The Fat Mermaid

Strandweg 19 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant The Fat Mermaid

BAR /RESTAURANT ON THE BEACH

The Fat Mermaid heeft een unieke plek aan de boulevard van Scheveningen. Net buiten de massa, met veel ruimte en een mooi uitzicht. Vanaf 9 uur s’ochtends kun je er terecht. Het ontbijt wordt de hele dag door geserveerd zodat uitslapers nooit te laat zijn. De menukaart is een mix van streetfood en fine-dining. Zo kun je kiezen uit lunch of hoofdgerechten, maar ook een mix van kleinere gerechten zoals oesters, schelpjes, of gemarineerde zalm. De Catch of The Day is altijd een vers visje uit de Noordzee en het vlees van de Burger komt van het Simmentaler rund.

Meer informatie over restaurant The Fat Mermaid

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 02:00

Fostar103 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Lekker gezeten op het terras van de Fat Mermaid, uit de zon in de wind! Leuke kaart en gezellige bediening. No nonsens en bovendien heerlijke mosselen en een sfeervol terras!!! Een verademing aan de Scheveningse boulevard!!!
Martinus1967 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Even voorbij de drukte bij de Pier op dit heerlijke ruime en gezellige terras aan het strand gegeten. Net als de vorige keer klopte alles als een bus: een leuke kaart met prima eten, lekkere wijnen en een fijne bediening. We hadden linguine met seafood (verse mosselen en gamba's) en een surf & turf (dagspecial). En niet onbelangrijk: lekkere muziek op de achtergrond, niet van die onbestemde saaie lounge beats maar relaxte soul, funk en pop. Wij komen terug.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Vanwege het weer is het alweer enige tijd geleden dat we voor het laatst een avond op het strand hebben gegeten. Omdat we eerder een goede ervaring hadden bij The Fat Mermaid, kozen we wederom voor deze strandtent. We namen de vegetarische burger, huisgemaakt en dat proef je. The Fat Mermaid is een eigentijds restaurant waar je bijzonder lekker kunt eten. Je kunt de wijn per glas bestelllen. Hierdoor heb je de mogelijkheid om te proeven en zit je niet gelijk met een fles opgescheept. De locatie is vrij uniek en er hangt een bijzonder fijne sfeer. Nu nog wachten op mooi weer en dan komen we hier zeker snel terug.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Hoe diep kan je zinken? " Feestje" gehad van een bedrijf. Een BBQ. Dat kunnen ze echt niet aan.
Al het vlees was koud. Vis en kip niet gaar. Er stond 1 schaal met gegrilde groenten. Die was snel op en werd niet aangevuld. De andere schaal was kropsla met tomaten en van die kauwgom kaas. Niets was aangemaakt met olie of iets anders. Brood was constant op en werd te laat aangevuld net zoals de sla. Sausjes ontbraken en een smeersel op brood was ook constant op. Bediening wist niet wie wat besteld had. Tafels waren te vies om naar te kijken, na diverse keren te hebben gevraagd of de tafels schoongemaakt konden worden heb ik de moed maar op gegeven. Bij de koffie serveren ze een Maria kaakje. En zelfs de koffie was lauw. Kortom erg slecht en zeker niet voor herhaling vatbaar. Mij zien ze hier nooit meer terug.
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Geweldig vriendelijk en persoonlijk personeel. Heerlijke kaart met heel apparte gerechten. Eens wat anders dan bij de doorsnee restaurants. Een absolute aanrader!
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Gisteravond bij de The Fat Mermaid geweest. We hebben hier heerlijk gegeten. Vooral de bavette is een aanrader! Snelle en vriendelijke bediening.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Na een stevige wandeling over de boulevard neergestreken bij the Fat Mermaid. Lekker op verhaal komen met een goed glas wijn en een biertje. Bediening was snel en vriendelijk. Lekker muziekje; ik was bijna vergeten hoe lekker funky soul klinkt. Mooi terras met voor ieder wat wils. Lounge of gewoon zitten, met een fraai uitzicht over strand en naar de Pier! Komen zeker terug.
Hankie .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
De door ons bestelde zeebaars was verrukkelijk.
Ook de mosselen enkele weken later waren voortreffelijk!
Prijs, kwaliteit eten goed en dit geldt zeker voor de door ons gedronken wijn.
Prettige niet opdringerige bediening.
Tinie83 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Ik heb nu een aantal keer geluncht en één keer ontbeten bij deze strandtent. De sfeer is altijd heel relaxt en de broodjes erg lekker. Zeker de wentelteefjes die je bij het ontbijt kan bestellen waren heerlijk! We werden snel en vriendelijk geholpen en onze kids hebben zich ook prima vermaakt. We gaan zeker binnenkort weer een keer langs.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Nog even snel een hapje eten op het strand voordat we op vakantie gaan. We kozen voor de Fat Mermaid omdat het een gezellige sfeer heeft en we wilden alvast in de vakantie stemming komen. We werden vlot en bijzonder vriendelijk geholpen door de serveerster. We kozen voor de vegetarische burger. De gerechten werden binnen 25 minuten te gelijk uitgeserveerd. De vegetarische burgers zijn huisgemaakt en dat proef je! We komen hier zeker terug! !!
Jarnovandenheuvel .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Wij hebben laatst met ongeveer 35 man een heerlijke avond gehad. Vlees en vis gerechten waren goed bereid en heerlijk. Verder echt de complimenten voor de leuke crew en de ontspannen sfeer. Wij komen terug!
Kim R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Goede zaak, lekker gegeten, de zeebaars was ontzettend lekker. Bediening was vlot en aardig. Decor vond ik super, vooral de bar springt in het oog, de haardjes (zowel binnen als buiten) geven een gemoedelijke sfeer.
Hi Kim!
Bedankt voor je leuke reactie!