The Kitchen

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant The Kitchen

Steffi N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Tijdens lunch een bedorven gehaktbal gehad. Na het melden hiervan naar onze mening niet juist gehandeld. Keuken had er naar gekeken maar er was echt niks mee. Bal heb ik uiteraard laten liggen. Bij het afrekenen nog even over gehad, hij was echt goed en moest daarom gewoon worden afgerekend. Wel apart dat de open keuken, bezig was met het prepareren van 20 nieuwe ballen, die net de pan in gingen.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Gisteren een snelle lunch gedaan bij dit zeer fraai uitziende en goedverzorgde lunchroom/restaurant. Mooi ruim opgezet, met open keuken.
Zeer vriendelijk personeel en een leuke kaart.

Ik koos voor de huisgemaakte kroketten met bruinbrood en salade met lichte dressing.
Prima verzorgd en heerlijk krokant.
Er stonden nog veel meer lekkere dingen op de kaart dus ik kom hier zeker weer.
overigens ook erg lekkere espresso

Jasper

martenlied .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Als je fish en chips besteld, mag je verwachten dat men verse vis gaat gebruiken. Helaas was dat niet het geval bij mij. Eerste keer veel te droog, en bij de tweede x was het niet veel beter.
Hoe moeilijk kan het zijn om een gebakken vis te bereiden. Hier blijkbaar een moeilijke klus voor de kok.
Aankleding van de zaak is trouwens wel smaakvol , maar alles valt en staat met verse producten en uiteraard de juiste bereiding.
Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Prima gegeten in dit populaire restaurant. Tijdstip 12:30 uur gekozen, gelukkig gereserveerd want anders zouden we deze deur moeten overslaan !
We bestelden een medium steak runderlende met friet en frisse salade.
Een prima keuze !
Populaire prijzen en goede bediening. Alle informatie op hun website in te zien.
Alexanderr .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Mooie, sfeervolle zaak met prettige bediening maar prijs/hoeveelheid is niet in orde.
Pittige prijsstelling voor wat je krijgt.
Had een broodje Kitchen Hamburger. Kost 7.25 en je krijgt een bolletje met een hamburger er op.
Geen enkele garnering. Zal hier voor het eten niet snel terugkomen.
May-Lynn V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Altijd lekker en gezellig! Voor mij de enige echte leuke lunchroom van Hoogeveen. Broodje kip blijft favoriet, bediening is aardig en het ziet er mooi uit.
Jade050 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Zeer lekker geluncht. Goede verse producten & mooi opgediend. Burger smaakte heerlijk en gamba's op de sandwich waren ook lekker en er was niet te zuinig mee gedaan (dat zie je wel eens anders). Koffie smaakte ook goed. Kortom wij komen nog eens terug en voor wie nog niet geweest is zeker een aanrader.
Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Met acht personen genoten van een warme lunch. Porties niet erg groot, doch heerlijk! Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Open keuken. Erg vriendelijke bediening. Schone zaak en goede toiletvoorziening. Ambiance is OK voor een koude of warme lunch of klein diner, niet om enkele uren te gaan dineren. Daarvoor is het zusterbedrijf Het Koetshuis te Hoogeveen bestemd. Openingstijden zijn daarop aangepast.