The Golden Source

Schoolstraat 160 6581 BG Malden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Pin Pan - gestoomde dim sum mix
      Saté Ajam - kipsaté
      Saté Kambing - lamsvleessaté
      Sushimix - 3 stuks
      Goi Cuon Chay - gevulde rijstvelrolletes (vega)
      Soto Ajam - Indonesische kippensoep
      Tom Yam Kung - pittige Thaise garnalensoep
      Tom Gha Kai - Thaise kippensoep met kokosmelk
  • Hoofdgerechten
    • Indonesisch/Thais: Rendang, Paneng Kai, Massaman Moo
      Chinees: Gegrild trio van Kao Ya, Huonan, Cha Sháo
      Japans: Yaki Epi, Yaki Sake, Yaki Zukki (vis)
      Vega: Rang San Su, Jiao Yan Doufu, Fó Thang Cai
  • Nagerecht
    • Vers Fruit
      Proeverij van verschillende toetjes
      2 bolletjes Aziatisch ijs

Over het restaurant The Golden Source

Bij The Golden Source kunt u het simpel houden of juist heel uitgebreid maken. Onze gerechten zijn onderverdeeld in verschillende Aziatische keukens en worden allemaal traditiegetrouw bereid. Maar u bepaalt zelf hoeveel u wilt uitgeven! U kunt namelijk kiezen voor een proeverij in de vorm van ons all you can taste-concept, of juist losse gerechtjes bestellen. Dat maakt ons het ideale Aziatische restaurant voor zowel een onbezorgd avondje uit als een luxe, uitgebreid diner.

Tijdens de Albert Heijn Restaurantweken krijg je de mogelijkheid om onze authentieke Aziatische tapas te ontdekken. Kom eens langs om nieuwe gerechtjes uit te proberen, in de vorm van asian tapas. Onze meest populaire gerechten worden aan u gepresenteerd in verschillende stijlen. Wij verzorgen een knusse sfeer en ons shared dining concept maakt het mogelijk om echt een nieuwe band te creeëren met uw gezelschap. Eating, Meeting, Sharing and Enjoying zijn bij ons de kernwoorden die ter tafel komen.

Houd onze homepagina ook goed in de gaten om op de hoogte te blijven van andere acties. Wij kijken uit naar uw komst

Meer informatie over restaurant The Golden Source

Wim A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Eten geweldig. Anders dan anderen. Vriendelijk personeel. Zeer attent en onderscheidend. Kleinschalig, gezellig, gastvrij. Een aanrader.
S P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Vandaag met vrienden gebruik gemaakt van de ah actie bij restaurant Golden Source in Malden.
Wij waren aangenaam verrast. Heerlijk eten en vriendelijke gastvrije service. Er is een apart AH menu samengesteld vanuit de kaart maar dit was meer dan voldoende keuze. We komen alle vier graag nog eens terug. Bij afscheid nog een kortingskaart ontvangen voor 10% korting bij volgend bezoek. Kortom dit is een AANRADER!
J.M. N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Goede verzorging. Attent.
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Gezellig restaurant, leuke vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Door serveerster gewezen op meer mogelijkheden zodat er meer keuzes waren. Top !!
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Met bonnen van Albert Heijn is er een actie 2=1 oftewel 50% korting.

Boeken via internet kost dan €39.50 voor 2 personen exclusief drank.

Ga naar het restaurant zelf en het kost €30.80 per persoon inclusief drank.

Kan ik niet meer tellen of zie ik iets over het hoofd??
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Klantvriendelijk en heerlijk eten!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Zowel inrichting, bediening en kwaliteit van het menu waren zeer goed te noemen. De bediening was rustig, vriendelijk en gezellig. Er werd ook extra fruit als toetje gebracht, terwijl we daar niet om gevraagd hadden. We hebben dit ook medegedeeld.
We zijn zeker van plan om hier nog een keer te gaan eten.
Samantha K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wij hebben vandaag gegeten met mijn gezin en schoonouders.
Super service en super kind vriendelijk.
Heerlijk gegeten...
2 rijsttafels voor 4 personen totaal maar voldoende eten voor 6 personen!
Super mooi ingericht!

Echt een aanrader!
Smikkeltje M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Het was lekker voor een keer.
biefstuk met champignons van de plaat smaakte goed.
De Sushi vond ik niet zo lekker en ze hadden ook geen zalm sashimi.
Het was naar mijn mening niet super vers.
Het woord zegt het al Asian dus daar moet je van houden
Voldoende en gezellig met mijn zus gegeten dus goed voor een keer.
Lissaa .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het eten is erg lekker en inderdaad authentiek. Heel anders dan je gewend bent, wat positief is. Het word opgediend in kleine schalen waardoor het allemaal ook vers blijft. En dat proef je ook! Daarnaast heb je ook veel keus bij het buffet en de bakplaat. Het is een gezellig restaurant met een leuke moderne inrichting. Personeel en de bazin zijn erg vriendelijk. Goede service. We hebben een leuke avond gehad en komen hier zieker terug.
benjunier .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016

Het eten was heerlijk en er was volop keuze. Er was van alles ruim voldoende.
We hebben niet alles kunnen proeven.
Op de bediening was niets aan te merken.
Heerlijk gegeten en we gaan beslist nog een keer terug
Kevin P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Lekker gegeten. Variatie van het buffet was precies goed. Niet te veel, zodat je alles wel kon proberen. Ook de grill heeft variatie met gerechten en sauzen. Smaken waren prima. Qua service richt ik mij op het zeer vriendelijke Aziatische meisje die bij vertrek netjes meeliep naar de uitgang. Top! Verbeterpunt: gericht op hoogstwaarschijnlijk de bazin. Spreek je personeel ergens aan waar de gasten niet alles mee kunnen luisteren. Op een gegeven moment kreeg ik plaatsvervangende schaamte. Verder echt een prima avond.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij zijn nu 3x wezen eten. Elke keer weer jammer dat de eigenaresse zo lelijk doet tegen haar personeel. Het eten is verder goed. De bediening ook.
J-I-P .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Vriendelijke service, drankjes en verzoekjes werden snel afgehandeld. Er is genoeg keuze en het zag allemaal erg smakelijk uit. Het enige nadeel was dat het eten erg zoutig was, dat proef je niet gelijk maar na het diner hadden we erg veel dorst. Ik werd zelfs midden in de nacht wakker met een dorstig gevoel en dat overkomt me anders nooit.
Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Gisteravond ben ik samen met mijn partner bij Asian Flower gaan eten; een risico want ik ben zelf Aziatisch, fervent koker en reiziger (net terug van maanden Thailand)..... maar al met al moet ik zeggen dat het eten hier inderdaad behoorlijk authentiek is en zeer smakelijk! Ik vond de producten vers en goed van kwaliteit, maar sterker; de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend in orde, vandaar mijn hoge waardering. De bediening verliep gesmeerd en vond ik professioneel. Het viel me op dat er relatief veel mensen middels een actie hier kwamen; mensen die schijnbaar de helft betalen en dan voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en toch van alles te klagen hebben, echte Nederlanders (sorry hoor). Ik heb niks te klagen en raad dit restaurant juist aan!!!
barbaravc .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
een anderhalf uur voor tijd werden we gebeld,er was een groot probleem,ze waren overboekt,kregen net pas alle reserveringen van de hele week binnen via mail,of we wat later konden komen.Uiteindelijk heel goed opgelost en we hebben maar hooguit 10 minuten hoeven wachten op een tafel,wel als service een gratis drankje.Personeel was wel een beetje van de wap,we hadden de soep al op en toen kwamen ze vragen of ze al uitleg over het buffet hadden gegeven,moest wel wat langer wachten als je specifiek iets wilde want bakken werden niet meteen gevuld.Het was ook een zeer klein buffet,met weinig keus,ook geen traditionele bami,nasi en mihoen,maar wel erg lekker! We hebben heerlijk gegeten
Alisia_ .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Via AH actie waren wij niet welkom, werd verteld dat de reservering bij AH op stopgezet was, maar dat AH dit toch doorliet.
Hierdoor troffen wij continue legen bakken aan bij het lopend buffet. Moesten extra betalen voor vis, mosselen stonden op de lijst, maar deze waren er niet. Dessert moest je extra voor betalen en de mousse was bevroren. Ze vertelde ook nog dat wij blij mochten zijn dat wij mee mochten doen met het lopend buffet (terwijl de bakken leeg zijn, haha)
w.rauwerda .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We kwamen binnen en waren al gelijk onze reservering kwijt. Na 2 andere medewerkers te hebben geïnformeerd kwamen hadden ze het gevonden.
We werden in een voucher-nis geplaatst. Als alle tafeltjes in die nis bezet waren, was het erg krap.
De schalen waren met regelmaat leeg. Als er wat lag was het erg lekker. De bediening liet ook te wensen over. Ze gaven als rede op: dat nog een aantal personen om 16.00 uur gereserveerd hadden en geen mogelijkheid meer hadden om extra personeel te laten komen.
Nee ik zou het zeker niet aanraden bij vrienden en familie.
Wilma
ekohnen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Helaas was er iets mis gegaan. Het eten was lekker, maar het was druk en het is self-service, maar er was steeds heel veel op.