The Fish Market

Meer informatie over restaurant The Fish Market

Jouw recensie over het restaurant The Fish Market

Diek S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ronduit teleurstellend. Trage, norse bediening. Matige mosselen die zo op je bord geschept zijn waardoor ze binnen 5 minuten koud zijn. Sausjes bestonden uit mayonaise, ketchup en knoflooksaus van Remia oid. Was voor onze tafelgenoten al de tweede teleurstelling hier. Drankjes gingen steeds verkeerd en eten werd niet tegelijk geserveerd.
Hier gaan wij dus nooit meer heen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Een dikke pluim! Smaakvolle visjes en top bediening! Heerlijke wijn en sfeervolle inrichting! Leuke uitleg over de levende kreeften van een ober!
Liselot E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Leuke tent met verse vis. De bediening is altijd vriendelijk, maar soms wat onhandig. Er lopen een paar wel heel jonge dames en heren rond die het vak nog niet onder de knie hebben.
De vis is super vers en altijd lekker. Maar iets meer creativiteit zou wel leuk zijn. De Spaanse salsa siert wel een stuk of zes gerechten. En af en toe een nieuwe kaart houdt het spannend. Zo zou ik hier graag eens een ceviche eten of een carpaccio van vis.
De inktvisringen zijn zalig en de kibbeling is uitstekend. Ook de salades zijn met zorg bereid. Alleen de pasta is niet denderend. Al met al een leuk restaurant met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
F O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Leuk, zo'n restaurant dat helemaal "vis" uitstraalt, alsof je op een vismarkt bent. Ik vond het wel prijzig voor de hoeveelheid die we kregen: catch of the day was 24,50, zeebaars a la plancha 23,50. Met een kommetje friet en een kommetje rauwkost voor ons tweeën... zou je in je eentje de helft daarvan krijgen? Een glaasje wijn kost minimaal 5 euro en een dessert 8,50. De caiparinha was erg slapjes. Wel een gezellige avond gehad met erg vriendelijke bediening.
Glen Z.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijke warme fruits de mer voor twee personen gegeten met een lekkere fles picpoul de pinet er bij. Ruim opgezette zaak, met gemoedelijke bediening. Lijkt me ook prima om met kinderen te gaan eten trouwens.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Geweldig restaurant, uitstekend eten en fijne sfeer. Goede wijnen voor een prettige prijs. Ik ben hier nu 3 keer geweest en iedere keer echt heerlijk en ontspannen gegeten. Doen!
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Geweldig eten, goede wijn, bijzonder vriendelijke service kortom een aanrader.
Tim, hartelijk bedankt voor het verzorgen van onze groepsreservering
Desree W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg teleurgesteld, samen met mijn partner hier wezen eten. Hem ervan proberen te overtuigen dat een fruit de mer erg smakelijk is, maar helaas kon ik mezelf niet eens overtuigen. Zelfs de mosselen waren zonder enige smaak, daarnaast waren er vreemde smaak combinaties .. Zalm in tomatensaus was zeker geen aanrader. De aankleding van de zaak is ook erg kill en wij komen zeker niet terug ! Jammer, het ziet er van buiten veelbelovend uit. Personeel mag ook best even wakker worden, smile !
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijke Kingscrab gegeten. Gegrild op een barbecue. Erg lekker. Mijn vrouw nam een heerlijke kreeft. Paar Brand biertjes erbij. Prima!
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Overheerlijke kingscrab gegeten! Gegrild op een barbecue! Mijn vrouw bestelde een heerlijke kreeft. Lekker brandbiertje erbij.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Waihung L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Waren hier zondag middag gaan eten met zijn 6en. Heerlijk gegeten, alles vers. Fruit de mer Royal en Mix Grill zijn een aanrader. Van alles wat. lekker alles delen. Bediening was lekker vlot en vriendelijk.
Jeanetty P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker gegeten, er is ook voor elk budget iets te vinden. Alleen erg jammer dat wij in het begin geholpen werden door een ongeinteresseerde, verveelde jongeman die ons het gevoel gaf dat we teveel waren. Gelukkig was de rest van de bediening wel vriendelijk en gastvrij.
Morris T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima gegeten. Voldoende keuze en gerechten met dusdanig prijsniveau dat je met ieder budget wel iets kunt vinden. Opvallend vlotte, attente en plezierige bediening. Enige beschikbare plekken waren de hoge tafels met krukken. Weliswaar met rugleuning, maar mist het comfort wanneer je wat uitgebreider wilt tafelen.
Axel G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
De kwaliteit van de vis is zeer goed en zeer vers, en dat proef je. De entourage is eenvoudig maar netjes. Waar ik me wel over verbaas is de prijs van 2 garnalen kroketten voor € 9,50, en een Sashimi trio van zalm en tonijn voor € 16,00 . Beide wat mij betreft toch echt teveel geld voor datgene wat je uiteindelijk krijgt.
Liselot E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuk, informeel visrestaurant. Prettige bediening en simpele, maar zeer smakelijke gerechten. De vis is zeer vers en dat is goed te proeven. Ook de bereiding is uitstekend. Ook leuk voor de borrel, want ze hebben genoeg kleine gerechten om te delen als borrelhapje. Wat wel jammer is dat ze in veel gerechten dezelfde chili pasta gebruiken; dat maakt het geheel eentonig en kun je bovendien net verkeerd kiezen (twee keer dezelfde smaak). Ik zou graag wat meer variatie zien...
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Vorige week voor de 2e keer hier gegeten, het eten is te gek en komt snel! Wel hadden we ons voorgerecht eerder dan de drank, en vis moet wel zwemmen natuurlijk! Maar een fijne zaak met vriendelijke bediening.
DanielT21 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
We zijn met vrienden wezen eten en vonden het wel redelijk.
Inktvisringen heb ik betere gehad.
Volonge was heerlijk.
Salade en de dressing was aan de flauwe kant.
Mijn catch of the day dorade was heerlijk.
Warme fruit de mer mix grill was lekker, alleen een beetje veel mosselen...
Scampi's smaakte goed.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Wederom een genot om hier
geweest te zijn. Een echte aanrader voor iedereen die van vis en zeevruchten houdt!
Gaan.
Bastian L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Mijn vriendin en ik hadden hoge verwachtingen van The Fish Market. Lekkere verse vis en een leuke plek in het centrum van Rotterdam.
De smaak van de vis was in orde, maar het ontbreekt geheel aan creativiteit van de chef. We hadden wat sashimi van tonijn, garnalen en vongole. Het smaakte allemaal saai en met moeite zou ik er een 6,5 voor geven. Vongole eet je bij La Pizza een stuk lekkerder en de sashimi was echt te koud. De tempura gamba's waren erg vettig.
De bediening was in orde. De een is wat hartelijker dan de ander, maar storend is het geluid. Overal tegels en harde materialen, waardoor je erg veel geluid om je heen moet dulden.
Al met al ga ik hier niet meer heen, tenzij men wat gaat doen aan de ambiance en de kwaliteit van de gerechten.