The Fish Shack Seafood bar

9,2

Jouw recensie over het restaurant The Fish Shack Seafood bar

tessa B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Rond 18u naar binnen gegaan zonder reservering en achteraf hadden we geluk; het was zo goed als vol gereserveerd en velen na ons moesten ze teleurstellen. Niet super uitgebreid gekozen omdat we niet veel tijd hadden. Volgende keer gaan we lekker uitgebreid tafelen want de platter a 17,50 met allemaal kleine voorgerechtjes hebben onze verwachtingen super overtroffen! Heerlijke subtiele smaken afwisselend met een bite. De gevulde 'buns' met heilbot (dacht ik) deden erg Paselijk aan op deze Goede Vrijdag. Gemoedelijke sfeer en superleuke inrichting. Van buiten ziet het er traditioneel uit maar binnen is het lekker licht met leuke accenten. Ook de opmaak van de borden doet eer aan de lekkere gerechtjes. Lekkere wijn bijgeschonken. Ga hier snel weer heen om de rest te proeven! Dan wel met reservering want het loopt als een malle. Ze doen niet aan take-out, hoorde ik toevallig, dus moesten daarmee nog iemand teleurstellen. Zou 'n goeie zijn voor Foodora waar je al gezond en lui kunt bestellen.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Geweldige aanwinst voor Den Haag i.h.a. en het Zeeheldenkwartier in het bijzonder. Chefkok Bart (voormalig Winecode & - in deeltijd? - Ich bin ein Hamburger) gaat hier weer op een grandioze en uiterst creatieve manier zijn gang. Originele, niet te grote, gerechten voor een mooie prijs; wij aten: verschillende oesterbereidingen (waaronder een met karamel!), ceviche van zeebaars, gegrilde sate van heilbot, gegrilde calamaris, salade van rivierkreeftjes & kreeft met truffel/aardappelmousse. Daarbij een prachtige wijn uit Spanje: Rias Baixas. Uitstekend en vriendelijk personeel. Zeer geschikt voor zowel zomaar, even snel, wat eten als voor een avondvullend programma!
Darya L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Gisteravond gegeten in deze nieuwe, smaakvol ingerichte seafood bar. Het menu bestaat uit voornamelijk kleine gerechten wat ik zelf prettig vind zodat je van alles wat kunt proeven. Wij hadden o.a. cerviche, garnalencocktail, gegrilde gamba's en calamares, krabburgers (mijn favoriet) en clam chowder fries. Zowel qua smaak als presentatie was elk gerecht een feestje. Ook de bediening is top! Leuke, enthousiaste meiden. Ik kom zeker nog eens terug om de andere gerechten uit te proberen.