The Green Duck

Kan beter
Kan beter
Thom O.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zaterdag op aanraden bij de Green Duck gegeten.
Als kroeg uitermate gezellige uitstraling,als restaurant (eetcafé) werk aan de winkel.
Voorgerecht een vispalet met zalmsnippers , gerookte makreel uit het vacuum en ansjovis.
Rommelige amateuristische opmaak ,gerookte makreel niet lekker en moest gezocht worden.

Hoofdgerecht: bavette met een rijstgerecht en broccoli als garnituur.
Bavette was uitstekent bereidt op de green egg en heel mooi op quison,garnituren waardeloos rijst totaal niet passend bij het vlees en gewoon niet lekker op smaak ,broccoli veel maar dan ook veel te gaar.
Dit kan gewoon niet ,

Dessert: Chocolade souffle, deze was top en heel mooi baveux
Kokos ijs van mijn dochter daarentegen was bedroevens waardig (suiker water met gemalen kokossnippers opgedraaid in de sorbetiere) ,
De bediening bedoeld het goed maar zijn absoluut niet professioneel.
Kreeg mijn rode wijn toen ik het laatste stukje vlees wegprikte ,toen ik hier wat van zij was het antwoord helaas. (schande)

Toen ik feedback gaf over de garnituren werd hier ook zeer vreemd op gereageerd.
Tot slot :ook als een menu € 20.-- kost moet de kwaliteit goed zijn .
Het gaat om ernstige bereidingsfouten deze kosten geen geld om te herstellen.
Ik wilde mijn zaterdag avond niet laten verpesten ,maar raakte wel aardig gefrustreerd.
MVG Thom O
Astrid O.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Op aanraden van goede vrienden bij de Green Duck gegeten. Had als voorgerecht een carpaccio van rib- eye, helaas veel te koud geserveerd.
Als hoofdgerecht ossenhaaspuntjes in terrayakisaus , ossenhaas was oke garnituren was slecht. Nagerecht gegrilde banaan met bolletje ijs en glaasje rum dat was lekker. Bediening vond ik onprofessioneel deden niets met commentaar , vind ik jammer. Ga er geen tweede keer meer eten.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Inmiddels een aantal keren bij The Green Duck geweest. Om te borrelen en te eten. Guinness op de tap! Joviale bar-bediening. Hoogste score voor het eten, vanwege uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Buiten de kaart om een gulle T-bone (perfecte garing op de green egg) en flinke heilbot voor onder de €22,50 is gewoon heel goed. Ongedwongen vlotte bediening, Gezellige eetcafe sfeer. Komen zeker terug!
Shosha M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Voor de tweede keer vandaag deze week gedineerd bij The Green Duck.
Prijs & kwaliteit is erg goed (vandaar dat ik nog een keer wilde gaan), vooral van het eten.

Bediening laat af en toe wat steekjes vallen, maar met alle goede bedoelingen.

The Catch of the Day waren 2 slibtongetjes, met salade en een soort aardappel/friet/chips als bijgerecht. Het is fijn om ongedwongen en no nonsense te eten (en op het fijne terras met het mooie weer). Catch of the Day was zelfs in het menu van € 20,- (volgensmij als los hoofdgerecht €16,95 o.i.d.).

De eerste keer dat wij hier waren heeft één van ons wel het menu van €20,- besteld (was ruime keuze). De verwachting was dat er een blik soep voor werd opengetrokken, maar dit is absoluut niet het geval.

Een absolute aanrader!
19Maria V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Gezellig gegeten. Kaart vermeld ribeye in reepjes. Zonde. Het weekmenu heeft gelukkig een hele ribeye. Carpaccio was lekker, maar in het midden ijskoud/ bevroren. Kreeg het idee dat ze nog niet zo lang open zijn. Bediening aardig, maar ook net in het vak? Mooi terras , maar binnen gegeten ivm de wind.
Zelfgemaakte ijs is verrukkelijk