The Golden Crown

Overmeerseweg 1 1394 BC Nederhorst Den Berg Nederland Kaart

Over het restaurant The Golden Crown

Chinese lekkernijen voor het hele gezin

Diner a deux of een avondje uit met de kinderen? Bij de Golden Crown zijn ze overal op voorbereid. Maak kennis met de Chinese specialiteiten van de chef. Hij zal je smaakpapillen ongetwijfeld op scherp zetten en je doen verlangen naar het land waar al die heerlijke ingrediënten vandaan komen. Het belooft een voortreffelijke avond te worden, dus loop naar binnen en geniet!

Meer informatie over restaurant The Golden Crown

Maandag t/m Zondag

6,2
wimhgmn H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
heerlijk chinees gegeten: lekkere tomatensoep, krokante tussen gerechtjes, hoofdgerechten, kip, ossenhaas met gewokte groenten, kipsaté, garnalen in deeg en mooie nassi/rijst. smaakvol fris opgediend , goede warm-houd-platen, warm bord. nagerecht lekker vanille ijs met wat fruit en slag, mooi gepresenteerd en espresso met koekje na. voor 29,50 prima voor 2 personen. correcte bediening. weer eens lekker chinees gegeten!
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Nette bediening een beginner en een ervaren kracht De inrichting is gedateerd maar gezien het gebodene zien we dit over het hoofd
mm.hagen .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eten was lekker, personeel moet nog veel leren.
Gewoon een vieux met cola besteld en dan zeggen ik weet niet wat het is, dan komen brengen en zeggen ik weet niet hoe je het wegkrijgt het stinkt.
Beetje jammer.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed gegeten voor een alleszins redelijke prijs
hannan500 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
waren te vroeg vriendelijk ontvangen gaat u maar zitten plaats genoeg meteen gevraagd wat we wilden drinken kwam meteen gelijk het menu en welke soep we wilden chinese rijsttafel werd geserveerd 5 gerechten prima en genoeg bami en nasi kon bij besteld als te weinig was zonder kosten ijs als dessert alles prima geregeld en lekker gaaan nog eens terug
C S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met een Gift for you card hier terecht gekomen om te lunchen.Het was een cadeau gekregen nav feestelijke gelegenheid.Helaas kwamen wij in een troosteloos somber restaurant terecht.Vloer moet nodig gezogen, De soep was goed en de sateh ook. De loempia dreef in het vet en was niet te eten.Wel vriendelijke wat terughoudende mensen. M.i.zou ik dit nooit iemand cadeau doen!
B. U.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
het is jammer dat het restaurant geen sfeer heeft dat hebben wij gemist
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Goed eten en prima bediening. Het interieur is gedateerd en toilet ook. Toilet heeft veel kapotte tegels. De bediening is wel erg rumoerig met klanten bij het afhaalgedeelte.
doraschmerz .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
derde keer met een vriendin hier geweest. Makkelijk in ons dorpje om uit eten te gaan. De jonge mensen, die hier werken, zijn zeer vriendelijk en het eten is goed.
doraschmerz .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
mijn adviezen voor div. aanpassingen werden graag aan genomen. Jammer, dat behalve afhaalservice weinig belangstelling lijkt te zijn. Jonge mensen werken hier - vrolijk, vriendelijk en toch - er zal echt iets aangepakt moeten worden om een gezellig, klantenvriendelijk en goed! restaurant van te maken. Maar misschien is de eigenaar tevreden - zo als het is???
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De service was vriendelijk. Het eten was niet meer waard dan een 6. Wel waren de porties ruim voldoende.
We waren met 4 volwassenen en 1 kind en hadden 2 AH kaarten.
Voor het kind betaalden we de volle mep van 29,95, terwijl hij slechts een kopje soep en een ijsje heeft gehad.
g.romp R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was lekker. De chinese tomatensoep en de gebakken garnalen vond ik het lekkerst.
De bediening vond ik wat gehaast, maar het was ook erg druk en de bediening liep in burgerkleding en dat gaf een minder hygiënische indruk.
Een toiletbril was bevuild, dit heb ik door gegeven.
margopos .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was prima maar heel gewoontjes, geen culinair standje
De ambiance was een beetje een huiskamer, valletjes voor de ramen,
kitscherige lijsten aan de muur, aan sommige muren helemaal niets.
Op de tafel geen kleed, helemaal niets het staat zo op de tafel of je in een kantine eet.
Het Personeel waren jonge mensen met eigen kleding aan, prima maar niet echt netjes voor in een restaurant.
Ze waren wel heel gastvrij en vriendelijk.
Eerlijk is eerlijk Ik heb er heerlijk gegeten met de AH bon maar ik zal er niet gauw nog een keer heen gaan. Als ik een keer uit eten ga, ga ik voor het geheel.
Gerrie G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten Voor herhaling vatbaar Uitstekende service en vriendelijk personeel We komen hier zeker een keer terug
thekats .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hadden vroeg gereserveerd en kregen de volle aandacht,daarna liep de zaak vol , maar de service bleef prima. De gerechten waren gevarieeerd en smakelijk.
williamgasman .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
In het kader van de AH dineractie hier een rijsttafel gegeten. Prima verzorgd en heerlijk smakend. Tomatensoep en gefrituurde hapjes als vooraf en hoofdgerecht met tipan kip, sate, ossehaas en nasi. Als nagerecht kun je kiezen uit koffie/thee of Dame Blanche.
Het decor kan wel een opknapbeurtje gebruiken, maar ja het gaat tenslotte om het eten en dat is gewoon goed.
Prettige bediening ook.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het interieur is erg verouderd. Het lekkerst was het typan gerecht. Personeel erg vriendelijk, en behulpzaam. Het was erg druk die avond, maar we werden toch snel geholpen.
paulina75 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het eten was heerlijk.
Ook was het aardig vol aan het lopen maar dan toch een snelle bediening.
Interieur is gezellig maar oud en de stoelen wat door gezakt dus een opknap beurt niet uit en bozen.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
prima nette prijs en goed eten aanrader een goed glas wijn voor drie euro is bijzonder eten vers en goed het enige wat we misten waren placemats verder netjes
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij kregen allen hetzelfde menu aangeboden met onze ah kortingsbon. Dit was een zeer uitgebreide Chinese rijsttafel. De service was goed, en het eten zeer smakelijk.
Ik kom hier zeker weer!