The House

Markt 27 6131 EL Sittard Nederland Kaart
31-462040187

Over het restaurant The House

Grillen met de seizoenen

Elke seizoen is anders. Daar weten ze bij The House geweldig mee om te gaan; de Franse kaart is strak en kundig. Vlees en vis wordt extra heet geroosterd in de Josper Griloven. De sfeer wordt bepaald door robuust donkergrijs met rode stoelen, rode pepermolens. Leuk weetje, in het weekend dans je de nacht in op deephouse of bandjes!

Meer informatie over restaurant The House

Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. De gerechten waren goed bereid. Prettig ontvangst en fijne bediening.
Het is wel vrij donker in het restaurant.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gezellig is het woord dat bij dat avondje uit hoorde! Smakelijke gegeten. Op de vraag of we als entree wat fingerfood konden krijgen, was dat geen probleem. Gevarieerd en goed. Zeer vriendelijke bediening, wordt je vrolijk van.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Ondanks een haperend begin hebben ze het goed opgelost en was eten super en service vervolgens ook! En een leuke klussen inrichting
Elke T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Als The House een colamerk zou zijn, dan zou het River Cola zijn. Ze willen wel, maar het is het net niet. Als je om 7 uur reserveerd, wil je niet pas om half 8 aan tafel zitten, om vervolgens veel te dik gesneden carpaccio te krijgen en bijna bevroren knoflookbrood. Verder hebben we heel lekker gegeten, absoluut geen opmerkingen. Wat betreft de service, in de eerste plaats was er te weinig personeel. De ober heeft zijn benen onder zijn lijf uitgerend. Zijn baas daarentegen, was vooral bezig met populaire praatjes op te hangen, die eigenlijk te overdreven waren (als je zegt 'een minuutje', kom dan niet na 5 minuutjes). Aan de ober willen wij zeggen: ga je talent ergens anders laten zien!
Anny D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De jonge bedieners gingen er met veel elan voor om het iedereen naar zijn zin te maken. Ze waren vriendelijk en maakten , ondanks de drukte, toch nog even tijd om een praatje te maken. Kortom het is goed bevallen.
Alicia P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij the house. Carpaccio, bacon and cheese hamburger en chocoladetaartje met ijs waren super. Net zoals de bediening
schlagerparade .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
heel lekker, vriendin had de veggie (h''el smaakvol volgens haar) en ik de bacon/cheese die ook héél lekker was, vriendelijke bediening ook
Dana C.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij the house! Zeer vriendelijk personeel die met liefde hun werk doen! Eten is lekker en op tijd klaar! Zeker de moeite waard.
marcel S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst, aandacht voor de klant. Goede uitleg van het combineren van gerechten. Oplettend. Zeker voor herhaling vatbaar, ook zonder actie.
Nastacha V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en ook de kinderen werden heel erg spontaan en vriendelijk benaderd. Ze mochten zelfs meehelpen met bedienen en hun eten bereiden! Zeer gastvrij en kindvriendelijk dus! Erg tevreden en we gaan zeker nog eens terug!
Remy H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Onze entercote waar je extra voor moest betalen bevatte veel zeen en was niet door heen te komen door de taaiheid. Op alle toiletten kon je niet je handen afdrogen. Toen we aangaven dat we haast hadden omdat we de trein nog moesten halen moesten we hier zelf maar achteraan om af te kunnen rekenen. Jammer want de hamburger, voorgerecht en dessert die we ook hadden was wel prima! Verder helaas wel wat weinig groente of salade.
leon.meurders .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gerechten niet om over te juichen. Niet echt bijzonder. Te weinig verlichting in de zaak. Al met al: aan de prijs. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Bij aankomst met onze groep van 6 personen hadden ze ons gedacht aan de hoge tafel direct bij de deur. Wij vonden dat geen goed idee omdat het net een wachtruimte was en hebben gevraagd voor een andere oplossing. De uitbater heeft dat meteen voor ons geregeld door een ander stel dat net aan hun drankje zat te verhuizen naar een ander tafeltje, waardoor hij voor ons een tafel van 6 kon creëren. Gewoon van de kaart kunnen bestellen, ondanks dat er een menu voorgeschreven staat. alleen hier en daar, door de hogere gerechtprijs, een kleine opslag. Heerlijk gegeten, uitbater doet zijn werk duidelijk met veel plezier. Heeft nog aandacht voor de kleine details die het uit eten een plezier maken, zoals drankjes netjes op de tafels zetten, komen vragen of alles naar wens is, bestellingen niet klakkeloos opschrijven maar onthouden (6 personen elk twee gangen!) en bij het naar buiten lopen gauw naar de deur om de deur voor je open te houden en een fijne avond te wensen! ABSOLUUT een aanrader!
Joëlla P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met de ah actie gaan eten . Helaas bijna uur moeten wachten op een tafeltje ondanks reservering. Bediening was super vriendelijk. En overheerlijk gegeten. Echt een aanrader
Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Door AH aktie is prijs-kwaliteit goed. Normaliter zou ik een 3-gangenmenu ad. € 29,75 waarvan het hoofdgerecht een hamburger is, te duur vinden. Super leuke bediening, complimenten hiervoor. Leuke en gezellige inrichting. Wij zaten achteraan waardoor we wat te veel tl-licht ervaarde van de noodverlichting.
katjapeeters .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ze hadden voor de ah actie een 3 gangen menu van 29,95. De tweede klant kreeg dan dat menu gratis.
Wat wel niet echt oké was aan deze formule , was als je de gerechten allemaal los zou bestellen , dat je dan goedkoper uitwas. Dat vind ik niet oké, het is dus wel voordelig alles bij elkaar maar je mag niet zeggen dat je het tweede menu gratis is!!
Bediening was prima, aardig personeel ( beetje gehaast). Leuke muziek maar stond wel iets te hard.
Eten was lekker maar voor 3 gangen was het erg veel, 1 gerecht was voor mij genoeg geweest. Toetje ( chocoladetaartje) was echt heel lekker!!.
Met de AH actie zou ik hier niet meer naar toegaan maar zo gewoon zeker wel eens.
Kristof S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eten en service is goed. Het pand is een soort lange gang waardoor het geluid flink galmt en de sfeer minder is. Burger van Lam als hoofdgerecht smaakte goed, opmaak van het voorgerecht (Croquetes) had minder rommelig gemogen.
Carel M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Mooie zaak iets aan geluid doen maar er waren tijdens bij bezoek ook veel oktoberfeestgangers. (Te?!) ruime voorgerechten.
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Men was onze reservering vergeten, hierdoor zaterdag we aan een tafel bedoelt voor reclame materiaal. Daarbij moesten we 45 min wachten op onze koude voorgerechten waarna we wederom bijna een uur op ons hoofdgerecht moesten wachten. service was slecht, men is wel 8x langs gekomen om te vragen of we alweer wat wilde drinken maar geen informatie over de staat van onze gerechten. Op het ene moment dat dat wel gebeurde duurde het bijna een uur voor we wat kregen, terwijl de serveerster vertelde ik heb het de keuken al doorgegeven jullie eten te starten. Als laatste was de wc smerig, plakte aan de vloer en de wc-bril was kapot. Grote teleurstelling dus. Wanneer men gewoon eerlijk was geweest dat het gewoon lang zou gaan duren voor het eten op de tafel zou staan. Waar de teleurstelling na de vergeten reservering eigenlijk mee begon was het feit dat we even aan de folder tafel moesten wachten en daarna een tafel zouden krijgen. Als we dan opeens de menukaarten krijgen en erom vragen krijgen we te horen dat we ook een andere keer kunnen terugkomen maar dat alle tafels gebruikt worden. Ja dat snappen we dat alle tafels daarvoor bedoelt zijn, maar zeg dat dan eerlijk op het moment dat we gaan zitten. Mijn ouders hadden de jassen nog maar aangelaten gezien we in de doorgang naar buiten zaten.
Al met al slechte service, smerige wc en redelijk eten waarvan de porties niet al te groot zijn en het de volle mep niet waard zijn jammer genoeg.
Familie H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Toffe bediening. in voor een praatje... heerlijk gegeten
Heerlijk knus gezeten met ons 2 zeker een aanrader 10+

Tot de volgende keer