The Harbour Club Kitchen Scheveningen

Duur
Lang
Jacques B. Gastronoom (15 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Afgelopen vrijdag gegeten in de Harbour club in Scheveningen. Van te voren opgebeld voor de reservering. Wat heel netjes was , dat er verteld werd dat een trouwerij zou zijn. We hadden een prima plek buiten. Bij mijn reservering had ik gevraagd, i.v.m. met mijn nieren, of er gewoon kraanwater geserveerd kan worden. Dat was geen probleem. En helaas het was in eerste instantie wel een probleem. Het meisje wat ons bediende, begon gelijk over flessen. Nadat ik haar verteld had dat ik het voorgaande gemeld had, kregen wij glazen kraanwater. En dit is toch een ding. Restaurant moeten hier niet over zeuren. Zorg voor karaffen water. Suggestie, vraag er 1 euro voor, en schenk dit aan een goed water doel.

Het eten was goed. Geen gerecht was slecht. De bediening was redelijk, niet onaardig, maar er was wat stress , wat kwam door het huwelijk.

De prijs kwaliteit verhouding, is een beetje scheef. Hollandse garnalen cocktail is 18 euro, en dat is wat duur. Overige gerechten zijn prima, de schol was erg lekker, en wel goed geprijsd (21 euro).

Zorg dat dat allemaal een beetje in verhouding is. Want er wordt geen sterren eten geleverd, wel goed eten.
Mmpm . Bourgondiër (3 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Jan R. Gastronoom (12 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ook op maandag open, erg vriendelijke bediening. Wij zijn door 4 verschillende personen geholpen, allemaal even vriendelijk en kundig. Steak Tartar word aan tafel bereid en de deserts zijn origineel en lekker.
Decor is nog steeds mooi en in perfecte staat en het uitzicht op de zeilboten die liggen te dobberen in de haven is geweldig. Niet al te druk op een maandag, wij konden zowaar op het terras zitten.
Esther R. 1e beoordeling (1 recensie) 2,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Dit heb ik nog nooit meegemaakt! Het duurde ongeveer anderhalf uur voor wij een voorgerecht hadden. Een vriendelijke jongeman in de bediening, echter de rest was ontzettend arrogant.
Hoofdgerechten twee keer teruggestuurd omdat het eten koud was. Helaas konden ze niet waarmaken wat ze pretenderen te zijn.
Caroline M. Fijnproever (5 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Vandaag bij de Harbour Club zo binnen gestapt.. gewoon wat drinken en wat loungen. Aangezien we bijna de enige gasten waren, was de bediening snel, vriendelijk en efficiënt. Qua eten verstaat men vooral de Oosterse keuken erg goed. Van de toppings bij de oesters was de oosterse verre weg het lekkerst. Ook de Bento Box die volgde bevatte heerlijke Japanse gerechtjes; de zalm met salade, Japanse radijs en wasabi mayonaise was heerlijk fris, de salade met beef reepjes erg lekker door de combi van sojasaus, koriander en gehakte pinda's. De bijpassende wijnen waren goed, aardig aan de prijs, maar de glazen die werden geschonken waren gelukkig geen zuinige beetjes. Goede, zachte achtergrondmuziek alleen de ambiance was me iets te 'industrieel', maar da's persoonlijke smaak. Al met al een heerlijke middag gehad.
Myra R. Fijnproever (7 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Mooi restaurant, goed gelegen en makkelijk een afspraak te maken op korte termijn. De gastvrouw aan de ingang was erg charmant, de ober daarentegen had duidelijk zijn charme en gevoel voor humor thuisgelaten. Kwam zeer knorrig over en dat werd niet beter. Het eten was ok, ik heb er al eens beter gegegeten. De Caesar salade had geraspte kaas (!) en geen geschaafde parmezaan en het gepocheerde ei was koud. De filet american werd aan tafel gemaakt en was erg lekker, doch te koud. Qua dessert voldoet de cheesecake ook niet aan de omschrijving. Originele gedachte om de elementen los te serveren, maar als je cheesecake denkt, is dit het toch niet. Best lekker, maar zou niet als cheesecake op de kaart moeten staan. Jammer , want meestal is het goed toeven daar.
Bert070 . 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Behoorlijke ambiance, leuk aan de haven. Binnen was helaas de muziek erg hard aan. Voorgerecht Duck met pankoeljes, was lekker goed van smaak, en ruim voldoende. 2e voor gerecht tonijn . Jammer, was een schaaltje met wat kleine stukjes rauwe tonijn met een beetje lente ui. Was in het zuur gegaard zei de ober. Niets gegaard, geen smaak, niets erbij, smakeloos en heeeeel weinig. Daarna een ribeye, graag medium rare. De buitenkant was dus keihard gegrild, binnen nauwelijks nog rood. Supper slecht gegeten zeker in verhouding met de flink prijs.
Gerritg001 . 1e beoordeling (1 recensie) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Op 28/7 met mijn partner gegeten bij The Harbour Club. Ook dit restaurant is aangesloten bij de Restaurantkaart. Bij binnenkomst aangegeven dat wij gebruik wilden maken van de Restaurantkaart. Tot onze verbazing kregen wij de volgende opmerking te horen: "Ok, veel eten en weinig drinken, zeker"? Een valse start! Voorgerecht en hoofdgerecht besteld. Geen cocktailbestek, toast en onderbordje voor de garnalencocktail en geen oestervork voor de oesters. Moesten dus het ingedekte grote mes en een grote vork gebruiken. De gegrilde kreeft was erg klein en droog; de zeetong smakelijk, maar geen extra bordje voor de graten. Ook geen lepel erbij om het fileren makkelijker te maken. Nonchalante, quasi populaire bediening. Fluffy cheese cake stelt weinig voor. Voor de goede orde: de drankrekening bedroeg € 32,10....
Wij twijfelen over een eventueel volgend bezoek aan dit restaurant.
Fayjos . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
vanavond heerlijk gegeten bij Harbor Club.Voor het eerst in tijden bediening super . Dan is het plaatje rond / lekker eten en bediening met kennis .. savoir faire.Het kan soms zo'n 'sjonny "restaurant zijn . Nu echt een leuk avond gehad.idee dat kelner Nick een kleine refreshment aan zijn collega"s hoe het hoort :-)
Beste Fayjos,

Hartelijk dank voor schrijven van een recensie.

Uw positieve woorden over de bediening en de gerechten worden zeer gewaardeerd!

Heel graag tot snel!

Het team van The Harbour Club Kitchen Scheveningen
KellyVries64 . Gastronoom (18 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wij gaan liever naar de Harbour club in Amsterdam maar Scheveningen is ook zeker niet onaangenaam. Voorgerechten zijn goed, lekkere hoofdgerechten en prima wijn. Bediening is vriendelijk en prachtige entourage.
Beste KellyVries64,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review en wat fijn om te horen dat beide vestigingen in de smaak vallen! Met smart wachten wij af waarop de volgende keuze valt! ;)

Heel graag tot snel!

Het team van The Harbour Club

Barbara D. Gastronoom (32 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wat een heerlijk eten en heerlijke wijn. Oesters waren top, sashimi was top...ook hoe het opgediend werd...en de lady's steak was iets minder...beetje taai...
Verder een super avond gehad in deze leuke entourage. Bediening kan hier en daar (niet die ons hielpen, maar die er rondlopen) iets vrolijker en minder 'koel'.
HJ75 . Fijnproever (9 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Wat een heerlijk avond hebben wij gehad. Leuk ontvangen door twee dames. Niet gereserveerd. Was geen probleem. Aan de bar begonnen met een wijntje, broodje en kaasplankje. Kaasplankje kreeg een goede uitleg. Verzoek om een bankje, hierdoor zaten we wat langer aan de bar, maar werden goed op de hoogte gehouden. Erna een bankje gekregen, en geholpen door een vriendelijke heer. Ook hier weer goede service gekregen en goede uitleg bij het eten.
Het was erg druk, maar het personeel kon het aan. We hebben heerlijke sushi gegeten, oesters, steak, zeevruchten... Het was een feestje. Nog lekker blijven natafelen en om een taxi gevraagd. Een ongeplande, heerlijke avond/
Battave . Fijnproever (5 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Warm ontvangst door een mooie gastvrouw. Anna/Amber? Van te voren contact gehad, en zij heeft naar onze verzoekjes geluisterd. Eerst begonnen aan de bar. Hierna netjes naar de tafel gebracht en verder geholpen door een andere leuke dame. Kregen een goed wijnadvies, iets wat zeker door ons gewaardeerd wordt. Oesters smaakte goed, goede verse sushi. Eten was top. Bedankt Harbour team. Jullie hebben er nieuwe vaste gasten bij.
Amazon . Fijnproever (8 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We hebben hier gisteravond gegeten. Vroeger geregeld geweest maar nu al een tijdje niet meer. Waren iets eerder dan gepland 19:00 uur in plaats van 19:30. Geen enkel probleem, borreltje gedronken op de veranda en zaten daar eigenlijk zo goed dat we de hele avond zijn blijven zitten. Prima uit te houden onder de kachels en mooi uitzicht op de haven. Kan niet anders zeggen dan dat het uitstekend was. Oesters en Japanese Style vooraf, als hoofdgerecht 3x de Shared Dining (Pekingeend, iets van krab en een soort van biefstuk spiesjes, weet even de naam niet meer) . Alles even goed. Bediening vriendelijk en snel en de wijn prima in orde. De prijs was hoog, maar omdat we echt nergens op bespaard hebben en de hele avond perfect gezeten hebben absoluut redelijk. We komen zeker terug, nog steeds een aanrader.
Margot W. Gastronoom (14 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Kom altijd graag bij de Harbour Club in Scheveningen. Atmosfeer is top, echt een mooie zaak. Ze kunnen daar echt een heerlijke steak klaarmaken, tonijnsteak was ook heerlijk. Personeel is supervrinedelijk maar mag wel wat sneller allemaal. Je moet soms wel wat lang wachten, maar het is nog net te doen.

De rekening is altijd wel even slikken, maar dan heb je wel topfavoriet gehad.
Noah T. 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Het eten was lekker, alleen de service was erg slecht. Friet, sushi vlees kwam ruim een uur te laat. Het is een aanrader als je heel de dag de tijd hebt. Als tip: service kan veel beter! Bijvoorbeeld spullen afruimen, vragen hoe het smaakt, vragen of je wat wilt drinken en beter luisteren wat de klanten bestellen.
Geachte Noah6,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Wij waarderen iedere vorm van feedback. Hiermee kunnen wij ons blijven verbeteren.
Erg spijtig om te horen dat uw recente bezoek aan The Harbour Club niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij hopen dat wij u binnenkort nogmaals mogen verwelkomen, zodat wij u de service en aandacht kunnen geven die u verdiend. Mocht u een reservering willen maken, dan hoor ik dat heel graag via feedback@theharbourclub.nl.

Amber Root

Review Management
The Harbour Club Amsterdam
T: 020 – 767 04 21
E: feedback@theharbourclub.nl
www.theharbourclub.com
Nico02 . Gastronoom (44 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Leuke gezellige zaak met prima eten waar vooral de verse gerechten zoals sushi en krab zeer opvallen qua kwaliteit. De wijnen per glas zijn prima te doen en bediening is gezellig en alert. leuke beleving!
Mfaber2 . Gastronoom (26 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Bij the Harbour in Scheveningen heb ik al een paar keer voortreffelijk bereide kreeft gegeten. Deze keer veel eenvoudiger, een crunchy sandwich.
Wat een feest. Was de sandwich een crêpe? Ik weet het niet maar het leek er op.
Het beleg, een in mijn mond smeltende tonijn met hier en daar een beetje wasabi en nog wat. Het witte wijntje en het uitzicht maakten dit tot een cadeautje.
Voortreffelijk lunch hapje. Complimenten!
Nicccc . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Gisteren echt een heerlijk avondje gehad, was niks over te klagen. En dan lees je nog wel nare verhalen als je door de recensies heen leest. Ik vind gezonde kritiek begrijpbaar, maar er zitten toch wel wat zeurders tussen... Krijg soms het idee dat die niet voor gezelligheid gaan haha. Maar om en al, heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten, absoluut geweldige sushi! Voorheen ook een keer de tomahawk steak op, erg aan te raden!! De chardonnay is heerlijk... Het dessert was heerlijk, nogmaals niets op aan te merken. Je werd vriendelijk bediend, en niks komt te kort. Als anderen dit zouden inzien, zouden ze misschien WEL een leuke avond hebben, dan altijd maar te lopen klagen.... Top zaak en bedankt voor de fijne avond !
Joyana . 1e beoordeling (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Zondagavond gegeten bij The Harbour Club via de Nationale Restaurant Week actie. Vooraf kregen we ceviche van zalm: totaal niet op smaak, dressing heel lafjes, vis als hompen op het bord. Als hoofdgerecht werd er een stuk kabeljauw geserveerd met joekels van graten en pompoen (in de lente?). Nagerecht een cocktailglas gevuld met room(kaas), een bolletje bessenijs (met ijskristallen) en een koekje. Jammer dat deze hippe tent niet voldeed aan de verwachtingen. Hier zullen we nooit meer komen.