The Haddock Fish & Chips

Nieuwe Oosterstraat 1E 8911 KM Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant The Haddock Fish & Chips

Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Momenteel volgens mij zeker weten de betere viszaak aan de oostkant van het centrum van L'den in die beregesellige Oosterstraat.. allerhande vis van beste kwaliteit, uitstekend lekkerbekje of kibbeling (met krokante frietten en frisse salade ook als plate te verkrijgen) en zo uit het vaatje goed op temperatuur en vers van het mes een altijd maar weer verrukkeluk harinkje.. ja, toppie !!
o ja, uitermate vriendelijk personeel, klant is koning.. dus tot ziens dan maar weer.. grru..
Geoosterom .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Tijdens de Friese Food Tour hier geluncht. Een portie Fish&Chips. Lekkere vis, wat veel kruiden, goede patat. Kortom, prima! Jammer dat meerdere drankjes van de kaart niet beschikbaar waren. Man achter de counter sprak wat onduidelijk en ging op in zijn eigen dingetje, vandaar de wat lagere beoordeling. Maar de kwaliteit van de fish&chips zijn zeker reden om terug te komen.
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Heerlijke fish & chips, superlekkere haring, gezellige sfeer voor zo'n winkel en leuke mensen. Zeker een aanbeveling waard.