Over het restaurant The Hunting Lodge

Schitterend design

Klassiekers uit de Franse keuken met een moderne twist. Prachtig opgemaakte borden verschijnen op tafel, de geur doet je watertanden. Neem een hap en je weet het direct: hier weten ze wat koken is. Je proeft niet alleen de topproducten en de goede bereidingswijze, maar ook de passie voor lekker eten.

Meer informatie over restaurant The Hunting Lodge

Dinsdag t/m Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant The Hunting Lodge

APF D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was op zich goed, maar wel afgestemd op de Heerlijk 10-daagse: een apart 10-daagse menu zonder keuzes en een heel klein vleesgerecht. Het wijnarrangement was veel te duur voor de geserveerde wijnen. De bediening was een beetje kortaf en we werden in 1 1/2 uur weggewerkt. Kortom we hadden niet het idee dat we welkom waren.
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Al vaker hier gegeten en het is echt fantastisch. Het restaurant is gelegen op een prachtige locatie met mooi uitzicht. De bediening is erg alert en adviseert waar nodig. Het eten is elke meer weer geweldig, wijnen ook erg goed. Voor iedereen die iets te vieren heeft echt aan te raden.
Schartface .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant op die wonderschone plek. Alles was goed; het eten, de wijn, de vriendelijke bediening, het enige minpunt was dat wij veel te laag aan tafel zaten. Bizar minpunt vergeleken met alle kwaliteit die we ervoeren. Het blijft een restaurant wat ik van harte aanbeveel.
Pieter Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
goede lucnh a la carte vis en vlees en een goed dessert; betaalbare wijn (glazen)
Renée R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Mijn echtgenoot en ik waren door onze kinderen uitgenodigd voor een high tea. De jongedame die ons ontving meende discussie aan te kunnen gaan met onze dochter over het aantal personen waarvoor gereserveerd was. Onze dochter had gereserveerd voor 8 volwassenen en hierbij duidelijk aangegeven dat er 2 peuters bij zouden zijn welke niet meegerekend zouden worden.Dit was geen probleem. De jongedame bleef echter ook nadat zij terugkwam de discussie volharden. Bleef onvriendelijk in haar benadering gedurende de high tea. Al met al ongepast en zeer teleurstellend. Wij komen niet meer terug.
Jessie B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Dit was de tweede keer dat mijn partner en ik dineerden bij de Hunting Lodge. De sfeer, het eten en de bediening waren weer geweldig. Het eten is vers, mooi opgemaakt en heel verfijnd van smaak. Mijn partner koos voor vlees en vis en ik eet vegetarisch. Beide menu's waren super. Voor een vegetariër is de Hunting Lodge een heel geschikt restaurant omdat men originele vegetarische gerechten maakt. De wijn was heerlijk en er worden prachtige amuses en kleine hapjes geserveerd voor het 'echte' diner begint. Wij hebben van zeven uur tot bijna half elf heerlijk getafeld. Wij houden van de deskundige en vriendelijke bediening. Kortom, wij komen snel weer terug.
Ciet S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijke gerechten zeer goed verzorgd top!
margareth H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was heerlijk, de bijpassende wijn past perfect bij het gerecht. We hebben genoten.
Personeel heel professioneel
Pieter Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
goede liunch; aardig voorgerecht, daarna uitstekende dorade en lekker dessert. Uitstekende bijpassende wijn, met name bij hoofdgerecht. mooi zacht water en lekker brood
R. S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Prachtige locatie, wachttijd veel te lang, meer dan 1 uur tussen de (uitstekende) oesters en de 2e gang. Verder o.i. niets veranderen.
Keuze wijn prima.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prachtige locatie, wachttijd veel te lang, meer dan 1 uur tussen de (uitstekende ) oesters en de 2e gang.
Verder o.i. niets veranderen.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Een zeer aangenaam verblijf en smakelijk diner met een groep vrienden: zeker aan te bevelen.
Christopher J K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Originele, mooie en smaakvolle gerechten
Mooie begeleidende wijnen
Vriendelijk en gastvrije bediening, goede service
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Y.M. B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik ben hier twee keer eerder geweest en vanwege de sprookjesachtige locatie, de vriendelijke bediening en het voortreffelijke eten besloot ik mijn 65e verjaardag hier te vieren in klein familieverband. We zijn daarvoor speciaal uit Rotterdam gekomen en dat was de moeite meer dan 100% waard.
Taco W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Perfect gegeten. Mooie gerechten. Subliem. Kille inrichting. Maar, komfortabele stoelen. We ll meet again. Soon
Yv7171 H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Zondagmiddag buiten geluncht. Ook even binnen gekeken; wat een prachtige locatie en interieur :)
We zaten aan een hoge tafel wat verder van het terras en keken uit op het kasteel. Het eten smaakte heerlijk (sandwich met brie) en de rosé ook. Correcte bediening die regelmatig kwam kijken of alles naar wens was. Fijne ervaring.
Jos HAMC S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
een heerlijk entree met zwezerik, ; slibtomg heerlijk, maar wel erg weinig vis;. Het lam prima; dessert redelijk. rabarber structuur niet helemaal herkenbaar..

Opvallend was de stoel /tafel hoogte verhouding. Wat lage zit bij de tafelhoogte.

gezellige avond gehad
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Twee weken geleden voor het eerst gegeten bij the Hunting Lodge, dit met een coupon van Social Deal. Is ons zo goed bevallen dat we voortaan gewoon het volle bedrag betalen zonder ons daar schuldig over te voelen ;) Het personeel is jong en kundig, de koks gebruiken prachtige ingrediënten en de omgeving is schitterend.
Gister avond genoten van het Paas diner arrangement, heerlijk gegeten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar, wij hebben er een favoriet restaurant bij.
Hukom P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Fine dining, in een woord fantastisch! Alle smaken die werden toegelicht over de gerechten kwamen inwendig
zeer goed aan bod, evenals het wijnarrangement wat wij kozen bij het 4-gangen diner.
We komen dit jaar zeker weer terug!
Carolienwolfer .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prachtige plek voor een avondje uit. Goede bediening. Eten was soms erg goed: amuse, duif, kaas. Maar soms niet meer dan aardig. Het bijgerecht bij de duif ronduit slecht. En dan is de prijs kwalitei verhouding 47,50 voor een driegangenmenu te hoog.