The Harbour Club Rotterdam

Kievitslaan 25 3016 CG Rotterdam Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Harbour Club Rotterdam

• Amex
  • Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Terras
7,2

Jouw recensie over het restaurant The Harbour Club Rotterdam

Bernard T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Oysters en Sushi heel goed. Hoofd gerecht (vis van de dag) heel goed maar geen groenten, en wijnig risotto. Presentatie echt minimalist.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Goede ambiance en zeer vriendelijke bediening. Het eten was erg goed en het wijnadvies bij de verschillende gangen klopte precies. Komen zeker terug.
H.P W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
In principe kwaliteit van het voedsel prima, alleen zou er een mogelijkheid moeten zijn het vlees aan tafel warm te houden, is nu snel afgekoeld.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Bijzonder origineel restaurant met uitstekende (jonge) bediening en heerlijke gerechten.
Absoluut een aanrader om een keer te lunchen of dineren.
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De 2e keer dat ik bij de Harbourclub heb gegeten. Heerlijke sfeer, prachtig publiek en gezellige obers. Lekker druk ook.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Vergane glorie. Dames doen hun best, maar het lukt gewoon slecht. Vragen om de menukaart, rommel op de stoelen, kapotte zittingen etc. De barman is overigens top! Het eten is gewoon belachelijk duur voor hetgeen je krijgt. Zeer middelmatige keuken.
Jolie Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een prima avond gehad bij de Harbour Club. Leuke bediening, fijne gerechten. Een DJ draaide lekkere muziek in een mooie omgeving.
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Bediening uiterst vriendelijk en zorgt ervoor dat je een relaxte avond hebt in een ontspannen omgeving met goede muziek.
Manisha K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Behalve de papaya salade leek niet meer goed te zijn. Verder niks te klagen. Service was ontzettend goed!
Kees-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De bediening was dit maal zeer vriendelijk en voorkomend maar de prijs kwalititeit is toch wel ver te zoeken. Wij hadden kreeft als hoofdgerecht en voor 50 € zijn het toch wel hele kleine kreeften. Jammer
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hadden voor twee personen fruit de mer, waarvan het leek alsof het uit de diepvriezer kwam zo waterig.
En een karig gevulde schaal. En dan hadden we nog extra king crab en kreeft. Ik heb eel eens voor een lager bedrag een betere fruit de met gegeten
Nina S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten op een fancy, voor ons nieuwe plek in Rotterdam! Wij gaan zeker terug! De steak tartare was fantastisch, en veel lekkere wijntjes :-)
Ursula B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Ik heb hier samen met mijn vriendin gegeten op 29 september (dus verwonderd over de recensie van Ron B.) . Het zou aan de andere kant wel verklaren waarom het eten niet smaakte! Wij hadden hoge verwachtingen, wat ook mag voor zo een club. Onze scholfilet was niet te eten. We hebben een van de borden dan ook teruggestuurd. De muziek stond te hard. Jammer!
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij staan vandaag voor de deur er hangt wen briefje gesloten wegens ziekte kok wij hadden gereserveerd was goed geweest als ze ons afgebeld waren neem aan dat er meer mensen werken dan alleen.de kok kunt ons bellen.als hoj beter is op 0625227238
Van den Berg
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Ik ben er nu een paar keer geweest maar steeds valt het tegen. De prijs kwaliteit klopt totaal niet. Ik kom er niet meer, jammer want zoveel vis restaurants zijn er niet!
mevandenbosch1.1@gmail.com B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Gisteravond met een kleine groep van 9/10 personen wezen dineren in dit restaurant.
Het is niet voor de eerste keer dat we daar zijn dineren. Maar nu vielen toch wel een paar aspecten op.
Het buitenterras was geopend maar de stoelen waren niet schoon(vogelpoep). Ondanks dat de tafel al voor ons gereed was gemaakt om buiten te dineren.
Service was matig, het water en de wijn werd niet regelmatig of onvolledig uitgeschonken.

Gerechten waren niet bijzonder.Zeker in vergelijking met elkaar had de een veel om te nuttigen en de ander alleen een visje met een paar blaadjes groen. Gelukkig deelden het gezelschap het totale aanbod. De koffie /thee werd geserveerd maar er werd geen suiker etc aangeboden dus deze maar zo opgedronken.

Als laatste punt wat mij al jaren opvalt waarop deze high class locatie geen aandacht / zorg biedt aan de toiletten. Deze zouden prima staan in een brasserie maar voor deze locatie misstaan ze echter.

Mijn ervaring van jaren word steeds minder waardoor de voorkeur uitgaat om ergens anders onze diners te gaan nuttigen.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Van het weekend voor het eerst hier geweest, we zijn echt aangenaam verrast. Ontvangst was super vriendelijk, iedereen zei je gedag op een manier waarvan je het gevoel krijgt dat ze het echt menen. De bediening voelde ons perfect aan. Je word echt in de watten gelegd. De sfeer is relaxt. We hopen dat er ooit nog een nieuwe locatie in Utrecht geopend word zodat we wat vaker kunnen gaan!!
Beste gast,

Bedankt voor de mooie recensie! We zijn erg blij om te lezen dat u zo'n fijne, eerste ervaring met The Harbour Club Rotterdam heeft gehad en dat ons personeel u lekker in de watten heeft gelegd. Dat is waar we naar streven! Helaas zitten we nog niet in Utrecht, en daarom hopen we u snel weer eens bij ons in Rotterdam terug te zien!

Met vriendelijke groet,

Chelsea L
The Harbour Club HQ
Rens B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Geen verassingen hier wat mij betreft. Alles iets te duur, maar wel klassiek en goed. Wijnen waren lekker, maar we betaalden dan ook 11 euro per glas. Oesters waren goed, met ook kennis en uitgebreide verhalen, erg leuk. Service was bijzonder vriendelijk en goed.
Y2307 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
We hebben een gezellig avond gehad. Personeel was attent en het eten smaakte heerlijk. Alleen vond ik de frietjes persoonlijk iets te vettig...
Beste gast,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een recensie voor The Harbour Club Rotterdam. Wij waarderen uw feedback, omdat wij mede dankzij uw feedback onze service gericht kunnen verbeteren.

Wij zijn blij om te horen dat u een gezellige avond bij ons heeft gehad en dat u zo lekker heeft gegeten.

Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Chelsea L
The Harbour Club HQ
Kurt J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Prima avond gehad, frisse tent en vriendelijk en vlot geholpen (oa blonde dame met bril). Je weet waar je aan toe bent wanneer je bij HC gaat eten; seafood-platters en wijnen aan de prijs in een trendy setting, mooi toch. Kom hier graag terug.