Over het restaurant The Hunting Lodge

Schitterend design

Klassiekers uit de Franse keuken met een moderne twist. Prachtig opgemaakte borden verschijnen op tafel, de geur doet je watertanden. Neem een hap en je weet het direct: hier weten ze wat koken is. Je proeft niet alleen de topproducten en de goede bereidingswijze, maar ook de passie voor lekker eten.

Meer informatie over restaurant The Hunting Lodge

Dinsdag t/m Zaterdag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Tijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
mooie lokatie maar binnen wat koud. het eten is kwalitatief goed. beetje kleine porties. uitgebreide wijnkaart. zeer goede bediening.
ronaldvandelaar .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vrijdagavond hier gegeten met mijn gezin. Het eten was voldoende, niet bijzonder, precies dezelfde gerechten verschilden nogal van opmaak en omvang maar het was OK.

De bediening was echter ronduit slecht. Scholierenniveau helaas. Er liepen dan ook alleen maar jonge onervaren mensen rond en dat merkte ja aan alles:
- 25minuten na aanvang nog steeds geen menukaart ontvangen
- 2 x om de menukaart gevraagd
- brood werd ondertussen iet gebracht
- daarna 20 minuten gewacht voordat bestelling werd opgenomen
- 3 x moeten vragen om de wijnkaart
- menukaart 2 x om moeten vragen
- vlees werd niet gevraagd hoe dit bereid moest worden (medium, rare?)
- wijn (chateau musar 2005) werd niet bijgeschonken
- bedieningspersoneel zit veelvuldig en langdurig in hun eigen haar of baard te friemelen

Echt jammer! Inrichting is prima, maar geen aanrader helaas. Normaal geef ik altijd een royale fooi, maar dit was echt onder de maat.
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten, bijzondere gerechten of eigenlijk combinaties met goed passende wijnen. Er is goed rekening gehouden met mijn dieetwensen.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Een uitstekende keuken met een zeer vriendelijke en goede bediening. 1 gast was glutenvrij en daar werd tot in de kleinste details ( zelfs het brood) zeer goed rekening mee gehouden. We kozen voor de 3 gangen daglunch. Elk gerecht was een waar feestje op zich. Zeer zuiver van smaak, mooie ( vooral kleurrijk) opgemaakte borden en en alles mooi uitgebalanceerd. Hierbij dronken we een zeer aangename witte wijn die door de rijping op oude vaten een mooie dronk had. Kortom, The Hunting Lodge is een echte aanrader en we gaan zeker weer snel terug!
Rens D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijke Kerstlunch. Mooie gerechten in een fraaie ambiance. Prima (vriendelijke) bediening. Dat alles tegen een goede prijs (niet goedkoop maar in verhouding).
Carien F.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij hebben een hele gezellig avond gehad. Het eten was erg lekker. We hadden een verrassingsmenu wat geweldig gesmaakt heeft. Komen graag nog eens terug.
Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hier voel je je ouderwets gast! Niet overdreven, niet nep, maar echte gastvriendelijkheid!
Fantastisch mooi gelegen.
Heerlijk eten een feestje om naar te kijken en om te proeven.
We kregen alle ruimte en tijd.
Winfred_Nak .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten met eerlijke producten uit het seizoen in een prachtige omgeving ! Een echte aanrader om na een dag in park de hoge Veluwe hier af te sluiten met een uitgebalanceerd menu en bijpassende wijnen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Weekendje weg. Via The Fork geboekt. Verfijnd en uitgebalanceerd meergangen-menu. Op naar een plaats in de Lekker500!
Carien V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hadden een 4-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. We hebben erg lekker gegeten en de bijpassende wijn was heerlijk!

Wij zaten, zoals gevraagd bij het reserveren, aan een rustig gesitueerde tafel. De tafel was prachtig gedekt met mooi, schoon én heel serviesgoed.

Kortom, alles klopte!
The Hunting Lodge is een absolute aanrader.
anje3 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We hebben het lunch menu genomen en het was uitmuntend! Elk gerecht had veel verschillende smaken in zich verenigd, heel bijzonder.
roel.bosch .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Weer een in de voor ons vertrouwde Hunting Lodge gegeten en het voortreffelijk. Het is daar smaakvoll eten in een mooie omgeving en fijne bediening. Niets dan lof.
Magg G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het is aangenaam dus we dineren buiten. De honden mogen mee, dat vinden we fijn.
Vooral de tartaar van watermeloen bij het voorgerecht is verrassend origineel. De black tiger in kataifideeg smaakt in combinatie met de tomatensalsa erg goed. De bediening is erg prettig en kundig, voelt het gezelschap waarmee we zijn goed aan.
Een heerlijke avond om de vakantie in te luiden!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Een van onze favorieten in Gelderland en ook deze keer werden we niet teleurgesteld, in tegendeel: de locatie blijft schitterend en de vriendelijkheid van het personeel laat je meteen thuis voelen. Ook dit keer kozen we voor het verrassingmenu en elk gerecht was top. Tot de volgende keer!
j.orden .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De locatie is heel erg mooi, het uitzicht fantastisch. Deze hernieuwde kennismaking bevestigde nog eens wat voor geweldige locatie dit is, visueel, culinair, service het is allemaal heel erg goed. We hebben erg genoten, zonder uitzondering waren alle gerechten even fraai opgediend en even lekker. Kortom een topper. Houden zo!!
bonnie.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Verrassende gerechten.
Prachtig weer, toen het iets killer werd kregen we allen een dekentje waardoor we fijn konden blijven!
Arnoud W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Lekker gegeten mooie varatie vriendelijke bediening pracht plek
Komen zeker terug
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
sjaak42 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
de combinatie van een prachtige locatie, een uitstekende keuken en een vriendelijke correcte service vormde een mooie beleving
bert.gebben .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het voorgerecht met watermeloen vond ik niet zo geweldig. Watermeloen is mijns inziens wat te eenvoudig en te smaakloos als voorgerecht. Het hoofdgerecht met 3x kalfsvlees daarentegen was geweldig. Dessert was goed. We zaten buiten en bovenal overheerst vooral de prachtige omgeving met uitzicht
Taco Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Mooie produkten, mooie wijnen en een erg mooie lokatie. De bediening was attent en goed geinformeerd. Verlichting na zonsondergang iets te fel, maar dat had geen invloed op de avond.