The Livingroom

Bezuidenhoutseweg 53 2594 AC Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant The Livingroom

Op de eerste etage van Hotel Babylon Den Haag bevindt zich restaurant The LivingRoom. Dit klassiek-moderne restaurant is dagelijks geopend voor ontbijt, lunch en diner. De combinatie van stijlen is zo uitgevoerd dat het restaurant een heerlijk huiskamergevoel heeft. In de ‘huiskamer van Den Haag’ geniet je van een heerlijke lunch of een diner en heb je een mooi uitzicht over het Haagse Bos. De nisjes zijn ideaal voor een borrel of een rustig, zakelijk overleg.

De menukaart van The LivingRoom is seizoensgebonden. Dit betekent dat verse, lokale en huisgemaakte producten de kern van de keuken vormen. Heb je een vraag over een van de gerechten, of de herkomst van de producten dan kun je ze altijd stellen aan de medewerkers van The LivingRoom. Een stukje service kun je hier zeker verwachten, dat vinden ze bij The LivingRoom namelijk erg belangrijk!

Benieuwd naar dit fijne restaurant in het centrum, direct naast het Centraal Station? Breng dan eens een bezoekje aan The Livingroom in Den Haag. Reserveer een tafel en geniet net als thuis van een aangename ongedwongen middag of avond.

Meer informatie over restaurant The Livingroom

• Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Echt super lekker eten
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was op het niveau van een gemiddeld eetcafe.. thaise soep was waterig en niet erg lekker. Ik had zeebaars, die heb ik wel eens lekkerder gegeten. Het was een opengesneden vis met nog bloedsporen aan de binnenkant. Mn partner had Ossebuco ook niet heel bijzonder.. De leerling ober was ook niet erg oplettend, moest herhaaldelijk om water vragen, de 3e keer was het raak. On 19 uur gereserveerd om 20 uur pas het voorgerecht gekregen.
Het enige positieve was de gastheer, hij deed erg zn best om het “gezellig” te maken..
Wij komen zeker niet terug bij Livingroom..
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zeer vriendelijke, meedenkende bediening, mooiste uitzicht van alle centrumrestaurants in Den Haag, onterecht een nog te onbekende locatie!
Beste meneer Jansen,

Bedankt dat u onze service zo hoog beoordeeld. Mochten we iets bij uw volgende bezoek beter kunnen uitvoeren/aanbieden, dan ontvangen wij graag uw tips.

Met vriendelijke groet,

Dinesh P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk gegeten en zeer goede service van Ashiq en zijn collega.
Wat leuk Dinesh

En ja we zijn erg blij met Ashiq. Ik heb hem en het team meteen op de hoogte gesteld van dit compliment.
NorahS .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker eten met leuk uitzicht. Geen vlees-met-friet (ook lekker hoor) gerechten maar ook de groenten spelen hier een rol. Zeer vriendelijke bediening met kennis over de gerechten. Direct naast Den Haag Centraal dus goed te bereiken met ov.
Dank je Norah.

Ja groenten spelen een belangrijke rol in onze menukaart en friet is altijd bij ons bij te bestellen voor de liefhebbers.
Sandhia D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het eten was heerlijk! we hebben een super leuke middag/avond gehad met ons gezin.
Personeel was behulpzaam / vriendelijk
Wat super om te lezen Sandhia dat jullie met jullie gezien het hier zo super hebben gehad.
Kom gerust nog een keer terug.
Met gastvrije groet, Suzanne
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Op centrale plek aangenaam gegeten en gezeten . Was fijne afspreekplek om elkaar te ontmoeten bij station in de buurt. Goed gegeten en in alle rust kunnen bijpraten. Bediening dik in orde. Met extra brood en gekoeld water. En ook nog eens 20% Tripadvisor- Iens korting. Na afloop werden we meteen gebeld omdat één van ons zijn koptelefoon had laten liggen. We waren net op station dus we konden nog snel terug. Bedankt Suzanne!
Nogmaals bedankt.
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
wij aten tijdens de lunch een (hele) Dorade en deze was lekker 'vlezig' en perfect bereid. De geroosterde groenten daarbij waren heerlijk, deze portie had wat mij betreft iets groter mogen zijn.
Heel voorkomende en uiterst vriendelijke bediening.
Er lagen wel enkele kruimels op tafel (van het ontbijt?) en er lag een servet dat niet helemaal schoon was.
Heerlijk zitten met mooi uitzicht.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijk dessert!
Magda B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Wij hebben het 3 gangenmenu genomen. Prijs €34,50. Voor deze prijs vinden wij de gerechten niet bijzonder genoeg. De wijnen zijn erg lekker.
Elena L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het eten was goed maar niet uitstekend. Ik had veggie curry als hoofdgerecht. Mijn partner wild bore, die was een betere keus. Wijnen ook goed
Eric A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij werden door een vriendelijke dame uit onze jassen geholpen.De pompoensoep was zeer smakelijk mede door het bolletje room. Hoofdgerecht zeebaars met asperges worteltjes aardappelen goed gebakken,wel zelf graten en buitenvel verwijderen. Heerlijk, geldt eveneens voor het dessert.Een fijne beschaafde ambiance en vriendelijke bediening,
Eric.
Beste Eric,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Hopelijk mogen we u binnenkort wederom ontvangen.

Don D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Prima eten en ruime zitplekken. Goede en vriendelijke bediening. Je moet wel even weten dat het restaurant in het hotel is.
Beste Don,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wij ontvangen u graag binnenkort wederom.

Hetty H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De ontvangst was hartelijk. Goede rustige sfeer. Onze tafel was reeds gedekt ,Zoals gevraagd bij het raam met uitzicht op het Haagse Bos !!Met de AH-actie: 2e diner gratis ,was de keuze zeer beperkt. Keuze van het nagerecht bestond niet ,jammer......
Beste Mevrouw Huijser

Dank voor uw recensie, we zullen intern gaan bespreken of we in de nabije toekomst ook een keuze in het dessert gaan aanbieden voor onze AH gasten. Bedankt voor uw bezoek.
Louise W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Na 2 uur wachten hadden we eindelijk ons voorgerecht. Besloten het nagerecht maar te skippen, rekening werd netjes aangepast. Bediening vroeg veel tijd voor uitleg e.d., voelde niet aan dat wij daar weinig behoefte aan hadden. We waren met zijn vieren en wilden bijpraten. Als je de bediening nodig had, waren ze niet te vinden.
Beste Louise,

Wat vervelend dat u deze avond lang heeft moeten wachten op uw voorgerecht.
Het is niet onze standaard om gasten zo lang te laten wachten op een gerecht of dat de bediening niet aanwezig was die avond wanneer u ze nodig had. We hebben deze avond intern met elkaar gesproken, dank voor uw feedback.
Grace D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
De gerechten zijn origineel,verassend en lekker.De bediening plezierig en verzorgd.De tafeltjes zijn wat klein.
De inrichting en sfeer wat zakelijk maar toch verzorgd en plezierig.
Het geheel was een plezierige ervaring.
Grace Dechering op 8 september 2017.
Katya L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten was lekker, de ambiance is meer zakelijk dan een setting voor een gezellig vrienden etentje. Het is jammer dat het niet hoger zit zodat je meer uitzicht hebt over het bos.
Beste Katya

Bedankt voor u recensie. Wij zijn constant bezig om onze service en gebodene te verbeteren. Ik zou dan ook graag willen weten wat we kunnen doen om ervoor te zorgen dat de service voor u beter had gekund. Helaas kunnen wij niet snel iets doen aan de hoogte van ons restaurant en het uitzicht wat u dan heeft.
Indien u ons nog van meer informatie wilt voorzien, zodat wij hier van kunnen leren, dan kan dat onder email adres livingroom@babylon-hotels.com.
Ik hoop wat van u te horen.
J.M. W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
De kaart was erg kaal en kwam niet overeen met de door het restaurant op hun webpagina gepubliceerde kaart. De culinaire items stonden niet op de kaart. Het personeel was aan het werk maar had daar duidelijk niet veel zin in.
Beste Mevrouw Wiersema

Wat jammer om te horen dat de avond niet zo verlopen is als gewenst. De kaart tijdens onze zomermaanden is inderdaad wat kleiner dan dat u normaliter van ons mag verwachten.
Ik heb u inmiddels een privé mail gestuurd met de respons op uw feedback via de website van couverts.nl.
De website hebben we naar aanleiding van uw feedback direct aangepast.
Ik hoop dat u alsnog een fijne avond hebt gehad en hoop u alsnog te mogen ontmoeten.
bkoersroos .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heel erg tevreden over de bediening en heerlijk gegeten!
Mosterdsoep op bijzondere wijze opgediend, heel origineel.
Den Haag in combinatie met de Living room zeer de moeite waard.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben een fijne avond gehad met heerlijk eten en een vriendelijke bediening. Vanwege de AH-kaarten was het heel leuk om dit restaurant te ontdekken.
Komen vast nog eens terug.
Beste mevrouw de Jong - de Regt,

Hartelijk dank voor het plaatsen en delen van uw ervaring in ons restaurant.

Ashiq