Over het restaurant The Hunting Lodge

Schitterend design

Klassiekers uit de Franse keuken met een moderne twist. Prachtig opgemaakte borden verschijnen op tafel, de geur doet je watertanden. Neem een hap en je weet het direct: hier weten ze wat koken is. Je proeft niet alleen de topproducten en de goede bereidingswijze, maar ook de passie voor lekker eten.

Meer informatie over restaurant The Hunting Lodge

Dinsdag t/m Zaterdag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Christopher J K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Originele, mooie en smaakvolle gerechten
Mooie begeleidende wijnen
Vriendelijk en gastvrije bediening, goede service
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Y.M. B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik ben hier twee keer eerder geweest en vanwege de sprookjesachtige locatie, de vriendelijke bediening en het voortreffelijke eten besloot ik mijn 65e verjaardag hier te vieren in klein familieverband. We zijn daarvoor speciaal uit Rotterdam gekomen en dat was de moeite meer dan 100% waard.
Taco W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Perfect gegeten. Mooie gerechten. Subliem. Kille inrichting. Maar, komfortabele stoelen. We ll meet again. Soon
Yv7171 H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Zondagmiddag buiten geluncht. Ook even binnen gekeken; wat een prachtige locatie en interieur :)
We zaten aan een hoge tafel wat verder van het terras en keken uit op het kasteel. Het eten smaakte heerlijk (sandwich met brie) en de rosé ook. Correcte bediening die regelmatig kwam kijken of alles naar wens was. Fijne ervaring.
Jos HAMC S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
een heerlijk entree met zwezerik, ; slibtomg heerlijk, maar wel erg weinig vis;. Het lam prima; dessert redelijk. rabarber structuur niet helemaal herkenbaar..

Opvallend was de stoel /tafel hoogte verhouding. Wat lage zit bij de tafelhoogte.

gezellige avond gehad
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Twee weken geleden voor het eerst gegeten bij the Hunting Lodge, dit met een coupon van Social Deal. Is ons zo goed bevallen dat we voortaan gewoon het volle bedrag betalen zonder ons daar schuldig over te voelen ;) Het personeel is jong en kundig, de koks gebruiken prachtige ingrediënten en de omgeving is schitterend.
Gister avond genoten van het Paas diner arrangement, heerlijk gegeten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar, wij hebben er een favoriet restaurant bij.
Hukom P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Fine dining, in een woord fantastisch! Alle smaken die werden toegelicht over de gerechten kwamen inwendig
zeer goed aan bod, evenals het wijnarrangement wat wij kozen bij het 4-gangen diner.
We komen dit jaar zeker weer terug!
Carolienwolfer .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prachtige plek voor een avondje uit. Goede bediening. Eten was soms erg goed: amuse, duif, kaas. Maar soms niet meer dan aardig. Het bijgerecht bij de duif ronduit slecht. En dan is de prijs kwalitei verhouding 47,50 voor een driegangenmenu te hoog.
Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Uitstekende gerechten en goede service maar de totaal-prijsbeleving is niet goed; te hoog.
Prachtige ligging en vooral indien terras mogelijk is heel mooi.
Tijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
mooie lokatie maar binnen wat koud. het eten is kwalitatief goed. beetje kleine porties. uitgebreide wijnkaart. zeer goede bediening.
ronaldvandelaar .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vrijdagavond hier gegeten met mijn gezin. Het eten was voldoende, niet bijzonder, precies dezelfde gerechten verschilden nogal van opmaak en omvang maar het was OK.

De bediening was echter ronduit slecht. Scholierenniveau helaas. Er liepen dan ook alleen maar jonge onervaren mensen rond en dat merkte ja aan alles:
- 25minuten na aanvang nog steeds geen menukaart ontvangen
- 2 x om de menukaart gevraagd
- brood werd ondertussen iet gebracht
- daarna 20 minuten gewacht voordat bestelling werd opgenomen
- 3 x moeten vragen om de wijnkaart
- menukaart 2 x om moeten vragen
- vlees werd niet gevraagd hoe dit bereid moest worden (medium, rare?)
- wijn (chateau musar 2005) werd niet bijgeschonken
- bedieningspersoneel zit veelvuldig en langdurig in hun eigen haar of baard te friemelen

Echt jammer! Inrichting is prima, maar geen aanrader helaas. Normaal geef ik altijd een royale fooi, maar dit was echt onder de maat.
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten, bijzondere gerechten of eigenlijk combinaties met goed passende wijnen. Er is goed rekening gehouden met mijn dieetwensen.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Een uitstekende keuken met een zeer vriendelijke en goede bediening. 1 gast was glutenvrij en daar werd tot in de kleinste details ( zelfs het brood) zeer goed rekening mee gehouden. We kozen voor de 3 gangen daglunch. Elk gerecht was een waar feestje op zich. Zeer zuiver van smaak, mooie ( vooral kleurrijk) opgemaakte borden en en alles mooi uitgebalanceerd. Hierbij dronken we een zeer aangename witte wijn die door de rijping op oude vaten een mooie dronk had. Kortom, The Hunting Lodge is een echte aanrader en we gaan zeker weer snel terug!
Rens D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijke Kerstlunch. Mooie gerechten in een fraaie ambiance. Prima (vriendelijke) bediening. Dat alles tegen een goede prijs (niet goedkoop maar in verhouding).
Carien F.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij hebben een hele gezellig avond gehad. Het eten was erg lekker. We hadden een verrassingsmenu wat geweldig gesmaakt heeft. Komen graag nog eens terug.
Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hier voel je je ouderwets gast! Niet overdreven, niet nep, maar echte gastvriendelijkheid!
Fantastisch mooi gelegen.
Heerlijk eten een feestje om naar te kijken en om te proeven.
We kregen alle ruimte en tijd.
Winfred_Nak .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten met eerlijke producten uit het seizoen in een prachtige omgeving ! Een echte aanrader om na een dag in park de hoge Veluwe hier af te sluiten met een uitgebalanceerd menu en bijpassende wijnen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Weekendje weg. Via The Fork geboekt. Verfijnd en uitgebalanceerd meergangen-menu. Op naar een plaats in de Lekker500!
Carien V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hadden een 4-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. We hebben erg lekker gegeten en de bijpassende wijn was heerlijk!

Wij zaten, zoals gevraagd bij het reserveren, aan een rustig gesitueerde tafel. De tafel was prachtig gedekt met mooi, schoon én heel serviesgoed.

Kortom, alles klopte!
The Hunting Lodge is een absolute aanrader.
anje3 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We hebben het lunch menu genomen en het was uitmuntend! Elk gerecht had veel verschillende smaken in zich verenigd, heel bijzonder.