The Cookery

Meer informatie over restaurant The Cookery

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken
Marie-monique .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Begin december heerlijk gegeten in huiskamerrestaurant The Cookery. Gastvrouw Adrienne had – na een ontvangst met prosecco en hapjes – een herfstdiner voor ons bereid met een bijzondere knolselderiesoep, eendenborst en verschillende mousses als nagerecht, vergezeld van prima wijnen. De inrichting van de huiskamer is klassiek en stijlvol; de bediening bijzonder attent, zonder nadrukkelijk aanwezig te zijn. Voor herhaling vatbaar.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Wederom (na twee eerdere topervaringen) een geweldige avond gehad bij The Cookery! Ditmaal met het bestuur van ACW Samenmerking. Heerlijk gegeten in een stijlvolle ambiance en met zeer attente en plezierige bediening. Adrienne Eisma was (aangekondigd) afwezig, maar ze had gezorgd voor een waardige vervanging in de persoon van Mo.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Met 15 collega's hebben we ons een avond laten verwennen door Adrienne. Private dining zoals het moet zijn. Een sfeervolle woonkamer, ingericht met gevoel voor detail, uitmondend in een terras en tuintje (fijn voor de rokers). De ontvangst is hartelijk, Adrienne introduceert kort wat ze gaat koken en verder word je geruisloos bediend. Het voelt echt als een thuis. Het eten was werkelijk voortreffelijk, waarbij me vooral het dessert bij blijft. Ik neem nooit toetjes, maar de chocolade cheesecake die ik hier kreeg was ronduit verslavend.