The Harbour Club Vinkeveen

Groenlandsekade 1 3645 BA Vinkeveen Nederland Kaart
31-206735922

Over het restaurant The Harbour Club Vinkeveen

Een unieke locatie in Vinkenveen met internationale allure. Een sprankelende sfeer en buitengewoon fantastisch eten. Een blend van Miami, Barcelona en de Côte d’Azur. Kom langs en laat je verrassen door het ‘top notch gestylde’ interieur, de hoogwaardige kookkunsten en de uitstekende bediening van The Harbour Club in Vinkenveen.

Een bezoek aan The Harbour Club staat garant voor puur en intens genieten. Hoogstaande kookkunsten gemixt met een tikkeltje eigenwijsheid, maar wel met oog voor detail. Geniet van het eten of vier een feestje met één van de vele cocktails.

Zoek je kwaliteit in een ontspanning omgeving, dan voel je je bij The Harbour Club Vinkenveen direct thuis. Reserveer nu, eenvoudig online en direct bevestigd.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Harbour Club Vinkeveen

• Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant The Harbour Club Vinkeveen

Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
€18 voor 1 snee brood met wat vis en veel sla. Lang wachten op de drankjes. Luidruchtig publiek. Lekker ordi. Wie daar zin in heeft, zit hier prima.
Nathan R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
top locatie buiten lunchen aan kleine haven uitstekende sfeer,goede servoce perfecte gerechten,een aanrader.
je bent even in het buitenland.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Voor de prijzen die ze hier durven te vragen was het eten écht heel erg slecht! Als voorgerecht de carpaccio en de gamba's. Carpaccio was prima maar niet lekkerder dan bij een willekeurig dorpsrestaurantje. De gamba's waren teleurstellend. Ze zaten in een marinade badje maar hadden overduidelijk de tijd niet gehad om ook echt te marineren, het smaakte namelijk nergens naar. Als hoofdgerecht de Pekingeend en de Rib-eye. De Pekingeend was nog taaier dan een schoenzool, absurd! Toen de ober er naar vroeg hebben we dit aangegeven en heeft hij op eigen initiatief (wat wij zeker waardeerden) een extra portie geregeld maar ook deze was nog taai. De Pekingeend bij de Chinees is beter van smaak en ook nog super mals... Bij de rib-eye hebben ze niet eens de moeite genomen om deze op een grill te bereiden zodat de smaak lekker vrijkomt, maar gewoon in een koekenpan en ook weer veel te ver doorbakken. Het toetje laat ik maar gewoon zitten.. Van ons hele diner was het énige lekkere de gebakken rijst en het enige goede de service. Onze ober krijgt een absolute 11 voor de service en zijn kennis over de wijnen. Maar verder; bizar slecht! Jezelf profileren als restaurant met "internationale allure" en 'buitengewoon fantastisch eten" is misleidende reclame. In deze keuken begrijpen ze er niks van en moet je lef hebben om daar de hoofdprijs voor te vragen!
Over het interieur, de tafels waren erg klein waardoor het geheel er niet eens oppaste en de tafels staan zo enorm dicht op elkaar gepropt dat wij tot onze grote ergernis alle onsmakelijke gesprekken van onze tafelburen konden meekrijgen. Wij komen hier absoluut niet meer terug!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wat een top tent! Eten was echt super, zou er zo weer heen gaan bediening kon iets beter maar dat mag de pret niet drukken mij zien ze daar weer terug!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Blijft geweldig om hier te eten, zondag draaide er een dj wat de sfeer nog gezelliger maakt. Bediening is vriendelijk en komt op de juiste momenten langs. The harbour is voor ons echt een avondje uit, we genieten elke keer weer.
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Te duur. Zeer kleine porties. Eten van matige kwaliteit en personeel amateuristisch
Noortje H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Mijn tweede bezoek bij de Harbour Club en om eerlijk te zijn was dit best teleurstellend. Ondanks de enorme personele bezetting verliep de avond ontzettend rommelig bij ons, maar ook bij de tafels om ons heen. Lunchkaart ipv dinerkaart (tot tweemaal toe), gerechten van andere tafels aangeboden krijgen, geen amuse (ook niet tegen betaling), voorgerecht vergeten , drankjes moeten bestellen aan de bar, slechte uitleg bij het kaasplankje enz. We hebben wel heerlijk gegeten. Dat moet gezegd worden. Ook de wijn was zalig.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Voor het eerst bij de Harbour Club Vinkenveen Leuke atmosfeer en een gastheer zoals een gastheer behoort te zijn.
Marcel & Annette.
S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
het was een leuke avond. muziek was gezellig en de sfeer is zeer goed. vlees is zeer goed en heb zeker genoten! ik kom zeker terug!
maikel N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Prima
Han V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Helemaal top, alles wat je verwacht van een gezellige avond lekker eten. Bediening perfect en uitermate vriendelijk . Geen lange wachttijden tot de gerechten doorkwamen, alles goed......
Anne-Lies D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Eten matig en dan ook nog hoge prijzen! 6 slappe asperges, ceviche meg teveel saus, garnalen met deegkorstje wat slap was in plaats van krokant. Wat mij betreft geen reden om terug te komen!
André J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
ofschoon de kwaliteit van het gebodene zeer goed was, waren er ernkele eigenaardigheden die mij tegen de borst stuitten. Allereerst werd gevraagd of ik iets te drinken wilde, prima. Vervolgens werd gevraagd of ik een amuse met brood of met pata negro wilde. Ik vond de vraag ietwat vreemd, want een keuze van amuse was mij nog niet eerder, waar dan ook, gevraagd. Ik antwoordde: pata negro en was beneiuwd wat er komen zou. Na het openingswijntje, een heerlijke cherdonnay, hoorde ik rechts van mij een stem die zei: 'uw amuse' en er werd een plankje op tafel gezet met geroosterd flinterdun brood, rucola, pata negra ham en een sausje. Dit was geen amuse, dit was een compleet voorgerecht en dat was niet de bedoeling. Een amuse is een klein hapje vooraf of tussendoor, vaak geserveerd op een lepel en altijd van de zaak, amuses staan nooit op de rekening. Enfin, u voelt al aan waar dit naar toe gaat: Eur 15,00 op de rekening. Ook werd gevraagd of ik een glas water erbij wilde en ik zei ja. Vervolgens werd een grote fles geopend, een glas ingeschonken en in een aan de tafel bevestigde koeler gestoken. Aan het eind, bij de afrekening, vroeg ik of die hele fles water op mijn rekening stond. Dat was het geval en de vriendelijke jongedame vroeg of ze dat van mijn rekening moest afhalen. Ik antwoordde bevestigend en zij liep weg om even later terug te keren met de mededeling dat dat niet ging. Dit was natuurlijk een leuk toneelstukje en Ik kon de fles (uiteraard) meenemen, ik had hem overduidelijk betaald dus dat deed ik ook. De visschotel smaakte heerlijk, maar van dergelijke fratsen ben ik niet gediend!
M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Alles klopt bij deze Harbour Club, de ontvangst met het aannemen van de jassen, de service en de bediening, uiteraard de de gerechten, de inrichting en de juiste muziek. We kunnen niet wachten om ook het terras een keer te bezoeken, maar komen voor dei tijd zeker nog terug
Mirre H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
We hadden een 2 gangen lunch. Voorgerecht was net even teveel gezout. Zalmgerecht was ontzettend lekker, complimenten. En genoeg heerlijke gerechten op de kaart om terug te komen.
Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zeer mooi en sfeervol restaurant, wel zeer prijzig, maar eten was echt perfect. geluid van muziek ( live DJ ) klonk nogal hol. D.w.z. acoustic niet top. werd aan gewerkt volgens manager.
K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
The harbour Club Vinkeveen is gelegen op een mooie locatie en biedt goede service! Daarnaast is de wachttijd niet lang en het eten is zeer goed. Enige wat ik wellicht zou verbeteren is een iets uitgebreidere lunchkaart.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Goede, vriendelijke en gastvrije service. Pro actief. Het verzoek om de muziek tijdens de lunch iets te dempen werd goed geanticipeerd.
Hedy T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Een uitstekende service en de maaltijden zijn goed.
De sfeer van het restaurant is gezellig maar bij drukte kan het behoorlijk rumoerig worden. Zeker door de keuze van de muziek
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Een romantisch avondje uit bij de Harbour Club Vinkeveen. Ambiance is goed en in de zomer met terras nog beter. Eten is van goede kwaliteit maar niet goedkoop. Service was attent en snel (dit is niet altijd het geval)!! De sushi is altijd een aanrader. Zeker ook leuk om mensen te kijken (komen veel opgedofde mensen die veel bezig zijn op hun telefoon ipv hun tafelpartners). Goede wijnen en ruime keuze aan champagnes! Voor een speciaal avondje een aanrader! Blijf dan ook lekker slapen in het hotel.