The Fish Market

Binnenrotte 105-111 3011 Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant The Fish Market

Ma_ri_an_ne1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Op zaterdagavond met 4 personen gegeten bij de Fish Market en wat werden wij positief verrast. Gereserveerd op de vrijdag ervoor en gelukkig was er nog een tafeltje vrij. Personeel is ongelooflijk vriendelijk en attent. Het eten is echt heerlijk, niets op aan te merken. Gratis karaf water, gratis schaaltje heerlijk brood met boter. Dat gaf een welkom gevoel. Op de website staat niets over prijzen en dus wisten wij niet goed wat te verwachten. Maar met z'n vieren gegeten en gedronken voor 130 euro vinden wij heel netjes.
Kortom, echt positief verrast op alles. Wij komen zeker terug.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met mijn partner hier gegeten. Voorgerecht calamaris, hoofdgerecht voor beide de kabeljauw fish and chips. Eten is hier prima op orde, ruime porties. De vis is lekker vers! Bediening wisselend. Decor is prima voor een 'snelle hap', maar minder voor een intieme setting.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met veel nieuwsgierigheid zaterdagavond The Fish Market bezocht . Het eten was goed, de menukaart is geweldig. De sfeer is marktgericht en daardoor niet warm en gezellig. Ik kan mij voorstellen dat het overdag minder opvalt of in een/de markthal zou de inrichting passender zijn. De bediening vond ik erg tegenvallen. Bij ontvangst geen welkom als gereserveerde gast. Aan tafel wordt je door een uiterst vriendelijke serveerster geholpen die geen benul heeft wat ze opdient. De sommelier maakt geen contact en zet je biertje nat neer op je tafel. Na het voorgerecht wordt vriendelijk gevraagd of wij nog koffie willen. Het is niet meer dan wat je mag verwachten van een fastfood restaurant. Zonde dat hierop is beknibbeld. Ondanks dat ik heerlijk heb gegeten, wacht ik nog even met een volgend bezoek.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Inmiddels 3 keer gegeten met verschillende vrienden. De fish en chips kabeljauw is echt geweldig. Een mooi en royaal stuk vis. Ook de vissoep is erg lekker.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn zoon van 10. Fijne ongedwongen sfeer, perfecte afsluiting na een dag Rotterdamse haven. We kunnen de kreeftensoep en mosselen aanraden
James E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
hier wordt bezuinigd op de verkeerde zaken. Het bestelde broodje paling bestond uit een oudbakken broodje (opgepept in de oven en dus gortdroog) belegd met de gerookte paling. Wel gemeld, maar er werd nauwelijks op gereageerd. Jammer....we gaan hier niet meer naar toe.
Loek W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
The Fishmarket is sinds 1 september open en dat willen wij beleven. De inrichting is eenvoudig. Iedereen neemt de jas mee naar de tafel dus dat doen wij dan ook maar. Er is klaarblijkelijk geen kapstok. We nemen plaats aan een houten tafel. Geen servetten, geen bestek en ook geen tafelkleed. Daar moeten wij het mee doen. Je kunt zitten op een spartaans houten stoel of op een bank aan de muur. Al snel hebben wij brood op tafel maar die is erg koud. Dat is jammer. Wij bestellen een Gruner Veltliner Allram. Prima. Verder nemen wij oesters, scheermesjes, intvisringen, shasimi en vongole. Allemaal prima van smaak en kraakvers. Het bestek komt in een soort emmertje. Zelfbediening dus. We merken al snel dat het geen avondvullend programma gaat worden. Dat is ook niet de bedoeling gezien de stoelen waar je na een uur wel genoeg van hebt. We zijn er nog niet uit. Is het nu een restaurant, bistro of cafetaria? We denken uiteindelijk dat MARKET goed gekozen is. Even een visje scoren en dan weer verder. Op zich niets mis mee. Wij zitten uiteindelijk nog met de vraag of wij terugkomen. De toekomst zal het uitwijzen.
Loek Wijchers
Shirley M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Wat een fijne heerlijke plek! Ik was een beetje huiverig eerst want het kan zo mis gaan bij zoiets "simpels" maar alles wat zo goed! Gerechten waren heel erg lekker: smaakvol, mooi opgemaakt en ruime porties. Prijs kwaliteit geweldig! En de bediening heel attent en precies oplettend genoeg. Interieur top! Heel goed gedaan.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ook wel eens leuk om de eerste te zijn. Vanavond hier gegeten. Vriendelijke ontvangst, geweldige bediening en, niet onbelangrijk, lekker eten. Mijn disgenoten de kibbeling als voorgerecht en ik de oesters. Alles smaakte goed. Daarna twee maal de tong en eenmaal de calamares. Goed bereid. Wel zowel het voorgerecht als hoofdgerecht grote porties. Al met al een leuke ervaring en we gaan zeker nog een keer terug/
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Het ontvangst was uiterst vriendelijk en de vissoep die ik heb gegeten was mooi op smaak.
Ook heerlijk brood werd er geserveerd.
SUCCES !
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Dit is een restaurant waar anderen alleen maar van kunnen leren. Superblij met deze aanwinst in het centrum van Rotterdam. Een perfecte fruit du mer met een heerlijke wijn tegen een scherpe prijs. Is dit een kopie van een hut in La Rochelle? Wat een versheid van product.

Ook de kreeft mooi royaal en perfect geserveerd. Geen gierigheid, maar mooie volle borden. Het eten is dus top, maar dan zijn we er nog niet. De service is misschien wel het pronkstuk van deze zaak. Hiermee onderscheid de Fish Market zich op zeker van menig ander restaurant. Niet even snel tussendoor, maar oprecht interesse tonen. De uitbater van deze zaak heeft het wat mij helemaal begrepen. Hopelijk kan deze geboden kwaliteit nog vele jaren gecontinueerd worden. Ik ga op zeker terug komen hier!