The Green Rose

Koningstraat 50 6811 DH Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant The Green Rose

Maandag t/m Zondag: 11:00 t/m 23:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag
Uitmuntend
9,5
9,4

Jouw recensie over het restaurant The Green Rose

Mo V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Verrassende gerechten, goede wijnen en een bedienende brigade die weet waar ze het over heeft. Dat allemaal in een ongedwongen sfeer: een restaurant waar een mens blij van wordt!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Wat zullen we zeggen en schrijven. We hebben alle zes genoten. Heeeeerlijk en zeer gevarieerd. Dus wat wil je nog meer.
Tess A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
heerlijk gegeten, nette bediening, fijn vriendelijk personeel, lekkere sfeer ... ga hier zeker nog een keer eten!
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Leuk restaurant waar we verassingsmenu namen en ook echt werden verrast. Voor het eerst heerlijke yacon gegeten, Veluws tartaar met verrassende combinaties, heerlijke vis en een bavette gecombineerd met wortel in kerriesaus. Bijzondere combinaties, maar toch in de kern weer eenvoudig. Top dus! De bijpassende wijnen klopten helemaal en de bediening was vanaf binnenkomst tot weggaan, vriendelijk en vakkundig. Wat een mooie verrassing was dit.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
ontzettend lekker gegeten in The Green Rose! 4-gangen verrassingsmenu, en elke gang was er eentje van topkwaliteit. Bijpassende wijnen maakten het helemaal af.
Attente, vriendelijke bediening. Het was hard werken voor ze maar ze bleven relaxed en met plezier en aandacht.
Fijn dat ook elke gang wordt toegelicht.
Zeker een aanrader. Een aanwinst voor Arnhem
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Van 7 tot 9 uur gezeten waarin de keuken er in slaagde ons (4 personen) drie keer een prachtig bordje met een muizenhapje te serveren. Het vierde gerecht kwam maar niet en toen we om 9 uur uitgehongerd de rekening vroegen stond de nooit geserveerde maar wel bestelde ribeye wel op de rekening!! Toen wij zeiden dat we die niet gingen betalen werden we op hoge toon terecht gewezen en kregen we te horen dat we van hun concept niets begrepen. We komen hier niet terug.
De tafel van Steven B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
In een fijne ambiance met zeer prettig en attent gastvrouwen en gastheren hebben wij genoten van culinaire hoogstandjes waarmee we werden verrast!
Was zeer de moeite waard om bij jullie mijn verjaardag te vieren!

Tot snel!
Vriendelijke groet,
Steven Bannink
Jonne B.
Heerlijk gegeten en een geweldige service!
Erika K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Bijzondere en zeer smakelijke gerechten. Bediening persoonlijk en fijn.
C. R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten in de nieuwe verovering van Jin.
In een ongedwongen sfeer hebben we ons laten verrassen met het menu. Blij verrast door de combi van smaken. De gerechten zijn simpel maar mooi uitgebalanceerd.
De wijn was ook heerlijk.
Ik kom zeker terug.
Bonuspunten ook voor de bediening. Top geregeld!!
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Super gegeten in een hartelijke en toegewijde setting. Mooie selectie van natuurwijnen. Zeker aanbevolen!
Aimée B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
The green rose is een must go! Je wordt hier altijd heerlijk in de watten gelegd met verrassende gerechten en fantastische wijnen! Thanks guys voor weer een heerlijke avond.
Luc K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Een heerlijke culinaire avond gehad in dit restaurant. Mooie gerechten, goede wijnen, leuke service. Een echte aanrader!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Hartelijk ontvangst, ambiance mooi,aardige bediening maar de gerechten zijn summier in verhouding tot de prijs. Gerechten werd lauw tot koud opgediend.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Knappe combinatie van smaken. Ieder gerecht is een verrassing. Goede wijnen en wijnadviezen. Enthousiaste crew.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het vleesgerecht (biefstuk) was taai; niet te eten. Overge gerechten (vegetarisch, vis) waren zeer verrassend en lekker. Ter compensatie van het teleurstellende vleesgerecht bood men een toetje aan. Dit toetje (ijs) was geweldig en erg bijzonder.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Bijzondere gerechten en bijpassende wijnen. Leuke enthousiaste bediening en erg sfeervol ingericht. We komen zeker terug!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Restaurant is geweldig! Alles is perfect verlopen....ondanks dat de iens app niks had doorgegeven aan het restaurant. Dus een tien voor the green rose....een dikke nul voor iens.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Originele gerechtjes, bijzondere wijnen en superdeskundige vriendelijke bediening. Echt een avondje uit. Wij gaan terug komen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Wat een aanwinst voor Arnhem. Alles klopt. Het verrassingsmenu is een aanrader. Heb er zo lekker gegeten dat ik de volgende dag er weer gegeten heb. Het verrassingsmenu werd voor onze tafel aangepast. Waar vind je deze service! Mijn complimenten.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Arnhem heeft er een topper bij. Wat een verrassing. Top ontvangst. Heel persoonlijk, want je krijgt een hand bij binnenkomst. Zelfs bij sterrenrestaurants krijg je dat niet vanzelfsprekend. Leuke inrichting die het meteen gemoedelijk maakt. We zijn naast de kast met 200 verschillende wijnen gaan zitten. Omdat we wat lui zijn hebben we voor een verrassingsviergangenmenu voor €32,50 genomen. En inderdaad, het was een verrassing. Maar dan zeer aangenaam. We begonnen met wat zuurdesembrood met boter met gebakken bacon. Simpel maar goed. De eerste gang was een biet gekookt in drop en venkel. Zeer apart en erg lekker. Zoals gezegd, verrassend. Overigens werken ze met veel lokale producten en van de tijd van het jaar. De kaart was daarom in 1,5 week al 3 keer veranderd. Er wordt gekookt met de producten die binnen komen. Dat spreekt ons wel aan.

Het tweede gerecht was een tongschar met postelein met een frisse smaak er overheen. En stiekem ook een klein zoetje erin. Daarna een aardappelpuree die je zo niet mag noemen. Want met de kerrie en room was dit speciaal. Daarna diamanthaas met herfsttruffel. Hemels. Samen nog een dessert gedeeld. Zelfgemaakt ijs van Madagascarvanille met zout en olijfolie. Ik had het niet zelf kunnen bedenken.

Met lekkere wijnen erbij die niet spotgoedkoop zijn, maar de prijs waard. De chef (eigenaar?) toont veel belangstelling voor alles en iedereen. Hij heeft duidelijk een visie en die visie krijg je op je bord. Met de wisselende kaart komen we graag snel weer terug.