The Livingroom (in het Babylon Hotel)

Bezuidenhoutseweg 53 2594 AC Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant The Livingroom (in het Babylon Hotel)

Op de eerste etage van Hotel Babylon Den Haag bevindt zich restaurant The LivingRoom. Dit klassiek-moderne restaurant is dagelijks geopend voor ontbijt, lunch en diner. De combinatie van stijlen is zo uitgevoerd dat het restaurant een heerlijk huiskamergevoel heeft. In de ‘huiskamer van Den Haag’ geniet je van een heerlijke lunch of een diner en heb je een mooi uitzicht over het Haagse Bos. De nisjes zijn ideaal voor een borrel of een rustig, zakelijk overleg.

De menukaart van The LivingRoom is seizoensgebonden. Dit betekent dat verse, lokale en huisgemaakte producten de kern van de keuken vormen. Heb je een vraag over een van de gerechten, of de herkomst van de producten dan kun je ze altijd stellen aan de medewerkers van The LivingRoom. Een stukje service kun je hier zeker verwachten, dat vinden ze bij The LivingRoom namelijk erg belangrijk!

Benieuwd naar dit fijne restaurant in het centrum, direct naast het Centraal Station? Breng dan eens een bezoekje aan The Livingroom in Den Haag. Reserveer een tafel en geniet net als thuis van een aangename ongedwongen middag of avond.

Meer informatie over restaurant The Livingroom (in het Babylon Hotel)

Tram 2, 3, 4, 6 - Den Haag Centraal station
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant bevindt zich op de eerste verdieping van het Babylon Hotel Den Haag. De hoofdingang kunt u via de Bezuidenhoutse weg vinden. Via de lobby kunt u de trap of de lift naar de eerste etage nemen. Let op: door vele werkzaamheden aan het plein
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant The Livingroom (in het Babylon Hotel)

Aad F.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Bediening deed zijn best. Jammer dat de gang gestofzuigd werd tijdens het eten....
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk eten en super uitstekende service!!!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
AH actie a la carte
Simpelweg foutloos. Goed verzorgde locatie, professionele bediening, uitmuntend eten, lokaal speciaalbier en een goede kaart. Tafelwater, goed brood met (zachte!) boter etc. Den Haag, kom hier meer!
De tafel van Soebhas M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Komen geregeld naar de locatie voor vergadering en diner. Goede ontvangst, vriendelijke mensen.
Akbal M.
De bediening is vriendelijk en correct.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heel fijn restaurant. Goede bediening. Heerlijk eten. Strak interieur. En wat ik heel erg fijn vind aan t restaurant is dat je echt niet in een kippenhok sfeer zit.
Het eten is erg lekker. Grote porties ook, we hadden geen ruimte meer voor een dessert ????
De mozzerella vooraf is echt een aanrader . Rosé ????????
Ik ben een zeer tevreden gast.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Alles was Top. Ga weer naar toe????????
Li Q.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een verborgen hotelrestaurant met mooi uitzicht op het park. Het restaurant serveert verrassend goed afgewerkt gerechten voor een redelijke prijs. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Jammer dat het restaurant een beetje de 'stadse steers mist. Misschien omdat dit restaurant op de tweede verdieping in een hotel zit. Den Haag heeft blijkbaar nog niet de cultuur om uit eten te gaan in een Joel.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We werden zeer gastvrij ontvangen de bediening was heel vriendelijk en de menukaart zag er prima uit ! Wij zijn leuk geadviseerd en hebben uitstekend gegeten! De wijn was heerlijk en het bier precies zoals het moet zijn????
Met z’n zessen hebben wij genoten!!!’
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We moesten vanuit de garage kort zoeken maar vriendelijke ontvangst, je merkt wel in een restaurant van een hotel te zitten dat heeft toch een iets andere sfeer maar geen probleem ...personeel vriendelijk maar 1 minder kundig ..misschien net gestart. Eten lekker en voldoende en mooi opgemaakte borden.
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten!
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Een goed restaurant en net iets beter, voor de prijs dan gemiddeld, tevreden !
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Aardige bediening. Mooie locatie!
Eric A.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
jassen werden aangenomen, voorgerecht zalm en sla croutons prima, hoofdgerecht zeebaars (met huid) wortel-schijfjes lof-blaadje met mint-smaak, tafelgenote: kabeljauw leuk gegarneerd, dessert creme brullee met glaasje likeur en bolletje ijs, heel apart. Alles geserveerd op houten-plankjes. Wij keerden tevreden huiswaarts.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
We hebben hier met vier personen met gebruikmaking van de AH-kaart heerlijk gegeten. Er was voor ons een tafel bij het raam gereserveerd waar wij een fraai uitzicht hadden. De bediening door Rik was perfect. Nu we weten dat in het hotel een goed restaurant is waar je tegen een alleszins redelijk prijs kunt eten zullen we er zeker nog een keer terugkomen.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Met vier personen heerlijk gegeten met gebruikmaking van de AH-kaart. De bediening door Rik was perfect.. Er was voor ons een tafel gereserveerd bij het raam. We hadden daar een mooi uitzicht. Het restaurant is via de ingang van het hotel te bereiken. Voor wie goed en tegen een redelijke prijs wil eten is dit restaurant zeker aan te raden.
Walter M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Hele prettige bediening Rik.
Eten was heerlijk en zag er creatief uit. Verder een prachtig uitzicht.
Jammer dat het op deze maandag zo stil was.
Dini V - D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het is een mooie gelegenheid. Ligt erg gunstig als je met de trein komt. We werden goed ontvangen.
Het personeel was goed en erg vriendelijk.
De gerechten zagen er goed uit en waren lekker.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Een aanrader op een onverwachte plek in het Babylon hotel direct naast het centraal station. Met ah-kaart kan je alacarte eten en zo de menukaart echt leren kennen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Goede plek om te dineren op de eerste etage van het hotel toegang via hoofdingang hotel goede menu keuze nette bediening waar voor je geld
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018