The Livingroom (in het Babylon Hotel)

Bezuidenhoutseweg 53 2594 AC Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant The Livingroom (in het Babylon Hotel)

Op de eerste etage van Hotel Babylon Den Haag bevindt zich restaurant The LivingRoom. Dit klassiek-moderne restaurant is dagelijks geopend voor ontbijt, lunch en diner. De combinatie van stijlen is zo uitgevoerd dat het restaurant een heerlijk huiskamergevoel heeft. In de ‘huiskamer van Den Haag’ geniet je van een heerlijke lunch of een diner en heb je een mooi uitzicht over het Haagse Bos. De nisjes zijn ideaal voor een borrel of een rustig, zakelijk overleg.

De menukaart van The LivingRoom is seizoensgebonden. Dit betekent dat verse, lokale en huisgemaakte producten de kern van de keuken vormen. Heb je een vraag over een van de gerechten, of de herkomst van de producten dan kun je ze altijd stellen aan de medewerkers van The LivingRoom. Een stukje service kun je hier zeker verwachten, dat vinden ze bij The LivingRoom namelijk erg belangrijk!

Benieuwd naar dit fijne restaurant in het centrum, direct naast het Centraal Station? Breng dan eens een bezoekje aan The Livingroom in Den Haag. Reserveer een tafel en geniet net als thuis van een aangename ongedwongen middag of avond.

Meer informatie over restaurant The Livingroom (in het Babylon Hotel)

Tram 2, 3, 4, 6 - Den Haag Centraal station
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant bevindt zich op de eerste verdieping van het Babylon Hotel Den Haag. De hoofdingang kunt u via de Bezuidenhoutse weg vinden. Via de lobby kunt u de trap of de lift naar de eerste etage nemen. Let op: door vele werkzaamheden aan het plein
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant The Livingroom (in het Babylon Hotel)

Marth B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Super attente bediening en lekker eten. Vooral de vissoep en tete moine salade bevielen ons erg goed. Langere wachttijden tussen de gangen maar niet storend.
Harry N.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Mooie en sfeervolle inrichting, vriendelijke en behulpzame bediening, heerlijke gerechten.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heel plezierige bediening in een sfeervol restaurant. Met de ah actie gegeten. Je kon een keuze maken uit het hele menu. Het eten was prima!
Guiny K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten en een prima attente en vlotte bediening. Komen zeker weer. Misschien de inrichting iets gezelliger aankleden.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Heerlijk gegeten en gedronken, verzorgd door deskundige en erg vriendelijke bediening. Het was alweer top!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Heerlijk eten, onervaren serveerster, moet nog veel leren.
Henriëtte H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. De zondagavond is niet te druk, daarom heel ontspannen kunnen eten. Personeel is attent en vriendelijk. Biefstuk met verse groenten en aardappelen is een aanrader !
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
De ontvangst bij The Livingroom was prima. We voelden ons meteen thuis en hebben heel ontspannen gegeten. Het personeel gaf ons de indruk dat we heel welkom waren en gingen heel goed op onze wensen in. Het voorgerecht (meer bedoeld als onverwachte amuse) en het nagerecht waren uitstekend, het hoofdgerecht vonden we iets minder.
Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Geen uitmuntend doch zeker lekker eten. Het ene gerecht sprong er meer uit dan het andere maar de kwaliteit was over de gehele linie goed. Bediening was op een prettige manier aanwezig en de wachttijd tussen de gerechten was perfect: niet te lang, niet te kort. De setting was sfeervol, al doen de verwijzingen naar het hotelfunctioneren hier en daar wel wat afbreuk aan de stijl.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Icm AH restaurantactie hier a la carte gegeten, 3 gangenmenu t.w.v. € 34,50. Vooraf een mandje met 4 knapperige sneetjes wit en bruin brood en roomboter van het huis. Voorgerecht was buffelmozzarella smakelijk. Als hoofdgerecht kozen wij allebei voor de kogelbiefstuk. Mijn man wou er een andere saus bij dat was geen probleem. Er werd gevraagd hoe we het vlees gebakken wilden hebben. Mijn man medium rare. Ik het liefst nog ietsjes roder. Helaas was het vlees alsog teveel doorgebakken naar mijn smaak, zelf tegen het taaie aan. Ook de saus was verwisseld maar daar kwamen wij zelf achter en we ruilden ons vlees om. Als goedmakertje werd mijn muntthee van de rekening gehaald. Rosevalaardappeltjes en groene was prima. Nagerecht chocolade-crème brulee was mij veel te machtig. Mijn man at zijn en dus ook mijn dubbele (!) portie met veel smaak op.
Er waren nog wel een paar kleine kanttekeningen; 1)De beloofde karaf kraanwater werd glad vergeten door de serveerster, later alsnog aan een andere medewerker gevraagd waar het bleef. Het kwam toen alsnog aan tafel en konden zo onze medicijnen innemen. 2) Er zaten, bij het uitserveren van ons bestek voor het nagerecht aangekoekte etensresten op een dessertlepel van mijn man en die van mij was duidelijk ook niet gepoleerd, gezien de opgedroogde druppels. We kregen toen allebei wel nieuwe dessertlepels... Tot slot mooi restaurantgedeelte met uitzicht, wij zaten bij het raam. Vriendelijke bediening. Toiletten superschoon. Prijs/kwaliteit was prima met AH restaurantactie.
Beste mevrouw de la Rie,

Wij willen u graag bedanken voor uw review.
Het is goed om te lezen dat u de prijs/ kwaliteit voor de AH actie prima vindt.

Het is uiteraard jammer dat uw biefstuk was omgewisseld en dat ook uw karaf water te laat kwam waardoor u de medicijnen nog niet kon innemen.
Het is voor ons belangrijk dat alle wensen gerealiseerd kunnen worden en dat deze ook goed worden nageleefd.

Het is helaas ook niet de bedoeling dat u geen schonen dessertlepels had.
Wij zullen hier extra zorg aangeven in de toekomst.

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw review en goede feedback waar wij onze service mee kunnen verbeteren.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in ons restaurant.

Met vriendelijke groet,

Ashiq Gafoer
Guest Service Coach
B. B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Zeer smaakvolle gerechten.
Hartelijk dank voor uw bezoek en graag tot een volgende keer.

Marian B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Hartelijk dank voor uw bezoek en graag tot snel.

Amerzon A.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Met AH actie voortreffelijk gegeten bij Livingroom à 34.50 voor twee. Keuze uit de gevarieerde kaart.
Een fantastische en goedgevulde Thom Kha Kai soep en een smakelijke Noordzee vissoep die niet rijk gevuld was: twee enorme garnalen en wat vongole.
Als hoofdgerecht: mooie (handgevormde?) tortellini met spinazie en ricotta en een keurig bakje salade. Klapstuk was de grote goed gegaarde zeebaars met kop en staart en een met kruiden gevuld buikje. Ik had daarbij graag wat meer (gegrilde) groenten gezien en helaas waren de groene asperges te rauw.
Het nagerecht: citrusfruit gemarineerd in tequila was verrassend; partjes sinaasappel, rode en witte grapefruit, aardbeien ijs met rode peper. Het zelfbereide ijs was smaakvol.
Het restaurant is heerlijk rustig, géén muziek, je kunt dus rustig met elkaar praten en de tafeltjes staan niet te dicht bij elkaar. Bediening gastvrij en attent. De opeenvolging van de gerechten had voor ons wat sneller gekund. Een absolute aanrader dichtbij het centraal station!
Hartelijk dank voor uw zeer uitgebreide recensie. We stellen dat zeker op prijs.
Brigitte T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Het eten was super, inrichting warm en gezellig! De bediening was goed!
H.P.G. K.
Lekker gegeten, vriendelijke bediening
Hartelijk dank voor uw bezoek en uw recensie.

Elly B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Met de Albert Heijn restaurant actie gegeten. Dat beviel ons goed. Een drie gangen menu voor 34.50 euro voor twee personen Een mooie prijs en het eten was goed. De bedienen was super onze jassen werden in ontvangst genomen en naar onze tafel begeleid.
Hartelijk dank voor uw bezoek en graag tot een volgende keer.

J. V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Een verrassende ontdekking. De gerechten waren met zorg bereid en de bediening was erg plezierig. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Wat fijn om te lezen dat u een nieuwe ontdekking heeft gevonden.

Met blije groet,

Walter D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Correcte bediening. Vissoep in potje opgediend. Mooi theeservies. De lekkerste crème brulée die ik ooit heb gegeten (op basis van pure chocolade met glaasje koffielikeur en bolletje ijs van witte chocolade). Hoofdgerecht (wijting met groene asperges en aardappelpotje) smaakte ook goed. Gamba's van de partner met voncole smaakten goed, maar wat veel spaghetti. Om de hoek van het Centraal Station Den Haag.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Goede sfeer, vriendelijke bediening en lekker eten.
Willemien B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening