Over het restaurant The Hunting Lodge

Dineren in een schitterend sprookjesachtige omgeving, dat staat u te wachten bij The Hunting Lodge. Met uitzicht op het prachtige Kasteel Rosendael is deze sfeervolle locatie is geschikt voor al uw wensen. The Hunting Lodge verwelkomt u voor groepsdiners, bruiloften, recepties, lunch, diner of gewoon een kopje koffie.

Voorafgaand aan uw lunch of diner bieden wij u een wisselend seizoensmenu aan. Uiteraard houden wij hierbij rekening met uw persoonlijke wensen. Daarnaast bieden wij ook a la carte in ons restaurant die onze koks met passie voor u bereiden. Onze Klassiek Nederlandse gerechten zullen worden begeleid met passende wijnen en uitstekende gastvrijheid. Wees welkom!

Meer informatie over restaurant The Hunting Lodge

Dinsdag t/m Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant The Hunting Lodge

Karlijn H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Hier naar toe gekomen om even te borrelen met wat hapjes. wat een enorme teleurstelling. het duurde erg lang voordat we konden bestellen en er is vrijwel geen kennis over de dranken. na wat borrelgerechtjes besteld te hebben kwamen de gambakroketjes op tafel die eigenlijk groentekroketjes waren en waar alle
vulling was uitgelopen. toen zelf maar naar de kassa gelopen om dit te melden en meteen af te rekenen. er werd geen excuus aangeboden en het personeel zei dat het nou eenmaal kon gebeuren. Erg slecht dus en zeker aanrader!
j51 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
prachtige romantische locatie, helaas te snel donker om nog even van het uitzicht te kunnen genieten.
(gaan over een paar weken maar terug, helemaal niet vervelend!) gezellig in hoekje bij de open haard kunnen genieten van het 5-gangen menu, prachtig en zeer smakelijk opgediend door personeel wat op de automatische piloot liep te serveren. beetje jammer. wat voor ons ook een jammer was, een flink gezelschap kakelende dames (15 personen) naast ons die elkaar wilde overschreeuwen en daardoor wel heel erg aanwezig waren toen de wijn begon te smaken.
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een bezoek aan The Hunting Lodge is altijd een feestje. De fraaie locatie, gelegen aan en met uitzicht op het prachtige Kasteel Rozendaal blijft natuurlijk een blikvanger. Maar ook het genoeglijke interieur voelt prettig aan, waarbij de open keuken een centrale plek inneemt. Chef Bert Stomphorst en zijn brigade voeren een beheerste en een nauwgezette samenwerking, om te zorgen dat geen tafel te lang 'droog' staat.

Wij genoten deze avond een zogenaamd 'Social Deal' menu, wat betekent dat de uitbater een menu voorstelt, dat vervolgens uit te breiden is met meerdere gangen en/of een bijpassend wijnarrangement. Helemaal goed! Wij kozen voor 5 gangen, ipv de 4 vanuit de Social Deal, en een bijpassend wijnarrangement. Het mooie is trouwens dat The Hunting Lodge ook 'halve' wijnarrangementen aanbiedt: voor de BOB's onder ons. Daar wij met de taxi terug zouden gaan, kozen wij voor een 'heel' wijnarrangement.

We hadden deze avond een paar onderwerpen die ons opvielen ten opzichte van andere keren dat we hier aanschoven. En dat begint met de hoeveelheid geschonken wijn; die was abominabel weinig. We verifieerden eenmaal of duidelijk was dat wij een 'heel' arrangement gekozen hadden, en dat was hen duidelijk. Echter, de, overigens bijzonder vriendelijke, bediening bleef gedurende de hele avond 'kwartjes’ schenken. Vond ik jammer. Benieuwd hoeveel je krijgt als je daadwerkelijk een 'half' arrangement bestelt. De wijnen die overigens geschonken werden, waren prima. Daarover geen opmerkingen.

Terug naar het eten. Dat was allemaal prima. Achtereenvolgens genoten wij van zalm met structuren van biet, mierikswortel en radijs, filet americain van kalf met piccalilly en ingemaakte groentjes en een thom kha kai met skrei. Alle hoog op smaak en met zorg bereid en gepresenteerd. Dat kunnen ze goed bij The Hunting Lodge. Hoeveelheden waren wat ons betreft prima ook. Zeker in combinatie met de heerlijke repen brood en boter en olijfolie met peper en zout, hoefden we tussen de gerechten door allesbehalve honger te lijden.
Vervolgens passeerden het wildzwijn met rode linzen, gebakken ui en sjalottenjus en de zeebaars op een saus van vanille beurre blanc en pompoen. Ook op deze twee hoofdgerechten was niets aan te merken. Mooie, volle smaken, die het verlangen naar meer stimuleerden. De tussendoor geserveerde amuses waren eveneens pareltjes van smaken: klein maar fijn, zoals het hoort!

Als afsluiter kozen wij voor de selectie van kazen vergezeld met een mooie port. Hier kwam het tweede punt dat ons opviel: de afwezigheid van de gebruikelijke kaastrolley, waaruit we van de maitre d' normaal toelichting kregen op de kazen en daaruit een selectie maakten. Niet nu: we kregen een bord met door The Hunting Lodge geselecteerde kazen. Deze waren best te doen, maar wel een beetje allemansvrienden; ik miste de durf in de selectie en beiden misten wij vooral de kaastrolley, dat altijd voor een leuke interactie met het personeel zorgde maar ook gewoon een mooi, bourgondisch, gezicht was. Jammer!

Een derde, laatste, punt van aandacht is het klimaat: wij ervoeren bij tijd en wijle een vervelende koude langs onze tafel. Dat viel ons voorgaande keren ook al op maar toen zaten we pal aan het raam (nog steeds niet goed natuurlijk). We zaten nu in het middenstuk, voor de keuken en aan de raamzijde. De koude kwam sowieso binnen iedere keer dat de voordeur open ging, maar ook als deze dicht was bemerkten we een voortdurende koude. Volgende keer mag de thermostaat een tikje omhoog.

Al met al was ons bezoek gewoon prima geslaagd, zoals eigenlijk altijd bij The Hunting Lodge. Ik hoop dat het management iets kan met de twee punten van (opbouwende) kritiek. Een bezoek zit er wat ons betreft in elk geval snel weer in!
janspa .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
vorige week vrijdag hier gegeten ten gelegenheid van mijn verjaardag. De bediening was uiterst vriendelijk. De gerechten waren erg smakelijk en goed uitgebalanceerd. Echter ook negatieve ervaringen. Kraanwater werd niet geserveerd. Alleen een kleine fles a euro. Ook niet bij een wijnarrangement. Als aperatief werd er een cava geschonken die al veel te lang openstond. Gerechten zijn prima van smaak de porties zijn echter klein. Ook de wijn wordt zeer benepen
geschonken terwijl er bijna 8 euro per glas wordt gerekend. Toiletruimte niet echt schoon en papieren handdoekjes. Kortom voor mijn gevoel wordt er veel te veel naar het rendement gekeken terwijl er niet genoeg wordt gedaan om de gasten een onvergetelijke avond te bezorgen. Wij komen niet meer terug.
jackblok .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben hier met zijn vijven een heerlijke avond gehad. Prima bediening in een mooie ambiance. Wat zeker zo belangrijk was dat we iedere keer weer verrast werden met mooie gerechten. Het was een smaaksensatie. Uit alles blijkt dat er veel aandacht en vakkennis aan de producten was besteed. Kortom : een echte aanrader.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Tijdens uitje naar de Posbank en Rozendaal op zoek naar restaurant om te lunchen. Langs de weg zagen we verwijsbordje naar dit restaurant staan. Daar aangekomen vonden we het er wel erg luxe uitzien en twijfelden of we daar wel naar binnen wilden. Geen menukaart op de gevel of voor raam, dus we verwachtten gezien de uitstraling hoge prijzen. Toch maar naar binnen gegaan. Keurige ontvangst maar helaas zonder reservering geen tafel vrij.
We vroegen om ander restaurant in de buurt. Gastvrouw wist niets zo een twee drie en even later zei ze dat ze toch nog tafeltje voor twee kon regelen.
Prachtig sjiek en mooi gelegen restaurant met mooi uitzicht, keurige bediening, prachtig servies en met linnen bedekte tafels, beperkte menukaart met inderdaad hoge prijzen.
We besloten een hoofdgerecht te nemen met glas wijn.

Daarvoor kregen we heerlijk brood met boter en vervolgens een smaakvolle amuze. De hoofdgerechten waren heerlijk. Vegetarisch en vis. Fantastische bijgerechtjes en sausjes. Dat was smullen geblazen. We namen koffie met friandises, de laatste waren verrukkelijk en zo netjes uitgeserveerd!
Zoals eerder vermeld niet goedkoop, maar voor wat je krijgt viel het uiteindelijk eigenlijk best mee. Zeer de moeite waard en mochten we in de buurt zijn gaan we zeker nog eens terug, maar dan gaan we voor menu want alleen hoofdgerecht is ondanks de perfecte smaak toch iets te weinig (voor mij, ik ben grote eter) om de maag te vullen.
APF D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was op zich goed, maar wel afgestemd op de Heerlijk 10-daagse: een apart 10-daagse menu zonder keuzes en een heel klein vleesgerecht. Het wijnarrangement was veel te duur voor de geserveerde wijnen. De bediening was een beetje kortaf en we werden in 1 1/2 uur weggewerkt. Kortom we hadden niet het idee dat we welkom waren.
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Al vaker hier gegeten en het is echt fantastisch. Het restaurant is gelegen op een prachtige locatie met mooi uitzicht. De bediening is erg alert en adviseert waar nodig. Het eten is elke meer weer geweldig, wijnen ook erg goed. Voor iedereen die iets te vieren heeft echt aan te raden.
Schartface .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant op die wonderschone plek. Alles was goed; het eten, de wijn, de vriendelijke bediening, het enige minpunt was dat wij veel te laag aan tafel zaten. Bizar minpunt vergeleken met alle kwaliteit die we ervoeren. Het blijft een restaurant wat ik van harte aanbeveel.
Pieter Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
goede lucnh a la carte vis en vlees en een goed dessert; betaalbare wijn (glazen)
Renée R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Mijn echtgenoot en ik waren door onze kinderen uitgenodigd voor een high tea. De jongedame die ons ontving meende discussie aan te kunnen gaan met onze dochter over het aantal personen waarvoor gereserveerd was. Onze dochter had gereserveerd voor 8 volwassenen en hierbij duidelijk aangegeven dat er 2 peuters bij zouden zijn welke niet meegerekend zouden worden.Dit was geen probleem. De jongedame bleef echter ook nadat zij terugkwam de discussie volharden. Bleef onvriendelijk in haar benadering gedurende de high tea. Al met al ongepast en zeer teleurstellend. Wij komen niet meer terug.
Jessie B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Dit was de tweede keer dat mijn partner en ik dineerden bij de Hunting Lodge. De sfeer, het eten en de bediening waren weer geweldig. Het eten is vers, mooi opgemaakt en heel verfijnd van smaak. Mijn partner koos voor vlees en vis en ik eet vegetarisch. Beide menu's waren super. Voor een vegetariër is de Hunting Lodge een heel geschikt restaurant omdat men originele vegetarische gerechten maakt. De wijn was heerlijk en er worden prachtige amuses en kleine hapjes geserveerd voor het 'echte' diner begint. Wij hebben van zeven uur tot bijna half elf heerlijk getafeld. Wij houden van de deskundige en vriendelijke bediening. Kortom, wij komen snel weer terug.
Ciet S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijke gerechten zeer goed verzorgd top!
Margareth H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was heerlijk, de bijpassende wijn past perfect bij het gerecht. We hebben genoten.
Personeel heel professioneel
Pieter Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
goede liunch; aardig voorgerecht, daarna uitstekende dorade en lekker dessert. Uitstekende bijpassende wijn, met name bij hoofdgerecht. mooi zacht water en lekker brood
R. S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Prachtige locatie, wachttijd veel te lang, meer dan 1 uur tussen de (uitstekende) oesters en de 2e gang. Verder o.i. niets veranderen.
Keuze wijn prima.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prachtige locatie, wachttijd veel te lang, meer dan 1 uur tussen de (uitstekende ) oesters en de 2e gang.
Verder o.i. niets veranderen.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Een zeer aangenaam verblijf en smakelijk diner met een groep vrienden: zeker aan te bevelen.
Christopher J K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Originele, mooie en smaakvolle gerechten
Mooie begeleidende wijnen
Vriendelijk en gastvrije bediening, goede service
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Y.M. B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik ben hier twee keer eerder geweest en vanwege de sprookjesachtige locatie, de vriendelijke bediening en het voortreffelijke eten besloot ik mijn 65e verjaardag hier te vieren in klein familieverband. We zijn daarvoor speciaal uit Rotterdam gekomen en dat was de moeite meer dan 100% waard.