Meer informatie over restaurant The Irish Cottage

martenelly1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Dit was voor ons de vierde of vijfde keer en is altijd goed en gezellig. Komen zeker nog een keer.
Onze vrienden waren hier voor 't eerst en komen zeker ook terug.
karinvonk .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker gegetenmet de AH actie,, prima bediening en The Irish Cottage is een sfeervol ingerichte gezellig restaurant/pub.
JBe .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Oke, maar zeker niet meer dan dat, beetje kaal, geen broodje of iets dergelijks, had eigenlijk niet genoeg gegeten na een driegangenmenu. Witte wijn niet echt koud, jammer. Ik zou hier niet zo snel nogmaals heen gaan.
Verder bediening beetje knullig... met vreemde opmerking (bv. een gast vraagt om rekening, serveerster stuurt hem naar binnen om af te rekenen maar voegt daar aan toe, "maar je kunt ook heel hard wegrennen"....)
Budding .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten was lekker en ongecompliceerd...deed echt denken aan Iers pub eten. Porties precies goed (wij zijn stevige eters). Dessert fantastisch! Inrichting donker, maar bracht ook weer herinneringen op aan echte ouderwetse Ierse pubs. Meisje van de bediening was goed opgeleid. Vrolijk, zeer correct en perfecte timing. Hadden alleen van tevoren de drankkaart moeten inzien, want de rekening viel hoger uit dan verwacht. Achtergrondmuziek was dramatisch en te aanwezig...deed vermoeden dat de leeftijd van de gemiddelde klandizie aan de hoge kant ligt. In het pub gedeelte was overigens wel vrolijke muziek. Al met al een fijne avond gehad.
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zeer gezellige ambiance en heerlijk gegeten. De voorgerechten goate cheese was verrukkelijk lekker en tevens de carpaccio van rundvlees is een aanrader. Als hoofdgerecht hadden we de zeebaars en eendenborstefilet met voldoende groentes op het bord en apart met gebakken aardappelen. Als nagerecht en trio van een bolletje chocoladeijs, citoen-cakeje en chocolade-cakeje. We gingen voldaan weer huiswaarts en gaan hier zeker vaker reserveren.
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Vanmiddag bij The Irish Cottage een kopje thee gedronken. Wij komen hier vaker, meestal op een zonnige terrasdag maar dit was helaas vanmiddag niet het geval. Het is een bijzondere gelegenheid op een bijzondere plek. Binnen waren enkele tafels bezet met gezelschappen die een High Tea nuttigden, zag er goed uit. Wij kwamen enkel voor een kop thee met 'wat lekkers', cheese cake en chocoladetaart. De cheesecake was lekker, de chocoloadetaart was lekker maar bijzonder karig. 4 Kleine puntjes - niet meer dan 3 cm lang - welke ik tegen elkaar aangelegd heb en het eindresultaat nog niet de omvang had van een taartpunt(je). Dit viel mij erg tegen, zeker voor het bedrag van E. 3,95 per taart(je). Ook was er geen decaf-koffie en was de theedoos nogal leeg, volgens de bediening doordat er High Tea tafels waren. Het is anders een leuke tent, een aanrader voor wie van Ierse muziek houdt en van (een) wiskey(proeverij). Wat dat betreft timmeren zij succesvol aan de weg. Ik hoop dan ook dat ik kan zeggen deze kritiek eenmalig zal zijn.
Erna S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Super lekker gegeten, waren echt gasten, en hadden aan gegeven geen haast te hebben en daar werd aan gedacht. Heerlijk avond relext uit.
Jeanne B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prrsoonlijke ontvangst, konde de tafel,krijgen die onze voorkeur had. Hebben lekker gegeten in een gezellige nostalgische omgeving.
Komen beslist nog eens terug!
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellige huiselijke inrichting Irish Style. Bediening zeer vriendelijk en accuraat. Eten was prima, voor herhaling vatbaar. .....♡
diana_tijger1967 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Personeel erg vriendelijk en bekwaam. Personeel had voldoende kennis . Prijs kwaliteit goed. Gezellige sfeer. Zeker een aanrader voor mensen die graag culinair verwent willen worden. We komen zeker terug
hannie58 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een heel leuke ontvangst bij de deur, werken met een kwinkslag naar onze tafel gebracht.
De dame van de bedoening was vriendelijk en kwam steeds met een lach op haar gezicht vragen of alles naar wens was. Het eten was perfect, niets anders dan lof hiervoor. Wij komen zeer zeker nog een keer terug. The Irisch Cottage bedankt voor de gezellige avond
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten was goed.
De drankjes lieten lang op zich wachten.
Zeer kind onvriendelijk, terwijl er duidelijk was aangegeven dat er jonge kinderen mee zouden komen.
joycezijlstra .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de ah restaurantactie. Service was goed en het eten was lekker en meer dan genoeg.
Jammer dat er maar een aantal tafels bezet waren terwijl het zo goed is.
Ada M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hebben lekker gegeten. Alleen vonden we het erg rumoerig worden later op de avond. Wat het keuzemenu was beperkt maar smaakte prima.
Il J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer vriendelijk geholpen, heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Ondanks zeer minimale keus denk ik voor ieder wat wils.
Smulflower .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het ah menu was zeer simpel, uitgekleed menu. Van te voren zowel in reservering als persoonlijk aangegeven weinig zout, was toch erg zout. Hebben we wat van gezegd, werd niet op gereageerd. Rode huiswijn was goed, witte huiswijn niet lekker. Jammer want eerdere ervaringen zonder AH menu waren destijds wel goed.
bosman.h .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Hartelijk ontvangst in een gezellige huiselijke eetruimte waarbij de bediening erg vriendelijk was en een leuk AH keuzemenu had samen gesteld
De gerechten waren niet bijzonder maar goed van smaak en voldoende met een goede bediening
Tim-Wai Y.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Porties hadden wat groter gemogen. Verder was het prima te doen lekker gegeten. Wel soms wat lang moeten wachten op nieuw drinken.
avdschalk .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We werden hartelijk en enthousiast ontvangen. Een voorbeeld zoals het zijn moet. Het eten was goed en we hebben een geweldige avond gehad.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wederom het AH menu gehad. Deze keer echter was de varkenshaas iets te doorbakken, maar het was nog steeds heel lekker, zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht. Gezellige huiselijk ontvangst, en zeer vriendelijke bediening. Voor dit geld heel goed gegeten.