The Grill Room

Dam 26 3111 BD Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant The Grill Room

Eten is beleven. En alles is daarbij belangrijk! Een plezierige inrichting, een warme atmosfeer en een prettige service. Dus doen ze er alles aan om je te verwennen met de meest geweldige, gegrilde gerechten. Vers, mals en smaakvol. Alles om te komen tot een maximale beleving van eten. Alles met veel passie en zorg bereid. Vis of vlees. Met een zorgvuldig geselecteerd wijntje. Nu nog zorgen dat je een gelegenheid vindt om hier eens uitgebreid te gaan eten.

Halve fles mineraalwater

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant The Grill Room

Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gezellige zaak met veel sfeer, lekker/goed eten voor een leuke prijs.
Vlees gaat per gram dus voor ieder wat wils. Heerlijke verschillende soorten wijnen, En als hoogte punt de dessers.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Zeer aangenaam gegeten, vriendelijke bediening heerlijk eten hier voor de tweede keer wezen eten en weer alles zeer naar wens, Wij komen hier vaker terug
Carola H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk hier gegeten, er hangt een goede sfeer fijne bediening je voelt je hier van harte welkom. Vis word geserveerd met een muziek boxje met zee geluiden super origineel. Wij komen hier zeker terug
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer mooie zaak. Leuke bediening ook! Het licht in een prachtig straatje midden in Schiedam. Zeker aan te bevelen!
Celine M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Leuk zaakje. Je wordt netjes ontvangen en bediend. Klein minpuntje was het vlees zeker niet medium was maar rood.
Eerlijke prijzen. Gezellig tentje om even een hapje te eten, lekker informeel.
Ina S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prettige ontvangst. De ruimte oogt nog wat kaal en sfeerloos, het is wel erg schoon en alles is nieuw! De gerechten waren heerlijk qua smaak. Erg jammer juist daarom, was dat ons vlees niet warm meer was maar lauw toen het op tafel geserveerd werd. We hebben daar pas een opmerking over gemaakt toen wij klaar waren met eten.
De serveerster merkte daarbij op dat als wij het meteen hadden gezegd, zij het vlees terug had kunnen leggen. Maar dat betekent dan dat je dus de rest van de gerechten ( die wel goed op temperatuur waren) zit te eten en het vlees daarna pas weer....
Helaas gebeurde hetzelfde bij de gasten aan een andere tafel, alleen was het vlees daar nog rauw.
Als het personeel en de kok dit aanpassen is het een geweldig leuk restaurant met heerlijke gerechten waar wij zeker nog een keer willen eten!
bas V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wat is dit een geweldige zaak. Het was erg druk maar we kregen ons eten erg snel. Zeer vriendelijke bediening en het interieur is echt wat Schiedam miste.

Hier is over nagedacht en daardoor echt iets anders als alle andere restaurants in de omgeving die toch veel op elkaar lijken.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Geweldig gegeten. Jammer dat het op de website niet duidelijk wordt dat de supplementen erbij gekocht moeten worden. De standaardprijs van 15 euro voor het hoofdgerecht is dus betrekkelijk: groente en friet of aardappeltjes moet je erbij kopen. Verder heel goed gegeten. Aanwinst voor Schiedam!
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Door goede recensies van bekenden hier een avond gereserveerd en geprobeerd. Wat een enorme tegenvaller!
Gekookte kipsate en slibtong die als afval gepresenteerd werd!
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gezellig restaurant met een goede ambiance. Over het interieur is goed nagedacht en je wordt vrolijk ontvangen door het personeel. Je merkt dat de chef er met passie staat te koken. Op de gerechten daarom niks aan te merken, goed gegeten en gedronken.
Een aanrader voor een gezellige avond met vrienden of familie!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
In een woord geweldig. Veruit het fijnste restaurant van Schiedam. Gezellig, lekker en ontspannen. Wij komen zeer snel terug
Antoon V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Mooie zaak. Je ziet gelijk dat Kwaliteit op nr 1 staat hier. Ik heb lekker gegeten en ze hebben vriendelijk personeel. Top
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima gegeten, kwaliteit van de gerechten prima, wel apart bijbestellen van frites, groenten, saus e.d.
Antoon V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk restaurant. We waren met 5 personen en alles verliep soepel en snel. We hebben een heerlijke avond gehad met ons gezin.
Edmilson D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ik heb zeker genoten en Het eten was heerlijk. Ik werd geholpen door een zeer vriendelijke jongen. The grillroom is zeker een aanrader
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten vorige week. Prettige bediening en ontspannen sfeer. Wij zijn niet heel bekent in Schiedam maar dit is zeker de moeite waard.
Liselotte D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij komen uit Veghel maar hadden van kennissen over dit restaurant gehoord. Toevallig waren wij in de buurt dus zijn we hier gaan eten. Hier hebben we geen spijt van, wat een gezellig restaurant!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het was die avond niet heel druk maar dat mocht onze pret niet drukken. We komen zeker nog een keer terug!
Cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Strak maar gezellige ambiance, vriendelijke bediening. Voorgerechten heerlijk, hoofdgerechten zelfs voortreffelijk. Nagerecht (in mijn geval) iets minder. Irish- coffee niet doen. Maar al met al heel lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Geachte heer van Lien,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik zag uw bevindingen over de Irish coffee. Graag biedt ik u deze bij uw mogelijke volende diner gratis aan omdat ik er zeker van ben dat dit een eenmalige "misser" is geweest.

Hartelijke groet,
The Grill Room.
Margarita B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gisteren in dit goed verzorgde restaurant in Schiedam gegeten. De service was zeer vriendelijk en volgens mijn verwachtingen. Het eten was ook uitstekend en stond snel op tafel. Ook de wijn was om van te genieten. Dit allemaal en samen met de muziek wordt er een gezellige sfeer neergezet. Zeker een aanrader!