The Green Duck

Amsterdamsestraatweg 1 1391 AA Abcoude Nederland Kaart

Over het restaurant The Green Duck

Het is altijd gezellig in Irish pub The Green Duck in Abcoude. Naast heerlijke bieren van de tap, diverse wijnen en vele andere lekkere drankjes, kunt u bij ons terecht voor shared dining. Uw diner bestaat uit verschillende kleine gerechten die u met elkaar kunt delen.

Meer informatie over restaurant The Green Duck

Dagelijks geopend vanaf 12:00 uur tot 23:30 uur

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant The Green Duck

Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Leuk tentje! Prima eten, gezellig terras!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Hier nu voor de 6e keer wezen eten en het was weer helemaal fantastisch, lekker op het terras aan het water, geen uitlaat gassen van auto’s maar gewoon relaxed. De escargots waren voortreffelijk en de bavette goed gebakken met die lekkere aardappel chips erbij. Kom snel weer
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
super leuk terras veel mooie bieren op de tap en gezellige bediening en uitstekend eten prijs ook super.
veel keus uit de kaart
arie Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Gezellig en rustig. Bediening uitstekend. Eten prima. Prijs prettig laag. Mooi weer mooi terras.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Hier neergestreken op het terras. Gezellig terras, niet al te groot maar prima van opzet. Lekker aan het water. Er was livemuziek. Er wordt een 3 gangenmenu aangeboden voor E25 maar wij besloten voor de asperges te gaan buiten de kaart om. De kwaliteit was goed, maar de porties hadden wat groter gekund. De biertjes van de tap waren heerlijk alsmede ook de rose. Leuke vlotte service. Wij komen graag nog een keer terug.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Wat een top plek!
Fantastische ligging aan het water met goedkope gerechten en 13 soorten bier op de tap!
Wij willen graag IENS booordelen op het laagste medewerking percentage en geven ze daarom een één! Wat voor boeven het zijn. En wil ook bij deze ons leuke restaurant distantiëren van deze site!
Kijk maar eens op TRIPADVISOR en GOOGLE voor goede recensies.
Hansje R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Eerste kerstdag hier gegeten en dat zal meteen de laatste keer zijn. Sfeer was rommelig met een onverstaanbaar mompelende pianist, bediening die erg vol van zichzelf is en niet bezig met de gasten, en eten wat te weinig , te afgeraffeld en te lang op zich liet wachten, koude tocht van de ramen. Het interieur is oud en niet schoon: splinters in je kleding van de houten tafel. Tussen de gangen door zat zoveel tijd dat we echt honger hadden en toen uiteindelijk het hoofdgerecht kwam over de honger heen waren. Irish coffee waterig en ongevraagd met extra suiker. Prijs kwaliteit erg slecht. Gierig met garnituur en hoeveelheden. Enige pluspunt was de tournedos en de wijnen. Hier nooit weer.
Hobbykok020 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Voor niveau eetcafé prima niveau. Prijzen zijn redelijk. Ongedwongen sfeer. Ik kom hier 3 a 4 keer per jaar en voor de prijs is het prima eten.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Omdat we met een voucher van 'Gift for You' hier terecht konden gegeten. Ik had vooraf nogal wat vragen over de werking/waarde van de voucher dus had het contactformulier op hun site ingevuld. Daar kwam geen reactie op, dus 2 dagen van te voren ook maar telefonisch contact gezocht. Het gesprek ging stroef, vaag en de jongeman was niet bepaald vriendelijk. Maar met de afspraak dat de waarde van de voucher van de totaal rekening zou worden afgetrokken was ik voldoende geïnformeerd. Bij aankomst was het al gezellig druk, zowel in het bar- als restaurant gedeelte. We kregen een plekje naast de pianist en ondanks dat deze erg aanwezig was, stoorde het niet. De jongeman welke ons bediende was hoogstwaarschijnlijk dezelfde als ik aan de telefoon had gehad; ongeduldig, niet vriendelijk en vooral erg vol van zichzelf. Ook stoorde het me dat hij zelf al voor ons invulde dat het lekker was in plaats van te vragen hoe wij het vonden. Want als hij het gevraagd had zou ik niet heel enthousiast gereageerd hebben. Prijs/kwaliteit verhouding was compleet zoek. Toen er bij het afrekenen ook nog gedoe met de voucher ontstond was mijn mening over dit restaurant wel gevormd. Als laatste opmerking; wij vroegen ons sterk af wat er nu zo Iers aan deze kroeg was.....wij zien geen reden om hier nog eens terug te komen, jammer!
Astrid O.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Op aanraden van goede vrienden bij de Green Duck gegeten. Had als voorgerecht een carpaccio van rib- eye, helaas veel te koud geserveerd.
Als hoofdgerecht ossenhaaspuntjes in terrayakisaus , ossenhaas was oke garnituren was slecht. Nagerecht gegrilde banaan met bolletje ijs en glaasje rum dat was lekker. Bediening vond ik onprofessioneel deden niets met commentaar , vind ik jammer. Ga er geen tweede keer meer eten.
Thom O.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zaterdag op aanraden bij de Green Duck gegeten.
Als kroeg uitermate gezellige uitstraling,als restaurant (eetcafé) werk aan de winkel.
Voorgerecht een vispalet met zalmsnippers , gerookte makreel uit het vacuum en ansjovis.
Rommelige amateuristische opmaak ,gerookte makreel niet lekker en moest gezocht worden.

Hoofdgerecht: bavette met een rijstgerecht en broccoli als garnituur.
Bavette was uitstekent bereidt op de green egg en heel mooi op quison,garnituren waardeloos rijst totaal niet passend bij het vlees en gewoon niet lekker op smaak ,broccoli veel maar dan ook veel te gaar.
Dit kan gewoon niet ,

Dessert: Chocolade souffle, deze was top en heel mooi baveux
Kokos ijs van mijn dochter daarentegen was bedroevens waardig (suiker water met gemalen kokossnippers opgedraaid in de sorbetiere) ,
De bediening bedoeld het goed maar zijn absoluut niet professioneel.
Kreeg mijn rode wijn toen ik het laatste stukje vlees wegprikte ,toen ik hier wat van zij was het antwoord helaas. (schande)

Toen ik feedback gaf over de garnituren werd hier ook zeer vreemd op gereageerd.
Tot slot :ook als een menu € 20.-- kost moet de kwaliteit goed zijn .
Het gaat om ernstige bereidingsfouten deze kosten geen geld om te herstellen.
Ik wilde mijn zaterdag avond niet laten verpesten ,maar raakte wel aardig gefrustreerd.
MVG Thom O
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Slecht eten, dito bediening, een ober die een scène schopt als je desgevraagd aangeeft dat het niet meeviel. Nooit meer.
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Inmiddels een aantal keren bij The Green Duck geweest. Om te borrelen en te eten. Guinness op de tap! Joviale bar-bediening. Hoogste score voor het eten, vanwege uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Buiten de kaart om een gulle T-bone (perfecte garing op de green egg) en flinke heilbot voor onder de €22,50 is gewoon heel goed. Ongedwongen vlotte bediening, Gezellige eetcafe sfeer. Komen zeker terug!
Shosha M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Voor de tweede keer vandaag deze week gedineerd bij The Green Duck.
Prijs & kwaliteit is erg goed (vandaar dat ik nog een keer wilde gaan), vooral van het eten.

Bediening laat af en toe wat steekjes vallen, maar met alle goede bedoelingen.

The Catch of the Day waren 2 slibtongetjes, met salade en een soort aardappel/friet/chips als bijgerecht. Het is fijn om ongedwongen en no nonsense te eten (en op het fijne terras met het mooie weer). Catch of the Day was zelfs in het menu van € 20,- (volgensmij als los hoofdgerecht €16,95 o.i.d.).

De eerste keer dat wij hier waren heeft één van ons wel het menu van €20,- besteld (was ruime keuze). De verwachting was dat er een blik soep voor werd opengetrokken, maar dit is absoluut niet het geval.

Een absolute aanrader!
19Maria V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Gezellig gegeten. Kaart vermeld ribeye in reepjes. Zonde. Het weekmenu heeft gelukkig een hele ribeye. Carpaccio was lekker, maar in het midden ijskoud/ bevroren. Kreeg het idee dat ze nog niet zo lang open zijn. Bediening aardig, maar ook net in het vak? Mooi terras , maar binnen gegeten ivm de wind.
Zelfgemaakte ijs is verrukkelijk