The House

Markt 27 6131 EL Sittard Nederland Kaart
31-462040187

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant The House

Grillen met de seizoenen

Elke seizoen is anders. Daar weten ze bij The House geweldig mee om te gaan; de Franse kaart is strak en kundig. Vlees en vis wordt extra heet geroosterd in de Josper Griloven. De sfeer wordt bepaald door robuust donkergrijs met rode stoelen, rode pepermolens. Leuk weetje, in het weekend dans je de nacht in op deephouse of bandjes!

Meer informatie over restaurant The House

Linda E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren niet verbaasd dat we lang moesten wachten gezien de eerdere recensies, maar we hadden de tijd en het was het machten waard. Het eten was heerlijk!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een dikke tegenvaller!De halve kaart niet beschikbaar, lang moeten wachten, lauw eten! Geen the house meer voor mij!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk eten, zeer vriendelijke personeel en royale porties. Hier gaan we nog vaak terugkomen! Gezellige inrichting, heel sfeervol.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Lekker gegeten, met de Ah Restaurant actie. Enthousiaste en erg gastvrije jongeman/eigenaar. Hier gaan we zeker terugkomen om zonder een actie te eten.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuk restaurant, goed en veel eten en leuke bediening. Echter duurde het allemaal wel erg lang. Omdat er een kindje bij was waren we er al om 17.30 uur en uiteindelijk gingen we pas om 20.30 uur weg. Daarnaast bleek het menu €29,95 te zijn ipv de €25,00 die vermeldt stond op de AH restaurant actie site. Wel een leuke plek en dus een aanrader (als je geen haast hebt)
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. De gerechten waren goed bereid. Prettig ontvangst en fijne bediening.
Het is wel vrij donker in het restaurant.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gezellig is het woord dat bij dat avondje uit hoorde! Smakelijke gegeten. Op de vraag of we als entree wat fingerfood konden krijgen, was dat geen probleem. Gevarieerd en goed. Zeer vriendelijke bediening, wordt je vrolijk van.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Ondanks een haperend begin hebben ze het goed opgelost en was eten super en service vervolgens ook! En een leuke klussen inrichting
Elke T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Als The House een colamerk zou zijn, dan zou het River Cola zijn. Ze willen wel, maar het is het net niet. Als je om 7 uur reserveerd, wil je niet pas om half 8 aan tafel zitten, om vervolgens veel te dik gesneden carpaccio te krijgen en bijna bevroren knoflookbrood. Verder hebben we heel lekker gegeten, absoluut geen opmerkingen. Wat betreft de service, in de eerste plaats was er te weinig personeel. De ober heeft zijn benen onder zijn lijf uitgerend. Zijn baas daarentegen, was vooral bezig met populaire praatjes op te hangen, die eigenlijk te overdreven waren (als je zegt 'een minuutje', kom dan niet na 5 minuutjes). Aan de ober willen wij zeggen: ga je talent ergens anders laten zien!
Anny D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De jonge bedieners gingen er met veel elan voor om het iedereen naar zijn zin te maken. Ze waren vriendelijk en maakten , ondanks de drukte, toch nog even tijd om een praatje te maken. Kortom het is goed bevallen.
Alicia P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij the house. Carpaccio, bacon and cheese hamburger en chocoladetaartje met ijs waren super. Net zoals de bediening
schlagerparade .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
heel lekker, vriendin had de veggie (h''el smaakvol volgens haar) en ik de bacon/cheese die ook héél lekker was, vriendelijke bediening ook
Dana C.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij the house! Zeer vriendelijk personeel die met liefde hun werk doen! Eten is lekker en op tijd klaar! Zeker de moeite waard.
marcel S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst, aandacht voor de klant. Goede uitleg van het combineren van gerechten. Oplettend. Zeker voor herhaling vatbaar, ook zonder actie.
Nastacha V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en ook de kinderen werden heel erg spontaan en vriendelijk benaderd. Ze mochten zelfs meehelpen met bedienen en hun eten bereiden! Zeer gastvrij en kindvriendelijk dus! Erg tevreden en we gaan zeker nog eens terug!
Remy H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Onze entercote waar je extra voor moest betalen bevatte veel zeen en was niet door heen te komen door de taaiheid. Op alle toiletten kon je niet je handen afdrogen. Toen we aangaven dat we haast hadden omdat we de trein nog moesten halen moesten we hier zelf maar achteraan om af te kunnen rekenen. Jammer want de hamburger, voorgerecht en dessert die we ook hadden was wel prima! Verder helaas wel wat weinig groente of salade.
leon.meurders .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gerechten niet om over te juichen. Niet echt bijzonder. Te weinig verlichting in de zaak. Al met al: aan de prijs. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Bij aankomst met onze groep van 6 personen hadden ze ons gedacht aan de hoge tafel direct bij de deur. Wij vonden dat geen goed idee omdat het net een wachtruimte was en hebben gevraagd voor een andere oplossing. De uitbater heeft dat meteen voor ons geregeld door een ander stel dat net aan hun drankje zat te verhuizen naar een ander tafeltje, waardoor hij voor ons een tafel van 6 kon creëren. Gewoon van de kaart kunnen bestellen, ondanks dat er een menu voorgeschreven staat. alleen hier en daar, door de hogere gerechtprijs, een kleine opslag. Heerlijk gegeten, uitbater doet zijn werk duidelijk met veel plezier. Heeft nog aandacht voor de kleine details die het uit eten een plezier maken, zoals drankjes netjes op de tafels zetten, komen vragen of alles naar wens is, bestellingen niet klakkeloos opschrijven maar onthouden (6 personen elk twee gangen!) en bij het naar buiten lopen gauw naar de deur om de deur voor je open te houden en een fijne avond te wensen! ABSOLUUT een aanrader!
Joëlla P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met de ah actie gaan eten . Helaas bijna uur moeten wachten op een tafeltje ondanks reservering. Bediening was super vriendelijk. En overheerlijk gegeten. Echt een aanrader
Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Door AH aktie is prijs-kwaliteit goed. Normaliter zou ik een 3-gangenmenu ad. € 29,75 waarvan het hoofdgerecht een hamburger is, te duur vinden. Super leuke bediening, complimenten hiervoor. Leuke en gezellige inrichting. Wij zaten achteraan waardoor we wat te veel tl-licht ervaarde van de noodverlichting.