The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

Fizeaustraat 2 1097 SC Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Meer informatie over restaurant The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

bus, tram, metro, trein
  • : Gratis Parkeergarage voor gasten, parkeerplaatsen & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant is dagelijks geopend van 07:00 - 22:00
Bar is dagelijks geopend van 07:00 - 01:00, en op donderdag t/m zaterdag van 07:00 - 02:00

Uitmuntend
9,2
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

Julien F.
Exceptionnal!
Guadalupe T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten was top, de gerechten waren goed in balans. De inrichting in het oude kantoorpand is prachtig. Ook de bediening was goed en vrolijk. We hebben een heerlijke avond gehad.
Petrouschka W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
The Lobby is mijn favoriete restaurant in Amsterdam. Het was de derde keer dat ik hier heb gegeten en het was wederom een feest. Dat begon met de cocktail aan de bar, waar de sympathieke barman me uitstekend heeft geadviseerd in het maken van een keuze. De tintelfrisse Northside was Lekker (ja, met hoofdletter).
Onze gastvrouw en gastheren aan tafel waren professioneel, hartelijk, grappig en zeer gastvrij. Ondanks de drukte bleven ze ontspannen, alert en vol aandacht.

Het eten;
Ik eet vegetarisch en dat maakt het kiezen van restaurants niet altijd makkelijk. Vegetarier- fijnproevers komen bij The Lobby ruimschoots aan hun trekken! Wat heb ik hier genoten van heerlijk eten: het waren spannende moderne combinaties van smaken die op avontuur gingen over mijn smaakpapillen. De wijnen maakten het geheel af.

Een avond bij The Lobby vind ik in alle opzichten pure verwennerij.
Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk eten en erg goede ontvangst. Vegetarisiche gerechten zijn ook erg lekker, maar het is wenselijk dat deze iets groter zijn. Groente vult minder dan vlees.
eltomiro .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een van onze favorieten is dit restaurant. Heerlijk eten, heerlijke wijn. Kortom top!
Leuk om samen te doen maar ook met grotere groepen.
Dennis .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Perfecte avond gehad. De Ambiance, de service en inzet van het hele team en bovenal het eten was allemaal zeer goed van kwaliteit.
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ze snappen het hier: klantbeleving is key; heerlijke ambiance, relaxte en supersnelle bediening en goed eten met plezierige wijnen dat aantrekkelijk wordt gepresenteerd. Omdat we even moesten verhuizen naar een andere (net zo fijne tafel met goede stoelen) tafel werd er direct een glas sekt ter compensatie voor onze neus gezet; top! En parkeren voor de deur is easy en niet duur. We komen terug!
Roeland D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Afgelopen week met een groep van 14 man gegeten. De grote van de groep deed niets af van de kwaliteit van het eten en de service: erg goed! Vanaf het moment van de reservering tot het einde van het diner deed het restaurant zijn best. Daarnaast is het restaurant een sfeervolle authentieke omgeving voor zowel zakelijke als prive diners.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wat een heerlijke dingen en vooral, wat een gastvrij personeel. Hier hebben mensen echt een horecahart.
Hupie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Alleen hoofdgerecht is erg weinig. Met voor en na ga je misschien met een beter gevulde maag naar huis. Verder geen kritiek op de kwaliteit die was prima. Maar om 7,90€ voor een glas rosé te betalen is niet voor herhaling vatbaar. Tevens plakte de tafel. Dit had waarschijnlijk met een slechte vernislaag te maken. Kortom veel moderne hipheid ipv van ouderwetse kwaliteit.
Loes T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlihk en ontspannen gegeten. Top koks en bediening!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten en personeel met een goede vibe om zich heen. Gerechten werden uitgelegd, evenals bijpassende wijnen. Gaan we zeker nog eens eten!
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gezellig druk, maar toch absoluut niet lawaaiig. Veel ronde tafels. Dat is erg prettig voor de conversatie.
Een echte hotellobbysfeer. Prettige vlotte en vriendelijke bediening. Men is goed op de hoogte en geeft voldoende aandacht zonder storend te zijn. Het eten was fantastisch lekker. Nou ja, een prima avond dus.
Pien V.
Prima lunch gehad!
suep .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
en kleine kaart met heerlijk smaakvolle en prachtig gepresenteerde gerechten. Eten relatief goedkoop en wijnen aan de dure kant (9 euro per glas), maar wel hele lekkere! Erg leuke inrichting. Kaasplank kan verbeterd worden: 3 stukken: soort brie, zoute oude kaas en mooie blauw schimmel. Vervang in elk geval die eerste maar door mooie geit.
Sandia K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Met 2 vrienden gereserveerd via IENS om te gaan eten bij The Lobby. Wat een fijne ervaring. We hebben bijzonder heerlijk gegeten met zijn 3en. Zeker de moeite waard om nog een keer te gaan eten. En misschien dan wel het 6 gangen menu (we hadden dit keer het 3 gangen menu).
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Hier op een zonnige avond toch binnen gedineerd. Prachtig opgediend eten van een uitstekend niveau tegen misschien iets te hoge prijzen. Voortreffelijke bediening met een goede uitleg van de gerechten en heerlijke witte en rode wijn
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
D V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wederom gegeten bij dit pareltje in Oost. Kan niet anders zeggen. Alles is gewoon perfect! De bediening, de gerechten, de smaak! Kom snel weer!
Mascha M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Altijd fijn eten met zorg bereid en fijne bediening.