The Grill Room

Dam 26 3111 BD Schiedam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant The Grill Room

Eten is beleven. En alles is daarbij belangrijk! Een plezierige inrichting, een warme atmosfeer en een prettige service. Dus doen ze er alles aan om je te verwennen met de meest geweldige, gegrilde gerechten. Vers, mals en smaakvol. Alles om te komen tot een maximale beleving van eten. Alles met veel passie en zorg bereid. Vis of vlees. Met een zorgvuldig geselecteerd wijntje. Nu nog zorgen dat je een gelegenheid vindt om hier eens uitgebreid te gaan eten.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Eten was goed
Restaurant was in styl gedekt.
Kaart was klein maar voldoende. Er word gebruikt gemaakt van verse ingrediënten.
Wel prettig dat je zelf de grote van het portie aan kon geven.
Bediening was erg stijf maar deed wat hij moest doen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Goede ontvangst, snelle bediening, prima eten voor een redelijke prijs.
Bianca W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en bediend door een dame die er voor geknipt is. de gerechten waren lekker en gied op gediend. Voor herhaling vatbaar.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Hier gegeten via AH-actie. Het 2e menu is NIET gratis. Je krijgt alleen het voor- en nagerecht gratis. Van het hoofdgerecht krijg je 150 gram gratis. De afzuiging is slecht. Je kleding kan na het bezoek aan dit restaurant de was in. De kwaliteit van het eten was redelijk.
Magda H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten, tournedos was perfect. Enig minpuntje: de wijnglazen werden wel karig gevuld..met overigens wel goede wijn. Vriendelijke bediening.
Jannis K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Het eten was verrassend en lekker.
Dat je alles apart moet bestellen is wat bijzonder. Geen groente.
Dejalle R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Dit was een feestje. Zeer goed vlees en de gambas waren super. Bediening top.
Jaqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We zijn hier al vaker geweest. Het was nu even geleden maar werden zeer aangenaam verrast. Wij waren al zeer enthousiast over dit restaurant maar na 2 maanden niet geweest te zijn is er veel veranderd in een zeer positieve zin. Er ligt linnen op tafel, de muren zijn sfeervol geverfd en het eten en bediening is zoals altijd perfect. Ga zo door!
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Was met behoorlijke verwachtingen naar dit restaurant gegaan. Dit viel behoorlijk tegen. Het brood van de hamburger was niet vers of misschien al enkele keren ingevroren. De 150 gram biefstuk was echt geen 150 gram. (Dit is namelijk de hoeveelheid die ik zelf vaak koop). Omdat we de AH actie hadden, was er 30 euro korting (waar we nogmaals op moesten wijzen). Hadden we deze korting niet gehad dan stond de prijs kwaliteit echt niet in verhouding. Nee dit restaurant zullen we niet opnieuw bezoeken. Voor deze prijs (of minder) zijn er heel wat betere restaurants in de omgeving.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, ik kom zeker nog eens terug. Vriendelijke bediening en een vriendelijke kok die kwam vragen of het smaakte. Nou dat heeft het. Groetjes Jolanda
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Lekker gegeten, prima inrichting en lokster, en een hele goede service!!! Jammer was alleen dat er weinig andere gasten waren... halverwege ons diner waren wij de enige gasten!!!
Antoinetta D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten....vriendelijke bediening.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vriendelijke bediening, de tijd tussen de gerechten door was perfect. Eten uitstekend.
Sarine V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wij vonden het erg lekker eten. Precies genoeg. Vriendelijk personeel soms moesten we vragen om een glas of bestek. We hebben genoten en een fijne avond gehad.
Wilfred A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Uiteindelijk een teleurstellende ervaring, aangezien door de zeer slechte afzuiging van de keuken een zeer sterke rooklucht / walm in het restaurant aanwezig was.
Mirella V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Erg lekker gegeten voor een goede prijs.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het eten was redelijk. De bediening top. Erg enthousiast en gastvrij.
Marius P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Aantrekkelijke locatie, goede en vriendelijke bediening. Geserveerde gerechten waren lekker en goed van proportie