Over het restaurant The Harbour Club Maastricht

In de keldergewelven van een oud pakhuis

Op een unieke locatie, aan een binnenhaven van de Maas, is dit romantische restaurant gevestigd. De Harbour Club heeft een modern en open karakter met een industrieel tintje waar je op je wenken wordt bediend door de vriendelijke en gastvrije medewerkers. Begin een culinaire middag of avond met een drankje bij de open haard en laat je vervolgens verwennen door de kookkunsten van de chef.

Meer informatie over restaurant The Harbour Club Maastricht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant The Harbour Club Maastricht

florentine N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prachtige locatie, heerlijk eten en goede service. Bediening was super attent en vriendelijk. Na het hoofdgerecht zakte het tempo een beetje in. Zou normaal geen probleem zijn geweest (het was gezellig en we zaten lekker), maar met een klein kind was dat toch niet zo handig. Gelukkig werd dit door de bediening goed opgepakt en kregen we spoedig daarna onze heerlijke nagerechten.
Ik zou zeggen een aanrader voor iedereen die lekker wil eten op een prachtige locatie.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima ontvangst! Uitstekende gastheer met goede adviezen over wijn en het menu. Top avond gehad.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Na een aantal jaar afwezigheid, omdat het de laatste keer toch wel wat tegenviel afgelopen vrijdagavond opnieuw hier gaan eten met een Social Deal. Het was een gezellige/fijne/culinaire avond. We werden op vriendelijke wijze ontvangen en kregen een mooi tafeltje aangeboden. Lekker aperitief vooraf en een smakelijke amuse. Aansluitend vijf lekkere gerechten met zeer wisselende smaken. Ter afsluiting koffie met zelfgemaakte friandises. Kortom een fijne avond uit en we komen van de zomer zeker terug om lekker buiten aan het Bassin te genieten op een mooie zomeravond.
David K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Harbour Club is ons zeer goed bevallen. Mooie samenstelling van menu. Gerechten waren goed bereid en zeer smakelijk. Alles paste goed bij elkaar. Professionele service en advies van personeel!
Heidi J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
perfecte avond, met heerlijk eten en uitstekende service.
Eén heel klein minpuntje: de muziek op de achtergrond: de sfeer was perfect geweest als dit kerstmuziek was ipv loungemuziek.
Therese W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij zijn met tweede kerstdag bij Harbour Club gaan eten. De gerechten waren prima - helaas de bediening wat minder. Bij het doorgeven van de reservering hadden wij namelijk aangegeven dat enkelen van het gezelschap bepaalde dieetwensen had, dit werd bij het opnemen van de bestelling dan ook weer doorgegeven. Een moment later liep mijn partner naar de bar en was de bediende over ons aan het roddelen en klagen hoe lastig wij wel niet waren met vragen over het menu - erg onprofessioneel. Dit heeft ertoe geleid dat er een ongemakkelijke sfeer de rest van de avond heeft geheerst. Verder werd er ook bij binnenkomst een aperitief aangeboden zonder dat het duidelijk was dat het om een glas champagne van 11.50 ging - wij hadden immers nog geen menukaarten ontvangen en waren zodoende in de veronderstelling waren dat de aperitiefjes een deel waren van het vaste kerstmenu. Bij het afrekenen werd dit pas duidelijk - een onaangename verrassing...
Fanny V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezellige locatie, interieur ietwat verouderd, prima service en keuken
Nikki F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijke en bijzondere gerechten, dit is koken op niveau! Prachtig ingericht restaurant, heerlijke wijnen, komen deze zomer terug om van het 8 gangen diner te genieten :-).
jose B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was een hele fijne avond,wij hebben erg genoten.
Menno-Age D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker gegeten! Goede wijnen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prachtige avond dus buiten perfecte sfeer. Verfijnde smaak explosies van hoog niveau. Vriendelijke service. Bereikbaarheid met auto uitdaging en parkeren duur.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Afgelopen woensdagavond op het terras na een gin-tonic voor mijn vrouw en een biertje voor mij een vijfgangen menu gegeten. Het was een erg mooie warme avond en het terras was helemaal vol. Flesje Gruner Veltliner erbij en 4 glazen rode wijn. Ons verzoek om een karaf water werd niet gehonoreerd. Ze hadden geen karaffen!! Wel flessen water voor €5,75? Dat dit nog voorkomt is me een raadsel. Die discussie is al zo vaak gevoerd. In het begin moesten we lang wachten voordat we iets geserveerd kregen. Later op de avond werd dat beter. De gerechten waren overigens verrassend en erg lekker. Mijn vrouw vond het hoofdgerecht van eend te overdadig voor een vijfgangen menu en niet in verhouding met de andere gangen. Persoonlijk had ik daar minder moeite mee, hetgeen erin resulteerde dat ik een gedeelte van mijn echtgenote ook nog heb opgegeten. Achteraf misschien niet geheel verstandig voor de lijn. Door de reactie over het water een slechte beoordeling ondanks dat de ambiance en het eten dat eigelijk niet verdient.
Veerle R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gisteren voor mijn verjaardag een driegangen-lunch gegeten bij de Harbour club. De kwaliteit was erg goed! Ontzettend genoten, heerlijke wijnen, perfecte ambiance. Het uitzicht op het bassin is ook erg leuk! Zeker een aanrader
foodilicious .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Hier een 3 gangen surprise lunch gehad met social deal. Eten was echt gewoon heerlijk en werd rekening gehouden met wensen vegetarisch en varkensallergie, bediening zeer vriendelijk, ambiance prettig. Zou hier zeker terugkomen en iedereen aanbevelen
andre R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Onlangs een weekend in het mooie Maastricht geweest, met op donderdag avond een bezoek aan de Harbour Club voor een 5 gangen verassingen diner met Amuse. 's middags waren we er al eens langs gelopen om te kijken waar we in de avond moesten zijn. De locatie aan het haventje is niet heel echt bijzonder want er gebeurd weinig en de gelegenheden eromheen zijn maar beperkt en waren nagenoeg allemaal gesloten en als ze al open waren amper bezocht. Met het lood in de schoenen 's avonds toch maar de gok gewaagt. Weggaan op zoek naar iets anders kan immers altijd. Wat zijn we blij dat we hier zijn geweest. Een erg leuke, romantische ingerichte zaak en vriendelijk personeel.
Een open keuken waardoor je kunt zien hoe alles bereid wordt. Het was aspergeseizoen dus in nagenoeg alle gangen zat het witte goud wel op een speciale manier verwerkt. Uiteindelijk hebben we er ruim 3 uur gezeten en van iedere gang genoten. Jammer is wel de locatie. Het ligt wel wat afgelegen van het bruisende horeca leven maar is wel aan te lopen. We gaan hier zeker nog eens terug als we weer in Maastricht zijn.
Moes B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ronduit teleurstellend!! Wij zijn de hoge standaarden van Harbour club Amsterdam en Rotterdam gewend, daarom dachten we Maastricht moet minimaal even goed zijn! Het tegendeel is het geval: het restaurant was helemaal leeg, dat op vrijdagavond! Daarnaast was de gastheer bijzonder ongeduldig en kregen we het gevoel bij het uitzieken van de wijn dat het meneer niet snel genoeg ging. Dan de amuse: onaangename combinatie van ei, asperge en amandelen. Het vlees en de kreeft: een chaos op het bord en alles smaakte vooral naar boter. Het vlees was nogal taai voor een ossenhaas. Daarnaast mag het een schande heten dat men de truffelsaus een truffelsaus noemt. Niks meer dan een slap aftreksel daarvan. Kortom: Harbour club Maastricht, nooit meer!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Erg lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Voorgerecht heerlijke tonijn. Tussengerecht schelvis met doperwtenmousse en knapperige venkel, mooie combinatie. Hoofdgerecht malse runderfilet met fantastische truffeljus en lekkere zomergroenten. Toetje met chocolademousse, aardbeienijs en bijzondere stevige maar smeuïge lus op basis van witte chocolade, heerlijk. Complimenten voor de jonge chef en zijn brigade en de bediening.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Zaterdagmiddag heerlijk lunchen op het terras van de Harbour club. Het restaurant verdient een dikke 8 voor zowel eten als bediening. De ambiance is erg leuk, haven met veel te zien. bootjes, mensen, zelfs een trouwerij terwijl wij er waren. Zeer levendig in de zomer.
We zijn er vaker geweest en eigenlijk is het altijd goed. We hadden één vegetarisch- en één vlees menu. We werden verwelkomd met een glaasje bubbels. Altijd lekker.
Vooraf een filet americain met heerlijke smaakjes er om heen. Kleine stukjes gemarineerde groenten en subtiele sausjes. Goed brood erbij en het vegetarische gerecht was er mooi op afgestemd.
De beide hoofdgerechten (vlees en gevulde pasta) was een lust voor het oog en de er om heen gedrapeerde groentes kleine smaakexplosies. Ook het dessert, chocolade ijs en zeer smakelijke bavarois mochten er zijn. We hadden er een wijnarrangement bij genomen. Lekkere bijpassende wijnen op advies van de zaak. Geslaagd. En voor een keurige prijs. Op ons verzoek werd er een wijn bijgeschonken toen het hoofdgerecht nog niet op was, maar de wijn wel. Het stond niet op de rekening. Kijk daar gaan we voor.
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Erg leuk ingericht restaurant aan het Bassin in Maastricht. Goede sfeer en vriendelijke bediening. 5-gangen verrassingsmenu was heerlijk met seizoensgebonden producten. Wijnarrangement paste hier erg goed bij. Prijs-kwaliteit verhouding erg goed! Zeker een plek waar we regelmatig terug zullen komen.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Prettige bediening. Zeer goed gegeten. Leuke wijnen. Fijne avond gehad. Heb je iets te vieren, sla dit restaurant zeker niet over. Prijs/kwaliteit is zéér goed.