The Golden Bull

Zijlstraat 39 2011 TK Haarlem Nederland Kaart
31-235319733

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant The Golden Bull

Perfect gegrild kwaliteitsvlees

Roodgloeiende kolen, een mooi stuk vlees; de buitenkant goed dichtgeschroeid, de binnenkant mals en sappig. De geur van rook, het sissende vlees en die glorieuze kleur als je het mes erin zet. Het wakkert oeroude instincten aan die je bij The Golden Bull de vrije teugel kunt laten. Nieuw-Zeelandse Hereford, Schotse Black Angus en Japans Wagyu: alleen het allerbeste is goed genoeg!

Meer informatie over restaurant The Golden Bull

• Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Excellent steaks
Prizillia M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wat een kwaliteit. De service, het eten en de sfeer. Ons gezelschap bestond uit 4 personen en we hebben alle echt genoten. Ik als zwangere had bv een heerlijke entrecote die ondanks de well done nog zo lekker mals was. Mijn zwangerschapcraving zijn ijsklontjes dus kreeg ik nog wat extra ijsklontjes. Persoonlijke aandacht voor iedere tafel. Alle side dishes waren smakelijk en ook de voor-en nagerechten waren heerlijk van smaak. Alles wordt vers gemaakt dus je moet dan wel even wachten maar het is zeker binnen proportie en het waard. Wij komen hier zeker terug. Complimenten aan de vriendelijke eigenaar en zijn team.
Gastro Ger !.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Alles in dit restaurant draait om het hoofdgerecht van vlees. Dit was dan ook echt lekker. Goed gegrilde filet mignon (twee stukjes ossenhaas). Wat ons erg tegen viel was het voor gerecht. Carpaccio van een vleespaal uit de diepvries. Erg waterig en overdaad aan kaas. Waarom niet van een verse ossenhaas? Steak tartare was ook een mindere ervaring, flauw en vooral de balsamico siroop (uit een flesje) was te zoet en overheerst. Na hadden we 'ambachtelijke' chocoladetaart en ijs. Tja, wat moet ik hier van zeggen. Al met al veel geld voor wat je krijgt.
milona Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hier superlekker gegeten met ah restaurantactie. Je mag gewoon kiezen van de kaart. Wel echt een restaurant voor biefstukliefhebbers. Wachttijden prima en eten heel goed bereid. Bediening zeer vriendelijk en goede kennis van eten en drinken
Sophie E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Geweldig restaurant. Bediening erg goed!!!. Het eten was top. Heel lekker gegeten.
De toiletten waren schoon maar wel wat gedateerd.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten en dankzij de AH restaurantactie ook nog eens voor een zeer aantrekkelijke prijs. De kwaliteit van het vlees is super maar daar hangt wel een prijskaartje aan. Maar dat kan ook niet anders voor vlees van deze kwaliteit. Wij bestelden een combinatie gerecht van 2 soorten ossenhaas en 2 "killer prawns". Hierbij krijg je heerlijke frieten en een salade. Ook de voorgerechten en nagerechten waren heerlijk. Wij waren zeer onder de indruk en komen zeker terug!
arno B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
lekker en de keuse is reuse
Jorine W.
Heerlijk gegeten!
Voldoende ook. Voldaan
Vriendelijk personeel met kennis over hun gerechten.
Prijzen voor de specials wel hoog. Maar is ook wel goed eten.
Ryan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Fantastisch vlees en zeer goed bereid. Duo voorgerecht iets te karig, wel goed. Lekker ijs na maar zonde van de ijsschilvers die erin zaten. Bediening door jonge enthousiaste mensen. Inrichting laagdrempelig gezellig. Redelijk aan de prijs.
lyzzie .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ik snap eerlijk gezegd al de lovende recencies over dit restaurant niet. Daarom nu ook mijn mening als wat tegengewicht. Toegegeven ik hou niet van steak, dus was erg teleurgesteld dat toen wij later bij wat vrienden in een restaurant zouden aanhaken, dit een steakrestaurant bleek te zijn. Ik lees overal dat de bediening enthousiast over de verschillende steaks uitlegt, dat deed hij ook bij ons, maar ik kreeg het gevoel dat ik bij de les werd geroepen, toen ik op de verkeerde bladzijde van het menu zat te kijken. Mevrouw het is die bladzijde, Ja het interessseert me niet waar die koe nu gegrazen heeft of dat zijn billen gemasseerd zijn. Heeft u niet gewoon spareribs? Ja die hadden ze ook al stonden die op het menu als American BBQ ribs ofziets. Of we van te voren nog wat brood met kruidenboter wilden, ja zei iemand van ons. Bleek later dat dat brood voor 3 euro per persoon op de rekening stond en dat wij bovendien door dat brood eigenlijk al behoorlijk vol zaten. Wij zijn in Argentinie op vakantie geweest en de reisleidster daar had ons al gewaarschuwd dat alles apart op de rekening komt. Maar goed hier in Nederland vind ik het eigenlijk schandalig. Ook het water kwam allemaal apart op de rekening. (maar dat is misschien wel logisch). Ik vond de spareribs niet bijster bijzonder (wel grote porties dus jammer dat ik al zo vol zat van het brood) en het kan aan mij liggen, maar ik vond ze op sommige gedeeltes best wel aangebrand....Een van mijn tafelgenoten vond overigens dat dit de beste spareribs waren die ze ooit gegeten had (dat moet dan ook even gezegd worden). De patat was trouwens wel lekker, (ook daar zaten we eigenlijk veel te vol voor). Ik miste bij het eten van de spareribs een bakje met water om onze handen af te spoelen of in ieder geval een schoonmaakdoekje. Dat verwacht je bij deze prijzen toch wel. De wc´s waren aan renovatie toe.. Voor alleen de spareribs, wat water, een capuccino en dat brood dus toch 30 euro kwijt..
sanneoud .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Uitstekend geholpen, de gastheer had de namen van ons in zijn hoofd en verwelkomde ons daarmee.

Hij heeft aangeboden onze jassen aan te nemen, iets wat in veel restaurants niet meer gedaan wordt.

Op een enthousiaste wijze vertelde hij over de diverse soorten en smaken waardoor wij uitkeken naar onze gerechten. Die waren uitstekend (steaks)

Kleine opmerking: the golden bull is een steak restaurant. De specialiteiten zijn hier ook naar. De carpaccio vooraf was goed, maar had ik iets 'spannender' verwacht voor dit type restaurant.

Kortom voor de vleesliefhebber en voor mensen die zich graag nog gast willen voelen zit je bij The Golden Bull aan het juiste adres!
18081964 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Weeral zeer goede steaks gegeten,bediening zeer goed
Wij zijn uit Belgisch Limburg en komen voor de tweede keer hier een
Gaby W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede recensies gelezen op Iens van dit restaurant Vanaf binnenkomst attent en vriendelijk bediend. Bestelde vlees was perfect naar wens bereid. We kregen vooraf een heerlijk warm broodje met kruidenboter. Bij hoofdgerecht kregen we bij vlees een beetje sla en tomaatje. Apart in een bakje geserveerd overheerlijke boerenfriet en bakje mayonaise . De ladysteaks waren perfect qua grootte en bereiding.
Top gegeten! . Aanrader
Bucky .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vlees heerlijk mals en smaakvol, friet zelfgemaakt en super lekker, net als de frietsaus en kruidendokter bij het brood vooraf. Heerlijke soep. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, gezellige warme sfeer.
Inrichting achter in de zaak mag wat opgeleukt worden. wc' s zijn aan opknapbeurt toe.
Gemma J.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Geweldig eten, prima bediening, inrichting gewoon/leuk genoeg. Diversiteit menu beter dan bij Loetje!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Top! Aanrader en voor herhaling vatbaar........ ..…. ........ ..................................................
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellig sfeer. Fijn behulpzaam personeel. Het eten was perfect
Frans Jacob A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk vlees, vriendelijke bediening en lekkere huiswijn (rood).
Mariëtte D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel gastvrij ontvangen. Ze hadden een mooi systeem om de woon te decanteren lieten dat met enthousiasme zien. Vlees was heerlijk en goed bereid. En leuke avond!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima vlees met goede uitleg van de ober. Lekkere frites. De slakken waren goed verstopt maar uitstekend en ook het nagerecht werd ter plekke gebrand! Al met al verrassend.