The Happy Bull

Erg rustig
Erg kort
Nrq S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Al een paar keer hier gegeten en de burgers zijn echt HEEL goed! De pulled pork burger is echt heel lekker. Jammer dat je na 1 burger al bijna vol zit, anders had ik er 2 genomen
Zallah M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Paar keer nu een (california) burger met frietjes gegeten en vandaag een keer laten bezorgen. Lekkere burger en verse friet. Zeker een aanwinst voor de buurt. Bestelling via Foodara was door een foutje van mij niet goed gegaan en als compensatie een milkshake erbij. Top service.
Beste Zallah, dank je wel voor je recenssie, doet ons deugt dat je tevreden bent over het eten en onze service :)
groetjes
Asgoodasitgets .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We hebben hier reeds een aantal keer afgehaald. De burgers zijn goddelijk. Veel verrassende burgers op het menu, maar voor ons zijn de California en Texas burger de favoriet. Het vlees is goed gekruid en ingrediënten zijn lekker vers. De zaak is mooi eigentijds ingericht. De service is allervriendelijkst. In tijden niet zulke lekkere en royale burgers gegeten en jammer dat we ze niet dagelijks kunnen eten. Een aanwinst voor de buurt en hopelijk zullen deze mensen ook andere harten stelen. Succes met jullie zaak!
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Helaas teleurstellend. Burger was best lekker, maar niet zo warm. Friet was behoorlijk slap. Meest storende was dat ik een bezorgtijd had aangegeven van 20:45, maar dat het eten veel eerder kwam. Al met al, zeker geen 16 euro waard. Volgende keer bestel ik ergens anders.
Beste Fijnproever,
We vinden het heel jammer dat je teleurgesteld bent, we zouden graag willen weten wanneer je hebt besteld zodat we kunnen nazien wat er precies gebeurd is.
Graag maken het goed met je... en bieden we je een nieuw maaltijd aan, geheel op onze kosten!
Graag hoor ik van je wanneer je langs wilt komen, je kan de datum mailen naar info@thehappybull.nl. Ik hoop dat we je hiermee toch nog een beetje blij kunnen maken.. :)
Floris O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Best burger in town. De butcher is er niks bij. Ga voor een medium rare. De hoofd gastvrouw is soms net iets te opdringerig, maar dat doet niks af aan de smaak.
Beste fijnproever, super fijn dat je zo tevreden. We horen graag wat we goed doen en zeker ook waar we aan kunnen werken.. wel richten wij onze service zodanig dat de klanten niets te kort komen en denken met ze mee.. het laatste wat we willen is een opdringerig gevoel geven.. ;)
groetjes
Kim F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijke burgers, lekker groot en met erg smakelijk en sappig vlees. Niets op aan te merken. Prijs is alleen wel hoog, helaas. Moet de shakes nog proberen en dat ga ik zeker snel doen.
Beste Kimberly,
Dank je wel voor je recenssie, we zijn altijd blij als we feedback krijgen van onze gasten :0)
Onze burgers worden dagelijks vers gemalen in eigen zaak van Ierse biologisch steak, dat is ook te proeven in de erg smakelijk en sappige vlees, maar daarbij komt wel meer werk, tijd en kwaleit bij kijken wat er voor zorgt dat de prijs van onze burgers wat hoger liggen dan bij een snackbar, maar marktconform met bestaande burger zaken.

We hopen zo om je beter te informeren over hoe onze burger prijzen zijn ontstaan en natuurlijk hopen we je gauw te zien zodat je onze heerlijke milkshakes kunt proberen!

Groetjes The Happy Bull Team

Noella M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Waanzinnig leuk nieuw hamburger-restaurant op het hoofddorpplein. Als je op zoekbent naar de lekkerste burger ooit, moet je hier zijn. Verse producten en het vlees is zelf gemalen. Sappig en zeer smaakvol. Heerlijke zelf gesneden frieten. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en letten op elk detail. Ze zorgen ervoor dat je niets tekort komt. En de milkshakes die ze hier serveren: hemels!!! Deze worden geserveerd in een mooi glas met diverse toppings waar je uit kunt kiezen. Verder heel goed geprijsd en de sfeer is gezellig. Beste diner in de buurt. Aanrader!
Beste Noealla,

Super bedankt voor je recenssie, goed om te lezen dat alles naar wens was en dat je niets te kort bent gekomen!

Daar doen we het voor! :0)

Groetjes
Cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Ontzettend fijn restaurant om eens langs te gaan. Heerlijke burger, niks op aan te merken. Mooie selectie, goede bijgerechten en erg lekkere milkshakes. Bovendien bediend door erg hartelijke en vriendelijke mensen. En dat allemaal voor zeer schappelijke prijs!
Beste Kafuka,

Fijn dat we je een heerlijke burger mochten serveren met de daarbij goede bijgerechten!
Onderhand hebben we de kaart wat verfijnd en zijn er meerdere lekker gerechten op gekomen, dus we zien je gauw terug.

Groetjes