The Golden Source

Schoolstraat 160 6581 BG Malden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Pin Pan - gestoomde dim sum mix
      Saté Ajam - kipsaté
      Saté Kambing - lamsvleessaté
      Sushimix - 3 stuks
      Goi Cuon Chay - gevulde rijstvelrolletes (vega)
      Soto Ajam - Indonesische kippensoep
      Tom Yam Kung - pittige Thaise garnalensoep
      Tom Gha Kai - Thaise kippensoep met kokosmelk
  • Hoofdgerechten
    • Indonesisch/Thais: Rendang, Paneng Kai, Massaman Moo
      Chinees: Gegrild trio van Kao Ya, Huonan, Cha Sháo
      Japans: Yaki Epi, Yaki Sake, Yaki Zukki (vis)
      Vega: Rang San Su, Jiao Yan Doufu, Fó Thang Cai
  • Nagerecht
    • Vers Fruit
      Proeverij van verschillende toetjes
      2 bolletjes Aziatisch ijs

Over het restaurant The Golden Source

Bij The Golden Source kunt u het simpel houden of juist heel uitgebreid maken. Onze gerechten zijn onderverdeeld in verschillende Aziatische keukens en worden allemaal traditiegetrouw bereid. Maar u bepaalt zelf hoeveel u wilt uitgeven! U kunt namelijk kiezen voor een proeverij in de vorm van ons all you can taste-concept, of juist losse gerechtjes bestellen. Dat maakt ons het ideale Aziatische restaurant voor zowel een onbezorgd avondje uit als een luxe, uitgebreid diner.

Tijdens de Albert Heijn Restaurantweken krijg je de mogelijkheid om onze authentieke Aziatische tapas te ontdekken. Kom eens langs om nieuwe gerechtjes uit te proberen, in de vorm van asian tapas. Onze meest populaire gerechten worden aan u gepresenteerd in verschillende stijlen. Wij verzorgen een knusse sfeer en ons shared dining concept maakt het mogelijk om echt een nieuwe band te creeëren met uw gezelschap. Eating, Meeting, Sharing and Enjoying zijn bij ons de kernwoorden die ter tafel komen.

Houd onze homepagina ook goed in de gaten om op de hoogte te blijven van andere acties. Wij kijken uit naar uw komst

Meer informatie over restaurant The Golden Source

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Golden Source

J A P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten.
Bernhard V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Waren met appie actie. Soep vooraf was goed. Hoofdgerecht was prima voor de actieprijs maar zou er niet het volle pond voor willen betalen. Toetje was erg teleurstellend. Allemaal kleine hapjes uit de diepvries waarvan sommige nog gedeeltelijk bevroren waren en niet erg smakelijk. Geef dan gewoon koffie met een koekje toe :) . Personeel was erg attent en behulpzaam.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Helaas waren er vandaag twee koks ziek. We zijn hier met z'n tweeën gaan eten, hadden ook niet gereserveerd. Na meer dan 2 uur wachten en 4 gerechtjes per persoon gegeten te hebben, waren we er wel klaar mee. Hebben €40 afgerekend en zijn we met honger weer weg gegaan. Hele teleurstellende avond. Jammer.
Berend V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.
Aartje S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
We hebben gereserveerd met de AH restaurantactie. We kwamen hieruit omdat we langs Malden kwamen op doorreis. Hier zouden we een reis door Azië maken aan de hand van een proeverij. Dit sprak ons aan. Helaas kon dat niet via de actie maar wel via het normale tarief. We hebben dit gedaan en het was in één woord GEWELDIG. Wat goed verzorgd, wat een heerlijk eten en wat een gastvrije ontvangst. We komen niet uit de buurt maar hopen zeker nog eens terug te komen. Hartelijk bedankt!! Complimenten voor the Golden Source!!
Fam. D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We zijn gegaan voor het concept "all you can taste".
Er is zo veel keuze en variatie..... En alles smaakt gewoon heerlijk. En als afsluiter een heerlijke variatie aan toetjes.
En complimenten voor de bediening, super vriendelijk en gezellig.
Wij hebben genoten van de avond
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Ik kan dit restaurant aanbevelen. Het eten is prima en ook de bediening is uitstekend.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Mooi sfeervol restaurant met een zeer (soms te) enthousiaste eigenaresse. Ze doet er alles aan om het je naar de zin te maken, maar is wel erg aanwezig. Leuk concept van mini gerechtjes uit 8 verschillende keukens. Mijn idee van een wereldkeuken! De smaken zijn wel wat vlak, maar dat is al snel in dit soort restaurants. Is ook lastig om voor iedere smaak lekker te koken. Door het 'all you can taste' arrangement kun je van alles proberen en kennismaken met diverse gerechten uit diverse Aziatische landen. Je kunt ook kiezen voor ala carte, waardoor je de prijs uiteindelijk zelf bepaalt aan de hand van de hoeveelheid gerechtjes. Je kiest dan de gerechtjes en betaald paar euro per gerechtje.
Denice E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Zelden zo slecht gegeten!! Het begon al bij binnenkomst. Hebben 5 minuten staan wachten en zijn toen zelf maar richting de keuken gelopen want er was niemand te zien.
Na een en ander bakkeleien tussen de bediening kregen we een tafel toegewezen. Gelukkig werd ons wel gelijk om drinken gevraagd want op alle andere drankjes hebben we zelf moeten vragen.
We hadden het 2e diner gratis van de ah actie. Je kreeg hierdoor een andere kaart wat er op eerste gezicht prima uitzag. Besteld en de soep was echt mega lekker. Dat was dan ook wel het enige. Alle daarop volgend eten was echt niet lekker, lauw/koud en onze darmen begonnen gelijk op te spelen. Het toetje (een grand desert) kwam rechtstreeks uit de vriezer. Hadden ze het er wel eerder uit moeten halen dan was het misschien niet zo overduidelijk geweest. Heb het ze gevraagd en ze gaven het wel eerlijk toe. Jammer want heb echt zelden zo slecht gegeten.. Nooit meer voor mij.
MaartenBor L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Erg vriendelijk personeel!
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Super !! Erg lekker, bijzonder en super vriendelijke bediening.
Bernard D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Meegedaan aan AH-aktie. Eten was zeer gevarieerd en geweldig goed! Bediening kon beter. Mensen ga het eens proberen.
Cobie K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Vriendelijke bediening, heel lekker eten. We gaan zeker nog een keer terug
Peter-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Geweldig tapas concept, heerlijk eten uit alle oostelijke windstreken, Vietnamees, Thais, Koreaans, Japans, Indonesisch en uiteraard Chinees. Heerlijk!
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De inrichting van het restaurant is goed, de bediening ook. Het eten is redelijk, het voorgerecht was echt een klein gerecht. Het vlees van het hoofdgerecht was koud tot lauw, het bijgerecht had weinig smaak. Als nagerecht hadden we een proeverij van toetjes, die kwamen bijna rechtstreeks uit de vriezer en waren naar ons idee bijna over de houdbaarheid datum.
J T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Goed en lekker eten, top zaak. Waar voor je geld
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Geweldig om te eten
Timon G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Zeer grote kaart dus ruime keus aan verschillende gerechten.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ongelooflijk lekker gegeten. Zoveel keus van allerlei kleine gerechtjes uit verschillende Aziatische keukens. Bediening was zeer vriendelijk. We hebben leuke kleine gesprekjes kunnen voeren met het bedienend personeel. Heel relaxed. We komen snel weer.
Els N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Er was één personeelslid door omstandigheden buiten haar schuld te laat. Daardoor stond de eigenaresse min of meer alleen (buiten de koks waren er 2 hulpen die geen Nederlands en nauwelijks Engels spraken). Daardoor verliep alles een beetje rommelig.
Minpuntje vond ik wél dat de bami op was!