Meer informatie over restaurant The Irish Cottage

Jouw recensie over het restaurant The Irish Cottage

Krielen-Bense E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuke ontvangst, lekker eten, goede service, kortom een geslaagd etentje! Heel prettig dat het geluidsniveau zodanig was dat we lekker met elkaar konden kletsen.
christineroeland6 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zeer lekker gegeten en een gezellige zweer en vriendelijk personeel
De moeite waard om nog eens gegaan eten . Ik zal het zeker mensen aanrade om er heen te gaan
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het is een zeer gezellige restaurant. Personeel is zeer vriendelijk en neem t ook de tijd voor de gasten om een praatje te maken. Het eten wordt leuk gepresenteerd en is heerlijk. het personeel legt ook alles goed uit over het eten. Het is zeker een restaurant waar we terug gaan. we hebben echt een top avond gehad.
Janet O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten
. Rustig aan ,maar dat vonden we erg prettig. De bediening was ook erg goed. We gaan zeker nog een keer heen.
Femmy B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een prachtige locatie om uit eten te gaan ... de inrichting heeft voor ons een hele warme uitstraling....het personeel was heel vriendelijk...voor hh vatbaar
Sylvia O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Beste Lezer,
Het eten was zeer goed, de bediening was vriendelijk. Alleen het duurde vrij lang voor dat we
wat kregen. We waren met zijn tweeen. de een had spa rood en ik appel sap. eerst een glas,
de tweede keer kreeg mijn vriendin een flesje. En ik dan een glas , en en de op de rekening
bij thuis komst zag ik het pas dat er bij mijn een FLESJE was berekend. Dus goed je rekening
na kijken. Achter af eigenlijk vreemd dat je dan wel een >>>FLESJE>>>>> fris krijgt.
AH.....Restaurant actie , sommige restauranten geven er een eigen draai aan.
Ivo R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Via de AH actie bij dit restaurant gegeten. Het was rustig voor een vrijdagavond. Dat was wel zo rustig. Goed gegeten, en lekker Iers bier gehad.
Adoostendorp O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben heerlijk genoten en voelden ons verwend. Het eten was verrukkelijk, met kleine speciale details en accenten die het net dat beetje beter maakte dan gewoon goed, het ging voor ons de kant van uitmuntend op. Voor herhaling zekere vatbaar
martenelly1 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zijn al meerdere keren in dit restaurant geweest.
De gerechten zijn prima, de bediening goed en gastvrij.
Vrienden verbazen zich over de ruime inrichting.
Dus voor herhaling vatbaar.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben lekker gegeten, goede service en gezellige inrichting.
Is ons goed bevallen.
Met live Ierse muziek op de achtergrond vanuit de pub werd de sfeer nog extra gezellig.
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellig ingericht, moesten alleen wat lang wachten op het nagerecht. Verder helemaal prima!
wademaar .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
AH restaurant bonnen gebruikt. Fantastisch menu keuze, wat nogal eens tegenvalt als men met deze actiebonnen gaat eten. We hebben een ontzettend fijne avond gehad, heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening! We komen hier terug!
I L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Moesten wel lang op alle gerechten en betalen wachten. Maar het culinaire eten was voortreffelijk. Bereid met verse en smakelijke produkten. Echt top.
peetmerai .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Voor de 2e keer een AH restaurantactie menu bij jullie gegeten. Was vorig jaar al een heerlijke maaltijd . Deze keer weer een heel ander menu maar was ook weer heel erg lekker ! De sfeer in de oude boerderij is goed, de bediening erg vriendelijk ! Restaurant is een aanrader , ook als je met een groep wilt gaan eten ( en wie van whisky houdt.....dat hebben ze daar ook !!!)
Ben W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prijs/kwaliteit kan iets beter. We hebben er 4 uur over onze maaltijd gedaan,wat eigenlijk veel te lang is. Maar we waren met 8 personen en prettig gezelschap, veel drank en aardige bediening hebben we dit volgehouden. Het was ook erg druk, en weinig bedienend personeel. Wij hebben 125 euro per stel betaald. Totnutoe het duurste etentje met di gezelschap!
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Voorgerecht goed, hoofdgerecht (in ons geval zeebaars en vega) meer dan goed, nagerecht uitmuntend!
In het restaurant waren alle plekken bezet. Het personeel deed uitstekend haar best om iedereen goed te bedienen. Een mooie avond!
eugene V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima service prima maaltijd, DANK! Hier ga ik graag nog een keer naar toe / dit raad ik anderen zeker aan. Niet te veel niet te weinig. Als enige minpuntje vond ik het stukje chocolade 'taart', deze was er een van 13 in een dozijn. De andere gerechten waren heerlijk
Gittie H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een prettige sfeer! We komen zeker nog eens terug! Beetje pech dat we vrij lang op het hoofdgerecht moesten wachten door een misverstandje. Verder niets dan lof!
A.R. R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Sfeer was goed. Ondanks dat het restaurant aardig vol was ging het vrij vlot met de bediening. Men had een fout gemaakt met het doorgeven van de bestelling maar dit werd op hoog tempo gecorrigeerd. Al met al een zeer geslaagde avond.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Dit restaurant stond al langer op onze ToDo-lijst en de AH-actie kwam mooi uit. Lekker buiten gegeten in een landelijke setting en een vriendelijke bediening.
Ook binnen ziet het er erg gezellig uit.