The Living Room

Tram 2, 3, 4, 6 - Den Haag Centraal station
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

PeterManon .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
gegeten samen met mijn dochter. We verbleven voor korte stedentrip in het hotel en hadden om die reden tevens diner gereserveerd met AH restaurantkaart. Er werd ons een gezegd dat we vooral vis kregen (geen keus), hoofdgerecht Eend of Heilbot, nagerecht chocoladetaartje. Ondanks dat er eigenlijk nauwelijks sprake was van een keuzemenu klonk het nog wel redelijk goed. Het eten was echter zeer teleurstellend, weinig smaak, flauwe hap. Wij hadden als side order wat frietjes besteld, dat was het lekkerste van alles. Wij zijn geen grote eters, maar zonder deze side order (waar 2,50 extra voor werd berekend) hadden wij echt niet genoeg gehad. Als nagerecht kwam dan de chocoladetaart. Daar kon niet veel mis aan gaan dachten wij, maar het bleek puur botercreme met een laagje koek. Echt misselijkmakend. Niet opgegeten. Na zo'n klomp boter met chocoladesmaak voel je je inderdaad wel volgegeten, dat zal wel het doel van dit nagerecht zijn geweest. Onbegrijpelijk. Er werd ons ook niet vooraf verteld wat de kosten van dit menu waren, wij lieten ons dus verrassen. Verdiend allemaal geen schoonheidsprijs. Het hotel was mooi, de kamer prima in orde, zullen we misschien nog wel eens gebruik van maken, maar dan zonder diner, met of zonder actieprijs, dit is nl. altijd te duur voor hetgeen je krijgt!
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Dit restaurant bevindt zich op de eerste etage van het Hampshire hotel Babylon en is strak, maar smaakvol ingericht.
Het eten is zonder meer goed, alle gerechten waren leuk opgemaakt en perfect gegaard, bovendien mooi op smaak.
Minpuntje was de rode huiswijn, niet echt geweldig, maar voor € 5,50 kan je ook een goed glas merlot krijgen.
Gratis een karaf water met schaafijs, bravo.
Kortom een aanrader.
Yamaha1 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Geweldige locatie. Het was er zeer rustig, slechts enkele andere gasten. Plekje aan het raam met mooi uitzicht op het park. Eten was prima, maar niet uitmuntend. Had er eerlijk gezegd iets hogere verwachtingen van.
Margaretha K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het driegangen diner was van uitstekende kwaliteit. De suggestie om bij de hoofdmaaltijd friet en salade er bij te bestellen tegen meerprijs was ook nodig. Alleen twee scholfilets met een plukje groen is te weinig.
Alles was van A tot Z heerlijk! Wij voelden ons verwend!.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk eten, lekker luxe feeling, ook bij het menu van de AHactie. Zachte vis, met aandacht bereide en mooi opgemaakte borden. Prima bediening in een mooie omgeving. Dit restaurant mag wat mij betreft wel een hoger gemiddelde krijgen, het is een aanrader.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een prettig ruim opgezet restaurant met een prettig uitzicht op het groen bij het Malieveld. Alles kan glutenvrij voor wie dat wil. Ook een heerlijke risotto. Bediening was echter zeer matig. Vriendelijk en beleefd, maar vaak afwezig en traag. De kaart kwam maar niet, garnituur bij de koffie kwam pas toen de koffie al lang op was. En voor afrekenen met PIN-pas word je verwezen naar de bar, waar niemand achter staat. Beetje meer personeel en oplettendheid was fijn geweest.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben gisteravond met de AH restaurantactie gegeten bij the Living Room. Vooraf hadden we gemarineerde zalm, als hoofdgerecht lamsvlees en als nagerecht panna cotta met vers fruit.
Alles was goed en met zorg bereid en smaakte voortreffelijk. Dit restaurant wordt echt onderschat. Het was niet druk en wij vonden dat onbegrijpelijk. Het restaurant is smaakvol ingericht en het eten is heerlijk. Het kan zijn dat sommigen worden afgeschrikt omdat het restaurant deel uitmaakt van een Hampshire hotel maar daar is geen reden voor. Hier kan goed worden gegeten en de bediening doet erg zijn best om het de gast naar de zin te maken.
Lau S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Uitstekend bereidt eten. Menu met de nodige zorg samengesteld. Vooral de groeten hadden de aandacht die zij verdienen. Service was prima. Enig minpunt Ziet een halve fles wijn op het menu al helemaal omdat die we'll in de wijn klimaatkast staat...
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Moderne, sfeervolle entourage, uitzicht op drukke weg met daarachter het park. Culinair gegeten, heerlijke fles wijn, gratis karaf water! Attente, prettige bediening. Diner zat bij aanbieding van Travelbird. Keuze was beperkt, maar heerlijk. Hampshire Babylon is perfect gesitueerd naast Den Haag CS, zeer goede service en makkelijke uitvalsbasis voor Scheveningen etc.
Antoinettekke .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vandaag 2de Pinksterdag 16 mei 2016 hebben wij gebruik gemaakt van de NS voordeel 2 gangen
lunch voor 25 euro voor 2 , i.p.v. 25 euro pp. De lunch was absoluut niet verrassend, summier en ronduit karig te noemen. Helder soepje van kwartelbouillon met stukjes ei en veel vermicelli daarna stukjes kip in curry met een piepklein schaaltje rijst, een klein beetje warme groente
en een schaaltje ijsberg sla. Dat was het dan!!! A la kaart ben je nog geen 20 euro pp voor hetzelfe menu kwijt. Van te voren hadden wij doorgegeven dat er 1 vegetarisch gerecht klaargemaakt moest worden. Het werd een simpele tomatensoep en de kip werd door groente vervangen. Absoluut geen aanrader. In Den Haag zijn er 1000 en 1 leukere en betere eettentjes. Na de lunch hebben wij het bovenstaande gemeld. Men zou het doorgeven, bij het afrekenen is niets gecompenseerd of ergens op teruggekomen. Voor ons geen tweede keer. Doe als hotel dan niet mee aan dergelijke acties als je je nek niet wilt uitsteken om een goed en verrassend menuutje voor weinig geld te verkopen.

25 euro pp.
Gjc J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Dagschotel, maar 15,75 E, gekozen voor varkens fricandeau, niet droog gebakken, met polenta, zelden zo romig smakelijk geproefd. De cassoulet, 17,50 E, met buikspek en bloedworst, mooi gegaard, was een smakelijke verrassing. Bediening prima.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Erg lekker geluncht hier vandaag. Bouillon vooraf en kip in kokoscurry met rijst en groente als hoofdgerecht. Prima klaargemaakt, goed en pittig van smaak. Als afsluiter gemarineerde citrusvruchten en 3 soorten ijs met crumble. Superlekker! Bediening is heel aardig. We keken uit op t Haagse Bos. Kortom, een heel fijne middag gehad hier.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Bij binnenkomst konden we onze jassen ophangen aan een rek. Er werd gekeken of onze reservering klopte en we kregen een plekje aan het raam, uitzicht belabberd boven een autoweg. Na een tijdje kwam er een serveerster langs, we bestelden een wijntje en kregen een glas water erbij. Na een tijdje konden we wat brood met toebehoren bestellen. Het ging allemaal wat stroef, hier en daar stond het personeel wat bij elkaar te overleggen en als we wenkten zagen ze het niet. We bestelden een hoofdgerecht, deze waren goed maar bij het gerecht van de dag waar spaghetti bij zat kreeg ik geen lepel. Ik had veel last van de spot boven mij die fel in mijn ogen scheen, de serveerster zou er iets aan doen maar er werd niets aan gedaan, toen een andere serveerster gevraagd en die zei dat ze dan het licht uit moest doen, toen een andere plekje gekregen, daar waaide het wel wat meer. Later toen het niet meer zo druk was kwam er een jongeman vragen of hij iets voor ons kon doen, heel vriendelijk. Ik gaf hem het zoutvaatje dat leeg was. Mijn man bestelde een nagerecht, koffie met toebehoren, dit was voortreffelijk met een likeurtje erbij, wat bonbons en nog wat lekkernijen, echt heerlijk (dit zou een 10 waard zijn). De rekening viel mee maar dat kwam doordat, nadat we achteraf de rekening bekeken, de helft van de wijntjes niet genoteerd waren.
Al met al, het personeel gaat langs elkaar heen, een goede leiding ontbreekt en ook zouden sommigen wat vriendelijker mogen zijn.
FransHaven .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Restaurant op een schitterende locatie met een geweldig mooi uitzicht over Den Haag. Het eten is was bijzonder lekker en verbluffend betaalbaar, zeg maar: goedkoop. De prijs-kwaliteitsverhouding is daardoor ongeëvenaard goed lijkt me. Enig minpuntje was dat er wel wat meer personeel aangenomen mag worden. De aanwezige mensen liepen zich de benen uit het lijf. Prijzen zijn zo laag, daar kan wel een tikje bij en dan meer personeel? Maar verder: top!
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Bij binnenkomst valt op hoe gehorig de ruimte is, verder wel een redelijke aankleding. Het personeel is formeel, redelijk vriendelijk maar zeker niet snel.
Ik had de dagschotel (eendeborst filet) deze was erg lekker. Het dessert (creme brulee) was behoorlijk vloeibaar, erg jammer.
Zoi D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Ik heb heerlijk gegeten afgelopen donderdag bij The Livingroom. Er werd perfect rekening gehouden met mijn allergieen. Het eten was echt heerlijk, voor de service is nog ruimte voor verbetering. Het personeel is ontzettend aardig en klant gericht, alleen loopt het nog heel vloeiend en gaat het soms wat onhandig. Dit strafde restaurant manager (een man) dan ook geljik af, wat ik te direct vond. Zijn collega snapte iets niet helemaal, en toen zei de supervisor midden in het restaurant tegen ons, hij snapt het niet zo goed maar hij bedoelt dit ...... Dat vonden wij wat overdreven. Feedback is natuurlijk goed, maar niet waar de gasten ook bij zijn op een intimiderende manier voor de collega.
Maar de wil is er zeker en dat wordt enorm gewaardeerd. Bedankt voor deze fijne avond.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
We gingen erheen met een coupon van de NS voor een culinair verrassingsmenu van de chef. Om te beginnen kregen we erwtensoep met rookworst en roggebrood met spekjes, wat we best een apart gerecht vonden als voorafje. Daarna keus uit kabeljauw met linzen en wat groente ,of iets van vlees met zuurkool. De soep was verdund met tuinkruiden bouillon ofzo en daardoor minder stevig dan je zou verwachten. Beetje raar, maar niet vies. De spekjes waren bijzonder lekker. Daarna koos ik voor de kabeljauw, ondanks dat ik dan twee keer peulvruchten had. Het gerecht was goed, en de combi met linzen ook. Mijn tafelgenoot vond het vlees ok. Er werd een soort rauwkost salade bij geserveerd, echter zonder bestek. Kostte flink wat moeite om aandacht te krijgen van iemand van het personeel, maar daarna kwamen ze terstond een lepel en een vork brengen. Bij het afrekenen ging het mis, we hebben anderhalf uur gewacht om te kunnen pinnen, zagen ook helemaal niemand meer lopen. Terwijl er toch aardig wat hotelgasten nog met drankjes zaten. Uiteindelijk met de jassen aan bij de kassa gaan wachten en toch nog kunnen betalen. Het personeel was vriendelijk hoor, maar al met al kregen we het gevoel op een filmset te zijn beland waar iedereen restaurantje speelde. Voor het eten gaan we ook niet terug...
Chrislandsbergen .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
"Een fantastisch weekend Den Haag mede door de gastvrije en culinaire omgeving in restaurant The Living Room".

Wat hebben wij genoten van dit complete hotel, prachtig centraal gelegen met een goede service en uitstekende bedden.

Maar beter nog wat een heerlijk restaurant met mooi uitzicht over het Haagsche bos.

De brigade nam ons mee in een culinair 5 gangen menu met een heerlijk wijnarrangement.

Heerlijke vis met een krokante top, kwartels zoals ik ze nog nooit heb gegeten en hertenbiefstuk mals zacht, top!

En als toegift een verrassend desert met peer en panacotta.

Dank aan de chef, zijn keukenbrigade en de bediening. Complimenten!
Lauwret .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Een heerlijk weekend gehad in Den Haag, verbleven in het Hampshire hotel, super gelegen in het centrum.
Ontzettend genoten van een uitgebreid 6 gangen diner met bijpassend wijnarrangement, onze dank aan de chef en zijn brigade. Complimenten!

We hadden een prachtige kamer tot onze beschikking, zeer compleet met balkon.

Het uitgebreide ontbijtbuffet is zeer compleet. Voor herhaling vatbaar.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
2 dagen verbleven in dit hotel. Een goede kamer op de 9e etage met uitzicht over het Haagsche Bos en Scheveningen.
Een heerlijk diner genoten, een 6 gangendiner, uitgebreid gegeten en passend wijnarrangement geserveerd gekregen. Complimenten voor de Chef en zijn crew.
Het ontbijt is lekker en compleet, de koffiebroodjes zijn een aanrader.