The Cottage

9,1

Jouw recensie over het restaurant The Cottage

Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wat een pareltje! Bij binnenkomst oprecht vriendelijk ontvangen. De gastheer was erg behulpzaam bij het kiezen uit het menu, legt rustig uit en leeft zich in in de gast. Een echte gastheer. Eten was verrukkelijk. We hadden de suasage roll, mosselen (met forel en whiskey gegaard - dat blijkt echt een hele goed combinatie te zijn) en de Pie met lamsvlees (het vlees smolt op de tong en het deegdekseltje was zoals het hoort... van net gekneed vers deeg).
Prijs-kwaliteit verhouding is fenomenaal! Bedankt voor de beleving, wij komen zeker terug.
Welmer B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke pork belly als ontbijt gegeten... supermals en goed gekruid. Salade dressing iets te heftig qua smaak. Heerlijke koffie, fantastisch terras en fijne gezellige bediening! Aanrader
I. vd B V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
ongedwongen sfeer, hulpvaardig
flexibel, heerlijk vers, weer eens wat anders, lokale sfeer en geïnteresseerde bediening. Engelse keuken. lekkere biertjes we hebben een heerlijke avond gehad met 2 kinderen en 4 volwassenen.
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Soort van Engels eetcafé met uitstekende gerechten. Als de inrichting wat meer een uitstraling had van zoals bijvoorbeeld Schiller op het leidseplein of Elzas zou dat de kans op succes aanmerkelijk vergroten.