The Harbourlights

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 01:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Tijdens een weekend Noordwijk hier terecht gekomen.
Aangename verrassing; leuke, vlotte bediening en een zéér betaalbare kaart. Gelukkig wordt 't (niet-)rokenbeleid hier wèl gehanteerd, gewoon dus nìet binnen roken; dit in tegenstelling tot andere (eet!!-)café's in Noordwijk..
Kipspies met saté besteld, vergezeld door friet en salade. Zonder erom te hoeven vragen kwam de mayonaise er bij.
Prima prijs / kwaliteit verhouding, ook de drankjes zijn niet duur.
Fijn adres om naartoe terug te gaan!
Dankjewel voor de fijne recensie. Wij doen ons best dit te continueren en hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen.
Michel79 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Zondag 20-10-2013 gegeten bij deze pub. Typische pub (qua aankleding en sfeer), lekker relaxed. De kaart had relatief eenvoudige gerechten, maar het eten was prima. Net als de prijs, tussen 10-15 euro kan je prima eten. Wij hadden cornon blue en sate, hoeveelheid was ruim voldoende en lekker. Bediening was erg vlot en spontaan. Mochten wij in de buurt zijn, komen we zeker nog een keer langs.
Bedankt voor de fijne reactie. Wat leuk om te horen dat de inrichting goed in de smaak valt.
Rayke D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
We waren van plan om hier even een drankje te drinken, maar de luchten uit de keuken waren zo heerlijk dat we besloten om te blijven eten. Heerlijk eten voor weinig geld (de spareribs zijn hiervan een goed voorbeeld), aardige bediening en een veel keuze in speciaal bier. Een aanrader!
Zeer dankbaar voor de fijne reactie. Leuk dat u op de lekkere geuren heeft besloten bij ons te blijven eten. Hopelijk tot een volgende keer!
Janneke_S .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Prijs kwaliteit is uitstekend. Spareribs voor 10€50 en Big Burger voor 12€90. Hele lekkere verse frietjes, frisse salade. Bediening heel vriendelijk, gemoedelijk en vakkundig. Uitzicht op de besneeuwde duinen gehad vanavond. Stamgasten waren ook hartelijk en gezellig. Ga hier gerust lekker een speciaal biertje drinken en even lekker eten!
Dankbaar voor de fijne reactie. Wij doen ons best om de prijs goed aan te laten sluiten met de kwaliteit die we graag willen leveren.