The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

Fizeaustraat 2 1097 SC Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Meer informatie over restaurant The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

bus, tram, metro, trein
  • : Gratis Parkeergarage voor gasten, parkeerplaatsen & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant is dagelijks geopend van 07:00 - 22:00
Bar is dagelijks geopend van 07:00 - 01:00, en op donderdag t/m zaterdag van 07:00 - 02:00

Uitmuntend
Tess L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Mooi ingericht, lekkere stoelen, prima eten en leuke bediening. Een aanwinst.
Proever2906 T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten is bijzonder. In elk gerecht proef je verschillende smaken die tezamen een heel mooi geheel vormen. Bij het opdienen van elk gerecht wordt verteld hoe het gerecht is samengesteld. De porties zijn precies goed, zowel voor een kleine als een grote eter. De gerechten zijn afzonderlijk geprijsd. Als je een drie-, vier- of vijfgangenmenu neemt, kun je een keuze maken van de menukaart en krijg je menukorting. Een minpuntje is de hoge prijs voor een glas wijn. Het personeel is zeer klantgericht en vriendelijk. Het restaurant ziet er mooi uit en de sfeer is informeel.
Casper O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Werkelijk prachtige plek waar alles samenkomt. Mooiste verrassing in Amsterdam dit jaar. Jaren 70 gecombineerd met industriële stijl. Heerlijk eten met voortreffelijke wijn. Afgemaakt met echt voortdurend aanwezige bediening. Complimenten
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Christophe V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Al eerder had ik bij de andere vestiging gegeten. Daar was ik erg onder de indruk, en hier werd volledig aan de verwachtingen voldaan! Geweldige service en het eten was weer bijzonder smaakvol.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ingang via de parkeergarage (gratis parkeren :-) boven aangekomen een hele fijne sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Voldoende ruimte om een goed gesprek te voeren en ieder gerecht werd netjes toegelicht aan tafel. Aanrader!
Marjan J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ontzettend gezellige plek om te eten; je kunt ook nog prima gesprekken voeren. Leuk de ronde tafels ook. Hele aardige bediening, goed ook. Parkeergarage onder het restaurant ook een pre! Zeer aan te raden.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben vorige week hier voor het eerst gegeten. Het eten was lekker en de service prima. We vonden het wel een beetje geënt op de toerist wat we terugzagen in de prijzen van de wijnen. Wij zeggen altijd: een goed restaurant herken je aan haar keuze van de huiswijn. Deze zou lekker en tussen de €20-25 moeten zitten maar ontbrak. Helaas konden we geen lekkere wijn ontdekken en lieten wij de keuze over aan de ober. Hij deed erg zijn best maar het was gewoon jammer dat deze dure wijnen niet naar de prijs smaakten. Verder goed maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Gijs A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lunch en diner in hetzelfde restaurant op een dag. Lunch zakelijk en diner prive. Beide erg geslaagd. Bijzondere wijnen, waanzinnige service en erg goed gegeten. Snel nog een keer!
Ferdinand12 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een feest! zoveel smaak, zoveel kwaliteit. En dat in een prachtige inrichting met hele prettige bediening. Om kort te gaan, GENIETEN!
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
geweldige plek in wat saaie buurt, die met dit restaurant een flinke duw opwaarts krijgt. Eten was van topniveau. Uitstekende wijnkennis en -service.
Amstelman .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Leuke gerechten, juiste portiegrootte, goede smaakbalansen, bijna te veel smaken per gerecht.
snelle attente bediening;
Alleen de BOB-glazen ontbreken.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Onlangs hier op een zondagochtend van een ontbijt genoten. Hoewel The Lobby gelegen is op een wat harteloos stukje Amsterdam, merk je daar bij binnenkomst niets meer van. Het is werkelijk prachtig ingericht, met veel hout en aardse tinten. Het ontbijt was heerlijk! met een speciale vermelding voor de wentelteefjes, écht ontzettend lekker! Ook over de bediening waren we erg te spreken: correct, met oog voor onze behoeftes (de fles water werd tijdig bijgevuld, iets waar andere zaken nog een voorbeeld aan kunnen nemen), in voor een grapje maar tegelijkertijd niet opdringerig, precies waar je behoefte aan hebt. Al met al was een bezoek aan The Lobby een enorm positieve ervaring en een perfecte start van de zondag. We gaan ook zeker eens terugkomen voor het diner.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk genoten van mooie gerechten en goede smaakcombinaties. Service was uitstekend, een probleem nav een voedselallergie werd direct en zeer adequaat verholpen. De sfeer in het restaurant was prima, mooie warme inrichting. Ook al was het druk, de akoestiek was heel goed. Prijs/kwaliteit verhouding was volledig in balans.
Ienspaulinecees W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We waren met een familiegroep van 8 personen en kozen het 3-gangen lunch menu.
De dame van de bediening was zeer vriendelijk en ik merkte dat zij regelmatig naar onze tafel keek of alles in orde was. Het eten was overheerlijk, de stoelen zaten lekker en de ambiance gezellig. Kortom een heerlijke middag in een fijn restaurant, fijne bijkomstigheid genoeg parkeergelegenheid, op zondag gratis.
Prima aanwinst in een buurt waar je zoiets misschien niet zou verwachten.
Ingeborg49 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
zondag 13 november heerlijke lunch gehad met 7 personen waarvan 4 jonge dames. Iedereen was tevreden over het aanbod qua menu en a la carte. heerlijke wijnen gedronken waarvan de prijs kwaliteit uitstekend is. Mooie warme inrichting met open haard. aanwinst voor de buurt. we komen zeker terug.
Anne-Marie001 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wat een geweldig leuke locatie! Heel sfeervol ingericht: trendy en toch enorm gezellig. Attente bediening. Het eten is heerlijk, met als enige minpuntje de grootte van de a la carte lunchgerechten. Wij keken wat beteuterd naar de de geserveerde bastilla, idem voor de flamkuche. Echt niet genoeg, mede omdat het zo lekker is. Voor een voldaan gevoel is het aan te bevelen drie gangen te kiezen.
Marelie B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Afgelopen zaterdag dineerden we met 6 dames in The Lobby Fizeaustraat en hebben een heerlijke avond gehad! Bediening vanaf het moment van binnenkomst attent en dat is fijn, want dan voel je je welkom! Bij de keuze voor het eerste glas wijn wilde ik graag twee soorten proeven. Geen probleem. Zelfde verzoek volgde bij de rode wijn voor het hoofd, ook geen probleem. Menuprijs schappelijk voor drie gangen. Wij kozen een selectie van tussengerechten die allemaal even heerlijk waren. De sfeer is top, de styling van het restaurant modern maar toch warm en die open keuken fantastisch. Heerlijk om het team aan het werk te zien. We komen zeker terug, nieuwe reservering voor december is al gemaakt!