The House

Markt 27 6131 EL Sittard Nederland Kaart
31-462040187

Over restaurant The House

Grillen met de seizoenen

Elke seizoen is anders. Daar weten ze bij The House geweldig mee om te gaan; de Franse kaart is strak en kundig. Vlees en vis wordt extra heet geroosterd in de Josper Griloven. De sfeer wordt bepaald door robuust donkergrijs met rode stoelen, rode pepermolens. Leuk weetje, in het weekend dans je de nacht in op deephouse of bandjes!

Meer informatie over restaurant The House

Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Nastacha V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en ook de kinderen werden heel erg spontaan en vriendelijk benaderd. Ze mochten zelfs meehelpen met bedienen en hun eten bereiden! Zeer gastvrij en kindvriendelijk dus! Erg tevreden en we gaan zeker nog eens terug!
Remy H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leon.meurders .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gerechten niet om over te juichen. Niet echt bijzonder. Te weinig verlichting in de zaak. Al met al: aan de prijs. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Bij aankomst met onze groep van 6 personen hadden ze ons gedacht aan de hoge tafel direct bij de deur. Wij vonden dat geen goed idee omdat het net een wachtruimte was en hebben gevraagd voor een andere oplossing. De uitbater heeft dat meteen voor ons geregeld door een ander stel dat net aan hun drankje zat te verhuizen naar een ander tafeltje, waardoor hij voor ons een tafel van 6 kon creëren. Gewoon van de kaart kunnen bestellen, ondanks dat er een menu voorgeschreven staat. alleen hier en daar, door de hogere gerechtprijs, een kleine opslag. Heerlijk gegeten, uitbater doet zijn werk duidelijk met veel plezier. Heeft nog aandacht voor de kleine details die het uit eten een plezier maken, zoals drankjes netjes op de tafels zetten, komen vragen of alles naar wens is, bestellingen niet klakkeloos opschrijven maar onthouden (6 personen elk twee gangen!) en bij het naar buiten lopen gauw naar de deur om de deur voor je open te houden en een fijne avond te wensen! ABSOLUUT een aanrader!
Joëlla P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met de ah actie gaan eten . Helaas bijna uur moeten wachten op een tafeltje ondanks reservering. Bediening was super vriendelijk. En overheerlijk gegeten. Echt een aanrader
Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Door AH aktie is prijs-kwaliteit goed. Normaliter zou ik een 3-gangenmenu ad. € 29,75 waarvan het hoofdgerecht een hamburger is, te duur vinden. Super leuke bediening, complimenten hiervoor. Leuke en gezellige inrichting. Wij zaten achteraan waardoor we wat te veel tl-licht ervaarde van de noodverlichting.
Katjapeeters .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ze hadden voor de ah actie een 3 gangen menu van 29,95. De tweede klant kreeg dan dat menu gratis.
Wat wel niet echt oké was aan deze formule , was als je de gerechten allemaal los zou bestellen , dat je dan goedkoper uitwas. Dat vind ik niet oké, het is dus wel voordelig alles bij elkaar maar je mag niet zeggen dat je het tweede menu gratis is!!
Bediening was prima, aardig personeel ( beetje gehaast). Leuke muziek maar stond wel iets te hard.
Eten was lekker maar voor 3 gangen was het erg veel, 1 gerecht was voor mij genoeg geweest. Toetje ( chocoladetaartje) was echt heel lekker!!.
Met de AH actie zou ik hier niet meer naar toegaan maar zo gewoon zeker wel eens.
Kristof S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eten en service is goed. Het pand is een soort lange gang waardoor het geluid flink galmt en de sfeer minder is. Burger van Lam als hoofdgerecht smaakte goed, opmaak van het voorgerecht (Croquetes) had minder rommelig gemogen.
Carel M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Mooie zaak iets aan geluid doen maar er waren tijdens bij bezoek ook veel oktoberfeestgangers. (Te?!) ruime voorgerechten.
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Men was onze reservering vergeten, hierdoor zaterdag we aan een tafel bedoelt voor reclame materiaal. Daarbij moesten we 45 min wachten op onze koude voorgerechten waarna we wederom bijna een uur op ons hoofdgerecht moesten wachten. service was slecht, men is wel 8x langs gekomen om te vragen of we alweer wat wilde drinken maar geen informatie over de staat van onze gerechten. Op het ene moment dat dat wel gebeurde duurde het bijna een uur voor we wat kregen, terwijl de serveerster vertelde ik heb het de keuken al doorgegeven jullie eten te starten. Als laatste was de wc smerig, plakte aan de vloer en de wc-bril was kapot. Grote teleurstelling dus. Wanneer men gewoon eerlijk was geweest dat het gewoon lang zou gaan duren voor het eten op de tafel zou staan. Waar de teleurstelling na de vergeten reservering eigenlijk mee begon was het feit dat we even aan de folder tafel moesten wachten en daarna een tafel zouden krijgen. Als we dan opeens de menukaarten krijgen en erom vragen krijgen we te horen dat we ook een andere keer kunnen terugkomen maar dat alle tafels gebruikt worden. Ja dat snappen we dat alle tafels daarvoor bedoelt zijn, maar zeg dat dan eerlijk op het moment dat we gaan zitten. Mijn ouders hadden de jassen nog maar aangelaten gezien we in de doorgang naar buiten zaten.
Al met al slechte service, smerige wc en redelijk eten waarvan de porties niet al te groot zijn en het de volle mep niet waard zijn jammer genoeg.
Familie H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Toffe bediening. in voor een praatje... heerlijk gegeten
Heerlijk knus gezeten met ons 2 zeker een aanrader 10+

Tot de volgende keer
Zitterse .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We wisten niet dat deze leuke zaak op de markt lag! Leuke, gezellige sfeer. Mooie kaart met keuze voor ieder wat wils. Vlotte bediening, goed advies en lekker eten. Komen hier zeker nog eens terug!
Robin.beckers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben lekker gegeten op een gezellig terras. Hele leuke en vriendelijke bediening. Burgers waren lekker vers en de porties waren groot genoeg. Wij gaan zeker nog eens terug!
Angeliquekuipers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016

mijn dochter en ik hebben heerlijk gezeten en genoten. de bediening was zeer vriendelijk .
de voorgerechten waren super lekker.
Biancamullenders .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten,en de service was echt top!
Komen hier zeker nog eens terug.
Chocolade taartje als dessert is een echte aanrader ;)
N. E.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Recent wezen eten bij The House in Sittard. Ik ben nogal een moeilijke eter dus heb voor mijn keuze eerst de menukaart op jullie site grondig bestudeerd. Daarom de keuze op dit restaurant/cafe gevallen, en ook omdat de prijs me aansprak! Bij aankomst bleek alles anders te zijn; de prijs voor het burgermenu was duurder en ondanks dat je al meer voor het menu betaalde, moest je voor sommige gerechten op de site ook nog eens extra bijbetalen. Dat is nog niet het ergste, maar als je de duurste dingen van de kaart bij elkaar op zou tellen waar je zonder extra bijbetalen uit kon kiezen, lag het bedrag lager als waar je al standaard voor betaalde. Als nagerecht bestelde ik een chocolaatje met ijs, maar het ijs was niet te bekennen. Ik had nogal haast om de trein te halen dus ben hier verder niet op in gegaan. Nu lees ik bij de recensies dat bij vorige klanten het ijs op was. Kunt mij niet wijsmaken dat het ijs al weken op is (en de supermarkten anders nog open waren)! Al met al een ontzettend slechte zaak, heb ontzettend spijt dat ik hier ben wezen eten en dan ook nog eens extra bij heb betaald! Volgens de recensies op de site hebben veel meer mensen precies dezelfde ervaring.
Proever11223344 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Geen 2 menu's beschikbaar en wil je een carpaccio moet je 2 euro bijbetalen en voor de steak 5 euro. Ronduit belachelijk. Daarbij verdiende het voor en hoofdgerecht hooguit een 5 op schaal van 10. Nagerecht besteld chocolade taartje met ijs, wat denk je, het ijs op.
Daar betaal je 30 euro voor. Totaal rekening 71 euro. Foutje, consumpties bijgeteld van andere gasten. Sorry The House, never again.
Roelpeters .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met de AH actie bij The House gaan eten, met een kleine bijbetaling kon je een keuze maken uit de hele kaart (goed gedaan). Eten was erg lekker, bediening erg vriendelijk en een leuke lokatie
Dc_0_1 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Top bediening, heerlijk gegeten en gedronken.
Uienringen lekker vers, goede carpaccio en beide steaks waren goed medium gebakken.
Choco taartje als desert was ook lekker.
Flesje wijn erbij en nog wat la trappe blond van de tap
Tot de volgende keer.