The Golden Bull

Zijlstraat 39 2011 TK Haarlem Nederland Kaart
31-235319733

Over het restaurant The Golden Bull

Perfect gegrild kwaliteitsvlees

Roodgloeiende kolen, een mooi stuk vlees; de buitenkant goed dichtgeschroeid, de binnenkant mals en sappig. De geur van rook, het sissende vlees en die glorieuze kleur als je het mes erin zet. Het wakkert oeroude instincten aan die je bij The Golden Bull de vrije teugel kunt laten. Nieuw-Zeelandse Hereford, Schotse Black Angus en Japans Wagyu: alleen het allerbeste is goed genoeg!

Meer informatie over restaurant The Golden Bull

Maandag 17:00 - 23:30
Dinsdag 17:00 - 23:30
Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:30
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant The Golden Bull

Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met mijn echtgenoot en een hele goede vriend. Ik had gereserveerd en gevraagd om een rustige tafel bij binnenkomst was er een grotere en wat luidruchtige groep aanwezig, dus gevraagd om een andere tafel - dit was geen enkel probleem en zo geregeld. De gastheer is zelfs op een punt naar de groep toegegaan met de mededeling dat als ze wilden blijven het echt wat rustiger moest. SUPER SERVICE! De groep ging weg.

Als voorgerecht had ik de carpaccio en mijn tafelgenoten de gebakken chorizo - echt heerlijk! Carpaccio was niet te koud - vol smaak, had alleen een draaitje peper en zout nodig en dat was op tafel aanwezig. Hoofd gerecht had ik de filet mignon en mijn tafelgenoten hadden de porterhouse combination. Gedurende het avond eten was het stil aan tafel - heerlijk!!!! Goede kwaliteit eten, service en snelheid qua drank en eten is meer dan goed!

Bij vertrek hebben we meteen gereserveerd voor een volgende keer, en dat doe je alleen als het echt heel goed is. Ik zou dit restaurant aanraden ook voor zakelijke groepen - let wel dat je geen vegetariërs in de groep hebt, want dit is echt een 100% vleesrestaurant - en het is iedere cent die je betaald waard.

Enige waar ik op zou letten is achter de bar, wat beschadigingen op de wand dat kan een likje verf snel oplossen, toilet is schoon en netjes maar wel wat gedateerd. Maar dat is echt zoeken naar iets om over te zeuren. Ik kom met alle plezier terug naar de Golden Bull! Hartelijk dank voor jullie service, tot snel!
Francoise D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten is echt super goed. Je moet geen haast hebben.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk eten, de bediening is erg vriendelijk en ze leggen alles uit over de menukaart, absoluut aanrader. Ik kom er regelmatig eten, elke keer weer een feest.
Lodewijk Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij waren hier voor een verjaardagsdiner. Kemal is een geweldige gastheer en het vlees was ook verrukkelijk. Golden Bull is een aanrader! Dank voor de leuke avond.
D.J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top restaurant heerlijke vlees en goede service.
Chantak C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bij binnenkomst kun je niet eerst even rustig zitten. De bediening overvalt je meteen met de vraag of je brood met kruidenboter en water wilt. Dit staat niet op de kaart en kost 10 euro (2pers)
Verder wordt de rumpsteak je afgeraden omdat het vlees taai zou zijn, zodat je voor iets duurders gaat.
Op tripadvisor adverteerd men met 20% korting, bij navraag geldt dit alleen op maandag t/m donderdag
Het eten was wel goed.
F V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het is een leuk restaurant met vriendelijke en kundige bediening. De gerechten zijn uitstekend van kwaliteit. Een aanrader.
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk genoten van de gerechten. Een fijne en aardige gastheer, Enkel moest hij hard doorwerken om iedereen tijdig te voorzien van een drankje en de gerechten.
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We moesten erg lang wachten, het voorgerecht viel echt tegen, biefstuk was prima maar prijs kwaliteit niet in verhouding, ook manier van bereiden is heel basic. Er werd vanwege het lange wachten brood aangeboden wat wel gewoon voor 5,50 op de rekening stond. Kortom voor ons 1x maar zeker geen 2e keer.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was heerlijk, vriendelijke bediening. We moesten wel erg lang wachten,tot het eten kwam. Er was maar twee man bediening.
Clarien M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten mooie maaltijd met heerlijk vlees.
Fijne bediening in mooi restaurant
Zeker een aanrader om nog een keer naar toe te gaan
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten hier! Beiden de Steak tartare vooraf, deze was precies goed gekruid, hoofdgerecht een filet mignon en een Hereford steak, tot in perfectie bereid, leuk om bij de filet mignon het verschil te proeven tussen Argentijns en New Zealand vlees! Toetje crème brûlée en chocolade taart, de brûlée wordt aan tafel gecarameliseerd, beiden ook erg smakelijk. De eigenaar kent ons ondertussen bij naam, dat zorgt ervoor dat we ons welkom en thuis voelen! We werden vriendelijk bediend en kregen uitleg waar nodig. Na afloop nog even leuk gekletst met de eigenaar, we komen snel terug!
P D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het is altijd een feest om hier te eten. Geweldig ontvangst. Die steaks zijn uitstekend. Geweldige gastheer.
Ook prima voor glutenvrij eten. Er werd een glutenvrij broodje geserveerd, gelijktijdig met de anderen.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Duidelijkheid over AH actie. Wat wel en wat niet mogen bestellen.
Goede uitleg over wijn. Aanrader.
Gilaivy .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben in dit sfeervolle restaurant heerlijk gegeten.wij hadden filet mignon en ribs..De filet was super zacht en de ribs waren gaar maar met een stevige bite.Ook voor en nagerecht waren prima in orde.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
heerlijke ossehaas zelf gemaakte fietjes top!
Janice W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Twee keer geweest met AH restaurant actie, vond het evengoed vrij prijzig. Verder was de sfeer, kwaliteit van de menu en gast vriendelijkheid prima.
Dick A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Ben je op zoek naar een heerlijk stuk vlees dan is dit een top testaurant. Heerlijk gegeten. Bediening was erg vriendelijk en gastvrij.. Alles was mogelijk. De wijn was prima. Zeker een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug.
Francesco V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het ontvangst is altijd goed, de eigenaar heeft een geweldig geheugen, weet zelfs wat je vorige keer hebt gegeten. Er is genoeg keuze op het menu. En ook hoe groot je het vlees wil, natuurlijk kun je kiezen hoe het bereid is. En het smaakt altijd goed. Het eten wordt op tijd gebracht als het klaar is. Verder is er ook lekkere frieten en sla bij. De drank keuze is ook ruim voldoende. Kortom, een Restaurant waar je vaker heen wil.
Erna S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijk personeel , de wc’s erg oud. De biefstuk was zalig maar de bijgerechten matig. Patat op een bordje gegooid. Geen warme groente, alleen een beetje sla. Dat kan verbeterd worden. Te duur voor alleen een perfecte biefstuk.