The Cottage

9,4

Jouw recensie over het restaurant The Cottage

Olga M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Als het verlengde van je huiskamer, lekker eten en lieve bediening. Heel relaxed. Niet alleen voor een hapje, maar ook heerlijke taarten.
Loes T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Eigenlijk zou ik dit adresje geheim willen houden. Wat hebben we heerlijk gegeten hier. En een top aardige bediening! We komen zeker terug om alles van de kaart uit te proberen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wat het meest in het oog sprint bij The Cottage is de zeer vriendelijke en klantgerichte service - echt bijzonder! Het interieur ziet er leuk en warm uit en de gerechten zijn uitstekend. Op de kaart staan veel Engelse gerechten zoals een Engels ontbijt, scones, pie's, Engelse worstjes en kazen. Ik had een soep van bloemkool en kastanjes met blue stilton en geserveerd met getoast brood en de sandwich steak & onion. De soep was bijzonder en precies op smaak. De sandwich werd geserveerd op een ciabatta en ging vergezeld van een goed aangemaakte kleine salade, medium rare vlees en lekkere gekaramelliseerde uitjes.
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wat een pareltje! Bij binnenkomst oprecht vriendelijk ontvangen. De gastheer was erg behulpzaam bij het kiezen uit het menu, legt rustig uit en leeft zich in in de gast. Een echte gastheer. Eten was verrukkelijk. We hadden de suasage roll, mosselen (met forel en whiskey gegaard - dat blijkt echt een hele goed combinatie te zijn) en de Pie met lamsvlees (het vlees smolt op de tong en het deegdekseltje was zoals het hoort... van net gekneed vers deeg).
Prijs-kwaliteit verhouding is fenomenaal! Bedankt voor de beleving, wij komen zeker terug.
Welmer B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke pork belly als ontbijt gegeten... supermals en goed gekruid. Salade dressing iets te heftig qua smaak. Heerlijke koffie, fantastisch terras en fijne gezellige bediening! Aanrader
I. vd B V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
ongedwongen sfeer, hulpvaardig
flexibel, heerlijk vers, weer eens wat anders, lokale sfeer en geïnteresseerde bediening. Engelse keuken. lekkere biertjes we hebben een heerlijke avond gehad met 2 kinderen en 4 volwassenen.
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Soort van Engels eetcafé met uitstekende gerechten. Als de inrichting wat meer een uitstraling had van zoals bijvoorbeeld Schiller op het leidseplein of Elzas zou dat de kans op succes aanmerkelijk vergroten.