The Golden Bull

Zijlstraat 39 2011 TK Haarlem Nederland Kaart
31-235319733

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant The Golden Bull

Perfect gegrild kwaliteitsvlees

Roodgloeiende kolen, een mooi stuk vlees; de buitenkant goed dichtgeschroeid, de binnenkant mals en sappig. De geur van rook, het sissende vlees en die glorieuze kleur als je het mes erin zet. Het wakkert oeroude instincten aan die je bij The Golden Bull de vrije teugel kunt laten. Nieuw-Zeelandse Hereford, Schotse Black Angus en Japans Wagyu: alleen het allerbeste is goed genoeg!

Meer informatie over restaurant The Golden Bull

9,2

Jouw recensie over het restaurant The Golden Bull

Jan G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Prima restaurant, goede kwaliteit en vriendelijke bediening / eigenaar .
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Dankzij AH actie dit restaurant wat al op het verlanglijstje stond uitgeprobeerd. Nu dus ook betaalbaar. Erg aardige bediening en zeer goed vlees.
Daanproeft V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke bediening. We zaten lekker buiten..avondzonnetje erbij. Gevarieerde kaart en voor de biefstuk liefhebber helemaal top!
Zeker een aanrader!
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk gegeten. We zaten buiten vanwege het mooie weer. De tafel binnen waren fraai gedekt en dat was het enige contrast met buiten.
Vriendelijke bediening. We voelden ons echt klant!
Aanrader om nog eens terug te komen.
Eus P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gastheer Kamal serveert prachtige vleesgerechten. Wagyu, Heresford, argentijns: in 4 portiegrootten. Leuker glas wijn erbij, maar ook met een uitgelezen selectie whisky’s. Ballenbak voor mannen :) Echt mooi vlees met lekker wijn. Logisch dat het een top 10 restaurant is in Haarlem.
Egbert B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
De hoge score van Iens begrijp ik echt niet. Kille sfeer. Kale inrichting. De spareribs waten uitermate teleurstellend. Smakeloos goedkoop vlees.
Op de kaart staat o.a. wagyu vlees van €185 euro per stuk. Totaal ongepast voor deze ambiance.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
De ontvangst was zeer vriendelijk en wij vonden de bediening goed. De kwaliteit van de verschillende vleesgerechten vonden wij uitmuntend.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Gisteren met vrienden echt heerlijk gegeten, wat een kwaliteit! De eigenaar had veel aandacht voor ons en van zijn goede adviezen hebben we genoten.
Een echte aanrader. Groeten uit Spakenburg.
Rosanne B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Super lekker gegeten bij The Golden Bull. Uitstekende service. Vriendelijk personeel, erg attent en hebben verstand van het menu. Een echte aanrader!
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wat een geweldige ervaring! We hebben genoten van een avond waarin wij werkelijk te gast waren. Alles was perfect, Zalig eten met een mooie wijn en deskundig personeel die je laat merken dat je werkelijk welkom bent. Een feestje!
Benjamin S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Om 20.30 gereserveerd, bij binnenkomst om 20.40 uur was de tafel nog niet beschikbaar, we konden bij de bar wachten (geen drankje geen jas aannemen) na 10 minuten wachten was onze tafel beschikbaar. Drinken besteld, weer wachten, biertje vergeten,zeer matige bediening! Toen uiteindelijk ons hoofdgerecht werd geserveerd mochten we aan een andere tafel zitten maar deze moest nog schoongemaakt worden. Eten was uiteindelijk prima ,erg jammer van slechte bediening die ons 1e uurtje redelijk heeft verpest! Kom hier dan ook niet meer terug!
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Eerlijke en Heerlijke ossehaas, lekkere wijn, goede service, prima!
Fijn restaurant, goede akoestiek, in de stad en dichtbij parkeergarage.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Aanrader, lekker eten en goede en vriendelijke bediening. Keurig en gezellige inrichting. Ontvangts was Keurig. Bediening was perfect. Eten was zeer smakelijk. Absolute aanrader als je een mooi stuk vlees zoekt.
Tasja R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij de Golden Bulk. Het vlees is echt de moeite waard en smelt op je tong. Super aardige bediening die je graag willen helpen met je keuze.
Anne-Marie T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Verrukkelijke biefstuk gegeten! Daar kwamen we ook voor.
Lindy B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten, erg vriendelijke bediening, duidelijke uitleg over de kaart en over de verschillende wijnen. Goed vlees! Vond vooral de appeltaart erg lekker!
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Zeer goed eten. Heerlijk vlees, prima wijn en ook erg gastvrij. Kortom een aanrader
Isabel L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Derde keer dat we er waren, elke keer een succes. Vriendelijk personeel, heerlijk eten en een fijne sfeer!
Angèle D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Fantastisch vlees!!!!! De bediening was ook uitstekend. De tartaar (voorgerecht) was goed, maar had meer smaak mogen hebben, wat mij betreft. de pepermolen hielp wel een beetje.