The Harbour Club Amsterdam Oost

Cruquiusweg 67 1019 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-207670421

Over het restaurant The Harbour Club Amsterdam Oost

Een unieke locatie in Amsterdam met internationale allure, een sprankelende sfeer en buitengewoon fantastisch eten. Een blend van Miami, Barcelona en de Côte d’Azur: een industriële locatie – een oude wijnterminal – turned fashionable chic. Kom langs en laat je verrassen door de immense ruimte (2200m2), het ‘top notch gestylde’ interieur, de zes meter lange visvitrine, de hoogwaardige kookkunsten en de zestien meter lange muurschildering van neo popart kunstenaar Selwyn Senatori.

Een bezoek aan The Harbour Club staat garant voor puur en intens genieten. Hoogstaande kookkunsten gemixt met een tikkeltje eigenwijsheid, maar wel met oog voor detail. Zit buiten op een uitgestrekt terras, geniet van het uitzicht op het water en maak een keuze uit één van de vele cocktails.

The Harbour Club Amsterdam ligt op nog geen vijf minuten rijden van de Ring en is voorzien van 250 gratis parkeerplekken en aanmeermogelijkheden voor boten.

Meer informatie over restaurant The Harbour Club Amsterdam Oost

• Kom je met de auto?
    Neem de afslag S114 (Zeeburg). Onderaan de afrit slaat u bij de verkeerslichten linksaf (IJburglaan). Bij de tweede stoplichten slaat u linksaf naar de Zuiderzeeweg. Volg de weg tot aan de eerste stoplichten en sla hier rechtsaf (Zeeburgerdijk). Vervolgen
  • : Eigen parkeerterrein (350 plaatsen)

Zondag t/m Donderdag

Kan beter
Kan beter
priscilla D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Nadat je denkt bij de amsterdamse bajes te zijn aangekomen, ziet het er achter beter uit. Ik ben er van de week twee keer geweest met verschillende mensen. Het eten is wel aardig maar staat niet in verhouding met de prijzen die gevraagd worden. De service is waardeloos. Personeel is niet op elkaar ingespeeld, je wordt van het ene terras naar het andere gestuurd. We bestelde een fles dure wijn waarvan de serveerster de wijn omgooide, en geen nieuw glas aanbood. We hadden eten besteld en omdat we weinig tijd hadden dit vt voren aangegeven, toch kregen ze het gepresteerd dit te vergeten en na een uur en 15 minuten het voorgerecht te serveren. Toen het hoofdgerecht kwam is het verkeerde weer geleverd, toen kwam er weer een serveerster met drinken wat niet voor ons was. Een ober had het druk met aan de bilpartij van mede serveerster te zitten. Ik vond het een complete chaos en mij zien ze dan ook niet meer terug. 1 serveerster heeft geprobeerd te chaos van haar mede collegas te compenseren met een fles wijn van het huis, wat het leed enigzins verzachtte, complimenten voor haar. Normaal geven we dikke fooi, maar in dit geval niets extra's, rekening stond absoluut niet in verhouding met de kwaliteit, welke we wel hadden verwacht.
N. van den Brink V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Eten is goed, zij het te duur voor de hoeveelheid en zonder bijgerecht. Het restaurant is groot en aardig ingericht, maar ik vind het geen aanrader. De muziek stond veel te hard zodat een gesprek nauwelijks mogelijk was. Er liep veel personeel, maar ik had het idee dat de helft uit stagiaires bestond hetgeen tot uiting kwam in de service. Ik vind het echt een plek voor mensen die gevoelig zijn voor het concept van zien en gezien worden, hoewel als dat de reden is dat je gaat, het teleurstellend zal uitpakken, aangezien de meeste bezoekers er niet bepaald trendy uitzagen. Het concept is alweer verouderd voor de trendsetter.
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Een mooie tent, en heerlijk om buiten te zitten als het weer het toelaat. Echter, de prijs/kwaliteit-verhouding is wel een beetje zoek geraakt. Het maakt voor mij niet zo veel uit, want kosten zaak, maar een lunch voor 3 personen, van ruim 430 Euro (OK, waaronder 3 flessen wijn, Enata Chardonnay a 50E per stuk`) is toch best een hoop geld.
Beste gast,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een recensie over The Harbour Club Amsterdam. Wat goed om te horen dat u lekker buiten bij ons op het terras heeft kunnen lunchen. Uw aandachtspunt over de prijs/kwaliteit verhouding zullen wij intern meenemen. Mede dankzij uw feedback, kunnen wij onze service gericht verbeteren.

We hopen u snel weer eens terug te zien bij ons in Amsterdam Oost!

Chelsea L

The Harbour Club HQ
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Mooie ambiance, goed eten, maar wat een slechte service. Personeel kijkt niet naar je, laat je wachten, schenkt de wijn niet bij. Voor z'n dure restaurant verwacht je het anders. Ik had mensen uit buitenland mee, schaamde me voor.
Beste gast,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een recensie voor The Harbour Club Amsterdam. Mede door uw feedback kunnen wij gericht onze service verbeteren.

Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van de ambiance en van het eten. Daarnaast betreuren wij het dat ons personeel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Dit had niet mogen gebeuren en wij gaan hier dan ook zeker achteraan.

Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen om uw avond perfect te laten verlopen.

Chelsea L
The Harbour Club HQ
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk hoor een zeer bescheiden bakje frieten die bij het hoofdgerecht horen doodleuk tijdens het nagerecht brengen...ga zo door....
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We zouden iedereen sterk willen AFRADEN hier naartoe te gaan. Het eten is op zich wel prima, maar de service is echt zwaar onder de maat! De bediening heeft echt totaal geen oog voor zijn gasten. Ze hebben ons echt een rot avond bezorgd.
Nils I.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Dramatische bediening en dat terwijl 80% leegstaat aan tafels. Training gastheer en service zou niet misstaan en een beetje minder " johny de zelfkikker " gedrag...

Paar tips bij nagerecht serveer je uit met koffie gelijktijdig. Niet je taartje en na 20 min je koffie
Wijn adviseer je bij gerecht ipv welke druif wilt u.
En zorg dat tafel schoon wordt gemaakt na hoofdgerecht als je dessert uit serveert...
Het passende bestek bij brood ...
Muziek minder hard ect

Zoveel personeel en zo dramatisch sta er echt versteld van....
Overigens eten is zeker niet verkeerd maar wel beetje aan de prijs...
Leuk voor met je bedrijf maar zeker niet met je partner ...
Rana M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wat een teleurstelling. Had een reservering voor 21.30 uur. Om 22.45 uur mochten we eindelijk aan 'tafel' met de mededeling dat we wel snel moesten zijn omdat de keuken zou sluiten...hoezo moeten wij snel zijn? We wachten al een uur en een kwartier. De reden waarom ik tafel tussen aanhalingstekens heb staan is omdat wij een tafel aan de bar kregen! Precies de plek waar wij om half 10 naar toe waren verwezen om te wachten tot we een tafeltje toegewezen zouden krijgen. Het eten was verder goed, maar je moet dan ook wel een oen zijn om kaviaar en king crab te verpesten. Wat een teleurstelling. Ik werk voor een bedrijf dat restaurant aanbevelingen doet voor de hogere sector, maar door mijn ervaring is dit restaurant van de lijst geschrapt.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Na alle recensies hier hield ik mijn hart vast! Gelukkig werd ik positief verrast. Het eten was heerlijk. Ik had de lobster Salad en de Peking duck. Beiden erg lekker. We zaten heerlijk buiten op het sfeervolle terras en de bediening was goed. We werden goed in de gaten gehouden en zat nooit zonder drinken. Van te voren werden we zelfs gebeld om de reservering de bevestigen en om te melden dat het snel afkoelt op het terras dus dat een vestje verstandig was. Dus al met al een mooie avond, overigens mag dit wel voor het geld wat je moet betalen ;)
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Vele keren hierover gesproken, met mij dochter ga ik regelmatig tussen de zaken uitjes ergens lekker lunchen of dineren. Nu dus voor de Harbour Club in Amsterdam Oost gekozen, vanwege het prachtige weer die dag en de ligging van dit horeca etablissement. Parkeren fantastisch, een ruime gelegenheid. Zeer vriendelijk ontvangst en de keuze werd gesteld of we binnen of buiten wilde gaan zitten. Keuze buiten vanwege het weer en het uitzicht.
Vooraf een amuse van heerlijk-op temperatuur geserveerde ham en brood met wat tapenade en boter. Als gerecht had mijn dochter een sandwich met Flank Steak (bavetten met heerlijke salade en gegrild brood ), zelf had ik een prachtige crispy sandwich met verse tonijn. Het crispy was geen brood maar twee knapperige flensjes met daar tussen heerlijke salade en de verse tonijn. Twee potjes thee en een flesje water dat netjes in de wijnkoeler keurig op temperatuur werd gehouden.
Dank , kom zeker weer snel voorbij.
Kristel S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten en het ziet er natuurlijk allemaal fantastisch uit, niet de eerste keer dat wij er kwamen, maar mijn hemel de bediening laat zich te wensen over, again! De bediening leek zijn baan niet leuk te vinden en voelde zichzelf te goed om ons te bedienen!? Het klinkt heel gek, maar zo kwam het op ons over. Arrogant, neerbuigend, vervelend dus.
Ladytess .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De afgelopen twee jaar hier regelmatig drankje genuttigd en gegeten.
De kwaliteit van het eten en drinken is prima maar de organisatie op de vloer en daarmee de bediening gaat behoorlijk achteruit.
Er zijn zoveel dames bezig met een bijvoorbeeld telefonisch gemaakte reservering dat niemand meer weet waar je kan plaatsnemen of je wel of niet buiten kan eten, op welke plek van het terras je wel of niet mag zitten en bediend wordt etc.....
Heel verwarrend en niet klantvriendelijk, je staat soms bijna 10 minuten te wachten waar je "mag" zitten.
De locatie/decor is mooi, de koks zijn top. Ben benieuwd wanneer de service ook constant dit niveau haalt.
Gezien de prijzen zou dit wel geboden moeten worden.
EBDA .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten na heeeeel lang wachten. Na 2,5 uur hadden we een drankje gedronken en een borrelhapje gegeten.
Om de attentie van het personeel te krijgen moesten we erg ons best doen. De kaart brengen duurde ook echt eindeloos.
Het reserveringskaartje dat je bij de entree krijgt wordt helemaal niet gebruikt,.. je moet m wel weer inleveren, maar hebben er echt niets aan gehad. Toen we naar onze tafel wilden was er nl helemaal geen tafel gereserveerd,..
Een hoop Poeha van veel rondlopend, goed geklede, bediening die niets doen en je ook nog uitlachen als je vraagt of ze de lege glazen willen meenemen? Als je zoveel betaald voor het eten mag daarbij de service niet zo achter blijven... Echt jammer want we zaten er heerlijk in de zon.
Djor .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Dit is de 2e keer dat we hier zijn gaan eten, eerste keer alles was top! het eten de service noem maar op overal werd aan gedacht!!
Maar zondag 10-07-16 weer hier gegeten, hadden paar dagen ervoor via de site gereserveerd.
Aangekomen stond het niet op hun lijstje. De gastvrouw moeilijk kijken of er misschien nog een plekje voor 2 was. Uiteindelijk werden we ergens in een hoekje gestopt.

Na 30 minuten te hebben gewacht nog steeds geen serveerster die ons drinken kwam opnemen. In de tussentijd liep de gastvrouw wel 3x voorbij. Maar had totaal geen oog voor ons. (Druk was het niet dus daar lag het niet aan) Serveersters en gastvrouw die gisteren (10-07-16) werkte waren arrogant en totaal niet attent.
Blijkbaar moet je Lil kleine heten want die werd op zijn wenken bediend.

Voorgerecht en hoofdgerecht kwamen redelijk snel door.
Ober die de oesters kwam brengen was erg attent en legde netjes uit wat alles was.
De Sushi zag er top uit en was heerlijk.
Als onze glazen leeg waren vulde de ober die netjes bij.

Al met al heerlijk gegeten alleen de service kan veel en veel beter.
Helemaal voor de prijs die je betaald.

Obers die ons hadden geholpen waren top!! en krijgen ook alle credits!
Daar kunnen de serveersters een voorbeeld aan nemen ipv alleen ''lekker'' te zijn

Beste Djor,

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Daar kunnen wij alleen maar van leren. Hartelijk dank daarvoor!

Daarnaast vind ik get spijtig om te lezen dat de service niet lekker verliep tijdens het begin van jullie avond. Lil Kleine of niet, wij streven ernaar om iedere gast met een glimlach te deur uit te laten gaan. Ons welgemeende excuses als u en uw gezelschap ons restaurant hebben verlaten met een teleurgesteld gevoel. Dat is nooit onze bedoeling geweest.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen zodat wij u kunnen laten zien dat uw laatste bezoek een incident blijkt te zijn geweest.

Het team van The Harbour Club Amsterdam
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Mijn favoriete restaurant. Het eten is van een uitstekende en constante kwaliteit. Het personeel is beleefd en ter zake kundig. Ze weten van de ingrediënten, de bereiding en de oorsprong. Het is een verademing om te zien hoe goed georganiseerd alles gaat. Het was druk >400 couverts en daarom lawaaiig. En de muziek staat er altijd net iets te hard. Heerlijke Black Cod gegeten echt een aanrader.
Beste 'Apenkoning',

Hartelijk dank voor uw fijne review! Wij zijn trots op dit soort mooie complimenten over ons personeel, de gerechten en de organisatie, en waarderen het zeer dat u dit op Iens deelt!

Heel graag tot snel!

Het team van The Harbour Club Amsterdam
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Op uitnodiging hier de lunch gebruikt. Het is even zoeken, maar op het terras was het prima toeven. Het personeel was attent, het was dan ook niet erg druk. Wel echt een tent waarvan veel rekeningen waarschijnlijk als "bedrijfskosten" de boeken in gaan. De tonijntartaar was goed, maar niet bijzonder. Als hoofdgerecht een steak die naar was wens was bereid. Wel mals, maar komt niet in mijn Top 5. De bijbehorende sauzen konden mij niet bekoren, de bijgeleverde frietjes zeker wel. Kortom, redelijk, maar ik zal privé niet snel terug gaan. Dat laatste vooral gelet op de prijs/kwaliteitverhouding.
KellyVries64 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wij vinden deze net iets beter dan Scheveningen. Wat een prachtige zaak zeg! Als vooraf de carpaccio, daarna oesters en als hoofdgerecht de biefstuk, super mals! Het toetje was een grand dessert met allemaal lekkernijen! Zeker een aanrader.
sebastiaan1976 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zaterdag naar THB geweest. Beetje geisoleerd gevestigd, maar nadat je van de parkeerplaats loopt veranderd je indruk en wordt het alleen maar beter. leuk terras aan het water. Binnen bar en open keuken (met verse vis ten toongesteld) en zeer grote ruimte voor restaurant. Inrichting en sfeer: TOP! Trendy en gezellig en lekker muziekje op achtergrond.
Eerste indruk van service was goed (bijschenken van water en wijn) maar ook een tikkeltje te veel "push" ten behoeve van omzet was onze indruk. Tot aan hoofgerecht werd alles prima bijgehouden, maar zodra we het hoofdgerecht hadden ging het bergafwaards. Niet meer bijschenken, niemand vraagt of alles naar wens is, ontbrekende bijgerecht niet gebracht, lang wachten op tafel afruimen.
Jammer!
Gezien ook de andere recenties is er qua service dus nog wel wat werk aan de winkel voor een restaurant als dit. Het gaat niet alleen om de verpakking ook om de inhoud.
We komen nog wel een keer terug en dan hopen we dat de service ook op goed niveau is waarvoor je betaald en dat je bij de THC mag verwachten.
Tessa P.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Wat een aanfluiting. Om 19.00u aan de gin Tonic en om 21.00u je eerste eten... Er werd niet naar ons omgekeken. We hebben echt om elke bestelling of aandacht van een ober moeten smeken. We hebben uiteindelijk maar geen hoofdgerecht meer besteld, omdat het dan te lang zou duren. Uiteindelijk hebben we een half uur wel van goede bediening mogen genieten, maar toen was de shift afgelopen. Rekening klopte niet. bord van 3 oester werd 4 keer aangeslagen.. 70 Euro verder. Helaas zagen we het niet op een rekening van 725 Euro met z'n zessen. De volgende dag geprobeerd de bedrijfsleider te spreken. Ik ben tot de dag van vandaag nog nooit teruggebeld. Ik laat het hierbij , maar echt nooit meer!!!
LeoFloor .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Lekkere maar best dure clubsandwich. En wat het nu zo extra duur maakt.... er wordt ons door de bediening gevraagd of we een stukje brood vooraf willen (ng niet bekend dat we de sandwich gaan eten). Dat wordt dus aangeboden, ik bestel dat niet maar er staat wel 7 euro! op de rekening. Belachelijk.