The Living

Erg rustig
Erg kort
C R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een (h)eerlijk restaurant. Je betaalt je eten per gram. Alles wordt vers bereid door de eigenaresse. Elke keer als ik hier kom word ik weer verrast met nieuwe vega(n) opties. Allemaal vers en heerlijk! Het voelt alsof je in een huiskamer plaats neemt, heel fijn! Perfecte prijs/kwaliteit verhouding.
Elmama V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Ik ben erg blij met The Living! Steeds wisselende gerechten, altijd lekker als je van groente en puur eten houdt! Zelf opscheppen en er wordt gewogen wat je meeneemt. We namen laatst eten mee naar het strand, paar doosjes vol lekkers en gezonds, en iets zoets als nagerecht. Heerlijk en makkelijk! (En dat voor zo'n 20 euro voor 2!)
Darshan J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Een eethuisje die er met kop en schouders uitsteekt als het gaat om lekker eten voor een betaalbare prijs. Heerlijk, puur, vega en klantvriendelijk! Zelf eten opscheppen en betalen wat je opschept. Het is er niet groot en dat is ook niet nodig. Gezellige huiskamersfeer!
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Hèhè, eindelijk weer een tent die het snapt! The Living heeft alles: leuke mensen, goed eten, goede prijs en verzorgde plek. Wij zijn absoluut zeer kritisch op restaurants/lunchrooms omdat er vaak teveel geld wordt gevraagd voor het eten en de service. Bij The Living is het eerder andersom. Het is een klein, leuk ingericht tentje waar je het eten zelf opschept. Beetje huiselijke sfeer. Het stel (de eigenaren denk ik) zijn heel vriendelijk en vrolijk. Het eten is puur vegetarisch/veganistisch, en allemaal goed op smaak. Het is goed te merken dat Ottolenghi hun grote voorbeeld is. Als je een keertje goed wilt lunchen of 's avonds (tot 20.00 uur) gezond en lekker wilt eten in een ongedwongen sfeer, dan is dit de 'place to be'. En dat voor nog geen € 10 p.p. inclusief drankjes. Dank je wel, The Living, wat fijn dat jullie er zijn!
Frens P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Heerlijk eten! Super goed op smaak, perfect klaar gemaakt. Ik ben een echte vleesliefhebber - maar maak graag een uitzondering voor the living!! Hele verse en lekkere ingrediënten met als gevolg lekkere lichte frisse gerechten. Ik heb hier de afgelopen twee weken bijna om de dag gegeten... En the living blijft "leveren".
Robert V. W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Soms loop je in een eetgelegenheid binnen dat alles heeft. The Living, met twee openslaande deuren en Romeins ogende stenen vloer is een nieuwe eetgelegenheid in Delft, schuin tegenover/achter het theater aan de stadskant.

Een grote tafel waar je aan kan zitten om natuurlijk te eten, lezen, praten. Elke dag vers en ecologisch eten. Wat vooral opvalt is het plezier dat de kokkin heeft in het maken van originele gerechten. Je vergeet vlees en vis dat niet geserveerd wordt.

Was er deze maand 4 keer. Steeds weer een genoegen. Voor de prijzen hoef je het niet te laten. Je kan ook eten afhalen, catering schijnt ook te kunnen, maar daar eten is wel zo gezellig en geen afwas... Een genoegen. Leuk ook het nieuwe concept zonder gedoe.
Aelzerman .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Wat een aanwinst voor Delft! The Living is ontzettend hip ingericht en lijkt me ook een heerlijke plek om even lekker te zitten met een tijdschriftje en een lekker zelfgemaakt hapje..

Er stond een soort buffetje klaar met heerlijke salades en een quiche. Toen wij er waren was er linzensalade, wittekoolsalade, broodsalade en gegrilde courgettesalade. Ook was er humous en waren er diverse gegrilde groenten.

Aangezien ik zelf vegetariër ben is het voor mij ook wel eens lekker om alles te kunnen kiezen wat mijn hartje begeert. Je kunt aanwijzen wat je lekker lijkt en dit wordt in een kartonnen doosje gedaan en afgewogen.

Wij gingen voor een heerlijke groenten quiche met feta. Wat was die goed op smaak! We hebben onze vingers er bij afgelikt. Daarnaast hadden we de verrassend lekkere broodsalade genomen en smikkelden we van de geroosterde courgettesalade met hazelnoten (leuk ook om eens wat anders vegetarisch te eten dan de standaard salade geitenkaas). Als toetje had ik een heerlijke frambozenmerengue meegenomen.. JUMMIE! Het zag er allemaal super lekker uit. We hadden eigenlijk bedacht om de doosjes in de koelkast te zetten en als avondeten te nuttigen maar hadden er zo veel trek gekregen dat we er een uitgebreide late lunch van hebben gemaakt...

Als we een keer geen zin hebben om te koken gaan we zeker weten ook het officiële avondmenu uittesten! Alles was super vers en heel erg lekker! Het enige op of aanmerkinkje zou kunnen zijn dat het jammer is dat ze op maandag en zondag zijn gesloten... :)

Ik kom zeker terug bij The Living!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Leuke nieuwe 'eerlijke' eettent in Delft. Weggestopt achter het theater en de bioscoop, maar juist wel handig als je voor een voorstelling eens gezond wilt eten. Alles zo organisch en biologisch als maar kan, en (juist daarom) erg lekker: een quiche met prei en verschillende salades met verse groente, fruit, bonen. Of een smoothie met banaan en mango. Ook om mee te nemen. De prijs is goed, ongeveer 2 euro per honderd gram. Je betaalt per gewicht. De inrichting oogt aardig, een beetje huiskamer-achtig, maar er wordt niet op veel zittende klandizie gerekend, meer op de afhalers.