The Fish Market

Binnenrotte 105-111 3011 Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant The Fish Market

Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuk, informeel visrestaurant. Prettige bediening en simpele, maar zeer smakelijke gerechten. De vis is zeer vers en dat is goed te proeven. Ook de bereiding is uitstekend. Ook leuk voor de borrel, want ze hebben genoeg kleine gerechten om te delen als borrelhapje. Wat wel jammer is dat ze in veel gerechten dezelfde chili pasta gebruiken; dat maakt het geheel eentonig en kun je bovendien net verkeerd kiezen (twee keer dezelfde smaak). Ik zou graag wat meer variatie zien...
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Vorige week voor de 2e keer hier gegeten, het eten is te gek en komt snel! Wel hadden we ons voorgerecht eerder dan de drank, en vis moet wel zwemmen natuurlijk! Maar een fijne zaak met vriendelijke bediening.
DanielT21 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
We zijn met vrienden wezen eten en vonden het wel redelijk.
Inktvisringen heb ik betere gehad.
Volonge was heerlijk.
Salade en de dressing was aan de flauwe kant.
Mijn catch of the day dorade was heerlijk.
Warme fruit de mer mix grill was lekker, alleen een beetje veel mosselen...
Scampi's smaakte goed.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Wederom een genot om hier
geweest te zijn. Een echte aanrader voor iedereen die van vis en zeevruchten houdt!
Gaan.
Bastian L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Mijn vriendin en ik hadden hoge verwachtingen van The Fish Market. Lekkere verse vis en een leuke plek in het centrum van Rotterdam.
De smaak van de vis was in orde, maar het ontbreekt geheel aan creativiteit van de chef. We hadden wat sashimi van tonijn, garnalen en vongole. Het smaakte allemaal saai en met moeite zou ik er een 6,5 voor geven. Vongole eet je bij La Pizza een stuk lekkerder en de sashimi was echt te koud. De tempura gamba's waren erg vettig.
De bediening was in orde. De een is wat hartelijker dan de ander, maar storend is het geluid. Overal tegels en harde materialen, waardoor je erg veel geluid om je heen moet dulden.
Al met al ga ik hier niet meer heen, tenzij men wat gaat doen aan de ambiance en de kwaliteit van de gerechten.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Vandaag even gegeten bij The Fish Market. AanraderT !
Vissoep,zeetong en kabeljauw allemaal perfect bereid, maar ook de dame die de leiding had over de bediening is een topper alles liep vlekkeloos. Hulde !
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Leuke ambiance, bediening kan beter maar niet dramatisch.(het was erg druk dus de stress zat er goed in (-; ) Het eten is goed, heerlijke vis. Het enige erg grootte minpunt is de friet. Droog, bruin en met SCHIL! Als het biologische aardappels waren was de schil nog niet zo bezwaarlijk maar dat is niet het geval. Erg jammer dat er op die manier bespaart probeert te worden, de aardappels schillen is vast duurder, maar die besparing gaat ten koste van de gezondheid van de gasten. En is dus kwalitatief niet op 1 lijn met de vis die er geserveerd wordt.

De aardappelschil is zo giftig dat het verbazingwekkend is dat dit op deze manier aangeboden wordt. Jammer dat er bij zo'n goed vis product, zo'n slecht frietje geserveerd wordt.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Hier vandaag geluncht. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en de ambiance in het restaurant is zeer aangenaam en je wordt direct aangetrokken tot de prachtig gedecoreerde vis in de vitrines. De kaart is mooi en redelijk uitgebreid, inclusief de wijnkaart! De bediening was steeds uiterst correct en attent. We kozen voor de zeetong waar we geen spijt van hadden, prima in de roomboter gebakken en zeer smaakvol. Een plek om absoluut nogeens terug te komen, al is het in de zomer voor een mooie plateau fruit de mer :-)
Pieter_Rotterdam .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Fijn en lekker gegeten in deze nieuwe vistoko vlak achter de trendy Meent. Er is een ruime keuze aan vis en zeevruchten, waarbij een passende wijn geschonken wordt. Gekozen voor drie oesters vooraf en daarna de zeetong. Goede porties, met voldoende maar niet overdadige frieten (dat vind ik dus fijn: als ik veel friet wil eten ga ik naar Brammetje). Als dessertwijn de Pedro Ximenez, dat is altijd fijn.

Het was erg druk dus we hadden mazzel dat er nog een tafeltje vrij was. Rotterdams publiek: multi culti (ook qua bediening) zonder pretenties. Inrichting is vrij eenvouding, en het is wat gehorig.

Een aanwinst naast het high end visrestaurant Zeezout. Weer wat anders dan de Italiaan en bovendien echt lekker.
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Afgelopen vrijdag geluncht bij dit restaurant. De kaart biedt vele mogelijkheden. Van fish and chips naar kleine hapjes tot volledige hoofdgerechten en drie desserts.

Wij kozen de sashimi van zalm en tonijn. Goed vers, mooi opgemaakte plankjes. Daarna coquilles in een goede beurre blanc en garnalenkroketten met een iets te dikke korst en een vulling die wat dunner kan en meer smaak mag hebben.

Een prima fish market met een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en een zeer gastvrije bediening. Hier ga je vaak eten.
Kirsten J.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
vandaag gelunched bij the fishmarket. Een mooie plek om het nieuwe jaar op culinair gebied goed in te luiden. Hartelijke ontvangst door het personeel, en een mooie tafel voor het raam met uitzicht op de Binnenrotte. Gelijk al lekker knapperig brood met boter en buiten de kaart om een special voor 1 januari: drie oesters met een glas cava. Ons gezelschap (6 personen) koos uit de kaart o.a. de gestoomde oester met hollandaisesaus en kaviaar en de platte creuse oester. Mooi klassiek geserveerd met een vinigraitte met sjalot. Vervolgens half kreeftje warm geserveerd met een heerlijke saus, coquilles met en een kreeftensoep. De halve kreeft was erg lekker en wat ons betreft zeer redelijk geprijsd (en het blijft leuk om zelf de kreeft te 'demonteren', de kreeftensoep was echt heerlijk fluwelig van structuur en royaal gevuld met stukken kreeft. De volgende gang met o.a. een heerlijke maaltijdsalade met verse tonijn, tataki gebakken en andere tafelgenoten namen salade met gambas, de hollandse garnalen salade met cocktailsaus. Allemaal erg smakelijk en salades bevatten ook verschillende soorten bietjes, knapperige snijboontjes dus goed gevuld. Ook aanrader is de clubsandwich met zalm en krab. De entourage is licht en eigentijds, met mooie groene banken. Leuk ook dat je de keukenbrigade ook goed aan het werk kan zien. Extra complimentje voor Renske die ons vandaag met heel veel enthousiasme bediende. Wat ons betreft een aanwinst en zeker perfect voor een zakenlunch of gewoon lekker op zondag genieten van heerlijke visgerechten! Nog een klein puntje van aandacht voor het management: er is niet echt een garderobe dus wij hebben onze jassen op de bank naast onze tafel gelegd. Wellicht een goed tip om een garderobe te maken? En we vonden het een beetje fris - maar het heerlijke eten is hartverwarmend!
Birgitta J.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Op Nieuwjaarsdag lekker geluncht, was niet zo druk maar wel gezellig. Restaurant was wat koud maar na een opmerking hierover werd de verwarming direkt wat hoger gezet. Heerlijke huiswijn en kwaliteit van de gerechten. Je kunt het zo gek maken (duur) als je zelf wilt. De gerechten zijn redelijk geprijsd en de kwaliteit van de vis en schaaldieren is uitstekend. Een heerlijke plek en een aanwinst voor de Binnenrotte met zijn vele pasta restaurants. We gaan zeker terug.
SushiLiefhebber .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Met een aantal vrienden hier wezen eten. Wij zijn namelijk gek op seafood en dan ben je hier op het juiste adres.
Leuk ingerichte restaurant, wat simpel oogt, mooi helder en licht, maar modern. Ook een mooie open keuken, waar zeer professioneel te werk wordt gegaan met allerlei verse vis, schelp- & schaaldieren.

Binnen werden we direct goed ontvangen en na onze tafel begeleid. Vrolijke bediening, die behulpzaam is maar niet opdringerig overkomt.
Na uitleg van de kaart, hebben we de Fruit der Mer genomen, zowel de warme als koude. Mmm, deze was verrukkelijk, je proeft werkelijk de versheid van de producten. De warme als koude fruit der mer werden in grote schalen geserveerd, met een plateau zodat ze opgestapeld konden worden. Alleen dat was al een plaatje om te zien.
Als aanvulling daarop ook nog Fish & Chips erbij genomen, kibbeling, inktvisringen en garnalen. Deze wordt leuk in een "krant"papier geserveerd. De zelfgemaakte patat was ook erg lekker. Maar ook hier proef je de versheid van de vis en de olie waar het in gebakken is.
Al met al heerlijk gegeten en genoten van een mooie avond.
ma_ri_an_ne1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Op zaterdagavond met 4 personen gegeten bij de Fish Market en wat werden wij positief verrast. Gereserveerd op de vrijdag ervoor en gelukkig was er nog een tafeltje vrij. Personeel is ongelooflijk vriendelijk en attent. Het eten is echt heerlijk, niets op aan te merken. Gratis karaf water, gratis schaaltje heerlijk brood met boter. Dat gaf een welkom gevoel. Op de website staat niets over prijzen en dus wisten wij niet goed wat te verwachten. Maar met z'n vieren gegeten en gedronken voor 130 euro vinden wij heel netjes.
Kortom, echt positief verrast op alles. Wij komen zeker terug.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met mijn partner hier gegeten. Voorgerecht calamaris, hoofdgerecht voor beide de kabeljauw fish and chips. Eten is hier prima op orde, ruime porties. De vis is lekker vers! Bediening wisselend. Decor is prima voor een 'snelle hap', maar minder voor een intieme setting.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met veel nieuwsgierigheid zaterdagavond The Fish Market bezocht . Het eten was goed, de menukaart is geweldig. De sfeer is marktgericht en daardoor niet warm en gezellig. Ik kan mij voorstellen dat het overdag minder opvalt of in een/de markthal zou de inrichting passender zijn. De bediening vond ik erg tegenvallen. Bij ontvangst geen welkom als gereserveerde gast. Aan tafel wordt je door een uiterst vriendelijke serveerster geholpen die geen benul heeft wat ze opdient. De sommelier maakt geen contact en zet je biertje nat neer op je tafel. Na het voorgerecht wordt vriendelijk gevraagd of wij nog koffie willen. Het is niet meer dan wat je mag verwachten van een fastfood restaurant. Zonde dat hierop is beknibbeld. Ondanks dat ik heerlijk heb gegeten, wacht ik nog even met een volgend bezoek.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Inmiddels 3 keer gegeten met verschillende vrienden. De fish en chips kabeljauw is echt geweldig. Een mooi en royaal stuk vis. Ook de vissoep is erg lekker.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn zoon van 10. Fijne ongedwongen sfeer, perfecte afsluiting na een dag Rotterdamse haven. We kunnen de kreeftensoep en mosselen aanraden
James E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
hier wordt bezuinigd op de verkeerde zaken. Het bestelde broodje paling bestond uit een oudbakken broodje (opgepept in de oven en dus gortdroog) belegd met de gerookte paling. Wel gemeld, maar er werd nauwelijks op gereageerd. Jammer....we gaan hier niet meer naar toe.
Loek W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
The Fishmarket is sinds 1 september open en dat willen wij beleven. De inrichting is eenvoudig. Iedereen neemt de jas mee naar de tafel dus dat doen wij dan ook maar. Er is klaarblijkelijk geen kapstok. We nemen plaats aan een houten tafel. Geen servetten, geen bestek en ook geen tafelkleed. Daar moeten wij het mee doen. Je kunt zitten op een spartaans houten stoel of op een bank aan de muur. Al snel hebben wij brood op tafel maar die is erg koud. Dat is jammer. Wij bestellen een Gruner Veltliner Allram. Prima. Verder nemen wij oesters, scheermesjes, intvisringen, shasimi en vongole. Allemaal prima van smaak en kraakvers. Het bestek komt in een soort emmertje. Zelfbediening dus. We merken al snel dat het geen avondvullend programma gaat worden. Dat is ook niet de bedoeling gezien de stoelen waar je na een uur wel genoeg van hebt. We zijn er nog niet uit. Is het nu een restaurant, bistro of cafetaria? We denken uiteindelijk dat MARKET goed gekozen is. Even een visje scoren en dan weer verder. Op zich niets mis mee. Wij zitten uiteindelijk nog met de vraag of wij terugkomen. De toekomst zal het uitwijzen.
Loek Wijchers