Meer informatie over restaurant The Irish Cottage

Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Vanmiddag bij The Irish Cottage een kopje thee gedronken. Wij komen hier vaker, meestal op een zonnige terrasdag maar dit was helaas vanmiddag niet het geval. Het is een bijzondere gelegenheid op een bijzondere plek. Binnen waren enkele tafels bezet met gezelschappen die een High Tea nuttigden, zag er goed uit. Wij kwamen enkel voor een kop thee met 'wat lekkers', cheese cake en chocoladetaart. De cheesecake was lekker, de chocoloadetaart was lekker maar bijzonder karig. 4 Kleine puntjes - niet meer dan 3 cm lang - welke ik tegen elkaar aangelegd heb en het eindresultaat nog niet de omvang had van een taartpunt(je). Dit viel mij erg tegen, zeker voor het bedrag van E. 3,95 per taart(je). Ook was er geen decaf-koffie en was de theedoos nogal leeg, volgens de bediening doordat er High Tea tafels waren. Het is anders een leuke tent, een aanrader voor wie van Ierse muziek houdt en van (een) wiskey(proeverij). Wat dat betreft timmeren zij succesvol aan de weg. Ik hoop dan ook dat ik kan zeggen deze kritiek eenmalig zal zijn.
Erna S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Super lekker gegeten, waren echt gasten, en hadden aan gegeven geen haast te hebben en daar werd aan gedacht. Heerlijk avond relext uit.
Jeanne B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prrsoonlijke ontvangst, konde de tafel,krijgen die onze voorkeur had. Hebben lekker gegeten in een gezellige nostalgische omgeving.
Komen beslist nog eens terug!
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellige huiselijke inrichting Irish Style. Bediening zeer vriendelijk en accuraat. Eten was prima, voor herhaling vatbaar. .....♡
diana_tijger1967 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Personeel erg vriendelijk en bekwaam. Personeel had voldoende kennis . Prijs kwaliteit goed. Gezellige sfeer. Zeker een aanrader voor mensen die graag culinair verwent willen worden. We komen zeker terug
hannie58 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een heel leuke ontvangst bij de deur, werken met een kwinkslag naar onze tafel gebracht.
De dame van de bedoening was vriendelijk en kwam steeds met een lach op haar gezicht vragen of alles naar wens was. Het eten was perfect, niets anders dan lof hiervoor. Wij komen zeer zeker nog een keer terug. The Irisch Cottage bedankt voor de gezellige avond
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten was goed.
De drankjes lieten lang op zich wachten.
Zeer kind onvriendelijk, terwijl er duidelijk was aangegeven dat er jonge kinderen mee zouden komen.
joycezijlstra .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de ah restaurantactie. Service was goed en het eten was lekker en meer dan genoeg.
Jammer dat er maar een aantal tafels bezet waren terwijl het zo goed is.
Ada M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hebben lekker gegeten. Alleen vonden we het erg rumoerig worden later op de avond. Wat het keuzemenu was beperkt maar smaakte prima.
Il J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer vriendelijk geholpen, heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Ondanks zeer minimale keus denk ik voor ieder wat wils.
Smulflower .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het ah menu was zeer simpel, uitgekleed menu. Van te voren zowel in reservering als persoonlijk aangegeven weinig zout, was toch erg zout. Hebben we wat van gezegd, werd niet op gereageerd. Rode huiswijn was goed, witte huiswijn niet lekker. Jammer want eerdere ervaringen zonder AH menu waren destijds wel goed.
bosman.h .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Hartelijk ontvangst in een gezellige huiselijke eetruimte waarbij de bediening erg vriendelijk was en een leuk AH keuzemenu had samen gesteld
De gerechten waren niet bijzonder maar goed van smaak en voldoende met een goede bediening
Tim-Wai Y.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Porties hadden wat groter gemogen. Verder was het prima te doen lekker gegeten. Wel soms wat lang moeten wachten op nieuw drinken.
avdschalk .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We werden hartelijk en enthousiast ontvangen. Een voorbeeld zoals het zijn moet. Het eten was goed en we hebben een geweldige avond gehad.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wederom het AH menu gehad. Deze keer echter was de varkenshaas iets te doorbakken, maar het was nog steeds heel lekker, zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht. Gezellige huiselijk ontvangst, en zeer vriendelijke bediening. Voor dit geld heel goed gegeten.
Pien01 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prettige ontvangst door leuke en vriendelijke bediening in een goede sfeer. Diner was prima en we gingen geheel voldaan naar huis.
H.R. H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Men had een leuk keuzemenu samengesteld, zeer smakelijk en goed verzorgd. Vriendelijke en vlotte bediening. We komen hier zeker terug.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Top locatie, top inrichting, bediening erg vriendelijk. Helaas moesten we een uur wachten voordat ons voorgerecht werd gebracht, in totaal 3 uur gezeten. Maar het wachten werd beloond met een gratis fles wijn. Het plekje waar we zaten was wat minder: wij zaten vlak bij de deur naar het pub gedeelte, helaas was er veel geloop naar en van de pub, dat was wat minder. Verder een leuke inrichting en goed eten.
valenta .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk zat precies genoeg tijd tussen de maaltijden we waren echt een avondje uit.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Geen modern restaurant maar heerlijk eten. Komen ook veel ouderen. Porties precies goed. Werkelijk heerlijk gegeten. Goede bediening.