The Harbour Club Amsterdam Zuid

Apollolaan 2 1077 BA Amsterdam Nederland Kaart
31-205705731

Over het restaurant The Harbour Club Amsterdam Zuid

Waar alles samenkomt

Daar waar de vijf grachten samenkomen in Oud-Zuid is het The Harbour Club Kitchen die straalt en schittert! Gevestigd in het Apollo Hotel Amsterdam, kun je op het riante terras aan het water of binnen in het restaurant proeven van de beste kwaliteit vis sushi, Franse rôtissoire en Waygu rund. De enorme strip op de muur is een toffe tegenhanger.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Harbour Club Amsterdam Zuid

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

• Amex
  • Engels gesproken , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Per boot te bereiken
6,9
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant The Harbour Club Amsterdam Zuid

Sjahnaaz F.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Gister tijdens de zogeheten terrasopening geluncht. De service is uitermate bagger. Eenmaal besteld, een uur gewacht op het eten (salades). Tijdens het eten wordt niet gevraagd of alles naar wens is en of wij eventueel nog wat willen bestellen. Daarom besloten eerder dan gepland weg te gaan.
Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Na een leuke opening vlakbij van kunstenaar Nella Montfoort gingen wij alleen wat drinken in deze club. Dat kon aan de bar, er was al een dj, rond 1945 uur. De prijzen van de wijnen lagen redelijk van 5,5 tot 11 per glas, dus goed om de wijnkaart te bekijken anders heb je een wijn die veel duurder "uitvalt" ten opzichte van de andere soorten wijn. De Verdijo was heel lekker en 5,5 per glas(anderen 8 tot 11 euro). Wat opvallend was dat de glazen echt warm aan de steel waren, maar dat maakte niets uit volgens de barkeeper, hij had namelijk het glasgedeelte zelf onder de kraan gehouden. "er was net een feestje geweest en de glazen kwamen zo uit de afwasmachine" was nl de oorzaak. Daarnaast bleef het door dat feestje blijkbaar wat langer niet opgeruimd met glaswerk om ons heen. Wat leuk was dat we gewoon konden dansen! En wij konden ongestoord onze gang gaan. Aardig en prettig personeel en deze kleine opmerkingen waren nodig! Het eten op de tafels zag er prachtig en mooi opgemaakt uit, want we kwamen diverse vrienden tegen die wel daar gingen eten en een ieder was tevreden!
Dorrit M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Eten oke, prijs kwaliteit klopt niks van, maar komt ook mede door de slechte bediening Voor het geld wat je betaalt, verwacht je gewoon veel meer Bij het verlaten van het restaurant heeft niemand ons een fijne avond gewenst, terwijl we langs vijf werknemers liepen. Vind ik raar. Daarnaast een vlek + gat in het tafellaken. Zou het aan niemand aanraden
Laurens D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Niet aan te raden: ruimte is koud (was April) en de wachttijden tussen de maaltijden idioot lang (45 min. tussen voor- en hoofdgerecht). Na daarover te hebben geklaagd (bij wat nota bene de manager van die avond bleek te zijn - zij bediende ons) zou je verwachten dat het sneller gaat. Maar nee, geen verbetering. Bovendien: toen het hoofdgerecht eenmaal werd geserveerd, kreeg niet iedereen alles tegelijk. Bestelling voor dessert duurde weer erg lang dus daar maar vanaf gezien. Zeker gelet op de prijs was dit zeer teleurstellend.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Voor goede sushi moet je naar de harbour club. Is zeker niet goedkoop maar de kwaliteit meer dan waard! Service is ook een stuk verbeterd sinds een aantal maanden. Leuk aangekleed tijdens de feestdagen! Een aanrader
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Tafel gereserveerd voor verjaardag dochter. Door weersomstandigheden waren er veel gestrande reizigers die achter in de bar een buffet hadden en dus constant langs onze tafel liepen met borden. Het personeel had hierdoor weinig tijd voor de betalende gasten die gereserveerd hadden. Alles ging mis. Meerdere malen moesten we om ons drankje vragen, kregen de verkeerde sushi en ondanks 20 minuten eerder nog een keer gevraagd, werd ook het vuurwerkje op het dessert van onze dochter vergeten waarop de ober zei “ maar dat hebben we vervangen door happy birthday erop te zetten”. We komen hier vaker en zijn gewend aan de langzame bediening en lang wachten tussen de gangen door. Maar dit was zo slecht georganiseerd en zo slecht opgepakt door het personeel dat het de verjaardag van onze dochter zeker niet feestelijk gemaakt heeft.
Een schande dat een restaurant met deze prijzen deze slechte service geeft en zo incapabel is met het oplossen van problemen.
Mvt87 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Zaterdag 2 december met m'n lief weer gegeten bij The Harbour Club in oud zuid. Wat een fantastisch restaurant blijft dit toch!
Heerlijke oesters, verse prachtige sushi (de salmon torch & lobster roll zijn ge-wel-dig!) ende aan tafel vers bereide steak tartare. Als dessert een heerlijke creme brullee!
We hebben genoten van de mooie wijnen en de leuke dames in de bediening, die van elke gang een feestje maken! We''ll be back!
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vorige week de 18 e verjaardag van m’n dochter gevierd. Heel attent kregen wij een mooi versierde tafel! Goeie sfeer en muziek. Bijzonder vriendelijke en adequate bediening. Vooraf prima sushi, heerlijke ceviche, ook de caesar lekker fris. Eenvoudige maar goed gebakken slibtong, goede frieten en majo erbij en hamburger ook goed. Heel geslaagde avond, mede namens goede personeel!
Claudia L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Wij waren met 8 personen voor een speciale gelegenheid! De bediening was onoplettend, wij hebben eindeloos moeten wachten , voor oesters en sushi en salade. Er waren 27 gasten in het totaal voor de lunch!
De bediening is geen enkele keer uit zichzelf komen vragen of informeren...........
Het was al met al een zeer teleurstellende ervaring!
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ons vorige bezoek, al enige tijd geleden, aan The Harbour Club was zeer goed bevallen dus zeer verheugd wederom gereserveerd voor een zakelijke lunch. Het ontvangst was netjes, de bediening aan tafel correct echter in deze prijsklasse moet het beter. De lunchkaart is gewijzigd en (helaas) beperkt. Het eten is niet slecht maar in verhouding tot de prijs was het zeer teleurstellend te noemen. In vergelijking met ons vorige bezoek was het ditmaal zeer matig.
Max K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prijs/kwaliteitverhouding ronduit bedroevend. Tournedos was door sommigen van onze groep rare besteld, maar iedereen kreeg well done. Protest leverde reactie op dat het lastig is om voor hele groep (16) onderscheid te maken. Mijn rode poon was ok, maar niets bijzonders. We kregen er verder alleen patat bij. Groente of sla kan er voor 35 euro voor het hoofdgerecht niet bij. Bediening doet op zich zijn/haar best, maar is onprofessioneel. Als voorbeeld: soeplepel bij de Crème Brulee. Uiterst irritante discomuziek tijdens het eten. Ik ga hier nooit meer heen en vermoed dat deze Harbour club spoedig in het haventje zal verdwijnen tenzij er een fundamentele verbetering komt.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Speciaal de dag ervoor een kijkje komen nemen in het restaurant en gezegd dat ik een tafel 'uit de loop' en 'uit de herrie' wilde hebben en dat werd me toegezegd. Het restaurant leek me prima om mijn verjaardagsgasten op een diner te trakteren. Ik reserveerde een mooie tafel aan de kant van het water. Helaas werd dit vandaag een deceptie. De geluid, een soort muziek, uit de boxen boven onze hoofden was aanvankelijk nog min of meer acceptabel, maar werd gedurende de tijd opgevoerd tot ergerlijk. Wij konden moeizaam met elkaar communiceren onder het gedreun. De bestelde gerechten leden hieronder; deze kon ik door mijn ergernis niet meer waarderen. En zo bizonder waren ze niet, als ik het toch nog objectief beoordeel. De Cesar Salad was heel gewoontjes. De sliptong ook, smaakte prima, maar wel van hetzelfde niveau als in eetcafe 'Bij Ome Piet' waar ik ze vorige week at. Dan snel weer weg, geen dessert, Snel weg uit de herrie. Ik deed mijn beklag bij de receptioniste. Oh, zei ze, wist u dat niet? We hebben hier iedere donderdag een DJ.
John S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
We hadden ons erg verheugd om bij de Harbour Club in Amsterdam Zuid te gaan eten. We hadden al een keer bij de Harbour Club in Oost gegeten en dat was goed bevallen. Echter, toen we aankwamen kwam de muziek ons al in de hal tegemoet, en inderdaad de muziek stond zo ontzettend hard dat we elkaar niet konden verstaan. De bediening was overigens bijzonder aardig en had een tafel zo ver mogelijk bij de boxen klaargemaakt voor ons. En ze begrepen geloof ik ook wel dat we niet wilden blijven. Ik vond het heel erg jammer, want het is een mooie zaak en een prachtige locatie.
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wij kwamen regelmatig. Na onze vorige matige ervaring, gebakken tong die nog rauw van binnen was... toch weer besloten om te gaan. Gisteren weer geweest voor diner.
Bediening was één chaos, drankjes werden na lange tijd opgenomen, bestelde brood kwam toen drankjes bijna weer bijgevuld moesten worden...
Voorgerecht Sushi en oesters was perfect.
Echter duurde het bizar lang tot we ons hoofdgerecht kregen. Kip was gort-droog... Tonijn gerecht was koud... Biefstuk was prima maar heeft helaas alleen gegeten. Na half uur kwamen onze gerechten die dit keer wel perfect waren.
Helaas gingen wij na dit alles nu weg om voorlopig niet meer terug te komen. TIP: muziek stond gisteren veel te hard!
Beste Nicole,

Allereerst hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om een recensie voor ons te schrijven. Mede dankzij uw feedback kunnen wij onze service gericht aanpakken en verbeteren.

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u niet de kwaliteit en service heeft gekregen die u van ons mag verwachten. Uiteraard horen al onze gerechten goed bereid te zijn en mogen de wachttijden tussen de gerechten niet zo lang zijn. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit had nooit mogen gebeuren. We zullen dit dan ook zeker terugkoppelen om herhaling in de toekomst te voorkomen.

We hopen u in de toekomst toch nog eens te mogen verwelkomen om u een perfecte avond te bezorgen.

Myranda V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Vandaag met het gezin voor de lunch dit restaurant bezocht. Attente, vriendelijke dames in de bediening, maar het eten kan heel veel beter. Hollandaise saus over de oesters was te ver gegaard en allang geen saus meer, oesters veel te lang verwarmd dus droog. Salades smaakten ok, maar opmaak kon creatiever. Het terras aan het water ziet er heerlijk uit, maar het interieur is duidelijk aan vervanging/renovatie toe, in ieder geval de versleten banken waarop we zaten. Volgende keer doen we gewoon alleen een drankje en genieten we van de muziek, die was heerlijk vanmiddag.
Beste Myranda,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We zijn blij om te horen dat onze dames in de bediening u een fijne middag hebben bezorgd. Daarnaast vinden we het vervelend om te lezen dat uw lunch niet helemaal naar wens is geweest. Al onze gerechten horen op een smakelijke manier bereid te zijn. We gaan dit dan ook zeker terugkoppelen om een herhaling hiervan te voorkomen.

We hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen, om u dan een perfecte middag of avond te bezorgen!

wout K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prima restaurant, wel aan de prijzige kant, hier geluncht: een hamburger, zoals hij moet zijn, uitstekend, lekkere gin tonic besteld, heerlijk. De frieten waren opgebakken, maar smaakte toch goed. Linnen servetten. Bediening prima.
Beste Wout,

Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons een review te schrijven. We zijn er blij om te horen dat u zo lekker heeft geluncht bij ons! Dat is waar we naar streven!

We hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen bij ons in Amsterdam Zuid!

Koen Z.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een heerlijke proeverij voor twee personen gehad met een grote variatie van smaken en bereidingswijzen. De Asian salad is zeker een aanrader, maar ook de sushi is echt heerlijk! In het weekend ook een mooie ambiance met een live DJ. Dat belooft alvast veel goeds voor de zomer. Na het eten nog een cocktail in de bar gedaan wat de avond mooi afsluit.
Restaurant met een hele gevarieerde keuken van uitstekende kwaliteit op een hoog niveau!
Beste gast,

Hartelijk dank voor uw mooie review over The Harbour Club Kitchen Amsterdam. Wij zijn erg blij om te horen dat u zijn fijne avond bij ons hebt gehad en dat u heeft genoten van de proeverij en de ambiance bij ons in Amsterdam.

Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen!

The Harbour Club HQ.
Desiree S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten was goed. Bol brood kost 7 Euro wat ik wat aan de hoge kant vindt.... klein beetje boter erbij. Bediening last steken vallen is niet attent wat afruimen betreft. Duurt lang voordat je wat krijgt maar daar kijken we niet van op bij de Harbour..... kortom is lekker maar niet top...
Wijnie S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij hebben vrienden uitgenodigd voor het diner. Zij waren nog nooit in de Harbour Club Kitchen geweest, dus keken hun ogen uit!
Na een hartelijke ontvangst en een drankje in de bar naar onze mooie tafel begeleid. Wij hebben heerlijk gegeten, sushi, steak tartaar, vis en mooi vlees. Mooie wijnkaart. Bediening was gezellig en vlot.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Janny W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gisteren met een groep van 7 geweest, ronduit belachelijk duur, en het eten was echt verschrikkelijk.
Zaten op de bank aan de keuken, en de jongens in de keuken hebben totaal geen beleving voor hun werk. Echt jammer, vooral ook omdat ze vergeten dat de mensen die hier komen eten echt wel genoeg moeten afrekenen.
Na de rekening hebben we aangegeven aan degene die de leiding heeft dat het eten echt gewoon niet lekker was, we kregen toen te horen dat we het beter van te voren hadden kunnen zeggen. Niet te geloven, dat ze gewoon niet van huis uit goed eten serveren. Het was ook niet de eerste keer dat we hier slecht gegeten hebben, maar zeker voor ons wel de laatste keer. Echt nooit meer.
ook jammer de typisch Amsterdamse arrogantie, beter verbeelden jullie je niets.