The Cookery

• Af te huren , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant The Cookery

Floris H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
In het mooie herenhuis genoten van een heerlijk diner met fantastisch ontvangst en uitstekende service! Precies wat wij van de private dining ervaring verlangden.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Adrienne Eisma is een buitengewoon vriendelijke gastvrouw. Wij hebben met zes partners een mooie avond beleefd in haar sfeervolle huiskamer. Aan een prachtig gedekte tafel genoten wij van een bijzonder uitgebalanceerd en zeer smakelijk diner met goed bijpassende wijnen. De bediening was kundig en vriendelijk.
Wij voelden ons welkom en thuis. Een beleving die zeker voor herhaling vatbaar is.
Namens ABC Businesscoaches: Erik Meijer, partner.
esther A.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het was lastig zoeken in Amsterdam naar een plek waar je het huiskamergevoel hebt maar toch heerlijk kan dineren. Dat kan bij Adrienne. Twee weken geleden met 15 collega's gegeten in haar woonkamer. De tafel zag er heel gezellig en sfeervol uit, relaxte bediening, super lekkere happen en het dinner was michelin sterren niveau. Wat ook prettig was dat de deur naar de tuin open kon, want het was prachtig weer. Een echte aanrader!
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Begin december heerlijk gegeten in huiskamerrestaurant The Cookery. Gastvrouw Adrienne had – na een ontvangst met prosecco en hapjes – een herfstdiner voor ons bereid met een bijzondere knolselderiesoep, eendenborst en verschillende mousses als nagerecht, vergezeld van prima wijnen. De inrichting van de huiskamer is klassiek en stijlvol; de bediening bijzonder attent, zonder nadrukkelijk aanwezig te zijn. Voor herhaling vatbaar.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Wederom (na twee eerdere topervaringen) een geweldige avond gehad bij The Cookery! Ditmaal met het bestuur van ACW Samenmerking. Heerlijk gegeten in een stijlvolle ambiance en met zeer attente en plezierige bediening. Adrienne Eisma was (aangekondigd) afwezig, maar ze had gezorgd voor een waardige vervanging in de persoon van Mo.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Met 15 collega's hebben we ons een avond laten verwennen door Adrienne. Private dining zoals het moet zijn. Een sfeervolle woonkamer, ingericht met gevoel voor detail, uitmondend in een terras en tuintje (fijn voor de rokers). De ontvangst is hartelijk, Adrienne introduceert kort wat ze gaat koken en verder word je geruisloos bediend. Het voelt echt als een thuis. Het eten was werkelijk voortreffelijk, waarbij me vooral het dessert bij blijft. Ik neem nooit toetjes, maar de chocolade cheesecake die ik hier kreeg was ronduit verslavend.