The Livingroom

Bezuidenhoutseweg 53 2595 AA Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

Lina C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijke gerechten, mooie ambiance en prachtig uitzicht. Aanrader!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Prettige ontvangst, Zijn bij t raam gaan zitten. Lekker gegeten,mooie opmaak,heerlijke smaken,lekkere wijntjes. Vriendelijke bediening. Top avond.
Beste Astrid,

Bedankt voor uw bezoek aan ons hotel en restaurant. Wat fijn om te lezen dat u lekker gegeten en gedronken heeft met de service die wij willen uitstralen.

Wij zien u graag nog een keer bij een volgend bezoek aan Den Haag.

Met vriendelijke groet,

Tohir
Dick N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Een mooi restaurant ruim opgezet mooi uitzicht . Fijne bediening aardige en behulpzaam .Het eten was voortreffelijk. Kortom voor herhaling vatbaar.
Beste heer Neufeglise,

Graag wil ik U bedanken voor uw bezoek aan ons restaurant. Het is fijn om te lezen wij u een mooie avond hebben kunnen bezorgen.

Tot een volgend bezoek!

De heer T. Meeuwisse
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Hoge kosten parkeergarage. Vanuit parkeergarage 100 meter lopen om bij restaurant te komen. Consumptie erg duur. Vooraf vastgesteld menu (weinig maar wel lekker). Let vooral op de rekening. Achteraf blijkt teveel betaald voor consumpties die niet geleverd zijn. Ga er nooit meer naar toe. Niet aan te raden voor Social deal!
Beste Heer Hageman,

Wat vervelend dat de avond niet geheel verlopen is dan verwacht.
Ik begrijp uit uw verhaald dat de rekening niet klopte, waardoor u teveel heeft betaald.
Als u contact met ons opneemt kunnen wij ervoor zorgen dat het teveel betaalde bedrag aan uw verrekend gaat worden.
Ik hoop u alsnog een keer te mogen begroeten.
Mvg Suzanne Rikken
F&B Service manager.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We aten hier voor een speciale deal van nog geen 20 euro pp voor drie gangen. Verrassende gerechten, goed op smaak met perfectie garing. Gestoofde varkens"-koontjes" met beetgare witte bonen, Diamanthaas met wortel/linzen en aardappelgratin en tot slot n toetje met verse ananas, ijs en slagroom. Attente bediening, die perfectvrekening hield met de beperkte tijd die we hadden ivm theater. Voor deze prijs zeker n aanrader.
Daniël K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ondanks dat we gereserveerd hadden leek er onvoldoende capaciteit in de bediening om ons te ontvangen (er werd later gezegd dat er personeel naar huis was gestuurd, omdat ze weinig mensen verwacht hadden). Langere tijd gewacht bij de tafel van de maitre'd, meerdere keren iemand gezien, maar we werden geen gedag gezegd. Na enige tijd gaan zitten, nog steeds een tijd moeten wachten voordat we werden gegroet en konden bestellen. Geen excuses voor het wachten. Na het voorgerecht opnieuw lang moeten wachten tot het hoofdgerecht.
Het eten was lekker, maar ook niet erg bijzonder.
LMIVN .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met onze AH-kaart naar De Living Room. Verreweg het beste was de bediening. Vriendelijk, voorkomend.
Voorgerecht was uiensoep (die was prima) of een stukje zalmfilet (niet bijzonder). Als hoofdgerecht hadden we de keuze tussen eendenborst (redelijk lekker) of een dorade (niet geweldig). Tiramisu vormde het sluitstuk (redelijk).
De cappuccino daarna was een slappe bak, de gewone koffie was goed.
De wijn was ook al niet geweldig lekker en niet speciaal goedkoop.
Kortom, we waren niet echt ontevreden, maar de neiging hier nog een keer te eten kunnen we moeiteloos onderdrukken.
PeterManon .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
gegeten samen met mijn dochter. We verbleven voor korte stedentrip in het hotel en hadden om die reden tevens diner gereserveerd met AH restaurantkaart. Er werd ons een gezegd dat we vooral vis kregen (geen keus), hoofdgerecht Eend of Heilbot, nagerecht chocoladetaartje. Ondanks dat er eigenlijk nauwelijks sprake was van een keuzemenu klonk het nog wel redelijk goed. Het eten was echter zeer teleurstellend, weinig smaak, flauwe hap. Wij hadden als side order wat frietjes besteld, dat was het lekkerste van alles. Wij zijn geen grote eters, maar zonder deze side order (waar 2,50 extra voor werd berekend) hadden wij echt niet genoeg gehad. Als nagerecht kwam dan de chocoladetaart. Daar kon niet veel mis aan gaan dachten wij, maar het bleek puur botercreme met een laagje koek. Echt misselijkmakend. Niet opgegeten. Na zo'n klomp boter met chocoladesmaak voel je je inderdaad wel volgegeten, dat zal wel het doel van dit nagerecht zijn geweest. Onbegrijpelijk. Er werd ons ook niet vooraf verteld wat de kosten van dit menu waren, wij lieten ons dus verrassen. Verdiend allemaal geen schoonheidsprijs. Het hotel was mooi, de kamer prima in orde, zullen we misschien nog wel eens gebruik van maken, maar dan zonder diner, met of zonder actieprijs, dit is nl. altijd te duur voor hetgeen je krijgt!
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Dit restaurant bevindt zich op de eerste etage van het Hampshire hotel Babylon en is strak, maar smaakvol ingericht.
Het eten is zonder meer goed, alle gerechten waren leuk opgemaakt en perfect gegaard, bovendien mooi op smaak.
Minpuntje was de rode huiswijn, niet echt geweldig, maar voor € 5,50 kan je ook een goed glas merlot krijgen.
Gratis een karaf water met schaafijs, bravo.
Kortom een aanrader.
yamaha1 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Geweldige locatie. Het was er zeer rustig, slechts enkele andere gasten. Plekje aan het raam met mooi uitzicht op het park. Eten was prima, maar niet uitmuntend. Had er eerlijk gezegd iets hogere verwachtingen van.
Margaretha K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het driegangen diner was van uitstekende kwaliteit. De suggestie om bij de hoofdmaaltijd friet en salade er bij te bestellen tegen meerprijs was ook nodig. Alleen twee scholfilets met een plukje groen is te weinig.
Alles was van A tot Z heerlijk! Wij voelden ons verwend!.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk eten, lekker luxe feeling, ook bij het menu van de AHactie. Zachte vis, met aandacht bereide en mooi opgemaakte borden. Prima bediening in een mooie omgeving. Dit restaurant mag wat mij betreft wel een hoger gemiddelde krijgen, het is een aanrader.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een prettig ruim opgezet restaurant met een prettig uitzicht op het groen bij het Malieveld. Alles kan glutenvrij voor wie dat wil. Ook een heerlijke risotto. Bediening was echter zeer matig. Vriendelijk en beleefd, maar vaak afwezig en traag. De kaart kwam maar niet, garnituur bij de koffie kwam pas toen de koffie al lang op was. En voor afrekenen met PIN-pas word je verwezen naar de bar, waar niemand achter staat. Beetje meer personeel en oplettendheid was fijn geweest.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben gisteravond met de AH restaurantactie gegeten bij the Living Room. Vooraf hadden we gemarineerde zalm, als hoofdgerecht lamsvlees en als nagerecht panna cotta met vers fruit.
Alles was goed en met zorg bereid en smaakte voortreffelijk. Dit restaurant wordt echt onderschat. Het was niet druk en wij vonden dat onbegrijpelijk. Het restaurant is smaakvol ingericht en het eten is heerlijk. Het kan zijn dat sommigen worden afgeschrikt omdat het restaurant deel uitmaakt van een Hampshire hotel maar daar is geen reden voor. Hier kan goed worden gegeten en de bediening doet erg zijn best om het de gast naar de zin te maken.
Lau S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Uitstekend bereidt eten. Menu met de nodige zorg samengesteld. Vooral de groeten hadden de aandacht die zij verdienen. Service was prima. Enig minpunt Ziet een halve fles wijn op het menu al helemaal omdat die we'll in de wijn klimaatkast staat...
E V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Moderne, sfeervolle entourage, uitzicht op drukke weg met daarachter het park. Culinair gegeten, heerlijke fles wijn, gratis karaf water! Attente, prettige bediening. Diner zat bij aanbieding van Travelbird. Keuze was beperkt, maar heerlijk. Hampshire Babylon is perfect gesitueerd naast Den Haag CS, zeer goede service en makkelijke uitvalsbasis voor Scheveningen etc.
Antoinettekke .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vandaag 2de Pinksterdag 16 mei 2016 hebben wij gebruik gemaakt van de NS voordeel 2 gangen
lunch voor 25 euro voor 2 , i.p.v. 25 euro pp. De lunch was absoluut niet verrassend, summier en ronduit karig te noemen. Helder soepje van kwartelbouillon met stukjes ei en veel vermicelli daarna stukjes kip in curry met een piepklein schaaltje rijst, een klein beetje warme groente
en een schaaltje ijsberg sla. Dat was het dan!!! A la kaart ben je nog geen 20 euro pp voor hetzelfe menu kwijt. Van te voren hadden wij doorgegeven dat er 1 vegetarisch gerecht klaargemaakt moest worden. Het werd een simpele tomatensoep en de kip werd door groente vervangen. Absoluut geen aanrader. In Den Haag zijn er 1000 en 1 leukere en betere eettentjes. Na de lunch hebben wij het bovenstaande gemeld. Men zou het doorgeven, bij het afrekenen is niets gecompenseerd of ergens op teruggekomen. Voor ons geen tweede keer. Doe als hotel dan niet mee aan dergelijke acties als je je nek niet wilt uitsteken om een goed en verrassend menuutje voor weinig geld te verkopen.

25 euro pp.
Gjc J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Dagschotel, maar 15,75 E, gekozen voor varkens fricandeau, niet droog gebakken, met polenta, zelden zo romig smakelijk geproefd. De cassoulet, 17,50 E, met buikspek en bloedworst, mooi gegaard, was een smakelijke verrassing. Bediening prima.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Erg lekker geluncht hier vandaag. Bouillon vooraf en kip in kokoscurry met rijst en groente als hoofdgerecht. Prima klaargemaakt, goed en pittig van smaak. Als afsluiter gemarineerde citrusvruchten en 3 soorten ijs met crumble. Superlekker! Bediening is heel aardig. We keken uit op t Haagse Bos. Kortom, een heel fijne middag gehad hier.