Meer informatie over restaurant The Irish Cottage

GroHo .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Erg genoten van mijn verjaardagsdiner! Heerlijk gegeten! We hebben het bijzonder op prijs gesteld dat met onze intoleranties en allergieën rekening werd gehouden, met onze vertrektijd in verband met het ophalen van onze dochter van Schiphol en de speciale aandacht tijdens het dessert!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Alles was prima, in aanmerking genomen dat we d restaurant zegels van AH gebruikten. Geen enkel negatief gevoel hierover.
AVenHP .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prettig restaurant, vlotte bediening en een gezellige sfeer.
Na het hoofdgerecht werd er keurig gevraagd of we even wouden wachten
op het dessert.
Yogatah B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, gezeten en erg vriendelijke bediening. Lekker sfeertje . ???????????????????????? Mooie lokatie , nu ivm weer binnen maar buiten ook erg sfeervol!
Annita B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Met AH zegelboekje genoten van een heerlijk menu. Niets op aan te merken. Erg lekker. Vlotte en vriendelijke bediening en gezellige sfeer.
k.atema001 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening. Menukaart was beduidend beter dan de vorige AH-restaurantaktie.
Het restaurant ziet er uit als een bruine kroeg met achterstallige onderhoud. Eten was goed!
vajon3 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
weer onwijs lekker gegeten met vrienden van onze AH bonnen. Goede menu, alleen de wachttijd was lang tussen de gerechten. Maar toch herhaling vatbaar!!!
ivdnberg .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij hebben ter ere van mijn vaders achtentachtigste verjaardag heerlijk in The Irish cottage gegeten. De dame die ons bediende was gezellig en spontaan en gaf ons eerlijke informatie. De verjaardagskaart en het vuurwerk bij het dessert werd zeer gewaardeerd! En ontzettend leuk voor mijn vader dat het hele restaurant begon mee te zingen. Wij zijn vaker in dit restaurant geweest en gaan ook zeker weer terugkomen.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk eten, vrij lang gewacht om te mogen bestellen maar het was mooi weer en we zaten heerlijk buiten. Jammer dat de ravioli (iets te lang?) gefrituurd was. Maar we komen vast nog ns terug!
mirjamentim .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Beetje jammer dat je bij wachttijd niet kan aangeven wat je ervan vindt. Ik heb nu kort ingevuld, omdat ik bang ben dat bij redelijk de score voor het restaurant omlaag gaat. De wachttijd was niet heel kort maar wat mij betreft precies goed, omdat ik het heel irritant vind als je supersnel/gehaast moet eten terwijl je toch behoorlijk zwaar tafelt als je uit eten gaat. Het was wat mij betreft precies goed er zat steeds wel wat tijd tussen. Genoeg om het te laten zakken, maar niet te lang. De serveerster was vriendelijk en open en had een gezonde dosis humor. Het was daardoor erg gezellig. Het eten vond ik erg lekker. Al vond ik de keuze voor de eerste gang wel beperkt, maar de keuze die ik had gemaakt was prima. Ook de gegrilde groenten bij onze gerechten waren erg lekker. Wat mijn betreft had daar nog iets meer van op het bord mogen liggen. Een tip: als iemand een glas rode wijn vraagt zou ik voor de zekerheid wel vragen of dit betekent dat de gast de huiswijn wil. In dit geval was dit wel zo, maar aangezien er geen wijnkaart op tafel lag spreekt dat volgens mij niet voor zich. Misschien was er geen keuze, maar dat weten we nu niet zeker. Gemiste kans?
j.stobbe .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij hebben goed gegeten. Bediening was vlot en vriendelijk. Wij komen zeker in de toekomst nog een keer terug. Groetjes Jan
vajon3 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het eten was echt uitstekend, bediening vriendelijk. Bij binnenkomst even onduidelijkheid van tafelreservering, maar dat snel opgelost.
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gezellig, kwaliteit kortom top.
We aten met de AH bon en kregen daardoor een aangepast menu, dat was jammer.
De porties waren iets aan de kleine kant, of dit ook door de AH bon komt, dat weet ik niet.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
In het kader van de AH restaurantactie voor de derde keer Irish Cottage bezocht alle keren helemaal top. Lekker eten, goede sfeer en prima wijn en bier. Deze keer wel extra verrassend met een nieuwe kaart de vorige keer was in 2016 ook toen al was het zeer goed. Een aanrader
martenelly1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Dit was voor ons de vierde of vijfde keer en is altijd goed en gezellig. Komen zeker nog een keer.
Onze vrienden waren hier voor 't eerst en komen zeker ook terug.
karinvonk .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker gegetenmet de AH actie,, prima bediening en The Irish Cottage is een sfeervol ingerichte gezellig restaurant/pub.
JBe .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Oke, maar zeker niet meer dan dat, beetje kaal, geen broodje of iets dergelijks, had eigenlijk niet genoeg gegeten na een driegangenmenu. Witte wijn niet echt koud, jammer. Ik zou hier niet zo snel nogmaals heen gaan.
Verder bediening beetje knullig... met vreemde opmerking (bv. een gast vraagt om rekening, serveerster stuurt hem naar binnen om af te rekenen maar voegt daar aan toe, "maar je kunt ook heel hard wegrennen"....)
Budding .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten was lekker en ongecompliceerd...deed echt denken aan Iers pub eten. Porties precies goed (wij zijn stevige eters). Dessert fantastisch! Inrichting donker, maar bracht ook weer herinneringen op aan echte ouderwetse Ierse pubs. Meisje van de bediening was goed opgeleid. Vrolijk, zeer correct en perfecte timing. Hadden alleen van tevoren de drankkaart moeten inzien, want de rekening viel hoger uit dan verwacht. Achtergrondmuziek was dramatisch en te aanwezig...deed vermoeden dat de leeftijd van de gemiddelde klandizie aan de hoge kant ligt. In het pub gedeelte was overigens wel vrolijke muziek. Al met al een fijne avond gehad.
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zeer gezellige ambiance en heerlijk gegeten. De voorgerechten goate cheese was verrukkelijk lekker en tevens de carpaccio van rundvlees is een aanrader. Als hoofdgerecht hadden we de zeebaars en eendenborstefilet met voldoende groentes op het bord en apart met gebakken aardappelen. Als nagerecht en trio van een bolletje chocoladeijs, citoen-cakeje en chocolade-cakeje. We gingen voldaan weer huiswaarts en gaan hier zeker vaker reserveren.
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Vanmiddag bij The Irish Cottage een kopje thee gedronken. Wij komen hier vaker, meestal op een zonnige terrasdag maar dit was helaas vanmiddag niet het geval. Het is een bijzondere gelegenheid op een bijzondere plek. Binnen waren enkele tafels bezet met gezelschappen die een High Tea nuttigden, zag er goed uit. Wij kwamen enkel voor een kop thee met 'wat lekkers', cheese cake en chocoladetaart. De cheesecake was lekker, de chocoloadetaart was lekker maar bijzonder karig. 4 Kleine puntjes - niet meer dan 3 cm lang - welke ik tegen elkaar aangelegd heb en het eindresultaat nog niet de omvang had van een taartpunt(je). Dit viel mij erg tegen, zeker voor het bedrag van E. 3,95 per taart(je). Ook was er geen decaf-koffie en was de theedoos nogal leeg, volgens de bediening doordat er High Tea tafels waren. Het is anders een leuke tent, een aanrader voor wie van Ierse muziek houdt en van (een) wiskey(proeverij). Wat dat betreft timmeren zij succesvol aan de weg. Ik hoop dan ook dat ik kan zeggen deze kritiek eenmalig zal zijn.