The Harbour Club Amsterdam Oost

Cruquiusweg 67 1019 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-207670421

Over het restaurant The Harbour Club Amsterdam Oost

Gek op oesters? Dan is deze oesterproeverij een klein paradijsje. De oesterproeverij is onderdeel van een familiebedrijf dat zelf oesters kweekt en verhandelt. Verser dan vers dus! Je kunt kiezen uit een origineel menu: verschillende soorten oesters, mosselen en andere vissoorten. Eenvoudige gerechten die recht doen aan de pure, natuurlijke smaakbeleving van de oester. Oké, een glaasje wijn erbij maakt het helemaal af! Kom kennis maken met deze bijzondere specialiteit van Yerseke!

Glas champagne

6,7

Jouw recensie over het restaurant The Harbour Club Amsterdam Oost

Manon A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Protserige inrichting en dito publiek. Bediening was onoplettend en het duurde daardoor lang voor we konden bestellen. De bisque was heerlijk, even als het grootste deel van het plateau fruits de mer. Het dessert, chocolate dream, was afgezaagd en met weinig variatie in smaak. Het behoorlijke bedrag dat we kwijt waren aan een avond Harbor Club had beter besteed kunnen worden.
Lambertus K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk eten, mooie ruimte. Zeer vriendelijk personeel, maar de bestellingen kwamen een paar keer niet goed over (waarschijnlijk door de te harde muziek). De muziek staat te hard om nog normaal te kunnen spreken, wij moesten echt keihard praten om elkaar nog te kunnen horen. Ook vreemd dat de taxi niet voor de deur mag komen en je in de regen over een modderige weg moet lopen naar het restaurant. Kwaliteit van het eten is perfect,
ben G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Wat een top restaurant! top bediening... echt een aanrader, je krijgt waarden voor je geld
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wel prijzig!!!! Ook met de korting van 20%
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Met 2 personen gegeten bij de Harbour Club. Vriendelijke ontvangst. Mooie ruime tafel. Glas Champagne en glas pinot noir. Als voorgerecht kaviaar. 30 gram met zalm, blini’s, creme fraiche etc. Smakelijke start. Als 2e voorgerecht een nigiri van wagyu. Lekker vlees met wasabi, gember en sojasaus. Drinken hierbij 2 x een glas bernardus chardonay. Hoofdgerecht 1xwagyuburger en 1 x steak. Frites en salade erbij. Prima. Hierbij 2 x een glas merlot. Als dessert 1 x zoet met koffie en 1 x kaas met glaasje port. Al met al goed gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Deze week alweer mijn tweede reservering gemaakt. Woensdag heerlijk zitten eten met een Engelse zakenrelatie (Golden Bleach en Zeeuwse platte oesters, met een Daddy steak) en gisteren wederom oesters, maar nu met tonijn en tong als hoofdgerecht. Prima bediening!
Op woensdag heb ik afgerekend, maar was de 20% IENS-korting vergeten. Ik heb toen hierover een email gestuurd, die binnen 10 minuten werd beantwoord. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Geweldige service!
lommie T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Het eten is goed bereid en de inrichting smaakvol. Maar de prijs-kwaliteit verhouding wordt steeds negatiever. Mijn laatste ervaring was ook op ander terrein negatief. De muziek werd op enig moment zo hard gezet dat een conversatie niet meer mogelijk was. Het leek een disco. De ober maakt zich er (op een nogal onaangename manier) gemakkelijk vanaf. Een manager (?) vertelt later dat "het bij het concept hoort". Het was allemaal erg teleurstellend.
Advies: als u naar de disco wilt ga dan naar deze gelegenheid. Wilt u op niveau dineren ga dan elders zou ik adviseren.
Ohja: neem kaplaarzen mee om de auto te bereiken door de modder en de plassen op het parkeerterrein.
lm D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
no 1 restaurant qua prijs van water en brood: 21 euro voor wat brood, en 18 euro voor water [5 personen], en dat ook nog geheel ongevraagd! evenals de pata negra voor 20 euro!! we hadden het gevoel er in geluisd te zijn. .
Jalienne D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Mooie locatie vriendelijk personeel, toch hangt er een beetje een ongemakkelijk sfeertje, het eten was prima maar ik kom er niet meer terug
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Goede kreeft, prima wijnen en een leuke inrichting. Wel vonden wij het warm en stond de muziek erg hard; daar moet je van houden.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Kwaliteit van het eten was prima, evenwel wat overpriced, maar goed. De service liet echter behoorlijk te wensen over, geen kennis van de wijnen, onpersoonlijk en ook zaten we regelmatig met lege glazen, dat terwijl er wel voldoende personeel leek rond te lopen. Voorts staat de muziek te hard. Jammer.
Cornelis P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De locatie is supergoed en ook de aankleding en ambiance. Wat echt beter kan is met weinig fantasie gepresenteerde gerechten. Op zich zijn de gerechten smaakvol maar met een kleine extra touch geeft het bijvoorbeeld een salade net het extra wat deze locatie verdient. Personeel is heel aardig en behulpzaam. Voor een leuk feest kom ik hier nog een keer terug!
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prima gegeten, echter de aangeboden 20% korting geboekt via IENS heb ik niet op de rekening terug gezien helaas, kwam er zelf thuis pas achter na overleg met partner dat het toch wel erg prijzig was met z'n drietjes..
Dus advies controleer de rekening en vraag om de korting, gaat waarschijnlijk dus niet automatisch!
Stan M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Mooie ambiance, het eten is goed maar de verhouding prijs kwaliteit klopt niet. Bij binnenkomst word je goed en vriendelijk ontvangen echter de service aan de tafel is erg onpersoonlijk. Het meubilair was zeer wankel. Bij ons klapte een tafeltje half in waardoor de glazen ook omvielen, gelukkig niet stuk. Wij hebben zelf de tafel weer recht gedrukt en het voorval aan de mevrouw van de service gemeld met de vraag of ze wist dat de tafel niet echt stabiel stond. Het antwoord was "oh, nee dat wist ik niet". Niet een vraag of je een andere tafel wil (je zit daarna een beetje op scherp) en ook niet de vraag of de glazen gevuld waren toen ze omvielen. Jammer vind k dat. Verder een fantastische locatie. Denk dat ik de volgende keer op het terras ga zitten en alleen een borrel neem. Misschien is dat een beter idee.
Iwan F.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Net en vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Mooie inrichting, zowel binnen als buiten.
Fred T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De Prijs kwaliteit verhouding vind ik niet goed, te duur. arrogant personeel. Goede dj. Prachtige inrichting van het restaurant
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We hebben hier onlangs gegeten en het was een ware teleurstelling. De prijzen zijn echt buiten proportie. Ons team uitje met 8 personen is wel eens beter geweest. Ontvangst was prima totdat we aan tafel gingen. 2 van ons hadden mosselen besteld en het enige wat we kregen was een pan mosselen, zonder iets erbij. We wilden wat sla erbij, 14 euro!! Zonder couvert om het op te scheppen en we hadden ook gee
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Onze verwachting is niet uitgekomen. Met teamuitje hier gegeten. Prijs/ kwaliteit buiten proportie. Personeel is meer bezig met zichzelf dan met de beleving van de gasten. Dit was eens en nooit meer! 2 van ons hadden mossen besteld, dat was alleen een pan mosselen, zonder saus, zonder brood. En met acht man moesten we 2 hele kleine bekertjes friet delen?!?
Hilda D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Met vrienden bij deze vestiging van The Harbour Club gegeten. Teleurstellende ervaring en een avond vol ergernissen. Bediening arrogant en ongeïnteresseerd. De dame in kwestie had geen zin ons menu suggesties van de hand te doen, niet bij de eerste bestelling noch bij die van het dessert. We kregen weinig tot geen aandacht, hadden veelvuldig leze glazen en moesten ruim drie kwartier wachten op het nagerecht. Eerder ook al een slechte ervaring gehad hier - dit was dan ook de laatste keer.
priscilla D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Nadat je denkt bij de amsterdamse bajes te zijn aangekomen, ziet het er achter beter uit. Ik ben er van de week twee keer geweest met verschillende mensen. Het eten is wel aardig maar staat niet in verhouding met de prijzen die gevraagd worden. De service is waardeloos. Personeel is niet op elkaar ingespeeld, je wordt van het ene terras naar het andere gestuurd. We bestelde een fles dure wijn waarvan de serveerster de wijn omgooide, en geen nieuw glas aanbood. We hadden eten besteld en omdat we weinig tijd hadden dit vt voren aangegeven, toch kregen ze het gepresteerd dit te vergeten en na een uur en 15 minuten het voorgerecht te serveren. Toen het hoofdgerecht kwam is het verkeerde weer geleverd, toen kwam er weer een serveerster met drinken wat niet voor ons was. Een ober had het druk met aan de bilpartij van mede serveerster te zitten. Ik vond het een complete chaos en mij zien ze dan ook niet meer terug. 1 serveerster heeft geprobeerd te chaos van haar mede collegas te compenseren met een fles wijn van het huis, wat het leed enigzins verzachtte, complimenten voor haar. Normaal geven we dikke fooi, maar in dit geval niets extra's, rekening stond absoluut niet in verhouding met de kwaliteit, welke we wel hadden verwacht.