The Grill Room

Dam 26 3111 BD Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant The Grill Room

Eten is beleven. En alles is daarbij belangrijk! Een plezierige inrichting, een warme atmosfeer en een prettige service. Dus doen ze er alles aan om je te verwennen met de meest geweldige, gegrilde gerechten. Vers, mals en smaakvol. Alles om te komen tot een maximale beleving van eten. Alles met veel passie en zorg bereid. Vis of vlees. Met een zorgvuldig geselecteerd wijntje. Nu nog zorgen dat je een gelegenheid vindt om hier eens uitgebreid te gaan eten.

Halve fles mineraalwater

mary D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
2e keer dat we nu kwamen eten, echter stond het dit keer veel voller waardoor je minder ruimte had aan je tafel door de andere tafel gebruikers aan een ander tafeltje. ook stond er nu een bak met schaaldieren deze stond er de vorige keer ook niet. Vond dit zelf geen fijn gezicht een vrij kleine en volle bak. Het eten daarin tegen was subliem!!!
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
we zijn hier op zondag wezen eten, voor het eerst met deze nieuwe kaart en huisstijl kennisgemaakt. We waren al fan van dit leuke restaurant maar dit is nu nog sterker geworden. SUPER avond gehad.
jolande D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
WERELDZAAK. Heelijke verse producten en prachtig vlees in een zeer sfeervolle setting. Ook leuk is de nieuwe kreeftenbak.
evy V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Gerechten waren heerlijk. Zeer ambitieus en gepassioneerd personeel. Hele persoonlijke touch voor zo'n mooie moderne zaak. En erg lekkere kreeft!
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Voor en hoofdgerecht waren beide heerlijk!
Heel eerlijk vond ik het dessert minder... in mijn ogen duidelijk vantevoren bereid en dat proef je dan toch...
jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Gister gegeten met mijn man. We hadden gereserveerd voor de kreeft en bij binnenkomst zagen we het aquarium met de verse kreeften gelijk staan. Ons tafeltje vlak bij het aquarium zag er keurig uit. De bediening was zeer vriendelijk en het eten was werkelijk verrukkelijk. Heerlijk wijntje gedaan in de bar aan het einde van de avond.
marleen V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
WAT EEN SUPER ZAAK. We liepen er al vaak voorbij maar hadden de stap nog nooit gezet om eens naar binnen te gaan. Toch maar eens gedaan en wat hebben we genoten.

Er staat een prachtig aquarium in met oesters en kreeften. De kok kwam uit de keuken om onze kinderen alles te vertellen over deze bijzondere beesten en liet de kinderen ze zelfs even vasthouden, geweldige ervaring voor onze kinderen.

wij hadden gekozen om vooraf lekker kaviaar te eten (voor ons de eerste keer) en alles werd prachtig uitgelegd en gepresenteerd. Vervolgens kreeft, wel ooit gegeten maar nou niet dat we dit dagelijks doen dus kregen we een hele uitleg hoe we dit beestje het beste konden eten.

Voor de kinderen werd een speciaal menuutje gemaakt omdat onze kinderen niet zoveel eten.

Super service, mooie zaak en geweldig eten, ga zo door!
joke B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
We hebben hier nu al vaak gegeten, echter wordt de zaak constant beter waar het begin niveau al erg hoog was. De zaak is constant in beweging en wordt steeds mooier en mooier. Nu hebben ze ook een grote mooie bar achterin de zaak waar je heerlijk kan zitten. We hebben hier nu +/- 10 keer gegeten en altijd genoten maar de laatste tijd is het echt geweldig.

Dank aan het leuke spontane team van de grillroom
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Prima restaurant. Niet te groot, als je gewoon simpel vlees/vis wil eten zonder gedoe voor een mooie prijs zit je hier goed!
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten fijne bediening en zijn goed omgegaan met mijn glutenvrije dieet. aanrader!! voor Schiedam, waar we graag nog eens terugkomen.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
We hebben hier heerlijk geten met 2 vrienden. De bediening was zeer spontaan. Ondanks dat er een grote groep voor ons zat hadden we hier zowel in de locatie als e wachttijd geen last van. Het eten was van zeer hoge kwaliteit en erg vers, dat merkte je in vrijwel alles. Wij hebben direct weer een tafel geboekt voor volgende week om met het gezin nog eens te komen eten.
bram H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
verse producten, erg goed vlees, vriendelijke bediening en een zeer bijzondere en mooie zaak om te zien waar veel oog voor detail is. Super avond gehad.
johan V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wat een verassend restaurant. Heerlijk vlees en zeer gezellig personeel. We hebben na afloop met de eigenaar/chef staan praten in de bar en dit was zeer gezellig. Je merkt dat er echt mensen met hart voor de zaak rondlopen dan dat ze de gasten een hele goede avond willen bezorgen. top
Biancawv .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Voor het eerst gegeten bij the Grillroom. Kwaliteit van de gerechten was prima, goede portionering.
Heerlijke huisgemaakte frieten.
De Tomahawk steak was uitmuntend!
Zeker voor herhaling vatbaar
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Slibtong had iets langer gegaard mogen worden zodat ze makkelijker gefileerd hadden kunnen worden zodat er minder graat mee komt.
Gisèle D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Zeer slecht!! In gezelschap was 1x vegetariër aanwezig. Geen vegetarische gerechten op menukaart. Bij navraag kon de kok een gevulde courgette maken. Als voorgerecht 2x de gebakken geitenkaas salade waarvan 1x vegatarisch. Een uur op voorgerecht gewacht. 1x vegetarische geitenkaas kwam met seranoham ?!?! Gebakken geitenkaas leek en smaakte naar compleet gegratineerde kaas en was niets meer van gebakken geitenkaas terug te vinden of te proeven! carpaccio leek op rosbief en smaakte ook zo... zeer smakeloos geheel! Kind van 4 jaar zat al een uur netjes in stoel aan tafel te zitten en wachten.... tijdens voorgerecht uiteindelijk frietjes voor kind gevraagd... deze kwamen direct maar helaas wel koud!! Jongen van de bediening was zeer slecht, kon gerechten op de kaart niet uitleggen, moppelde en totaal geen interactie. meisje vd bediening deed erg haar best en was aardig en zeer vriendelijk! Uiteindelijk na voorgerecht en gesprek met meisje vd bediening besloten het hoofdgerecht af te bestellen en de rekening voor de drankjes en voorgerechten te betalen. kortom een verpeste moederdag!!! erg jammer!!
Yvonne9999 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het eten is perfect!
De ontvangst was iets minder waarschijnlijk iemand met nog niet veel ervaring.
Het was toch een perfecte avond en goed eten. Hopelijk gaat dit slagen.
We komen zeker terug
Andries F.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wij kwamen voor het Asperge menu en hebben daar geen spijt van. De uitbater, Felix, een vriendelijke jongeman uit het Eindhovense, heeft in de korte tijd dat hij The Grillroom exploiteert al laten zien dat hij zijn vak verstaat! Een aanwinst voor Schiedam dus????
jakko H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We hebben hier zeer lekker gegeten met het gezin. Erg behulpzame bediening en vriendelijke chef die weet wat hij serveert.