Meer informatie over restaurant The Hangar

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant The Hangar

AJ A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Te duur restaurant!! Bereiding producten is slecht. bediening niet adequaat. Als het druk is moet je lang wachten op het eten.
Veronique P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Bediening was super. Erg vriendelijk.
Prachtige zaak
Maar het eten is ver onder de maat helaas.
Carpaccio weinig smaak aan.
En de steak.... had medium rare besteld en kreeg doorbakken.
Jammer want de zaak is echt super mooi.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Na alle recensies waren we voorbereid op een tegenvaller maar we
vonden dat we het zelf moesten ervaren. We waren met ons vieren en we hebben heerlijk gegeten. Het eten werd iedere keer vlot opgediend.
Alleen konden wij de serveerster moeilijk verstaan toen ze uitleg gaf over de kaart. En de vruchten uit het sorbetijs waren niet te eten zo hard waren ze. Een menu teveel gerekend maar na 1 telefoontje zou het teruggestort worden. Dit was voor ons allen de eerste keer en het is ons goed bevallen voor herhaling vatbaar!
Daphne R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Eerst een paar minuten staan wachten bij de ontvangst, totdat er iemand kwam. Eerst moest zij kijken of er een tafel vrij was. Vervolgens wenkt zij ons vanuit het restaurant dat ze een tafel heeft, zonder dat ze naar ons toe komt. Tafel is vies, ze zegt dat ze die zo komt afruimen maar komt niet meer. Na 20 min zelf naar de bediening gelopen om te vragen of we wat mogen bestellen. Voor het lange wachten kregen we een glaasje prosecco van de uiterst vriendelijke dame. Helaas nog 15 min gewacht op een club sandwich waaraan je kon zien dat alles erop was gekwakt. Droog en weinig beleg. Al met al, nooit meer!
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Goedemorgen, na er een paar dagen over nagedacht te hebben besluit ik toch een (geen goeie) recensie te schrijven, op 2de kerstdag een kerstbrunch gereserveerd, jemig!! wat had ik/wij ons er op verheugd. des de groter was de teleurstelling. vanaf 11:00 tot 14:00 uur!!! lekker een gezellige kerstbrunch in kerstsfeer... nou sorry maar niet dus, het leek wel een gaarkeuken met al die warmhoudbakken, gegaarde sateh die opgewarmd werd op de bbq en in gaarkeuken bakjes met sateh saus werden gezet, hamburgers, en andere "gewone" niet lekkere dingen, in ieder geval niet kerstwaardig!! Ook moesten we een uur wachten voordat we uberhaupt in de rij mochten staan om ons eten op te scheppen en dat dit dan uiteindelijk ook nog lauw was, dit alles maakt dat ik/wij zeer teleurgesteld zijn in de Hangar, dit was niet wat wij ons er van voorgesteld hadden, een kerstbrunch mag en had zeker wel wat luxer en leuker aangekleed mogen zijn. Wij zijn vaker bij jullie geweest en waren "nogmaals" niet voorbereid op deze teleurstelling.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gisteren een slechte recensie geschreven. Vanmorgen is er vanuit de The Hangar telefonisch contact met mij opgenomen en zij hebben mijn klacht serieus opgepakt en een nette oplossing geboden. Bedankt.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vandaag geweest voor een High Tea. Mijn vriendin mag geen vis, fruit en noten. 2 dagen van te voren gereserveerd en dit aangegeven. Bij op het serveren krijgt mijn vriendin een eigen etagerre met wel 4 dezelfde toetjes, met 2 grote klodders chocolade mouse en 2 nog grotere dotten slagroom. Dat was de zoete high tea voor haar. En ipv de zalm sandwich, kreeg ze een witte boterham met een plak kale droge kaas er op. Geen groenten of dressing of wat dan ook. Er is dus totaal niets gedaan om iets anders voor haar te regelen. Zeer slecht!!!!! Echt een hele teleurstelling.
Bionda H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met 13 personen een superavond gehad! Ontvangst door een hartelijke gastvrouw die er voor zorgde dat de hele avond op rolletjes verliep. Eerst geborreld rond de haard aanrader! Diner was heerlijk, de bediening prima - duurde helemaal niet te lang - en er was een steengoede live band (3man). Voor het grand dessert weer gezellig rond de haard, echt een top avond!
Nadine T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vandaag een teleurstelling. Hele lange wachttijden, koffie lauw, theewater zonder thee die uiteindelijk door het zeefje volop in het theewater zat. Je bestelt kindertosti. Krijgt een gewone. Op de vraag daarover wordt niet gereageerd. Vervolgens wel op de bon, bij navraag een geïrriteerde serveerster "u heeft t wel op" ... nou als het zo lang duurt en niemand reageert op je vraag?? Ipv een glas wijn staat er een hele fles op de bon. Serveerster" ik heb mijn excuus toch aangeboden?" Ja maar na 3x koop je daar niks voor. Jammer allemaal, Het had zo leuk kunnen zijn.
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Niet geweest om te eten maar om overdag met de kleinkinderen iets te drinken. Springkussen werd met veel plezier gebruikt, helaas werd bij dat terras niet geserveerd. Wel op het terras aan de andere kant, zonder sprinhkussen.
Vreemde vorm van dienstverlening. Er waren meerdere mensen voor de bedirning aanwezig. Denk na over hoe je de klant wel van dienst kunt zijn en niet waarom je die dienst niet kunt/wilt verlenen.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Bediening niet oprecht vriendelijk, muziek te hard, gamba's leken niet vers klaar gemaakt (plakkerig) en karaf water bleek €4,50 te kosten (werd wel gecorrigeerd)
Bekje .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De drukke parkeerplaats beloofde heel wat, maar helaas viel het wat tegen. Daarbij bedoel ik vooral het eten, de bediening en de verzorging van het interieur.

Het eten was leuk gedecoreerd, maar de smaak en de hoeveelheid vielen tegen. Verder is het meerdere malen voorgekomen dat iets werd besteld, maar dat dat niet kwam of juist in overvloed. Tenslotte het interieur; er waren een aantal minpunten zoals de stoel waar ik op zat (voelde niet stevig aan, hij bewoog als ik naar achteren leunde) en de papieren handdoekjes op het toilet (waren op, dus natte handen na het wassen).

De aankleding van het pand was beter en is vooral leuk als je van vliegtuigen houdt. Maar ik ga (voorlopig) niet terug.
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Op 26 april in dit een vijftal jaren geleden geopende restaurant nabij het vliegveld gegeten. De bediening is plezierig. Een aantal zaken valt op: de wachttijd is redelijk lang, de menukaart door extra kosten bij veel gerechten onoverzichtelijk en verwarrend en de friet van een slecht niveau. De bestelde gerechten van Thaise kippenbouillon tot de ossobuco en kipspiezen waren in orde. De sfeer is prima, de locatie is sfeervol.
marian H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
In April hier heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en fijn ambiance! Hier komen ook vaak piloten van het nabijgelegen Sky Service Netherlands waar wij hebben gevlogen. Zowel eten en vliegen was echt aan te bevelen.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Geweldig restaurant. Heerlijk gegeten, zeer royale porties en helemaal niet lang wachten. Wij namen de carpaccio (vlees) vooraf en de krokante garnalen. Vervolgens de steak (prachtig rood gegrild) en de zeer smakelijke en royale seaplatter. Alleen ik heb nog een frisse lemon-pie gehad. Mijn tafelgenoten hadden geen ruimte meer voor een dessert. Zeer aardige bediening met aandacht voor de gast. Het (wijn-)glas hoeft nooit leeg te zijn, want de fles blijft op tafel. Heerlijke avond gehad en wij komen graag terug in dit prachtige restaurant!
maartje H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Met Kerst uit eten zijn mijn verwachtingen niet hoog. Ook bij the Hangar. Zeer rumoerig. Life muziek. Als je daar bij zit moet je HARD praten om elkaar te kunnen verstaan. Het eten lauw en geen vers uitstraling. friet twee keer in het frituur gegooid. Dit heb ik aan de bediening doorgegeven. Zij zou dit doorgeven aan de keuken. Tafel wel mooi gedekt met tafellinnen.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellige uitstraling en vriendelijke bediening, maar erg lang wachten op de verschillende gerechten. Eten is niet goed, tevens kleine porties. Wij hebben elke keer met een leeg glas gestaan.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Trage bediening en slecht eten, wild zwijn medaillon is gewoon varkenshaas. Gezellig, maar dat kan je niet eten, veel te duur voor wat je krijgt.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellige borrel gehad met ons werk. Heerlijke hapjes werden er steeds gebracht. We hebben niet met een leeg glas gestaan. Bediening was erg vriendelijk. Aanrader!