The Fish Market

Meer informatie over restaurant The Fish Market

Jouw recensie over het restaurant The Fish Market

Glen Z.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijke warme fruits de mer voor twee personen gegeten met een lekkere fles picpoul de pinet er bij. Ruim opgezette zaak, met gemoedelijke bediening. Lijkt me ook prima om met kinderen te gaan eten trouwens.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Geweldig restaurant, uitstekend eten en fijne sfeer. Goede wijnen voor een prettige prijs. Ik ben hier nu 3 keer geweest en iedere keer echt heerlijk en ontspannen gegeten. Doen!
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Geweldig eten, goede wijn, bijzonder vriendelijke service kortom een aanrader.
Tim, hartelijk bedankt voor het verzorgen van onze groepsreservering
Desree W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg teleurgesteld, samen met mijn partner hier wezen eten. Hem ervan proberen te overtuigen dat een fruit de mer erg smakelijk is, maar helaas kon ik mezelf niet eens overtuigen. Zelfs de mosselen waren zonder enige smaak, daarnaast waren er vreemde smaak combinaties .. Zalm in tomatensaus was zeker geen aanrader. De aankleding van de zaak is ook erg kill en wij komen zeker niet terug ! Jammer, het ziet er van buiten veelbelovend uit. Personeel mag ook best even wakker worden, smile !
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijke Kingscrab gegeten. Gegrild op een barbecue. Erg lekker. Mijn vrouw nam een heerlijke kreeft. Paar Brand biertjes erbij. Prima!
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Overheerlijke kingscrab gegeten! Gegrild op een barbecue! Mijn vrouw bestelde een heerlijke kreeft. Lekker brandbiertje erbij.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Waihung L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Waren hier zondag middag gaan eten met zijn 6en. Heerlijk gegeten, alles vers. Fruit de mer Royal en Mix Grill zijn een aanrader. Van alles wat. lekker alles delen. Bediening was lekker vlot en vriendelijk.
jeanetty P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker gegeten, er is ook voor elk budget iets te vinden. Alleen erg jammer dat wij in het begin geholpen werden door een ongeinteresseerde, verveelde jongeman die ons het gevoel gaf dat we teveel waren. Gelukkig was de rest van de bediening wel vriendelijk en gastvrij.
Morris T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima gegeten. Voldoende keuze en gerechten met dusdanig prijsniveau dat je met ieder budget wel iets kunt vinden. Opvallend vlotte, attente en plezierige bediening. Enige beschikbare plekken waren de hoge tafels met krukken. Weliswaar met rugleuning, maar mist het comfort wanneer je wat uitgebreider wilt tafelen.
Axel G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
De kwaliteit van de vis is zeer goed en zeer vers, en dat proef je. De entourage is eenvoudig maar netjes. Waar ik me wel over verbaas is de prijs van 2 garnalen kroketten voor € 9,50, en een Sashimi trio van zalm en tonijn voor € 16,00 . Beide wat mij betreft toch echt teveel geld voor datgene wat je uiteindelijk krijgt.
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuk, informeel visrestaurant. Prettige bediening en simpele, maar zeer smakelijke gerechten. De vis is zeer vers en dat is goed te proeven. Ook de bereiding is uitstekend. Ook leuk voor de borrel, want ze hebben genoeg kleine gerechten om te delen als borrelhapje. Wat wel jammer is dat ze in veel gerechten dezelfde chili pasta gebruiken; dat maakt het geheel eentonig en kun je bovendien net verkeerd kiezen (twee keer dezelfde smaak). Ik zou graag wat meer variatie zien...
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Vorige week voor de 2e keer hier gegeten, het eten is te gek en komt snel! Wel hadden we ons voorgerecht eerder dan de drank, en vis moet wel zwemmen natuurlijk! Maar een fijne zaak met vriendelijke bediening.
DanielT21 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
We zijn met vrienden wezen eten en vonden het wel redelijk.
Inktvisringen heb ik betere gehad.
Volonge was heerlijk.
Salade en de dressing was aan de flauwe kant.
Mijn catch of the day dorade was heerlijk.
Warme fruit de mer mix grill was lekker, alleen een beetje veel mosselen...
Scampi's smaakte goed.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Wederom een genot om hier
geweest te zijn. Een echte aanrader voor iedereen die van vis en zeevruchten houdt!
Gaan.
Bastian L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Mijn vriendin en ik hadden hoge verwachtingen van The Fish Market. Lekkere verse vis en een leuke plek in het centrum van Rotterdam.
De smaak van de vis was in orde, maar het ontbreekt geheel aan creativiteit van de chef. We hadden wat sashimi van tonijn, garnalen en vongole. Het smaakte allemaal saai en met moeite zou ik er een 6,5 voor geven. Vongole eet je bij La Pizza een stuk lekkerder en de sashimi was echt te koud. De tempura gamba's waren erg vettig.
De bediening was in orde. De een is wat hartelijker dan de ander, maar storend is het geluid. Overal tegels en harde materialen, waardoor je erg veel geluid om je heen moet dulden.
Al met al ga ik hier niet meer heen, tenzij men wat gaat doen aan de ambiance en de kwaliteit van de gerechten.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Vandaag even gegeten bij The Fish Market. AanraderT !
Vissoep,zeetong en kabeljauw allemaal perfect bereid, maar ook de dame die de leiding had over de bediening is een topper alles liep vlekkeloos. Hulde !
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Leuke ambiance, bediening kan beter maar niet dramatisch.(het was erg druk dus de stress zat er goed in (-; ) Het eten is goed, heerlijke vis. Het enige erg grootte minpunt is de friet. Droog, bruin en met SCHIL! Als het biologische aardappels waren was de schil nog niet zo bezwaarlijk maar dat is niet het geval. Erg jammer dat er op die manier bespaart probeert te worden, de aardappels schillen is vast duurder, maar die besparing gaat ten koste van de gezondheid van de gasten. En is dus kwalitatief niet op 1 lijn met de vis die er geserveerd wordt.

De aardappelschil is zo giftig dat het verbazingwekkend is dat dit op deze manier aangeboden wordt. Jammer dat er bij zo'n goed vis product, zo'n slecht frietje geserveerd wordt.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Hier vandaag geluncht. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en de ambiance in het restaurant is zeer aangenaam en je wordt direct aangetrokken tot de prachtig gedecoreerde vis in de vitrines. De kaart is mooi en redelijk uitgebreid, inclusief de wijnkaart! De bediening was steeds uiterst correct en attent. We kozen voor de zeetong waar we geen spijt van hadden, prima in de roomboter gebakken en zeer smaakvol. Een plek om absoluut nogeens terug te komen, al is het in de zomer voor een mooie plateau fruit de mer :-)
Pieter_Rotterdam .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Fijn en lekker gegeten in deze nieuwe vistoko vlak achter de trendy Meent. Er is een ruime keuze aan vis en zeevruchten, waarbij een passende wijn geschonken wordt. Gekozen voor drie oesters vooraf en daarna de zeetong. Goede porties, met voldoende maar niet overdadige frieten (dat vind ik dus fijn: als ik veel friet wil eten ga ik naar Brammetje). Als dessertwijn de Pedro Ximenez, dat is altijd fijn.

Het was erg druk dus we hadden mazzel dat er nog een tafeltje vrij was. Rotterdams publiek: multi culti (ook qua bediening) zonder pretenties. Inrichting is vrij eenvouding, en het is wat gehorig.

Een aanwinst naast het high end visrestaurant Zeezout. Weer wat anders dan de Italiaan en bovendien echt lekker.