The Golden Bull

Zijlstraat 39 2011 TK Haarlem Nederland Kaart
31-235319733

Over restaurant The Golden Bull

Perfect gegrild kwaliteitsvlees

Roodgloeiende kolen, een mooi stuk vlees; de buitenkant goed dichtgeschroeid, de binnenkant mals en sappig. De geur van rook, het sissende vlees en die glorieuze kleur als je het mes erin zet. Het wakkert oeroude instincten aan die je bij The Golden Bull de vrije teugel kunt laten. Nieuw-Zeelandse Hereford, Schotse Black Angus en Japans Wagyu: alleen het allerbeste is goed genoeg!

Meer informatie over restaurant The Golden Bull

Maandag 17:00 - 23:30
Dinsdag 17:00 - 23:30
Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 23:30
Zondag Gesloten

Robin D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en kregen over zowel het eten als de wijn uitgebreide uitleg. Zeer vriendelijke bediening. Hier gaan we zeker nog eens naar terug
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het duurde elke keer lang voordat we het volgende gerecht uitgeserveerd kregen. Ongeveer een half uur op koffie moeten wachten. De prijs van het menu en de kwaliteit was m.i. niet in verhouding.
M J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Restuarnt was niet zo druk, maar te lang te wachten voor eerste dranken en menukaart. Eten was ok, niks bijzonder. Entree was een chorizo sausage, hoofdgerecht een rib eye (simpel smaak)
Ekiedos .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Je wordt netjes en vriendelijk ontvangen, korte duidelijke uitleg over de kaart. Hoewel de eerste indruk is dat de prijzen wat hoger zijn dan de gemiddelde steakhouse is het dat absoluut waard ! Had zelf de ribeye en mijn partner de ossenhaas spies met 3 verschillende stukken ossenhaas. Beide gerechten waren heerlijk. Heb zelf een stuk sparerib kunnen poreven van mijn zoontje en ook die was erg lekker. Kortom ze zien ons hier zeker terug !
Pscmaas .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Ik ben al meerdere malen hier wezen eten. Elke keer worden we met open armen ontvangen door de gastheer, die goed weet hoe hij zijn klanten het naar hun zin kan maken. De menukaart is divers en het vlees is heerlijk. Advies over wijn is uitstekend. Het is niet goedkoop maar zeker de moeite waard. Absoluut een aanrader.
RayKoop .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Ik heb hier samen met mijn vriend gegeten . We waren vroeg (half zes), dus het was nog rustig. Rond half zeven werd het wat drukker en ook wat gezelliger. We werden netjes ontvangen en kregen de kaart met hierbij uitleg. De bediening was heel aardig en vroeg voor elk volgende gerecht of het al geserveerd mocht worden, of dat we even wilden wachten. Het eten is aan de prijs, maar echt ontzettend lekker. Ik vind dit restaurant zeker een aanrader!
Bode .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Afgelopen vrijdag samen met mijn vriend met een AH bon hier gaan eten. Het is leuk om zo verschillende restaurants uit te kunnen proberen en hier waren wij nog nooit geweest. Ontvangst was netjes,de deur werd open gedaan en wij werden welkom geheten. Bediening was ontzettend vriendelijk,beleefd en behulpzaam!
Het drie gangen menu was lekker,vooraf de keuze uit chorizo of carpaccio,beiden erg goed. Als hoofdgerecht hadden wij beiden de 3 verschillende soorten ossenhaas; Argentijns, Nieuw-Zeelands en Schots. Vlees was heerlijk van smaak en erg mals en uitstekend bereidt. Als nagerecht hadden wij warme appeltaart met kaneelijs,hoorde officieel niet bij het menu maar omdat wij maar 1 nagerecht wilden was dit geen probleem.
Al met al een hele leuke avond gehad en voortreffelijk gegeten! Wij komen zeker terug!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
heb heerlijk gegeten en iedereen heel vriendelijk het is echt een aanrader schrok eerst van prijzen maar er zijn voor ieder portemonnee heerlijke maaltijden
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het was erg lekker & erg gezellig. Het personeel was aardig maar niet geweldig. Er werd niet vanuit rechts geserveerd
Kasian V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Uitmuntende Wagyu steak!!
We hadden gereserveerd voor een tafel van 5, wij gingen met het hele gezin uit eten om mijn vaders verjaardag te vieren. De sfeer in het restaurant was rustig, ookal zat bijna het hele restaurant vol. De bediening wist alles van het vlees af, doordat hadden wij met z'n vijfen gekozen voor overmalse Wagyu biefstuk met heerlijke knapperige country frietjes. Het vlees was zo lekker mals je proefte letterlijk de bier die de koeien dronken, overheerlijk dus! Zeker een aanrader dus!!
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We worden altijd hartelijk ontvangen, de biefstukken en lamskoteletjes zijn van hoge kwaliteit en als je een tijdsspanne aangeeft dan zorgen ze er voor dat je op tijd buiten staat zonder dat het gehaast wordt.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Ook de wijnen waren heerlijk. Er werd over verteld en we konden van te voren de wijn proeven of wij hem lekker vonden. Alles bij elkaar voortreffelijk!
Lydia D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
heeerlijk gegeten. Bovendien biologisch! In het restaurant was het tamelijk donker. Ook de inrichting is vrij donker.
De muziek was aangenaam en niet te hard.
Manushara .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vorige week zijn wij samen uit eten geweest bij The Golden Bull. We waren op zoek naar een kleiner en intiemer restaurant als de grote restaurants zoals die te vinden zijn rond de kerk. Bij toeval in The Golden Bull terecht gekomen en ik mag zeggen dat we hier absoluut geen spijt van hebben gehad. Na zeer goede verzorgde voorgerechten van gemarineerde zalm en Escargots hebben wij als hoofdgerecht de Gouden combinatie en de Surf en Turf besteld. Absoluut de complimenten voor de verzorging en bereiding hiervan. Zelden zo'n lekker vlees gegeten. Ook het kaasplankje als dessert is een aanrader. Bediening is voortreffelijk en heeft kennis van zaken. Enige minpuntje is misschien de inrichting van het restaurant, deze is wat sober, maar is te verklaren door de korte tijd van het bestaan van dit restaurant.
Mgt.schilp .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
goede bediening ,erg fijne gastheer ,zeker de moeite waard.
voldoende uitleg ,goede wijnkennis erg lekker gegeten hartelijk dank
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijke ossenhaas gegeten, één van de beste die ik sinds lange tijd heb gegeten! Sausen erbij waren ook goed!! Ik heb nog wel een tip, Hang iets van een gordijn of maak een deur naar de keuken, je kijkt zo recht tegen de vaatwasser aan, dat is jammer! Maar zeker een aanrader om een keer een lekker stukje vlees te gaan eten!!!
Mentjox_1 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Heerlijk gegeten en goede bediening
Goede locatie
3 gangendiner was perfect
Een aanrader!
Ga zeker voor de 2e keer weer naar toe
Walterenleann .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met de AH restaurantactie wezen eten, je kreeg hierdoor een keuzemenu. We hebben wel even moeten wachten tussen de gerechten door, maar dit was het waard. Heerlijk gegeten. Een aanrader. Wel alsnog €100 kwijt ondanks de actie! Wijn was €5,50 en een biertje €5,00. Ook werd ons een decanter aangeboden voor €40, maar op internet is deze €19,95.
Slouter .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was ontzettend lekker, de uitleg erbij heel leuk.
Een leuk restaurantje op een niet te verwachten plekje. Jammer dat je buiten de muziek van de sportschool hoort dreunen. T meisje dat ons bediende leek wat onZeker en onwennig. Maar het was een fijne avond met prima eten.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
als hoofdgerecht had ik rib eye, helaas niet mals. Daarna moesten we lang wachten en vroegen vervolgens zelf maar om het dessert menu en moesten vervolgens lang wachten op het desssert