The Grill Room

Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Over het restaurant The Grill Room

Eten is beleven. En alles is daarbij belangrijk! Een plezierige inrichting, een warme atmosfeer en een prettige service. Dus doen ze er alles aan om je te verwennen met de meest geweldige, gegrilde gerechten. Vers, mals en smaakvol. Alles om te komen tot een maximale beleving van eten. Alles met veel passie en zorg bereid. Vis of vlees. Met een zorgvuldig geselecteerd wijntje. Nu nog zorgen dat je een gelegenheid vindt om hier eens uitgebreid te gaan eten.

Halve fles mineraalwater

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant The Grill Room

Kyra D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De foto's op de site en de benaming van de gerechten doet een hoge kwaliteit vermoeden. Daarin waren we wel teleurgesteld. Verder prima tent.
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk eten voor een zeer goede prijs
Jan_Net .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Tweede keer hier gegeten en we komen zeker nog een keer. De Lobster trekt ons wel erg aan. De sfeer is goed en de bediening erg aardig en attent.
Leo J.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Nieuwe zaak. Weer de veel gemaakte fout, onervaren personeel. Vlees terug moeten sturen omdat het te rauw was. hoofdgerechten vanaf 15 euro, maar.......... een iets groter stukje vlees -meerprijs, bakje frites- meerprijs, groente- meerprijs. dus al met al geen 15 euro mar 22 euro voor een hoofdgerecht en dit was het zeker niet waard. dessert was oneetbaar. bevroren bavarois met aardbeien uit blik of diepvries. compleet smakeloos. Chocoladedessert was zeer teleurstellend, een stuk chocolade met een oneetbaar cakeje en iets van bevroren fruit met toga saus. Al met al, wij komen hier niet meer terug
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Laat je niet afschrikken door de nu nog wat zakelijk inrichting. het eten is met lekker met met zorg bereid. Daarnaast is de bediening zeer vriendelijk. Zeker een restaurant met potentie. De eigenaar wist te vertellen begrepen Dat er ook een cocktailbar komt. Kortom zeker het bezoeken waard! We hebben er een topaandelen gehad en heerlijk gegeten!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten was zeker goed!! , het restaurant zelf heeft een beetje een identiteitscrisis leuke dingen zoals een "LP" bord en een speakertje op de tafel met zeegeluiden... in een te "strakke/formele" inrichting,. Ook is de bierselectie beperkt tot alleen Bavaria
Zeker bij de gerechten die geserveerd worden zouden er bijpassende bieren moeten zijn

Verder wel zeer positief was de bediening, zeer vriendelijk en kundig
Steppie .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wij waren zeer verrast over de kwaliteit van het eten en de goede service van de bediening, zeker een aanrader voor een goed diner!
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk gegeten, prima kwaliteit, wij waren de enige gasten, dus wel heel erg rustig, maar misschien wel normaal na de feestdagen.
Mikkie15 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De inrichting ziet er stijlvol uit maar al snel stond het restaurant blauw van de rook van de openkeuken. Wij keken de keuken in en dat was geen pretje! Het was te smerig voor woorden. Het prijzige vlees werd totaal kapot gegrild. Er zat 0 smaak aan. Alle sausen waren uit een pakje en stonden niet koud en de friet was slap. Prijs kwaliteit bijzonder onder de maat. Zelfs zo erg dat ik je de mac beter kan aanbevelen.
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor een geweldige prijs.. personeel super beleefd en kok heel spontaan. Mooie locatie en stijlvol ingericht.
Yiou D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Smaak en presentatie 5/5
Salade en groente 3/5.
Service en inrichting 4/5

De prijs is hoger dan de gemiddelde prijs van '€20', maar desalniettemin is deze plek een aanrader.
Fernando M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Eten is erg slecht en erg duur, kom er nooit meer.
marion B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
wederom heerlijk gegeten. VRIENDELIJKE E CORRECTE BEDIENING
liablok60 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We hebben genoten van het eten, de salade was echt TOP, ijsje met warme appelcompote was in verhouding iets te veel, appelcompte kan minder is erg machtig en ijsbolletje kan er wel 1 bij.
Personeel is erg vriendelijk.
De prijs met 2 personen (150 gr) zonder koffie of thee, wel met fooi inbegrepen vond ik toch wel veel, 75 euro in totaal.
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het was erg rustig op deze vrijdagavond, jammer dat we aan een krap2-persoonstafeltje geplaatst werden terwijl er genoeg lege 4-persoonstafeltjes waren. De kaart is goed, lekkere gerechten. Even wennen dat de supplementen (groenten, aardappelen) per tafel ipv per persoon besteld worden. Hierdoor neem je niet snel 2 verschillende gerechten, dus of salade of groenten. De ober gaf aan dat het anders wel veel eten is. En dat klopt, we hadden voldoende met 1x (huisgemaakte) friet en 1x salade. Beperkt wel je keuze. Overigens... 4 verschillende schalen passen echt niet op je tafel.
Het desert viel tegen, 'Death by Chocolate', daar verslik je je niet eens in. Een bolletje chocolade ijs en wat ontdooid diepvries fruit met een dotje roomkaas (?) en een verdwaald chocoladestukje. Erg jammer, zo'n afsluiter.
Op zich dus lekker gegeten, prijs is goed. En als de zaak vol zit, zal dat de atmosfeer zeker ten goede komen. Nu nog wat aandacht aan het desert besteden en het komt zeker goed.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Ik vond het een zeer goede eerste ervaring. Het eten vonden we erg lekker en de service was super. En dat alles dankzij Eddie.
Estelle S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Bij binnenkomst was het erg stil. Geen muziek. Bij het bestellen bleken een aantal dingen meer voorradig. We hebben lang op het eten moeten wachten. Bij dessert stond er een gerecht op de kaart wat ze niet meer serveren, jammer dus.
Het eten was ok, niet heel bijzonder. Afzuiging in restaurant ook niet best.
Len H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hebben heerlijk gegeten hier. Jongeman die ons bediende praatte erg onduidelijk en zacht. Hij zou echt wat enthousiaster kunnen zijn. Wijn erg prijzig in verhouding tot hoeveelheid. Over het eten niets dan lof! Verse groenten en ook nog lekker knapperig! De sla was aangemaakt met veel supplementen. Heel lekker.
Complimenten!!
Evelyn K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Op een vrijdagavond daar gegeten, had broccolisoep met zalm die erg lekker was. Als hoofgerecht hamburger met truffel, hij was lekker maar de truffel heb ik totaal niet geproefd wat ik erg jammer vind. De patat die erbij zat was ook lekker en de groente ook.
Ga daar vast nog een keer eten.
Jan_Net .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het was zeer gezellig en het eten was uitstekend, zeer vriendelijke bediening. Ondanks wachten op twee gasten die in de file hadden gestaan.