The Harbour Club Vinkeveen

Groenlandsekade 1 3645 BA Vinkeveen Nederland Kaart
31-206735922

Over het restaurant The Harbour Club Vinkeveen

Een unieke locatie in Vinkenveen met internationale allure. Een sprankelende sfeer en buitengewoon fantastisch eten. Een blend van Miami, Barcelona en de Côte d’Azur. Kom langs en laat je verrassen door het ‘top notch gestylde’ interieur, de hoogwaardige kookkunsten en de uitstekende bediening van The Harbour Club in Vinkenveen.

Een bezoek aan The Harbour Club staat garant voor puur en intens genieten. Hoogstaande kookkunsten gemixt met een tikkeltje eigenwijsheid, maar wel met oog voor detail. Geniet van het eten of vier een feestje met één van de vele cocktails.

Zoek je kwaliteit in een ontspanning omgeving, dan voel je je bij The Harbour Club Vinkenveen direct thuis. Reserveer nu, eenvoudig online en direct bevestigd.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Harbour Club Vinkeveen

• Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant The Harbour Club Vinkeveen

Mo S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Restaurant zag er netjes uit. Blond meisje met een staart die ons bediende was heel arrogant. Hier heb ik mij heel erg aan geërgerd. Wij mochten gaan zitten aan een hele vieze tafel. Toen ik vroeg of ze de tafel wilde schoonmaken en afhalen pakte ze het servet van de vorige gasten die aan deze tafel hadden gegeten en maakte zij de tafel schoon met een droog en vies servet en legde daarna het bestek erop. Als ze vroeg of alles naar wens was keek ze ondertussen naar de andere tafels en keek ons niet aan. Ik werk zelf in de horeca en het viel mij heel erg op dat ze meeer met hun zelf bezig zijn dan met de gasten. Als hun broek maar goed zat... wij zaten zondagavond 02-09 aan de ronde tafel op de hoek bij het water rond een uur of 17:00 uur. Ik werk zelf in de horeca en wat kunnen zij veel van mij leren in klantvriendelijkheid en snelheid...

Het eten was ver onder onze verwachting voor de prijs die je ervoor moet betalen. We zijn begonnen met sushi en eend van het hoofdgerecht als vooraf. De sushi van all you can eat restaurants doet niet onder dan de sushi van deze sushi. Niks bijzonders. De eend die wij hadden besteld was zo droog dat je m eerst goed door de hoisin-saus moest halen om het weg te krijgen. Mijn dochter had als hoofdgerecht de gebakken tonijn. Ook deze was niet lekker en niks bijzonders. Zij heeft meer dan de helft verstopt onder de noodles. Wij hebben het nagerecht van ellende maar overgeslagen. Al met al hebben wij niet lekker gegeten en zijn nog onbeschoft bedient ook. Wij hebben hier niks van gezegd omdat ik er van overtuigd was dat ze er toch niks mee had gedaan en ik me dan nog meer had geërgerd aan alles. Tip: werk ajb aan je personeel! Dit gaat jullie gasten kosten. Ik lees het overal terug.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Nog niet eerder meegemaakt. We arriveerden met z’n tweetjes om 16:00, vandaag zondagmiddag 2/9/2018.
Allereerst lopen we langs de hotelreceptioniste, kijkt niet op of om zegt niets, gaat gewoon maar verder met typen. Dan kom je de harbourclub binnen en dan is iedereen heel druk.
3 obers verder, allen heel druk, eindelijk contact met een van de koks. Hij verontschuldigt en geeft aan dat er vass iemand komt.
Dan de faal van de week: ondanks dat er tenminste 80 tafeltjes vrij stonden, zowel binnen als buiten, gaf de ober aan dat er geen plek was. Eventueel aan een hoog tafeltje maar daar kon geen eten gebracht worden. Ondanks de op dat moment etende mensen aan een andere hoge tafel. De hostess zou hebben aangegeven dat er echt geen “tweetje” mocht worden vrijgegeven.
Hierna de hostess gesproken, kwam niet veel duidelijks uit. We hadden moeten reserveren. Nou daar had ze inderdaad een punt. De volgende keer waren we welkom. Nou, bij deze, Harbour Club Vinkeveen, ons zie je nooit meer terug. Wat een zaak.
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
We hebben hier afgelopen zaterdag gegeten, we kregen eerst een tafel minden in de zaak maar gelukkig was het geen probleem om te wisselen. Drankje aan de bar en daarna heerlijk gegeten, Sushi was geweldig ! Ook een groot compliment voor de geweldige bediening want dat maakt de avond nog veel leuker. Het enige minpunt wat ik kan noemen is hetzelfde wat ik hier eerder las bij de recensie van Maureen wat betreft het publiek. Onze dochter vond het trouwens wel leuk dat Ali B en Boef er waren.
Fred L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Met een groep van 20 personen geborreld en gegeten. Van te voren gereserveerd en hoewel een keuze menu, per gang ruim een uur gewacht. Totale chaos, aan de minimale hoeveelheden kon het niet liggen. Kom daar niet terug.
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
€18 voor 1 snee brood met wat vis en veel sla. Lang wachten op de drankjes. Luidruchtig publiek. Lekker ordi. Wie daar zin in heeft, zit hier prima.
Nathan R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
top locatie buiten lunchen aan kleine haven uitstekende sfeer,goede servoce perfecte gerechten,een aanrader.
je bent even in het buitenland.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Voor de prijzen die ze hier durven te vragen was het eten écht heel erg slecht! Als voorgerecht de carpaccio en de gamba's. Carpaccio was prima maar niet lekkerder dan bij een willekeurig dorpsrestaurantje. De gamba's waren teleurstellend. Ze zaten in een marinade badje maar hadden overduidelijk de tijd niet gehad om ook echt te marineren, het smaakte namelijk nergens naar. Als hoofdgerecht de Pekingeend en de Rib-eye. De Pekingeend was nog taaier dan een schoenzool, absurd! Toen de ober er naar vroeg hebben we dit aangegeven en heeft hij op eigen initiatief (wat wij zeker waardeerden) een extra portie geregeld maar ook deze was nog taai. De Pekingeend bij de Chinees is beter van smaak en ook nog super mals... Bij de rib-eye hebben ze niet eens de moeite genomen om deze op een grill te bereiden zodat de smaak lekker vrijkomt, maar gewoon in een koekenpan en ook weer veel te ver doorbakken. Het toetje laat ik maar gewoon zitten.. Van ons hele diner was het énige lekkere de gebakken rijst en het enige goede de service. Onze ober krijgt een absolute 11 voor de service en zijn kennis over de wijnen. Maar verder; bizar slecht! Jezelf profileren als restaurant met "internationale allure" en 'buitengewoon fantastisch eten" is misleidende reclame. In deze keuken begrijpen ze er niks van en moet je lef hebben om daar de hoofdprijs voor te vragen!
Over het interieur, de tafels waren erg klein waardoor het geheel er niet eens oppaste en de tafels staan zo enorm dicht op elkaar gepropt dat wij tot onze grote ergernis alle onsmakelijke gesprekken van onze tafelburen konden meekrijgen. Wij komen hier absoluut niet meer terug!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wat een top tent! Eten was echt super, zou er zo weer heen gaan bediening kon iets beter maar dat mag de pret niet drukken mij zien ze daar weer terug!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Blijft geweldig om hier te eten, zondag draaide er een dj wat de sfeer nog gezelliger maakt. Bediening is vriendelijk en komt op de juiste momenten langs. The harbour is voor ons echt een avondje uit, we genieten elke keer weer.
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Te duur. Zeer kleine porties. Eten van matige kwaliteit en personeel amateuristisch
Noortje H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Mijn tweede bezoek bij de Harbour Club en om eerlijk te zijn was dit best teleurstellend. Ondanks de enorme personele bezetting verliep de avond ontzettend rommelig bij ons, maar ook bij de tafels om ons heen. Lunchkaart ipv dinerkaart (tot tweemaal toe), gerechten van andere tafels aangeboden krijgen, geen amuse (ook niet tegen betaling), voorgerecht vergeten , drankjes moeten bestellen aan de bar, slechte uitleg bij het kaasplankje enz. We hebben wel heerlijk gegeten. Dat moet gezegd worden. Ook de wijn was zalig.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Voor het eerst bij de Harbour Club Vinkenveen Leuke atmosfeer en een gastheer zoals een gastheer behoort te zijn.
Marcel & Annette.
S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
het was een leuke avond. muziek was gezellig en de sfeer is zeer goed. vlees is zeer goed en heb zeker genoten! ik kom zeker terug!
maikel N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Prima
Han V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Helemaal top, alles wat je verwacht van een gezellige avond lekker eten. Bediening perfect en uitermate vriendelijk . Geen lange wachttijden tot de gerechten doorkwamen, alles goed......
Anne-Lies D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Eten matig en dan ook nog hoge prijzen! 6 slappe asperges, ceviche meg teveel saus, garnalen met deegkorstje wat slap was in plaats van krokant. Wat mij betreft geen reden om terug te komen!
André J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
ofschoon de kwaliteit van het gebodene zeer goed was, waren er ernkele eigenaardigheden die mij tegen de borst stuitten. Allereerst werd gevraagd of ik iets te drinken wilde, prima. Vervolgens werd gevraagd of ik een amuse met brood of met pata negro wilde. Ik vond de vraag ietwat vreemd, want een keuze van amuse was mij nog niet eerder, waar dan ook, gevraagd. Ik antwoordde: pata negro en was beneiuwd wat er komen zou. Na het openingswijntje, een heerlijke cherdonnay, hoorde ik rechts van mij een stem die zei: 'uw amuse' en er werd een plankje op tafel gezet met geroosterd flinterdun brood, rucola, pata negra ham en een sausje. Dit was geen amuse, dit was een compleet voorgerecht en dat was niet de bedoeling. Een amuse is een klein hapje vooraf of tussendoor, vaak geserveerd op een lepel en altijd van de zaak, amuses staan nooit op de rekening. Enfin, u voelt al aan waar dit naar toe gaat: Eur 15,00 op de rekening. Ook werd gevraagd of ik een glas water erbij wilde en ik zei ja. Vervolgens werd een grote fles geopend, een glas ingeschonken en in een aan de tafel bevestigde koeler gestoken. Aan het eind, bij de afrekening, vroeg ik of die hele fles water op mijn rekening stond. Dat was het geval en de vriendelijke jongedame vroeg of ze dat van mijn rekening moest afhalen. Ik antwoordde bevestigend en zij liep weg om even later terug te keren met de mededeling dat dat niet ging. Dit was natuurlijk een leuk toneelstukje en Ik kon de fles (uiteraard) meenemen, ik had hem overduidelijk betaald dus dat deed ik ook. De visschotel smaakte heerlijk, maar van dergelijke fratsen ben ik niet gediend!
M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Alles klopt bij deze Harbour Club, de ontvangst met het aannemen van de jassen, de service en de bediening, uiteraard de de gerechten, de inrichting en de juiste muziek. We kunnen niet wachten om ook het terras een keer te bezoeken, maar komen voor dei tijd zeker nog terug
Mirre H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
We hadden een 2 gangen lunch. Voorgerecht was net even teveel gezout. Zalmgerecht was ontzettend lekker, complimenten. En genoeg heerlijke gerechten op de kaart om terug te komen.
Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zeer mooi en sfeervol restaurant, wel zeer prijzig, maar eten was echt perfect. geluid van muziek ( live DJ ) klonk nogal hol. D.w.z. acoustic niet top. werd aan gewerkt volgens manager.