The Golden Source

Schoolstraat 160 6581 BG Malden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Pin Pan - gestoomde dim sum mix
      Saté Ajam - kipsaté
      Saté Kambing - lamsvleessaté
      Sushimix - 3 stuks
      Goi Cuon Chay - gevulde rijstvelrolletes (vega)
      Soto Ajam - Indonesische kippensoep
      Tom Yam Kung - pittige Thaise garnalensoep
      Tom Gha Kai - Thaise kippensoep met kokosmelk
  • Hoofdgerechten
    • Indonesisch/Thais: Rendang, Paneng Kai, Massaman Moo
      Chinees: Gegrild trio van Kao Ya, Huonan, Cha Sháo
      Japans: Yaki Epi, Yaki Sake, Yaki Zukki (vis)
      Vega: Rang San Su, Jiao Yan Doufu, Fó Thang Cai
  • Nagerecht
    • Vers Fruit
      Proeverij van verschillende toetjes
      2 bolletjes Aziatisch ijs

Over het restaurant The Golden Source

Bij The Golden Source kunt u het simpel houden of juist heel uitgebreid maken. Onze gerechten zijn onderverdeeld in verschillende Aziatische keukens en worden allemaal traditiegetrouw bereid. Maar u bepaalt zelf hoeveel u wilt uitgeven! U kunt namelijk kiezen voor een proeverij in de vorm van ons all you can taste-concept, of juist losse gerechtjes bestellen. Dat maakt ons het ideale Aziatische restaurant voor zowel een onbezorgd avondje uit als een luxe, uitgebreid diner.

Tijdens de Albert Heijn Restaurantweken krijg je de mogelijkheid om onze authentieke Aziatische tapas te ontdekken. Kom eens langs om nieuwe gerechtjes uit te proberen, in de vorm van asian tapas. Onze meest populaire gerechten worden aan u gepresenteerd in verschillende stijlen. Wij verzorgen een knusse sfeer en ons shared dining concept maakt het mogelijk om echt een nieuwe band te creeëren met uw gezelschap. Eating, Meeting, Sharing and Enjoying zijn bij ons de kernwoorden die ter tafel komen.

Houd onze homepagina ook goed in de gaten om op de hoogte te blijven van andere acties. Wij kijken uit naar uw komst

Meer informatie over restaurant The Golden Source

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Golden Source

Cobie K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Vriendelijke bediening, heel lekker eten. We gaan zeker nog een keer terug
Peter-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Geweldig tapas concept, heerlijk eten uit alle oostelijke windstreken, Vietnamees, Thais, Koreaans, Japans, Indonesisch en uiteraard Chinees. Heerlijk!
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De inrichting van het restaurant is goed, de bediening ook. Het eten is redelijk, het voorgerecht was echt een klein gerecht. Het vlees van het hoofdgerecht was koud tot lauw, het bijgerecht had weinig smaak. Als nagerecht hadden we een proeverij van toetjes, die kwamen bijna rechtstreeks uit de vriezer en waren naar ons idee bijna over de houdbaarheid datum.
J T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Goed en lekker eten, top zaak. Waar voor je geld
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Geweldig om te eten
Timon G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Zeer grote kaart dus ruime keus aan verschillende gerechten.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ongelooflijk lekker gegeten. Zoveel keus van allerlei kleine gerechtjes uit verschillende Aziatische keukens. Bediening was zeer vriendelijk. We hebben leuke kleine gesprekjes kunnen voeren met het bedienend personeel. Heel relaxed. We komen snel weer.
Els N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Er was één personeelslid door omstandigheden buiten haar schuld te laat. Daardoor stond de eigenaresse min of meer alleen (buiten de koks waren er 2 hulpen die geen Nederlands en nauwelijks Engels spraken). Daardoor verliep alles een beetje rommelig.
Minpuntje vond ik wél dat de bami op was!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Eten "redelijk", onvoldoende kijkend naar prijs-kwaliteitverhouding; bediening matig … (2 van de 3 mensen in de bediening spraken geen woord Nederlands/begrepen je niet).
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Bediening was zeer traag en slecht. Gerechten werden vergeten of we kregen na zee lang wachten verkeerde gerechten. Sommige bedienden (geen Chinezen) spraken geen Nederlands (en ook geen Engels of Duits), Het AH-menu is in prijs erg opgedreven in vergelijking met hun eigen kaart, die aanzienlijk goedkoper is. Ik ken het restaurant goed (bij mij in de buurt) en kom er regelmatig. Heb reeds vaker geklaagd over de bediening, maar het wordt alleen maar slechter met gisteren een dieptepunt. Helaas geen aanrader dus.
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Lekker en gevarieerd menu in meer dan voldoende porties.
Pierre.hendriks H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Vriendelijke ontvangst door de bedrijfsleidster mevr. Yvonne Chew. Mevrouw Chew moest ontvangst, opname, bedienen en zelfs poetsen alleen doen vertelde ze. Haar personeel was momenteel helaas ziek.
Desondanks hebben wij prima gegeten. (AH actie). Het was niet erg druk op deze dinsdag.
Het eten was beter dan wat wij ons van een 'gewoon' Chinees restaurant voorstelden. Klopt ook, vertelde mevr. Chew uitvoerig aan ons. Fijn dat mevrouw haar ambities en persoonlijke streven met ons deelde. Haar doel is om juist authentiek Chinees, Thais, Japans of Indisch eten te serveren met de oorspronkelijke basissmaken met koks van deze diverse origines. Is ook gelukt. Het was lekker, ruime porties, en wat in deze tijd van verspilling ook meetelt, wat niet op kon, mocht mee naar huis. Goede ervaring. Ook heerlijke droge witte wijn die perfect paste bij het eten.
Een tip: borden toch vooraf verwarmen of op warmhouder plaatsen? Eten koelt nogal snel af.
Jan Willem G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het eten was voortreffelijk, echt een aanrader. Personeel is erg vriendelijk. We moesten na binnenkomst wel wat lang wachten maar het eten maakte alles goed.
Charles S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het eten was prima. Het duurde lang voordat werd gevraagd wat voor drankje we wilden hebben. Jammer dat de Thaise bami en de Indonesische nasi (beiden van goede kwaliteit) ruim na het vlees werden gebracht.
Waarom het ijs al brengen terwijl de proeverij van toetjes pas veel later kwam.
E.N. N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het duurde een uur voordat we het hoofdgerecht geserveerd kregen. De hoofdgerechten werden niet tegelijk serveerd. Het eten was koud. Nadat we er wat van hadden gezegd kregen we het opgewarmd terug. Maar het vlees was zeer droog geworden. Het luxe nagerecht bestond uit kant en klare pudding en ijs in een plastic houdertje.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Vriendelijke bediening heerlijk gegeten
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Prima restaurant. Heerlijk eten, royaal, vriendelijke bediening en ook nog betaalbaar.
AH restaurant spaarkaart menu voor €39,50 Genoten
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Eten geweldig. Anders dan anderen. Vriendelijk personeel. Zeer attent en onderscheidend. Kleinschalig, gezellig, gastvrij. Een aanrader.
S P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Vandaag met vrienden gebruik gemaakt van de ah actie bij restaurant Golden Source in Malden.
Wij waren aangenaam verrast. Heerlijk eten en vriendelijke gastvrije service. Er is een apart AH menu samengesteld vanuit de kaart maar dit was meer dan voldoende keuze. We komen alle vier graag nog eens terug. Bij afscheid nog een kortingskaart ontvangen voor 10% korting bij volgend bezoek. Kortom dit is een AANRADER!
J.M. N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Goede verzorging. Attent.