The Commons Amsterdam City

Wibautstraat 131 1091 GL Amsterdam Nederland Kaart
31-202620491

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant The Commons Amsterdam City

Drinks and food are the perfect way to bring people together from around the globe, to share stories, share experiences and discover the beautiful things that they have in common.

The Commons is the restaurant and bar that connects people from all walks of life, bringing together, students, travelers, entrepreneurs and locals together over food and drinks, and discovering passions that we all have in common. It is the bar/restaurant/café for everyone: coffee workspace for students, cocktail-bar for friends, lunch spot for business meetings, date night, and a casual group dining space for families of all kinds. It's the ideal hangout for drinks that lead to dinner that leads to who knows what...

Our menu is inspired by commonly-loved food plates and drinks from our global travels, including
a Scandinavian fish jar, Balkan scorched cauliflower, Indian jalfrezi and the all-American cheeseburger, together with cocktails like our bespoke Japanese-inspired Perfect Matcha, Polynesian Tiki Naughty and an Italian Negroni.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant The Commons Amsterdam City

• : Je kunt gebruik maken van de parkeerplaats van The Student Hotel Amsterdam City. Op vertoon van de parkeerkaart en rekening bieden wij graag gratis uitrijden aan via de receptie

Zondag tot donderdag 12:00 - 00:00 uur*

6,3

Jouw recensie over het restaurant The Commons Amsterdam City

Laura D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
De bediening was vlot en vriendelijk en de locatie is leuk. Het eten was niet heel bijzonder. Wel voldoende vegetarische keus, de portobello's waren lekker.
Rachell V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Albert Heijn kortingsactie niet eerlijk verrekend, uiteindelijk nog erg veel betaald. Lang wachten op een dessert wat ze schijnbaar al een halfjaar niet meer hadden, zouden het dessert gratis krijgen (niet gebeurd). Eten was mwah. Sfeer wel erg gezellig en mooi aangekleed. Geen aanrader.
Mila R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Eten was in principe prima, niet bijzonder maar oke. 'Crispy Broccoli' is gewoon gekookte broccoli met wat stukjes rode chilipeper erdoorheen. Deskundigheid van het personeel is teleurstellend. Sprak alleen Engels, voor mij prima, maar leverde soms awkward situaties op met een kind bij ons aan tafel die zich niet echt begrepen voelde. Ik vroeg wat de huiswijn was, maar de man kon mij niet met zekerheid zeggen welke dat op de kaart was. Bij de vraag welke druivensoort in de wijnen zit, omdat mij dat op eerste gezicht niet duidelijk werd vanaf de kaart, werd me gezegd dat hij dat niet weet omdat hij geen Sommelier is. Al met al zorgde dit zowel bij de bediening als bij ons aan tafel voor een ongemakkelijk gevoel, alsof ik te veeleisend was, terwijl ik in mijn ogen redelijk normale vragen stelde. Decor is echt tof, maar door deze ervaring kom ik hier niet nog eens terug.
NANCY V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wij maakten gebruik van AH kortingskaart. Hebben lekker gegeten, ruime porties en snel op tafel. Bediening vriendelijk, inrichting apart, niet saai. Muziek wel wat luid. En dat de deurdranger niet sterk genoeg is om de deur dicht te doen maakt het niet echt behaaglijk.
Tip: neem een plekje ver van de deur. En kies de calamari, heerlijk!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Het eten was lekker, maar het hoofdgerecht kwam terwijl we nog aan het voorgerecht zaten. Voor het dessert bestellen waren we juist door de bediening vergeten...
de bediening was vriendelijk, maar sprak Engels met de assumptie dat wij dat allemaal prima vonden... gelukkig en nogmaals wat het eten lekker :)
Aad S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Bestellingen worden niet gebracht terwijl ze zichtbaar op de bar of onder de warmhoud lampen staan te wachten. Half uur op de fles wijn gewacht, hoofdgerechten worden gebracht terwijl je nog halverwege voorgerecht aan het even bent, omdat die eerst een half uur hebben staan wachten in de keuken. Meer dan half uur op toetje gewacht ( drie bolletjes ijs). Water gevraagd werd niet gebracht. Dip bij hoofdgerecht ontbrak.
Radjni D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Patat heel erg doorgebakken bestond uit vet. Van de AH restaurant actie hadden ze niet gehoord. Toiletten 20 km onder de grond??!! Service was oke.
Quint M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
simpel en eenvoudig eten. Weinig groenten en, in twee gevallen, veel gebakken aardappel of frites. Extra bakje sla was wel heel weinig: alleen wat blaadjes sla met klein beetje geraspte kaas erover heen. Meer de kwaliteit van een gemiddeld eetcafé dan van een restaurant. Maar wel de prijzen van een restaurant.
Daisy H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Ik kan dit restaurant eigenlijk geen voldoende geven, ondanks dat het eten hartstikke prima is en de inrichting er leuk uit ziet. Ik heb hier echter twee keer gegeten en het personeel is hier zó ontzettend traag en niet kundig. De eerste keer zaten we denk ik met slechts drie andere stellen in het restaurant, maar dat weerhield het personeel er niet van om ons uitermate sloom te helpen en geen seconde om zich heen te kijken wat er bij de klanten speelden (waardoor je echt moest opstaan om hen aan te tikken als je iets wilde hebben). Keer daar op wilde ik een drankje komen doen, waren we de enige in de tent (!) en waren we na ruim tien minuten wachten nog niet geholpen. Weggelopen.
Het restaurant toch nog één maal een kans gegeven en er aangeschoven met een vriendin. In totaal hebben we op een hoofdmenu, drankjes en toetje 2,5 uur moeten wachten. Ik vind dit echt niet normaal. Telkens als we een drankje bestelden duurde het minimaal twintig minuten voordat we het kregen, het eten duurde denk ik twee keer een uur. De bediening was onwijs traag, aan het klunzen en gewoon niet kundig. Bestelde je een glas prosecco en een cola light, kreeg je de prosecco eerst en de ander haar drankje tien minuten later. Wat is hier de logica van?
Het spijt me, maar ik eet hier nooit meer en ik kan het restaurant niemand aanraden. Er zou echt eens een goede manager neergezet moeten worden.
Anke C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Eten was ok. Bediening uitermate slecht. Wij hadden een ceaser salade besteld met kip. Deze arriveerde zonder kip. Vervolgens werd ons verteld dat we dat niet hadden doorgegeven bij onze bestelling, terwijl we dat duidelijk hadden aangegeven. 5 bitterballen voor 8 euro is ook schandalig. Wij komen hier niet meer terug
Lekkeradam .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heel lekker en verrassend. Leuke kleine gerechten om te delen maar ook lekkere pizza’s. Goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie zaak. Echt een aanrader!
M.W.F. H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Prima restaurant met zeer schappelijke prijzen!
Wanneer men zorgt dat zowel in het restaurant als in de keuken wat meer personeel is, is ook de langere wachttijd verholpen!
Els K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Leuke tent, lekker ruim zitten, vinden wij zeer belangrijk, en goed eten, vriendelijke bediening. Prijs / kwaliteit is precies goed. Leuk om verschillende kleine gerechten te bestellen, soort tapas maar dan anders, en best verrassend anders. Kip zou iets minder hard gefrituurd kunnen, maar die saus erbij is weer heerlijk! Calamaris prima! géén rubber, maar helemaal lekker. Pizza had wat weinig salami, maar bodem was top! En dan ook nog best wel uitgebreide cocktailkaart, kortom leuke avond gehad, gaan we nog eens naar toe.
Jill M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Leuke plek om te eten! Helaas was het personeel niet goed op elkaar afgestemd waardoor er of dubbele vragen werden gesteld of het eten in verkeerde volgorde werd gebracht. Toen we dit aangaven is het prima opgelost en kregen wij een drankje van de zaak aangeboden. Nette service, waarvoor dank.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ongeïnteresseerde bediening die weinig service bood. Voorgerechten waren goed. Als hoofd een pizza champignon besteld, waar in totaal maximaal twee champignons op lagen in plakjes. Na dit gemeld te hebben kregen we een aantal extra plakjes. Mooie tent dat wel. Maar het matige personeel doet afbreuk.
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Mooi sfeer, goede servic en prima prijs-kwaliteit verhouding, maar ik vond de lunchkaart keuzes wel een beetje saai.
Melanie E.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
was super leuke plek! De mensen werkzaam in de bediening deden zeker hun best het je zo goed mogelijk naar de zin te maken.