The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

Fizeaustraat 2 1097 SC Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Meer informatie over restaurant The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

bus, tram, metro, trein
  • : Gratis Parkeergarage voor gasten, parkeerplaatsen & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant is dagelijks geopend van 07:00 - 22:00
Bar is dagelijks geopend van 07:00 - 01:00, en op donderdag t/m zaterdag van 07:00 - 02:00

Uitmuntend
Michaela V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ienspaulinecees W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Dit was de 2e keer dat we hier gelunched hebben en het eten is van prima kwaliteit. We kozen vooraf de kalfstartaar, erg lekker. 2 kozen de skrei vis, en 2 kozen het vlees. Heel smakelijk. Er hebben al meerdere beoordelaars gezegd dat de porties zijn wel erg klein. Dat mag wat ons betreft (zeker het hoofdgerecht) iets royaler. Verder lekker glas huiswijn en gezellige plek met makkelijke stelen.
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gekozen voor de 2 gangen lunch (voor- en hoofdgerecht) en een kaasplank gedeelt. Heerlijke gerechten en erg mooi opgediend. Service was informeel en vriendelijk, heel positief. Kom zeker terug voor diner.
Gerda0241 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voor de derde keer hier gegeten. Het was voor de derde keer uitstekend. Heerlijke gerechten en goed wijn. Zeer attente bediening. We komen zeker terug!
Carol S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wat een aanwinst! De kaart van dit nieuwe restaurant biedt een keus uit 4 of 5 gerechten per gang, heel overzichtelijk. Er is vis, vlees en vegetarisch - prima! Vooraf namen wij de corvina ceviche en het kalfstartaartje. Het zijn kleine gerechtjes met best veel ingredienten, zeer smakelijk. We hebben beiden voor de (vegetarische) soep gekozen als tussengerecht. Wat een verrassing! Het wordt opgediend in laagjes, waardoor je de verschillende onderdelen goed kunt proeven. Daarbij werd ons een wijn geschonken waarvan de smaak precies overeenkwam met de smaak van de paddstoelen, Heel bijzonder. Dit werd gevolgd door Baambrugse procureur, een gerecht voor 2 personen. Het vlees was echt zalig, zulk prachtig varkensvlees kom je zelden tegen. We kozen voor een rode wijn die iets hoger op smaak was, een goede keus. Daarna twee toetjes, ook met bijpassende wijnen. De soep + wijn en het toetje (het mijne was met mandarijn) + wijn (muskaat) proefde ik telkens weer opnieuw in de dagen erna. Goede, behulpzame bediening, en je kunt hier best rustig zitten praten. Heel erg aan te bevelen!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede atmosfeer en trendy inrichting, aangenaam om met een zakelijke relatie daar te lunchen. Tafels staan niet te dicht op elkaar en in tegenstelling tot alle andere restaurants in de omgeving wordt je niet gehinderd door geluidsoverlast.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Vriendelijk geholpen, fijn gegeten. Rustige sfeer (maandagmiddag)
Raindust .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Opmerkeliik goed gegeten. De gerechten zaten goed in elkaar. De porties waren niet heel groot maar met een 4 gangen menu zeker voldoende. Goed, vriendelijk en kundig personeel en een fije, warme retro-like inrichting.
Wij waren er op een zaterdag waardoor de keuken het op het piekmoment erg zwaar had (kan gebeuren) , maar waar wij last van ondervonden en dat werd vakkundig en vriendelijk opgelost
Gert N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Uitstekend restaurant met fraaie gerechten, heerlijke wijnen en een prima sfeer. De bediening is vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Door de volledig open keuken zie je alles in de keuken. De inrichting is "Seventies-style". De gerechten zijn goed op smaak en zien er prima uit. We aten ceviche van riviervis en kabeljauw.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
The Lobby verrast keer op keer met heerlijk eten en voortreffelijke -betaalbare- wijnen. Wat niet verrast, maar wel van een constant hoog niveau is: de medewerkers. Klasse!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goede zet! Hotel en restaurant bij Amstel Station?! Wat wil je nog meer?! Oh ja, een goede keuken! Dat hebben ze, maar misschien had ik het verkeerde menu. Wat uitdaging voor de fijnproever mag wel wat meer zijn! Dit kan alleen maar beter gaan! Mijn gerecht (drie gangen), ik ben geen fan van oesters, maar kan ik dat aanleren? Mijn voorgerecht. Ik had als hoofd gerecht de kalfs entrecôte. Erg mals en goed bijtbaar, toch mooi rood! Over de smaken van de bijgerechten kan ik niet oprecht oordelen, want een dag hier na merkt ik dat ik verkouden ben. Dat viel met de kaasplank en de port, wel mee! Mooie opbouw van zacht naar pittig (rockefort), die ook heerlijk is met wat abrikoos. Mooie ervaring!

Groet Michel Smult.
j.de.geus .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Prima restaurant, een aanrader. Gezellig en prettig ingerichte ruimte, heel goed eten met uitstekend team. Zowel zakelijk als voor andere gelegenheden heel geschikt.
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Na onze eerste kennismaking met The Lobby Nesplein een paar weken geleden zo enthousiast dat we niet konden wachten om bij Fizeaustraat te eten.
Wederom erg lekker gegeten, fijne service en mooie inrichting.
Nesplein blijft wel favoriet.
Steven J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Verfijnd lekkere gerechten in een zeer mooi eigentijds interieur. Bediening en wijnadvies verliep niet zo vlot, 5 verschillende kelners aan tafel gehad.
ine V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
wij hadden voor 2e Kerstdag gereserveerd, 14.00 uur.
drie gangen besteld.
zo lekker gegeten, geweldig, daar kwamen wij voor.
de rust, gezelligheid, ruimte krijg je er gratis bij.
Floris F.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten tijdens eerste kerstdag. Leuke ambiance, lekker eten en uitstekende bediening. Zeer zeker aan te raden!
Andreas V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Uitstekend restaurant met voortreffelijk 3-gangen menu!! Sommelier voorzag ons van mooie wijnen bij onze gerechten. Ambiance aangenaam en akoustiek erg fijn. Genoten dus!!
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Kerstmenu: twee menu's, waaronder een geheel vegetarisch. Vier gangen gekozen, waaronder onderdelen van de vegetarische mogelijkheid. Iedere gang van het menu was eensamenvoeging van verschil;lende onderdelen, geraffineerd uitgevoerd met smaken die bij elkaar aansloten of juist goed contrast boden. ieder gang was verfijnd, zij het dat de porties niet groot waren. Daarom was er een voortdurende aanvulling van brood mogelijk. Wellicht ook van andere bijgerechten, maar daarvoor kozen we niet. Karaffen water, dus weer een pluspunt. Prima, smaakvolle en passende wijnen per glas (ook per fles overigens in verschillende prijsklassen. Attente en aardige bediening. Het is een restaurant van een hotel, maar het heeft een zelfstandige functie en komt dus niet over als een hotelrestaurant. Aanrader voor wie verfijnd en toch tegen heel redelijke prijzen wil eten.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zalig gegeten. Leuke gezellige inrichting. Goede akoestiek. Fantastische bediening. Prijs kwaliteit helemaal ok. En parkeren voor de deur!