The Court

Groenewegje 115 2515 LP Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant The Court

Tramhalte Bierkade, tramhalte Spui
  • : Parkeergarage Veerkade

Woensdag en Donderdag: 17:00 tot 00:00 uur.
Vrijdag en Zaterdag: 17:00 tot 01:00 uur.

• Mastercard , Pin

• Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Super goed!
Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Heerlijk gegeten, erg fijne bediening, super avond gehad! Als ik iets moet opmerken, dan is het dat er iets meer tijd tussen de gerechten had mogen zitten; wij zaten uitgebreid te praten en waren daardoor af en toe niet zo snel.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
We kenden dit restaurant nog niet dus waren we blij met de aanbieding om het eens te proberen. Wij hebben een erg fijne avond gehad en heerlijk gegeten en gedronken. Wij komen zeker terug!
Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Echt ontzettend lekker gegeten. Traditioneel Italiaans met veel enthousiasme klaargemaakt. Pittig geprijsde cocktails die overigens wel héél erg lekker en bijzonder zijn. Wijn is ook fantastisch en zeer goed geprijsd. Bediening is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Later op de avond vulde de zaak zich met mensen die kwamen socialisen en borrelen; heel gezellig. Aanrader!
ARTHUS .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2019
Mooie zaak, op een mooie plek. Je moet het wel weten te vinden. Heerlijke cocktails, maar ook heerlijk eten: Rundvlees gestoofd in rode Sardijnse wijn met blauwe schapenkaas smaakte uitstekend.
Roemer B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
We zochten weer eens een andere plek om te eten en toen zijn we hier beland. Klassieke sfeer met erg vriendelijke ontvangst en uitstekende service. De kaart was niet erg uitgebreid maar dat vind ik persoonlijk eigenlijk wel eens prettig. Enkele sardijnse specialiteiten gegeten op aanraden van de gastheer. Dit was een bijzonder goede keus!
De cocktails waren lekker en origineel, maar wel enigszins aan de prijs. Ook het eten was niet goedkoop maar wel van hoge kwaliteit.

Zeker een plek om nog eens terug te komen!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Wat een leuk adresje in Den Haag. Je moet wel even weten waar het zit, maar ik werd getipt door vrienden en dat was terecht. Leuke inrichting en het thema wordt verfijnd toegepast. Niet te veel 'The Court' maar komt wel met een knipoog terug. De eigenaar Fransesco (als ik het goed spel) is echt een topper. Die wilt gewoon dat alles helemaal klopt. Een gastheer pur sang. Fantastisch als hij met een Italiaans accent Engels praat. Gerechten zijn echt Italiaans en de cocktails ook perfect. Maar vooral die Italiaanse passie maakte de avond helemaal compleet.
Shanaz B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Heerlijke cocktails!!! Menu mag wel ook in het Engels of Nederlands vertaald worden, zodat jr het niet een paar keer aan de (vriendelijke!) over hoeft te vragen. (Vooral als je zelf ondertussen druk in gesprek bent). Maar de cocktails waren echt lekker en verrassend.
Alize P.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
We hebben hier een heerlijk aperitief met fantastische cocktails gedaan. Ook de alcoholvrije versie voor de Bob is heerlijk. We komen hier snel weer terug
Gökhan A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Sfeer, eten, bediening waren allemaal zeer goed. Gepassioneerde mensen die houden van hun werk. Zeker voor herhaling vatbaar????????
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Geweldige cocktailbar! Ademt sfeer, luxe maar ook gezelligheid uit. De aankleding komt goed tot zijn recht. De cocktails zijn allemaal unieke creaties die met grote zorg bereid zijn.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Voor het eerst deze cocktail bar/restaurant bezocht. Een hoogstaand culinaire belevenis. Zeer smaakvol met originele Sardijnse ingrediënten. Heerlijke bijpassende wijnen, ook uit Sardinië, met zorg uitgezocht. De atmosfeer is plezierig en mooi en de bediening is vlot en attent. Een unieke ervaring, voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Prachtige en heerlijke cocktails! Een genoegen om te zien hoe ze vakkundig en met liefde klaargemaakt worden door de Italiaanse eigenaar.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Dit is een cocktailbar waar je ook een hapje kunt eten. Voor het laatste kwamen wij niet, wel voor het eerste. En het smaakte ons erg goed. Gezellige plek ook.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Prachtig ingerichte zaak. De beste cocktails uit de regio en de gerechten die ze serveren zijn authentiek Italiaans. Aanrader!