The Golden Bull

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant The Golden Bull

Perfect gegrild kwaliteitsvlees

Roodgloeiende kolen, een mooi stuk vlees; de buitenkant goed dichtgeschroeid, de binnenkant mals en sappig. De geur van rook, het sissende vlees en die glorieuze kleur als je het mes erin zet. Het wakkert oeroude instincten aan die je bij The Golden Bull de vrije teugel kunt laten. Nieuw-Zeelandse Hereford, Schotse Black Angus en Japans Wagyu: alleen het allerbeste is goed genoeg!

Meer informatie over restaurant The Golden Bull

Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Duidelijkheid over AH actie. Wat wel en wat niet mogen bestellen.
Goede uitleg over wijn. Aanrader.
Gilaivy .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben in dit sfeervolle restaurant heerlijk gegeten.wij hadden filet mignon en ribs..De filet was super zacht en de ribs waren gaar maar met een stevige bite.Ook voor en nagerecht waren prima in orde.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
heerlijke ossehaas zelf gemaakte fietjes top!
Janice W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Twee keer geweest met AH restaurant actie, vond het evengoed vrij prijzig. Verder was de sfeer, kwaliteit van de menu en gast vriendelijkheid prima.
Dick A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Ben je op zoek naar een heerlijk stuk vlees dan is dit een top testaurant. Heerlijk gegeten. Bediening was erg vriendelijk en gastvrij.. Alles was mogelijk. De wijn was prima. Zeker een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug.
Francesco V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het ontvangst is altijd goed, de eigenaar heeft een geweldig geheugen, weet zelfs wat je vorige keer hebt gegeten. Er is genoeg keuze op het menu. En ook hoe groot je het vlees wil, natuurlijk kun je kiezen hoe het bereid is. En het smaakt altijd goed. Het eten wordt op tijd gebracht als het klaar is. Verder is er ook lekkere frieten en sla bij. De drank keuze is ook ruim voldoende. Kortom, een Restaurant waar je vaker heen wil.
Erna S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijk personeel , de wc’s erg oud. De biefstuk was zalig maar de bijgerechten matig. Patat op een bordje gegooid. Geen warme groente, alleen een beetje sla. Dat kan verbeterd worden. Te duur voor alleen een perfecte biefstuk.
David J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Echt geweldig lekker eten. Wordt met enorm veel passie gewerkt. Eten was gewoonweg subliem. De service was uitstekend. Voor herhaling vatbaar.
floris H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijke gegeten, super bediening. Echt een aanrader! Best steak in town!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
In 20 jaar niet z'n goed stuk vlees gegeten!!!! Het smolt op de tong en het was absoluut niet nodig om zout of peper toe te voegen.
Channah H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima restaurant! Vlees was heerlijk bereid, de filet brochette is een aanrader. Goede vriendelijke bediening met kennis van het eten en goede service. Wij komen zeker een keer terug
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Excellent steaks
Prizillia M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wat een kwaliteit. De service, het eten en de sfeer. Ons gezelschap bestond uit 4 personen en we hebben alle echt genoten. Ik als zwangere had bv een heerlijke entrecote die ondanks de well done nog zo lekker mals was. Mijn zwangerschapcraving zijn ijsklontjes dus kreeg ik nog wat extra ijsklontjes. Persoonlijke aandacht voor iedere tafel. Alle side dishes waren smakelijk en ook de voor-en nagerechten waren heerlijk van smaak. Alles wordt vers gemaakt dus je moet dan wel even wachten maar het is zeker binnen proportie en het waard. Wij komen hier zeker terug. Complimenten aan de vriendelijke eigenaar en zijn team.
Gastro Ger !.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Alles in dit restaurant draait om het hoofdgerecht van vlees. Dit was dan ook echt lekker. Goed gegrilde filet mignon (twee stukjes ossenhaas). Wat ons erg tegen viel was het voor gerecht. Carpaccio van een vleespaal uit de diepvries. Erg waterig en overdaad aan kaas. Waarom niet van een verse ossenhaas? Steak tartare was ook een mindere ervaring, flauw en vooral de balsamico siroop (uit een flesje) was te zoet en overheerst. Na hadden we 'ambachtelijke' chocoladetaart en ijs. Tja, wat moet ik hier van zeggen. Al met al veel geld voor wat je krijgt.
milona Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hier superlekker gegeten met ah restaurantactie. Je mag gewoon kiezen van de kaart. Wel echt een restaurant voor biefstukliefhebbers. Wachttijden prima en eten heel goed bereid. Bediening zeer vriendelijk en goede kennis van eten en drinken
Sophie E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Geweldig restaurant. Bediening erg goed!!!. Het eten was top. Heel lekker gegeten.
De toiletten waren schoon maar wel wat gedateerd.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten en dankzij de AH restaurantactie ook nog eens voor een zeer aantrekkelijke prijs. De kwaliteit van het vlees is super maar daar hangt wel een prijskaartje aan. Maar dat kan ook niet anders voor vlees van deze kwaliteit. Wij bestelden een combinatie gerecht van 2 soorten ossenhaas en 2 "killer prawns". Hierbij krijg je heerlijke frieten en een salade. Ook de voorgerechten en nagerechten waren heerlijk. Wij waren zeer onder de indruk en komen zeker terug!
arno B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
lekker en de keuse is reuse
Jorine W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Voldoende ook. Voldaan
Vriendelijk personeel met kennis over hun gerechten.
Prijzen voor de specials wel hoog. Maar is ook wel goed eten.