The Leaf

Spui 235A 2511 BP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant The Leaf

Zoek je een goed vegetarisch restaurant in Den Haag? Zoek niet verder en reserveer hier een tafel! Alles wat hier op tafel wordt gezet is 100% vegetarisch. Klinkt dat te zweverig? Laat je overtuigen door dit gezellige familierestaurant en probeer de meest fantastische gerechten hier uit. Alles is met verse producten bereid en de gerechten worden feestelijk en kleurrijk gepresenteerd. Smaakvolle gerechten, ook voor iedereen die af en toe eens vegetarisch wil eten. Food for the soul!

Meer informatie over restaurant The Leaf

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 16.00 - 21.00 uur
Vrijdag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant The Leaf

Jetteke J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De gastheer was oprecht geïnteresseerd in de klanten en wist op het juiste moment te vragen of alles naar wens was zonder dat het too much of opdringerig was.
John V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was prima. probleem was dat de reservering via IENS niet was doorgekomen. hierdoor waren ze er niet op voorbereid en duurde het lang voordat we eten kregen. de tafeltjes mer 2 pesonen gingen veel sneller.
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Aangename verrassing in de binnenstad.. Gevarieerde kaart, goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening, en alles even lekker. Gerechten uit alle windstreken, zoals bami en moussaka. Ook ruime keuze in desserts.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Vriendelijke en persoonlijke ontvangst, heerlijk rustig gegeten en kunnen bijkletsen onder het genot van een bijzonder witbiertje. De gerechten waren allemaal lekker, gezond en verantwoord: de sate en groentesoep vooraf, moussaka en rijstgerecht als hoofdgerecht. Porties zijn ruim genoeg: ik kreeg de helft van mijn hoofdgerecht mee in een superhandig bakje. Een restaurantervaring wordt altijd gekleurd door persoonlijke touch van de kok en de bediening: die is hier heel erg goed: er staat een leuk stel samen te koken en te genieten van het werk.
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Erg lekker eten, goed te betalen. Houden goed rekening met je dieetwensen.
Lion B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Eindelijk weer een goed vegarestaurant in den haag. Gevarieerd menu een vriendelijke bediening voor een schappelijke prijs.