The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

Fizeaustraat 2 1097 SC Amsterdam Nederland Kaart
31-207585275

Meer informatie over restaurant The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

bus, tram, metro, trein
  • : Gratis Parkeergarage voor gasten, parkeerplaatsen & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant is dagelijks geopend van 07:00 - 22:00
Bar is dagelijks geopend van 07:00 - 01:00, en op donderdag t/m zaterdag van 07:00 - 02:00

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant The Lobby Fizeaustraat Restaurant & Bar (Hotel V)

Afra S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Laurent B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Els S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Wij eten hier geregeld maar het lijkt wel alsof het eten en de service nog steeds betreurden
(terwijl beiden al heel goed waren).
Esmée D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten, de borden waren prachtig opgemaakt. Zeer attente bediening en een fijne sfeer om in te dineren, ook het gratis parkeren is een pree!
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
De service was uitstekend, in ons gezelschap waren er een aantal voedsel allergieën en een vegetariër overal werd rekening mee gehouden. Dank aan de keuken en bedienend personeel voor een top avond!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Het is met name de hoge waardering op Iens die ons er toe bracht om een tafel bij The Lobby te reserveren. Een vriendelijke ontvangst en een aangename entourage bevestigen in eerste instantie onze verwachtingen. Gelijk een kan water op tafel is een kleinigheid die het bij mij goed doet.

De kaart is origineel, prikkelend, amusant. Geen carpaccio of uiensoep uiteraard. Ik nam als voorgerecht de BBQ rundertartaar en was verrast door de combinatie van specerijen die dit gerecht naar een topniveau brachten. Eigenlijk kan van de kalfsukade hetzelfde gezegd worden. Ik vond het een geweldige smaakervaring. We sloten af met een goed gevulde kaasplank.

Was er dan helemaal niets aan te merken? Jawel, een kleinigheid. Bij een restaurant van dit niveau valt het op wanneer bij het uitdelen van de menu's eerst de beide mannen in het gezelschap de kaart krijgen, waarna over tafel de kaart wordt aangereikt aan de dames. Het lijkt gezocht, maar het valt op tussen de hoge kwaliteit die men hier brengt.
don K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
iedereen vond het heerlijk en het was een echte vriendenluns. alle aandacht ging uit naar gezelschap en eten was de slagroom op de taart
SarinahAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk restaurant waar alles klopt! Bediening heel aardig en eten verassend en goed. Mooi restaurant waar je heerlijk de ruimte hebt.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Service en inrichting was heel goed. Lekker brood vooraf, kruidenboter te fabriekspoederig. Voorgerecht makreel veel te zout, overstemde hele gerecht. Rundertartaar ook erg zout. Noordzeekrab als tussen, substantie te breierig. Hoofd barbary eend, heerlijk. Kabeljauw ook goed, beetje zout ook weer. Wat echt een minpunt was waren de koks die in de grote open keuken continu van lepels of spuitzakken aan het likken waren, hele tijd aan haren en neus zitten. Eentje zat aan een hele grote pollepel te likken en ging toen verder met eten uit een bak scheppen!!! Sorry maar dat kan echt niet in zo'n grote open keuken. Bah bah.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Lekker gegeten en genoten van een heerlijke gin-tonic. De runderwangen zijn echt een aanrader. Rekening was wel wat aan de stevige kant.
Rico F.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Heerlijke lunch met uitstekende bediening.
Neralda R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Prettige omgeving, goeie service. Eten prima wat weinig keuze op de lunchkaart en ook redelijk prijzig. De inrichting maakt echter dat je er heerlijk en ook lang kan zitten en uitgebreid kan genieten van een goed gesprek. Ook de akoestiek is uitstekend.
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heel lekker gegeten, mooie gerechtjes, heel aardige en attente service . De sfeer is prettig, mooi ingericht: warm, stijl seventies, maar dan nu. Akoestiek prima.
Jean-Pierre V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Boven verwachting! Gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening. Goede en smakelijke gerechten met persoonlijke touch. Voor herhaling vatbaar.
C H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Vriendelijke bediening, kwamen zelfs met een bril aanzetten toen één van ons het menu niet goed kon lezen! De gerechten waren verrassend, en lekker.
jacquesg .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Prima eten, echter : na een 3- gangenmenu gingen wij met een nog knorrende maag weer naar huis. De porties zijn echt te klein. Dat zal echt echt anders moeten om hier weer terug te komen.
Flore M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Wij hadden de keuken minder verfijnd verwacht aangezien de grootte en capaciteit van de zaak. Wij stonden versteld van de proffesionele aanpak en het was oprecht super lekker! De bediening was ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Een top avond in een super mooi 70’s geïnspireerd decor.
Gijsbert V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten van het interessante en steeds weer wisselende menu, top wijnen erbij gedronken op voortreffelijke wijze geadviseerd door de sommelier van de uitgebreide wijnkaart en prima service!
IdeaS .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Bediening heel wisselend. De 1 was ontzettend goed, vriendelijk en wist veel te vertellen over de drankjes en gerechten. De ander leek ongeinteresseerd zijn werk te doen.
In bar gedeelte gegeten. Fingerfood hapjes niet erg verrassend. Wel ok van smaak. Flammkuchen erg lekker!
Het restaurant gedeelte zag er veelbelovend uit. Misschien volgende keer daar eens eten.