Meer informatie over restaurant The Hangar

6,7
6,1
Reinande W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gister hebben wij genoten van een avondje uit bij the hangar. Het eten was heerlijk en de sfeer perfect. De medewerkers waren vriendelijk en hielden je goed in de gaten zodat je niet lang met een leeg glas zat. Ook ons dochtertje vermaakte zich goed met haar tekening. Verrassend leuk vonden wij de uitgebreide kinderkaart, eens iets anders dan de drie gerechten die er meestal op staan.

Tot snel!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Ik had de Wrap met kip besteld. Deze kwam met het hoofdgerecht van mijn man. Alleen was de Wrap HELEMAAL doorweekt en sompig. Meteen terug gegeven.er zou een nieuwe worden gebracht. Na een kwartier kwam dezelfde Wrap terug met een beetje extra kaas overheen. zelfde doorweekte en sompige toestand. Hoe durven ze om zoiets aan te bieden. Het eten weer terug gestuurd en met lege maag naar huis, schandalig was deze ervaring.
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Helaas hadden wij een minder positieve ervaring tijdens lunchtijd. De bediening was goed en vriendelijk en uitzicht mooi op de startbaan. De salade met geitenkaas vonden wij overpriced, vooral door de grote hoeveelheid smakeloze (wel verse!) sla onder de heerlijke bol geitenkaas.
De Singapore kipsaté was heel erg uitgedroogd en aan de donkere kant, wellicht heel lang op een warme plek liggen wachten. Dat ik het niet heb teruggegeven, was mijn keuze.
Helaas kwam bij de laatste happen ook nog een blonde haar van ruim 15 cm te voorschijn.
Jammer genoeg kon niet meer gedaan worden dan 1 glas fris van de rekening af te trekken.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij werden uitgenodigd door mijn vader en vriendin omdat wij geholpen hebben met de verhuizing. Wij waren met 8 personen. 2 personen hadden roodbaars met zalm besteld. Half uurtje later werd gemeld dat er geen zalm meer was en of er iets anders besteld kon worden. Wanneer het eten wordt uitgeserveerd krijgen wij de melding dat er geen patat meer is. 7 personen krijgen eten en van 1 persoon moet men nog snel ff de varkenshaaspuntjes bereiden want het was vergeten of reeds u
Robert S.
Msalemon .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
zondag 18 september gegeten met 10 personen.
2 keer eerder geweest naar volle te vredenheid maar nu negatief verrast.
Na het uitserveren misten we 1 hoofd gerecht.
9 personen zijn begonnen anders zaten we met koud eten
1 persoon moest wachten met niks.
Dit is waardeloos.
2 personen hadden zalm besteld, was niet op voorraad.
patat (heel vreemd) was niet op voorraad, zonder overleg werden er aardappeltjes geserveerd.
vanille ijs was er niet. De persoon mocht een ander soort ijs bestellen de keus werd blauwe bessen ijs.
Het toetje werd geserveerd en
aardbeien met slagroom maar geen blauwe bessen ijs. Laat maar zitten, teleurstellende avond.
Wij hebben nog een reservering staan maar als hij weer verloopt zoals onze laatste zondag wordt dat de laatste.......wij hopen de volgende keer met volle te vredenheid uit eten te gaan.
Gertvandenbrink .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vooraf gereserveerd met voorkeur voor een plaats in het restaurant. Een hartelijk welkom en een mooie tafel toegewezen. Je wordt op een plezierige wijze bedient en goed geholpen bij de keuze van het voor en hoofdgerecht.
Je voelt je gewaardeerd, je beleefd op deze wijze een echte avond uit. Het eten is top en ruim voldoende, spareribs zijn fantastisch maar ook letterlijk een hele kluif zo veel.
Met regelmaat wordt er aandacht aan je besteed. Meerdere keren hier wezen eten, eventuele op en of aanmerkingen worden met veel aandacht en op een zeer klantvriendelijke wijze opgevolgd, dikke pluim voor Het hele team.
Wat ons betreft is The Hangar zeer aan te bevelen. Wij gaan zeker terugkomen.
Beste Gert, bedankt voor deze mooie recensie over ons! Fijn om te horen dat wij kunnen zorgen voor een echt avondje uit! Wij proberen al onze gasten dit te laten ervaren, inderdaad met aandacht en zorg voor onze gasten! We zien jullie graag weer bij ons terug! Tot snel in Teuge! Groet Nienke - The Hangar
Brouwer33 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wat een top avond bij the hangar! Heerlijk gegeten! Personeel was erg enthousiast en werden door meerdere mensen hartelijk welkom geheten. Na het opnemen van een drankje kwam onze gastheer zich voorstellen en vertelde over de extra gerechten buiten de kaart om en hoe het menu in elkaar stak. Erg duidelijk! Personeel nam duidelijk de tijd voor haar gasten en probeerde het ons, en de rest erg naar de zin te maken. Na onze keuze voor het eten, wat we op het terras deden, werd duidelijk overlegd of we de volgende gang buiten wouden blijven of binnen verder wouden eten. Één drankje was vergeten door te geven, maar hiervoor werd, voor wij er erg in hadden persoonlijk excuus gemaakt en binnen 2 minuten alsnog op tafel gezet. Een heerlijke avond gehad! Zeker de moeite waard, en gezien sommige negatieve recensies, geef het nog een kans, want wij hebben genoten! Top!
Beste Brouwer, wat een mooi compliment! Bedankt voor het delen hier op internet. We doen inderdaad ons best om al onze gasten een fijne middag of avond te geven bij ons. We zijn erg blij dat dit gewaardeerd is door jullie! Graag tot snel weer! Groet Nienke - The Hangar
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Bijzondere locatie. Met 6 personen gegeten, de kaart voldeed voor iedereen. Enthousiaste bediening die misschien wat meer tijd moet nemen om te luisteren naar de wensen en de tijd nemen bij het serveren, als je het verschil niet weet tussen een rib eye of een entrecote komt dat klungelig over
Beste PdeBeukelaer, bedankt voor de complimenten en de aandachtspunten! Die nemen we mee! Tot een volgende keer bij ons in Teuge! Groet Nienke - The Hangar
Kimkim K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Van de week een diner gehad met vrienden, de locatie en omgeving is super. Controleer de rekening, die klopte bij meerdere bezoeken niet, we moesten meer betalen dan afgenomen!!!!!! betalen voor een 3 gangen menu terwijl we een 2 gangen hadden en de 3 gangen moesten we alle gerechten apart betalen, meerdere sausjes gerekend terwijl we er 1 hadden. Helaas kan het eten niet voldoen aan de verwachtingen. de vis was kantje boord, en de biefstuk was te droog, groente te ver doorgewokt (zwart), frietjes waren heerlijk de majonaise te zuur en we moesten ook nog voor de sausjes betalen (majo konden we niet op de kaart vinden wat dat kost). Taartjes waren lekker, we vroegen of er slagroom op zat volgens het personeel wel achteraf moesten we ervoor betalen.
Ik zag dat er iemand zijn hoofdgerecht ook terugstuurde naar de keuken en later bij het afrekenen waren er meerderen waarbij de rekening niet klopt.
Ze kijken heel onnozel als je de rekening aan kaart, MAAR uit ervaring weet ik dat dit tijden geleden ook was en hoorde dit van meerdere mensen.
Jammer jullie kregen de voordeel van de twijfel, deze klanten komen NOOIT meer dineren!!!!!! echt zonde.........
Beste KimKim, wat jammer dat je zo ontevreden bent na je bezoek aan ons. Rekeningen moeten natuurlijk gewoon kloppen en mocht het onverhoopt fout gaan dan maken we dit graag direct goed. Daar doen wij absoluut niet moeilijk over, wij maken ook wel eens een foutje helaas, maar herstellen dit graag direct. Discussie over de sausjes en slagroom is erg vervelend. Maar aan de andere kant lieten wij jullie ook een cocktail proeven op jullie vraag hierover die we uiteraard niet op de rekening zetten. Dit soort dingen doen we graag om onze gasten een fijne avond te bezorgen, jammer dat alleen het negatieve blijft hangen! Mocht je nog vragen hebben neem gerust contact met mij op via nienke@thehangar.nl Groet Nienke - The Hangar

Reactie van proever:

Een hele kinderachtige reactie van het drankje. Deze werd ons aangeboden en was 1 klein proef glaasje. Als die een volwaardig formaat had dan mocht die zeker op de rekening. The Hangar vindt het jammer dat wij blijven hangen in het negatieve, ik moet zeggen dat ik de kwaliteit van het eten toch op top 1 vind staan en wij hebben The Hangar al meerdere keren de kans gegeven. Dussss wie blijft er in het negatieve hangen... The Hangar heeft al jaren dezelfde problemen en deze problemen verbeteren niet... Het computersysteem bevalt een fout waardoor dit probleem regelmatig ontstaat. Uit meerdere bezoeken van ons en gesprekken met andere gasten blijkt dit. Het kan echt een top zaak zijn, helaas kan het al jaren niet verwezenlijkt worden.
Hopelijk leert The Hangar van de fouten die al jaren lopen. Succes.

anf 2e reactie van restaurant:

We willen alleen aangeven dat wij echt ons best doen. Je hebt helemaal gelijk dat het gewoon moet kloppen natuurlijk! We leren echt van onze misstappen, dus we zijn blij met jouw reactie en opmerkingen. Doen we echt wat mee! Bedankt en hopelijk toch nog een keer tot zien in The Hangar! Groet Nienke
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
na eerder geweest te zijn weer terug voor een lunch.
Een salade carpaccio. Prima klaar gemaakt.
Enorm jammer dat mijn opmerking van de vorige keer niet serieus is genomen over de veel te harde muziek. Dit kan echt niet. Bij de bediening hier een opmerking over gemaakt. Krijg ik te horen dat dit de policy is van de eigenaar. Op mijn vraag hoe de klanten hierover dachten, kreeg ik een reactie dit dit bij de eigenaar ligt. Als de muziek niet naar heel zacht of uit gaat, zal ik hier helaas niet meer gaan eten.
Beste Beens, bedankt voor je complimenten over de lunch. Jammer dat je het gevoel hebt dat we je opmerking niet serieus hebben genomen. Doen we zeker wel, we zoeken elke keer naar een goede balans in de sfeer en de muziek. Groet Nienke - The Hangar

Dag Nienke,

Dank je wel voor je bericht. Ben wel benieuwd wat jullie dan anders gaan doen?

Met vriendelijke groet,
Willem Jan Beens

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Willem Jan, wij proberen de juiste balans in het volume te vinden. Een lekker sfeertje creëren, maar niet te hard zodat onze gasten wel gezellig kunnen kletsen. Maar wat de ene te hard vind, vind de ander gezellig. Best lastig om de juiste balans te vinden natuurlijk. Mocht u nog van gedachten willen wisselen hierover met mij dan kunt u mij mailen op nienke@the hangar.nl Groet Nienke
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Lunchen bij the Hangar. Wat een geweldige plek zo aan het vliegveld. De inrichting binnen is erg sfeervol. Echt super. Alleen dit was nu de 2e keer dat een lunch erg tegen viel. het begon met de lunchkaarten die gebracht zouden worden en niet kwamen. Dus zelf op zoek gegaan naar lunchkaarten. Vervolgens wordt er water bij de fles wijn aangeboden die we achteraf wel af moesten rekenen. Maarliefst 5,75 moesten we betalen voor een fles "bron" water (waar we nieteens om gevraagd hadden). Het was zgn gezuiverd water, maar het kraanwater is NL is al erg gezuiverd. De dressing over de salades , die erg karig gevuld waren met 3 stukjes komkommer en 3 stukjes tomaat, was erg zurig. De boterhammen van de sandwich waren zo dik gesneden dat het slecht te eten was. Erg jammer allemaal.
Je zit er prefect, maar voor mij was dit wel de laatste keer lunchen bij the Hangar.
Beste Inge, bedankt voor je reactie en je complimenten over onze locatie en inrichting. Jammer dat de lunch tegenviel. Mocht er iets tijdens het bezoek niet goed zijn, dan horen wij dat natuurlijk graag, zodat wij op dat moment iets kunnen doen. Nu achteraf is dat helaas toch lastiger. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag! Groet Nienke - The Hangar

Reactie van proever:

Beste Nienke. Dat de kosten van het water ons tegenvielen hebben we direct aangegeven. Het enige dat we te horen kregen was dat het "de regels" waren en dat haar collega het dan niet goed heeft verteld. Niet de juiste oplossing mijns inziens.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Vanmiddag zijn we met z'n vieren (vier vriendinnen) gaan lunchen bij The Hangar. We hadden gereserveerd, gelukkig. Bij binnenkomst werden we door de serveerster doorverwezen naar haar collega op het terras voor onze tafel. Zij vertelde dat er een kaartje op de gereserveerde tafel lag met de naam van degene die gereserveerd had. Niet zo persoonlijk, maar goed, wij vonden onze tafel wel.
De bestelling werd opgenomen. Omdat we allevier droge witte wijn wilden drinken werd gevraagd of er een flesje op tafel kon komen. Prima. Of we er ook een flesje water bij wilden. Ook prima, plat water graag.
Ook de rest van de bestelling werd opgenomen. Het duurde redelijk lang voordat die geserveerd werd; 3 x salade en 1 x clubsandwich. De salades vielen tegen, erg veel sla en erg weinig andere ingrediënten: een paar gamba's bij de een, een piepklein stukje geitenkaas bij de ander en tot slot op de laatste salade een paar flintertjes tonijn. Ook vonden wij de dressing erg zuur!
Bij het afrekenen bleek dat wij voor de fles water 5,75 moesten betalen. Wij vinden water (kraanwater), bij de service van een restaurant horen. We bleken in eerste instantie bronwater te hebben gekregen (wat we niet besteld hadden), later bleek het water van een speciale filtering te zijn, wat we niet konden proeven. Ook bleek de prijs van het water niet juist te zijn, die was 4,25 voor een fles. Dat verschil kregen we terug, maar dat maakte het gevoel van teleurstelling niet meer goed.
Beste Joke, jammer dat je teleurgesteld bent na je bezoek aan ons. Je punten zijn duidelijk, jammer dat de salades voor jullie niet in verhouding waren en jullie het water gratis hadden verwacht. Wij doen ons best om al onze gasten tevreden te houden en vinden het jammer dat jullie ontevreden naar huis zijn gegaan. Mocht ik nog wat voor jullie kunnen betekenen dan hoor ik het graag! Groet Nienke - The Hangar

Reactie van proever:

Beste Nienke, de moeite die je neemt om online te reageren siert je/jullie. Deze aandacht zouden jullie op dezelfde manier moeten hebben voor de gasten die op jullie terras zitten, of in de brasserie. Dank je voor je antwoord, voor nu kun je even niets meer doen dan dit. Groet, Joke
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Van binnen een stoer interieur, gezellig en warm. Buiten op het terras kan je bij mooi weer heerlijk vliegtuigjes en parachutisten kijken. Schone toiletten, muziek binnen wat aan de harde kant.
Ik heb hier geluncht, had een sandwich fish...., erg dik brood en het beleg er tussen was wat dun. Wellicht iets dunner brood en wat meer beleg, dan proef ik wat anders dan alleen brood. Tafelgenoot had een salade, ook hier maar een paar koude garnalen, lauwe garnalen is toch echt lekkerder. Ook ik heb mij verbaasd over het (duur) moeten betalen van gewoon plat water, het werd gebracht alsof je het erbij kreeg! Leek me logische met het warme weer. Gemist stuk service.
Beste Nans, bedankt voor je reactie hier! Fijn om positieve dingen te horen over onze locatie, jammer dat de service en kwaliteit van het eten onvoldoende waren in jullie ogen. We zullen deze opmerkingen meenemen om onze kwaliteit te verbeteren! Hopelijk mogen wij jullie binnenkort weer begroeten en kunnen wij een betere kant van onszelf laten zien! Groet Nienke - The Hangar
MaJac .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
's Middags nog even gereserveerd via email. Kreeg ipv het gebruikelijke automatische antwoord een persoonlijk mailtje terug, wat ik erg leuk vond.
Bij binnenkomst werden we naar een tafeltje verwezen en stelde de gastheer van de avond zich keurig voor. Ipv een glas wijn kreeg ik een hele fles, en dan zou later berekend worden hoeveel ik eruit gedronken had (goede omzettruc). Ik had er een hard hoofd in dat het goed berekend zou worden, maar het is goed gekomen.
Vooraf een broodje met aioli. Smaakte prima, maar 1 bakje aioli is wat weinig voor een half Turks brood. Op verzoek een tweede bakje gekregen, maar zelfs dat was krap. Plankje werd wel heel snel weggehaald, we hadden het laatste stukje brood nog in de hand. Als voorgerecht de carpaccio en bruscetta, erg lekker. Als hoofdgerecht beide de steak, smaakte ook erg goed. Had wel iets meer groente bij gemogen. Alleen de patat erbij was niet heel bijzonder en miste eigenlijk ook een beetje de mayo oid erbij. Kan me voorstellen dat als we geen broodje vooraf hadden gehad, één emmertje patat met 2 personen wat weinig was geweest, maar nu was het precies op. Vriendlief had ondertussen nog gevraagd om wat te drinken. Dat duurde vreselijk lang. Twee keer beloofd dat het eraan kwam, maar het kwam maar niet. Dat is dan ook het grootste punt van kritiek. Mijn even later bestelde drankje kwam wel vrij snel.
Als toetje de aarbeien Romanov en brownie met aardbeien. Helaas, brownie was op net zoals de witte chocoladetaart. Daarop maar gewoon een coupe met aardbeien, ijs en slagroom. Was lekker met smakelijke aardbeien. De aardbeien Romanov zouden gemarineerd zijn in drank, maar die leken ze vergeten.

Kortom: erg lekker gegeten!
Beste MaJac, bedankt voor je recensie hier! Wij proberen al onze gasten persoonlijke aandacht te geven, fijn dat je dit ook gewaardeerd hebt. En dus lekker gegeten bij ons! En natuurlijk prima een aantal kritische punten, die horen wij ook graag! Nogmaals bedankt en we zien jullie graag een keer terug bij ons in Teuge! Groet Nienke, The Hangar
Liesbeth10 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijke uitgebreide lunch gehad in dit relaxte leuk ingerichte restaurant naast vliegveld Teuge.
Sfeervolle oude leren banken aan vuurtafels met knusse haardvuurtjes, veel kussens en kleedjes van koeienhuid maken het een erg fijne gezellige plek om te relaxen en een hapje te eten.
Muziek stond iets aan de harde kant, maar gezellige sfeer, aardige bediening, en vooral leuke entourage/decor maken dit tot een fijne place-to-be! Aanrader!
Hé Liesbeth, bedankt voor je mooie woorden over ons restaurant. Leuk om te merken dat je lekker hebt gezeten op fijne plek en uitgebreid hebt kunnen lunchen! We begroeten je graag binnenkort weer bij ons in Teuge! Groet Nienke - The Hangar
MarkVr .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Eerst maar even de complimenten aan de Hangar omdat ze in de regel netjes reageren op recencies op Internet, kunnen veel andere restaurants nog wat van leren. Maar hier stoppen de complimenten ook helaas weer. Op Internet lees je de nodige missers, maar er wordt dan ook geschreven dat overwegend die zaken gepubliceerd worden die misgaan. Dus vol goede moed voor een 1e kennismaking naar dit restaurant. Gekozen voor hoofd- en nagerecht. Mijn jongste dochter heeft lactose intolerantie, dus gevraagd bij het kinder menu (hamburger) om geen saus te serveren. Maar ze krijgt vervolgens alleen een wit broodjes met een taaie hamburger en verder *niets*. Geen appelmoes, geen frietjes, geen salade of wat dan ook. Twee andere tafelgenoten moeten 't met 1 portie frietjes doen, andere is vergeten. En wat bordjes om spare-ribs af te leggen en de visgraten van de tong van mijn vrouw dat werd 'm ook niet. Medewerker op geattendeerd, 'komt er aan'. Tegen het eind van het hoofdgerecht nog maar eens gevraagd, 'oh, komt er aan'. Toen we klaar waren kwam het inderdaad, met een ini-mini bakje appelmoes.

Uiteindelijk nog maar gevraagd om de kaart voor een nagerecht. Het wordt wat eentonig, maar die kwam ook niet. Na een kwartier kwam de medewerker die ons bediende vragen of we al een keuze hadden gemaakt. 'Ehm, waaruit?' was onze reactive. Heb toen maar om de rekening gevraagd. Bij het afrekenen maar aangegeven dat het een flinke tegenvaller was vanavond. (Om ons heen merkten we ook de nodige problemen). Medewerker reageerde dat hij net nieuw was en het vervelend vond. Maar daar bleef het dan ook bij. Hangar: waarom coach je nieuwe medewerkers niet? En zo druk was het bovendien niet...

Teleurstellend, en blijkbaar zijn de negatieve recensies geen uitzondering.
Beste Mark, reageren op recensies is het minste wat we kunnen doen. Verder doen wij enorm ons best om een goede kwaliteit te leveren in ons restaurant. Jammer dat jullie een mindere ervaring hebben gehad bij ons, wij proberen natuurlijk een stabiele kwaliteit te leveren, maar dit kan met een nieuwe medewerker natuurlijk net iets anders verlopen. Wij hopen dat jullie ons nog een tweede kans willen geven! Dat zouden wij erg waarderen! Mocht je nog verder met mij van gedachten willen wisselen over deze negatieve ervaring dan mag je uiteraard contact met mij opnemen via nienke@thehangar.nl - Groet Nienke - The Hangar
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
In het binnenland gestrande strandtent, waar ze geen visrecepten kunnen bereiden.
De bestelde Noordzeetong bleek in feite 2 slibtongen te betreffen. De kwaliteit van de vis was slecht, week, papperig, het leek zeer op bevroren en dan weer ontdooide vis. De manier van bakken leverde een resultaat op wat bijzonder op een gefrituurde schoenzool leek.
Het geheel werd geserveerd met een non-stop handsfree discodreun op de achtergrond.
Beste Airbus, wat jammer deze ervaring. Duidelijk niet het niveau wat wij willen uitstralen qua kwaliteit eten. Onze discodreun spreekt gelukkig ook een hele grote groep mensen wel aan, maar daar over verschillen smaken natuurlijk. Groet Nienke - The Hangar
Desiree_2015 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Ben nu diverse malen bij de Hangar geweest en ga vooral vanwege de leuke ambiance.
Maar de service is altijd wat matig en afgelopen week was het zelfs dramatisch slecht.
We waren er op een rustige middag voor de lunch. De bediening kijkt niet eens naar de gasten, maar heeft de blik op de grond of kijkt stoïcijns voor zich uit. Vele malen moesten wij proberen contact te maken om onze bestelling te doen. Na diverse malen de hand op te steken, 3 x uitgebreid gezwaaid en zelfs geroepen naar een serveerster die nog geen 3 meter van ons af liep. Geen reactie, maar we werden ronduit genegeerd. We stonden op het punt om te vertrekken. Ik vind dit onbeschoft en je voelt je niet welkom als gast.
De muziek werd steeds harder gezet en het was ook wat stevige muziek, waardoor je ook lastiger gewoon een gesprek kon hebben met elkaar.
De lunch was matig van kwaliteit qua ingrediënten en smaak, maar er wordt wel een fikse prijs hiervoor berekend. Staat niet in verhouding.
Heel jammer, dat zo'n mooie en unieke zaak het op de service en kwaliteit laat afweten. Dat is minstens zo belangrijk.
Beste Desiree, bedankt voor je eerlijke reactie. De opmerkingen over onze slechte service rekenen wij ons serieus aan. Wij hebben dit ook direct intern met onze medewerkers besproken die bij ons tijdens de lunch werken. Gasten moeten zich welkom voelen bij ons en daar proberen wij alles aan te doen. Dat het eten matig van kwaliteit was is nog vervelender. Wij proberen prijs-kwaliteit verhouding natuurlijk goed te halen. Wellicht krijgen wij nog een keer een tweede kans van jullie? Nogmaals wel bedankt voor je kritische reactie hier. Groet Nienke - The Hangar
Miranda P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016

Na 3 weken weer bij the Hangar gegeten en weer was het zeer gezellig, maar bovenal erg lekker.
We waren met 4 personen.
Beste 'Weps73', bedankt voor je reactie hier! Super fijn om te horen dat je een leuke en gezellige avond hebt gehad bij ons. En dat het lekker was is natuurlijk helemaal fijn :)! We zien jullie graag snel weer bij ons in Teuge! Groet Nienke - The Hangar