The Livingroom

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant The Livingroom

Eric A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij werden door een vriendelijke dame uit onze jassen geholpen.De pompoensoep was zeer smakelijk mede door het bolletje room. Hoofdgerecht zeebaars met asperges worteltjes aardappelen goed gebakken,wel zelf graten en buitenvel verwijderen. Heerlijk, geldt eveneens voor het dessert.Een fijne beschaafde ambiance en vriendelijke bediening,
Eric.
Beste Eric,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Hopelijk mogen we u binnenkort wederom ontvangen.

Don D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Prima eten en ruime zitplekken. Goede en vriendelijke bediening. Je moet wel even weten dat het restaurant in het hotel is.
Beste Don,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wij ontvangen u graag binnenkort wederom.

Hetty H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De ontvangst was hartelijk. Goede rustige sfeer. Onze tafel was reeds gedekt ,Zoals gevraagd bij het raam met uitzicht op het Haagse Bos !!Met de AH-actie: 2e diner gratis ,was de keuze zeer beperkt. Keuze van het nagerecht bestond niet ,jammer......
Beste Mevrouw Huijser

Dank voor uw recensie, we zullen intern gaan bespreken of we in de nabije toekomst ook een keuze in het dessert gaan aanbieden voor onze AH gasten. Bedankt voor uw bezoek.
Louise W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Na 2 uur wachten hadden we eindelijk ons voorgerecht. Besloten het nagerecht maar te skippen, rekening werd netjes aangepast. Bediening vroeg veel tijd voor uitleg e.d., voelde niet aan dat wij daar weinig behoefte aan hadden. We waren met zijn vieren en wilden bijpraten. Als je de bediening nodig had, waren ze niet te vinden.
Beste Louise,

Wat vervelend dat u deze avond lang heeft moeten wachten op uw voorgerecht.
Het is niet onze standaard om gasten zo lang te laten wachten op een gerecht of dat de bediening niet aanwezig was die avond wanneer u ze nodig had. We hebben deze avond intern met elkaar gesproken, dank voor uw feedback.
Grace D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
De gerechten zijn origineel,verassend en lekker.De bediening plezierig en verzorgd.De tafeltjes zijn wat klein.
De inrichting en sfeer wat zakelijk maar toch verzorgd en plezierig.
Het geheel was een plezierige ervaring.
Grace Dechering op 8 september 2017.
Katya L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten was lekker, de ambiance is meer zakelijk dan een setting voor een gezellig vrienden etentje. Het is jammer dat het niet hoger zit zodat je meer uitzicht hebt over het bos.
Beste Katya

Bedankt voor u recensie. Wij zijn constant bezig om onze service en gebodene te verbeteren. Ik zou dan ook graag willen weten wat we kunnen doen om ervoor te zorgen dat de service voor u beter had gekund. Helaas kunnen wij niet snel iets doen aan de hoogte van ons restaurant en het uitzicht wat u dan heeft.
Indien u ons nog van meer informatie wilt voorzien, zodat wij hier van kunnen leren, dan kan dat onder email adres livingroom@babylon-hotels.com.
Ik hoop wat van u te horen.
J.M. W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
De kaart was erg kaal en kwam niet overeen met de door het restaurant op hun webpagina gepubliceerde kaart. De culinaire items stonden niet op de kaart. Het personeel was aan het werk maar had daar duidelijk niet veel zin in.
Beste Mevrouw Wiersema

Wat jammer om te horen dat de avond niet zo verlopen is als gewenst. De kaart tijdens onze zomermaanden is inderdaad wat kleiner dan dat u normaliter van ons mag verwachten.
Ik heb u inmiddels een privé mail gestuurd met de respons op uw feedback via de website van couverts.nl.
De website hebben we naar aanleiding van uw feedback direct aangepast.
Ik hoop dat u alsnog een fijne avond hebt gehad en hoop u alsnog te mogen ontmoeten.
bkoersroos .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heel erg tevreden over de bediening en heerlijk gegeten!
Mosterdsoep op bijzondere wijze opgediend, heel origineel.
Den Haag in combinatie met de Living room zeer de moeite waard.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben een fijne avond gehad met heerlijk eten en een vriendelijke bediening. Vanwege de AH-kaarten was het heel leuk om dit restaurant te ontdekken.
Komen vast nog eens terug.
Beste mevrouw de Jong - de Regt,

Hartelijk dank voor het plaatsen en delen van uw ervaring in ons restaurant.

Ashiq
h.krijgsman65 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben een fijne avond met heerlijk eten gehad. De bediening was prettig. De sfeer van het restaurant is goed. Aan het raam was het een gezellig uitzicht op de weg en park.
De bereikbaarheid van het restaurant mag beter worden aangegeven.
Beste Heer/Mevrouw Krijgsman

Wat fijn om te lezen dat u het heerlijk hebt gehad. De bereikbaarheid van ons restaurant, behoeft zeker een aandachtspunt. We zullen intern bekijken wat we hier nog mee kunnen doen.

mvg
Suzanne, F&B servicemanager
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Uitstekend restaurant op een mooie, handige locatie. Hoofdgerechten waren prima (slibtong erg lekker), mooie tafels aan het raam met uitzicht en uiterst vriendelijke en professionele bediening. Aanrader!
Beste Heer Vlieger,

Dank voor u mooie recensie. Weet dat we per september een nieuwe kaart gaan hanteren met andere vissoorten. Wellicht leuk om tegen die tijd ons restaurant weer eens te bezoeken. U bent van harte welkom.

Team "The Livingroom"
Patrick N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Met de AH-actie naartoe gegaan. We hadden verwacht van de kaart te kunnen eten maar ze hadden zelf een dagmenu. Dit was echter erg lekker dus we hebben niks te klagen gehad. Ook goede bediening.
Beste Patrick,

Bedankt voor uw review en ik hoop u en uw vrouw/vriendin wederom te mogen begroeten. Via Iens kunt u bijvoorbeeld ook met 20% korting reserveren.

Irene K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Via de AH restaurantactie hebben wij kennis gemaakt met THE LivingRoom. We waren zeer tevreden. Het eten was heerlijk en de ontvangst en de bediening waren zeer hartelijk. Wij vonden de persoonlijke aandacht van de ober erg leuk, al kan ik me voorstellen dat niet iedereen daar van gediend is. Jammer dat we geen (gratis) water kregen aangeboden. Dat hoort er genwoordig toch wel een beetje bij. Verder alleen maar complimenten. We komen zeker nog een keertje terug.
Goedendag,

Hartelijk dank voor uw complimenten en de moeite die u heeft genomen om uw ervaring over ons te delen.

Henk A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wij hebben vorige week met de AH restaurantactie gegeten bij the Living Room. Het restaurant was gezellig ingericht met flinke ruimte tussen de tafels. Het uitzicht op de Koekamp met zijn herten is uniek voor deze centrum locatie. Vooraf hadden we een terrine van forel met bieten compote. Als hoofdgerecht eendenborst en zalm. Beiden mooi gepresenteerd en heerlijk van smaak. Ook het nagerecht was lekker.
Dit restaurant wordt echt onderschat. Het was niet druk en wij vonden dat onbegrijpelijk. Het kan zijn dat sommigen worden afgeschrikt omdat het restaurant deel uitmaakt van een Hampshire hotel maar daar is geen reden voor. Het eten is voortreffelijk en de bediening doet erg haar best om het de gast naar de zin te maken.
We hebben een prima avond gehad en zullen hier zeker terug komen. Ook leuk dat in een latere persoonlijke email van manager Susanne en collega Ashiq de besproken verbeterpunten werden benoemd. Erg attent.
Beste heer Adoks,

Bedankt voor uw uitgebreide recensie en de moeite die u hiervoor heeft genomen.

sandrarob .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima gegeten bij The Living Room in Den Haag / New Babylon met de AH restaurantzegels. Ruime porties, alles goed op smaak, overheerlijk dessert. Uitstekende service, zeer vriendelijke bediening, een echte aanrader!
ourtwolovelies .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wij gingen met de ah-zegeltjes en mochten uit twee dingen kiezen voor elk gerecht. De bijzondere smaakcombinaties, mooie presentatie en vriendelijke bediening zijn ons zeer goed bevallen! Voor gasten met een grote trek waren de porties wellicht aan de kleine kant, voor ons waren ze precies goed. Heerlijke (maar prijzige) seizoenswijn erbij gedronken en genoten van de ambiance. De tafels staan prettig ver uit elkaar en het restaurant is heel licht en open. Wij gingen tevreden naar huis!
Hartelijk dank voor uw mooie recensie en voor het delen van uw ervaringen bij ons.

We zullen zeker even kijken of we iets met de seizoenswijn kunnen veranderen.

Wij hopen u in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen met of zonder AH actiezegeltjes. Mocht u een keer in de buurt zijn, kunt u altijd even binnen wandelen.

Serviceteam Restaurant The Livingroom
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten in the Living room! Een ontdekking voor ons: met uitzicht op Koekamp en stukje Haagse bos. Prima kwaliteit en hartelijke en deskundige bediening zonder een boven-op-je-lip gevoel.
Tip voor verbetering: beter aangeven, zowel buiten als binnen New Babylon, waar het restaurant zit. Wij hebben nogal moeten zoeken!
Lina C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten! Bovenop dat de locatie natuurljk perfect is naast het Centraal Station waardoor The Living Room heel makkelijk bereikbaar is, heerst er mede vanwege de grote raampartijen een hele gezellige en open sfeer. Smaken bij elkaar die wij zelf nooit bedacht zouden hebben...echt verrukkelijk: creatief en dan ook nog eens een genot voor het oog. De service was op en top zoals je het niet op veel plekken gewend bent. Wij kunnen The Living Room van harte aanbevelen voor zakelijk zowel privé. Bon appetit, Caroline & Marjolijn
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijke gerechten, mooie ambiance en prachtig uitzicht. Aanrader!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Prettige ontvangst, Zijn bij t raam gaan zitten. Lekker gegeten,mooie opmaak,heerlijke smaken,lekkere wijntjes. Vriendelijke bediening. Top avond.
Beste Astrid,

Bedankt voor uw bezoek aan ons hotel en restaurant. Wat fijn om te lezen dat u lekker gegeten en gedronken heeft met de service die wij willen uitstralen.

Wij zien u graag nog een keer bij een volgend bezoek aan Den Haag.

Met vriendelijke groet,