Over het restaurant The Harbour Club Maastricht

In de keldergewelven van een oud pakhuis

Op een unieke locatie, aan een binnenhaven van de Maas, is dit romantische restaurant gevestigd. De Harbour Club heeft een modern en open karakter met een industrieel tintje waar je op je wenken wordt bediend door de vriendelijke en gastvrije medewerkers. Begin een culinaire middag of avond met een drankje bij de open haard en laat je vervolgens verwennen door de kookkunsten van de chef.

Meer informatie over restaurant The Harbour Club Maastricht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant The Harbour Club Maastricht

Kim L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Er was blijkbaar niet gerekend op ons. Er werd snel een tafeltje erbij gemoffeld. Jammer.
Eten was gelukkig wel lekker.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Terras was niet voorbereid voor lunch, service was slecht. We moesten zelf meermaals om drinken vragen terwijl het niet druk was.
Eten was goed.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten en genoten aan het water. Vriendelijk personeel
Helmie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Mooi weer .. lekker buiten genoten van heerlijke gerechten!!
Diederik H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Fijne ambiance aan de kade van de binnenhaven. In eerste instantie aangetrokken door de naam van de gelijk namige keten in o.a. Amsterdam maar er bestaat geen enkele relatie met genoemde keten. Voortreffelijk gegeten, 5 gangen met wijn arrangement, kost wat maar is het zeker waard. Uitmuntende zijn de coquilles, mooi gegaard en samen met de lokale Witte Appostelhoeve het topgerecht van de avond.
Jürgen K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Met Social Deal nooit iets slechter gehad = een 3gangen lunch voor 48,-- Euro!!!
Echt niet aan te bevelen. Alleen als je vrienden kwijt wilt!
Hooftgerecht: als verassing waren 3 stukjes kipfilet, alleen te zien met leesbril.
Was werkelijk een echte verrassing, die je echt nooit meer wilt meemaken.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het stonk aan de waterkant naar riool. Hoofdgerecht viel wat tegen
Sjouke Thies K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Toppertje om absoluut terug te komen, echt geweldig gegeten.
Mooie gerechten met een heerlijke rust in de keuken. Een genot om naar te kijken en te proeven.
Florentine N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prachtige locatie, heerlijk eten en goede service. Bediening was super attent en vriendelijk. Na het hoofdgerecht zakte het tempo een beetje in. Zou normaal geen probleem zijn geweest (het was gezellig en we zaten lekker), maar met een klein kind was dat toch niet zo handig. Gelukkig werd dit door de bediening goed opgepakt en kregen we spoedig daarna onze heerlijke nagerechten.
Ik zou zeggen een aanrader voor iedereen die lekker wil eten op een prachtige locatie.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima ontvangst! Uitstekende gastheer met goede adviezen over wijn en het menu. Top avond gehad.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Na een aantal jaar afwezigheid, omdat het de laatste keer toch wel wat tegenviel afgelopen vrijdagavond opnieuw hier gaan eten met een Social Deal. Het was een gezellige/fijne/culinaire avond. We werden op vriendelijke wijze ontvangen en kregen een mooi tafeltje aangeboden. Lekker aperitief vooraf en een smakelijke amuse. Aansluitend vijf lekkere gerechten met zeer wisselende smaken. Ter afsluiting koffie met zelfgemaakte friandises. Kortom een fijne avond uit en we komen van de zomer zeker terug om lekker buiten aan het Bassin te genieten op een mooie zomeravond.
David K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Harbour Club is ons zeer goed bevallen. Mooie samenstelling van menu. Gerechten waren goed bereid en zeer smakelijk. Alles paste goed bij elkaar. Professionele service en advies van personeel!
Heidi J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
perfecte avond, met heerlijk eten en uitstekende service.
Eén heel klein minpuntje: de muziek op de achtergrond: de sfeer was perfect geweest als dit kerstmuziek was ipv loungemuziek.
Therese W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij zijn met tweede kerstdag bij Harbour Club gaan eten. De gerechten waren prima - helaas de bediening wat minder. Bij het doorgeven van de reservering hadden wij namelijk aangegeven dat enkelen van het gezelschap bepaalde dieetwensen had, dit werd bij het opnemen van de bestelling dan ook weer doorgegeven. Een moment later liep mijn partner naar de bar en was de bediende over ons aan het roddelen en klagen hoe lastig wij wel niet waren met vragen over het menu - erg onprofessioneel. Dit heeft ertoe geleid dat er een ongemakkelijke sfeer de rest van de avond heeft geheerst. Verder werd er ook bij binnenkomst een aperitief aangeboden zonder dat het duidelijk was dat het om een glas champagne van 11.50 ging - wij hadden immers nog geen menukaarten ontvangen en waren zodoende in de veronderstelling waren dat de aperitiefjes een deel waren van het vaste kerstmenu. Bij het afrekenen werd dit pas duidelijk - een onaangename verrassing...
Fanny V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezellige locatie, interieur ietwat verouderd, prima service en keuken
Nikki F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijke en bijzondere gerechten, dit is koken op niveau! Prachtig ingericht restaurant, heerlijke wijnen, komen deze zomer terug om van het 8 gangen diner te genieten :-).
jose B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was een hele fijne avond,wij hebben erg genoten.
Menno-Age D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker gegeten! Goede wijnen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prachtige avond dus buiten perfecte sfeer. Verfijnde smaak explosies van hoog niveau. Vriendelijke service. Bereikbaarheid met auto uitdaging en parkeren duur.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Afgelopen woensdagavond op het terras na een gin-tonic voor mijn vrouw en een biertje voor mij een vijfgangen menu gegeten. Het was een erg mooie warme avond en het terras was helemaal vol. Flesje Gruner Veltliner erbij en 4 glazen rode wijn. Ons verzoek om een karaf water werd niet gehonoreerd. Ze hadden geen karaffen!! Wel flessen water voor €5,75? Dat dit nog voorkomt is me een raadsel. Die discussie is al zo vaak gevoerd. In het begin moesten we lang wachten voordat we iets geserveerd kregen. Later op de avond werd dat beter. De gerechten waren overigens verrassend en erg lekker. Mijn vrouw vond het hoofdgerecht van eend te overdadig voor een vijfgangen menu en niet in verhouding met de andere gangen. Persoonlijk had ik daar minder moeite mee, hetgeen erin resulteerde dat ik een gedeelte van mijn echtgenote ook nog heb opgegeten. Achteraf misschien niet geheel verstandig voor de lijn. Door de reactie over het water een slechte beoordeling ondanks dat de ambiance en het eten dat eigelijk niet verdient.