The Indian Kitchen

Karel Doormanweg 6-8 1181 WE Amstelveen Nederland Kaart
31-206415340

Over het restaurant The Indian Kitchen

Spannende smaken

De gerechten van The Indian Kitchen zitten vol exotische smaken, te danken aan de kruiden en specerijen die ze in de keuken gebruiken. Kardemom, koriander, munt en komijn en nog veel meer spannende smaakmakers worden verwerkt in intense gerechten die je oppeuzelt met naan en rijst. Een tropisch paradijs midden in Amstelveen.

Meer informatie over restaurant The Indian Kitchen

Jouw recensie over het restaurant The Indian Kitchen

Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Sfeervol restaurant met heerlijke gerechten. Vriendelijke bediening, al met al een heerlijke avond gehad.
Clyde H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Lekker eten in een gemoedelijke sfeer.
Von V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het eten was heerlijk de bediening zeer vriendelijk en hard werkend. Maar de akoestiek in het restaurant is zeer slecht. We konden geen gesprek voeren want we konden elkaar zeer moeilijk verstaan. Heel erg jammer, we zullen vanaf nu het heerlijke eten gaan afhalen en niet meer in het restaurant gaan zitten.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heel vriendelijke bediening.
Goed om te zien hoe ze elkaar hielpen en informatie zodat ze meer van elkaar leren.
Hier komen we terug.
Willem O.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Enige pijnpunt, te harde popmuziek, in
Laats van verfijnd Indiaas klassiek
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Goed eten, naar ons door kenissen verzekerd met originele smaak! Muziek iets te luid, maar we komen er zeker terug.
Anoeradha B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het eten was heerlijk! Alleen jammer dat ze geen structuur hebben wat service betreft... ze spreken ten eerste amper Nederlands dus hij noemde alle gerechten in het Indiaas alsof ik dat wel begrijp. Vervolgens kreeg ik mijn hoofdgerecht waar geen groente bij zat toen ik ernaar vroeg zeiden ze dat je dat moest bijbestellen dus heb ik dat gedaan mocht ik maar liefst €14 betalen voor alleen al de groenten... schrikbarend gewoon, maar gelukkig was het lekker! Maar kom er nooit meer.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Tweede keer gegeten. Wederom zeer geslaagd. Heel prettig restaurant, waar je je direct thuis voelt. Goed eten, ook voor een strikt "glutenvrije" persoon.
Rdbregistratie D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker eten, vriendelijke service.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Prima gegeten. Erg smakelijk. Geluid is niet zo goed. Je kunt elkaar lastig verstaan.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Eerste keer in restaurant. Goede adviezen over keuze, ook bij mijn glutenvrije behoefte. Uitstekend eten. Door de vriendelijke, adequate serveerster verzorgd voelden wij ons thuis.
Arjen J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lekker gegeten, leuk restaurant qua inrichting. Muziek wel wat hard. Bediening zou wat vriendelijker kinnen. Erg gericht op omzet draaien cq drank verlopen. Jammer dat je niet gewoon een karafje water kunt bestellen.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Je hoeft niet naar London om heerlijk Indiaaas te eten!
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Zoals altijd weer geweldig gegeten hier!!
Alles is echt heerlijk van smaak en lekker gekruid. We hebben nog nergens lekkerder Indiaas gegeten dan hier.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Lekker gegeten , ze ginge alleen wat snel de vloer vegen er zaten nog mensen te eten
K.ees G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten
Ruizeveld R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Zeker lekker voor een doordeweekse avond!
Angelien B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker eten en je waant je in bollywood sferen!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goed verzorgde zakelijke lunch met collega's gehad. Voorgerechten aan tafel geserveerd, waarna het hoofdgerecht in buffetvorm klaar stond. Voor ieder wat wils, met een rijke variatie aan smaken.
Restaurant moet zelf duidelijker zijn naar klanten of iets wel/niet binnen de afgesproken prijs valt, zodat er geen onaangename verrassingen achteraf zijn.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Eten heerlijk, ambiance prachtig, konden alleen geen ronde tafel was alleen voor 5 personen( zaak was overigens leeg) bestek na het voorgerecht terug op je tafel beetje apart, en ja het kerstmenu is al klaar ook daar hebben we smakelijk om gelachen. Maar echt super lekker eten! En daar gaat het natuurlijk om!