The Golden Bull

Zijlstraat 39 2011 TK Haarlem Nederland Kaart
31-235319733

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant The Golden Bull

Perfect gegrild kwaliteitsvlees

Roodgloeiende kolen, een mooi stuk vlees; de buitenkant goed dichtgeschroeid, de binnenkant mals en sappig. De geur van rook, het sissende vlees en die glorieuze kleur als je het mes erin zet. Het wakkert oeroude instincten aan die je bij The Golden Bull de vrije teugel kunt laten. Nieuw-Zeelandse Hereford, Schotse Black Angus en Japans Wagyu: alleen het allerbeste is goed genoeg!

Meer informatie over restaurant The Golden Bull

9,1

Jouw recensie over het restaurant The Golden Bull

Laura P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Het bestaat nog: echt gast zijn! Dat voelden wij ons bij de gastheer van the Golden bull! Voelt precies aan wat een gast nodig heeft. Ook nog eens heerlijk gegeten. Goed advies gekregen over verschillen tussen de steaks die aangeboden worden, waardoor de keuze makkelijker gemaakt kon worden.
De crème brullee als afsluiter was ook goddelijk.
Gaby W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Zeer prettige sfeer en bediening. Het was voor een dinsdag nog redelijk vol met klanten. Altijd heerlijk eten. Uitleg over vlees niet alleen interessant maar ook helpend bij maken van juiste keuze.
je komt hier voor het vlees maar ook voorgerecht en toetje en wijn zijn heerlijk. Ladysteak was voor mij precies goed (180 g)
De portie sla bij hoofdgerecht zou wat mij betreft iets groter mogen zijn. Frietjes in schil waren heerlijk
We maakten gebruik van een spaaractie van ah en hadden een 3 gangen menu.
Beauliza L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het was zoals altijd lekker en veel. We hebben een heel gezellige avond gehald. Het was erg druk. Goede ontvangst, prachtige locatie harteljke bediening.
Heleen F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Aanrader, heerlijke gerechten, mooi vlees en zeer vriendelijke bediening!
Maxine B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
het eten was zeer lekker! alleen leek het wel alsof er misschien iets te weinig personeel was. maar voor de rest was het top!
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Door AH actie nu al voor de tweede keer bezocht. Na vele maanden werden wij direct herkend; altijd een pluspuntje. Het eten is goed, de bediening attent en informatief, de sfeer dus uitstekend. Leuke kaart ook, met een veelheid aan verrukkelijke vleessoorten. De ligging in Haarlem is ook praktisch; rustige straat maar P-garage vlakbij.
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Goed gegeten. Vlees was erg lekker. Wij hebben er gegeten met een ah actie anders vond ik de prijzen aan de hoge kant.
Service erg aardig en nette man
Von J.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
is een prima restaurant.
Heerlijk gegeten hier en altijd goede ontvangst.
Kom hier zeker weer terug.

geschikt voor alle gelegenheden
Julian S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
we kregen na 10 min dat we besteld hadden. de maincourse kwam 5 min er na we waren binnen 30 min uit het restaurant het leek net alsof ze ons weg wouden ik hoop niet dat dat komt omdat we jong zijn. voor de rest was prima
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
We hebben vanavond heel erg lekker gegeten. Zeker aan te raden om daar een keer te gaan eten!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Vlees en frites heerlijk. We misten de salade bij het hoofdgerecht. Wij hadden een ha keuzemenu. Misschien lag het daaraan.
G-P H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Voor de tweede keer bij de Golden Bull gegeten en wederom niet teleurgesteld. De steaks hier zijn fantastisch en heerlijk. Als je in Haarlem bent zou dit op het "must do" lijstje moeten staan. De eigenaar en zijn bediening zijn super aardig en weten alles over de verschillende soorten steaks die er zijn. De prijs/kwaliteit is zeer goed maar aan kwaliteit hangt wel een realistisch prijskaartje.
En aanrader voor iedereen.
F.oppe M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Gewoon heerlijk
Vof D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijk mals goed bereid vlees,
Maar nog genoeg ruimte voor wat verbetering. Eigenlijk zou de kok wat creatiever moeten zijn om het compleet te maken. Bijf. Wat vergeten groenten bij het vlees, en mooiere opmaak van de standaard desserts en voorgerechten. Dit mag je namelijk wel verwachten voor het geld.
Kitty R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Het was gezellig, druk, sfeervol. Heerlijk eten, leuk menu met keuze en lekkere bijpassende wijnen.
Tess V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Heerlijk gegeten: super goed vlees, goede uitleg en advies. We komen zeker terug!
Olga O.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Biefstuk had weinig smaak en was onvoldoende gekarameliseerd aan de buitenkant. Een echte teleurstelling voor de prijs van eur 75...
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Super restaurant met extreme goede service en super bediening
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Heerlijk vlees en zeer goede bediening
Diny I.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Goede uitleg over de verschillende soorten vlees