The Kitchen

Zondag Gesloten

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Gisteren een snelle lunch gedaan bij dit zeer fraai uitziende en goedverzorgde lunchroom/restaurant. Mooi ruim opgezet, met open keuken.
Zeer vriendelijk personeel en een leuke kaart.

Ik koos voor de huisgemaakte kroketten met bruinbrood en salade met lichte dressing.
Prima verzorgd en heerlijk krokant.
Er stonden nog veel meer lekkere dingen op de kaart dus ik kom hier zeker weer.
overigens ook erg lekkere espresso

Jasper

Martenlied .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Als je fish en chips besteld, mag je verwachten dat men verse vis gaat gebruiken. Helaas was dat niet het geval bij mij. Eerste keer veel te droog, en bij de tweede x was het niet veel beter.
Hoe moeilijk kan het zijn om een gebakken vis te bereiden. Hier blijkbaar een moeilijke klus voor de kok.
Aankleding van de zaak is trouwens wel smaakvol , maar alles valt en staat met verse producten en uiteraard de juiste bereiding.
Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Prima gegeten in dit populaire restaurant. Tijdstip 12:30 uur gekozen, gelukkig gereserveerd want anders zouden we deze deur moeten overslaan !
We bestelden een medium steak runderlende met friet en frisse salade.
Een prima keuze !
Populaire prijzen en goede bediening. Alle informatie op hun website in te zien.
Alexanderr .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Mooie, sfeervolle zaak met prettige bediening maar prijs/hoeveelheid is niet in orde.
Pittige prijsstelling voor wat je krijgt.
Had een broodje Kitchen Hamburger. Kost 7.25 en je krijgt een bolletje met een hamburger er op.
Geen enkele garnering. Zal hier voor het eten niet snel terugkomen.
May-Lynn V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Altijd lekker en gezellig! Voor mij de enige echte leuke lunchroom van Hoogeveen. Broodje kip blijft favoriet, bediening is aardig en het ziet er mooi uit.
Levenssgenieter .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Wat een leuke en sfeervolle inrichting heeft dit restaurant,bijzonder. Er loopt veel personeel rond ,dat attent is en snelle service geeft. Ik heb hier een paar maal geluncht en dat was lekker. Leuk is het dat er in de zaak gewerkt wordt, zodat je de koks bezig kunt zien. Lekkere koffie, vers geperst sap en theekeuze. De broodjes zijn smakelijk en worden mooi opgediend en er is behoorlijke variatie. De carpaccio salade vond ik erg tegenvallen met smakeloos vlees, wel vers en vooral veel sla .Met een opmerking hierover werd niets gedaan behalve dat er nooit klachten over waren. Tja.... Het brood was vers en lekker. Het was steeds druk rond lunchtijd. Deze zaak is een aanwinst voor Hoogeveen. Ik hoop dat ze scherp blijven op prijs kwaliteit verhouding.
Jonneke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Hier geluncht op het terras. Ik nam een sandwich met makreel. Zeer lekker, vers brood! Makreel met appel was lekker, maar doordat de makreel een zoete appel/citroen gelei-laagje had, werd het na een paar happen wat saai. Misschien nog een smaak toevoegen van zongedroogde tomaat,walnoot oid, om het wat spannender te maken. Personeel is vriendelijk en oplettend. Decor is niet mijn smaak, maar prima.
Jade050 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Zeer lekker geluncht. Goede verse producten & mooi opgediend. Burger smaakte heerlijk en gamba's op de sandwich waren ook lekker en er was niet te zuinig mee gedaan (dat zie je wel eens anders). Koffie smaakte ook goed. Kortom wij komen nog eens terug en voor wie nog niet geweest is zeker een aanrader.
Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Met acht personen genoten van een warme lunch. Porties niet erg groot, doch heerlijk! Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Open keuken. Erg vriendelijke bediening. Schone zaak en goede toiletvoorziening. Ambiance is OK voor een koude of warme lunch of klein diner, niet om enkele uren te gaan dineren. Daarvoor is het zusterbedrijf Het Koetshuis te Hoogeveen bestemd. Openingstijden zijn daarop aangepast.