The Harbour Club Rotterdam

Kievitslaan 25 3016 CG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant The Harbour Club Rotterdam

Beleef The Harbour Club Rotterdam!

In een bijna honderd jaar oude villa in een Rotterdams stadspark, nabij de Euromast zit The Harbour Club Rotterdam. Chique, stoer en prachtig gestyled. The Harbour Club Rotterdam is voor iedereen toegankelijk. Van malse steaks tot de allerduurste kaviaar, van verse sliptong tot geweldige fruit de mer-plateaus. Zowel een vis- als vleesliefhebber haalt zijn hart op bij The Harbour Club.

Alle culinaire creaties worden met liefde voor het vak en met respect voor de natuur en het milieu bereid. De dagverse vissen worden duurzaam gevangen met het MSC keurmerk en ook de heerlijke vleesgerechten zijn voorzien van een keurmerk. Geniet van de culinaire creaties van de chef en zijn brigade. Op zonnige dagen kun je bij The Harbour Club Rotterdam heerlijk loungen, met een wijntje en wat oesters, op het luxe terras met parkzicht.

Een unieke locatie, een sprankelende sfeer en fantastisch eten beleef het bij The Harbour Club Rotterdam!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Harbour Club Rotterdam

• Amex
  • Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken

Jouw recensie over het restaurant The Harbour Club Rotterdam

Megan V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk ontspannen avondje uit. De service is uitmuntend, vanaf het moment dat je je auto uitstapt is het personeel behulpzaam, vriendelijk en zeer attent. Ook aan tafel was het zeer ontspannen, gerechten worden bereid wanneer je wilt en advies over de wijnkaart was zeer uitgebreid. Het eten was goed bereid en zag er verrukkelijk uit. Na een lekker dessert en een kopje koffie/thee achteraf hebben we de avond zeer positief beleefd! Zeker voor herhaling vatbaar!
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het was weer top. Echt een avondje uit. Ontvangst, bediening (ook bij de bar), eten,
en sfeer zijn allemaal van een hoog niveau. De rekening is altijd wel weer even slikken maar we hebben het er graag voor over.
yvonne.riekerk R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Gezellige en stijlvolle omgeving/inrichting - het mooie pand/gebouw helpt daarbij - we zaten in een gezellige kerstsfeer. Heerlijke gerechten op de kaart. Ik kom zeker terug voor de pekingeend.
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Met ons gezin, 15 personen, tweede Kerstdag gevierd! We kunnen zeker spreken van een zeer geslaagde Kerst, uitstekende bediening, heerlijk gedineerd, gezellige live muziek en ambiance- zeker een aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
We hebben een gezellige sfeervolle maar wel rumoerige Kerstavond, (maar dit hoort bij the Harbour CluB)
gehad. Service en eten waren TOP!
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Goede ontvangst, goede muziek, prettige bediening, nonchalant, aardig.
Mooie aankleding, gezellige sfeer...................
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
blijf voldoende aandacht geven bij het presenteren van de gerechten/ingredienten. Het was of niet te verstaan of het werd afgeraffeld. Het is als gast fijn als je weet wat je eet ;-)
Verder topavond gehad!! Komen graag nog eens terug met ons team.

Bedankt.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Via iens boeken om 12.30 ging niet. Na chat met iens het advies gekregen om dan maar om 13 uur te boeken. dat lukte wel. We waren er overigens wel om 12.30 en dat was geen probleem.
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
The Harbourclub heeft glamour, gezelligheid, goed eten en (na afloop) jazz-lounge muziek van dj en trompettist. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, noch kennis van wijnen. Ideale setting voor jongens uit de haven. Zien en gezien worden. Rotterdamse chic.
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekkere gerechten, jammer dat de vegetarisch opties zijn heel weinig. Graag zou ik meer vegetarische maingerechten en snacks om te borrelen willen zien. In ieder geval hebben ze ons goed geholpen , de sushi was heerlijk en de gin tonic ook , allebei een aanrader!
Tanja G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten met mijn partner. Het dessert was ook super. In het verleden heb ik hier eens een bedrijfsuitje gehad met een hele andere inrichting. De locatie is nu veel chiquer ingericht.
Ik zou hier zeker nog eens terug willen komen
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima avond gehad met lekker eten in leuke locatie. Prijs / kwaliteit blijft wel een ding(etje), met de familie uit eten en zonder via de wijnkaart te bestellen, toch € 450,00 aftikken, vind ik een stevige prijs. Trendy en succes kan ook overgewaardeerd worden.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Leuk concept. Mooie locatie, leuke ligging en vriendelijke bediening. Eten was goed maar qua prijs kwaliteit uit verhouding. Te duur voor wat je krijgt.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Regelmatig bij de Harbour Club Scheveningen geweest, maar deze is onlangs gesloten en wilde met zakelijke relaties vis eten in Rotterdam. Dus toen hiervoor gekozen. Betaalbaarder dan bijvoorbeeld Las Palmas.
Hele mooie zaak midden in het park. Heel nette ontvangst, vriendelijke bediening, uitgebreide wijnkaart.
Heerlijk gegeten zeeduivel, ceaser salade met garnalen en steak tartare. Daarna chocolate dream genomen en creme brulee.
Enige minpunt ik heb een uur op extra getoast brood moeten wachten voor bij mijn steak tartare. Uiteindelijk hebben ze dit meer dan goed gemaakt door de chocolate dream van het huis te geven.
Bernard T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Oysters en Sushi heel goed. Hoofd gerecht (vis van de dag) heel goed maar geen groenten, en wijnig risotto. Presentatie echt minimalist.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Goede ambiance en zeer vriendelijke bediening. Het eten was erg goed en het wijnadvies bij de verschillende gangen klopte precies. Komen zeker terug.
H.P W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
In principe kwaliteit van het voedsel prima, alleen zou er een mogelijkheid moeten zijn het vlees aan tafel warm te houden, is nu snel afgekoeld.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Bijzonder origineel restaurant met uitstekende (jonge) bediening en heerlijke gerechten.
Absoluut een aanrader om een keer te lunchen of dineren.
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De 2e keer dat ik bij de Harbourclub heb gegeten. Heerlijke sfeer, prachtig publiek en gezellige obers. Lekker druk ook.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Vergane glorie. Dames doen hun best, maar het lukt gewoon slecht. Vragen om de menukaart, rommel op de stoelen, kapotte zittingen etc. De barman is overigens top! Het eten is gewoon belachelijk duur voor hetgeen je krijgt. Zeer middelmatige keuken.