The Grilll

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gisteravond voor de tweede keer bij the Grilll langsgeweest, ribs waren weer perfect! Ditmaal geen broodje vooraf genomen want anders zouden we die frietjes deels moeten laten staan en daar zijn ze te lekker voor. Bediening was weer zeer vriendelijk.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Na jarenlange afwezigheid is Bogey's terug in Tilburg. En wat hebben we die spareribs gemist, met stip weer op 1 in Tilburg! Bediening is prima, vriendelijk en deskundig maar de ambiance is (nog?) niet wat het was in de oude zaak. Die drukte toen van poolende bezoekers en eters was toch wel uniek. Wij hadden vooraf het brood met kruidenboter en tapenade. De smaak was goed, maar het brood mag van mij wel iets spannender dan de standaard afbakbroodjes. De Casablanca Kiss was heerlijk, de combinatie van 3 soorten ribs is geslaagd. Goede frietjes en salade er bij en je hebt prima gegeten.
Joris G.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Sfeervolle ruimte, we hebben de Casablanca Kiss gegeten. 3 verschillende soorten ribs van uiteenlopende smaken. Vooral die combi maakte het erg lekker.