The Good Chicken Society

31-203701834

Meer informatie over restaurant The Good Chicken Society

Blondebikkel .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
ik heb hier al veel kippetjes gegeten, maar het is helaas niet meer de kwaliteit van het begin, waar zijn die Portugese (of Braziaanze?) dames die met veel plezier de heerlijkste kippen maakte, in heerlijke PiriPiri? De dames zijn verdwenen, 2 jonge jongens er voor in de plaats, die geen idee hebben hoe je heerlijke kip moet maken, resultaat, zeer droge kip, en de piripiri was zeer flauw. Jullie moeten echt op de kwaliteit letten !
Masterchef .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Heerlijk kip piri piri zoals in Portugal, kleine portie kip maar heerlijk! Er is ook kip honing gember of naturel. Patat en sla goed te doen en lekker glas Portugese wijn! Ze brengen ook thuis en de kip piri piri is de volgende dag nog lekkerder met glaasje!
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Goed lekker klein kippetje. De piri piri saus goed uitgebalanceerd. Helaas zijn de groenten (die je er apart bij moet bestellen voor 4 euro) bedolven onder te grote hoeveelheid groene gedroogde kruiden waardoor het een bittere smaak krijgt. Leuk zaakje voor op de hoek maar zal er niet nogmaals speciaal voor naar afreizen.
Niek H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Prima kip. Eenvoudige kaart, maar wat er op staat is met liefde en zorg bereid. Ik kom hier vaak wat eten als ik geen zin heb om te koken.
Zeer betaalbaar en uitstekende bediening door aardige Portugese dames.
Martin A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Uitstekend eten voor een zeer acceptabele prijs. Heerlijke kip piri piri gegeten met een mooi krokant korstje. Ook de frietjes met knoflook mayonaise waren zalig. Enig minpuntje waar aan gewerkt moet worden is de afzuiging in de keuken ;-)
Melvin020 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
We hebben de Piri Piri kip gehad met sla en friet als bijgerechten. Het was echt de allerbeste kip die ik in lange tijd heb gehad in Nederland! Heerlijk sappig en goed op smaak. De friet is ook geweldig bijzonder en smaakvol. En zelfs de eenvoudige sla was met veel passie gemaakt. De service was zeer vriendelijk. Enig verbeterpuntje: het decor en de voorgevel. Het mag iets esthetischer of meer puur uitstralen. Het gaat bij hun echt om het eten, maar ik denk dat de 'iets verwende' Amsterdammer het op eerste gezicht niet snel naar binnentrekt. Wij hoorde het toevallig ook van iemand als zeer serieuze aanrader. Ga zo door met de kip!
Blondebikkel .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
dit is alweer de 3e keer dat ik er heb gegeten, en het valt me op dat het er steeds drukker begint te worden.
En dat begrijp ik, je eet hier de lekkerste kip in Amsterdam, en dat voor een zeer schappelijke prijs, de piri piri, knoflook, of zoals vanavond met sinnasappel, echt allemaal heerlijk ! verse groente en krokante aardappelfrituur,
Het is me wel opgevallen dat er steeds een nieuwe kok is, maar ze runnen het met vier vrouwen, dus dat is misschien de reden.
Marcuscw .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Misschien wel de beste kip die ik tot nu toe in Amsterdam heb gegeten! Je proeft dat deze mensen liefde hebben voor eten. Daar komt nog bij dat het scharrel kip is, en ook nog eens hele nette prijzen. Leuk om even te zitten eten maar ook om af te halen. Aanrader!