Meer informatie over restaurant The Hangar

6,4
6,4

Jouw recensie over het restaurant The Hangar

• Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gisteren een slechte recensie geschreven. Vanmorgen is er vanuit de The Hangar telefonisch contact met mij opgenomen en zij hebben mijn klacht serieus opgepakt en een nette oplossing geboden. Bedankt.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vandaag geweest voor een High Tea. Mijn vriendin mag geen vis, fruit en noten. 2 dagen van te voren gereserveerd en dit aangegeven. Bij op het serveren krijgt mijn vriendin een eigen etagerre met wel 4 dezelfde toetjes, met 2 grote klodders chocolade mouse en 2 nog grotere dotten slagroom. Dat was de zoete high tea voor haar. En ipv de zalm sandwich, kreeg ze een witte boterham met een plak kale droge kaas er op. Geen groenten of dressing of wat dan ook. Er is dus totaal niets gedaan om iets anders voor haar te regelen. Zeer slecht!!!!! Echt een hele teleurstelling.
Bionda H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met 13 personen een superavond gehad! Ontvangst door een hartelijke gastvrouw die er voor zorgde dat de hele avond op rolletjes verliep. Eerst geborreld rond de haard aanrader! Diner was heerlijk, de bediening prima - duurde helemaal niet te lang - en er was een steengoede live band (3man). Voor het grand dessert weer gezellig rond de haard, echt een top avond!
Nadine T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vandaag een teleurstelling. Hele lange wachttijden, koffie lauw, theewater zonder thee die uiteindelijk door het zeefje volop in het theewater zat. Je bestelt kindertosti. Krijgt een gewone. Op de vraag daarover wordt niet gereageerd. Vervolgens wel op de bon, bij navraag een geïrriteerde serveerster "u heeft t wel op" ... nou als het zo lang duurt en niemand reageert op je vraag?? Ipv een glas wijn staat er een hele fles op de bon. Serveerster" ik heb mijn excuus toch aangeboden?" Ja maar na 3x koop je daar niks voor. Jammer allemaal, Het had zo leuk kunnen zijn.
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Niet geweest om te eten maar om overdag met de kleinkinderen iets te drinken. Springkussen werd met veel plezier gebruikt, helaas werd bij dat terras niet geserveerd. Wel op het terras aan de andere kant, zonder sprinhkussen.
Vreemde vorm van dienstverlening. Er waren meerdere mensen voor de bedirning aanwezig. Denk na over hoe je de klant wel van dienst kunt zijn en niet waarom je die dienst niet kunt/wilt verlenen.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Bediening niet oprecht vriendelijk, muziek te hard, gamba's leken niet vers klaar gemaakt (plakkerig) en karaf water bleek €4,50 te kosten (werd wel gecorrigeerd)
Bekje .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De drukke parkeerplaats beloofde heel wat, maar helaas viel het wat tegen. Daarbij bedoel ik vooral het eten, de bediening en de verzorging van het interieur.

Het eten was leuk gedecoreerd, maar de smaak en de hoeveelheid vielen tegen. Verder is het meerdere malen voorgekomen dat iets werd besteld, maar dat dat niet kwam of juist in overvloed. Tenslotte het interieur; er waren een aantal minpunten zoals de stoel waar ik op zat (voelde niet stevig aan, hij bewoog als ik naar achteren leunde) en de papieren handdoekjes op het toilet (waren op, dus natte handen na het wassen).

De aankleding van het pand was beter en is vooral leuk als je van vliegtuigen houdt. Maar ik ga (voorlopig) niet terug.
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Op 26 april in dit een vijftal jaren geleden geopende restaurant nabij het vliegveld gegeten. De bediening is plezierig. Een aantal zaken valt op: de wachttijd is redelijk lang, de menukaart door extra kosten bij veel gerechten onoverzichtelijk en verwarrend en de friet van een slecht niveau. De bestelde gerechten van Thaise kippenbouillon tot de ossobuco en kipspiezen waren in orde. De sfeer is prima, de locatie is sfeervol.
marian H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
In April hier heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en fijn ambiance! Hier komen ook vaak piloten van het nabijgelegen Sky Service Netherlands waar wij hebben gevlogen. Zowel eten en vliegen was echt aan te bevelen.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Geweldig restaurant. Heerlijk gegeten, zeer royale porties en helemaal niet lang wachten. Wij namen de carpaccio (vlees) vooraf en de krokante garnalen. Vervolgens de steak (prachtig rood gegrild) en de zeer smakelijke en royale seaplatter. Alleen ik heb nog een frisse lemon-pie gehad. Mijn tafelgenoten hadden geen ruimte meer voor een dessert. Zeer aardige bediening met aandacht voor de gast. Het (wijn-)glas hoeft nooit leeg te zijn, want de fles blijft op tafel. Heerlijke avond gehad en wij komen graag terug in dit prachtige restaurant!
maartje H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Met Kerst uit eten zijn mijn verwachtingen niet hoog. Ook bij the Hangar. Zeer rumoerig. Life muziek. Als je daar bij zit moet je HARD praten om elkaar te kunnen verstaan. Het eten lauw en geen vers uitstraling. friet twee keer in het frituur gegooid. Dit heb ik aan de bediening doorgegeven. Zij zou dit doorgeven aan de keuken. Tafel wel mooi gedekt met tafellinnen.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellige uitstraling en vriendelijke bediening, maar erg lang wachten op de verschillende gerechten. Eten is niet goed, tevens kleine porties. Wij hebben elke keer met een leeg glas gestaan.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Trage bediening en slecht eten, wild zwijn medaillon is gewoon varkenshaas. Gezellig, maar dat kan je niet eten, veel te duur voor wat je krijgt.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellige borrel gehad met ons werk. Heerlijke hapjes werden er steeds gebracht. We hebben niet met een leeg glas gestaan. Bediening was erg vriendelijk. Aanrader!
Reinande W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gister hebben wij genoten van een avondje uit bij the hangar. Het eten was heerlijk en de sfeer perfect. De medewerkers waren vriendelijk en hielden je goed in de gaten zodat je niet lang met een leeg glas zat. Ook ons dochtertje vermaakte zich goed met haar tekening. Verrassend leuk vonden wij de uitgebreide kinderkaart, eens iets anders dan de drie gerechten die er meestal op staan.

Tot snel!
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Helaas hadden wij een minder positieve ervaring tijdens lunchtijd. De bediening was goed en vriendelijk en uitzicht mooi op de startbaan. De salade met geitenkaas vonden wij overpriced, vooral door de grote hoeveelheid smakeloze (wel verse!) sla onder de heerlijke bol geitenkaas.
De Singapore kipsaté was heel erg uitgedroogd en aan de donkere kant, wellicht heel lang op een warme plek liggen wachten. Dat ik het niet heb teruggegeven, was mijn keuze.
Helaas kwam bij de laatste happen ook nog een blonde haar van ruim 15 cm te voorschijn.
Jammer genoeg kon niet meer gedaan worden dan 1 glas fris van de rekening af te trekken.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij werden uitgenodigd door mijn vader en vriendin omdat wij geholpen hebben met de verhuizing. Wij waren met 8 personen. 2 personen hadden roodbaars met zalm besteld. Half uurtje later werd gemeld dat er geen zalm meer was en of er iets anders besteld kon worden. Wanneer het eten wordt uitgeserveerd krijgen wij de melding dat er geen patat meer is. 7 personen krijgen eten en van 1 persoon moet men nog snel ff de varkenshaaspuntjes bereiden want het was vergeten of reeds u
Robert S.
msalemon .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
zondag 18 september gegeten met 10 personen.
2 keer eerder geweest naar volle te vredenheid maar nu negatief verrast.
Na het uitserveren misten we 1 hoofd gerecht.
9 personen zijn begonnen anders zaten we met koud eten
1 persoon moest wachten met niks.
Dit is waardeloos.
2 personen hadden zalm besteld, was niet op voorraad.
patat (heel vreemd) was niet op voorraad, zonder overleg werden er aardappeltjes geserveerd.
vanille ijs was er niet. De persoon mocht een ander soort ijs bestellen de keus werd blauwe bessen ijs.
Het toetje werd geserveerd en
aardbeien met slagroom maar geen blauwe bessen ijs. Laat maar zitten, teleurstellende avond.
Wij hebben nog een reservering staan maar als hij weer verloopt zoals onze laatste zondag wordt dat de laatste.......wij hopen de volgende keer met volle te vredenheid uit eten te gaan.