Over restaurant The Hunting Lodge

Schitterend design

Klassiekers uit de Franse keuken met een moderne twist. Prachtig opgemaakte borden verschijnen op tafel, de geur doet je watertanden. Neem een hap en je weet het direct: hier weten ze wat koken is. Je proeft niet alleen de topproducten en de goede bereidingswijze, maar ook de passie voor lekker eten.

Meer informatie over restaurant The Hunting Lodge

Dinsdag t/m Zaterdag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Winfred_Nak .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten met eerlijke producten uit het seizoen in een prachtige omgeving ! Een echte aanrader om na een dag in park de hoge Veluwe hier af te sluiten met een uitgebalanceerd menu en bijpassende wijnen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Weekendje weg. Via The Fork geboekt. Verfijnd en uitgebalanceerd meergangen-menu. Op naar een plaats in de Lekker500!
Carien V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hadden een 4-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. We hebben erg lekker gegeten en de bijpassende wijn was heerlijk!

Wij zaten, zoals gevraagd bij het reserveren, aan een rustig gesitueerde tafel. De tafel was prachtig gedekt met mooi, schoon én heel serviesgoed.

Kortom, alles klopte!
The Hunting Lodge is een absolute aanrader.
Anje3 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We hebben het lunch menu genomen en het was uitmuntend! Elk gerecht had veel verschillende smaken in zich verenigd, heel bijzonder.
Roel.bosch .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Weer een in de voor ons vertrouwde Hunting Lodge gegeten en het voortreffelijk. Het is daar smaakvoll eten in een mooie omgeving en fijne bediening. Niets dan lof.
Magg G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het is aangenaam dus we dineren buiten. De honden mogen mee, dat vinden we fijn.
Vooral de tartaar van watermeloen bij het voorgerecht is verrassend origineel. De black tiger in kataifideeg smaakt in combinatie met de tomatensalsa erg goed. De bediening is erg prettig en kundig, voelt het gezelschap waarmee we zijn goed aan.
Een heerlijke avond om de vakantie in te luiden!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Een van onze favorieten in Gelderland en ook deze keer werden we niet teleurgesteld, in tegendeel: de locatie blijft schitterend en de vriendelijkheid van het personeel laat je meteen thuis voelen. Ook dit keer kozen we voor het verrassingmenu en elk gerecht was top. Tot de volgende keer!
J.orden .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De locatie is heel erg mooi, het uitzicht fantastisch. Deze hernieuwde kennismaking bevestigde nog eens wat voor geweldige locatie dit is, visueel, culinair, service het is allemaal heel erg goed. We hebben erg genoten, zonder uitzondering waren alle gerechten even fraai opgediend en even lekker. Kortom een topper. Houden zo!!
Bonnie.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Verrassende gerechten.
Prachtig weer, toen het iets killer werd kregen we allen een dekentje waardoor we fijn konden blijven!
Arnoud W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Lekker gegeten mooie varatie vriendelijke bediening pracht plek
Komen zeker terug
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sjaak42 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
de combinatie van een prachtige locatie, een uitstekende keuken en een vriendelijke correcte service vormde een mooie beleving
Bert.gebben .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het voorgerecht met watermeloen vond ik niet zo geweldig. Watermeloen is mijns inziens wat te eenvoudig en te smaakloos als voorgerecht. Het hoofdgerecht met 3x kalfsvlees daarentegen was geweldig. Dessert was goed. We zaten buiten en bovenal overheerst vooral de prachtige omgeving met uitzicht
Taco Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Mooie produkten, mooie wijnen en een erg mooie lokatie. De bediening was attent en goed geinformeerd. Verlichting na zonsondergang iets te fel, maar dat had geen invloed op de avond.
Mnijdam .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Prachtige locatie gelegen tegen de Posbank aan. Je kijkt uit op Kasteel Klein Rosendael met zijn prachtige tuin. De gerechten zijn goed uitgebalanceerd en verfijnd van smaak. Heerlijke gerechten met asperges gegeten. Goede bediening en uitleg van gerechten en de bijpassende wijnen. Aanrader!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Prima gegeten (lunch), met goede begeleidende wijnen in een prachtige omgeving. Het weer zat erg goed mee dus we konden heerlijk op het terras zitten met een prachtig uitzicht. Vriendelijke bediening maar het liep niet perfect. Bij het wijnarrangement werd bij de eerste en tweede gang dezelfde wijn gepresenteerd (bij de eerste had een andere wijn geschonken moeten worden bleek achteraf) maar dit werd door de vriendelijke gastvrouw snel en goed opgelost. Ook bij een andere tafel liep het niet gesmeerd. Heerlijk bereide gerechten in goede porties. Prima adres!
Yfonne .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De ligging van de Hunting Lodge is geweldig. Eten was super.
Bediening helemaal prima. Bieden echte service. Je voelt je er erg welkom.
Hcrs .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We genoten van 2 visgerechten (griet en zeeduivel) en een vleesgerecht a la carte. Vooraf een paar oesters (de maag wil ook wat) en heerlijke aspergegerechten. Super bereid en een streling voor de smaakpapillen. Alle smaken kwamen goed tot hun recht. Het had net flink geregend en rondom kasteel Roosendaal hing een mist. De ondergaande zon had er wat moeite mee om daar door heen te komen. Zowel binnen als buiten een fantastisch spektakel.
Wouter.meijerink .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Verrassend goede lekkere nieuwe gerechten, prima plek om ook met zakelijke relaties af te spreken. Aparte ruimte voor kleine groep maar toch in aansluiting op rest restaurant.
Het toch wat verwende gezelschap was culinair verrast. Als weer goed is dan is zonnig terras buiten een must, veel ruimte en natuur en uitzicht op kasteel rozendaal.
Liesbeth10 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We zijn een weekendje weg in Apeldoorn, en we kregen The Hunting Lodge aangeraden van een vriend, als 'een culinaire parel' in de omgeving.
Zijn woorden werden meer dan waar gemaakt!
Wat een fantastisch mooie entourage, werkelijk prachtige omgeving in een open plek in de bossen, een lager gelegden meertje zichtbaar in de avondzon!
Eerste twee amuses (caprese in nieuwe stijlvolle parfait-achtige bolletjesvorm, heerlijk! En gazpacho om van te smullen!) en twee voorgerechten (zalige kreeft, en heerlijke houtduifcapaccio) op het prachtige buitenterras geproefd, puur genieten! Zeer pure smaken, samen met de verrassend lekker smakende Nederlandse 'champagne' 'Veluwse Vreugde' (in de buurt gemaakt): verfijnde aanrader!
Gastvrouw Diana was zeer hartelijk, zeer attent, een schat.
Toen het wat kouder buiten werd zijn we naar binnen verhuisd, waar de zalige maaltijd werd voortgezet.
Spareribs met langoustine (verrukkelijk!), lam (zo verfijnd!), alles was even heerlijk!
Ik schrijf zelden reviews, maar gisteravond in The Hunting Lodge was zó'n geweldige ervaring in werkelijk alle opzichten, daarom een zeer welverdiende 10!!!
Het ligt voor ons niet naast de deur, maar hier komen we zeker terug, onvergetelijke heerlijke avond!
Schamp .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
We hebben ons laten verrassen en dat leverde heerlijk afwisselende gerechten op! Service is top; tijd voor een praatje en duidelijke uitleg over gerechten en wijnen. De locatie is natuurlijk fantastisch, zeker als je lekker buiten kunt zitten!