The Grill Room

Dam 26 3111 BD Schiedam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant The Grill Room

Eten is beleven. En alles is daarbij belangrijk! Een plezierige inrichting, een warme atmosfeer en een prettige service. Dus doen ze er alles aan om je te verwennen met de meest geweldige, gegrilde gerechten. Vers, mals en smaakvol. Alles om te komen tot een maximale beleving van eten. Alles met veel passie en zorg bereid. Vis of vlees. Met een zorgvuldig geselecteerd wijntje. Nu nog zorgen dat je een gelegenheid vindt om hier eens uitgebreid te gaan eten.

Halve fles mineraalwater

Inge G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Goed eten, service en bediening.
Moesten wel wennen aan het uitzicht op de levende kreeften in de waterbak, die zo leek het wilden vechten . De scharen waren dmv rubberen ringen geblokkeerd.
Hadden ons dat bij het boeken niet gerealiseerd.
Mynko V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het restaurant gaf een kil licht naar buiten. Binnengekomen kwam je in een mistige omgeving. De inrichting was strak maar de verlichting verre van gezellig. Ondanks dat er maar 4 tafels met 2 personen bezet waren, zat tussen voorgerecht en hoofdgerecht een half uur. Het eten was goed maar niet bijzonder. Omdat je bijgerechten apart moest bestellen was het relatief duur. Een fles huiswijn bestellen zonder de wijnkaart te bekijken komt je duur te staan.
Beste Mynco,

We hebben inderdaad een wachttijd tussen de gangen van 20 tot 35 minuten. Dit omdat alles bij ons vers wordt bereid maar ook omdat wij niet willen dat de mensen binnen een half uurtje weer buiten staan. Wij zijn een restaurant voor echt een avondje uit vandaar ook de strakke/moderne en comfortabele inrichting. U schrijft dat het eten goed maar niet bijzonder voor u was wat wij natuurlijk erg jammer vinden omdat wij elke dag ons best doen iets bijzonders te presenteren. Echter betreuren wij dat u om deze rede ons beoordeeld met een 4 aangezien goed maar niet bijzonder eten in onze ogen meer dan een zware onvoldoende verdiend. Tevens kunt u bij ons inderdaad zelf kiezen wat u wel en niet bij het hoofdgerecht wenst te eten maar profileren wij nergens een heel goedkoop restaurant te zijn.

toch bedankt voor uw feedback.
Krijn K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het eten was er lekker
fijn dat u lekker heeft gegeten.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk
culinair eten, super vriendelijk, gastvrij en gezellig personeel. Hoge kwaliteit in een gangbaar jasje. Echt een aanrader.
Super om te horen, bedankt voor de leuke recensie!
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekkkkkkker altijd top eten. We komen hier vaak en altijd geweldig. Eten is altijd subliem en altijd vriendelijke bediening,
Dankjewel Dave voor de positieve recensie
Hanny K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Een ruime keus en wij hebben heerlijk gegeten!
Goed om te horen Hanny,

graag tot een volgende keer
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Lekker gegeten, prijs en kwaliteit van het eten is prima, wijn is aan de prijzige kant. Wij waren met 14 mensen en hadden om 17:00 uur gereserveerd. Als dan pas om half 8 het hoofdgerecht wordt geserveerd kan je concluderen dat het wachten tussen het voor en het hoofdgerecht best lang duurde. Maar dat kwam ms. ook wel omdat we met 14 mensen wel gewoon a la carte konden eten, het eten werd wel allemaal gelijk uitgeserveerd, dus dat was verder prima. Dus afgezien van de wat langere wachttijd, een prima avond gehad! (PS: de tv met de oceaanbeelden is wel erg aanwezig en afleidend als je er zoals wij anderhalve meter vanaf zit)
Beste Marco,

Dank voor uw reactie. 14 personen kan inderdaad soms iets langer duren dan dat u gewent bent van ons. Wij hanteren normaliter 20 minuten tot een half uur voor een gerecht. Fijn dat u een prettige avond heeft gehad en hopelijk tot ziens.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Geweldig gegeten voor een, op dit niveau, zeer redelijke prijs.
Hartelijk dank! het doet ons goed om zulke reacties te mogen ontvangen
De tafel van Anja Z.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Leuke locatie, mooi en sfeervol ingericht en uitstekende bediening. Klantvriendelijk en niets is teveel. De keuken waar je in kan kijken is top en je ziet dat hier met passie wordt gewerkt, een aanrader voor iedere gelegenheid.
Het kleine team maakt het verschil in de aandacht die wordt gegeven aan de klant. Dank voor deze geweldige culinaire avond.
Hartelijk dank Anja voor de lovende woorden.
Kees H.
Wij waren uitgenodigd door onze kinderen en wij hebben genoten heel goede gerechten en wij werden bediend door Emma in een woord fantastisch
Hartelijk dank Kees voor de lieve woorden. Vriendelijke groet van Emma
Timo M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijk gegeten
Yolande S.
Mooie gerechten ,erg lekker,vriendelijke bediening
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Lekker gegeten in een mooie zaak. Stoelen zaten ook goed. Bediening was vriendelijk.
Aanrader!
Rineke D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
De wijn was erg prijzig. De hoeveelheid was ZEER GERING, een goede bodem. Te weinig voor die prijs.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
super lekker gegeten. We komen hier al enige tijd met regelmaat en zijn altijd tevreden. Super gezellig, goed eten en leuke bediening. Prachtige zaak.
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Niet voor herhaling vatbaar
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Hoofdgerechten aan de dure kant bij keuze voor iets grotere portie vlees en bijgerechten. Temperatuur van de gerechten kon ook iets beter.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Lekker gegeten, het was alleen blijkbaar druk voor de vrijdagavond want bediening duurde wat lang. Maar het eten was ondermeer goed
Phia S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Top voor herhaling vatbaar.
Stella K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.