The Golden Brown Bar

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

7,2
Arline V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten, kom zeker terug!
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige sfeer. Zeer grote porties, We hadden na het voorgerecht besloten om het hoofdgerecht te delen en was meer dan genoeg! Het enige minpuntje was dat we meer dan uur op het het hoofdgerecht hebben moeten wachten. De ober heeft daar wel meerdere malen excuses voor gemaakt. we hadden geen haast dus geen probleem.
rita N.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening en snel ondanks de drukte we komen zeker terug!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben gisteren werkelijk heerlijk gegeten bij The Golden Brown Bar. Het was mooi weer, en we kregen al heel snel een leuke tafel op het terras. Doordat het terras in een auto-luwe straat ligt, zit je daar echt heel prettig. Het eten was echt lekker (en veel te veel!), de bediening relaxed en heel voorkomend, dus alles was helemaal naar wens.
We komen zeker terug.
Saskia
Toos D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Daghap geweldig gegeten . Bijna te veel om op te krijgen. Een aanrader!!
Paulinjo G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
we hebben heel lekker gegeten. de zaak is echter wel heel rumoerig waardoor je erg je best moet doen om je tafelgenoten te kunnen verstaan.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Voor amsterdam ongeevenaarde prijs-kwaliteit-verhouding. Erg lekker gegeten en leuke persoonlijke uitleg bij de gerechten. Hidden gem!
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Lekker Thais gerechten en mooie plek. Vriendelijk ober maar de service was niet te snel. We hebben gezellig gegeten en de geluid was prima. We konden lange praten en genieten van een lekker maaltijd.
Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wezen eten voor lunch. Pad Thai is goddelijk - tip! Grilled beef veel smaak en attente bediening die graag adviseert. Kortom: top!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijke rode curry gegeten! Per gerecht kan je ook nog extra ingrediënten kiezen, wat erg fijn is. 1 meisje in de bediening is gewoon weinig als zij het hele terras inclusief binnen moet doen! Echter zij deed dit met hard, enthousiast werk en een zeer grote glimlach, wat alles goedmaakte. Dit was de vijfde keer en weer een uitstekende ervaring!
chelseavantoombergen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten is super lekker, helaas kan ik geen favoriet gerecht kiezen. De bediening was uitstekend, wist je zeer goed te informeren, hield rekening met je wensen en timing van service was perfect.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het eten is er qua smaak goed te doen: gewoon lekker niet bijzonder speciaal. Decor is oke maar wat de das om deed was de ronduit onsympathieke bediening. Wellicht omdat ik zag dat er maar één persoon voor het hele restaurant was maar kom op: met een glimlach en vriendelijkheid win je zoveel mee. Voor mij was het dan ook één keer en zal echt niet snel voor een tweede keer gaan.
Ingeborg J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Lekker, maar vooral gezellig gegeten. Prima Thais testaurant met een leuk interieur. Zeer vriendelijke ober die, ondanks de drukte en hij alles in zn eentje moest doen, bleef lachen. We hadden graag meer drankjes en toetje besteld maar doordat hij alles alleen moest doen kregen we geen kans. Dit lag absoluut niet aan de ober... Meer personeel inzetten loont uiteindelijk...
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het eten was weer fantastisch! Echter de ober had niet zijn beste dag en was niet attent genoeg bij ons en andere tafels. Maar het blijft een top tent, waar je heerlijk kan eten voor een betaalbare prijs.
angelanota .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We hebben heel lekker en gezellig gegeten en dat zo 'om de hoek'.
Maat het was verschrikkelijk druk en er was alleen één iemand in de bediening. Het meisje stond op een gegeven moment te huilen aan een tafeltje. Ik vind dat niet erg professioneel. We hebben ongeveer een uur zitten wachten voor een eerste drankje en een voorgerecht. Voor het hoofdgerecht ging het al niet veel sneller. De akoestiek was zo slecht dat een gesprek nauwelijks mogelijk was. Maar ondanks dat hadden we een leuke avond.
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Leuke plek, waren het niet dat het eten niet echt uitzonderlijk is. En de bediening is rampzalig. Gewoon te weinig personeel, blijkbaar. Middle-of-the-road Thais eten voor een redelijke prijs - dat wel.
Thomas A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Lekker gegeten. Ik had nr 19 en mijn vriendin nr 23, alleen proefde ik weinig pittigs terug in die van mij terwijl het als even pittig werd weggezet. Maar heerlijk gegeten!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Mevrouw die ons de hele avond bediende was veel te gestrest, leek geen ervaring te hebben met horecawerk (kon geen 20 mensen alleen aan), en was niet bepaald vriendelijk. Zonde! Als ambassadeur van de 2 Thaise koks die in de keuken heerlijk eten bereiden, ben je verplicht dit ook een beetje op een leuke representatieve manier te presenteren/serveren. Wij zouden terugkomen voor het eten, maar niet zo lang de dame in kwestie hier serveert.
Anique B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
VET lekkere en zeer betaalbare curry's in een super gezellige setting! Golden Brown geeft je het gevoel van een knusse doch hippe buurtkroeg!
kees K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Met wat reserve omdat niet iedereen enthousiast was ben ik blij dat we hier gegeten hebben. Zeer prettige bediening en heerlijk eten. Wij komen hier zeker terugl