The Green Rose

Koningstraat 50 6811 DH Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant The Green Rose

Maandag t/m Zondag: 11:00 t/m 23:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag
Uitmuntend
9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant The Green Rose

Monique M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Super lekker gegeten, aardige en deskundige bediening. Top avond!!
Justin M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Fanatastische bediening, vriendelijk en erg attent. Eten was bijzonder en lekker. Goede wijnen.
Matthias, Eline, Chris D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Fantastisch lekker gegeten! Nog nooit zo lekkere zuurkool en witte kool gegeten!
Goede sfeer, lekkere wijn en erg genoten!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Dit was weer eens zo’n ervaring die je bij blijft. De gerechten zijn zeer verrassend. Zowel qua ogenschijnlijke eenvoud als qua smaak. Alle ingrediënten komen naar voren in een heerlijke smaakexplosie. Genieten!
De overvloed aan wijnen vergen wel de nodige aandacht. Toegevoegde waarde? Daar heb ik zelf een vraagteken bij...
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heerlijk samen gegeten. Mooie wijnen wij hadden een goddelijke tempranillo mooie gerechten die centraal op tafel geserveerd werden. Gerechten die je echt diverse verrassingsmomenten bezorgden. Een en ander afgesloten met Hemelse modder zeker een aanrader.
Pieter Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Enthousiast team van jonge hardwerkende mensen met passie! En lekker verzorgd eten in een informele sfeer! Aanwinst voor Arnhem!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Wat hebben wij hier fantastisch gegeten! Een aantal dieet wensen was geen enkel probleem . Heerlijk 4 gangen diner met een perfect toetje !

De wijnen waren allemaal even lekker
Annemarie C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Super ervaring! Zeer gastvrij ontvangen en de gerechten waren heerlijk. Jonge gedreven mensen, leuk om de passie voor koken te zien, een echte aanrader.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
4 gangen menu waarvan 3 echt top waren en 1 zeer goed. Vriendelijke bediening, losse sfeer, goede bijpassende wijnen, kennis van zaken.
Loftrompet gaat uit naar Jin, werkelijk top!!
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Een verrassend menu met gerechten in een nieuw jasje.
Vriendelijke bediening met kennis van zaken.
Karst R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Goed gegeten maar het concept (maximaal drie producten op je bord) spreekt mij niet aan. Ik vind de gerechten hierdoor verfijning en diepgang missen, ondanks de perfecte bereiding van de individuele producten. Koken kunnen ze wel, dat is het probleem niet.

Ook de opmaak van de borden laat door het gekozen concept naar mijn mening te wensen over. Het is saai en het oog wil ook wat. Overigens vind ik een half krieltje pp serveren op een schoteltje bij het hoofdgerecht pretentieus. Kom op zeg, een heel krieltje voor twee personen en dan apart serveren?

Daarnaast vind ik de prijs wel erg hoog voor wat je krijgt. Met 35 euro voor een 4-gangen verrassingsdiner kom je in de buurt van een aantal van de betere restaurants van Arnhem waar naar je mijn mening lekkerder en interessanter eet. Ook de speciaalbiertjes (wel goede biertjes overigens) van ruim zeven euro vind ik erg aan de prijs.

De sfeer in het restaurant is gezellig. Over de bediening niets dan lof. Die waren uitstekend.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Uitzonderlijk goed eten, bediening en wijn.
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Lekker gegeten, verrassende combinaties, leuk concept. Porties zijn klein, hoort bij het concept, gewoon lekker proeven en delen met je tafelgenoten.
Kristel K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Leuke avond gehad met lekker eten en op verzoek bijpassende wijnen.
Het was gezellig druk.
Janneke H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Verrassend goed! Spannende combinaties van smaken, we gaan zeker een keertje terug komen.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Rantastische 2e Kerstdag menu. Perfecte, verrassende wijnen en heerlijk eten. Aanrader!!!!!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Had al veel gehoord over dit restaurant, maar het overtrof mijn verwachtingen. Super gegeten, mooi wijn arrangement (let wel op die prijzen) met mooi eten. Bediening zeer vlot en professioneel! Een aanrader in het centrum van Arnhem!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Wat zullen we zeggen en schrijven. We hebben alle zes genoten. Heeeeerlijk en zeer gevarieerd. Dus wat wil je nog meer.
Tess A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
heerlijk gegeten, nette bediening, fijn vriendelijk personeel, lekkere sfeer ... ga hier zeker nog een keer eten!
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Leuk restaurant waar we verassingsmenu namen en ook echt werden verrast. Voor het eerst heerlijke yacon gegeten, Veluws tartaar met verrassende combinaties, heerlijke vis en een bavette gecombineerd met wortel in kerriesaus. Bijzondere combinaties, maar toch in de kern weer eenvoudig. Top dus! De bijpassende wijnen klopten helemaal en de bediening was vanaf binnenkomst tot weggaan, vriendelijk en vakkundig. Wat een mooie verrassing was dit.