The Lab

Ezelmarkt 15 6211 LJ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant The Lab

The Lab in het altijd gezellige Maastricht pakt het net iets anders aan dan de rest. Deze plek staat bekend om zijn enorme collectie Gin. Het is onwaarschijnlijk dat jij hier niet verrast wordt. Met veel gevoel voor smaak en beleving worden stijlvolle drankjes bereid. Ook de diners zijn hier niet mis. Lokale producten, vers en van de beste kwaliteit worden hier omgetoverd tot een gevarieerd menu uit de Franse keuken. Kinderen eten gratis mee.

Halve fles mineraalwater

7,2

Jouw recensie over het restaurant The Lab

Fleur L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Geen fatsoenlijke alcoholvrije cocktails en zeer slechte service. Na bellen van gevonden voorwerpen niks meer gehoord of er iets gevonden is.
tvs290 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Tijdens een weekendje op bezoek bij mij zusje hier gegeten. Eerst beneden wat gedronken en daarna door naar de bovenverdieping om een hapje te eten. De voorgerechten waren nacho's, brood met kruidenboter en onion rings. Allemaal lekker, maar de porties waren niet helemaal in verhouding. We moesten de tafelgenoot met de nacho's helpen terwijl de onion rings met een bakje van 5 kleintjes zo op waren. Als hoofdgerecht de meest uitgebreide hamburger (stairways to heaven RIP), de vegaburger en de vegan pizza. De Vegaburger met portobello en geitenkaas was echt superlekker, net als de hamburger. Helemaal top! De vegan pizza viel een beetje tegen, mijn zusje zei dat ze die ook weleens beter had gehad, maar was met wat zout nog best okay. De strategie van de bediening om er altijd een beetje bij te staan, behalve als je iets nodig hebt vond ik vreemd, het was net of er geen leiding was. Het meisje dat ons boven hielp was wel enorm vriendelijk. Tijdens de drankjes beneden duurde het 5 minuten in een lege zaak met 3 mensen achter de bar voor iemand onze bestelling op kwam nemen en daarna verdween iedereen waardoor wij na 10 minuten wachten zelf maar naar boven zijn gelopen. Dat kan beter. Boven was het ook tamelijk tochtig en koud, we hebben de hele maaltijd met onze dikke sjaal om gezeten.

Samengevat: lekker eten met een leuke twist, maar wisselende porties en de bediening kan wel een strategie of leider gebruiken.
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Onze pluspunten:
Prima gegeten en bij mijn zalm zat lekker veel groente ☺️.
De serveerster was heel erg behulpzaam en vriendelijk.
Ze waren maar met 2 in de bedoening maar wij hebben daar niet zo heel veel van gemerkt.
Prijs-kwaliteit van eten is ook goed.
Ook fijn dat de kinderen (6 en 10) gratis konden eten