The Golden Crown

Overmeerseweg 1 1394 BC Nederhorst Den Berg Nederland Kaart

Over restaurant The Golden Crown

Chinese lekkernijen voor het hele gezin

Diner a deux of een avondje uit met de kinderen? Bij de Golden Crown zijn ze overal op voorbereid. Maak kennis met de Chinese specialiteiten van de chef. Hij zal je smaakpapillen ongetwijfeld op scherp zetten en je doen verlangen naar het land waar al die heerlijke ingrediënten vandaan komen. Het belooft een voortreffelijke avond te worden, dus loop naar binnen en geniet!

Meer informatie over restaurant The Golden Crown

Maandag t/m Zondag

Eten7,9/10
Service7,6/10
Decor6,7/10
Doraschmerz . Bourgondiër (4 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
mijn adviezen voor div. aanpassingen werden graag aan genomen. Jammer, dat behalve afhaalservice weinig belangstelling lijkt te zijn. Jonge mensen werken hier - vrolijk, vriendelijk en toch - er zal echt iets aangepakt moeten worden om een gezellig, klantenvriendelijk en goed! restaurant van te maken. Maar misschien is de eigenaar tevreden - zo als het is???
Joke V. 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De service was vriendelijk. Het eten was niet meer waard dan een 6. Wel waren de porties ruim voldoende.
We waren met 4 volwassenen en 1 kind en hadden 2 AH kaarten.
Voor het kind betaalden we de volle mep van 29,95, terwijl hij slechts een kopje soep en een ijsje heeft gehad.
G.romp . Bourgondiër (2 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was lekker. De chinese tomatensoep en de gebakken garnalen vond ik het lekkerst.
De bediening vond ik wat gehaast, maar het was ook erg druk en de bediening liep in burgerkleding en dat gaf een minder hygiënische indruk.
Een toiletbril was bevuild, dit heb ik door gegeven.
Margopos . Bourgondiër (3 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was prima maar heel gewoontjes, geen culinair standje
De ambiance was een beetje een huiskamer, valletjes voor de ramen,
kitscherige lijsten aan de muur, aan sommige muren helemaal niets.
Op de tafel geen kleed, helemaal niets het staat zo op de tafel of je in een kantine eet.
Het Personeel waren jonge mensen met eigen kleding aan, prima maar niet echt netjes voor in een restaurant.
Ze waren wel heel gastvrij en vriendelijk.
Eerlijk is eerlijk Ik heb er heerlijk gegeten met de AH bon maar ik zal er niet gauw nog een keer heen gaan. Als ik een keer uit eten ga, ga ik voor het geheel.
Gerrie G. Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten Voor herhaling vatbaar Uitstekende service en vriendelijk personeel We komen hier zeker een keer terug
Thekats . Bourgondiër (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hadden vroeg gereserveerd en kregen de volle aandacht,daarna liep de zaak vol , maar de service bleef prima. De gerechten waren gevarieeerd en smakelijk.
Williamgasman . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
In het kader van de AH dineractie hier een rijsttafel gegeten. Prima verzorgd en heerlijk smakend. Tomatensoep en gefrituurde hapjes als vooraf en hoofdgerecht met tipan kip, sate, ossehaas en nasi. Als nagerecht kun je kiezen uit koffie/thee of Dame Blanche.
Het decor kan wel een opknapbeurtje gebruiken, maar ja het gaat tenslotte om het eten en dat is gewoon goed.
Prettige bediening ook.
Carla M. Fijnproever (8 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het interieur is erg verouderd. Het lekkerst was het typan gerecht. Personeel erg vriendelijk, en behulpzaam. Het was erg druk die avond, maar we werden toch snel geholpen.
Paulina75 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het eten was heerlijk.
Ook was het aardig vol aan het lopen maar dan toch een snelle bediening.
Interieur is gezellig maar oud en de stoelen wat door gezakt dus een opknap beurt niet uit en bozen.
Chinees88 . Bourgondiër (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
prima nette prijs en goed eten aanrader een goed glas wijn voor drie euro is bijzonder eten vers en goed het enige wat we misten waren placemats verder netjes
Marion R. Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij kregen allen hetzelfde menu aangeboden met onze ah kortingsbon. Dit was een zeer uitgebreide Chinese rijsttafel. De service was goed, en het eten zeer smakelijk.
Ik kom hier zeker weer!
Simpie_flower . Bourgondiër (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij zijn hier met ze vieren gaan eten met de AH actie. We kregen rijsttafel deluxe, je kon kiezen tussen Chinese tomatensoep of kippensoep, allebei heerlijk. Daarna kregen wij mini loempia, Kerry ko en pangsit goreng ook dit is lekker klaar gemaakt, dit waren de voorgerechten.
Het hoofdgerecht bestond uit bami, nasi of witte rijst, 2 hadden bami en 2 nasi dit is goed klaar gemaakt, de gerechten erbij zoals garnalen met knoflook, ossenhaas met groenten, kipfilet met groenten en cashewnoten, babi pangang en kipsate met pindasaus zijn ook heerlijk bereid.
Nagerecht mocht je kiezen uit dame blanche of thee/koffie wij hebben allemaal gekozen voor de dame blanche ook dit is goed klaar gemaakt.
De service was erg goed ondanks de drukte in het restaurant. Het decor en de sfeer er om heen is echt zoals wij het kennen bij een Chinees restaurant.
Het is zeker nog een keer de moeite waard om daar een hapje te eten.
Botenwerf . Bourgondiër (3 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Eenvoudig, goed. Entree via afhaalloket niet geweldig. Prijs- kwaliteitverhouding prima. Aan te raden. Parkeergelegenheid in directe omgeving.
Jensie80 . Bourgondiër (2 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het menu wat ze aanboden was qua smaak in orde en de hoeveelheid was meer dan voldoende. De zaak was alleen uitgestorven en er was helemaal geen sfeer....
A.ovaa . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
De garnalen vond ik het lekkerst, maar ook de ossenhaas was prima.
Fijn ook dat er goed rekening gehouden werd met een van ons die een allergie heeft.
Evîn M. 1e beoordeling (1 recensie) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Teleurstellend.
Mijn partner was jaren geleden geweest en was er positief over dus besloten we erheen te gaan gisteren, zijn chagrijnig terug gekomen.
Bediening was heel matig, kwaliteit eten viel behoorlijk tegen, gerechten waren heel vettig, niet hoed geluisterd en verkeerd gerecht gekregen en er zat ook nog eens een haar in het gerecht van mijn man waardoor we de hoofdgerecht hebben laten staan en direct vertrokken.

We zijn meestal niet zo gauw obtevreden maar er werd ons geen oplossing aangeboden voor de bijna niet aangeraakte hoofdgerecht van mijn man.

Moet er wel bij zeggen dat we een actievoucher haden voor het restaurant en daardoor ook een zeer beperkte menukaart hebben gekregen....wellicht verklaart dit hun aanpak. Hoe dan ook...ik raad het niet aan.
Jaap S. Bourgondiër (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Het was fantastie's de tipan ossehaas de babipangang sprongen er boven uit maar alles was smaakvol.
De droge witte wijn heerlijk koelen fris van smaak.
Bediening beleefd vriendelijk en accuraat.
Jammer van het aparte rookgedeelte dat haalt de ambiance een beetje naar beneden.
Ruime parkeergelegenheid echt een aanrader.
Jandezoete . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Vriendelijke bediening, eten goed en meer dan genoeg.
Snelle bediening tussen de gangen door.
Echt voor herhaling vatbaar.
J.verburg . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Het was echt heerlijk allemaal. Mooie schotels met heerlijke dingen erop ! Wij zijn de buren en komen er geregeld, zelfs met vaste eigen tafel. Aardige eigenaresse. Wijn kunnen we niets over zeggen, wij dronken bitter lemon. Eigenlijk geen tips voor verandering, interieur mag iets moderner, is al heel lang hetzelfde.