The Green Parrot

6,7
6,9
MWiegmann .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Net met 10 man hier gegeten, ik kan me niet vinden in de eerser genoemde recensies.
Spareribs gewoon goed,ossehaaspuntjes idem,surf en turf idem.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Afgelopen weekend met vrienden hier gegeten,in de veronderstelling dat we naar een mexicaans restaurant gingen net als vorig jaar wat toen erg goed was volgens onze vrienden.
Verbaasd dat er een hele nieuwe menukaart is waarop de lekkere gerechten van vorig jaar verdwenen zijn.
Daarvoor in de plaats een aantal verschillende hamburgers op de kaart .
Toen daar maar voor gekozen,wat een spijt zeg!
De hamburgers bestaan niet zoals verwacht uit een knapperig broodje maar een zompige hap met veel te veel saus,de patat is vreselijk zout.
De ossenhaaspuntjes werden opgedient met verkeerde saus,waren 5 minuten later alweer retour met juiste saus maar toen helaas niet meer medium gebakken maar flink doorgeslagen.
De wijntjes waren lekker maar zoals in Nederland heel vaak maar kleine hoeveelheid in glas geschonken.
Alles bij elkaar erg teleurstellend, naar mijn mening kan ik bij de patatzaak lekkerder eten.
Toen de factuur 90 euro voor 4 personen met alleen een drankje en een gerecht.Veel te veel voor hetgeen er op ons bord lag.
Voor ons nooit meer!

Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Hier afgelopen weekend gegeten, we waren de enige maar toch duurde het heel lang voordat we ons eten kregen. Dit kwam, omdat het personeel eerst zelf ging eten. Mijn man had tortilla's, smaakte op zich wel oke, maar niet bijzonder. Ikzelf had de spareribs, maar ik heb al vaak betere gehad. Beetje aan de droge kant en zeker geen kwaliteit, ging niet makkelijk van het bot af. En dat voor bijna 20 euro. Prijs kwaliteit kan dus beter.
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Ik kom al jaren in Renesse en ook bij The Green Parrot. Vorig seizoen nog heerlijk gegeten, dit seizoen echter een andere eigenaar... vanavond hier gegeten en wat een domper...
Ik bestel als drankje een blue curaçao met verse jus, en een ijsklontje erin... ze zijn duidelijk royaal met ijs, want mijn longdrink is zeer slecht gevuld en als ik t vele ijs eruit haal blijft er nog geen half glas over. Lekker verdienen zo voor 6,50. t duurt ook enorm lang voordat de drankjes komen.

Voorgerecht garlic bread en een carpaccio. De carpaccio is weinig, en eronder ligt een hoop natte ijsbergsla, wat bij carpaccio niet past. Gemiste kans dat er geen ruccola bij zit. Bovendien ligt mijn bord vol met kappertjes. Verschrikkelijk zout en t verpest de smaak van mijn carpaccio.

Hoofdgerechten... wat overigens weer erg lang duurt. Kip met vreemd sausje voor mijn vriend. Hij vraagt al vooraf of de saus er apart bij mag... hij krijgt een aantal stukken kippedij op zn bord, sommigen toch wel erg aan de donkere kant met satesaus erover... waar is het andere sausje wat er apart bij zou komen? Vreemd.
Ik heb een steak, waarvan ik aangeef m 'rood maar warm' te willen... rijst en gepofte aardappel erbij... De geserveerde steak is flink medium tot bijna done. De rijst zit een vries droog korstje op en leek opgewarmd in de magnetron.
De steak gaat terug evenals de rijst. Even later komt het meisje uit de bediening vragen wat er niet ok was... ik leg t haar uit en ze geeft aan dat steaks daar altijd op deze manier rood geserveerd worden... vreemd.
Inmiddels heeft mijn vriend zn eten op, en besteld nog wat frietjes bij zodat hij straks samen met mij nog iets kan eten...
Als mijn steak arriveert krijg ik qua structuur een heel ander soort rundvlees. Ik mag gelijk van het meisje checken of t rood is... t is wel rare deze ronde, maar het is een grauw stuk rundvlees, zonder de mooie frisse kleur rood dat vers rundvlees behoort te hebben... Onze laatst bestelde frietjes en drankjes zijn nooit meer gekomen...
Het meisje van de bediening wat in haar 1'tje het hele buiten gedeelte moest bedienen had t superdruk. Maar de bestellingen drinken die ze aan de bar doorgaf duurde eeuwen.
Het lage cijfer voor de service is voor het geheel, de enige die wel een hoger cijfer verdiende was t blonde meisje in de bediening...

Al met al was het vanavond een flinke teleurstelling. Voorheen betekende een weekje renesse zeker 3 of 4 keer Green Parrot.. maar wij gaan niet weer!
Petervdh .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Een leuke verrassing in het toeristische renesse.
Het was er bomvol , maar desondanks was het eten en de service prima.
klasse geregeld.
wij hadden ossehaaspuntjes met gambas ( surf en turf ) en een goede fles rode wijn.
Al met al een prima prijs-kwaliteits verhouding.
Leuk terras met loungezitjes
Niek201 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Veel over gelezen,vrijdag 15mrt op mijn verjaardag zijn we er wezen eten met z,n tweetjes.
Menu heeft ruime keuze alleen voor visliefhebbers erg beperkt maar wij gingen voor spareribs!
Was moeilijk om een keuze te maken uit 4 smaken maar dat lossen ze op door ze gewoon allemaal te serveren kun je zelf bepalen wat je het lekkerste vindt!
Kwaliteit?Ik denk de beste spareribs die we ooit gehad hebben!
Bediening ook super alles gaat snel en zeer profesioneel wijn was ook super kwaliteit heerlijke rose!Karaf water ktijg je erbij
wordt ook niet berekend!Dat is nog eens service in plaats van al die dure nepwatertjes die ze normaal proberen te verkopen.
Al met al een topper!
Milano A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Je waant je niet alleen door de aankleding in Mexico, maar alle smaken uit Mexico proef je in den lijve..heerlijk om weer even thuis te zijn en dat in eigen land.
Een proffessioneel restaurant dat zich ook in de sociale media presenteert en gedraagt...
Daarnaast zijn de prijzen betaalbaar, en als april niet meer doet wat ie wil kun je ook nog heerlijk buiten genieten tussen de prachtige bloempotten van een heerlijke Tex Mex.
Brian is een veelzijdig kok die zijn kunsten van kleins af aan met de paplepel heeft binnengekregen van zijn lieve Moedertje.
Hij is bereisd is overal geweest, en heeft overal wat culinairs meegenomen.
Niet twijfelen maar gewoon een avondje uit bestellen bij de Green Parrot in Renesse.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Een gezellig inrichting in Mexicaanse stijl. Bij mooiweer een prachtig terras. De Kok/eigenaar maakt echt de lekkerste Spar Ribs van Nederland. Alle smaken zijn heerlijk. De cole sla mag wat minder saus . Dit jaar verse frites lekker. Bediening prima de huiswijn goed van smaak en het water is van het huis!
TaniaH .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Erg lekker gegeten. Vooraf heerlijke tapas en als hoofdgerecht een combinatiegerecht. Bediening was top!.
Inrichting is echt Mexicaans. Je kan wel zien dat de eigenaar in de V.S. heeft gewoont. Echte Rib eye, en Primerib.
Wij rijden graag van Haarlem naar Renesse om GOED en LEKKER te eten. Prijs en kwaliteit scoren er hoog!
Andale!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Met 8 personen eten. Aaneen geschoven tafeltjes, helaas vlak bij open deur met TL verlichting, wat ongezellig. Vooraf uienringen en Nacho's. Goed. Uienringen goed gefrituurd, niet van die vette hap. Twee burgers, medium. Waren niet medium, maar bijna rare, waren ook erg dik. Twee Angus steaks, OK. Bord met een struikje sla, zonder dressing. Coleslaw is niet smakelijk, niet vers gemaakt en vooral veel mayonaise-achtige dressing. De Gamba's zijn goed, smakelijk klaargemaakt. Ook de Fajita's zijn prima. Nagerecht niet aanwezig, was niet vooraf gemeld. Overall redelijk gegeten, vreemd dat je apart de (ongevraagd) geleverde mayonaise bij de frietjes moet betalen (1 euro per schaaltje). De mensen uit het gezelschap die kozen voor de " standaard" Mexicaanse gerechten waren het beste af.
Marije9 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Voor mijn verjaardag hier gegeten met een aantal vrienden.
Je krijgt meer dan genoeg en lekker eten voor een goede prijs. Ook hebben ze leuke aanbiedingen waardoor het voor iedereen toegankelijk is. De bediening was erg aardig en behulpzaam.
We zaten aan een leuke tafel, maar de bank waar ik op zat is niet prettig om lang op te zitten. Je kan niet aan tafel aanschuiven en eind van de avond ga je het toch wel voelen in je rug.
Verder een leuke en goed verzorgde avond gehad!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Mijn favoriete restaurant in deze categorie. Ongelofelijk, de spare ribs hier...sindsdien vergelijk ik iedere spare rib overal en nergens met deze en ze kunnen er gewoon niet aan tippen. Ook wel eens andere dingen hier gegeten als we op vakantie waren in Renesse. Ik kan het echt iedereen aanraden hier te gaan eten, de kwaliteit van de gerechten is zo ongelofelijk goed. De sfeer is ook knus en gezellig, heerlijk, ik hoop er snel weer heen te gaan.
Keiki .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Eten is goed als je van mexicaans houd. Krijg wel vieze handjes van. Moet zoveel "kluiven". Ben geïnteresseerd in het overige menu. O ja, de cole slaw is lekker.
Jacqlis .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Mijn favoriete restaurant aller tijden ...! Wij komen hier zeker 10 x per jaar en het is nog nooit tegengevallen, de bediening is ook super, en de prijzen zijn ook heel erg prima, ga zo door !!
Cjakobs .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Eten is redelijk, prijs veel te hoog! Prijzen voor drankjes ook erg hoog, geen drankenlijst aanwezig. Mayo bij de friet €1,-, sausje bij de spare ribs (zaten er niet bij) €2,50 voor een minibakje Aiolie, beetje jammer! Flinke rekening voor een middelmatig restaurant.