The Golden Bull

Zijlstraat 39 2011 TK Haarlem Nederland Kaart
31-235319733

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant The Golden Bull

Perfect gegrild kwaliteitsvlees

Roodgloeiende kolen, een mooi stuk vlees; de buitenkant goed dichtgeschroeid, de binnenkant mals en sappig. De geur van rook, het sissende vlees en die glorieuze kleur als je het mes erin zet. Het wakkert oeroude instincten aan die je bij The Golden Bull de vrije teugel kunt laten. Nieuw-Zeelandse Hereford, Schotse Black Angus en Japans Wagyu: alleen het allerbeste is goed genoeg!

Meer informatie over restaurant The Golden Bull

9,2

Jouw recensie over het restaurant The Golden Bull

Linda .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. De sfeer en inrichting van het restaurant vonden we iets minder. Het had wat knusser gemogen.
Ron O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Eten top
Bediening top, ook al was het voorgerecht al bijna afgeruimd voordat we de laatste hap hadden genomen.
De entourage: erg licht met veel felle spots in het plafond.
Het vlees wordt waarschijnlijk sous vide gegaard, en dan gegrild. Helaas dus geen (Loetje) jus. Weinig side dice behalve de heerlijke dikke frieten, en wat salade.
De prijs: ja het is wat prijzig, maar als je een vleeseter bent zeker de moeite waard. En een ruim assortiment aan whisky's als je daar fan van bent.
Al met al heerlijk gegeten....en oh ja de irish coffee een dikke 8 gegeven, wat zelden voorkomt bij mij.
Als afsluiter een heerlijke Limoencello van het huis ????????
John V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Hoge kwaliteit, uitstekende service, super vriendelijk. Echt fijn om hier een lekker stuk vlees te eten en een glas wijn te drinken.
K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten en super ontvangen. Leuke hulp bij de gerechtenkeuze. Het was wat licht in het restaurant, maar absoluut een heerlijke ervaring!
Lisette C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Echt heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel die alles weten van het vlees en de wijnen en die een goede uitleg geven over het vlees en de wijnen.
Rene T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
The Golden Bull stond als laatste op ons lijstje van steak house restaurants in Haarlem. In de meeste gevallen zijn deze restaurants in Haarlem redelijk tot goed. Dus 11 november met z'n vieren een tafel gereserveerd. The Golden Bull is daar een uitzondering op, ze zijn zeer goed. Voor ons is de bediening erg belangrijk, hun kennis van het menu en de wijnen en last but not least de steaks. Wel de bediening is zeer gemoedelijk en gastvrij, kennis van het menu en de wijnen is zeer professioneel. Ze verkopen niet gewoon een menu maar verkopen hun menu en daar hebben ze alle kennis van, en dus ook van de wijnen. Ik ben niet altijd even kieskeurig als het om steaks gaat aangezien ik een echte carnivoor ben een een stukje vet niet schroom, mijn tafelgenoten daarentegen zijn wel kieskeurig. Om ene lang verhaal kort te maken The Golden Bull serveert ook echt wat ze beloven. Van de dry aged tot de wagyu... in 1 woord een streling voor de smaakpapillen, echt top klasse vlees en een geweldige wijn. Dry aged is ook echt dry agenda, bleu is ook echt bleu en wagyu is ook echt wagyu (de enige echte uit Japan en niet uit Australië). Een super steak house met een super bediening, kwaliteit staat hier echt voorop, een aanrader dus. Toen wij weggingen nog een kleine attentie van een van de eigenaars gekregen, waar kom je dat nog tegen.
Gea S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
fantastisch gegeten, prijs is zeker niet goedkoop maar is het wel waard. service erg gastvrij.
goede uitleg over de kaart indien gewenst.
Rebecca K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Hele goede bediening. Aardig, uitgebreide uitleg van het menu. Wij zouden er zeker nogmaals gaan eten.
Helmi M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijke biefstuk. Prijs wat aan de hoge kant.
Tevreden klant
Stan D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Top gegeten. Mooie locatie in het centrum van Haarlem. De service was goed, werden goede aanbevelingen gedaan, in de toekomst ben ik zeker bereid terug te komen naar deze prachtige plek!
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk gegeten en een TOP bediening!
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Carpaccio, chorizo, steaks & frites erg lekker, goede en verse ingrediënten! Salade beetje simpel (rucolamix, cherrytomaatje en dressing). Vriendelijke bediening met kennis en kunde. Komen zeker een keertje terug.
PS: mis wat gezellige (Zuid-Amerikaanse) muziek.
Eelco G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Waanzinnig mooi stuk vlees gegeten, viel nog niet mee om te kiezen uit de verschillende soorten en maten. Bediening was vriendelijk en gaf duidelijke uitleg over de verschillen tussen de vleessoorten. Aanrader!
Isa K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Super lekker gegeten in een mooie ambiance! Zeker voor herhaling vatbaar.
Brenda M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wij hadden een heerlijke avond. De steak was erg goed en de bediening was zeer gastvrij. Wij waren op bezoek in Haarlem en dit restaurant is een aanrader, vooral als je van steak houdt.
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Haarlem heeft de meeste restaurants per inwoner, maar dit is echt een uitblinker. Uiterst hartelijke ontvangst, aangewezen tafel zonder probleem geruild voor een andere, meteen de menukaart erbij plus een rijk gevulde wijnkaart. Vliegende start, èn met een smile. Heerlijke dingetjes gekozen, precies naar onze smaak. Zoals het master menu (?) met vier heerlijke stukjes vlees, bereid volgens Argentijns, Iers, Australisch en Japans recept. We hebben van elke hap genoten. Dit was klasse. Malbec van 41 Euro erbij, dus we hadden er zin in. 't Was alles bij elkaar niet goedkoop, maar we vonden het elke Euro waard. En je kunt het ook eenvoudig houden. Dus: ga!
Orlowski O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Wederom verrukkelijk gegeten,vrienden die voor het eerst daar aten waren net als wij zeer tevreden.
Vriendelijk personeel en het eten was perfect.
Remco Z.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
????
Gerdy N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Als je van lekker vlees houdt, dan is dit de plek.
Keven A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018