The Golden Brown Bar

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant The Golden Brown Bar

Timo B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Goed eten, leuke mensen en sfeer, de ambiance van een café maar dan met goed thais eten! Wij hebben enorm genoten van de green curry en biefstukreepjes en inktvissalade vooraf!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Groene curry is echt geweldig
Onna T.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Goed thais eten, een aanrader in dit buurtje!
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Dreadful. As by the previous visit the week before the waiter couldn5 find my reservation. And trying to seat us was complete chaos, 3 waiters involved and all of them didn’t have a clue! Having had sufficient of being placed from corner to another only to be told “ you can’t sit there” we went to a restaurant who knew how to meet & greet. The golden brwon doesn’t !
Gijs R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Lekker gegeten! Vriendelijke bediening en een sfeervolle tent ook. Het enige verbeterpunt was dat het eten eigenlijk iets te snel kwam (al zo'n vijf minuten na het bestellen).
gerttelman .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Genieten van de ontspannen sfeer en de heerlijke gerechten. Het café achtige van deze lokatie maakt het ongedwongen en dan is het verrassend hoe ongelooflijk goed de keuken is waardoor je je echt Thais voelt.
Aanrader.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten. Super gegeten, helaas was de service wat minder. Moest tot twee keer toe naar de bar lopen. Het was niet mega druk maar een beetje interesse in de gasten was leuk geweest.
Paulinjo G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij hebben weer erg lekker en betaalbaar gegeten. Alle gerechten zijn zeer smaakvol en kunnen ook gezellig met elkaar gedeeld worden. Is uitstekende Thaise keuken.
Helen H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
We hebben afgelopen donderdag heerlijk gegeten bij The Golden Brown Bar! Het eten was heel erg lekker, echt op z'n Thaise!
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
De avond bestond vooral uit wachten. Wachten op de kaart, wachten op het voorgerecht en uiteindelijk pas na een uur en 45 minuten ontvingen we ons hoofdgerecht.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Origineel Thaise eten. Jammer dat er (te groot) Hollands bestek bij worders geserveerd.
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heel lekker Thais eten! Ook fijn dat het een leuk en gezellig restaurant is, de meeste plekken waar je goed Thais kunt eten zijn namelijk niet de gezelligste. Zelf ga ik altijd voor de groene curry en die is altijd erg goed. Ene keer wat pittiger dan de andere keer. Ook de voorgerechtjes zijn top, lekkere satésaus!
Bediening af en toe rommelig en niet erg oplettend, maar wel vriendelijk en enthousiast.
Minpuntje is dat je alleen bij de bar kunt pinnen, waar ook vaak mensen aan het eten zijn. Je ertussen wringen is een beetje irritant.
Reserveren is aangeraden want het is hier altijd druk!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Leuk ingericht, dus je zit erg gezellig. Met name bovenin zit je erg leuk. Bediening was vriendelijk :)
Koen J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Wederom zeer lekker gegeten, en uitstekende bediening van de vriendelijke jongen beneden. Tot volgende keer! Koen
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Zeer goed restaurant. Alleen erg rumoerig.
Claudette V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We moesten lang wachten op water waar we om gevraagd hadden en het hoofdgerecht. Bij het afrekenen werd ik geleid naar het pinapparaat en toen ik wilde pinnen drong iemand anders voor en hij werd meteen door haar geholpen. Toen ik er wat van zei kreeg ik als antwoord van degene die mij naar het pinapparaat geleidde "hij was er eerder" en ze liet hem voorgaan. Vond ik niet vriendelijk. Dat resulteerde in het feit dat ik geen fooi heb gegeven!
Audrey D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We hadden de loempias en sateetjes vooraf en die waren echt heerlijk. Ook de rode cury was heel smaakvol. We waren een beetje teleurgesteld in de thai beef salad. Die was niet echt heel thais maar een grote hoeveelheid ijsbergsla en veel tomaat met stukjes rundvlees en een ketjap-achtige saus. Ik zou als twee bijna volle borden terugkomen een kopje koffie of iets anders aanbieden. Dat gebeurde helaas niet....
Karima H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Geweldige plek, en heerlijk eten!! Maar de bediening boven was onderbezet helaas...
Anne-Claire D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Leuk restaurant met goede sfeer, lekker eten en snelle bediening! Sommige zitplekken zijn gezelliger dan anderen maar de algehele sfeer van het restaurant is erg gezellig en warm.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Altijd een toptent goede service lekker eten en goed betaalbaar!