Meer informatie over restaurant The Irish Cottage

Jouw recensie over het restaurant The Irish Cottage

Marion H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten was zalig en de bediening prettig. Heerlijke avond gehad!
René B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Gezellig, goed eten, vriendelijke bediening
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Lekker gegeten en een zeer goede bediening
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Een heerlijke lunch heeft goed gesmaakt en zelf voor 2 personen het eten aangepast. Kom er zeer zeker terug.
Femmy S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij misten de Ierse sfeer zoals wij in Ierland hebben meegemaakt. De muziek was nauwelijks hoorbaar, we konden niet onderscheiden of t nu Ierse muziek was of niet. Een paar Ierse plaatjes aan de muur maakt t nog geen Ierse Cottage. Het was koud in het restaurant, waardoor niet behaaglijk. Het eten was goed. De bediening keurig, maar een praatje met de gasten ontbrak, waardoor wij ons wat verloren voelden in de ruimte. We hebben kilometers gereden om naar de Ierse Cottage te gaan maar t had elk ander willekeurig restaurant kunnen zijn. Het enige wat ons herinnerde aan Ierland was de Guinness.. Jammer! Wij zullen niet snel meer terugkomen en het anderen ook niet aanbevelen. Verbeterpunten voor de sfeer, inclusief de muziek dus!
jannieslagter .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijk en goede bediening. Is voor herhalihg vatbaar. Een aanrader dus,The Irish Cottage!
ce.stam .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben prima gegeten. De kids van 13 en 16 ook. Er hing een goede sfeer. Aardige bediening. Niet storend. We komen zeker weer een keertje terug.
tongrimbergen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
met zorg en heel mooi opgemaakte borden.
Porties ruim voldoende en ......... ruim voldoende groente
alles heel geslaagd en vriendelijk, attent personeel
Krielen-Bense E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuke ontvangst, lekker eten, goede service, kortom een geslaagd etentje! Heel prettig dat het geluidsniveau zodanig was dat we lekker met elkaar konden kletsen.
christineroeland6 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zeer lekker gegeten en een gezellige zweer en vriendelijk personeel
De moeite waard om nog eens gegaan eten . Ik zal het zeker mensen aanrade om er heen te gaan
Diane R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zeer leuke en prima service, heeerlijk eten en we zaten gezellig en op goede stoelen. Prima bereikbaar, zo van de grote weg af.
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het is een zeer gezellige restaurant. Personeel is zeer vriendelijk en neem t ook de tijd voor de gasten om een praatje te maken. Het eten wordt leuk gepresenteerd en is heerlijk. het personeel legt ook alles goed uit over het eten. Het is zeker een restaurant waar we terug gaan. we hebben echt een top avond gehad.
Femmy B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een prachtige locatie om uit eten te gaan ... de inrichting heeft voor ons een hele warme uitstraling....het personeel was heel vriendelijk...voor hh vatbaar
Janet O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten
. Rustig aan ,maar dat vonden we erg prettig. De bediening was ook erg goed. We gaan zeker nog een keer heen.
Ivo R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Via de AH actie bij dit restaurant gegeten. Het was rustig voor een vrijdagavond. Dat was wel zo rustig. Goed gegeten, en lekker Iers bier gehad.
Sylvia O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Beste Lezer,
Het eten was zeer goed, de bediening was vriendelijk. Alleen het duurde vrij lang voor dat we
wat kregen. We waren met zijn tweeen. de een had spa rood en ik appel sap. eerst een glas,
de tweede keer kreeg mijn vriendin een flesje. En ik dan een glas , en en de op de rekening
bij thuis komst zag ik het pas dat er bij mijn een FLESJE was berekend. Dus goed je rekening
na kijken. Achter af eigenlijk vreemd dat je dan wel een >>>FLESJE>>>>> fris krijgt.
AH.....Restaurant actie , sommige restauranten geven er een eigen draai aan.
Adoostendorp O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben heerlijk genoten en voelden ons verwend. Het eten was verrukkelijk, met kleine speciale details en accenten die het net dat beetje beter maakte dan gewoon goed, het ging voor ons de kant van uitmuntend op. Voor herhaling zekere vatbaar
martenelly1 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zijn al meerdere keren in dit restaurant geweest.
De gerechten zijn prima, de bediening goed en gastvrij.
Vrienden verbazen zich over de ruime inrichting.
Dus voor herhaling vatbaar.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben lekker gegeten, goede service en gezellige inrichting.
Is ons goed bevallen.
Met live Ierse muziek op de achtergrond vanuit de pub werd de sfeer nog extra gezellig.
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellig ingericht, moesten alleen wat lang wachten op het nagerecht. Verder helemaal prima!