The Fish Club

Deltaplein 150 2554 GR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant The Fish Club

Het beste eruit vissen

Begin de week goed, nee fantastisch, met de burger&kreeft avond op maandagen bij The Fish Club. Vlakbij de zee gelegen is er verse vissen in overvloed die mooi liggen uitgestald op een bedje van ijs. De roodverlichte bar en een muurbreed wijnrek zetten gelijk de sfeer en dan nog wat leuke spreuken op de muur. Bedenk je maar: hoe lijken mensen op vissen?

Meer informatie over restaurant The Fish Club

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
recensent2014 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
In tegenstelling tot alle andere keren viel het nu enorm tegen. De kaart is veranderd en veel duurder geworden. De leuke aanbiedingen zijn er af en de muziek staat keihard aan. Volgens de ober is er geen sprake van een nieuwe eigenaar. Hopelijk een tijdelijke verandering want mijn favoriete tent is nu onherkenbaar.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Flauw eten, specerijen niet te vinden in t eten. Amper op snaak gebracht... helaas en lang moeten wachten. Voor ons niet meer!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Met deze heerlijk zonnige dag eerst op het strand een drankje gedaan en toen een beetje na de drukte bij de Fishclub op het terras gaan eten.
We hadden een heerlijke man in de bediening, die wist hoe die sfeer moest maken.
Om nog even de keuken rust te geven hebben we eerst wat brood en ham genomen. Hij adviseerde nog een lekkere witte wijn buiten de kaart om. Paste goed bij het hoofdgerecht met kibbeling, kabeljauw en steak tartaar. Deze werd met een hele show aan de tafel bereid.
Toetje salted caramel en de chocolate heaven met een dessert wijntje.
Alles was helemaal compleet, mooie entourage, ook binnen, met de verse vis in de vitrine en leuke bar. Uiteindelijk gingen we pas om 12 uur 's avonds weg. Heerlijke avond gehad.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Met 6 personen gegeten, erg luide muziek, lange wachttijden, De prijzen zijn vrij hoog, de verwachtingen dus ook. Helaas wordt dat in de praktijk niet helemaal waar gemaakt, Uiensoep voor €10,-- met harde uienschillen erin, hoofdgerecht rode poon met weinig poon en veel saus. (Na klagen werd er nog een schoteltje met poon en groente nageleverd.) Bediening vriendelijk, maar de gerechten lieten lang op zich wachten. Friet en extra sausen tegen meerprijzen. Ik denk niet dat we er nog eens gaan eten. Totaal afgerekend €330,-- voorgerechten hoofdgerechten, drankjes en koffie.
Anne-mer V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Afgegaan op adviezen van de bediening. Vooraf heerlijke blini's met zalm en als hoofdgerecht de dagvangst. Erg lekker. Goede service, de ober liep de hele avond met een lach op zijn gezicht. Sfeer ook warm en gezellig. Jammer dat we elkaar aan het einde niet meer verstonden door de harde muziek. Niet geschikt om met oudere mensen naartoe te gaan.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Ik heb zelden zulke lekkere kibbeling gegeten. Zulke forse stukken en zo ''luchtig''. En de wijn was heel lekker, en de persoon die me verwelkomde had 'mijn' gevoel voor humor. En de prijzen waren heel redelijk. En het water gratis. Maar ik vond het een beetje te pretentieus naar smaak. Doe maar gewoon zou ik zeggen.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier afgelopen vrijdag gegeten en dat is prima bevallen. Het was gezellig druk en we konden plaatsnemen aan een tafeltje bij de openhaard. De voorafjes (tonijntartaar en garnalen) waren lekker maar niet heel bijzonder. We waren meer te spreken over de hoofdgerechten. Vooral de kabeljauw was lekker maar ook de tonijn was prima. Ook de wijnkeuze was ruim voldoende en we konden gewoon kraanwater krijgen toen we er expliciet om vroegen. Al met al wel voor herhaling vatbaar.
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Jammer dat er onderscheid wordt gemaakt in de behandeling van gasten. De ene tafel krijgt spontaan bij binnenkomst 'bubbels' aangeboden om te vieren dat de kaart is vernieuwd, de andere (waaronder wij) niet.
Jammer dat de bediening zoveel aandacht schenkt aan bekenden in het restaurant en dat wij zelf maar moeten zien hoe we onze jas terug kunnen vinden en daarvoor half over de draaitafel moeten klimmen. Werkelijk niemand heeft bemerkt dat wij de zaak hebben verlaten.
Compliment aan de keuken: we hebben heerlijk gegeten.
Ser B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Afgelopen zaterdag bij The Fish Club gegeten, Kwaliteit van het eten was Top, prijs kwaliteit is goed! en de bediening is zeer vriendelijk vooral onze serveerster Mandy. Ben je in Kijkduin dan is The Fish Club echt een aanrader!
Ritaport .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Afgelopen weekend doorgebracht in DenHaag. Omdat de kinderen graag naar Kijkduin wilde vanwege de Pokemon, streken wij neer op het terras bij de Fishclub, Deltaplein. De bedoeling was in dit weekend ook Madurodam, Corpus etc te bezoeken, maar vanwege het mooi weer 3 middagen op het terras bij the Fishclub gezeten, lekkere wijn, heerlijke broodjes en uitermate vriendelijke heren in de bediening! Echt super!
Matt N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Afgelopen week lekker buiten gegeten op een gezellig druk en sfeervol terras op kijkduin , de bediening was snel en duidelijk wel om zo veel als mogelijk te verkopen( watertje , brood etcetc ,het eten was smaakvol (goede kabeljouw en lekkere black angus burger ) maar de rekening uiteindelijk toch wel enigszins aan de prijs ( 3 gangen rond de 45 euro p.p.)
Wijn rond 5 euro .

Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
We hebben meerder kleine gerechten besteld en dat beviel goed. De oesters waren super. De bediening was heel vriendelijk op een overvol terras. We hebben genoten van de hapjes en de wijn. Prima toeven bij THE Fish Club. De terras tafels zouden wel vervangen mogen worden, als je niet uitkijkt zit je onder de splinters.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Laten we met het goede nieuws beginnen: de chardonnay was lekker.
Als voorgerecht tonijn, avocado met wasabi mayonaise, lekkere combi.
Als hoofdgerecht black angus steak op stokjes. Best aardig, helaas kwam de bijbestelde friet pas op tafel toen we al klaar waren met eten. Behalve wat zure komkommer geen groente op tafel. Dat moest apart besteld worden, maar dat was niet gemeld.
1 serveerster was super vriendelijk, de rest redelijk.
Alles bij elkaar niet voor herhaling vatbaar: een redelijke maaltijd en erg prijzig (€90 voor twee voorgerechten, 2 hoofdgerechten, 3 wijn en een flesje water).
Lekker een ijsje gegeten op de boulevard na afloop :)
Padefa .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Super lunch gehad bij de Fish club. Wij hadden een visplank, gamba's en kibbeling met patat. Fijne bediening, heerlijk terras.

We komen zeker terug!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Kwaliteit van het eten was redelijk goed. Alleen de saus bij de heilbotschotel was wat onduidelijk en aan de zure kant. Er wordt verder geen informatie gegeven over de geserveerde gerechten. Het ijs desert (3 kinderpuntjes) is een lachertje zeker voor die 8 euro. Kunnen ze daar svp iets anders op verzinnen? De sneetjes geroosterde bruinbrood die je bij gerechten krijgt opgediend geven een wat goedkope en saaie indruk. De warme broodjes vooraf daarentegen waren prima. Bediening ok, ambiance heel prettig. Best wel een terugkomertje.
Robert Kim M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Groupon-luncharrangement genoten. Prima evenwicht tussen professionele en hartelijke bediening. Prima vis gegeten, zoals het in een visrestaurant betaamt. Met name de kreeftensoep was een mooie combinatie van kracht en romigheid.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met 4 personen heerlijk gegeten. Verse producten en een zonnig terras. Goede huiswijn. Al met al een top avond. De bediening is super vriendelijk.
Wij komen hier zeker terug.
SuperM .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Prima locatie aan de Kijkduinse kust (gratis parkeren, altijd prettig). Gezellige en sfeervol moderne inrichting. Vriendelijk en nette bediening. Veel vis op de kaart (uiteraard), maar ook een heerlijke burger voor de kinderen met Franse frietjes. En voor de volwassenen eens de kibbelingen geprobeerd. Erg lekker en heel veel. Zeker de moeite waard.
nancy V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Voor het eerst geweest, we waren in totaal met 8 personen, en we hebben de hele avond getafeld. begonnen met een drankje aan de bar, daarna aan een gezellige ronde tafel, lekker knus met je eigen koppel. Lekkere fles wijn, brood met smeersels en een lekkere ham erbij. Daarna een shared diner als voorgerecht een grote plank met heerlijke gerechtjes, allemaal heel mooi opgemaakt, en zeer smaakvol. Daarna het hoofdgerecht, zalige pasta met gegrilde medium tonijn, zalig! Alleen een hoofdgerecht zou wat te weinig zijn, maar de voorgerechten zijn zo heerlijk dus zeker de moeite ! van half 7 tot bijna half 11 een heerlijke avond gehad! Bediening gaf genoeg aandacht, erg beleefd en ook wat humor.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Eten was op zich niet slecht, behalve dat een bestelde steak koud was, maar het was ook niet super.. Erg gemiddeld eigenlijk.. Verder was de bediening matig, lange wachttijden.