The Livingroom

Bezuidenhoutseweg 53 2594 AC Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant The Livingroom

Op de eerste etage van Hotel Babylon Den Haag bevindt zich restaurant The LivingRoom. Dit klassiek-moderne restaurant is dagelijks geopend voor ontbijt, lunch en diner. De combinatie van stijlen is zo uitgevoerd dat het restaurant een heerlijk huiskamergevoel heeft. In de ‘huiskamer van Den Haag’ geniet je van een heerlijke lunch of een diner en heb je een mooi uitzicht over het Haagse Bos. De nisjes zijn ideaal voor een borrel of een rustig, zakelijk overleg.

De menukaart van The LivingRoom is seizoensgebonden. Dit betekent dat verse, lokale en huisgemaakte producten de kern van de keuken vormen. Heb je een vraag over een van de gerechten, of de herkomst van de producten dan kun je ze altijd stellen aan de medewerkers van The LivingRoom. Een stukje service kun je hier zeker verwachten, dat vinden ze bij The LivingRoom namelijk erg belangrijk!

Benieuwd naar dit fijne restaurant in het centrum, direct naast het Centraal Station? Breng dan eens een bezoekje aan The Livingroom in Den Haag. Reserveer een tafel en geniet net als thuis van een aangename ongedwongen middag of avond.

Meer informatie over restaurant The Livingroom

Tram 2, 3, 4, 6 - Den Haag Centraal station
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant The Livingroom

I V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wij waren blij verrast kennis te maken met Restaurant the living room.
Mooi interieur, licht en heel sfeervol prima ontvangst, een prachtige menukaart, goede bediening en heerlijk gegeten!
Wij zaten aan een tafeltje bij het raam met schitterend uitzicht, een echte aanrader dus.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Erg goed met zeer vriendelijke bediening
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Hartelijk, hoffelijk en gastvrij personeel, mooie presentatie van de maaltijden, prettige (zakelijke) sfeer, centraal gelegen, smakelijke maaltijden, ik heb goede herinneringen aan dit bezoek!
Margriet C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het was goed en heel vriendelijke personeel.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
'Koninklijk' etentje. Gekozen voor The Living Room, op de eerste etage van New Babylon (dat op zijn beurt weer verwijst naar het project van kunstenaar Constant. We werden koninklijk ontvangen door twee gastheren waarvan er een zelfs als lakei gediend had bij onze koning. Tja, dan voel je je natuurlijk bijzonder. Wij openden met een vissoep. Wat was die lekker. De brood croutons met rouille pasten erg goed bij. Als tweede gang kozen we voor Spahetti (hele fijne spaghetti) gamba's en vongele. Een klein bakje salade zorde voor verfrissing. Het was een prima keus, smaakte groed en de portionering was prima. Ondertussen kwam onze lakei regelmatig langs en vertelde zo regelmatig wat over zijn avonturen. Het maakt zo'n etentje altijd bijzonder als de gastheren ook echt contact met je zoeken, zonder opdringerig te zijn. We sloten af met een kaasplankje met speciaal voor de Living Room ontwikkelde kazen. Dat was wel een verrassing.
We gingen buigend als een knipmes naar buiten. Heerlijke avond gehad. Aanrader.
Adrie Van H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Met de actie van Albert Hein. Erg goed eten. Vers op smaak en mooi op het bord. De crème brûlée alleen al zou reden zijn om terug te gaan. Een zeer voorkomende bediening maakte het af.
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten met zeer ruime porties. Ook enorm fijn dat er zeer goed is omgegaan met een waslijst aan allergieën.
Beste heer Raatgever,

Bedankt voor uw recensie.

Ik ben benieuwd hoe wij de kwaliteit van de gerechten en de inrichting/sfeer ook naar een 10 kunnen brengen.
Ideeën en suggesties zijn altijd welkom.

Met gastvrije groet,

Carl K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Prettige ontvangst en lekker eten. Redelijke prijzen. Wel veel geluid: van een stofzuiger (doe dat niet tijdens de lunch!) en van een koffieapparaat dat steeds luidruchtig opwarmt.
Marcello V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Met wat puntjes op de i zou dit een topper kunnen zijn. Van de drie obers is er maar één die vertelt wat er op je bord ligt maar deze heeft dan weer een enorme vlek op zijn colbert. Het mag van mij allemaal wat strakker, als je de (onderstellen van) de tafels recht zet en het zwart van de tafel- en stoelpoten bij tipt, de lampen recht zet en National Geographic uit zet is het al veel meer toprestaurant. Bediening is vriendelijk en snel, het eten - met veel vers fruit - is zondermeer goed.
beste heer van den Dop,

Bedankt voor uw kritische blik op ons restaurant, de service en de producten die wij aanbieden.

Ik ga zeker al uw punten meenemen om van de 8 een 9 te maken. Nogmaals bedankt!

Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Op uitnodiging van chefkok Leon Looijensteijn hebben we ons 12 jarig huwelijk opnieuw mogen vieren omdat de vorige versie niet naar wens is verlopen.
Dit keer "klopte" alles aan de avond. We zijn gastvrij ontvangen en hebben fantastisch gegeten.
Leon kwam met het een la laatste dessert persoonlijk aan ons vragen of alles naar wens was. Nu dat was het zeker, we hebben een onvergetelijke avond gehad.
Chiel Keus en Olaf Houwlo
Vankoppenpatrick V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Echt super lekker eten
Beste heer van Koppen,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons een review cijfer te geven. Wat fijn om te zien dat u ons eten en onze service waardeert.

Helaas is de inrichting niet uw smaak. Mocht u nog leuke ideeën hebben, dan staan wij open voor allerlei suggesties natuurlijk.

Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was op het niveau van een gemiddeld eetcafe.. thaise soep was waterig en niet erg lekker. Ik had zeebaars, die heb ik wel eens lekkerder gegeten. Het was een opengesneden vis met nog bloedsporen aan de binnenkant. Mn partner had Ossebuco ook niet heel bijzonder.. De leerling ober was ook niet erg oplettend, moest herhaaldelijk om water vragen, de 3e keer was het raak. On 19 uur gereserveerd om 20 uur pas het voorgerecht gekregen.
Het enige positieve was de gastheer, hij deed erg zn best om het “gezellig” te maken..
Wij komen zeker niet terug bij Livingroom..
Beste meneer Keus,

Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend voor u om zo de avond te beleven. U heeft reeds contact met onze chef Leon gehad en we hopen het binnenkort allemaal recht te kunnen zetten.

Hans J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zeer vriendelijke, meedenkende bediening, mooiste uitzicht van alle centrumrestaurants in Den Haag, onterecht een nog te onbekende locatie!
Beste meneer Jansen,

Bedankt dat u onze service zo hoog beoordeeld. Mochten we iets bij uw volgende bezoek beter kunnen uitvoeren/aanbieden, dan ontvangen wij graag uw tips.

Met vriendelijke groet,

Dinesh P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk gegeten en zeer goede service van Ashiq en zijn collega.
Wat leuk Dinesh

En ja we zijn erg blij met Ashiq. Ik heb hem en het team meteen op de hoogte gesteld van dit compliment.
Suzanne
NorahS .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker eten met leuk uitzicht. Geen vlees-met-friet (ook lekker hoor) gerechten maar ook de groenten spelen hier een rol. Zeer vriendelijke bediening met kennis over de gerechten. Direct naast Den Haag Centraal dus goed te bereiken met ov.
Dank je Norah.

Ja groenten spelen een belangrijke rol in onze menukaart en friet is altijd bij ons bij te bestellen voor de liefhebbers.
Suzanne
Sandhia D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het eten was heerlijk! we hebben een super leuke middag/avond gehad met ons gezin.
Personeel was behulpzaam / vriendelijk
Wat super om te lezen Sandhia dat jullie met jullie gezien het hier zo super hebben gehad.
Kom gerust nog een keer terug.
Met gastvrije groet, Suzanne
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Op centrale plek aangenaam gegeten en gezeten . Was fijne afspreekplek om elkaar te ontmoeten bij station in de buurt. Goed gegeten en in alle rust kunnen bijpraten. Bediening dik in orde. Met extra brood en gekoeld water. En ook nog eens 20% Tripadvisor- Iens korting. Na afloop werden we meteen gebeld omdat één van ons zijn koptelefoon had laten liggen. We waren net op station dus we konden nog snel terug. Bedankt Suzanne!
Nogmaals bedankt.