The Good Companion | Fish & Chips

31-202338227

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant The Good Companion | Fish & Chips

Dol op de Engelse fish & chips? Kun je hier je hart ophalen want dat is waar ze je hier graag mee verrassen. Authentiek gerecht met een modern tintje. Eet de lekkerste fish & chips of bestel een ander verrassende visgerecht. Alles dagvers en gemaakt met de beste ingrediënten. Het restaurant heeft de sfeer van een Engelse pub dus je kunt hier ook heel goed met je vrienden aan de bar hangen en een lekker bordje vis met frites eten! Een lekkere, betaalbare maaltijd.

Op 2e kerstdag is het VISFEEST bij The Good Companion. Voor 1 dag in het jaar verwisselen we onze geliefde frituur voor de grill. We organiseren een X-MAS FISH ROAST!

Het idee is simpel, samen met je familie & vrienden neem je plaats aan een mooie lange tafel. Vervolgens serveren we jullie een non stop schalen met gegrilde bijvangst vis en side dishes. Heerlijk toch?

Meer informatie over restaurant The Good Companion | Fish & Chips

9,2

Jouw recensie over het restaurant The Good Companion | Fish & Chips

Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Goed ingespeeld keukenteam. Mooi om te zien waarmee ze bezig zijn. Geen vette troep, maar heerlijke karakteristiek gepaneerde vis. Zo knapperig en zo smakelijk. Ook de groente licht gegaard en daardoor niets aan smaak ingeboet. Bediening zeer persoonlijk. Prima wijn en zonder vragen een karaf water die telkens werd ververst. We hebben genoten op Sinterklaasavond!!!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is een grappig concept maar voor meer dan een snelle hap zou ik hier niet weer naar toe gaan.
Sarah M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super lekker fish & chips. Een "niveau" hoger dan wat ik kan herinneren van fish en chips vroeger in Engeland! Wij gaan zeker terug.
Dimitri O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten van de simpele kaart, heerlijk fish, pea mash en caramelized carrots. Vriendelijke bediening!
Hubertine B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker, origineel en duurzaam concept! Heerlijk gegeten en gedronken - goede cocktails ook :)
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Fantastisch, gezellig restaurantje. Fijne, snelle en hartelijke bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Echt, de beste wat betreft "Fish & Chips" van Amsterdam. En ik kan het weten; ken ze allemaal en heb culinaire achtergrond! Groeten Tiffany
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten, perfecte en gezellige bediening, een echte aanrader voor een heel vriendelijke prijs. En dat in de gezelligste wijk van Nederland.
Sjors W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Perfect gebakken vis met een heerlijk knapperig goudgeel korstje. Geen poespas, gewoon de beste fish and chips in Amsterdam.
grace S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Zowel fish and chips heerlijk krokant, vlotte, attente bediening. Super ervaring, komen hier zeker nog terug!
Harriette V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekkere fish&chips, ongedwongen sfeer.
mavl V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Catch of the day was zee baars en hebben gevraagd zonder paneerlaag en was geen probleem gewoon lekker gebakken in de pan met chips erbij.
Leuk geserveerd in papier en ook het tafelkleed en de menu kaart heel apart.
Magali V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Verzorgde gerechte, producten zijn vers en met liefde bereid. Een gezellig restaurant waar je snel een hapje kunt eten, maar ook uitgebreid kunt tafelen. Lekkere wijnen, goede biertjes en Gin Tonics die zeker de moeite waard zijn. Een pareltje op de drukke Westerstraat die je zeker niet moet overslaan.
eelco M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Al een aantal maal gegeten. Beste fish&chips in town. En duurzaam! Door de kwaliteit en sfeer, ontspannen, een plek om regelmatig terug te komen.