Meer informatie over restaurant The Irish Cottage

Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Goede service en heerlijk eten in een echte Ierse setting! Aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het eten was goed
wel veel vliegen op het terras verder erg leuk en gezellig .
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
De lunch was echt heerlijk. Alleen jammer dat de prijs erg hoog is voor porties die je krijgt. Porties (lunch) zijn erg klein. Gezellige sfeer en af en toe Ierse muziek te horen.
jan F.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Hedenmiddag wezen lunchen, helaas soep van de dag zou tomatensoep zijn maar was pizza saus, de serveerster was het daar geheel mee eens . De sandwich gerookte kip salade bestelde ik op wit brood, maar deze kwam met bruinbrood , na reclameren werd dit veranderd in twee sneetjes casino wit brood welke zo droog en hard waren dat je ze met de hand niet kon indrukken zo oud was dat brood.. we hebben alles binnen gebracht en de dames waren het gelijk met ons eens van de slechte kwaliteit dit zou komen omdat de kok er niet meer was en de nieuwe er weinig van bakte. Ook gasten op het terras gaven aan dat de kwaliteit hier hard achteruit was gelopen de laatste tijd , zeer jammer van dit in je dorp hoop je toch goed te kunnen eren. Wij nooit meer hier we hebben de twee drankjes moeten betalen, wat je eigenlijk nazo een blamage van het huis had kunnen doen, maar ja geen excuus goeden dag tot zuens niks wandelde we de deur maar weer uit
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De hygiëne laat wat te wensen over. Vingerafdrukken en lipstick op wijnglas. Peper en zout vaatjes, plakten erg van het vet.
Lange blonde haar op de tafel.
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hadden een 5-gangen Valentijn menu. Alleen bij het hoofdgerecht kon er een keuze worden gemaakt tussen vlees of vis. Ik heb zelden zo smakelijk gegeten. Er was geen gerecht wat minder van smaak was en het geserveerde eten was heel gevarieerd. Met een bizonder zachte, droge witte wijn werd alles afgerond. Het was top.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Super eten, maar de ontvangst viel tegen we moesten lang wachten tot er iemand bij de tafel kwam om drinken op te nemen. Het duurde vrij lang voor dat we eten konden bestellen terwijl het al 20.00 was.
Even ervaren mensen in dienst nemen dan is het een top restaurant.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten was zalig en de bediening prettig. Heerlijke avond gehad!
René B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Gezellig, goed eten, vriendelijke bediening
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Lekker gegeten en een zeer goede bediening
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Een heerlijke lunch heeft goed gesmaakt en zelf voor 2 personen het eten aangepast. Kom er zeer zeker terug.
Femmy S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij misten de Ierse sfeer zoals wij in Ierland hebben meegemaakt. De muziek was nauwelijks hoorbaar, we konden niet onderscheiden of t nu Ierse muziek was of niet. Een paar Ierse plaatjes aan de muur maakt t nog geen Ierse Cottage. Het was koud in het restaurant, waardoor niet behaaglijk. Het eten was goed. De bediening keurig, maar een praatje met de gasten ontbrak, waardoor wij ons wat verloren voelden in de ruimte. We hebben kilometers gereden om naar de Ierse Cottage te gaan maar t had elk ander willekeurig restaurant kunnen zijn. Het enige wat ons herinnerde aan Ierland was de Guinness.. Jammer! Wij zullen niet snel meer terugkomen en het anderen ook niet aanbevelen. Verbeterpunten voor de sfeer, inclusief de muziek dus!
jannieslagter .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijk en goede bediening. Is voor herhalihg vatbaar. Een aanrader dus,The Irish Cottage!
ce.stam .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben prima gegeten. De kids van 13 en 16 ook. Er hing een goede sfeer. Aardige bediening. Niet storend. We komen zeker weer een keertje terug.
Tongrimbergen G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
met zorg en heel mooi opgemaakte borden.
Porties ruim voldoende en ......... ruim voldoende groente
alles heel geslaagd en vriendelijk, attent personeel
Krielen-Bense E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuke ontvangst, lekker eten, goede service, kortom een geslaagd etentje! Heel prettig dat het geluidsniveau zodanig was dat we lekker met elkaar konden kletsen.
christineroeland6 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zeer lekker gegeten en een gezellige zweer en vriendelijk personeel
De moeite waard om nog eens gegaan eten . Ik zal het zeker mensen aanrade om er heen te gaan
Diane R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zeer leuke en prima service, heeerlijk eten en we zaten gezellig en op goede stoelen. Prima bereikbaar, zo van de grote weg af.
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het is een zeer gezellige restaurant. Personeel is zeer vriendelijk en neem t ook de tijd voor de gasten om een praatje te maken. Het eten wordt leuk gepresenteerd en is heerlijk. het personeel legt ook alles goed uit over het eten. Het is zeker een restaurant waar we terug gaan. we hebben echt een top avond gehad.