The Fish Club

Deltaplein 150 2554 GR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant The Fish Club

Het beste eruit vissen

Begin de week goed, nee fantastisch, met de burger&kreeft avond op maandagen bij The Fish Club. Vlakbij de zee gelegen is er verse vissen in overvloed die mooi liggen uitgestald op een bedje van ijs. De roodverlichte bar en een muurbreed wijnrek zetten gelijk de sfeer en dan nog wat leuke spreuken op de muur. Bedenk je maar: hoe lijken mensen op vissen?

Meer informatie over restaurant The Fish Club

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant The Fish Club

Hans-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bediening snel en accuraat!
Een heerlijke avond uit.
Leedehobbykok K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Top restaurant. Muziek staat veel te hard. Al diverse keren aan personeel gevraagd. Toen wij hier een aantal weken geleden ook aten, hebben we de eigenaar er zelfs op aangesproken. Helpt blijkbaar niet.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Waanzinnig lekker gegeten! We komen tussen lunch en diner in. Geen probleem. We eten met zijn drien vier gerechten. Steaktartaar, eend, kreeftesoep en tonijn. We hadden echt trek en de gastheer adviseerde wat brood met een dip. Alsof je in Thailand zit. Yoghurt met een soort salsa van limoen munt en een peper echt heerlijk. Steaktartaar word als tafelbereiding met een perfecte stijl bereidt. Je mag zelf kiezen wat er door gaat en het is gewoon helemaal gaaf!!!!!!!.Eend met flensjes komkommer en bosui ik denk een zwartebonen saus. Mooi van smaak. Dochter eet bisque van kreeft, lekker bittertje en smaakvol. Pasta met tonijn vooraf de gaarheid afgestemd en dat klopt ook. Pasta is ook vanzichzelf al heel smaakvol. Wijnen lekker vooral de pinot noir. Een hele fijne middag gehad en de bediening heeft. Er zin in en dat merk je. Goed gastheerschap en een goede keuken wat wil je nog meer. Bedankt
i B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
wat een tegenvaller , zeker als je iets te vieren hebt/cadeau geeft! Eten niet te gelijk geserveerd, erg Lange wachttijd en dan Ook nog verkeerde rekening. Nooit meer!
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten, we namen een Black Angus Steak. Die was super bereid en niet vergeten de special van de chef de Cheescake een aanrader.Je hebt dan een top avond. Alles was met zorg bereid. De mannelijke bediening was super gezellig. We komen hier zeker terug. Prijs kwaliteit was goed.
Josephine J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Wij hadden vanavond om 8 uur een tafel voor 2 gereserveerd.
Toen we aankwamen werden we door de maître ontvangen maar niet geplaceerd. Na 10 minuten kwam een collega vragen of we al geholpen werden. Dit was niet het geval. Uiteindelijk konden we plaats nemen na weer 10 minuten gewacht te hebben. Eten was prima, helaas wel lange wachttijden. Vervolgens zagen we dat de maître zijn eigen personeel bekeek op een ongepaste manier.
Daarnaast moest hij ook midden op het terras z'n telefoon checken ipv gasten te bedienen. Jammer, want het eten is goed evenals de wijn.
recensent2014 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
In tegenstelling tot alle andere keren viel het nu enorm tegen. De kaart is veranderd en veel duurder geworden. De leuke aanbiedingen zijn er af en de muziek staat keihard aan. Volgens de ober is er geen sprake van een nieuwe eigenaar. Hopelijk een tijdelijke verandering want mijn favoriete tent is nu onherkenbaar.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Flauw eten, specerijen niet te vinden in t eten. Amper op snaak gebracht... helaas en lang moeten wachten. Voor ons niet meer!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Met deze heerlijk zonnige dag eerst op het strand een drankje gedaan en toen een beetje na de drukte bij de Fishclub op het terras gaan eten.
We hadden een heerlijke man in de bediening, die wist hoe die sfeer moest maken.
Om nog even de keuken rust te geven hebben we eerst wat brood en ham genomen. Hij adviseerde nog een lekkere witte wijn buiten de kaart om. Paste goed bij het hoofdgerecht met kibbeling, kabeljauw en steak tartaar. Deze werd met een hele show aan de tafel bereid.
Toetje salted caramel en de chocolate heaven met een dessert wijntje.
Alles was helemaal compleet, mooie entourage, ook binnen, met de verse vis in de vitrine en leuke bar. Uiteindelijk gingen we pas om 12 uur 's avonds weg. Heerlijke avond gehad.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Met 6 personen gegeten, erg luide muziek, lange wachttijden, De prijzen zijn vrij hoog, de verwachtingen dus ook. Helaas wordt dat in de praktijk niet helemaal waar gemaakt, Uiensoep voor €10,-- met harde uienschillen erin, hoofdgerecht rode poon met weinig poon en veel saus. (Na klagen werd er nog een schoteltje met poon en groente nageleverd.) Bediening vriendelijk, maar de gerechten lieten lang op zich wachten. Friet en extra sausen tegen meerprijzen. Ik denk niet dat we er nog eens gaan eten. Totaal afgerekend €330,-- voorgerechten hoofdgerechten, drankjes en koffie.
Anne-mer V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Afgegaan op adviezen van de bediening. Vooraf heerlijke blini's met zalm en als hoofdgerecht de dagvangst. Erg lekker. Goede service, de ober liep de hele avond met een lach op zijn gezicht. Sfeer ook warm en gezellig. Jammer dat we elkaar aan het einde niet meer verstonden door de harde muziek. Niet geschikt om met oudere mensen naartoe te gaan.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Ik heb zelden zulke lekkere kibbeling gegeten. Zulke forse stukken en zo ''luchtig''. En de wijn was heel lekker, en de persoon die me verwelkomde had 'mijn' gevoel voor humor. En de prijzen waren heel redelijk. En het water gratis. Maar ik vond het een beetje te pretentieus naar smaak. Doe maar gewoon zou ik zeggen.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier afgelopen vrijdag gegeten en dat is prima bevallen. Het was gezellig druk en we konden plaatsnemen aan een tafeltje bij de openhaard. De voorafjes (tonijntartaar en garnalen) waren lekker maar niet heel bijzonder. We waren meer te spreken over de hoofdgerechten. Vooral de kabeljauw was lekker maar ook de tonijn was prima. Ook de wijnkeuze was ruim voldoende en we konden gewoon kraanwater krijgen toen we er expliciet om vroegen. Al met al wel voor herhaling vatbaar.
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Jammer dat er onderscheid wordt gemaakt in de behandeling van gasten. De ene tafel krijgt spontaan bij binnenkomst 'bubbels' aangeboden om te vieren dat de kaart is vernieuwd, de andere (waaronder wij) niet.
Jammer dat de bediening zoveel aandacht schenkt aan bekenden in het restaurant en dat wij zelf maar moeten zien hoe we onze jas terug kunnen vinden en daarvoor half over de draaitafel moeten klimmen. Werkelijk niemand heeft bemerkt dat wij de zaak hebben verlaten.
Compliment aan de keuken: we hebben heerlijk gegeten.
Ser B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Afgelopen zaterdag bij The Fish Club gegeten, Kwaliteit van het eten was Top, prijs kwaliteit is goed! en de bediening is zeer vriendelijk vooral onze serveerster Mandy. Ben je in Kijkduin dan is The Fish Club echt een aanrader!
Ritaport .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Afgelopen weekend doorgebracht in DenHaag. Omdat de kinderen graag naar Kijkduin wilde vanwege de Pokemon, streken wij neer op het terras bij de Fishclub, Deltaplein. De bedoeling was in dit weekend ook Madurodam, Corpus etc te bezoeken, maar vanwege het mooi weer 3 middagen op het terras bij the Fishclub gezeten, lekkere wijn, heerlijke broodjes en uitermate vriendelijke heren in de bediening! Echt super!
Matt N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Afgelopen week lekker buiten gegeten op een gezellig druk en sfeervol terras op kijkduin , de bediening was snel en duidelijk wel om zo veel als mogelijk te verkopen( watertje , brood etcetc ,het eten was smaakvol (goede kabeljouw en lekkere black angus burger ) maar de rekening uiteindelijk toch wel enigszins aan de prijs ( 3 gangen rond de 45 euro p.p.)
Wijn rond 5 euro .

Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
We hebben meerder kleine gerechten besteld en dat beviel goed. De oesters waren super. De bediening was heel vriendelijk op een overvol terras. We hebben genoten van de hapjes en de wijn. Prima toeven bij THE Fish Club. De terras tafels zouden wel vervangen mogen worden, als je niet uitkijkt zit je onder de splinters.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Laten we met het goede nieuws beginnen: de chardonnay was lekker.
Als voorgerecht tonijn, avocado met wasabi mayonaise, lekkere combi.
Als hoofdgerecht black angus steak op stokjes. Best aardig, helaas kwam de bijbestelde friet pas op tafel toen we al klaar waren met eten. Behalve wat zure komkommer geen groente op tafel. Dat moest apart besteld worden, maar dat was niet gemeld.
1 serveerster was super vriendelijk, de rest redelijk.
Alles bij elkaar niet voor herhaling vatbaar: een redelijke maaltijd en erg prijzig (€90 voor twee voorgerechten, 2 hoofdgerechten, 3 wijn en een flesje water).
Lekker een ijsje gegeten op de boulevard na afloop :)
Padefa .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Super lunch gehad bij de Fish club. Wij hadden een visplank, gamba's en kibbeling met patat. Fijne bediening, heerlijk terras.

We komen zeker terug!