The Fish Club

Deltaplein 150 2554 GR Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant The Fish Club

Het beste eruit vissen

Begin de week goed, nee fantastisch, met de burger&kreeft avond op maandagen bij The Fish Club. Vlakbij de zee gelegen is er verse vissen in overvloed die mooi liggen uitgestald op een bedje van ijs. De roodverlichte bar en een muurbreed wijnrek zetten gelijk de sfeer en dan nog wat leuke spreuken op de muur. Bedenk je maar: hoe lijken mensen op vissen?

Meer informatie over restaurant The Fish Club

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Ser B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Afgelopen zaterdag bij The Fish Club gegeten, Kwaliteit van het eten was Top, prijs kwaliteit is goed! en de bediening is zeer vriendelijk vooral onze serveerster Mandy. Ben je in Kijkduin dan is The Fish Club echt een aanrader!
Ritaport .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Afgelopen weekend doorgebracht in DenHaag. Omdat de kinderen graag naar Kijkduin wilde vanwege de Pokemon, streken wij neer op het terras bij de Fishclub, Deltaplein. De bedoeling was in dit weekend ook Madurodam, Corpus etc te bezoeken, maar vanwege het mooi weer 3 middagen op het terras bij the Fishclub gezeten, lekkere wijn, heerlijke broodjes en uitermate vriendelijke heren in de bediening! Echt super!
Matt N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Afgelopen week lekker buiten gegeten op een gezellig druk en sfeervol terras op kijkduin , de bediening was snel en duidelijk wel om zo veel als mogelijk te verkopen( watertje , brood etcetc ,het eten was smaakvol (goede kabeljouw en lekkere black angus burger ) maar de rekening uiteindelijk toch wel enigszins aan de prijs ( 3 gangen rond de 45 euro p.p.)
Wijn rond 5 euro .

Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
We hebben meerder kleine gerechten besteld en dat beviel goed. De oesters waren super. De bediening was heel vriendelijk op een overvol terras. We hebben genoten van de hapjes en de wijn. Prima toeven bij THE Fish Club. De terras tafels zouden wel vervangen mogen worden, als je niet uitkijkt zit je onder de splinters.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Laten we met het goede nieuws beginnen: de chardonnay was lekker.
Als voorgerecht tonijn, avocado met wasabi mayonaise, lekkere combi.
Als hoofdgerecht black angus steak op stokjes. Best aardig, helaas kwam de bijbestelde friet pas op tafel toen we al klaar waren met eten. Behalve wat zure komkommer geen groente op tafel. Dat moest apart besteld worden, maar dat was niet gemeld.
1 serveerster was super vriendelijk, de rest redelijk.
Alles bij elkaar niet voor herhaling vatbaar: een redelijke maaltijd en erg prijzig (€90 voor twee voorgerechten, 2 hoofdgerechten, 3 wijn en een flesje water).
Lekker een ijsje gegeten op de boulevard na afloop :)
Padefa .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Super lunch gehad bij de Fish club. Wij hadden een visplank, gamba's en kibbeling met patat. Fijne bediening, heerlijk terras.

We komen zeker terug!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Kwaliteit van het eten was redelijk goed. Alleen de saus bij de heilbotschotel was wat onduidelijk en aan de zure kant. Er wordt verder geen informatie gegeven over de geserveerde gerechten. Het ijs desert (3 kinderpuntjes) is een lachertje zeker voor die 8 euro. Kunnen ze daar svp iets anders op verzinnen? De sneetjes geroosterde bruinbrood die je bij gerechten krijgt opgediend geven een wat goedkope en saaie indruk. De warme broodjes vooraf daarentegen waren prima. Bediening ok, ambiance heel prettig. Best wel een terugkomertje.
Robert Kim M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Groupon-luncharrangement genoten. Prima evenwicht tussen professionele en hartelijke bediening. Prima vis gegeten, zoals het in een visrestaurant betaamt. Met name de kreeftensoep was een mooie combinatie van kracht en romigheid.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met 4 personen heerlijk gegeten. Verse producten en een zonnig terras. Goede huiswijn. Al met al een top avond. De bediening is super vriendelijk.
Wij komen hier zeker terug.
SuperM .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Prima locatie aan de Kijkduinse kust (gratis parkeren, altijd prettig). Gezellige en sfeervol moderne inrichting. Vriendelijk en nette bediening. Veel vis op de kaart (uiteraard), maar ook een heerlijke burger voor de kinderen met Franse frietjes. En voor de volwassenen eens de kibbelingen geprobeerd. Erg lekker en heel veel. Zeker de moeite waard.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Voor het eerst geweest, we waren in totaal met 8 personen, en we hebben de hele avond getafeld. begonnen met een drankje aan de bar, daarna aan een gezellige ronde tafel, lekker knus met je eigen koppel. Lekkere fles wijn, brood met smeersels en een lekkere ham erbij. Daarna een shared diner als voorgerecht een grote plank met heerlijke gerechtjes, allemaal heel mooi opgemaakt, en zeer smaakvol. Daarna het hoofdgerecht, zalige pasta met gegrilde medium tonijn, zalig! Alleen een hoofdgerecht zou wat te weinig zijn, maar de voorgerechten zijn zo heerlijk dus zeker de moeite ! van half 7 tot bijna half 11 een heerlijke avond gehad! Bediening gaf genoeg aandacht, erg beleefd en ook wat humor.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Eten was op zich niet slecht, behalve dat een bestelde steak koud was, maar het was ook niet super.. Erg gemiddeld eigenlijk.. Verder was de bediening matig, lange wachttijden.
Guusadzelf .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
we hebben met z'n vieren erg lekker gegeten, het enige minpunt was de lange wachttijden ....
Van 19:00 tot 22:00 voor een hoofdgerecht en een dessert ... toch wel lang, nietwaar ...
Rico1414 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Wij hebben hier op een woensdagavond heerlijk gegeten.
We werden vanaf het moment van binnenkomen direct ontvangen door een vriendelijke man uit de bediening ( Edwin ) die heeft ons de rest van de avond super geholpen.
Er was genoeg aandacht voor onze tafel terwijl het restaurant goed gevuld zat voor een woensdag avond.
Conclusie is dat wij een zeer aangename avond hebben gehad in the fish club en zeker een keer terug komen.

AmyC .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Het eten was top, het interieur was top en de service was super! Ons gezelschap van 8 had er allemaal ernorm van genoten. Dank voor een gezellige avond.
Birk171 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Alles prima, Jammer genoeg zaten we in de grote ruimte, we misten daardoor zicht op de zanger.
In onze eetruimte ( boven bij entree ) was het nogal fris en de muziek erg hard.
Marmid .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Erg gezellig met leuke ronde zitjes. Eten was goed, had visplateau was gevarieerd, tonijn ook goed klaargemaakt, toetjes waren om te smullen
Ritesh18 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Lekker gegeten.
Het eten wordt mooi geserveerd.
Speciale aandacht voor dessert.
Er is ontspannen sfeer.
Ga er zeker weer een keer terug.
Vog .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Het eten is goed. De service ook. Ik zou het zelf alleen prettiger vinden als de hoeveelheden kleiner zouden zijn. Er wordt heel veel weggegooid. Het is beter om minder op tafel te zetten en mensen aan te bieden dat ze nog extra frites o.i.d mogen vragen.
Renske K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Als visliefhebber hier heerlijk gegeten, ruime keuze aan voor-/hoofdgerecht. Biefstuk is ook erg goed voor als je geen vis eet! Gezellige ambiance met openhaard in het midden, erg gezellig & warm in de koude wintermaanden. Geluid van de life zanger op zondagavond was perfect (in de meeste restaurants is dat erg schreeuwerig). Lunch maaltijdsalades zijn ook overheerlijk, in de zomermaanden lekker op het terras.