The Golden Brown Bar

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant The Golden Brown Bar

Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ik had speciaal gevraagd om een tafel beneden, maar we werden boven neergezet. Erg rumoerig en daarnaast meermaals moeten vragen om water voordat we het kregen. Ook hadden we een aanpassing bij het voorgerecht, welke niet gelijk goed was doorgekomen. Boven word je niet snel geholpen, want vaak is de bediening beneden. Eten was wel heel erg lekker!
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Helaas de ‘vergeten’ tafel en ruim 2u gewacht op ons hoofdgerecht.
Eten was gelukkig goed. Vooraf snacks gedeeld deze waren goed op sparerib na deze waren uitgedroogd.. Hoofdgerecht liet lang op zich wachten maar gelukkig erg lekker enkel dagschotel erg veel koriander en dit was helaas niet benoemd in uitleg van bediening, moet je van houden.
Bediening vriendelijk en prima maar stond alleen boven waardoor niet echt persoonlijk was.
Maxime F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Echt heel goed eten, goede porties en hele verse ingrediënten. Service was ook top! Zeker een aanrader, vooral de Pad Thai met garnalen was heerlijk
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
lekker gegeten. De curry was erg goed. Locatie en inrichting erg leuk. Het ziet er gezellig uit. Bediening was niet heel slecht maar ook niet bijzonder goed. We moesten lang wachten voordat we konden bestellen. Kortom. Lekker gegeten maar verder niet heel bijzonder. .
Isabelle D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Het shared plateau was perfect voor 3 personen. Aardige vent van de bediening!
De zaak is altijd gezellig gevuld!
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Prima! Alles goed. Vriendelijk, lekker eten, niet te duur
Nathalie G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
We zijn super tevreden geweest met het eten en sevrice. Het was zeer lekker en goed portie. Echt de smaak die we herinneren van Thailand. Ook bediening was goed en vriendelijk.
Alleen een kleine kritisch punt eis de prijs van de drank. Het zou ook fijn zijn om kraan water naast aangeboden te hebben. En misschien meer homemade soft drank zoals homemade ijsthee of limonade die je wat groter kunt maken dan die klein 0,25 cl flesje zodat je ook goed kan drinken met je maaltijd zonder nog 10 euros aan drank te bestellen , vooral als het een beetje warm is.
Timo B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Goed eten, leuke mensen en sfeer, de ambiance van een café maar dan met goed thais eten! Wij hebben enorm genoten van de green curry en biefstukreepjes en inktvissalade vooraf!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Groene curry is echt geweldig
Onna T.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Goed thais eten, een aanrader in dit buurtje!
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Dreadful. As by the previous visit the week before the waiter couldn5 find my reservation. And trying to seat us was complete chaos, 3 waiters involved and all of them didn’t have a clue! Having had sufficient of being placed from corner to another only to be told “ you can’t sit there” we went to a restaurant who knew how to meet & greet. The golden brwon doesn’t !
Gijs R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Lekker gegeten! Vriendelijke bediening en een sfeervolle tent ook. Het enige verbeterpunt was dat het eten eigenlijk iets te snel kwam (al zo'n vijf minuten na het bestellen).
gerttelman .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Genieten van de ontspannen sfeer en de heerlijke gerechten. Het café achtige van deze lokatie maakt het ongedwongen en dan is het verrassend hoe ongelooflijk goed de keuken is waardoor je je echt Thais voelt.
Aanrader.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten. Super gegeten, helaas was de service wat minder. Moest tot twee keer toe naar de bar lopen. Het was niet mega druk maar een beetje interesse in de gasten was leuk geweest.
Paulinjo G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij hebben weer erg lekker en betaalbaar gegeten. Alle gerechten zijn zeer smaakvol en kunnen ook gezellig met elkaar gedeeld worden. Is uitstekende Thaise keuken.
Helen H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
We hebben afgelopen donderdag heerlijk gegeten bij The Golden Brown Bar! Het eten was heel erg lekker, echt op z'n Thaise!
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
De avond bestond vooral uit wachten. Wachten op de kaart, wachten op het voorgerecht en uiteindelijk pas na een uur en 45 minuten ontvingen we ons hoofdgerecht.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Origineel Thaise eten. Jammer dat er (te groot) Hollands bestek bij worders geserveerd.
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heel lekker Thais eten! Ook fijn dat het een leuk en gezellig restaurant is, de meeste plekken waar je goed Thais kunt eten zijn namelijk niet de gezelligste. Zelf ga ik altijd voor de groene curry en die is altijd erg goed. Ene keer wat pittiger dan de andere keer. Ook de voorgerechtjes zijn top, lekkere satésaus!
Bediening af en toe rommelig en niet erg oplettend, maar wel vriendelijk en enthousiast.
Minpuntje is dat je alleen bij de bar kunt pinnen, waar ook vaak mensen aan het eten zijn. Je ertussen wringen is een beetje irritant.
Reserveren is aangeraden want het is hier altijd druk!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Leuk ingericht, dus je zit erg gezellig. Met name bovenin zit je erg leuk. Bediening was vriendelijk :)