The Happiness Café

Erg duur
Erg lang
Naam W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ik ben hier nu vier keer geweest en heb besloten dat het sinds zondag de laatste keer zal zijn. Personeel is gruwelijk traag, ze snappen hun systeem zelf niet en lopen als een kip zonder kop te zoeken naar hun (onvindbare) tafelbordjes. Als de bestelling dan eindelijk komt is het meestal (3 van de 4 keer) verkeerd. De kwarktaart was uit de vriezer, waterig en smakeloos. De prijs is veel te hoog voor wat je krijgt. Voor mij geen 'happiness café' meer!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Vandaag langs geweest voor de lunch. Een klein knus zaakje . Waar toen ik binnen kwam 6 dames hard aan het werk waren om de zeer volle zaak te bedienen . Wat mij als eerste opviel was de eerlijke open keuken. Met de kans om blijkbaar zelf je salade samenstellen jij zegt wat je in de salade wilt en de dames voorzien je met je keuze . Alles is vers en biologisch met de smaak te goede komt. Wel moet je even wachten tot je je bestelling krijgt maar dit vind ik onder het motto vallen goed werk heeft tijd nodig . Een plekje om een keer langs te gaan
Femmus .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Ein-de-lijk een tentje in Eindhoven dat meegaat in de nieuwe manier van eten: lekker en gezond. Erg fijn dat je nu ergens een cappuccino en een lekker stukje gebak kunt nuttigen zonder koemelk. De meeste eettentjes hebben op het menu vaak de zin 'Allergie? Vraag ons om een alternatief' staan waarop vaak de conclusie volgt dat er dus geen alternatief is. Gemiste kans. The Happiness Café is dus ideaal voor mensen met een allergie/intolerantie. En het smaakt gewoon heerlijk allemaal. Veel vriendinnen heb ik al enthousiast gemaakt en ook mijn vriend is inmiddels fan. En ja, soms moet je langer wachten maar alles wordt vers bereid. Het is tenslotte geen fastfood, daarvoor moet je toch echt naar de 'collega's' van ze met de Grote Gele M aan de gevel;-) Kleine tips: soms inderdaad porties iets verruimen, bijvoorbeeld door nog wat extra groentes toe te voegen. En laatst had een vriendin een sapje (oranje, iets met spicy in de naam dacht ik?) en die was echt te 'gemberig'. Dat was echt zonde van de smaak. Verder blijf ik gewoon terugkomen hoor!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Al enkele keren geweest en ik krijg er geen genoeg van. Verse juices, hemelse gebakjes en overheerlijke belegde speltboterhammen! Yummie, keep up the good work
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Twee weken geleden heerlijk geluncht. Verse ingrediënten en voldoende eten. Aardig personeel maar je merkt dat ze pas net open zijn. Ik vond het wel erg gehorig en er mag ook nog wel wat gebeuren aan het decor. In het sinasappelboompje waar ik langs zat zaten rotte vruchtjes, daardoor veel fruitvliegjes.
Anique S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat mij betreft een aanwinst voor Eindhoven. Genoeg keuze uit zowel zoete als hartige, gezonde opties. Leuk ook dat er acai wordt geserveerd, zeker een plus, want slecht te verkrijgen in Eindhoven en omgeving! Bovendien kan er bij iedere koffie gekozen worden voor amandelmelk (naast de standaardvervanging sojamelk), wat ook een aangename verrassing was.
De speltboterham met kip was erg lekker en ook het bananenbrood smaakte goed. Enig nadeel vonden wij dat de bediening het eten eerst serveerde en vervolgens een aantal minute later nog met het drinken aankwam. Daar kan dus aan gewerkt worden. Verder prima zaak!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Al enkele malen gegeten, lekker en gezond
Ook ruime keuze nieuwe dingen uit te proberen.
Ja je moet soms lang wachten op je bestelling, maar dat is niet zo raar aangezien ze een van de weinigen zijn in Eindhoven met een biologische kaart. Dus dat neem ik graag voor lief.
Laatst ook een detox gedaan, top!!
Ga hier graag nog eens terug voor een plakje bananenbrood en andere lekker dingen!!
Mayke J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Geweldig leuk tentje met aardig personeel. Ik vind het super dat er nu in mijn woonplaats een plek is waar ik ondanks dat ik glutenvrij en zuivelvrij eet, niet alleen lekker kan eten, maar zelfs een grote keuze heb!
Martijn_W .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Veel te lang wachten voor veel te duur eten.
Drankjes waren erg waterig met steeds één dominante smaak hoewel er wel vijf of zes ingrediënten in zaten.
Speltbrood was al op, toen maar een ciabatta genomen. Erg klein broodje voor de 6,45 die ze er voor durven vragen. De smaak (tonijn) was ook niet bijzonder. Bij de buren kwamen ze zeggen dat de kokosmelk ook op was en dat er iets anders gekozen kon worden en dit allemaal binnen een uur van de openingstijd.
Middelmatige bediening, slechte planning en de prijs/kwaliteitsverhouding is compleet zoek.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Ben teruggegaan om een lekker kopje koffie (gaat toch niets boven een authentiek piston apparaat) en dito bananencake.
Heerlijk. Was gezellig druk maar het terras is nu ook geopend en was genieten in het zonnetje.
Topplek! Verrijking voor Eindhovense binnenstad
Tachisse D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Ik ben zelf opgegroeid in Amsterdam (momenteel studerend in Eindhoven) en heb daar alle cafeetjes en bijbehorende "foodtrends" wel meegemaakt. Leuk dat Eindhoven nu eindelijk ook een "healthy/raw" tent heeft, maar er zijn naar mijn mening nog een héleboel dingen die verbeterd mogen worden. De inrichting is ok, doet een beetje denken aan een overgestyleerde IKEA kamer voor vrouwen, maar dat is persoonlijke smaak. De service is ook ok, mensen zijn vriendelijk maar het duurt wel lang voordat je je bestelling krijgt. Misschien heeft dat met gewenning en nieuwigheid te maken.

Dan naar het menu: de sapjes en zoetigheden zijn opzich prima, maar het brood en de wraps zijn echt onvergeefbaar:

Ik besloot voor de wrap te gaan met "gerookte kip en homemade guacamole", en dat was echt zeer teleurstellend. Ik kreeg een zielig, klein mini wrapje, met ergens sporen van een flauwe avocado, een doormidden gescheurd(!) plakje kip en een berg aan ui en rucola, waardoor ik daarna een hele vieze nasmaak had. En het ergste: de wrap kostte maar liefst €6,45.
Ik ben geen azijnpisser, maar voor bijna 7 euro vond ik dat wel echt te gek voor woorden.
Plus, ik zag de boterhammen die uitgeserveerd werden, en daar was het hetzelfde liedje: heel mager belegd.

Ik weet dat ik in Amsterdam, waar alles veel duurder is, voor bijna 7 euro een heerlijke geroosterde boterham met alles vers bereid erop en eraan kan versnaperen, dus in Eindhoven, met zijn mindere concurrentie en lagere prijzen zou dit een absolute MUST moeten zijn.

Werk aan de winkel, want anders kom ik hier niet meer.
Beste Tachisse, allereerst bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen dit met ons te delen! We zijn vandaag precies 4 weken open en kunnen en willen graag veel leren van onze gasten! Onze recepturen zijn deze week aangepast, zo serveren we onze wraps voortaan met gegrilde kip in plaats van plakjes kip, en voegen we gegrilde groenten toe aan elke wrap. We begrijpen je feedback en willen graag dat je volgende bezoek precies zo wordt als je gehoopt en/of verwacht had! Kun je even een mailtje sturen met je contactgegevens naar info@thehappinesscafe.nl? Groetjes en hopelijk tot snel! Team Happiness Café
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Leuk nieuw tentje in Eindhoven! Voor mij was het voor de lunch niet echt een aanrader, maar voor een koffie en iets zoets kom ik zeker terug.
Pluspunten: lekker eten, vriendelijk personeel, leuke inrichting
Verbeterpunten: menukaarten op tafel zodat je rustig kunt zitten en nadenken wat je wilt, iets grotere portie voor de boterhammen, voorbedachte combinaties voor de boterhammen (nu is dat alleen bij de salade)
Beste Annemarie, allereerst bedankt voor je feedback! We zijn net een maandje open nu en hebben alle tips / feedback ter harte genomen van de eerste paar weken. Zo zijn er nu menukaarten voor op tafel (terechte & goede tip), hebben we suggestie boterhammen & wraps toegevoegd en zijn de porties rijkelijker belegd! We hopen je snel weer te zien zodat we je kunnen proberen te overtuigen dat onze lunchgerechten nu nét zo lekker zijn als onze koffie & gebak! De koffie staat in ieder geval de volgende keer voor je klaar (van het huis) als dank voor je recensie! Groetjes, team Happiness Café
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Gezond, hip en bio!

So far so good, geen wollig bio imago maar hippe kippen toko waar je een lekker hapje/drankje en taartje kan doen.

Ideaal dat ze met je meedenken en aanpassingen maken ivm allergieën!
Fijne sfeer lekker gegeten, spontane bediening leuk om neer te strijken, als je er toch bent.

Kleine kanttekening menu hangt aan de muur als je net zoals ik je bril vergeet is het even puzzelen maar door de attente bedienings wordt je op weg geholpen. En de wc, het is een kleine café toch is er maar 1 voor de gehele ruimte, net wat vaker de prullenbak legen is geen overbodige luxe zeker omdat dat slordig oogt en dat niet de uitstraling is die dit café mijn inziens eer aan doet.

Lekker gegeten, niet te vaak gaan daar dat dan je keuze beperkter is maar voor een drankje en wat lekkers, doen!
Beste Laura, bedankt voor je recensie! En de tip hebben we ter harte genomen, de menukaartjes zijn deze week gearriveerd, dus je hoeft niet meer naar de borden aan de muur te kijken maar kan lekker vanuit je luie stoel / loungebank rustig alle verschillende gerechtjes op ons menu bekijken. Als dank voor je recensie willen we je graag een kopje koffie van het huis aanbieden! Wil je het ons de volgende keer laten weten als je weer gezellig bij ons bent? Groetjes namens het team!
Thehipster .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
EINDELIJK! Eindhoven gaat mee met de tijd. In Amsterdam zitten ze al op iedere hoek van de straat, bij wijze van spreken. Het is een stijlvol ingerichte health en juice bar, je waant je voor even in New York. Lekkere, gezonde bio sappen, salades, verantwoorde lekkernijen heerlijke koffie en thee. Echt top!! Wat een verrijking voor Eindhoven. Chapeau!
Beste thehipster, wow, bedankt voor deze lovende woorden!! We zijn blij dat jij blij bent met ons en willen je graag een koffie/thee/chocolademelk van het huis aanbieden de volgende keer als je weer bij ons bent!! Laat je het ons weten als je er bent? Hopelijk tot snel! Groet, team Happiness Café