The Indian Kitchen

Karel Doormanweg 6-8 1181 WE Amstelveen Nederland Kaart
31-206415340

Over het restaurant The Indian Kitchen

Spannende smaken

De gerechten van The Indian Kitchen zitten vol exotische smaken, te danken aan de kruiden en specerijen die ze in de keuken gebruiken. Kardemom, koriander, munt en komijn en nog veel meer spannende smaakmakers worden verwerkt in intense gerechten die je oppeuzelt met naan en rijst. Een tropisch paradijs midden in Amstelveen.

Meer informatie over restaurant The Indian Kitchen

Jouw recensie over het restaurant The Indian Kitchen

Arjen J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lekker gegeten, leuk restaurant qua inrichting. Muziek wel wat hard. Bediening zou wat vriendelijker kinnen. Erg gericht op omzet draaien cq drank verlopen. Jammer dat je niet gewoon een karafje water kunt bestellen.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Je hoeft niet naar London om heerlijk Indiaaas te eten!
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Zoals altijd weer geweldig gegeten hier!!
Alles is echt heerlijk van smaak en lekker gekruid. We hebben nog nergens lekkerder Indiaas gegeten dan hier.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Lekker gegeten , ze ginge alleen wat snel de vloer vegen er zaten nog mensen te eten
kees G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten
Ruizeveld R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Zeker lekker voor een doordeweekse avond!
Angelien B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker eten en je waant je in bollywood sferen!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goed verzorgde zakelijke lunch met collega's gehad. Voorgerechten aan tafel geserveerd, waarna het hoofdgerecht in buffetvorm klaar stond. Voor ieder wat wils, met een rijke variatie aan smaken.
Restaurant moet zelf duidelijker zijn naar klanten of iets wel/niet binnen de afgesproken prijs valt, zodat er geen onaangename verrassingen achteraf zijn.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Eten heerlijk, ambiance prachtig, konden alleen geen ronde tafel was alleen voor 5 personen( zaak was overigens leeg) bestek na het voorgerecht terug op je tafel beetje apart, en ja het kerstmenu is al klaar ook daar hebben we smakelijk om gelachen. Maar echt super lekker eten! En daar gaat het natuurlijk om!
Marjolijn W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Tweede keer, weer erg tevreden, met twee opmerkingen:
- Voor kraanwater naast de wijn moet je erg je best doen, want ze serveren bij voorkeur water uit een fabrieksfles;
- Een tafelgenoot had last van de harde drum in de muziek en op haar verzoek werd de muziek meteen veranderd!
Marjolijn W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De gelegenheid is in alle opzichten aangenaam en dus geschikt voor bezoek met vrienden, maar ook met partner, met familie, alleen en zakelijk eten.
(Bij de laatste vraag is het dus handig om meer antwoorden mogelijk te maken!)
Astridluke .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Bij Indian Kitchen eet je de lekkerste Indiase gerechten "in style" door de inrichting van het restaurant waan je je niet in een doorsnee Amstelveense woonwijk maar in een hippe stad. Het eten is smaakvol en rijkelijk en de obers doen hun best het naar je zin te maken. De shahi gulfi als nagerecht maakte de avond helemaal af! Wij komen terug.
Janny M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, bediening super en attent, eten op tijd, zelfs met een vol restaurant op zaterdag avond. We
komen terug!!
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk eten! Prachtige inrichting. Aanrader!
Je kan geen fooi geven via de pin. Ik vraag me dan af waarom niet. Vind het vervelend voor het personeel en vraag me af waarom de eigenaar dit zo regelt.
Emma E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Fijne sfeer en een mooi interieur!
Josien F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten maakte uiteindelijk het lange wachten wel goed. Maar jeetje, om 18 uur binnenkomen en om 18.45 uur vragen of we alsjeblieft iets mochten drinken en de kaart konden krijgen, ik heb me erover verbaasd. Met een oude dame van 85 jaar, die toch echt bijtijds moet eten, kreeg zij haar glas wijn en moest ik nog 10 minuten wachten op mijn cocktail. Om vervolgens nog 15 minuten te wachten voordat onze bestelling op werd genomen. (2 keer vragen) En toen kwam voorgerecht (samosa, erg zout) ook gelijk maar met het hoofdgerecht. Eten was heerlijk, maar ook het toetje duurde een kwartier (weer vragen). Yoghurt ijs, echt een aanrader. Zelfs de rekening.. na 2 keer vragen konden we eindelijk afrekenen en vertrekken. Al met al, helaas niet voor herhaling vatbaar. Of misschien een tweede kans op een doordeweekse avond, maar op zaterdag zeker niet weer. Het restaurant is erg donker qua interieur. De verlichting hangt echt verkeerd (scheen op mijn bord terwijl mijn tafeldame in het donker zat). Beetje jammer.
Karishma K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Slechte ervaring. Hier op zondag 8 oktober gegeten. Zowel de kip kofta als de lam kofta waren niet te eten. Een kofta dient sappig en zacht te zijn, ze waren beide rubberig. Ook de lam tikka was niet lekker. En als je het aangeeft wordt er niets mee gedaan. Het is super druk, echter wil dit niet zeggen je slecht eten servers.... Ik zou hier niet meer gaan eten.
Lisa F.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gisteravond hier gegeten. Klein restaurant met dito tafeltjes erg dicht op elkaar. Ondanks dat t niet centrum amstelveen is was het er erg druk voor een donderslag. Ik denk dat we een verkeerde keuze hadden gemaakt: beiden een droog kip gerecht. Andere borden zagen er aantrekkelijker uit met tomatensaus. Wij vonden de Samoa's ook niet echt bijzonder. Daarnaast was het rumoerig. Al met al een matige ervaring helaas.
Gaby D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Kan het restaurant niet beoordelen zijn nml niet verder dan de voordeur gekomen.
Hadden n reservering voor 4 pers via Iens echter zij hadden onze reservering niet en er was geen plek dus onverrichter zaken moeten vertrekken, kreeg niet de indruk dat er enige moeite voor ons werd gedaan, komt u volgende week maar ???? Kwam dit ( geen reservering bekend) ook bij eerdere recensies tegen, merkwaardig.
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk restaurant vriendelijke bediening mooie uitstraling heerlijk eten en gratis parkeren voor de deur!