The Indian Kitchen

Karel Doormanweg 6-8 1181 WE Amstelveen Nederland Kaart
31-206415340

Over restaurant The Indian Kitchen

Spannende smaken

De gerechten van The Indian Kitchen zitten vol exotische smaken, te danken aan de kruiden en specerijen die ze in de keuken gebruiken. Kardemom, koriander, munt en komijn en nog veel meer spannende smaakmakers worden verwerkt in intense gerechten die je oppeuzelt met naan en rijst. Een tropisch paradijs midden in Amstelveen.

Meer informatie over restaurant The Indian Kitchen

Lang
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Bij binnenkomst kom je in het afhaalgedeelte terecht. Bij iens gereserveerd maar kennelijk is dit niet doorgekomen. Gelukkig omdat we er om 17u al waren was er nog niemand en zonder problemen een tafel gekregen. Ook hier werd nogmaald gevraagd of we gereserveerd hadden. De mail enz laten zien en daarna geen probleem meer...

Eten was super, op verzoek mild klaargemaakt en alles tegelijk gekregen.

Bediening merk je dat ze soms wat onzeker overkomen maar doen hun best en we voelde ons gastvrij!

Al met al zouden we zeker terug komen!
Iwan M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Biryani was veel te zout
Te veel tafels in een te kleine ruimte
Gasten en bediening lopen constant tegen je tafel aan
Bestek: vork en mes was oke maar eet lepel was meer voor dessert
Bediening niet vriendelijk
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
wat een slechte ervaring, via internet gereserveerd bleek niet bekend te zijn, bij binnenkomst niet groeten, voorgerecht vergeten, hoofdgerecht basmati rijst koud, butter chicken ook koud, tandoori chicken vies, bijgerechten ook vergeten...volgens bediening ivm drukte.

dit was de 2de keer, 1st keer was het eten redelijk maar nu nooit meer.
Rupert V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
lekker gegeten met een groep mensen, Ik ga hier zeker nog een keer á la carte eten. Enkel minpuntje is wel mondelinge afspraken niet nagekomen worden, tenzij dat ook nog eens via mail bevestigd is
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisteravond hier heerlijk gegeten! We kregen zonder reservering het kleinste tafeltje maar dat was voor ons prima. Het eten is heel authentiek en bijzonder smakelijk, de bediening van Janti maakt het nog beter!
Mirjam&Saskia
Hadassa P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hadden hoge verwachtingen na de positieve recensies. We (3 personen) hadden alleen hoofdgerechten besteld en deze kwamen pas na 2 uur! Een half uur van te voren werden excuses gemaakt en ons gezegd dat het nog max 20 minuten zou duren. Gerechten waren ok. Ik had lamskoteletten, die ik beetje droog vond. Aankleding van het restaurant vond ik erg mooi. Jammer dat de rest niet op orde is!
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Gereserveerd met bevestiging via Iens/the fork maar er was geen tafel, we konden wel in hef afhaal deel eten, onder een enorm scherm met live voetbal, dat spreekt niet iedereen aan. Na enig wachten, toch een tafel in het restaurant gekregen. Daar ging het wachten overigens nog wel door; uiteindelijk zeker een uur gewacht. De gerechten zijn smakelijk en het per gerecht te kiezen uitvoering ( pittig, medium of mild) duidelijk herkenbaar. De salades (komkommer/tomaat en ui) zijn te zout.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Eindelijk een Indiër met een mooi smaakvol interieur. En wat een mooie smaken. Dit is het beste Indiase restaurant dat ik ken. Minpuntje. De porties zijn aan de kleine kant.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gisteravond met een vriendin hier gegeten. Erg lekker! Je kon aangeven of je het pittig wilden hebben of niet, ik hou daar zelf wel van en het was dus ook echt lekker pittig! Voor mijn vriendin hielden ze het wat milder.
Lieve mensen ook in de bediening en het restaurant ziet er mooi uit!
Ga er zeker nog eens terug!
Babs K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heel spontaan op vrijdagavond besloten bij the Indian Kitchen te eten. In alle aspecten is dit een goede keuze geweest. Super mooi interieur, fijne bediening (vooral van de jongen die ons veel kon vertellen over de gerechten) en heerlijk eten.
Een aantal voorgerechten gedeeld, en beiden een hoofdgerecht. Klein aandachtspuntje voor de bediening; je kan meer drinken verkopen als je vaker komt vragen of we nog iets willen.

Voor ons zeker een aanrader en we komen snel nog een keer terug.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vanavond hier met z'n 4-en gegeten.
Zijn voor de schaal met vegetarische voorgerechten voor 4 personen gegaan. Stuk voor stuk heerlijke hapjes. Een goed begin van de avond.
Daarna met z'n 4-en genoten van de Murgh Makhani, Murgh Madras en Lamb Rogan Josh met rijst en knoflook-naan. We hebben zitten smullen.
Het personeel was allemaal heel vriendelijk en attent.
Wij zullen hier zeker terugkomen en zeker ook met anderen om ook hen te laten genieten van het heerlijke eten en de gastvrijheid.
Soeshma B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Afgelopen vrijdag hier op de gok wezen eten. Het was super! We eten wel vaker Indiaas en proberen graag nieuwe restaurants uit en deze staat op dit moment echt bovenaan onze lijst met favorieten. Het eten was lekker, netjes en je merkte duidelijk dat het van goede kwaliteit was allemaal. De standaard gerechten stonden op de lijst samen met wat minder bekende gerechten. Veel keus en zelfs de cocktails hadden een twist en waren de moeite meer dan waard. De prijs is redelijk, vooral voor wat je voorgeschoteld krijgt. Zeker een aanrader!
Rob.van.veen .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Jammer dar we niet met de hond naar binnen mochten. Personeel, bediening was echter zeer vriendelijk en behulpzaam bij het uitzoeken van de gerechten.
Mayra S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Echt overheerlijke smaken en pittig is ook erg pittig :). Aardige bediening en heel behulpzaam. Wij gaan zeker nog een keer, het is echt een aanrader!!
Rianne P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Prachtig restaurant met ontzettend vriendelijk personeel. Ze nemen de tijd om je te helpen. Het eten zelf was super. Wij komen hier zeker vaker terug! een tip: als je fooi wil geven: neem cash mee!
Annabel O.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Het eten was goed, lekker gegeten. Alleen de ober kwam langzaam/niet door met zijn drankjes.. Vergat ons te vragen of we nog wat te drinken wilden, en als hij het vroeg kwam het erg laat door of de koffie thee op het laatst niet meer. Hij was wel erg vriendelijk en adviseerde ons de goede gerechten.
S.maktouf .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Bediening was goed, eten is heerlijk dankzij het advies van een collega en de bediener. De sfeer was goed. We komen zeker terug!
Biancadebruijne .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Eten was heel lekker!! 1 van de weinige restaurants in deze omgeving waar je echt lekker Indisch kan eten! En erg mooi van binnen. Bediening liet ons soms wat lang wachten maar we komen zeker nog een keer terug!
Ralph U.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Prima restaurant. Heerlijk eten. De bediening had duidelijk verstand van wat er geserveerd wordt en kwam met goede tips. Wel moesten we wat lang wachten op het eten en de refill van de drankjes, ondanks dat het niet erg druk was. De kwaliteit en vriendelijkheid maakte alles goed. Aanrader!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Gisteravond bij the Indian Kitchen gegeten voordat we naar de schouwburg gingen. Kwaliteit en prijs/kwaliteit verhouding is goed! Bediening is wat onhandig, maar doet wel erg zijn best, waardoor dat helemaal niet uitmaakt. Het restaurant is verder stijlvol vormgegeven, een mooie moderne maar gezellige inrichting. Gecombineerd met dat je er in de buurt gratis kan parkeren en de keuken rekening houdt met ons tijdschema, een geslaagde avond en een aanrader voor wie van Indiaas eten houdt.