The Fat Dog

Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

7,2
Mfaber2 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
2 Hot dogs besteld. Volgens de twee testers uitstekend hoewel 1 van de 2 vindt dat op truffelmayonaise de doodstraf hoort te staan.
In Rotjeknor ken ik ook een hotdog tent (Hoogstraat) die er over heeft nagedacht dus ga je vergelijken.
Het broodje hier is iets minder?
The Fat dog iets knapperiger?
Jongens (en meisjes) ik kan het niet zeggen. Alle twee een voorbeeld van lekker.
Omgeving, heerlijk informeel op straat terwijl de zon schijnt en binnen zit het er ook goed uit.
Personeel in de bediening, opsluiten op zolder zou ik zeggen. Wat een kwaliteit. Top!
Als ik in de buurt ben kom ik weer.
Wiebe W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Voor ik ga vertellen dat ik lekker heb gegeten wil ik even iets rechtzetten wat mij enorm stoort in sommige andere recensies:
Als je Hotdogs van Ron B. gaat eten, dan moet je niet verwachten dat je dezelfde prijs voor een Hotdog betaalt als op het centraal station, bij een stalletje ergens in een park of op een plein (al vind ik het verschil marginaal). Dat heeft te maken met A: locatiekosten B: de kwaliteit van de Hotdog, en C: met de overige Ingrediënten.

Dat brengt mij gelijk op het cijfer dat ik heb gegeven, deze hotdogs waren imho namelijk vele malen beter dan de hotdogs die je elders krijgt (we waren met 4 en hebben er 2 de man gegeten, het eind-oordeel was: prima hotdogs!!).

De ambiance is ook wat je van eenhippe-submetropolistische hotdog tent mag verwachten: Rauw, niet chique en witte tegels.

Enige wat ons een klein beetje stoorde was de wachttijd na het bestellen van de hotdogs, die was echt te lang, (gelukkig bleef de barman de glazen vullen en hebben we een erg leuke tijd gehad bij "The fat dog", dus ik ga er zeker nog een keer heen)
Melis L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Wanneer je 7,50 voor een hot dog moet betalen, vind ik dat je er best wel iets van mag verwachten. Helaas werden onze verwachtingen niet waar gemaakt. De worstjes zitten in een slap wit broodje. De garnering is ook weinig bijzonders. Deze hot dogs hadden we ook zelf kunnen maken. Daarnaast is het best jammer dat je niet een lekker portie friet of iets van aardappeltjes uit de oven erbij kunt bestellen, want je moet minimaal twee van deze broodjes eten om zonder trek weer weg te gaan. Jammer! Voor ons geen tweede keer.
Golan .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Hotdogs waren niet bijzonder, wel lekker. Maar veels te duur! Koolsalade was een hapje en dat was het. Zal er niet nog een keer naar toe gaan.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
De bedoeling was super vriendelijk, erg informeel maar dat past wel. De muziek staat inderdaad te hard en zoals vele al aangeven. Is de prijs/kwaliteit verhouding helemaal zoek. De hotdog is niet bijzonder, hoewel de toppings leuk zijn. Maar je betaald er te veel voor. Ik zal misschien nog eens in het zonnetje een drankje komen drinken, aangezien het een lekker plekje is om buiten te zitten. Maar verder niet de moeite waard om normaals te bezoeken
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Al een keer over gelezen echter nog niet geweest, dus gewoon een keer doen.
Twee verschillende hotdogs besteld:
de Amerikaanse, bekende combinatie van zuurkool en gebakken uitjes, worstje van formaat knakworst.
Casablanca met lamsworst was groter dan de andere, met een heerlijk verassende smaak en een pittige mayonaise.
Helaas waren beide worstjes niet echt warm.
Al met al leuk om een keer geprobeerd te hebben, maar zal (mede door de prijs/kwaliteit verhouding) niet snel terugkomen.
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Prima hotdog maar vind wat aan de dure kant.
verder leuke sfeer en snelle service.
Enige minpunt dat het erg tochtig is aan de raamkant.
Havemysay .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
k vind het niks bezonders, de knakworst is niet eens lekker, ik heb al veel beter geproefd, zelfs van de supermarkt zijn beter, het zijn weereens een hype en dan nog met een bekende kok/chef daarachter, heb ik veel beter verwacht. De Service was knap, de decor ok, was wel koud als je tegen de raam aanzitten, naamlijk enkel glas, je voelt de koude. Verder vind ik het veels veel geld voor wat jij krijgen, Eur 7,50 en ik had nog honger toen wij wegging. De broodje is dood normaal, niks bezonders, ik denkt dat je voor de naam van de hot dog betalen.
David1975s .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Valt eigenlijk weinig over te vertellen. Hotdogs met varierende toppings. Grillworst is lekker maar lijkt niet huisgemaakt en portie is te klein. Hotdogs zijn klein en de prijs is gewoon te hoog, zeker in vergelijking met de grootste interieurzaak van Nederland. Niet speciaal genoeg.
John T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Dit is het soort tentje dat je graag bij je in de buurt hebt. Fast-food, maar dan culinair verantwoord en in een relaxte omgeving.
De hotdogs zijn goed. Sauzen en toppings waar over is nagedacht met smaak en textuur. Worstjes zijn goed knapperig als je er in bijt. Zonder meer goed, maar de echte "wow" beleving was er niet.
Als je er komt om te eten en je neemt 2 hotdogs met een aardappelsalade er bij en wat drankjes dan loop het toch wel aardig op in prijs. Kan je ook bij een leuk eetcafe uitgebreid voor eten. Qua prijs zouden de hotdogs €6,- i.p.v. €7,50 moeten zijn en de rest vergelijkbaar omlaag geprijsd.
Extrajalapenos .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Hier pas voor de lunch geweest. Heerlijke hotdog met zuurkool gegeten mij tafelgenoot nam de hotdog van de maand verrassende combinatie met wasabi, zeewier, gember en een heerlijk sappige varkensworst. vooraf deelde wij de Amerikaanse pikante Chickenwings goddelijk echt een aanrader. Samen met een glas champagne en goede service hadden wij een top middag gehad hier.
KunstRick .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Ja wat moet ik hier van zeggen, lekker zaakje, goede sfeer, prima hotdog. Maar die hotdogs vergt wel wat verdere uitleg. Een zacht wit broodje, vers!, een sappig lamsworstje, goede baba ganoush een lekkere crunch en goede mayo.. Samenvattend, gewoon een TOP broodje. Uiteraard maakte me dat nieuwsgierig, ik had al wat recensies gelezen en zeker een maand of wat geleden waren ze niet allemaal eenzijdig dus besloot ik er nog 1 te nemen. De Sloppy Joe, een Amerikaanse klassieker, heerlijk met gruyere, goede pittige gehakt onderin ook weer een succes. Samen met mijn GT en een lekker zonnetje werd ik goed bediend en heb ik t naar mn zin gehad! Aanradertje
Beste, KunstRick

Leuk dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw recente ervaring bij The Fat Dog Amsterdam.
Het doet ons groot plezier om te lezen dat u een leuke tijd heeft gehad. Wij blijven ons best doen om de kwaliteit en gastvrijheid te handhaven en kijken er naar uit om u een volgende keer met hetzelfde enthousiasme te verwelkomen!

Woef,

The Fat Dog
Radijsje1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Wauw lékker zég!!! De hotdogs zij perfect. Knapperig worstje, vers zacht broodje en de toppings zijn geweldig. Een perfect tentje om op zondagmiddag een g&t te bestellen. De pijp wordt steeds leuker door mensen die begrijpen wat lekker eten is. Voor je hotdog ga je hier heen.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Heerlijk op het terras een GT en een hotdog gegeten, we waren met 3 en bestelde 3 verschillende, we durfde onze tafel genoten niet te laten proeven omdat ze zoooo lekker waren!
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Je moet niet denken over wat de inkoopprijs is van een broodje en de kosten van een hotdog, maar genieten van het rijkelijk gevulde broodje met een heerlijke variatie aan ingrediënten. Dit samen met een goede gin tonic heb ik in een kort tijdbestek lekker gegeten en gedronken. Het is voor herhaling vatbaar. Volgens mij zitten hier een hoop meer mensen dan de vorige horeca dat op deze plek het heeft geprobeerd.
Lodewijk K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Lekkere en originele hotdogs met lekkere versie ingredienten (en goede hotdog worsten en broodjes natuurlijk) maar wel iets te prijzig voor wat je krijgt. De zaak is vaak gezellig druk maar helaas heeft men nog altijd niet het manco verholpen wat dan aan het licht komt: de akoestiek is ronduit slecht. Vooral een leuke plek om een hapje te combineren met een van de lekkere G&Ts of een ander drankje!
Daisy B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Afgelopen zondag hier geluncht, lekker buiten in het zonnetje op het terras. Het is een rustig plekje in de zin dat je niet omringd bent door tientallen andere restaurants zoals op andere plekken in de pijp, maar genoeg te zien op de weg en op het water. Van binnen ziet het er ook heel leuk uit, een soort hip bruin café. Maargoed, het gaat om het eten. We bestelden de Naughty Bangkok en de Chinatown. De Chinatown was goed; niet te veel garnering, saus was goed aanwezig, broodje lekker knapperig, worstje ook, alleen de pulled pork had voor mij wat aanweziger mogen zijn. Bediening was snel en attent, precies goed. Tot slot over de prijs, ik zie geen probleem, totaal waren we voor de lunch iets meer dan 20 euro kwijt, staat prima in verhouding met de rest van de stad. Als je 7,50 euro voor een hotdog te veel vindt ongeacht wat je ervoor krijgt moet je hem gewoon niet bestellen, als je 7,50 voor een broodje tijdens de lunch prima vindt en je wilt gewoon iets lekkers eten dan zit je hier goed. Mijn vriend was ook tevreden en we vonden ons bezoek zeker voor herhaling vatbaar. Al is het alleen maar omdat ik hier lees dat ik terug moet voor de G&T's.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Gezellig bruin café om te borrelen met een klein hapje. Wel aan de prijs. Chinatown en Bangkok hier gegeten en zijn beide erg lekker, maar wel aan de kleine kant voor de prijs die er voor gerekend wordt. Vriendelijk en goed informerend personeel. Juist de kale aankleding en het oud bruine gevoel spreekt me erg aan in deze hippe zaak! Geweldige (zo niet de beste die ik op heb) Gin Tonics!
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Leuke zaak om te lunchen. Vriendelijk personeel en origineel opgemaakte hotdogs. Uiteindelijk blijven het wel hotdogs, dus verwacht niks heel spectaculairs. Leuk voor een keer.
VellingaM .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Ik heb hier eens gelunched en dat was lekker. Ik had gekozen voor de aziatische hotdog en die was lekker. Ik vind het concept erg leuk maar de hotdogs wel iets te duur. De service was goed in orde, ik werd geholpen door een jongeman die volgens mij ook de eigenaar was. De locatie is is op een leuke hoek aan de rand van zuid.