The Harbour Club Amsterdam Oost

Cruquiusweg 67 1019 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-207670421

Over het restaurant The Harbour Club Amsterdam Oost

Gek op oesters? Dan is deze oesterproeverij een klein paradijsje. De oesterproeverij is onderdeel van een familiebedrijf dat zelf oesters kweekt en verhandelt. Verser dan vers dus! Je kunt kiezen uit een origineel menu: verschillende soorten oesters, mosselen en andere vissoorten. Eenvoudige gerechten die recht doen aan de pure, natuurlijke smaakbeleving van de oester. Oké, een glaasje wijn erbij maakt het helemaal af! Kom kennis maken met deze bijzondere specialiteit van Yerseke!

Glas champagne

6,9

Jouw recensie over het restaurant The Harbour Club Amsterdam Oost

Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zaterdagavond 19 mei gegeten met vrienden. Kort samengevat, waardeloze bediening. Bij het uitserveren van het voorgerecht liet de ober een bakje tomatensaus over mijn kleding vallen. Kijk dit soort dingen kunnen gebeuren, maak ik verder ook geen punt van, maar op dat moment ga je even in overleg met de leidinggevende hoe dit meteen op een goede manier op te lossen. Kreeg een biertje van het huis, nou dank je, of ik nog weet hoe veel bier we gedronken hebben aan het eind van de avond...... Bedienend personeel was te veel met zichzelf bezig en letten niet op de gasten, waarschijnlijk geen directe leidinggevende die avond. Het eten was goed, maar staat niet in verhoudig tot wat je r voor krijgt. Lauwe friet en een eetlepel salade bij een mini ribeye-tje.
Ronald
Sam R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Toch behoorlijk wat afgereisd maar nog nooit zulke slechte service mee gemaakt. 1,5 uur wachten op voorgerecht, bier is na een half uur uit voorraad, de verkeerde gerechten op tafel en klachten bij de manager worden niet serieus genomen. Eten (als het eindelijk aankomt) is taai en smakeloos. Never nooit meer.
Nir K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Uur wachten op voorgerecht! Fouten in bestelling! Vervolgens bij voorgerecht vragen als hoofd meteen kan doorkomen, duurde dat alsnog 50 min. Manager aangesproken en nam het niet serieus! Nooit meer!
Natasja M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Laatste keer voor ons.
We komen hier nu al zo,n 10 keer. Soms met al onze 6 kinderen, soms met z’n tweeen..
We blijven het proberen maar elke keer zeggen we.. dit was de laatste keer. Elke keer valt er wel iets op te merken. Dit keer waren we met 5 man. Konden buiten op het borrel terras wachten bij een zitje met 4 stoelen. (Waren met 5..).. was geen zon meer daar en kinderen kregen het koud. Na aandringen konden we even op gewone terras wachten met een drankje dat wel nog in de zon lag.
Daarna binnen gegeten. Eten is prima,! Maar prijs is veel te hoog! 450 euro hadden moesten we afrekenen. Hoofdgerecht wijn flesje en 2 nagerechten.
Alla... goed.. maar dan nog 7.50 betalen om onze auto te moeten parkeren aan de overkant van de weg!!!!!!!!!
Sorry Harbour club... ons zien jullie niet meer terug.
TraceyM .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Ik sluit me aan bij de meeste andere reviews. Het eten was heerlijk en werd ook mooi geserveerd. De prijzen zijn wel heel hoog voor wat je krijgt. De bediening was onvriendelijk en niet oplettend.
Best leuk voor een keertje, maar het zou zoveel leuker zijn als je vriendelijk geholpen wordt.
E.G.H. W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gezellige club. Eten kwalitatief goed, goede sfeer, bediening mag wat vlotter
Aanrader voor een leuk etentje met vrienden
Manon A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Protserige inrichting en dito publiek. Bediening was onoplettend en het duurde daardoor lang voor we konden bestellen. De bisque was heerlijk, even als het grootste deel van het plateau fruits de mer. Het dessert, chocolate dream, was afgezaagd en met weinig variatie in smaak. Het behoorlijke bedrag dat we kwijt waren aan een avond Harbor Club had beter besteed kunnen worden.
Lambertus K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk eten, mooie ruimte. Zeer vriendelijk personeel, maar de bestellingen kwamen een paar keer niet goed over (waarschijnlijk door de te harde muziek). De muziek staat te hard om nog normaal te kunnen spreken, wij moesten echt keihard praten om elkaar nog te kunnen horen. Ook vreemd dat de taxi niet voor de deur mag komen en je in de regen over een modderige weg moet lopen naar het restaurant. Kwaliteit van het eten is perfect,
Aleksandra D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Eindelijk een restaurant die je het gevoel geeft dat je in Miami bent.
ben G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Wat een top restaurant! top bediening... echt een aanrader, je krijgt waarden voor je geld
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wel prijzig!!!! Ook met de korting van 20%
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Met 2 personen gegeten bij de Harbour Club. Vriendelijke ontvangst. Mooie ruime tafel. Glas Champagne en glas pinot noir. Als voorgerecht kaviaar. 30 gram met zalm, blini’s, creme fraiche etc. Smakelijke start. Als 2e voorgerecht een nigiri van wagyu. Lekker vlees met wasabi, gember en sojasaus. Drinken hierbij 2 x een glas bernardus chardonay. Hoofdgerecht 1xwagyuburger en 1 x steak. Frites en salade erbij. Prima. Hierbij 2 x een glas merlot. Als dessert 1 x zoet met koffie en 1 x kaas met glaasje port. Al met al goed gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Deze week alweer mijn tweede reservering gemaakt. Woensdag heerlijk zitten eten met een Engelse zakenrelatie (Golden Bleach en Zeeuwse platte oesters, met een Daddy steak) en gisteren wederom oesters, maar nu met tonijn en tong als hoofdgerecht. Prima bediening!
Op woensdag heb ik afgerekend, maar was de 20% IENS-korting vergeten. Ik heb toen hierover een email gestuurd, die binnen 10 minuten werd beantwoord. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Geweldige service!
lommie T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Het eten is goed bereid en de inrichting smaakvol. Maar de prijs-kwaliteit verhouding wordt steeds negatiever. Mijn laatste ervaring was ook op ander terrein negatief. De muziek werd op enig moment zo hard gezet dat een conversatie niet meer mogelijk was. Het leek een disco. De ober maakt zich er (op een nogal onaangename manier) gemakkelijk vanaf. Een manager (?) vertelt later dat "het bij het concept hoort". Het was allemaal erg teleurstellend.
Advies: als u naar de disco wilt ga dan naar deze gelegenheid. Wilt u op niveau dineren ga dan elders zou ik adviseren.
Ohja: neem kaplaarzen mee om de auto te bereiken door de modder en de plassen op het parkeerterrein.
lm D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
no 1 restaurant qua prijs van water en brood: 21 euro voor wat brood, en 18 euro voor water [5 personen], en dat ook nog geheel ongevraagd! evenals de pata negra voor 20 euro!! we hadden het gevoel er in geluisd te zijn. .
Jalienne D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Mooie locatie vriendelijk personeel, toch hangt er een beetje een ongemakkelijk sfeertje, het eten was prima maar ik kom er niet meer terug
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Goede kreeft, prima wijnen en een leuke inrichting. Wel vonden wij het warm en stond de muziek erg hard; daar moet je van houden.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Kwaliteit van het eten was prima, evenwel wat overpriced, maar goed. De service liet echter behoorlijk te wensen over, geen kennis van de wijnen, onpersoonlijk en ook zaten we regelmatig met lege glazen, dat terwijl er wel voldoende personeel leek rond te lopen. Voorts staat de muziek te hard. Jammer.
Cornelis P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De locatie is supergoed en ook de aankleding en ambiance. Wat echt beter kan is met weinig fantasie gepresenteerde gerechten. Op zich zijn de gerechten smaakvol maar met een kleine extra touch geeft het bijvoorbeeld een salade net het extra wat deze locatie verdient. Personeel is heel aardig en behulpzaam. Voor een leuk feest kom ik hier nog een keer terug!
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prima gegeten, echter de aangeboden 20% korting geboekt via IENS heb ik niet op de rekening terug gezien helaas, kwam er zelf thuis pas achter na overleg met partner dat het toch wel erg prijzig was met z'n drietjes..
Dus advies controleer de rekening en vraag om de korting, gaat waarschijnlijk dus niet automatisch!