The Golden Brown Bar

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant The Golden Brown Bar

Nanne U.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
De rode curry me tofu, de vegetarische loempia’s en de viskoekjes waren heerlijk!!
Joely K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Het toilet voor dames is moeilijk te bereiken omdat de tafels en stoelen daar de weg verspreiden. De gastheer was heel vriendelijk maar sprak alleen Engels. Het eten (2x voorgerecht, namelijk kippensoep met kokosmelk en salade met biefstuk) was erg lekker, grote porties voor voorgerechten.
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Top eten! Een aanrader wanneer je Thais wilt eten. Heerlijke Padthai met kip. Al meerdere keren geweest en het eten is continue top.
Veraaa .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Pfff, daar ben ik weer. Ik heb samen met een vriend boven gezeten. Ik kon mijn buren, die dichtbij zaten, net zo slecht/goed horen als mijn gezelschap. Verschrikkelijk. Nooit meer. Akoestiek krijgt van mij een vette 0. Afrader. Het eten was wel aardig, maar niet echt Thais, ik miste de echt Thaise verfijnde smaken. De eend in mijn gerecht was niet knapperig en zacht, maar taai. Ober was aardig, maar wist helemaal niets. Sprak bovendien alleen maar Engels, net als zijn collega. Ik was blij dat ik weer buiten stond, zo moe werd ik ervan.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor weinig geld. Goede smaken en goede service. Echt een aanrader. Hier komen we vaker terug.
Bediening was ook aardig en snel.
Stacey K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Het duurde even voordat ze konden zien dat we via deze app toch echt een tafeltje geboekt hadden voor 2 personen. Toen we eenmaal een tafel kregen duurde het 25 min voordat iemand naar ons toekwam om drankjes op te vragen dus we bestelden maar meteen het hoofdgerecht zodat we hopelijk snel konden eten. Vervolgens kregen we de drankjes vrij snel maar helaas moesten we toch bijna een uur wachten op het eten. Er stond ook maar één jongen in de bediening (die overigens wel vriendelijk was en zijn excuses aanbood voor het lange wachten). Het eten was wel heerlijk!
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ik had speciaal gevraagd om een tafel beneden, maar we werden boven neergezet. Erg rumoerig en daarnaast meermaals moeten vragen om water voordat we het kregen. Ook hadden we een aanpassing bij het voorgerecht, welke niet gelijk goed was doorgekomen. Boven word je niet snel geholpen, want vaak is de bediening beneden. Eten was wel heel erg lekker!
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Helaas de ‘vergeten’ tafel en ruim 2u gewacht op ons hoofdgerecht.
Eten was gelukkig goed. Vooraf snacks gedeeld deze waren goed op sparerib na deze waren uitgedroogd.. Hoofdgerecht liet lang op zich wachten maar gelukkig erg lekker enkel dagschotel erg veel koriander en dit was helaas niet benoemd in uitleg van bediening, moet je van houden.
Bediening vriendelijk en prima maar stond alleen boven waardoor niet echt persoonlijk was.
Maxime F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Echt heel goed eten, goede porties en hele verse ingrediënten. Service was ook top! Zeker een aanrader, vooral de Pad Thai met garnalen was heerlijk
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
lekker gegeten. De curry was erg goed. Locatie en inrichting erg leuk. Het ziet er gezellig uit. Bediening was niet heel slecht maar ook niet bijzonder goed. We moesten lang wachten voordat we konden bestellen. Kortom. Lekker gegeten maar verder niet heel bijzonder. .
Isabelle D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Het shared plateau was perfect voor 3 personen. Aardige vent van de bediening!
De zaak is altijd gezellig gevuld!
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Prima! Alles goed. Vriendelijk, lekker eten, niet te duur
Nathalie G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
We zijn super tevreden geweest met het eten en sevrice. Het was zeer lekker en goed portie. Echt de smaak die we herinneren van Thailand. Ook bediening was goed en vriendelijk.
Alleen een kleine kritisch punt eis de prijs van de drank. Het zou ook fijn zijn om kraan water naast aangeboden te hebben. En misschien meer homemade soft drank zoals homemade ijsthee of limonade die je wat groter kunt maken dan die klein 0,25 cl flesje zodat je ook goed kan drinken met je maaltijd zonder nog 10 euros aan drank te bestellen , vooral als het een beetje warm is.
Timo B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Goed eten, leuke mensen en sfeer, de ambiance van een café maar dan met goed thais eten! Wij hebben enorm genoten van de green curry en biefstukreepjes en inktvissalade vooraf!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Groene curry is echt geweldig
Onna T.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Goed thais eten, een aanrader in dit buurtje!
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Dreadful. As by the previous visit the week before the waiter couldn5 find my reservation. And trying to seat us was complete chaos, 3 waiters involved and all of them didn’t have a clue! Having had sufficient of being placed from corner to another only to be told “ you can’t sit there” we went to a restaurant who knew how to meet & greet. The golden brwon doesn’t !
Gijs R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Lekker gegeten! Vriendelijke bediening en een sfeervolle tent ook. Het enige verbeterpunt was dat het eten eigenlijk iets te snel kwam (al zo'n vijf minuten na het bestellen).
gerttelman .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Genieten van de ontspannen sfeer en de heerlijke gerechten. Het café achtige van deze lokatie maakt het ongedwongen en dan is het verrassend hoe ongelooflijk goed de keuken is waardoor je je echt Thais voelt.
Aanrader.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten. Super gegeten, helaas was de service wat minder. Moest tot twee keer toe naar de bar lopen. Het was niet mega druk maar een beetje interesse in de gasten was leuk geweest.