) lunch gasten, maar er werd niets van gezegd
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
The Lobby is genieten. Bij aankomst worden we vanaf het terras gelijk naar onze tafel in het restaurant gebracht. Het is groot en gezellig ingericht. Direct daarna krijgen we ook aandacht van de bediening die daar ruim aanwezig is. We kiezen voor een 3-gangenmenu. Het voorgerecht met forel is heerlijk en dat is ook zo met de verschillende hoofdgerechten een met dorade, een met lam en een met eend. De wijnen zijn prima. En ondertussen blijft de bediening regelmatig langskomen. We hebben genoten. En we komen er vast terug. Een echte aanrader.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten met uitstekend advies qua bijpassende wijnen. Ondanks dat het restaurant volledig vol zat en er een groot gezelschap in een aparte zaal moest worden bediend, was de bediening heel attent en de timing van de gerechten precies goed. Dit was voor ons de eerste keer, maar wij komen zeker vaker terug. Aanwinst voor de Watergraafsmeer.