The Golden Brown Bar

6,3
Lang
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Lekker Thais gerechten en mooie plek. Vriendelijk ober maar de service was niet te snel. We hebben gezellig gegeten en de geluid was prima. We konden lange praten en genieten van een lekker maaltijd.
Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wezen eten voor lunch. Pad Thai is goddelijk - tip! Grilled beef veel smaak en attente bediening die graag adviseert. Kortom: top!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijke rode curry gegeten! Per gerecht kan je ook nog extra ingrediënten kiezen, wat erg fijn is. 1 meisje in de bediening is gewoon weinig als zij het hele terras inclusief binnen moet doen! Echter zij deed dit met hard, enthousiast werk en een zeer grote glimlach, wat alles goedmaakte. Dit was de vijfde keer en weer een uitstekende ervaring!
Chelseavantoombergen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten is super lekker, helaas kan ik geen favoriet gerecht kiezen. De bediening was uitstekend, wist je zeer goed te informeren, hield rekening met je wensen en timing van service was perfect.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het eten is er qua smaak goed te doen: gewoon lekker niet bijzonder speciaal. Decor is oke maar wat de das om deed was de ronduit onsympathieke bediening. Wellicht omdat ik zag dat er maar één persoon voor het hele restaurant was maar kom op: met een glimlach en vriendelijkheid win je zoveel mee. Voor mij was het dan ook één keer en zal echt niet snel voor een tweede keer gaan.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Lekker, maar vooral gezellig gegeten. Prima Thais testaurant met een leuk interieur. Zeer vriendelijke ober die, ondanks de drukte en hij alles in zn eentje moest doen, bleef lachen. We hadden graag meer drankjes en toetje besteld maar doordat hij alles alleen moest doen kregen we geen kans. Dit lag absoluut niet aan de ober... Meer personeel inzetten loont uiteindelijk...
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het eten was weer fantastisch! Echter de ober had niet zijn beste dag en was niet attent genoeg bij ons en andere tafels. Maar het blijft een top tent, waar je heerlijk kan eten voor een betaalbare prijs.
Angelanota .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We hebben heel lekker en gezellig gegeten en dat zo 'om de hoek'.
Maat het was verschrikkelijk druk en er was alleen één iemand in de bediening. Het meisje stond op een gegeven moment te huilen aan een tafeltje. Ik vind dat niet erg professioneel. We hebben ongeveer een uur zitten wachten voor een eerste drankje en een voorgerecht. Voor het hoofdgerecht ging het al niet veel sneller. De akoestiek was zo slecht dat een gesprek nauwelijks mogelijk was. Maar ondanks dat hadden we een leuke avond.
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Leuke plek, waren het niet dat het eten niet echt uitzonderlijk is. En de bediening is rampzalig. Gewoon te weinig personeel, blijkbaar. Middle-of-the-road Thais eten voor een redelijke prijs - dat wel.
Thomas A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Lekker gegeten. Ik had nr 19 en mijn vriendin nr 23, alleen proefde ik weinig pittigs terug in die van mij terwijl het als even pittig werd weggezet. Maar heerlijk gegeten!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Mevrouw die ons de hele avond bediende was veel te gestrest, leek geen ervaring te hebben met horecawerk (kon geen 20 mensen alleen aan), en was niet bepaald vriendelijk. Zonde! Als ambassadeur van de 2 Thaise koks die in de keuken heerlijk eten bereiden, ben je verplicht dit ook een beetje op een leuke representatieve manier te presenteren/serveren. Wij zouden terugkomen voor het eten, maar niet zo lang de dame in kwestie hier serveert.
Anique B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
VET lekkere en zeer betaalbare curry's in een super gezellige setting! Golden Brown geeft je het gevoel van een knusse doch hippe buurtkroeg!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Met wat reserve omdat niet iedereen enthousiast was ben ik blij dat we hier gegeten hebben. Zeer prettige bediening en heerlijk eten. Wij komen hier zeker terugl
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Het eten:
Tom Kha Khai soep gehad als voorgerecht. Lekker, maar naar mijn smaak teveel gevuld met ui, wortel, etc. Daarna Pad Bai Kraprauw, erg lekker maar niet pittig zoals beloofd.

Ik vind de prijs/kwaliteit voor het eten erg goed, wil je in oud-west een degelijke curry eten voor een scherpe prijs ga dan naar Golden Brown.

Service:

Slecht. Erg slecht. Bij binnenkomst kijkt niemand naar je om. We moesten zelf naar de bar lopen om te vragen waar we konden zitten. Vervolgens werd er op een kille manier duidelijk gemaakt dat we boven ergens zaten (bijzonder vaag). Uiteindelijk moesten we zelf onze tafel zoeken. Onze serveerster had óf haar dag niet óf ze haalde totaal geen plezier uit het werk dat ze deed. Bestellingen werden met tegenzin opgenomen en er werd amper oog contact gemaakt. Een lach kon er al helemaal niet af. We voelden ons niet bepaald welkom bij Golden Brown Bar.

Decor:

Leuk, niet bijzonder.

Algemene conclusie:

Goede prijs/kwaliteit verhouding voor het eten.
Service ronduit slecht.
Decor is oké.
Sophie P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We zijn hier afgelopen vrijdag met z'n vieren wezen eten en zaten boven op het balkon. Vooraf allemaal de tom yam kung en viskoekjes. Daarna rode curry met kip en nog een pittig gerecht met ui en kousenband en vis. Alles was echt heerlijk! Nog nergens in Amsterdam zo lekker Thais gegeten. Omdat we boven zaten was het vrij lastig om drankjes te bestellen, maar het was ook best druk. De huiswijn, een verdejo- sauvignon blanc blend, was echt prima. Een de gintonics super. Al met al een hele goede ervaring. Ik kom zeker terug om de andere gerechten van de kaart te proberen!
Ninawijns .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Prima eten voor goede prijs. Zou wel fijn zijn als er wordt aangegeven welke gerechten spicy zijn en welke niet. Personeel niet erg hartelijk en erg gehaast. Gezellige sfeer in restaurant.
Wendelien K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
De sfeer in het restaurant is erg gezellig en het eten smaakte ontzettend lekker. De perfecte plek voor een heerlijk avondje lang tafelen.
Veronique M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Super lekkere gegeten! Eten is heel vers, heerlijke smaken. Wel jammer dat de bediening niet heel snel is en je nog vrij lang moet wachten op je eten. Was ook heel druk, lag wellicht daaraan! Overall een top avond!! Kom zeker terug!
Dave I.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Lekker eten, snelle service. Daarnaast is de prijs uitstekend. Ik ga hier zeker nog een keer terug om een hapje te eten.
Fiorapantaloni .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Toen we binnen kwamen zag ik een super mooie zaak. Dit was helaas ook het enige mooie aan onze avond. Het was erg koud binnen. De bediening heeft helaas geen brood gegeten van het vak. Ze hebben geen overzicht en zijn heel erg kortaf. Elke keer moesten we zelf om drinken vragen en de kaart voor het diner moesten we zelf bij de bar gaan vragen. Nadat we de bestelling door hadden gegeven kwam al snel het voorgerecht op tafel. 4 verschillende hapjes. Alles uit de frituur. Na 2 uur te hebben gewacht op ons hoofdgerecht waren we er aardig zat van. En als klap op de vuurpijl kwam het eten koud op tafel. Helaas werd er niet gevraagd of het smaakte en was de serveerster nergens te bekennen. We hebben maar afgerekend en de zaak verlaten. Voor ons nooit weer!