The Golden Elephant

Heemstedestraat 27-H 1059 CZ Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant The Golden Elephant

Maandag t/m Zondag: 15:00 tot 23:00 uur.

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant The Golden Elephant

Remco S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Weinig vegetarische opties. Alle visgerechten zijn helaas met pangasius. De sfeer en inrichting zien er Thais uit, maar niet echt op een authentieke manier (zo kwam ik o.a. enkele Ikea elementen tegen). Het gerecht van mijn vriendin was te zoet en niet pittig genoeg. Het gerecht dat ik had was minder smaakvol dan bij andere Thaise restaurants. De prijzen zijn wel goed, zeker met de korting via Iens. Ik zou dit restaurant daarmee kwalificeren als een familierestaurant.
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Leuke nieuwe plek in Amsterdam West. Hier gisteren gegeten en lekker buiten kunnen zitten. Bediening was snel vriendelijk en het eten was grotendeels prima. Jammer alleen dat de gepaneerde vis in pittige saus wat tegen viel. Wat teveel paneermeel in verhouding tot de vis, te vet/romig en teveel zout. Zou er best nog een keer gaan eten maar dan sla ik de vis dus over.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Erg lekker gegeten bij dit nieuwe Thaise restaurant. Als voorgerecht een heerlijke soep, als hoofdgerecht gebakken vis in kokosmelk. De vis was zelfs zonder rijst teveel. Ik kreeg een doggybag mee. Daar had ik eerder voor moeten kiezen, want ik zat de rest van de avond vol.
De bediening is Engelstalig. Zeer vriendelijke dame met een hoog tempo.
De ruimte, wat eerder restaurant Woest zat, is opnieuw gedecoreerd. Netjes maar niet heel bijzonder.
Noa S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten top restaurant goede service lekker authentiek Thais en groene curry zeker een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????