The Harbour Club Vinkeveen

• Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Omgevingstemperatuur was te laag
Emmie V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten is super lekker en wordt op een leuke manier geserveerd. je wordt goed ontvangen, je jas wordt aangenomen en ze begeleiden je naar de tafel. De sfeer is top!! ons zul je vaker zien.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Bediening had geen tijd om aandacht aan ons te schenken. Dus na lunch geen koffie genomen en heel snel weggegaan.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Uitstekende vriendelijke en attente bediening. Heerlijk gegeten in een goede atmosfeer. Prima wijn en professionele medewerkers. Niet goedkoop maar de prijs kwaliteit verhouding is goed.
Thessa V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Super gezellige zondag gehad & heerlijk gegeten. Heel leuk dat er live muziek was. Perfect SUNDAY. Leuk, vriendelijk en gezellig personeel.
JB N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Onze keuze was zeebaars in het zout. De serveerster maakte daar een potje van. Zij vroeg na mijn commentaar iemand anders het over te nemen. Deze man begreep dat dit niet zo kon en organiseerde een nieuwe zeebaars.
Kortom heel correct en later begreep ik dat de serveerster een begrafenis had gr had die dag en wij juist iets hadden te vieren !
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was vettig en het vlees was totaal niet mals maar taai. De bediening slecht. Voornamelijk het blonde meisje die onze tafel bediende was arrogant en onpersoonlijk. Ze keek je niet aan, en liep gewoon weg.
Arnold E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
als je een andere Harbourclub gewend bent bijvoorbeeld Amsterdam, dan kom je hier in een gelegenheid die erg tegen valt ,saai en eigenlijk iets voor oudere stellen ! eigenlijk een normaal wegrestaurant in een modern jasje.
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lang geleden dat ik zo'n teleurstellende avond heb gehad. Was erg nieuwsgierig naar the harbour club maar ga er nooit meer heen! Drankjes duurden lang, fles wijn werd pas geserveerd nadat het voorgerecht al lang en breed op was. Daarnaast werd een klacht over het eten totaal niet serieus genomen en voelde ik me een beetje voor gek gezet. Koffie duurde 15! Minuten terwijl het totaal niet druk was. Het eten was ok, maar prijs kwaliteit totaal niet in verhouding. Er valt nog een hoop bij te spijkeren aan de service en het personeel.
Sahar A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten is heerlijk maar de bediening viel enorm tegen. In tegenstelling tot Amsterdam waar we een top avond hebben gehad met uitstekende service, was de bediening in Vinkeveen traag en niet alert, ookal was het een rustige woensdagavond en waren weinig tafels bezet. Voor de prijs die je betaalt, mag je ook wel wat verwachten van de bediening. Voortaan gaan we naar de vestiging in Amsterdam.
Erik10 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zakelijke afspraak gehad, mooie plek om af te spreken, parkeren voor de deur en heerlijke visgerechten. Kom hier zeker terug
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Matige bediening. Met z’n vieren uit eten. Een hoofdgerecht blijkt niet meer te leveren. Gevolg: drie man eet gezamenlijk, nummer 4 krijgt 20 minuten laten het hoofdgerecht.
Drankjes ter compensatie ontvangen , maar dit hoort niet bij de pretenties vsn de HC.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Uitstekende locatie en een fantastische ambiance. Goede ontvangst en geweldige vrolijke bediening. Perfecte avond gehad, gelachen en de gerechten waren TOP. Met 5 personen 3 uur getafeld, combinatie van alle oesters, king krab, kreeft, zeetong, slibtong en gegrilde tonijn in combinatie met de Australische Chardonnay en een afsluiter chocolade verassing op plank. Natuurlijk niet goedkoop, maar was het dik waard. Komen zeker terug. Thanks.
lucienne H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het was wederom een heerlijke avond, goed eten, top sfeer en vriendelijke bediening.
De sushi's zijn echt fantastisch en de 4 verschillende hoofdgerechten allemaal even lekker.
De Irish coffee een te lekkere afsluiter.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zoals je van deze keten verwacht is ook deze HC luxe en groots opgezet, wel sfeervol. Nadeel is dat de tafeltjes wel erg dicht op elkaar staan. Er zit nog geen armlengte tussen de buren. De gerechten zijn vrij duur geprijsd maar ook dat weet men meestal wel als je er voor kiest om naar de HC te gaan. Neemt niet weg dat het prettig zou zijn als het wat dat betreft wat toegankelijker zou zijn. De service was vlot en vriendelijk, niets op aan te merken. De 'crispy tuna' was origineel en lekker. De club sandwich met vlees was ook prima.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Wat ons betreft echt een top restaurant, personeel is vriendelijk, ze zijn erg alert en geven je veel aandacht, af en toe een grapje tussen door.. ze maken je avond compleet. Eten was goed, hadden ook niet anders verwacht. Helaas door slecht weer niet plaats kunnen nemen op het heerlijk terras aan het water, goed excuus om nog eens terug te komen!
wortmanchopin .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Prachtige plek aan de plas....maar bediening zeer slecht...geen volle tent, maar moeten vragen om bediend te worden. Sushi prima, maar maaltijdsalades dieptriest....Asian salad bestaat uit geraspte kool en wortel met vier stukjes vage biefstuk...
Erg veel " zien en gezien worden" , maar prijs-kwaliteit verhouding is dieptriest.
Kwam hier zakelijk...maar is laatste keer. Dieptriest, 200 euro afgerekend voor 16 stukjes goede sushi en een bord geraspte kool en wortel. Om bediening moeten vragen. Kortom...wegblijven...
S S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prachtige inrichting & mooie ligging aan de plassen dus zodra de verbouwing af is, is het zeker de moeite waard voor een borrel & 'n bite aan het water. Prijzen van de gerechten redelijk aan de hoge kant maar de omgeving en sfeer maken dat wat mij betreft goed. Onze hapjes waren overigens heerlijk; Ceasar salade, steak tartare, sashimi en krokant gebakken oesters. Verder prima wijnen en bediening wisselend (maar ala, dat heeft vaak even tijd nodig; ze zijn tenslotte net geopend).
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Hier met z'n vieren in een heerlijk avondzonnetje op het terras gegeten. Kaart ziet er op Internet veelbelovend uit: dure luxe, maar ook minder dure klassiekers. Veelal vis- en zeevruchten georienteerd. Wij gingen voor drie losse gangen, maar begonnen met brood + pata negra en wat drankjes. Pata negra stond niet op de kaart maar bleek 15 euro te kosten. Drankjes ook aan de prijs, bv. "Ouderkerk's Weizen" a 6 euro. Overigens hebben wij geen wijn- of drankenkaart gezien... Vooraf THC Starter, Ceviche zeebaars en Bisque d'Homard. Mooi opgemakt en goed van smaak, gemiddelde prijs p. st. 17,50. Als hoofd Tonijn, THC Burger en Sliptongetjes. Ook weer mooi opgemaakte borden en smaakvol, met een eervolle vermelding voor de frietjes bij de burger en de sliptongetjes. Gemiddelde prijs 27,50. Toe de Chocolade dream en Lemon curd: vooral eerstgenoemde is een smaakvolle, maar o zo gevaarlijke caloriebom. Fantastisch opgediend overigens! Gemiddeld 13 euro p.p.. Dan nu de puntjes van aandacht: geen wijnkaart gezien, dure drankjes (wijn bleek 55 euro/fles te kosten), geen karafje kraanwater mogelijk en een ronde tafel die ongelofelijk wiebelde (constructiefout?). Verder: bediening mag ietsje meer passie uitstralen, iets enthousiaster/energieker. En dan de prijzen: ondanks de fijne avond vond ik het geen 100 euro p.p. waard. Was er dan niets goeds? Jawel hoor! De inrichting binnen is eigentijds en verrassend, de zaak heeft zeker potentie en de kwaliteit van de gerechten/producten is zeer goed. Zo ook de koffie (dubbele espresso) toe.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zaten aan ronde tafel aan het water. Op zich een mooie plek, ware het niet dat het hotel verbouwd wordt waardoor je toch half op een bouwplaats zit die afgeschermd wordt met doeken. Was een rustige avond (want Ajax speelde) en toch moesten we 1,5 uur op voorgerecht wachten. Sushi was voortreffelijk. Hoofdgerechten (burger, kip bbq en tonijn) waren Ok, maar niet bijzonder. Prijs-kwaliteit is niet in verhouding. We aten met z'n vieren (2 volw en 2 kids) voor €185 terwijl slechts 1 persoon een voorgerecht nam en 1 persoon een nagerecht).. geen flessen wijn of dure drankjes. Aan de prijs dus. Ter illustratie: 8 sushi's kosten €23. Bediening was ook niet bijzonder. Kortom: ik was niet onder de indruk (behalve van de rekening) en zou dit restaurant niet aanraden.