The Grill Room

Dam 26 3111 BD Schiedam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant The Grill Room

Eten is beleven. En alles is daarbij belangrijk! Een plezierige inrichting, een warme atmosfeer en een prettige service. Dus doen ze er alles aan om je te verwennen met de meest geweldige, gegrilde gerechten. Vers, mals en smaakvol. Alles om te komen tot een maximale beleving van eten. Alles met veel passie en zorg bereid. Vis of vlees. Met een zorgvuldig geselecteerd wijntje. Nu nog zorgen dat je een gelegenheid vindt om hier eens uitgebreid te gaan eten.

Halve fles mineraalwater

Don M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Groenten te zout,
onvoldoende voorraad vlees (geen tomahawk),
onvoldoende voorraad ijs (geen vanille ijs),
te lang wachten tussen de gangen: diner van 18.00 tot 21.00.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het eten was heerlijk, jammer dat het een en ander op was. Leuke bediening. Het was een gezellige avond
John D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Leuk restaurant, geen uitgebreide kaart maar wel verse producten,ligt net buiten het centrum waardoor het misschien niet zo druk was.
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
heerlijk gegeten en goede service
A.J D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Met de A.H. kaart daar gegeten wij hadden de carpacio vooraf en de parmezaanse koekjes ontbraken. Mijn man had ‘n biefstuk van 25 euro die was op het bord gekwakt zonder enige opmaak gemengde groente erbij besteld 5 euro was niet gaar en niets bijzonder.Ik had de Canadese kreeft,wederom niets erbij ook de beloofde saus die op de kaart stond niet. Het toetje was ‘n aanfluiting ondanks de korting waren wij 76 euro kwijt dat was het niet waard.De bediening was ook slecht als je wat vroeg wisten ze niks. Wij gaan daar niet meer naar toe.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Voorgerechten anders dan anders en voortreffelijk van smaak. Hoofdgerecht (vlees) bijzonder goed klaargemaakt. Toetje ook erg lekker.
Attente bediening. Gerechten ondanks één kok zeer snel uitgeserveerd.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
heerlijk gegeten. We zijn erg goed geholpen en komen zeer zeker snel terug. Heerlijk vlees en verse producten! Leuk voor een goed diner.
Sylvia T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Echt waar, personeel is super aardig, eten is heerlijk maar de wachttijd is erg lang. Ik heb echt medelijden gehad met de chef, hij moest het in zijn eentje rooien. Maar de tournedos was geweldig!
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
De addertjes onder het gras van de AH-actie werden al snel duidelijk. De goedkoopste van de twee was gratis. De prijzen op de menukaart zeer uiteenlopend. Friet en salade waren zo wie zo extra, naast de drankjes maar dat was bekend. Vriendelijke bediening - in spijkerbroek bij 30 graden! - en maar één kok in de keuken - ook in spijkerbroek overigens - dat maakte dat ons geduld flink op de proef werd gesteld want er waren er meer met de AH-actie! We hebben lekker gegeten en het karafje kraanwater stond niet op de rekening.
Juliette G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Goede prijs voor lekker eten.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
we hebben hier wederom voor de 4e keer verrukkelijk gegeten. Het is hier echt altijd uitstekend. Een onderscheidende keuken met zeer verse producten!
Naomi H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Prima gegeten. De bediening was had een bepaalde arrogantie/neerbuigendheid, wat duidelijk voortkwam uit onzekerheid.
Regina D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het is altijd weer verbazingwekkend wanneer een restaurant in recensies variërende scores heeft tussen 2 en 10. Toen wij er afgelopen zondag waren, was het zeker een 2. Of het ooit een 10 kan zijn (geweest) betwijfelen wij ten zeerste. Lange wachttijden, geen broodje op tafel en amateuristische toestanden zijn door de vingers te zien wanneer de kwaliteit van het eten goed is. Helaas was dat verre van het geval. Droge sliptong, de gebakken zalm als alternatief rauw van binnen, picanha die echt te veel vetstukken had en een tournedos die te veel zenen bevatte. Kortom een slechte avond. De bediende jongeman deed zijn best, maar de kok zat er niet echt mee hadden we het idee. Hoewel het visgerecht niet in rekening werd gebracht en 10% personeelskorting werd gegeven, hielden we er een kater van over. Echt heel jammer.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Gewoon een goed stuk vlees op je bord, vriendelijke bediening.
We gaan hier zeker nog terug.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Samen met mijn zoon hier gegeten. Vooraf hadden we carpaccio. Die was best lekker, behalve de parmezaan?. Die had weinig smaak.
De Tournedos was een goed stuk vlees. Helaas was het te heet gegrild waardoor hij verbrand smaakte. De serveerster zou het doorgeven.
Ik snap niet waarom patat en groente niet zijn
Monique U.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Goed eten, mooi gepresenteerd en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader. Het was vandaag erg warm, kregen heerlijke verkoelende doekjes aangeboden.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Voor de tweede keer gegeten in dit gezellige restaurant. Bij binnenkomst kwam de jongedame ons vriendelijk tegemoet en leidde ons netjes naar onze tafel. De paprika soep als voorgerecht was goed van smaak. De hamburger die ik had smaakte prima. Het was enorm warm en de bediening kwam ons koude doekjes brengen ter verfrissing. Een kan met koud water werd gratis op onze tafel geplaatst. De sfeer is goed en de muziek volume prima. Een aanrader voor Schiedam dit mooie restaurant!
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Bediening was ronduit slecht. Wilde als aperitief een pastis bestellen. Ober keek alsof hij water zag branden. Ging naar binnen om het na te vragen kwam met een heel bijzonder antwoord. De enige pastis die ze hadden was sambucca. Maar wat ons vooral dwars zit is dat we een fles wijn van 20 euro bestellen. Die hebben ze niet, dan stelt hij een nieuwe wijn voor die niet op de kaart staat. Bij afrekenen blijkt die 35 euro te kosten!
En het eten niets bijzonders.
Met z’n tweetjes met de AH actie toch nog 80 euro kwijt! Is het beslist niet waard