The Flying Dragon

9,2

Jouw recensie over het restaurant The Flying Dragon

Simone H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Op 11 maart 2018 hier gegeten.
pekingeend. Het was echt heerlijk! De service was heel erg goed. Vriendelijk, maar zonder opdringerig te zijn. Alles was eigenlijk goed. Het behang vind ik ook heel fraai.
De pekingeend is een echte aanrader. Wij dronken een glas rode wijn van het restaurant. Die was boven verwachting goed.
Kortom: een aanrader!
PRotteveel R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een zeer goed restaurant waar je uitstkend wordt bediend. Keuze moeilijk te maken van al het lekkers . Gecombineerd met prima wijnen een top locatie. Lekker in alle rust genieten van het bijzondere eten en de zeer fijne bediening is dit de locatie bij uitstek. Niet even een snelle babi pangang of bami speciaal. Daarvoor moet je hier niet zijn, in het restaurant. Het prijs nivo is pittig reken op zon 60-70 euro per persoon. Wij vonden het zeer de moeite waard.
zigeuner .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Geweldige kantonese keuken en een mooie uitgebreide wijnkaart. Gastvrije bediening. Het restaurant is ook sfeervol ingericht. Ik vind het een aanrader.
PRotteveel R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Ons geweldig laten verwennen middels een menu de chef met bijpassende wijnen. We konden uit al die lekkernijen niet beslissen en dan is dit menu uitstekend. Hoofdgerecht van lamshaas zalig op smaak. Vooraf twee kleine gerechten waaronder dubbel getrokken bouillon van pekingeend en nagerecht ijs met gebakken banaan met slagroom. Vriendelijke bescheiden op de achtergrond maar zeer attente bediening. Entourage zeer eenvoudig maar als je zo lekker kan eten maakt dat niets uit.
Walter ..
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Cantonese keuken,uitstekende en verse producten, aandacht voor detail, vriendelijke bediening. Een feest om hier te eten en te genieten. Zeer aanbevolen!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
WE hebben met de Heer van leesten heerlijk gegeten het was gezellig en lekker de bediening was perfect .Heel vriendelijk en keurig.kortom voor herhaling vatbaar
René D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Getipt door vrienden bezochten we dit bijzondere restaurant. Cantonese keuken. En naar goed Chinees gebruik vooral ingredienten uit de omgeving. We aten er het chefs menu van 3 gangen. Het hoofdgerecht van gerookte, gemarineerde biefstuk met witlog sprong eruit. We gaan beslist nog eens terug
hansvana .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
goed maar niet zo authentiek al men wil doen geloven. gerechten prima op smaak maar toch wel erg westers. prijsniveau eigenlijk te hoog voor het gebodene. erg correcte bediening. wie lekker wil eten met rijst erbij, doet hier goede zaken, wie echt chinees wil eten, moet elders gaan.
Walter ..
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Een uitstekend chinees restaurant met een uitgebreide en afwisselende menukaart. Wij waren met 5 personen en alle gerechten werden zeer verzorgd geserveerd en smaakten voortreffelijk. Ik had zelf als voorgerecht het Hors d'Oeuvre, een verzameling lekkernijen zoals chinese garnalen, saté, cantonese loempia etc. Heerlijk ! Als hoofdgerecht bleef ik in cantonese sferen met een haasbiefstuk, botermals en voortreffelijk van smaak. Dit restaurant is een absolute aanrader !