The Flying Dragon

9,1

Jouw recensie over het restaurant The Flying Dragon

PRotteveel R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een zeer goed restaurant waar je uitstkend wordt bediend. Keuze moeilijk te maken van al het lekkers . Gecombineerd met prima wijnen een top locatie. Lekker in alle rust genieten van het bijzondere eten en de zeer fijne bediening is dit de locatie bij uitstek. Niet even een snelle babi pangang of bami speciaal. Daarvoor moet je hier niet zijn, in het restaurant. Het prijs nivo is pittig reken op zon 60-70 euro per persoon. Wij vonden het zeer de moeite waard.
zigeuner .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Geweldige kantonese keuken en een mooie uitgebreide wijnkaart. Gastvrije bediening. Het restaurant is ook sfeervol ingericht. Ik vind het een aanrader.
PRotteveel R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Ons geweldig laten verwennen middels een menu de chef met bijpassende wijnen. We konden uit al die lekkernijen niet beslissen en dan is dit menu uitstekend. Hoofdgerecht van lamshaas zalig op smaak. Vooraf twee kleine gerechten waaronder dubbel getrokken bouillon van pekingeend en nagerecht ijs met gebakken banaan met slagroom. Vriendelijke bescheiden op de achtergrond maar zeer attente bediening. Entourage zeer eenvoudig maar als je zo lekker kan eten maakt dat niets uit.
Walter Vos ..
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Cantonese keuken,uitstekende en verse producten, aandacht voor detail, vriendelijke bediening. Een feest om hier te eten en te genieten. Zeer aanbevolen!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
WE hebben met de Heer van leesten heerlijk gegeten het was gezellig en lekker de bediening was perfect .Heel vriendelijk en keurig.kortom voor herhaling vatbaar
René D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Getipt door vrienden bezochten we dit bijzondere restaurant. Cantonese keuken. En naar goed Chinees gebruik vooral ingredienten uit de omgeving. We aten er het chefs menu van 3 gangen. Het hoofdgerecht van gerookte, gemarineerde biefstuk met witlog sprong eruit. We gaan beslist nog eens terug
hansvana .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
goed maar niet zo authentiek al men wil doen geloven. gerechten prima op smaak maar toch wel erg westers. prijsniveau eigenlijk te hoog voor het gebodene. erg correcte bediening. wie lekker wil eten met rijst erbij, doet hier goede zaken, wie echt chinees wil eten, moet elders gaan.
Walter Vos ..
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Een uitstekend chinees restaurant met een uitgebreide en afwisselende menukaart. Wij waren met 5 personen en alle gerechten werden zeer verzorgd geserveerd en smaakten voortreffelijk. Ik had zelf als voorgerecht het Hors d'Oeuvre, een verzameling lekkernijen zoals chinese garnalen, saté, cantonese loempia etc. Heerlijk ! Als hoofdgerecht bleef ik in cantonese sferen met een haasbiefstuk, botermals en voortreffelijk van smaak. Dit restaurant is een absolute aanrader !
Han M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
In een ontspannen sfeer genoten van een verfijnde keuken. De service was zeer goed en een prima prijs / kwaliteit. Tip: wel vooraf reserveren.
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Karel en zijn vrouw hebben ons volste vertrouwen als het om eten en service aankomt. Twee ras restaurateurs die absoluut het beste willen voor hun klanten. Eigenlijk is er wat mij betreft niks slechts te melden en is al het eten dat wij bij hun aten of dat nou een geflambeerde ossehaas of een gewone kipsaté was altijd zeer smakelijk geweest. Je zou in deze omgeving verwachten dat er een standaard babi pangpang chinees zat maar Karel heeft echt iets bijzonders neergezet en ik hoop dat dat nog lang zo blijft. Wij rijden speciaal uit Amsterdam hier naar toe om te eten of af te halen.
Remcoe .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Wij gaan regelmatig hier eten, eindelijk geen standaard winkelcentrumchinees, maar echt chinees eten. Geflambeerde biefstuk op bedje van sla bijvoorbeeld, heerlijk! Of de Peking eend is ook aan te raden. Wij komen uit barendrecht hierheen om te eten, een top restaurant.