Over het restaurant The Harbour Club Maastricht

In de keldergewelven van een oud pakhuis

Op een unieke locatie, aan een binnenhaven van de Maas, is dit romantische restaurant gevestigd. De Harbour Club heeft een modern en open karakter met een industrieel tintje waar je op je wenken wordt bediend door de vriendelijke en gastvrije medewerkers. Begin een culinaire middag of avond met een drankje bij de open haard en laat je vervolgens verwennen door de kookkunsten van de chef.

Meer informatie over restaurant The Harbour Club Maastricht

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant The Harbour Club Maastricht

Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prachtige avond dus buiten perfecte sfeer. Verfijnde smaak explosies van hoog niveau. Vriendelijke service. Bereikbaarheid met auto uitdaging en parkeren duur.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Afgelopen woensdagavond op het terras na een gin-tonic voor mijn vrouw en een biertje voor mij een vijfgangen menu gegeten. Het was een erg mooie warme avond en het terras was helemaal vol. Flesje Gruner Veltliner erbij en 4 glazen rode wijn. Ons verzoek om een karaf water werd niet gehonoreerd. Ze hadden geen karaffen!! Wel flessen water voor €5,75? Dat dit nog voorkomt is me een raadsel. Die discussie is al zo vaak gevoerd. In het begin moesten we lang wachten voordat we iets geserveerd kregen. Later op de avond werd dat beter. De gerechten waren overigens verrassend en erg lekker. Mijn vrouw vond het hoofdgerecht van eend te overdadig voor een vijfgangen menu en niet in verhouding met de andere gangen. Persoonlijk had ik daar minder moeite mee, hetgeen erin resulteerde dat ik een gedeelte van mijn echtgenote ook nog heb opgegeten. Achteraf misschien niet geheel verstandig voor de lijn. Door de reactie over het water een slechte beoordeling ondanks dat de ambiance en het eten dat eigelijk niet verdient.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Veerle R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gisteren voor mijn verjaardag een driegangen-lunch gegeten bij de Harbour club. De kwaliteit was erg goed! Ontzettend genoten, heerlijke wijnen, perfecte ambiance. Het uitzicht op het bassin is ook erg leuk! Zeker een aanrader
foodilicious .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Hier een 3 gangen surprise lunch gehad met social deal. Eten was echt gewoon heerlijk en werd rekening gehouden met wensen vegetarisch en varkensallergie, bediening zeer vriendelijk, ambiance prettig. Zou hier zeker terugkomen en iedereen aanbevelen
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Onlangs een weekend in het mooie Maastricht geweest, met op donderdag avond een bezoek aan de Harbour Club voor een 5 gangen verassingen diner met Amuse. 's middags waren we er al eens langs gelopen om te kijken waar we in de avond moesten zijn. De locatie aan het haventje is niet heel echt bijzonder want er gebeurd weinig en de gelegenheden eromheen zijn maar beperkt en waren nagenoeg allemaal gesloten en als ze al open waren amper bezocht. Met het lood in de schoenen 's avonds toch maar de gok gewaagt. Weggaan op zoek naar iets anders kan immers altijd. Wat zijn we blij dat we hier zijn geweest. Een erg leuke, romantische ingerichte zaak en vriendelijk personeel.
Een open keuken waardoor je kunt zien hoe alles bereid wordt. Het was aspergeseizoen dus in nagenoeg alle gangen zat het witte goud wel op een speciale manier verwerkt. Uiteindelijk hebben we er ruim 3 uur gezeten en van iedere gang genoten. Jammer is wel de locatie. Het ligt wel wat afgelegen van het bruisende horeca leven maar is wel aan te lopen. We gaan hier zeker nog eens terug als we weer in Maastricht zijn.
Moes B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ronduit teleurstellend!! Wij zijn de hoge standaarden van Harbour club Amsterdam en Rotterdam gewend, daarom dachten we Maastricht moet minimaal even goed zijn! Het tegendeel is het geval: het restaurant was helemaal leeg, dat op vrijdagavond! Daarnaast was de gastheer bijzonder ongeduldig en kregen we het gevoel bij het uitzieken van de wijn dat het meneer niet snel genoeg ging. Dan de amuse: onaangename combinatie van ei, asperge en amandelen. Het vlees en de kreeft: een chaos op het bord en alles smaakte vooral naar boter. Het vlees was nogal taai voor een ossenhaas. Daarnaast mag het een schande heten dat men de truffelsaus een truffelsaus noemt. Niks meer dan een slap aftreksel daarvan. Kortom: Harbour club Maastricht, nooit meer!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Erg lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Voorgerecht heerlijke tonijn. Tussengerecht schelvis met doperwtenmousse en knapperige venkel, mooie combinatie. Hoofdgerecht malse runderfilet met fantastische truffeljus en lekkere zomergroenten. Toetje met chocolademousse, aardbeienijs en bijzondere stevige maar smeuïge lus op basis van witte chocolade, heerlijk. Complimenten voor de jonge chef en zijn brigade en de bediening.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Zaterdagmiddag heerlijk lunchen op het terras van de Harbour club. Het restaurant verdient een dikke 8 voor zowel eten als bediening. De ambiance is erg leuk, haven met veel te zien. bootjes, mensen, zelfs een trouwerij terwijl wij er waren. Zeer levendig in de zomer.
We zijn er vaker geweest en eigenlijk is het altijd goed. We hadden één vegetarisch- en één vlees menu. We werden verwelkomd met een glaasje bubbels. Altijd lekker.
Vooraf een filet americain met heerlijke smaakjes er om heen. Kleine stukjes gemarineerde groenten en subtiele sausjes. Goed brood erbij en het vegetarische gerecht was er mooi op afgestemd.
De beide hoofdgerechten (vlees en gevulde pasta) was een lust voor het oog en de er om heen gedrapeerde groentes kleine smaakexplosies. Ook het dessert, chocolade ijs en zeer smakelijke bavarois mochten er zijn. We hadden er een wijnarrangement bij genomen. Lekkere bijpassende wijnen op advies van de zaak. Geslaagd. En voor een keurige prijs. Op ons verzoek werd er een wijn bijgeschonken toen het hoofdgerecht nog niet op was, maar de wijn wel. Het stond niet op de rekening. Kijk daar gaan we voor.
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Erg leuk ingericht restaurant aan het Bassin in Maastricht. Goede sfeer en vriendelijke bediening. 5-gangen verrassingsmenu was heerlijk met seizoensgebonden producten. Wijnarrangement paste hier erg goed bij. Prijs-kwaliteit verhouding erg goed! Zeker een plek waar we regelmatig terug zullen komen.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Prettige bediening. Zeer goed gegeten. Leuke wijnen. Fijne avond gehad. Heb je iets te vieren, sla dit restaurant zeker niet over. Prijs/kwaliteit is zéér goed.
Roald W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk gegeten. We hebben het 5 gangen menu van de chef geprobeerd. De amuse, tussengerechten en hoofdgerecht waren erg smaakvol en ook de bijpassende wijnen die werden geserveerd waren uitstekend. Komen zeker een keer terug!
EvaS .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Via Groupon het 5 gangen menu van de chef gegeten. Kortom dit was subliem! Er werdt rekening gehouden met speciale wensen. De grote van de porties waren perfect, niet te klein, niet te groot. En de smaak was verrukkelijk. Prijs-kwaliteitsverhouding was goed.Door de Groupon was het natuurlijk heel goedkoop, maar zou je de volle prijs betalen voor het menu, dan vind ik het nog steeds niet duur.
Ik kon geen alcohol drinken, maar speciaal voor mij werdt er een feestelijk alcohol vrij aperitief gemaakt.
Het personeel is erg vriendelijk en enthousiast. Wel had een persoon extra in de bediening misschien wat fijner geweest, waardoor er misschien iets meer aandacht is voor bijv. Extra drankje bij lege glazen enz. Maar dit was niet heel storend.
Het gebouw is heel bijzonder. Leuk pand aan het water, met het originele plafond. De stijl van de inrichting is modern. Met open keuken.
Wij hebben een super avond gehad. Als we weer in Maastricht zijn gaan we hier zeker weer eten!
Heija .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij de Harbor Club. Apperatieven bij de open haard, leuke, lekkere en verrassende hapjes. Eend en kabeljauw subliem, mooi opgemaakt en gepresenteerd met uitleg van de chefkok zelf. Koffie na, met wederom heerlijke hapjes. Absoluut een aanrader met vriendelijke bediening en op een mooie locatie, iets buiten het centrum
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gisteravond gegeten in de Harbour club Maastricht. Mooi decor door de aanwezigheid van de gewelven. Goede stoelen leuk gedekte tafel. Bediening was goed, attent en vakkundig zonder opdringerig te zijn.
Eten zag er goed verzorgd uit en de borden waren leuk opgemaakt. Alleen jammer dat er geen smaakstoffen gebruikt waren. Het eten smaakte dan ook erg vlak, weinig beleving hierin. Een 2de opmerking; De prijs van het eten/ de gerechten is voor dit niveau bedrijf prima, maar de drankprijzen hierbij zijn veel te hoog. Waarschijnlijk gaat men t van het oude Horeca spreekwoord, uit ze eten met arm en drinken met rijk.
suusp .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het is een geweldige locatie, in een gewelvenkelder. Je krijgt totaal niet t gevoel dat je opgesloten zit, het is ruim opgezet. De sfeer is heel goed, een balans tussen ontspannen en sjiek. Alles is gelijkvloers dus rolstoelers of mensen die slecht ter been zijn kunnen hier prima dineren. Het toilet is makkelijk toegankelijk en er mag zelfs tot voor de deur worden gereden om mensen uit de auto te laten. Parking is mogelijk in de q- park op 3 min loopafstand.
Het eten is gewaagd, interessant en lekker. De gerechten zijn net kunstwerkjes. De bediening is vriendelijk en correct. Een absolute aanrader en ik zou zelf vandaag weer gaan!
CTAL .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gisteren gaan eten bij Harbour club Maastricht. Sfeer gezellig . Wij hadden er voor gekozen een extra gang te bestellen dit was voor 7.50 extra goed te doen. Er was geen keuze in een menu was enkel een verrassingsmenu. Wat ervaren als een nadeel. Prijs kwaliteit kwantiteit ondermaats. Amuze was niet lekker totaal geen smaak . Eerste gerecht zat niet echt veel werk aan.. Flinterdunne stukjes van groente en een klein stukje vis. Tussen gerecht was lekker kreeften soepje. Hoofdgerecht was livarvarken 2 hele kleine stukjes smaak was goed! Opmaak vd borden heel mooi. Echter veel te weinig. Toetjes was goed.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Aangename inrichting in de oude kade-kelders. Attente bediening. Lekker 3-gangen-menu met oa. een frisse "ceviche" van makreel, en botermalse filet van Livarvarken. Mooi gepresenteerd.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Verrassend lekker gegeten. Menu via de AH zegels. Het livar varken was verrukkelijk. En het toetje heerlijk. Een minpuntje was het servies van de thee. Indien stuk niet meer gebruiken. Ambiance gezellig
gerard M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Lekker gegeten,er heerst een warme gezellige sfeer.
Jassen werden hoffelijk aangenomen.
We komen zeker nog een keer terug