The House

Markt 27 6131 EL Sittard Nederland Kaart
31-462040187

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant The House

Grillen met de seizoenen

Elke seizoen is anders. Daar weten ze bij The House geweldig mee om te gaan; de Franse kaart is strak en kundig. Vlees en vis wordt extra heet geroosterd in de Josper Griloven. De sfeer wordt bepaald door robuust donkergrijs met rode stoelen, rode pepermolens. Leuk weetje, in het weekend dans je de nacht in op deephouse of bandjes!

Meer informatie over restaurant The House

sanne E.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
alles verliep een beetje rommelig, sommige bieren waren nog niet koud en geen ijsklontjes aanwezig (collega was nog boodschappen doen om 13:15?!) kregen een magere korting met de AH restaurantzegels, niet 2e gratis!!
Jammer dat er geen zeep op de dames toilet aanwezig was, niet zo hygiënisch.

eten was lekker en bediening vriendelijk.
Senna H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Bediening was vriendelijk, maar een beetje slordig.
Eten was prima, carpaccio was erg lekker en de burger was ook prima. We hebben een heerlijk ontspannen avond gehad met lekker eten en drinken!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We moesten lang wachten op het hoofdgerecht, dankzij fout van de knul die de bestelling opnam. Fout werd niet goed gemaakt met een drankje o.i.d.
Uiteindelijke rekening was een wir-war van 'hier iets bij' en 'daar iets vanaf'............. jammer.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Hier lekker hamburger gegeten. Bediening heel vriendelijk. Tip: ik vind het smakelijker om een nieuw glas te krijgen voor de wijn. Bij het eten van een hamburger is je glas al snel vettig. Maar het eten was smakelijk en met genoeg variatie bereid.
Elianne B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten. Zeer enthoudiast personeel. Prijs kwaliteitverhouding is goed. Je werd niet gehaast gedurende de maaltijd,op de vraag of we nog even konden wachten met het hoofdgerecht werd super gereageerd.
Cheesecake was super!!! Wij gaan nog een keer terug
Elianne B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Lekker gegeten, zeer enthousiast personeel. Eten was goed verzorgd en smaakte prima. Op vraag wachtte men met wat langer met de volgende gang. Je voelde je niet gehaast. Super. Heerlijke cheesecake!!!
Ties B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Keuze genoeg, prijs/kwaliteit verhouding ok. Om 22:00u veranderde het restaurant in een kroeg met tegenwoordig bijbehorende teringherrie... niet heel netjes als er nog mensen aan tafel zitten. Gezellig natafelen zat er dus niet in omdat je elkaar amper kon verstaan. Echt een punt van verbetering.
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren niet verbaasd dat we lang moesten wachten gezien de eerdere recensies, maar we hadden de tijd en het was het machten waard. Het eten was heerlijk!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een dikke tegenvaller!De halve kaart niet beschikbaar, lang moeten wachten, lauw eten! Geen the house meer voor mij!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk eten, zeer vriendelijke personeel en royale porties. Hier gaan we nog vaak terugkomen! Gezellige inrichting, heel sfeervol.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Lekker gegeten, met de Ah Restaurant actie. Enthousiaste en erg gastvrije jongeman/eigenaar. Hier gaan we zeker terugkomen om zonder een actie te eten.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuk restaurant, goed en veel eten en leuke bediening. Echter duurde het allemaal wel erg lang. Omdat er een kindje bij was waren we er al om 17.30 uur en uiteindelijk gingen we pas om 20.30 uur weg. Daarnaast bleek het menu €29,95 te zijn ipv de €25,00 die vermeldt stond op de AH restaurant actie site. Wel een leuke plek en dus een aanrader (als je geen haast hebt)
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. De gerechten waren goed bereid. Prettig ontvangst en fijne bediening.
Het is wel vrij donker in het restaurant.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gezellig is het woord dat bij dat avondje uit hoorde! Smakelijke gegeten. Op de vraag of we als entree wat fingerfood konden krijgen, was dat geen probleem. Gevarieerd en goed. Zeer vriendelijke bediening, wordt je vrolijk van.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Ondanks een haperend begin hebben ze het goed opgelost en was eten super en service vervolgens ook! En een leuke klussen inrichting
Elke T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Als The House een colamerk zou zijn, dan zou het River Cola zijn. Ze willen wel, maar het is het net niet. Als je om 7 uur reserveerd, wil je niet pas om half 8 aan tafel zitten, om vervolgens veel te dik gesneden carpaccio te krijgen en bijna bevroren knoflookbrood. Verder hebben we heel lekker gegeten, absoluut geen opmerkingen. Wat betreft de service, in de eerste plaats was er te weinig personeel. De ober heeft zijn benen onder zijn lijf uitgerend. Zijn baas daarentegen, was vooral bezig met populaire praatjes op te hangen, die eigenlijk te overdreven waren (als je zegt 'een minuutje', kom dan niet na 5 minuutjes). Aan de ober willen wij zeggen: ga je talent ergens anders laten zien!
Anny D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De jonge bedieners gingen er met veel elan voor om het iedereen naar zijn zin te maken. Ze waren vriendelijk en maakten , ondanks de drukte, toch nog even tijd om een praatje te maken. Kortom het is goed bevallen.
Alicia P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij the house. Carpaccio, bacon and cheese hamburger en chocoladetaartje met ijs waren super. Net zoals de bediening
schlagerparade .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
heel lekker, vriendin had de veggie (h''el smaakvol volgens haar) en ik de bacon/cheese die ook héél lekker was, vriendelijke bediening ook
Dana C.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij the house! Zeer vriendelijk personeel die met liefde hun werk doen! Eten is lekker en op tijd klaar! Zeker de moeite waard.