The Golden Bull

Zijlstraat 39 2011 TK Haarlem Nederland Kaart
31-235319733

Over het restaurant The Golden Bull

Perfect gegrild kwaliteitsvlees

Roodgloeiende kolen, een mooi stuk vlees; de buitenkant goed dichtgeschroeid, de binnenkant mals en sappig. De geur van rook, het sissende vlees en die glorieuze kleur als je het mes erin zet. Het wakkert oeroude instincten aan die je bij The Golden Bull de vrije teugel kunt laten. Nieuw-Zeelandse Hereford, Schotse Black Angus en Japans Wagyu: alleen het allerbeste is goed genoeg!

Meer informatie over restaurant The Golden Bull

Remco H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuk klein restaurant met super bediening en nog beter eten. Echt een aanrader als je van vlees houdt!
Ideaal restaurant voor een gezellig avondje met heerlijk eten en lekker drinken.
Kasper P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vlees zeer goed, ook juiste gevraagde gaarheid. Bediening kon beter, beetje chaotisch, broodje besteld en moesten 2 keer erom vragen waar het bleef. Idem met het brengen van de wijn. Verder vriendelijk personeel.
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Voorgerechtjes waren niet bij iedereen top, maar de reden om dit restaurant te bezoeken heeft niet teleurgesteld: MEAT LOVERS moeten dit adresje bezoeken
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Wat een heerlijk avondje uit. Prachtige gerechten, allemaal vers, precies goed, geen poespas en alles smaakte top! Genoten van de steak tartare! kan niet wachten om ons weer in de watten te laten leggen!
Jeremiah H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
Sabine R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ben hier al vaker geweest, voor het beste stukje steak moet je hier zijn!!!

Kom zeker weer terug!!! Zo heerlijk, begin altijd te watertanden bij het idee van eten bij de golden bull!!!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer gastvrij onthaal door de eigenaar. Omdat het rustig was nam hij ruim tijd om zowel de kaart als de ontstaansgeschiedenis toe te lichten. Zeer informatief en indrukwekkend. Bijzondere kaart, met een breed scala aan rundvlees in diverse prijsklassen. Leuke adviezen over gerechten buiten de kaart om. Mooi opgemaakte borden met kwaliteitsproducten. Enige minpuntje waren het melkcupje en het suikerzakje bij de koffie. Een zaak met zo'n uitstraling vraagt om een melk- en suikerstel. Maar desgevraagd gaf de uitbater aan daar iets mee te doen. Alle ingrediënten dus voor een onvergetelijke avond!
Irna R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten!! Supermalse ossenhaas met goede uitleg.Service en bediening prima. Goed rekening gehouden met glutenvrij dieeet.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De formule met ossenhaas van drie verschillende runderen is leuk en vernieuwend. Het personeel was heel attent, misschien ook omdat het zo rustig was.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
De kwaliteit van het eten en de service is super goed! Heel fijn om hier te eten. De uitleg van de verschillende soorten ossenhaas is erg leuk vertelt en het klopt echt dat hier smaakverschil in zit.
B D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De inrichting deed aan een huiskamer denken. Knus en gezellig. Maar de keuken is helemaal open, en dat toont dan weer ongezellig. Ook van de bar is geen leuke gezellige plek gemaakt. Het eten was prima, helaas wel weinig salade erbij. Het was vlees met patat meer. Aankleding van het eten zou zeker beter kunnen.

Al met al, lekker gegeten, maar erg basic allemaal. Daarom vind ik de prijzen wat aan de hoge kant.
Leonie225 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten: het vlees was super mals, de patatjes heerlijk, de crème brulee erg lekker en de bediening was heel vriendelijk. Jammer dat het niet drukker was, maar zeker voor herhaling vatbaar.
Vicky R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Een heerlijke avond met familie uit Engeland. Ontvangst en service was vriendelijk en efficiënt en de biefstukken waren voortreffelijk. Als je van vlees houdt is de Golden Bull echt een stek voor jou.
A N.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima eten maar het is niet het beste op de kaart. Verder het gevoel dat ze de prijs van het 3gangen menu hebben verhoogd zodat ze toch aan 2 personen kunnen verdienen. Voor het zelfde of minder geld ergens anders beter prijs kwaliteit verhouding. Jongen van de bediening erg vriendelijk. Een min punt, beetje een afknapper vind ik dat het personeel in de zaak gaat eten en daarom een beetje de klanten vergeten.
marloesromeijn .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Wel wat prijziger dan een standaard restaurant, maar daar krijg je dan ook kwalitatief goed eten voor terug. Fijne en snelle service. Zeker het terugkomen waard.
Krisna B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Vorige week zijn wij samen uit eten geweest bij The Golden Bull. We waren op zoek naar een kleiner en intiemer restaurant als de grote restaurants zoals die te vinden zijn rond de kerk. Bij toeval in The Golden Bull terecht gekomen en ik mag zeggen dat we hier absoluut geen spijt van hebben gehad. Na zeer goede verzorgde voorgerechten van gemarineerde zalm en Escargots hebben wij als hoofdgerecht de Gouden combinatie en de Surf en Turf besteld. Absoluut de complimenten voor de verzorging en bereiding hiervan. Zelden zo'n lekker vlees gegeten. Ook het kaasplankje als dessert is een aanrader. Bediening is voortreffelijk en heeft kennis van zaken. Enige minpuntje is misschien de inrichting van het restaurant, deze is wat sober.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en kregen over zowel het eten als de wijn uitgebreide uitleg. Zeer vriendelijke bediening. Hier gaan we zeker nog eens naar terug
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ik zou hele pagina kunnen schrijven over wat dit restaurant nog moet verbeteren.....
Ongevraagd wordt er nadat 2 mensen het hadden besteld voor iedereen een broodje met boter neergezet, dat tikt alvast aan. Verder worden aan de lange tafel de gerechten vanaf het hoofd vd tafel "omgeroepen" en mag je de borden doorgeven.... Dit restaurant probeert in het duurdere segment te horen, maar dat past alleen bij de prijzen, niet bij de service. Over de hele avond heeft mijn man 2 drankjes gehad. Er zijn alleen de huiswijnen per glas verkrijgbaar, en de rode huiswijn is veel te licht om tegengas te geven aan de stevige biefstuk. Op een gegeven moment stonden er zo'n 25 lege glazen op tafel, pas nadat ik het vroeg werden ze opgeruimd. Het bestelde water voor tijdens het eten kwam nadat de borden waren afgeruimd. (En dan hoort voor het dessert peper en zout van tafel!!!)
De service in menig low budget restaurant is beter dan hier.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het duurde elke keer lang voordat we het volgende gerecht uitgeserveerd kregen. Ongeveer een half uur op koffie moeten wachten. De prijs van het menu en de kwaliteit was m.i. niet in verhouding.